Alleen heeft de BMW 320xd nu vertraging

Heb je dan ook wasknijpers met speelkaarten aan je wielen... brrrrrrrrrrrrrrkhsw schreef:en het geluid dat de 4 uitlaten produceren is gewoonweg fantastisch!
Boeit toch niet,geven we ons geld wel ergens anders uitcloink schreef:Toch niet in Antwerpen dan?
Doet me denken aan m'n jeugdjaren... ik heb nog een auto en helicopter (kan er niet meteen een link van vinden) gehad.axs schreef:Lego 42055 aangekomen (voor de kindjes e)
Er staat voorlopig OSMC op met de klassieke Kodi look & feel.ygeffens schreef:@seagull
Leuke case, gaat zeker de doorvoersnelheid ten goede komen
Even serieus, ga je een kant en klare image gebruiken (welke) of ga je zelf iets knutselen ?
Echte aanrader! Zij hebben al 2 wagens gedaan van mij!khsw schreef: Nu eerst wat kilometertjes doen, en dan eens een bezoekje brengen aan BR Performance voor nog enkele extra volbloedpaardjes
Het is ook niet mijn eerste keer dat ik ze een bezoekje brengGeert2800 schreef:Echte aanrader! Zij hebben al 2 wagens gedaan van mij!khsw schreef: Nu eerst wat kilometertjes doen, en dan eens een bezoekje brengen aan BR Performance voor nog enkele extra volbloedpaardjes
Probeer in het voorjaar te gaan, dan staan de rododendrons in bloei in (op ?) Beara, magisch.ditCh schreef:Specialized Sequoia Elite ... de eerste 500km is al een feit. Nieuwe randonneur om dit jaar Brussel - Parijs - Brussel te fietsen, 2018 staat http://www.transatlanticway.com/ op het programma.
16587366_10207296401882499_5501197463069262171_o.jpg