Heeft er echt niemand meer een korting gekregen voor dit huidige jaar ?De korting zal helaas eindigen in 2018. Dit is onvermijdelijk. Dit is het slechte nieuws.
Het goede nieuws is echter dat u in ons systeem als "trouwe klant" blijft staan en u dus een nieuwe promocampagne mag verwachten ergens in de loop van dit jaar.
opnieuw getrouwheidscadeau proximus 2015
-
- Elite Poster
- Berichten: 1841
- Lid geworden op: 26 jan 2009, 09:29
- Locatie: Gent
- Uitgedeelde bedankjes: 314 keer
- Bedankt: 143 keer
- Contacteer:
Ik heb een "njet" antwoord gekregen samen met onderstaande nieuws ...
EDPNET VDSL XS' - Fritzbox 7360v1 - Voip EDPNET in en Megavoip uit - One+ - Roku3 - PS4Pro
-
- Elite Poster
- Berichten: 1279
- Lid geworden op: 10 jan 2014, 12:09
- Uitgedeelde bedankjes: 31 keer
- Bedankt: 101 keer
Ook even vragen: hoe zien jullie de affinity korting op jullie factuur vermeld staan?
-
- Elite Poster
- Berichten: 5514
- Lid geworden op: 06 dec 2009, 13:28
- Locatie: Hier ter plaatse
- Uitgedeelde bedankjes: 104 keer
- Bedankt: 313 keer
"Promo Proximus Affinity Program"blaatpraat schreef:Ook even vragen: hoe zien jullie de affinity korting op jullie factuur vermeld staan?
Deze blijf ik ontvangen maar na 2 facturen nog altijd geen 5 EUR extra korting. Pas bij 3e telefonische poging een regeling waarbij de laatste factuur met 10 EUR werd verminderd. Hopelijk is de 3e factuur wel juist
-
- Elite Poster
- Berichten: 1279
- Lid geworden op: 10 jan 2014, 12:09
- Uitgedeelde bedankjes: 31 keer
- Bedankt: 101 keer
Ok, dan hebben ze me (opnieuw) voorgelogen aan de klantendienst...
Ik denk dat ik opnieuw ga beginnen met schriftelijke communicatie met hun, in het verleden werkte dat ook al beter (wel langzamer)...
Ik denk dat ik opnieuw ga beginnen met schriftelijke communicatie met hun, in het verleden werkte dat ook al beter (wel langzamer)...
-
- Premium Member
- Berichten: 718
- Lid geworden op: 19 mei 2009, 11:31
- Locatie: Z-WVL
- Uitgedeelde bedankjes: 28 keer
- Bedankt: 62 keer
Geen idee hoe ik het gefiktst heb, ligt waarschijnlijk aan hun belabberde administratie, maar ik betaal momenteel de volle 39,60 € voor een Familus pack. Dat is met EPP korting, de korting die ik bedongen heb door te reclameren (14 €), en dan gaan er nog een reeks vreemde kleine bedragen "affinity korting" af.
@home: VDSL 100/20 • @work: fiber 200/200 + fiber 300/50 + cable 240/30
-
- Elite Poster
- Berichten: 1279
- Lid geworden op: 10 jan 2014, 12:09
- Uitgedeelde bedankjes: 31 keer
- Bedankt: 101 keer
Ik merk nu zelfs dat je geen schriftelijke klacht meer kunt sturen, deze optie is verdwenen van de site.
Zou het customer care emailadres nog werken? Of moet ik echt via facebook werken, ik acht de kans dan even groot als telefonisch om iemand capabel aan te lijn te krijgen...
Zou het customer care emailadres nog werken? Of moet ik echt via facebook werken, ik acht de kans dan even groot als telefonisch om iemand capabel aan te lijn te krijgen...
Mijn getrouwheidspremie van 2017 is verlopen. Direct 7 euro erbij per maand.
Ik had midden december nochtans is een mail gestuurd gevraagd om die te verlengen. Proximus is bij mij de enige mogelijkheid op snel en ongelimiteerd internet. 75 euro/maand voor internet + tv + telefoon is toch wel duur in vergelijking met de buurlanden. Wanneer gaat de regering iets aan die prijzen doen.
Ik had midden december nochtans is een mail gestuurd gevraagd om die te verlengen. Proximus is bij mij de enige mogelijkheid op snel en ongelimiteerd internet. 75 euro/maand voor internet + tv + telefoon is toch wel duur in vergelijking met de buurlanden. Wanneer gaat de regering iets aan die prijzen doen.
Mij belden ze enkele maanden geleden op, of ik soms intresse had in een trouwe klant korting van 7 €. Ik zei t'zal wel zijn, bijna 10 procent korting.
Toen ik mij verwonderde dat mijn maandelijkse rekening niet lager maar wel hoger was, bleek dat ze wel een korting van 7€ gaven, maar door allerlei kleine prijsverhogingen 8€ meer rekenden....
Toen ik mij verwonderde dat mijn maandelijkse rekening niet lager maar wel hoger was, bleek dat ze wel een korting van 7€ gaven, maar door allerlei kleine prijsverhogingen 8€ meer rekenden....
Met de ene hand geven ze iets, en met de andere nemen ze het terug. Trouwe klanten krijgen nooit iets, denk dat ik beter om de 2 jaar van provider kan veranderen, kan ik ook profiteren van die nieuwe klant kortingen...
Edit: ik krijg wel iets; een ferme snelheidsverlaging...
Edit: ik krijg wel iets; een ferme snelheidsverlaging...
-
- Plus Member
- Berichten: 209
- Lid geworden op: 04 sep 2012, 20:37
- Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
- Bedankt: 15 keer
Elk jaar bel ik naar Proximus en vraag ik naar een korting. Steeds rond eindejaar als ze weer met kado's voor nieuwe klanten gooien. En tot nu kreeg ik steeds een nieuwe korting voor het nieuwe jaar.
- fryelectro
- Elite Poster
- Berichten: 1764
- Lid geworden op: 14 dec 2005, 11:58
- Locatie: 03BOO0
- Uitgedeelde bedankjes: 314 keer
- Bedankt: 143 keer
helaas na 2 jaar 7 EUR korting te krijgen is het nu helaas 5 EUR geworden... beter iets dan niets natuurlijk maar 7 EUR was niet meer mogelijk
Edpnet VDSL XL - 100/30 Fritz!Box 7530
Orange go plus
Orange go plus
-
- Elite Poster
- Berichten: 3288
- Lid geworden op: 18 feb 2008, 17:55
- Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
- Bedankt: 60 keer
Vorig jaar heb ik bij Scarlet,toen ik een nieuwe afstandsbediening wilde kopen,(alleen via Scarlet nu,niet meer in de Proximus store) er een gratis gekregen,mijn klanten nr is nog ver van voor Scarlet bij Proximus is overgenomen.
-
- Elite Poster
- Berichten: 3288
- Lid geworden op: 18 feb 2008, 17:55
- Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
- Bedankt: 60 keer
Providers gaan op een bepaald moment toch moeten beginnen inzien dat trouwe klanten belonen zeer belangrijk is,de Belgische markt is gewoon verzadigd,men kan bijna geen nieuwe klanten meer aantrekken,die daarvoor geen internet provider hadden,men kan alleen van elkaar afsnoepen.Dus trouwe klanten in de watte leggen.
-
- Elite Poster
- Berichten: 3288
- Lid geworden op: 18 feb 2008, 17:55
- Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
- Bedankt: 60 keer
De provider met een vast klantenbestand heeft een enorm voordeel,het afsnoepen van klanten gaat maar om een klein % in normale omstandigheden,dat kan wel veranderen als een provider zijn regels verandert,andere packs,of prijzen bijv.worden een risico voor providers,als men dan ziet wat Telenet overkomen is bij de laatste prijsverhoging.
- Goztow
- userbase crew
- Berichten: 13591
- Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
- Locatie: Brussel
- Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
- Bedankt: 878 keer
Mijn 5 euro korting is weer geactiveerd. Heeft wel paar dagen geduurd maar daarnet terug gebeld geweest .
Bedank andere users voor nuttige posts, door op te klikken
- Goztow
- userbase crew
- Berichten: 13591
- Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
- Locatie: Brussel
- Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
- Bedankt: 878 keer
Dit is een getrouwheidspremie. Daar gaat gans deze topic over. "Klacht indienen" via het online formulier met vraag om teruggebeld te worden. In die klacht vragen of het mogelijk zou zijn om een korting te krijgen gezien je al x jaar trouwe klant bent.
Bedank andere users voor nuttige posts, door op te klikken
-
- Plus Member
- Berichten: 202
- Lid geworden op: 02 jul 2008, 14:26
- Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
- Bedankt: 1 keer
Gisteren naar Proximus gebeld met reden die 8€ maandelijks betaald voor een tv decoder, terwijl die te koop zijn op 2dehand tussen de 25 a 70€, dus vlug terugbetaald. Na een paar minuten gaf ze een korting van 5€ per maand voor één jaar.Goztow schreef:Dit is een getrouwheidspremie. Daar gaat gans deze topic over. "Klacht indienen" via het online formulier met vraag om teruggebeld te worden. In die klacht vragen of het mogelijk zou zijn om een korting te krijgen gezien je al x jaar trouwe klant bent.
Hartelijk bedankt voor de tip Goztow !