Waze nav App
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
- Bedankt: 190 keer
Hoe zit dat eigenlijk tegenwoordig met het draaien van Android apps op Windows Phone? Is daar al wat meer over geweten? Misschien dat dit de oplossing kan bieden...
Internet & TV: Orange Love Trio
GSM: Go Plus + Carrefour Mobile (vervanging vaste lijn)
Mifi: Tempo Giga
iPhone 11 64GB SG | Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) | Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) | iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw | Apple TV 4 | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
iPhone 11 64GB SG | Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) | Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) | iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw | Apple TV 4 | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
In één van de vorige insider preview builds was dit aanwezig (momenteel is het er terug uit voor zover ik weet)... was wel cool, gewoon de APK uploaden met een tooltje en runnen maar
Het enige nadeel was nog dat apps die gebruik maakte van Google Play Services niet altijd werkten.
Het enige nadeel was nog dat apps die gebruik maakte van Google Play Services niet altijd werkten.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 37 keer
- Contacteer:
Probleem bij Waze. Heb dit voorgehad in de USA.
De naam van de afritten die je moet hebben is in blauw. Bij een Polarised zonnebril is dat onleesbaar.
Kan iemand dat doorgeven, want dacht dat hier mensen op zaten die mee project deden.
De naam van de afritten die je moet hebben is in blauw. Bij een Polarised zonnebril is dat onleesbaar.
Kan iemand dat doorgeven, want dacht dat hier mensen op zaten die mee project deden.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 646 keer
- Bedankt: 149 keer
Dit lijkt me de perfecte aanvulling voor Waze:
https://tweakers.net/nieuws/106353/tomt ... droid.html
Eén van de features is een overlay die laat zien hoe snel je mag rijden op de huidige weg.
Eén van de features is een overlay die laat zien hoe snel je mag rijden op de huidige weg.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 112 keer
- Bedankt: 129 keer
De app van TomTom lijkt niet te werken op de achtergrond (en scherm moet aan blijven staan). Dus niet bruikbaar in combinatie met Waze, wat met iCoyote wel mogelijk is. Hoe ze aan die overlay komen weet ik dus niet, dat moet ik nog eens extra nakijken. Iemand anders waarbij het wel gaat?johcla schreef:Dit lijkt me de perfecte aanvulling voor Waze:
-
- Elite Poster
Kan je eens uitleggen wat je exact doet?johcla schreef:Ik heb net even geprobeerd met Waze. Ik had Waze met de overlay en dat leek te werken. Nog wel niet tijdens een echte rit kunnen testen, dat zal voor vanavond zijn.
- Open TomTom app
- ga naar startscherm
- Open Waze/Google Maps
... ?
Of werkt het anders?
*Edit: Ok, uitdrukkelijk in de instellingen dus nog activeren. Bedankt !
Straks eens vergelijken tov iCoyote.
Laatst gewijzigd door jnsvr 18 nov 2015, 15:47, in totaal 1 gewijzigd.
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 26 keer
- Bedankt: 22 keer
Een indicatie of je te snel rijdt of niet komt er ook binnenkort aan voor Waze... eigenlijk is ie er al, voor de iOS gebruikers, maar moet de data nog voldoende ingevoerd worden via de Waze Map Editor... dat is volop aan de gang... dus wie Waze gebruikt, als ie even z'n buurt wil checken of de snelheidslimieten (correct) ingevoerd zijn
Voor de android gebruikers, binnenkort zou er een beta moeten zijn, waar het ook al in zou moeten werken... de release voor Android is gepland in Q1 2016...
Voor de android gebruikers, binnenkort zou er een beta moeten zijn, waar het ook al in zou moeten werken... de release voor Android is gepland in Q1 2016...
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
- Bedankt: 97 keer
als ik niet kl.te level 1 had, had ik al lang snelheden ingevuld op wegen waar die er wel toe doet. Tja, dan zullen de level-5 editors de job wel alleen klaren, zeker?
Klopt het bovendien dat die editable area regelmatig gereset wordt? Ik heb in Portugal, Spanje, Frankrijk en Polen al rondgereden met Waze, maar vindt in de map daar geen editeerbare regio's meer.
Klopt het bovendien dat die editable area regelmatig gereset wordt? Ik heb in Portugal, Spanje, Frankrijk en Polen al rondgereden met Waze, maar vindt in de map daar geen editeerbare regio's meer.
-
- Elite Poster
Zo'n editble area vervalt na 3 maanden dacht ik. Het is dus niet omdat je ergens gereden hebt, dat je er eeuwig en altijd kan editten
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 483 keer
- Bedankt: 98 keer
- Contacteer:
Dit dus. Ik bekeek zojuist even de Map Editor en vond in mijn omgeving al direct heel wat straten waar de snelheid ontbrak of verkeerd was. Ik wou me er meteen aan zetten om de community wat te steunen maar blijkbaar is het overgrote deel gelockt voor 'level 2 editors' en moet ik eerst 1000 andere edits maken?flupke19 schreef:als ik niet kl.te level 1 had, had ik al lang snelheden ingevuld op wegen waar die er wel toe doet.
Ik wou even de community steunen omdat ik die snelheidsaanduiding echt wel heel handig zou vinden, maar 1000 edits is wel heel veel. We hebben het dan ook over een gewone straat in een boeregat waarvan ik de snelheid niet kan corrigeren.
-
- Pro Member
Segmenten worden op basis van hun type inderdaad afgeschermd, wat nu even in het nadeel speelt van de invoer van de snelheidslimieten. Voor die 5 % van de wegen die inderdaad hoger dan level 1 gelocked zijn kan je steeds even hulp vragen bij iemand met het juiste level of hoger, waarbij deze tijdelijk de betrokken segment kan verlagen van lock level.
je kan dit doen via het Belgisch subforum, slackplatform, of eender ander welk communicatiekanaal je hebt met een van die editors.
Enkel snelwegen zijn gelocked op level 5, waarbij we inderdaad kunnen zeggen dat het merendeel van deze reeds voorzien zijn van de nodige data.
We worden er wekelijks, zoniet dagelijks mee geconfronteerd dat beginnende editors 'fouten' begaan bij het bewerken van segmenten, en het laatste dat elke gebruiker zou willen is dat ie plots een complete omweg of onbegrijpelijke route krijgt, omwille van zo'n fout(je)... Vanzelfsprekend draagt iedereen z'n steentje bij met de beste bedoelingen, anderzijds is er natuurlijk ook het belang van een zekere betrouwbaarheid van de kaart en routes.
Heel wat editors zijn sinds de oproep, een goede week terug, aan de slag gegaan, vaak als eerste ervaring met het bewerken van de kaart, en de voorbije dagen zijn ook heel wat van die editors aan hun 1000 edits gekomen... 1000 lijkt nu misschien veel, maar als je één of twee dorpen/gemeenten onder handen neemt en enkel snelheidslimieten invoert, kom je er eigenlijk best vlug aan... Opnieuw ook met alle gevolgen, want het is niet omdat je 1000 keer een snelheidslimiet hebt ingevoerd, dat je eigenlijk goed door hebt hoe het zit met rij instructies manipuleren, toepassing van de verschillende wegtypes en invloed op routing, ... maar goed... deze discussie komt nu en dan eens opzetten en resulteert meestal tot hetzelfde resultaat, in consensus...
je kan dit doen via het Belgisch subforum, slackplatform, of eender ander welk communicatiekanaal je hebt met een van die editors.
Enkel snelwegen zijn gelocked op level 5, waarbij we inderdaad kunnen zeggen dat het merendeel van deze reeds voorzien zijn van de nodige data.
We worden er wekelijks, zoniet dagelijks mee geconfronteerd dat beginnende editors 'fouten' begaan bij het bewerken van segmenten, en het laatste dat elke gebruiker zou willen is dat ie plots een complete omweg of onbegrijpelijke route krijgt, omwille van zo'n fout(je)... Vanzelfsprekend draagt iedereen z'n steentje bij met de beste bedoelingen, anderzijds is er natuurlijk ook het belang van een zekere betrouwbaarheid van de kaart en routes.
Heel wat editors zijn sinds de oproep, een goede week terug, aan de slag gegaan, vaak als eerste ervaring met het bewerken van de kaart, en de voorbije dagen zijn ook heel wat van die editors aan hun 1000 edits gekomen... 1000 lijkt nu misschien veel, maar als je één of twee dorpen/gemeenten onder handen neemt en enkel snelheidslimieten invoert, kom je er eigenlijk best vlug aan... Opnieuw ook met alle gevolgen, want het is niet omdat je 1000 keer een snelheidslimiet hebt ingevoerd, dat je eigenlijk goed door hebt hoe het zit met rij instructies manipuleren, toepassing van de verschillende wegtypes en invloed op routing, ... maar goed... deze discussie komt nu en dan eens opzetten en resulteert meestal tot hetzelfde resultaat, in consensus...
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 483 keer
- Bedankt: 98 keer
- Contacteer:
Ik begrijp jullie bezorgdheid hoor, en ik wil gerust doorgeven over welke straten ik het specifiek had zodat iemand anders dit kan aanpassen of zo. Correctheid is hier inderdaad wel de belangrijkste factor.
-
- Pro Member
Handigste is dat ik de lock gewoon even lager zet, zodat je het zelf kan doen... Dan krijg jij ook de editsbutskristof schreef:Ik begrijp jullie bezorgdheid hoor, en ik wil gerust doorgeven over welke straten ik het specifiek had zodat iemand anders dit kan aanpassen of zo. Correctheid is hier inderdaad wel de belangrijkste factor.
Bezorg me anders via PM ofzo de permalink, of kom gerust langs in het slack platform... Als je nog geen invite ontvangen hebt daarvoor, kan je het formulier hier invullen: https://docs.google.com/forms/d/1i4Ptpo ... I/viewform of mij je emailadres die je hiervoor wenst te gebruiken bezorgen.
-
- Moderator
- Twitter: kriskenbe
- Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
- Bedankt: 1003 keer
- Contacteer:
Gewoon vervelend dat dit niet kan met de app zelf. Rondtoeren in je eigen gemeente en overal waar een nieuw snelheidsbord staat even stoppen (indien wegcode het toelaat uiteraard), edit klikken, max snelheid 50 (bvb), save en volgende.
Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
-
- Pro Member
Klopt, is ook zo voor andere soort bewerkingen hé... Enige wat je momenteel on the spot kan is kaartfout melden en toelichting geven...krisken schreef:Gewoon vervelend dat dit niet kan met de app zelf. Rondtoeren in je eigen gemeente en overal waar een nieuw snelheidsbord staat even stoppen (indien wegcode het toelaat uiteraard), edit klikken, max snelheid 50 (bvb), save en volgende.
Er is een door de community ontwikkelde App die de WME mobiel bruikbaar maakt, maar blijft minder handig en lost natuurlijk niks op mbt de locks op segmenten.
[ Post made via mobile device ]
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 646 keer
- Bedankt: 149 keer
Een vraagje voor de Waze-editors:
Vanmorgen stuurde Waze me over een lang stuk onverharde weg. Geen pretje om in het donker én met regen de putten te ontwijken.
Dus wou ik de kaart aanpassen en aanduiden dat het onverharde weg is, het gaat om deze segmenten: https://www.waze.com/nl/editor/?env=row ... ,199586436
Maar ze staan reeds gemarkeerd als 'Dirty Road' en in mijn navigatie-instellingen staat aangeduid dat onverharde wegen niet toegestaan zijn.
Kan iemand hier eens naar kijken?
Vanmorgen stuurde Waze me over een lang stuk onverharde weg. Geen pretje om in het donker én met regen de putten te ontwijken.
Dus wou ik de kaart aanpassen en aanduiden dat het onverharde weg is, het gaat om deze segmenten: https://www.waze.com/nl/editor/?env=row ... ,199586436
Maar ze staan reeds gemarkeerd als 'Dirty Road' en in mijn navigatie-instellingen staat aangeduid dat onverharde wegen niet toegestaan zijn.
Kan iemand hier eens naar kijken?
-
- Elite Poster
Ik zie dat die pas vandaag is aangepast. Eerst ff een kaartupdate afwachten in de app (maximaal een aantal dagen) en dan nog eens proberen.
-
- Elite Poster
Afsluitingen etc zitten niet bepaald in iCoyote, dat zou dus al een goede kunnen zijn.Dafke schreef:Wat is de toegevoegde waarde van Waze vandaag nog met de nieuwe iCoyote met navigatie? Buiten dat het gratis is?
Qua flisers vind ik iCoyote wel beter qua waarschuwingen, maar dat is ook niet het doel van Waze. Waze is er voor navigatie (met bijkomstige zaken) en Coyote heeft zich eigenlijk gefocust op het flitsverhaal.
Anyway, ik gebruik ze beiden (+TomTom Speed camera's op de achtergrond). Ik denk niet dat er 1 de beste is.
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
He, merk ik in deze tweet een vernieuwde layout van de app?
Twitter: https://twitter.com/TheNextWeb/status/692237921458524160
- thomasv
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
- Bedankt: 52 keer
Klopt! Die layout is nu live voor iOS gebruikers. Voor Android gebruikers is het nog even wachten. Een beta versie zou heel waarschijnlijk er binnen maximaal enkele weken komen (een publieke beta trouwens).meon schreef:He, merk ik in deze tweet een vernieuwde layout van de app?Twitter: https://twitter.com/TheNextWeb/status/692237921458524160
iPhone 12 Pro — iPad (9th Gen) — Apple TV 4K (2nd Gen) — MacBook Pro
- fryelectro
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 314 keer
- Bedankt: 143 keer
Ik gebruik al een dik jaar Waze en ben er heel tevreden over, ingebouwd GPS in de wagen wordt totaal niet meer gebruikt. Alleen zou ik graag Waze de snelheidslimiet horen afkondigen(en vooral wanneer je erover gaat;)) Op fora wordt er gezegd dat dit op de roadmap staat maar officieel is het niet bevestigd dacht ik.
Edpnet VDSL XL - 100/30 Fritz!Box 7530
Orange go plus
Orange go plus
- thomasv
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
- Bedankt: 52 keer
Daarin heb je gelijk hoor, deze layout is er reeds sinds oktober voor iOS gebruikers. Je bent hem dus ook al gewoon.kippewit schreef:Wat is er nieuw aan die lay-out? Volgens mij heb ik die al maanden op iOS of mis ik de details?
Maar Android gebruikers (ja ironisch, gezien Waze eigendom is van Google) moeten het nog doen met versie 3.9.X en dus ook met de oude layout.
Komt er inderdaad aan! Zit momenteel in de beta versie van iOS.fryelectro schreef:snelheidslimiet
De vrijwilligers die de maps bijwerken hebben al heel wat werk verricht op dit vlak. De limieten worden manueel ingevoerd en ik schat dat 70-80% van alle wegen in België nu al deze data bevat. Nu nog wachten op Waze om de functie publiek uit te rollen. Waarschijnlijk neemt dit nog een aantal maanden in beslag - maar het komt er dus aan!
Laatst gewijzigd door thomasv 27 jan 2016, 20:38, in totaal 1 gewijzigd.
iPhone 12 Pro — iPad (9th Gen) — Apple TV 4K (2nd Gen) — MacBook Pro
-
- Elite Poster
Die snelheden worden momenteel ingegeven (staat al vrij ver) en zal vrij snel in de app komen. In iOS zit dat ook al in beta fase, dus zou wel eens kunnen dat de Android v4 ook al die functie zal hebben
-
- Pro Member
Wie Waze gebruikt en meer 'inside' informatie wenst over de ontwikkelingen enzo, mag altijd lid worden van het Slack team... Invite kan je hier verzoeken:
https://docs.google.com/forms/d/1i4Ptpo ... I/viewform
Wat betreft de data en invoer van snelheden:
Road type: Verified: Verification percentage:
Freeways 2725 98%
Major Highway 45381 91%
Minor Highway 68560 94%
Primary Street 89187 64%
Streets 411086 63%
Waarbij het merendeel van de ontbrekende data zich in het Franstalige landsgedeelte situeert...
De toegestane snelheid wordt in die zin al getoond in de iOS versie, visueel... In de beta is er momenteel ook een expliciete verwijzing van de toegestane snelheid, alsook de mogelijkheid een geluidssignaal in te stellen, op de exacte snelheid, of een zekere marge er van.
En we kijken natuurlijk met z'n allen uit naar v4 voor Android, waar we ondertussen toch al 'maanden' op aan het wachten zijn.
https://docs.google.com/forms/d/1i4Ptpo ... I/viewform
Wat betreft de data en invoer van snelheden:
Road type: Verified: Verification percentage:
Freeways 2725 98%
Major Highway 45381 91%
Minor Highway 68560 94%
Primary Street 89187 64%
Streets 411086 63%
Waarbij het merendeel van de ontbrekende data zich in het Franstalige landsgedeelte situeert...
De toegestane snelheid wordt in die zin al getoond in de iOS versie, visueel... In de beta is er momenteel ook een expliciete verwijzing van de toegestane snelheid, alsook de mogelijkheid een geluidssignaal in te stellen, op de exacte snelheid, of een zekere marge er van.
En we kijken natuurlijk met z'n allen uit naar v4 voor Android, waar we ondertussen toch al 'maanden' op aan het wachten zijn.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 164 keer
- Bedankt: 618 keer
Als er hier nog waze editors zitten:
Laatst een straat ingestuurd die uitkwam en eindigde op een andere baan (T-splitsing). Spijtig genoeg was de straat doodlopend door wegenwerken. Die heb ik dan willen melden, maar toen ik het kruispunt aanklikte, had ik enkel een optie om ofwel de andere baan links als onderbroken te markeren, ofwel de andere baan rechts, maar dus niet het stukje waar ik op zat. (de andere baan was niet onderbroken, dus dat hielp niks; de huidige was gewoon 2m voor het kruispunt opgebroken voor rioolwerken).
Onhandig dat je niet zoals tomtom kan zeggen van "obstructie binnen X aantal meter".
Laatst een straat ingestuurd die uitkwam en eindigde op een andere baan (T-splitsing). Spijtig genoeg was de straat doodlopend door wegenwerken. Die heb ik dan willen melden, maar toen ik het kruispunt aanklikte, had ik enkel een optie om ofwel de andere baan links als onderbroken te markeren, ofwel de andere baan rechts, maar dus niet het stukje waar ik op zat. (de andere baan was niet onderbroken, dus dat hielp niks; de huidige was gewoon 2m voor het kruispunt opgebroken voor rioolwerken).
Onhandig dat je niet zoals tomtom kan zeggen van "obstructie binnen X aantal meter".
-
- Elite Poster
Dat wordt ingegeven door een wegafsluiting via de editor in te voeren op dat ganse segment. Beste is op dat moment om een rapport aan te maken via de app zodat een editor die kan ingeven of meer info kan vragen. Zo'n wegafsluiting kan pas ingegeven worden vanaf level 3. Het systeem van een afsluiting in te geven via de app voor wegenwerken wordt sowieso niet echt aangeraden omdat die afsluitingen maar max. enkele uren blijven staan en bovendien moeten al meerdere Wazers dit melden om effectief invloed te hebben op de routing bij iedereen... Vandaar is een afsluiting via een editor veel beter.
Is er een andere manier dan de map editor om werken door te geven? Het hele centrum van Nieuwmoer (Kalmthout) en de N133 die Nieuwmoer met alle omliggende dorpen verbindt, zullen het hele jaar afgesloten zijn.
Alleen werd ik dinsdag door Waze toch naar Nieuwmoer gestuurd richting Turnhout. Ik dacht dat Waze wel zou weten van de werken, maar dat bleek dus niet het geval. Heb daar ter plaatse wel een klein stukje kunnen aanduiden als "afgesloten", waarop Waze me eerst in een doodlopende straat probeerde te sturen en daarna op een jaagpad. De drie alternatieve routes die aangeboden werden, gingen allemaal recht door de afgesloten stukken. Nu vermoed ik dat Nieuwmoer zo'n boerendorp is waar werkelijk niemand ingeeft dat er werken zijn, of dat er wegen doodlopend zijn geworden of intussen veranderd zijn in jaagpaden. Maar ik kan zelf geen wegenwerken aanduiden in de Map Editor, want al die straten zijn "gelocked". Andere opties?
Alleen werd ik dinsdag door Waze toch naar Nieuwmoer gestuurd richting Turnhout. Ik dacht dat Waze wel zou weten van de werken, maar dat bleek dus niet het geval. Heb daar ter plaatse wel een klein stukje kunnen aanduiden als "afgesloten", waarop Waze me eerst in een doodlopende straat probeerde te sturen en daarna op een jaagpad. De drie alternatieve routes die aangeboden werden, gingen allemaal recht door de afgesloten stukken. Nu vermoed ik dat Nieuwmoer zo'n boerendorp is waar werkelijk niemand ingeeft dat er werken zijn, of dat er wegen doodlopend zijn geworden of intussen veranderd zijn in jaagpaden. Maar ik kan zelf geen wegenwerken aanduiden in de Map Editor, want al die straten zijn "gelocked". Andere opties?
- Glodenox
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Bedankt: 37 keer
Om wegafsluitingen te melden kan je best een algemeen probleem op de kaart melden met de uitleg waar de wegenwerken zich bevinden. Zoals Vaganzza vermeldde blijven wegafsluitingen in de app niet lang actief, in tegenstelling tot de afsluitingen in de Map Editor. Als je niet meer ter plekke gaat komen kan je (zoals iemand hier gedaan heeft) een Twitter-bericht sturen naar @WazeBelgium of je kan zelfs rechtstreeks in contact komen met de community op het Slack-kanaal van de Benelux (uitnodiging te verkrijgen via http://bit.ly/WBNLSlackInvite). Daar zijn de meest actieve editors en de hogere levels allemaal aanwezig.
Voor de Slack editors is het het gemakkelijkste als ze een link krijgen naar de map editor met de segmenten die dienen afgesloten te worden geselecteerd. Dit kan je doen door de segmenten te selecteren (Ctrl ingedrukt houden als je meerdere segmenten wilt selecteren) en dan rechtsonder met de cursor boven het link-symbooltje Ctrl+C ingeven. De link die dan op je klembord staat kan je dan ofwel in een bericht naar hen sturen.
De meeste editors proberen hun eigen regio in het oog te houden en als Agentschap Wegen en Verkeer of het Vlaams Verkeerscentrum iets melden proberen we dat ook altijd in de kaart in te geven. Maar sommige zaken glippen natuurlijk wel eens door het net en niet alle gebieden hebben veel actieve editors waardoor lokale situaties onopgemerkt blijven.
Voor de Slack editors is het het gemakkelijkste als ze een link krijgen naar de map editor met de segmenten die dienen afgesloten te worden geselecteerd. Dit kan je doen door de segmenten te selecteren (Ctrl ingedrukt houden als je meerdere segmenten wilt selecteren) en dan rechtsonder met de cursor boven het link-symbooltje Ctrl+C ingeven. De link die dan op je klembord staat kan je dan ofwel in een bericht naar hen sturen.
De meeste editors proberen hun eigen regio in het oog te houden en als Agentschap Wegen en Verkeer of het Vlaams Verkeerscentrum iets melden proberen we dat ook altijd in de kaart in te geven. Maar sommige zaken glippen natuurlijk wel eens door het net en niet alle gebieden hebben veel actieve editors waardoor lokale situaties onopgemerkt blijven.
Waze BeLux Global Champ
-
- Moderator
- Twitter: kriskenbe
- Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
- Bedankt: 1003 keer
- Contacteer:
Op mijn Huawei P8 onlangs crash meegemaakt van waze : plots zag ik wel de navigatie maar de kaarten waren foetsie! Na re-install van Waze was dit gelukkig terug OK.
Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
- Bedankt: 100 keer
Bug in Waze 3.9.9.906: als je op de huidige tijd klik kun je geen alternatieve wegen meer zien zoals voorheen.
edit: werkt wel nog, maar het selectievakje is erg klein geworden (enkel rechts op min. klikken werkt).
Verder geen bugs opgemerkt vandaag.
edit: werkt wel nog, maar het selectievakje is erg klein geworden (enkel rechts op min. klikken werkt).
Verder geen bugs opgemerkt vandaag.
-
- Pro Member
Afhankelijk van het toestel blijken de bugs inderdaad relatief beperkt te zijn. De speedometer en snelheidsindicatie doet het nog niet... Maar het is dan ook nog maar een alpha versie...
Er zijn toch ook wel wat opmerkingen over de dikte van de wegen, ontbrekende zoomknoppen, kleurenkeuze van de te volgen route, ...
Persoonlijk vind ik hem eigenlijk heel goed, als alpha, maar heeft misschien te maken met mijn stock android nexus 6...
Er zijn toch ook wel wat opmerkingen over de dikte van de wegen, ontbrekende zoomknoppen, kleurenkeuze van de te volgen route, ...
Persoonlijk vind ik hem eigenlijk heel goed, als alpha, maar heeft misschien te maken met mijn stock android nexus 6...