Pagina 9 van 39
Re: Generation Connect
Geplaatst: 09 dec 2011, 14:42
door vDR
is er al iemand die zijn nieuwe SIM heeft aangekregen?
Re: Generation Connect
Geplaatst: 09 dec 2011, 14:46
door Marlboro
Dieter; je kan wel overstappen maar je betaalt een boete of je betaalt je resterende maanden nog zoals ik zal moeten doen, het probleem is dus echt wel ze overal nog van toeten of blazen weten en nu sta ik hier te koekeloeren, wachtend op dat telefoontje van die dame die me nog zou bellen met meer info.
Je moet alleen geen boete betalen als je abo al om is, ik heb nog goeie 7maand te gaan.
Re: Generation Connect
Geplaatst: 09 dec 2011, 14:48
door timofp
Het hangt echt van winkel tot winkel af blijkbaar. In het belgacom center Leuven Diestse straat waren ze perfect op de hoogte van het nieuwe abonnementen en de procedure om bestaande abbo's over te zetten. Ik vraag me enkel af waarom het 2-4 werkdagen moet duren.. Maar dat moet toch sneller kunnen!
Re: Generation Connect
Geplaatst: 09 dec 2011, 14:50
door krismeeus
Marlboro schreef:Dieter; je kan wel overstappen maar je betaalt een boete of je betaalt je resterende maanden nog zoals ik zal moeten doen, het probleem is dus echt wel ze overal nog van toeten of blazen weten en nu sta ik hier te koekeloeren, wachtend op dat telefoontje van die dame die me nog zou bellen met meer info.
Je moet alleen geen boete betalen als je abo al om is, ik heb nog goeie 7maand te gaan.
ik wacht ook nog steeds op da telefoontje....
triestige zaak in ieder geval
en mijn abbo is afgelopen, ik kan dus gratis en voor niks overschakelen.
alleen willen/kunnen de mensen van proximus dat niet doen...
Re: Generation Connect
Geplaatst: 09 dec 2011, 14:54
door Marlboro
Tis idd echt een schande, kris, ze gaan u nie bellen hoor
.
Van die dame waar ik ben geweest, deze bellen me normaal gezien wel altijd terug op, hebben dat de vorige keer ook gedaan maar ze ging alleen bellen als ze meer weet, tja, ik ga nog effe wachten maar alsk binnen een dik uur nog niks heb gehoord dan ga ik ergens anders gaan polsen.
Ik wil en zal ne generation connect worden
.
Die kans is voor mezelf te mooi om te laten liggen, lukt het echt nie, ik gebruik dan maar dat nieuwe nr die ik heb aangevraagd.
Re: Generation Connect
Geplaatst: 09 dec 2011, 15:01
door Joneszy
vDR schreef:is er al iemand die zijn nieuwe SIM heeft aangekregen?
van de eerste moment besteld, nog niks ontvangen
Re: Generation Connect
Geplaatst: 09 dec 2011, 15:15
door Dieter_88
Hoe erg is da nu. Ge stapt over bij dezelfde provider en ge zou moeten betalen?
Als het zo zit zal ik betalen en trek ik naar Mobile Vikings en zullen er schoon artikeltjes gepost worden.
Ik wil gewoon Gen.Connect omdat ik het nodig heb en het uiteindelijk nog goedkoper uitkomt dan wat ik nu betaal en maar 250mb heb.
Re: Generation Connect
Geplaatst: 09 dec 2011, 15:20
door Lord Utopia
Als je Proximus klant bent met herlaadkaart, kan je gratis overstappen door te bellen naar 6000.
Ben je Proximus klant met abonnement, dan moet je eerst uw abo uitzitten ofwel een boete betalen (overeenkomstig de resterende maanden maal het abonnementsgeld, met een max van 150 euro).
Zat je bij Mobistar of BASE, dan moest je exact hetzelfde doen. Ik begrijp de reactie absoluut NIET wanneer ze klagen dat ze vastzitten aan abonnement en dan gratis willen overschakelen op een kaart. Je weet toch wat waarom je intekent op een abonnement?
Re: Generation Connect
Geplaatst: 09 dec 2011, 15:21
door Marlboro
Dieter; is niet abnormaal he als ge een abo hebt, je weet dat je vast zit als je een abo neemt, daar kan je bij base na 15maand wel gratis vanaf geraken maar bij de anderen niet. Je pleegt contractbreuk, je hebt papieren ondertekent toen je dat abo wilde hebben net zoals mij
, dan weet je de kans groot is als je vroeger wil gaan je moet betalen (max 150 euro), zit je onder d e 150euro zoals mij dan betaal je de overige maanden en ik moet 105euro betalen maar ik haal dat er allemaal dubbel en dik uit snapt ge, ik betaal nu 40 euro per maand voor minder, ik zal dan nu de helft betalen voor meer.
Lord uptopid; het gaat hem erover die bij proximus van toeten of blazen weten, ik heb hen gezegd, geen probleem, contractbreuk, kan me nie schelen, ik wil nu overschakelen, ze wete gewoon nie wat ze moeten doen met abonnees man,ppfff.
Re: Generation Connect
Geplaatst: 09 dec 2011, 15:23
door meon
Joneszy schreef:vDR schreef:is er al iemand die zijn nieuwe SIM heeft aangekregen?
van de eerste moment besteld, nog niks ontvangen
Ze bestaan:
http://p.twimg.com/AgNi2lhCAAAFYo5.jpg:large
Re: Generation Connect
Geplaatst: 09 dec 2011, 15:25
door FlashBlue
Lolled @ de commentaar op de enveloppe
Ben curieus of het thuis ook in de bus zit - maar zal wel voor maandag zijn
'k heb geduld
(of zo laat ik het toch uitschijnen - nieuw speelgoed, whieeeeeee
)
Re: Generation Connect
Geplaatst: 09 dec 2011, 15:30
door LPS
Probleem van Proximusprepaidklanten die overschakelen naar GenConnect en niet meer kunnen bellen: de 'inkomende en uitgaande oproepblokkeringen' moeten van de lijn gehaald worden door de Technische Dienst, gsm herstarten en opgelost. Nieuwe SIM is niet nodig.
Bron: mezelf. Dank aan Inge P in BGCcenter in Diest
Re: Generation Connect
Geplaatst: 09 dec 2011, 15:32
door xenne
wat staat daar precies bij puntje 2....
Code: Selecteer alles
Hoe activeer je je......
Plaats de bijgevoegde simkaart ...
wil dat zeggen dat als je ze niet in een gsm steekt ze nog niet actief wordt?
maar ja, dat zal hier over nieuwe sim gaan, en niet over nummeroverdracht
Re: Generation Connect
Geplaatst: 09 dec 2011, 15:33
door VOiD
Dieter_88 schreef:Hoe erg is da nu. Ge stapt over bij dezelfde provider en ge zou moeten betalen?
Als het zo zit zal ik betalen en trek ik naar Mobile Vikings en zullen er schoon artikeltjes gepost worden.
Ik wil gewoon Gen.Connect omdat ik het nodig heb en het uiteindelijk nog goedkoper uitkomt dan wat ik nu betaal en maar 250mb heb.
Het enige erge is dat jij blijkbaar niet beseft wat een contract inhoud als je het ondertekend. Ik zou uw schoon artikeltjes maar laten want je maakt enkel je eigen belachelijk met zulke uitspraken.
Re: Generation Connect
Geplaatst: 09 dec 2011, 15:36
door FlashBlue
xenne schreef:
wil dat zeggen dat als je ze niet in een gsm steekt je ze nog niet actief wordt?
Zie franse tekst links
. Sim kaart insteken en pincode ingeven, en thats it.
Althans voor nieuwe kaarten. Voor omschakelingen zit je met nummerportatie, dus dat zal wel anders in zijn werk gaan?
Vermits op de site staat dat er een activatiedatum vermeld staat op de papieren dan.
Re: Generation Connect
Geplaatst: 09 dec 2011, 15:37
door Dieter_88
Dat ze dan maar snel komen met hetzelfde (of in dezelfde lijn) voor abonnees. Ik wil weg van die domme 250mb. Ik betaal nu al teveel, terwijl ik met connect nog 5eur minder zou betalen dan wat ik nu betaal en meer mogelijkheden heb. Als abonnee zou ge 20€ moeten betalen voor 500mb, en als pre-paid krijg je een gans pakket voor die prijs. Degoutant noem ik dit. Als het zo zit is dit het 2de ding dat ze me flikken en is het voor mij genoeg geweest.
Re: Generation Connect
Geplaatst: 09 dec 2011, 15:37
door krismeeus
Lord Utopia schreef:Als je Proximus klant bent met herlaadkaart, kan je gratis overstappen door te bellen naar 6000.
Ben je Proximus klant met abonnement, dan moet je eerst uw abo uitzitten ofwel een boete betalen (overeenkomstig de resterende maanden maal het abonnementsgeld, met een max van 150 euro).
Zat je bij Mobistar of BASE, dan moest je exact hetzelfde doen. Ik begrijp de reactie absoluut NIET wanneer ze klagen dat ze vastzitten aan abonnement en dan gratis willen overschakelen op een kaart. Je weet toch wat waarom je intekent op een abonnement?
beste lord
mijn abbo is afgelopen en heb al wel een keer of 5 naar 6000 gebeld en daar weten ze van niks!!!!!
er wordt hier, door mij toch zeker niet, geklaagd over dat ze vastzitten aan een abonnement!!!!
er wordt enkel geklaagd over het feit dat ze jarenlange trouwe klanten weeral bij hun 'pietje' hebben...
Re: Generation Connect
Geplaatst: 09 dec 2011, 15:38
door xenne
FlashBlue schreef:xenne schreef:
wil dat zeggen dat als je ze niet in een gsm steekt je ze nog niet actief wordt?
Zie franse tekst links
. Sim kaart insteken en pincode ingeven, en thats it.
Althans voor nieuwe kaarten. Voor omschakelingen zit je met nummerportatie, dus dat zal wel anders in zijn werk gaan?
Vermits op de site staat dat er een activatiedatum vermeld staat op de papieren dan.
frans, daar waag ik me niet aan hoor
maar idd zal nieuwe sim betreffen, procedure bij nummeroverdracht zal wel anders zijn
Re: Generation Connect
Geplaatst: 09 dec 2011, 16:28
door Thunderstriker
LPS schreef:Probleem van Proximusprepaidklanten die overschakelen naar GenConnect en niet meer kunnen bellen: de 'inkomende en uitgaande oproepblokkeringen' moeten van de lijn gehaald worden door de Technische Dienst, gsm herstarten en opgelost. Nieuwe SIM is niet nodig.
Bron: mezelf. Dank aan Inge P in BGCcenter in Diest
en waar kan je naar bellen om dat te laten doen?
ik heb al 5 keer naar 6000 proberen te bellen en ik krijg alleen maar te horen kapotte sim kaart en anders gewoon nen dag wachten das normaal.
Re: Generation Connect
Geplaatst: 09 dec 2011, 16:45
door Marlboro
Re: Generation Connect
Geplaatst: 09 dec 2011, 17:06
door helmuteke
heb ik ook gehad gisteren , maar deze dame is beleefd en schakelt u normaal door naar een NL person
Take it easy man . . .
Re: Generation Connect
Geplaatst: 09 dec 2011, 17:09
door Marlboro
Die van mij deed dat niet.
En rustig blijven? Ik ben altijd rustig tot nu als ik merk ze nu nog steeds na 3dagen van toeten of blazen weten, je je tijd en bezine erin steekt om toch maar van abo naar generation connect te kunnen overschakelen. Stel u maar eens in mijn plaats voor als ge al 3 volledige dagen daarmee bezig bent.
De uren die ik doe aan opzeokwerk en bellen en weet ik veel daar is ne topsporter niks tegen
Als je dan in je eigen land nog niet eens in het nederlands terecht kan, trieste boel zenne.
Ze was idd heel vriendelijk de dame maar dat zijn mensen die hier wel geboren zijn, deze moeten de taal kunnen,punt.
Dank aan het laksbeleid hier van die kutpolitiekers.
Re: Generation Connect
Geplaatst: 09 dec 2011, 17:18
door wouter5
Iemand die zijn sim al heeft en kan bevestigen ofdat tetheren al dan niet lukt ?
Re: Generation Connect
Geplaatst: 09 dec 2011, 17:34
door LPS
Thunderstriker schreef:en waar kan je naar bellen om dat te laten doen.
Ik ben naar het BGCcenter in Diest geweest, en daar heeft die madam naar een specifieke dienst gebeld, wsl enkel toegankelijk voor de eigen centers, met hypercompetente mensen. Best ergens eens binnenspringen in zo'n Center want via de 6000 heb je weinig kans om veel verder te geraken...
Als tetheren = data via usbstick, dan lukt het
Re: Generation Connect
Geplaatst: 09 dec 2011, 17:34
door ChelloExtremer
heh, zijn de 5k SIMs de deur uit?
Knop om u in te schrijven is weg van de site
w00h00, ik heb er 1
edit:
http://www.e-proximus.be/e_commerce/pan ... c_id=p3742 werkt nog wel, be quick
Re: Generation Connect
Geplaatst: 09 dec 2011, 17:52
door Marlboro
Inderdaad, je kan niet meer op de knop duwen, volgens mij zijn de 5000 klanten bereikt nu gvdm, gelukkig hebk nieuwe nr bestelt en moet ik deze volgende week krijgen.
Re: Generation Connect
Geplaatst: 09 dec 2011, 17:52
door FlashBlue
vDR schreef:is er al iemand die zijn nieuwe SIM heeft aangekregen?
Hier in ieder geval nog niet, zal dus nog het weekend doormoeten met crappy EDGE
En blijkbaar is de knop de site idd weg, dus limiet wellicht bereikt.
Re: Generation Connect
Geplaatst: 09 dec 2011, 17:55
door LPS
Da's wel bijzonder snel gegaan... Ik voel hier al ne heleboel frustraties opkomen van postpaidklanten die al dan niet hun contract opgezegd hebben, en al dan niet ondertussen een opzegvergoeding aan hun been hebben nu :-/
Sim hier is niet aangekomen, omdat er hier blijkbaar ne facteur werkt die m'n brievenbus niet kan vinden. Gratis sim van MobileVikings (via SuperSonicfestival) is ook teruggestuurd, al derde reactie dat m'n adres niet bestaat.
Re: Generation Connect
Geplaatst: 09 dec 2011, 17:57
door xenne
misschien hebben ze het gewoon plat gelegd voor het weekend, kwestie van de zaterdagsupport morgen niet te overbelasten... want de voorbije dagen is het daar wel super druk geweest ....
de toekomst zal het uitwijzen
Re: Generation Connect
Geplaatst: 09 dec 2011, 17:59
door ChelloExtremer
je kan in elk geval voorlopig nog claimen dat je recht hebt op dit P&G tarief, ze zijn vergeten om de knop onderaan deze (
http://www.generation-connect.be/static ... tions.aspx ) pagina weg te halen
Was wel te verwachten dat dit snel ging gaan ... zelfs MV (die eigenlijk de 'verliezer' is) heeft de laatste paar dagen 1000de nieuwe klanten (zie teller op hun website) met al de media aandacht.
Re: Generation Connect
Geplaatst: 09 dec 2011, 17:59
door FlashBlue
Dat mogen ze dan infeite wel communiceren he Xenne
Maar het is inderdaad mogelijk !
Re: Generation Connect
Geplaatst: 09 dec 2011, 18:05
door nickz
Is het niemand opgevallen dat de knop om voor € 20 te herladen (wat enkel mogelijk was via die site, niet via de klassieke kanalen)
ook verdwenen is?
Ik hoop dat dit een fout is, en dat deze nog terugkomt. Anders zou dat wel een smerige streek zijn van Proximus!
Gelukkig had ik die link wel op voorhand opgeslagen in mijn bookmarks, dus hopelijk blijft deze nog werken:
http://reload.proximus.be/ESALES/Online ... c_id=p3744
Als je via je telefoon naar
http://www.generation-connect.be gaat (of via je pc naar
http://www.generation-connect.be/static ... obile.aspx), dan kom je op een mobiele versie van de site, waar beide knoppen nog wel beschikbaar zijn, maar ik veronderstel dat die ook spoedig zullen verdwijnen. Mensen die nog een kaart willen aanvragen kunnen zich dus maar best haasten!
Edit: eigenlijk is het best wel dom van Proximus dat ze de knoppen (hier en daar) weghalen, maar dat de link om een kaart aan te vragen (
http://www.e-proximus.be/e_commerce/pan ... c_id=p3742) gewoon blijft werken
Re: Generation Connect
Geplaatst: 09 dec 2011, 18:12
door LPS
De eerlijkheid gebiedt wel te zeggen dat MV er de laatste weken ook veel heeft weggegeven. Onlangs aan KBCklanten (voor hun mobile banking), en een paar dagen geleden ook voor bezoekers van het SuperSonicfestival. In mijn geval is het dus -1 naar GenCon, en +1 free dus saldo = 0
You're about to receive a free SIM card!
We've received word that you've requested an early bird ticket for the Super Sonic Festival on September, 3th 2011. First of all, we hope you had the best time over there! Because you bought an early bird ticket, you can request a free Mobile Vikings SIM card with 15 EUR calling credit, 2 GB of data, 1000 text messages to all networks and 1000 text messages to Mobile Vikings.
If you want you can keep your current number, but please make sure that you don't need to pay a termination fee with your current operator.
When you're ready to request your free SIM card, please click on the link.
Re: Generation Connect
Geplaatst: 09 dec 2011, 18:33
door Jordy1990
Marlboro schreef:Jordy1990; nee, je hebt uw eerste lading al betaald he, je hebt al 20 euro betaald snappie, volgende lading is als het op is of als je aan je nieuwe maand begint maar dat beslis je zelf, wil je maar na 3maand terug herladen is uw goed recht..
Ik denk da in t nie duidelijk genoeg heb gezegd
ik had eerst een sim kaart besteld en 20 euro betaald, maar dat heb ik geannuleerd omdat, de nummeroverdracht niet ging als pay and go klant volgens de e-shop.. Ik heb dan met de klantendienst gebeld en zij hebben mij van pay and go overgezet op generation connect. Dus feitelijk heb k ng niks betaald:-D
Nu vroeg ik mij af of ik binnen een bepaalde tijd zou moete herladen voor 20 euro, zodat de overschakeling niet teniet wordt gedaan. De klantendienst van Px weet bitter weinig dus wou ik de, vraag hier even stellen:-)
Re: Generation Connect
Geplaatst: 09 dec 2011, 18:38
door LPS
Via #121# kan je te weten komen tot hoe lang je sim nog geldig is, mn. de geldigheid van voorheen. En via #122# weet je het tarief, dat terzijde.
Re: Generation Connect
Geplaatst: 09 dec 2011, 18:52
door vDR
Ok. Ik woensdagavond ook direct besteld dus ik hoop dat die maandag in de jus ligt.
[ Post made via mobile device ]
Re: Generation Connect
Geplaatst: 09 dec 2011, 19:11
door Converted
Gisteren nog gebeld met de e-shop 0800 nummer. Vriendelijke dame wist me te vertellen dat de microsims uit voorraad waren. Vandaar dat in mijn geval, deze vandaag of maandag zullen verzonden worden als de voorraad weer aangevuld is. Wat betreft gewone simkaarten heeft ze niets gezegd...
[ Post made via mobile device ]
Re: Generation Connect
Geplaatst: 09 dec 2011, 19:17
door ToMiKoN
Ik heb vandaag even gebeld met de e-shop omdat ik geen bevestigingsmail had gekregen toen ik woensdagavond had besteld. Er blijkt iets mis gegaan te zijn, maar mijn bestelling was wel goed verwerkt. Ik verwacht dus ook maandag of dinsdag een SIM in mijn bus.
Re: Generation Connect
Geplaatst: 09 dec 2011, 19:24
door Marlboro
ToMiKoN; was bij mij hetzelfde, ik was zelfs maar tot pagina 3 geraakt inplaats van tot pagina 4, ik vertrouwde het niet en had toen gebeld, had wel ook op page 3 de nr kunnen opschrijven want die heb je nodig en die vent zegde me alles oke was ook al hadk geen email en/of sms gekregen.
Normaal gezien moet het in orde zijn voor u en mij.
Re: Generation Connect
Geplaatst: 09 dec 2011, 20:15
door moonbeam
ook ik heb een kaartje aangevraagd,geen bevestigingsmail gekregen.
maar heb nog één vraagje,ik zit nog onder contract bij mobistar tot 3 april.
een boete moet ik wel betalen,maar dat maakt me niet uit,maar zou ik zelf mijn contract moeten opzeggen?
of doet proximus dat voor mij?
ik heb wel nummeroverdracht genomen omdat ik men nummer niet wil verliezen.