Pagina 9 van 14
Geplaatst: 05 okt 2008, 03:44
door Genghis
ketter schreef:Genghis al je altijd al na 2 min binnen geraakt op de helpdesk dan heb je geluk.
Ik heb ook al een paar keer gebeld voor iemand en ik kan je zeggen dat ik ook al 45 min aan de lijn heb moeten wachten voor dat ik binnen was en dan zeggen ze je doodleuk dat je hun betaalnr moet bellen pffff.
En dan durf jij spreken van goeie service.
Genghis ga jij nog maar wat wachten tot ze nog is op de rode knop gaan drukken.
Dat was pas een grote klucht,zoveel reclame er rond maken voor niks.
Ik bel gewoon hun 015 nummer, en nooit langer dan 2 minuten moeten wachten. Trouwens, over hun rode knop: mja, twas idd gene vette, maar wat ze extra geven werkt tenminste deftig, dat kan het volk hier over dommel percies ni echt zeggen... (zie bvb 12 mbit
)
Voor de rest: Altijd full speed (25mbit in mijn geval), degelijke limiet, zeker door combinatie met nachtsurfen, en ookal moet je 45 minuten wachten (wat ik raar zou vinden maar kom): ze nemen tenminste op, en ze houden zich aan beloftes!
Geplaatst: 05 okt 2008, 03:58
door Lord Utopia
En de prijs is er ook naar geschikt he. Niet iedereen kan zich 75 EUR per maand permiteren aan internet.
Re: Misschien....
Geplaatst: 05 okt 2008, 04:20
door dopke
Genghis schreef:
Dus, nu moogt ge mij is zeggen:
- Telenet levert de beloofde snelheid op, exact zoals het moet.
- Telenet houd zich aan beloftes.
- Sinds de shakes ben ik zeer blij met het volume!
- De producten die aangeboden worden, worden ook echt geleverd, bijvoorbeeld: Free hotspot abbo staat mooi actief bij turbonet, dus geen belachelijke excuses zoals bij dommel: 'een domein is toch maar de kers op de taart, dus ge moet ni klagen'
- Ik heb geen woord klagen over HD Digicorder, moest dat anders zijn geweest haddik hem al lang teruggestuurd.
- Hun helpdesk mag dan wel extern zijn, ze nemen tenminste op en willen je ook echt verder helpen. Net iets anders dan bij dommel, waar je 5 nummers hebt, maar waar ze op geen enkel opnemen.
Naar alle dommel fanboys: Moehahahaha!
Ik zal het u zeer graag zeggen .
1- ze leveren inderdaad de beloofde snelheid . Maar kabel is nu eenmaal anders dan adsl . Kabel kan kilometers ver gaan , zolang het signaal om de 5 a 600 meter ( voor een 860 mhz netwerk ) geoptimaliseerd wordt , en je node niet verzadigd is .
Bij adsl weet je dat dit niet zo is ,de aangegeven snelheden maximum snelheden zijn , en dat de afstand tot centrale bepalend is .
2-Welke beloftes ? . De smallband belofte dan toch .
3- de shake's , nuja , Is een heel kleine stap in de goede richting , als je 2 of meer van hun producten neemt . Maar als 8 jaar trouwe internet klant ( die ook nog eens 300 € heeft betaald voor de installatie ) merk ik dat de laatste 2 jaar de limieten een beetje zijn gestegen , maar de prijs nog veel meer .
4- daar heb je 100 % gelijk in . Wat ze beloven bij een product moeten ze leveren . Doen ze dit niet , zijn ze in gebreke , en kan je zo weg zonder kosten , naar een andere provider .
5- Dan heb je toch een wonderbox, en 3 maand oud , zal zeer zeker al een update of 2 geweest zijn , die zoals hier bij INDi ook automatisch uitgevoerd worden om bv 5 uur s'morgens . Maar als je de vele fora's naleest lees je genoeg verhalen van mensen die dat ding om de haverklap moeten reseten omdat het weer eens hangt , een hard disk die maar blijft draaien , ook staat de box in standbye ( bij indi ging dit nochthans wel ) enz .
6- Een product wijzigen gaat ook zonder de helpdesk ( en verloopt ook vlot) .Maar bij technische problemen is hun helpdesk een echte ramp. Zwijg me daarvan . 2 x heb ik ze nodig gehad bij toch wel ernstige storingen . 1ste keer zeer traag en onstabiel , om de 2 min connectie verbroken enz . Bellen dan maar naar hun toen duur betaal nummer, en daar begon het spyware en het is niet onze fout bandje af te ratellen . Ook de modemtest was ok. Daar sta je dan , binnenbekabeling en al door hun techniekers gedaan , en spyware , tja eerst geloofde ik dat ook nog , maar na een verse installatie , bleef het probleem . Dan nog maar s bellen , zelfde uitleg van hun , ook de modem test was in orde ( ook al stond deze zonder spanning
) . nog s een 3de maal geprobeerd een uur later , weer de zelfde uitvlucht van hun . Heb dan m'n geluk geprobeerd bij intereletra , en op 3 uur probleem opgelost , bleek de niu defect te zijn . de 2de keer heb ik de moeite bespaart en direct naar de netwerkbeheerder gebeld .
Kortom , uw ervaringen kunnen positief zijn , maar bij anderen is dit anders ( .
En hun mijn telenet , nooit meer dan een uurtje plat bij verbetringswerken
. Meestal in het weekend van in de vooravond tot de morgen erop , of nog langer . Daar sta je dan met je limiet , zeker als je niet de enige persoon bent in het gezin die een pc heeft . Je kan de meter niet raadplegen en het was al nipt , tja pech dan , uitlezen kan je m niet , maar tellen , dat gaat dan weer wel , maar je hebt toch onbezorgd internet hé .
Een dommel fanboy ben ik helemaal niet . Maar ik heb nog geen enkele ander isp in belgie gezien die erin slaagde om enige verandering op dit vlak te brengen , niet in prijs , en zeker niet wat limiet betreft ( de 6 jaar ervoor ben ik van geen limiet onder telenet klanten naar een 10 gig algemeen gegaan ! ) .Zelfs de kleiner isp's beginnen te volgen , ook tele2 nu .
Geplaatst: 05 okt 2008, 04:26
door dopke
ketter schreef:
Genghis ga jij nog maar wat wachten tot ze nog is op de rode knop gaan drukken.
Dat was pas een grote klucht,zoveel reclame er rond maken voor niks.
Dat was inderdaad lachen , allemaal in spanning
. de knop werd ingedrukt en ja hoor , je kon naar een pagina surfen die je vertelde wanneer je upload omhoog zou gaan
. Ik mag alvast niet klagen , 2 maand voor de vermelde datum was het zover , maar bij andere mensen was het andersom .
Geplaatst: 05 okt 2008, 08:42
door belgianguy
Wat heeft dit nog allemaal te maken met de update die we van Dommel verwachten? Graag terug on topic. Er valt wel niet veel te melden spijtig genoeg, maar aan die discussie over telenet hebben we totaal geen boodschap in dit topic. Bedankt
Geplaatst: 05 okt 2008, 10:30
door Tomola
Genghis schreef:ketter schreef:Genghis al je altijd al na 2 min binnen geraakt op de helpdesk dan heb je geluk.
Ik heb ook al een paar keer gebeld voor iemand en ik kan je zeggen dat ik ook al 45 min aan de lijn heb moeten wachten voor dat ik binnen was en dan zeggen ze je doodleuk dat je hun betaalnr moet bellen pffff.
En dan durf jij spreken van goeie service.
Genghis ga jij nog maar wat wachten tot ze nog is op de rode knop gaan drukken.
Dat was pas een grote klucht,zoveel reclame er rond maken voor niks.
Ik bel gewoon hun 015 nummer, en nooit langer dan 2 minuten moeten wachten. Trouwens, over hun rode knop: mja, twas idd gene vette, maar wat ze extra geven werkt tenminste deftig, dat kan het volk hier over dommel percies ni echt zeggen... (zie bvb 12 mbit
)
Voor de rest: Altijd full speed (25mbit in mijn geval), degelijke limiet, zeker door combinatie met nachtsurfen, en ookal moet je 45 minuten wachten (wat ik raar zou vinden maar kom): ze nemen tenminste op, en ze houden zich aan beloftes!
ik kom van telenet af heb er 6 jaar lang internet gehad (geen tv).
En ik moet hier Genghis 100% gelijk in geven.
De enige reden dat ik weg ben bij telenet is omdat ze geen datalimiet hadden en omdat dommel een stuk goedkoper is.
Maar verder denk ik dat qua internet geen provider aan telenet kan tippen..
Geplaatst: 05 okt 2008, 16:14
door grox
Tomola schreef:
ik kom van telenet af heb er 6 jaar lang internet gehad (geen tv).
En ik moet hier Genghis 100% gelijk in geven.
De enige reden dat ik weg ben bij telenet is omdat ze geen datalimiet hadden en omdat dommel een stuk goedkoper is.
Maar verder denk ik dat qua internet geen provider aan telenet kan tippen..
niet moeilijk als je geen concurrenten hebt
Geplaatst: 05 okt 2008, 16:41
door icekiller2k6
Tomola schreef:Genghis schreef:ketter schreef:Genghis al je altijd al na 2 min binnen geraakt op de helpdesk dan heb je geluk.
Ik heb ook al een paar keer gebeld voor iemand en ik kan je zeggen dat ik ook al 45 min aan de lijn heb moeten wachten voor dat ik binnen was en dan zeggen ze je doodleuk dat je hun betaalnr moet bellen pffff.
En dan durf jij spreken van goeie service.
Genghis ga jij nog maar wat wachten tot ze nog is op de rode knop gaan drukken.
Dat was pas een grote klucht,zoveel reclame er rond maken voor niks.
Ik bel gewoon hun 015 nummer, en nooit langer dan 2 minuten moeten wachten. Trouwens, over hun rode knop: mja, twas idd gene vette, maar wat ze extra geven werkt tenminste deftig, dat kan het volk hier over dommel percies ni echt zeggen... (zie bvb 12 mbit
)
Voor de rest: Altijd full speed (25mbit in mijn geval), degelijke limiet, zeker door combinatie met nachtsurfen, en ookal moet je 45 minuten wachten (wat ik raar zou vinden maar kom): ze nemen tenminste op, en ze houden zich aan beloftes!
ik kom van telenet af heb er 6 jaar lang internet gehad (geen tv).
En ik moet hier Genghis 100% gelijk in geven.
De enige reden dat ik weg ben bij telenet is omdat ze geen datalimiet hadden en omdat dommel een stuk goedkoper is.
Maar verder denk ik dat qua internet geen provider aan telenet kan tippen..
is ook niet eerlijk hé..
je vergelijkt kabel met ADSL
vergelijk kabel van telenet is met kabel van brussel.. ben naam ff kwijt.. dat bedrijf dat 100mbits levert..
check prijs daar is van.. problemen zullen daar ook onbestaand zijn.. (ivm dat met kabel minder mis kan mee gaan als met adsl, je bent voor adsl sowieso verplicht deel met belgacom te doen etc)
Geplaatst: 05 okt 2008, 19:03
door Cocoony
belgianguy schreef:Wat heeft dit nog allemaal te maken met de update die we van Dommel verwachten? Graag terug on topic. Er valt wel niet veel te melden spijtig genoeg, maar aan die discussie over telenet hebben we totaal geen boodschap in dit topic. Bedankt
Belgianguy heeft gelijk: terug on topic, aub...
Telenet vs Dommel vs de rest van de wereld horen thuis in een ander forum.
Geplaatst: 05 okt 2008, 19:21
door Tomola
Genghis schreef:ketter schreef:Genghis al je altijd al na 2 min binnen geraakt op de helpdesk dan heb je geluk.
Ik heb ook al een paar keer gebeld voor iemand en ik kan je zeggen dat ik ook al 45 min aan de lijn heb moeten wachten voor dat ik binnen was en dan zeggen ze je doodleuk dat je hun betaalnr moet bellen pffff.
En dan durf jij spreken van goeie service.
Genghis ga jij nog maar wat wachten tot ze nog is op de rode knop gaan drukken.
Dat was pas een grote klucht,zoveel reclame er rond maken voor niks.
Ik bel gewoon hun 015 nummer, en nooit langer dan 2 minuten moeten wachten. Trouwens, over hun rode knop: mja, twas idd gene vette, maar wat ze extra geven werkt tenminste deftig, dat kan het volk hier over dommel percies ni echt zeggen... (zie bvb 12 mbit
)
Voor de rest: Altijd full speed (25mbit in mijn geval), degelijke limiet, zeker door combinatie met nachtsurfen, en ookal moet je 45 minuten wachten (wat ik raar zou vinden maar kom): ze nemen tenminste op, en ze houden zich aan beloftes!
ik kom van telenet af heb er 6 jaar lang internet gehad (geen tv).
En ik moet hier Genghis 100% gelijk in geven.
De enige reden dat ik weg ben bij telenet is omdat ze geen datalimiet hadden en omdat dommel een stuk goedkoper is.
Maar verder denk ik dat qua internet geen provider aan telenet kan tippen..
Geplaatst: 05 okt 2008, 19:29
door Zuttasoxx
moest telenet limieten verwerpen ben ik direct weg van dommel
Geplaatst: 05 okt 2008, 19:41
door SniFManS
Zuttasoxx schreef:moest telenet limieten verwerpen ben ik direct weg van dommel
wie niet !
Is gewoon een kwestie van vrijheid niet waar !
Geplaatst: 05 okt 2008, 21:00
door liger
Sniffie schreef:Zuttasoxx schreef:moest telenet limieten verwerpen ben ik direct weg van dommel
wie niet !
Is gewoon een kwestie van vrijheid niet waar !
geloof mij er zitten hier sommigen die van providers soort van religie maken.
Geplaatst: 05 okt 2008, 21:12
door Tomola
icekiller2k6 schreef:Tomola schreef:Genghis schreef:ketter schreef:Genghis al je altijd al na 2 min binnen geraakt op de helpdesk dan heb je geluk.
Ik heb ook al een paar keer gebeld voor iemand en ik kan je zeggen dat ik ook al 45 min aan de lijn heb moeten wachten voor dat ik binnen was en dan zeggen ze je doodleuk dat je hun betaalnr moet bellen pffff.
En dan durf jij spreken van goeie service.
Genghis ga jij nog maar wat wachten tot ze nog is op de rode knop gaan drukken.
Dat was pas een grote klucht,zoveel reclame er rond maken voor niks.
Ik bel gewoon hun 015 nummer, en nooit langer dan 2 minuten moeten wachten. Trouwens, over hun rode knop: mja, twas idd gene vette, maar wat ze extra geven werkt tenminste deftig, dat kan het volk hier over dommel percies ni echt zeggen... (zie bvb 12 mbit
)
Voor de rest: Altijd full speed (25mbit in mijn geval), degelijke limiet, zeker door combinatie met nachtsurfen, en ookal moet je 45 minuten wachten (wat ik raar zou vinden maar kom): ze nemen tenminste op, en ze houden zich aan beloftes!
ik kom van telenet af heb er 6 jaar lang internet gehad (geen tv).
En ik moet hier Genghis 100% gelijk in geven.
De enige reden dat ik weg ben bij telenet is omdat ze geen datalimiet hadden en omdat dommel een stuk goedkoper is.
Maar verder denk ik dat qua internet geen provider aan telenet kan tippen..
is ook niet eerlijk hé..
je vergelijkt kabel met ADSL
vergelijk kabel van telenet is met kabel van brussel.. ben naam ff kwijt.. dat bedrijf dat 100mbits levert..
check prijs daar is van.. problemen zullen daar ook onbestaand zijn.. (ivm dat met kabel minder mis kan mee gaan als met adsl, je bent voor adsl sowieso verplicht deel met belgacom te doen etc)
Ik vergelijk providers met providers... en dan komt telenet beter uit de bus dan dommel.....
Nog iets??...
Geplaatst: 05 okt 2008, 21:56
door tjahhh
houd rekening dat je bij telenet wel ook een kabeltelevisie abbo moet hebben, dus deze kosten komen er nog wel bij. als je via een andere weg tv kijkt.
dus voor mij zou dommel voordeliger zijn, omdat ik tv via schotel kijk.
Geplaatst: 05 okt 2008, 22:03
door Lord Utopia
tjahhh schreef:houd rekening dat je bij telenet wel ook een kabeltelevisie abbo moet hebben, dus deze kosten komen er nog wel bij. als je via een andere weg tv kijkt.
dus voor mij zou dommel voordeliger zijn, omdat ik tv via schotel kijk.
Om TurboNet XL apart te vergkrijgen heb je geen kabeltelevisie-abonnement nodig. Enkel bij een pack met digitale televisie inbegrepen heb je dat nodig.
Geplaatst: 05 okt 2008, 22:04
door nonkie
tjahhh schreef:houd rekening dat je bij telenet wel ook een kabeltelevisie abbo moet hebben, dus deze kosten komen er nog wel bij. als je via een andere weg tv kijkt.
dus voor mij zou dommel voordeliger zijn, omdat ik tv via schotel kijk.
Waar heb je dat gehoord? Je moet geen kabelabo hebben voor internet van telenet.
Geplaatst: 05 okt 2008, 22:41
door icekiller2k6
Tomola schreef:
Ik vergelijk providers met providers... en dan komt telenet beter uit de bus dan dommel.....
Nog iets??...
zzz ok bij telenet betaal je voor webspace, de onvriendelijke helpdesk die je doorverwijst naar 070 nr...
Geplaatst: 05 okt 2008, 22:55
door Grumpy
Wat een zooitje ongeregeld, internet werkt perfect,
telefoon kan ietsje beter,maar de prijs is juist.
En hier gaat het om: EEN UPDATE, wat geef ik om teletubby of belmaarom.
Ik heb geduld en wacht op de update,
alleen jammer dat ze er geen jaartal bij zeggen voor dat hij (update) werkelijk komt.
Groetjes van een geduldig mannetje.
Grumpy.
Geplaatst: 06 okt 2008, 08:54
door minoe
Zat vroeger gewoon met internet bij dommel en geen telefoon en nooit problemen gehad.Dan overgeschakeld naar internet en telefonie bij dommel en toen zijn problemen begonnen met telefoon.Internetverbinding geen problemen gehad.
Zolang ik kan surfen en BELLEN ZONDER PROBLEMEN is die update niet van zo'n belang.Is natuurlijk mooi meegenomen en ze moeten hun beloften nakomen maar voor die prijs heb ik wat meer geduld.
Is waarschijnlijk niet gemakkelijk om de concurrentie aan te gaan met de twee groten ook.Als ze er in slagen om alles op punt te stellen dan zullen velen de overstap wagen denk ik,maar zal niet te lang mogen aanslepen want dan zullen er velen de omgekeerde richting uitgaan denk ik.Persoonlijk ben ik naar mijn mening iets te vroeg overgestapt.
Hopelijk voor dommel komt alles in orde.
Geplaatst: 06 okt 2008, 10:21
door localhost
Om deze maandagmorgen met een vrolijke noot te laten beginnen:
(foto's van
icanhascheezburger.com en
ihasahotdog.com)
Dommel-klanten wachten op een software update:
Reactie van Dommel:
Geplaatst: 06 okt 2008, 10:21
door icekiller2k6
iemand al gebeld? ivm belofte niet nagekomen?
Geplaatst: 06 okt 2008, 10:36
door Grumpy
Ik had zaterdag (bewust) om 17:30 een mail gestuurd,
kreeg ik direct een automatisch mail terug dat ze gesloten zijn. ( beuhh)
Om Monday, 6 October 2008, 2:28 a.m. kreeg ik een ticket.
Het is nu 10:36 uur en nog geen verdere acties zijn genomen. Geen Mail terug.
Het is wat minoe zei:
"niet gemakkelijk om de concurrentie aan te gaan met de twee groten"
Die voortdurend de klanten en hun concurrenten dwarsbomen om goed te kunnen functioneren.
Ik ben ook te vroeg "misschien" overgestapt, maar heb tot nu toe geen spijt.
Ik zat eerst bij provider Euphonynet, telefoon en internet met datalimiet: prijskaartje ± 83 euris all-in, nu 30 euro goedkoper en onbeperkt downloaden, en voor al WEG bij BELGAMUS de bloedzuiger.
MAAR wij als Dommellaars
hebben een dikke huid, dus geduld in overvloed.
Nou ik toch.
Grumpy.
Geplaatst: 06 okt 2008, 10:59
door Grumpy
Net gebeld, geen aansluiting niemand thuis.
1ste maal na 13 min: deze oproeper kan u niet beantwoorden ..........
2de maal gebeld en direct na aansluiting : deze oproeper kan u niet beantwoorden ..........
Dus ze zijn niet thuis.
Heb nog steeds geduld.
Grumpy.
Geplaatst: 06 okt 2008, 11:56
door tjahhh
ik had ook een ticket aangemaakt, en krijg het volgende antwoord:
Geachte,
Wij hebben zelf geen verdere info hierover verkregen tot nog toe.
Ik neem aan dat de update echt niet lang op zich eer laat (en kan) wachten vanwege onze persberichten en berichten naar de klanten toe.
met vriendelijke groeten,
meilleures salutations,
best regards,
dommel.com servicecenter
a schedom nv/sa service
Kus me reet, je werkt toch op een kantoor met *verdomme max 10 medewerkers, of is de communicatie daar onderling net zo slecht als de telefoon verbinding van de klanten!!!!!!
ik had nog een ticket verstuurd, met de vraag of ze me 2e nummer al over konden zetten van het digitel abbo naar homeconnect. krijg ik ineens volgende antwoord:
Geachte,
070 nummers kunnen we niet overdragen met homeconnect.
Dank u voor uw begrip!
met vriendelijke groeten,
meilleures salutations,
best regards,
dommel.com servicecenter
a schedom nv/sa service
ER is altijd toegezegd tegen mij dat dit geen enkel probleem was, anders had ik ook niet overgestapt.
Geplaatst: 06 okt 2008, 12:39
door silentkiller
ik kreeg dit terug:
Geachte,
We doen ons best om deze asap online te krijgen.
met vriendelijke groeten,
meilleures salutations,
best regards,
Geplaatst: 06 okt 2008, 12:40
door tjahhh
van het weekend hadden ze de prioritijd om naar Scar LIVE @ La Vida Tilburg NL - 4 Oktober a.s. te gaan.
Geplaatst: 06 okt 2008, 13:43
door JanY
Ik had in het weekend persoonlijk ook andere prioriteiten dan software updaten
Geplaatst: 06 okt 2008, 13:59
door Wentie
tjahhh schreef:van het weekend hadden ze de prioritijd om naar Scar LIVE @ La Vida Tilburg NL - 4 Oktober a.s. te gaan.
So? .. die mensen mogen toch ook wel weekend hebben?
Geplaatst: 06 okt 2008, 14:21
door FullHD
Ze moeten gewoon stoppen met deadlines te beloven die ze niet halen. Bouw bij het communiceren van een deadline voldoende marge in voor het geval dat er zich vertragingen voordoen (en met software is dat quasi altijd) en zorg ervoor dat je je deadline haalt of doe in het slechtste geval een nieuwe communicatie vooraleer de deadline verstreken is. Dat heeft alles te maken met geloofwaardigheid en die ligt bij Dommel momenteel zeer zeer laag.
Geplaatst: 06 okt 2008, 14:55
door kaise1
@ localhost
Ma, woon als ouden pé al een een aantal jaren terug bij mijn ouders en mag er niet aan denken dat er op hun 25 jaar(ofzoiet) oude nummer nu opeens problemen zijn met bereikbaarheid ..nee jong voip gaat goed moeten werken voor ik aan dit avontuur ga begeven, eerljk als ge pech hebt (grote lijnverzwaking,slechte bekabeling of zoiet) ben je bij iedere provider (T2,Scarlet...) die all-ins bieden zeker van miserie met je tel...Dommel spant toch de kroon zenne met notaben perfecte verbindingen, en zeer spijtig voor de klanten van hun homeconnect waar ze de minste respect voor hebben voor het moment, echt een arrogante provider attitude zenne en geen enkel vergoeding voor de geleden schade, zelfs geen gratis beloofde maand bij hun releaseabbo te hebben ontvangen... enz natuurlijk heb je dan zo'n domme(l)freaks (sandra&bart blabla) ala ketter die dat dan maar minimaliseren, jaja zelfs l-army gaat mee op zijn stupid gedachtengang (ketter)
Hoop voor jullie allen dat dat het gauw in orde komt...ge maakt het maar mee
Geplaatst: 06 okt 2008, 14:57
door tjahhh
ik doe liever in me weekend ook wat anders,
Maar ik run ook een bedrijf, en als ik iets moet afhebben omdat is afgesproken (belooft) dan moet ik me weekend toch echt opofferen.
Althans wil ik mijn klanten behouden. en ik denk dat er meerdere bedrijven zo werken.
En ja natuurlijk mogen hun ook weekend hebben, maar beloof dan niks aan je klanten.
Geplaatst: 06 okt 2008, 15:24
door tjahhh
nu zijn de kantoren al gesloten. als je ze belt..
tis te triest voor woorden.
Ik begin het spuugzat te worden.
Geplaatst: 06 okt 2008, 15:37
door DarthStijn
Kwam er vandaag toch even in de buurt, dus waarom niet even gaan aanbellen
2 auto's op de parking, dus wel degelijk iemand aanwezig. Op de deur een briefje waarop staat dat je enkel na afspraak kan komen en een 070 nummer om die afspraak te maken. Ik bel aan, maar geen gehoor. Lichten branden binnen, dus bel nog eens aan. In de verte komt iemand om het hoekje piepen, zet zich terug neer en leest rustig verder in zijn boekje alsof ik er niet ben.
Dan eens naar die nummer bellen, kom op hetzelfde uit als het 011 en het 777 nummer, wat is dan het nut van een 070 nummer??
Ik blijf er nog even staan en bel even mijn vader om dit te vertellen. Ik draai me om, komt er snel iemand piepen of ik er nog ben, hij kijkt me aan en ik doe teken om even open te doen, draait zich om en wandelt weg alsof ik er niet ben. Buiten die persoon was er zeker nog 1, mss 2 personen die aan de pc bezig waren.
Tot nu toe eigenlijk nog geen klachten gehad ivm hun service, maar dit vind ik persoonlijk toch een beetje erover... We hebben toch het recht op een antwoord? Of denk ik verkeerd?
Geplaatst: 06 okt 2008, 15:42
door kaise1
EN NU (k)etter, met je gezwans om even langs te gaan
Geplaatst: 06 okt 2008, 15:45
door Toxeh
Ze staken misschien?
Geplaatst: 06 okt 2008, 15:47
door chessboxing
Gsus, zou het helpen test-aankoop eens te contacteren?
Geplaatst: 06 okt 2008, 15:47
door DarthStijn
Kaise1: Van uw post begrijp ik niet echt veel hoor
Volgens mij staken ze niet hoor, ze waren wel degelijk aan het werken.
Ik was daar helemaal niet om van m'n oren te maken, maar wou gewoon even wat uitleg omdat het telefoneren maar niet wou lukken...
Geplaatst: 06 okt 2008, 15:57
door kaise1
DarthStijn schreef:Kaise1: Van uw post begrijp ik niet echt veel hoor
Volgens mij staken ze niet hoor, ze waren wel degelijk aan het werken.
Ik was daar helemaal niet om van m'n oren te maken, maar wou gewoon even wat uitleg omdat het telefoneren maar niet wou lukken...
Ketter beweerd al altijd, als ge even langs gaat dat je problemen opgelost worden en vriendelijk ontvangen wordt..begrijp je het nu
Geplaatst: 06 okt 2008, 16:07
door DarthStijn
Ah, was al aan zoeken naar iemand die Ketter heet maar vond hem nie direct
Voelde me zelf al wat aangevallen
Nuja, ze waren er op PeeCees bezig, of ze aan de update bezig waren...
Vind dat ze op z'n minst wel even hadden mogen opendoen, nuja...