Pagina 8 van 21
Re: Telenet: "Nieuwe" bundels en prijsverhoging
Geplaatst: 25 apr 2021, 19:46
door proximusboyke
ben eens benieuwd hoeveel je in de cloud kan opnemen, want ik vind daar voorlopig lijk niks van terug
Re: Telenet: "Nieuwe" bundels en prijsverhoging
Geplaatst: 25 apr 2021, 19:59
door Data technicus
proximusboyke schreef:ben eens benieuwd hoeveel je in de clous kan opnemen, want ik vind daar voorlopig lijk niks van terug
Hier u antwoord.
https://www2.telenet.be/nl/klantenservi ... et-tv-box/
Re: Telenet: "Nieuwe" bundels en prijsverhoging
Geplaatst: 25 apr 2021, 20:04
door boonpwnz
Re: Telenet: "Nieuwe" bundels en prijsverhoging
Geplaatst: 25 apr 2021, 20:18
door 680x0
Ik heb een Wigo en daar staat als internet abo 'All Internet' bij vermeld in 'mijn telenet'.. Wat wordt het dan ?
Re: Telenet: "Nieuwe" bundels en prijsverhoging
Geplaatst: 25 apr 2021, 20:21
door TiTanium
750, waarom een cadeau geven als ze meer uit uw zakken kunnen halen
Re: "Nieuwe" bundels en prijsverhoging
Geplaatst: 25 apr 2021, 21:00
door thomiwilli
thomiwilli schreef:philippe_d schreef:thomiwilli schreef:philippe_d schreef:Giga is overal te krijgen, of je 1gb/s kan halen hangt vooral af van de drukte op de node (en het aantal gigabit klanten in je straat
)
Ik kreeg de melding "Giga is niet beschikbaar op jouw adres".
Ik wist niet dat er nog (uitzonderlijke) locaties waren, waar er geen gigabit mogelijk was.
Tenzij ze het aantal gigabit klanten per node beperken?
Ik zal dit is navragen bij Telenet.
Antwoord ontvangen: Giga boost is op 90% van de adressen beschikbaar waar Telenet beschikbaar is. Ik zit bij die 10% dus.
Re: Telenet: "Nieuwe" bundels en prijsverhoging
Geplaatst: 25 apr 2021, 21:06
door Fireblade
680x0 schreef:Ik heb een Wigo en daar staat als internet abo 'All Internet' bij vermeld in 'mijn telenet'.. Wat wordt het dan ?
Ik heb enkele uren geleden dezelfde vraag voorgelegd aan de Telenet support desk, in verband met een Wigo Home, en het "zou intern worden nagevraagd", maar we kennen TN wel al lang genoeg om te weten wat het antwoord zal zijn zeker? (En de tabel geeft ook weinig hoop natuurlijk. WIGO
's)
Geen nood, als het njet is herschikken we de boel naar een ONE Up en gooien we Play More buiten. Enige nut voor ons was uiteindelijk de 7-dagen terugkijkfunctie die nu met Iconic standaard wordt.
(Eigenlijk erg dat we enkel daarvoor, en voor een beetje korting op Play Sports, al jaren extra betalen..)
Extra kostprijs van deze ONE Up configuratie, ongeveer 1 euro. Oké, een zoveelste verdoken prijsverhoging, maar voor gigabit, 4x FUP en een (hoewel voor ons nutteloze) bijkomende (data-)SIM lijkt het nu voor 1 keer wel 's schappelijk.
Re: Telenet: "Nieuwe" bundels en prijsverhoging
Geplaatst: 25 apr 2021, 21:10
door Tomby
Hoe goed is 0.5Mbps eigenlijk doenbaar voor mobiel verkeer ? Een Waze of Facebook bvb, gaat dat nog deftig werken met zo weinig bandbreedte ? Ze mogen het wel als onbeperkt benoemen, maar met kinderen die in de auto veel gaan YouTube kijken, ga je volgens mij toch heel snel over je 40GB gaan, denk ik.
Re: Telenet: "Nieuwe" bundels en prijsverhoging
Geplaatst: 25 apr 2021, 21:40
door tom35
Hoi,
Ik begrijp niet dat sommige dit duur vinden..
Ik ben al vele jaren klant bij proximus en sinds september omgeschakeld naar flex met heel wat zever als gevolg.. Ik had dat telefonisch besteld zonder decoder, na 2 facturen bleek dat dat niet kon zonder decoder , mijn oude formule mocht niet meer... Als ik dan vroeg waar na 2 maanden de decoder was werd het stil ad andere kant vd lijn .. Dan hebben ze eenmalig voor 12maanden een korting gegeven van 5e pm.. Als ik vroeg naar mijn wifibooster dan moest ik stoppen met zagen want die zat niet in mijn flex in, alhoewel het op mijn contract staat, die dame was echt grof. Dan nog zwijgen over de fiber die in straat is gelegd voor de deur waar ze 3j geleden beloofd hebben dat ze die gingen binnen leggen en nu ineens niks meer van weten..Dan vraag je om het all stars abbo terug stop te zetten wat ze per ongeluk vergeten waar je dus de volgende maand nog is 30e aan je broek hebt... Ter info, ik heb een 50mb lijn hier..
De limiet en prijs hielden me tegen om terug nr tn te gaan.
Nu als ge dus die flex bekijkt 71euro zonder een gsm abonnement, met eentje van 5gb is het er 86euro, ok met disney + 6epm en hln digitale abbo... Maar bij tn krijg je 40gb data via 1gsm abbo en een datasim dus eindelijk na lange tijd nog is een abbo van tn dat mee kan met proximus.. O en belangrijker een 150mb lijn...
Dus waarom zou dit in vergelijking met prox flex zo duur zijn..
Tom
Re: Telenet: "Nieuwe" bundels en prijsverhoging
Geplaatst: 25 apr 2021, 21:50
door thomiwilli
Tomby schreef:Hoe goed is 0.5Mbps eigenlijk doenbaar voor mobiel verkeer ? Een Waze of Facebook bvb, gaat dat nog deftig werken met zo weinig bandbreedte ? Ze mogen het wel als onbeperkt benoemen, maar met kinderen die in de auto veel gaan YouTube kijken, ga je volgens mij toch heel snel over je 40GB gaan, denk ik.
Als dit stabiel is, is dit zeker bruikbaar voor zaken als social media, Waze, e-mail, ... YouTube en Netflix (met zeer goede video player) zullen ook nog net gaan op (zeer) lage beeldkwaliteit. Als het echt stabiel aan 512 kbs is, is dit zeker bruikbaar voor 95% van de zaken die ik deed (heb dit zelf al eens paar dagen gehad met ander abo).
Re: Telenet: "Nieuwe" bundels en prijsverhoging
Geplaatst: 25 apr 2021, 23:07
door Flying
tom35 schreef:Hoi,
Ik begrijp niet dat sommige dit duur vinden..
Ik ben al vele jaren klant bij proximus en sinds september omgeschakeld naar flex met heel wat zever als gevolg..
De limiet en prijs hielden me tegen om terug nr tn te gaan.
Nu als ge dus die flex bekijkt 71euro zonder een gsm abonnement, met eentje van 5gb is het er 86euro, ok met disney + 6epm en hln digitale abbo... Maar bij tn krijg je 40gb data via 1gsm abbo en een datasim dus eindelijk na lange tijd nog is een abbo van tn dat mee kan met proximus.. O en belangrijker een 150mb lijn...
1) Wacht wacht wacht. Je kunt niet zeggen dat het even duur is omdat jij gezaag en gezever hebt gehad ermee. Er staat overal duidelijk vermeld dat een decoder inbegrepen is bij Proximus.
2) Flex zonder mobiel abonnement kost 59,99 euro, niet 70,99 euro. Als jij 70,99 euro moet betalen dan heb je het pakket gekozen met volgende zaken extra erin:
Je betaalt die 11 euro extra dus voor deze zaken. Als jij geen wifi booster, vaste lijn en family gedoe (wat dat dan ook mag zijn) nodig hebt, dan heb je het verkeerde pakket gekozen.
3) Ook op basis van jouw lijnprofiel kun je niet zeggen dat Proximus even duur of duurder is. Dat jij maximum 50Mbps haalt was op voorhand uit te zoeken. Als je een hogere snelheid wou dan was het enige alternatief al altijd Orange of Telenet. Als je dit te laag vindt, had je toch gewoon niet moeten overstappen naar een VDSL provider?
Er staan in dit topic ondertussen genoeg prijsvergelijkingen en daar komt uit dat het niet zo eenvoudig is. De ene zal tevreden zijn met de snelheid, de andere niet. De ene zal tevreden zijn met 40GB mobiele data, de andere gebruikt amper 2GB. Kies vooral een product dat bij jouw noden aansluit en besef dat net die noden de prijs zullen bepalen.
PS: als je nu Flex hebt zonder mobiel abonnement, te verkrijgen vanaf 59,99 euro, dan had je ook kunnen kiezen voor Telenet Internet + TV aan 57,87 euro met 150GB data. Als dat onvoldoende data is, dan kwam je bij Telenet meteen aan het pakket van 82,43 euro, wat ook weer duurder is.
Re: Telenet: "Nieuwe" bundels en prijsverhoging
Geplaatst: 26 apr 2021, 02:33
door Unicorn1
Moet je nu als nieuwe klant ook 135€ betalen voor de one en one up voor activatie en installatie??
Of mislees ik mij ofzo?
Re: Telenet: "Nieuwe" bundels en prijsverhoging
Geplaatst: 26 apr 2021, 05:03
door boonpwnz
Unicorn,
Ik weet niet wat voor vage omschrijving dit is maar dan heb je toch iets
Gratis (zelf) installeren: Indien een klant in aanmerking komt voor een Self Starter-installatie, zal de klant gratis zijn vaste Telenet-diensten zelf kunnen installeren. Kan op het registratieadres geen Self Starter-installatie geboekt worden, dan komt de klant in aanmerking voor een gratis Comfort-Installatie t.w.v. €85. Een technieker zal dan op het woonadres van de klant de Telenet-diensten komen installeren.
Gratis activering t.w.v. €50 bij het aangaan van een nieuw internetabonnement
Staat bij promotievoorwaarden.
Re: Telenet: "Nieuwe" bundels en prijsverhoging
Geplaatst: 26 apr 2021, 06:28
door Luc Watrin
De BASE website is ook in onderhoud. Het is niet mogelijk om bij voorbeeld een BASE unlimited te nemen. Er is dus ook een revamp van de BASE portfolio
Re: Telenet: "Nieuwe" bundels en prijsverhoging
Geplaatst: 26 apr 2021, 07:48
door ddd
https://www2.telenet.be/nl/producten/mo ... nnementen/
Mobile 3GB voor €20??
Dat moet de duurste van de markt zijn..
(en dan nog de snelheid limiteren)
Re: Telenet: "Nieuwe" bundels en prijsverhoging
Geplaatst: 26 apr 2021, 08:13
door diederik
Hier is one up ondertussen geactiveerd.
Hebben recht op nieuwe modem blijkbaar, zal dan eens langsgaan bij een Telenet center.
[Bij de 2 simkaarten staat unlimited, dus kan je niet zien hoeveel gb je effectief hebt. Wel hoeveel je verbruikt hebt]
Re: Telenet: "Nieuwe" bundels en prijsverhoging
Geplaatst: 26 apr 2021, 08:17
door Converted
Damn das snel. En heb je gewoon je abo aangepast online?
Heb wel een overdracht van een nummer. Dus mss daarom dat het nog verwerkt moet worden...
Re: Telenet: "Nieuwe" bundels en prijsverhoging
Geplaatst: 26 apr 2021, 08:24
door Vaganzza
Ik twijfel toch wel enorm wat te doen... Momenteel hebben we Orange Love Trio met 2x Go Plus voor 81€.
Bij Telenet zou ik vergelijken met One met 2 gsm nummers en de Flow combo. Dat komt samen neer op 95,5.
Snelheid ligt 50% hoger (100/10 vs 150/15), heb je een extra datakaart (ideaal voor aan de zee) en ligt de limiet ligt op 3TB ipv 750 GB. Vooral de extra upload en datakaart zijn interessant. Maar ook de decoder die buiten ligt, is ideaal voor mij. Ook zouden we terug een vaste lijn kunnen hebben ipv de Carrefour Mobile backup dat hier ligt.
Op zich ben ik wel tevreden van Orange en is het momenteel toch nog wel 14,5€/maand goedkoper. Op jaarbasis is dat toch ook weer 174€.
Ik zal mijn hersenen nog wat moeten pijnigen en misschien toch eerder hopen op een reactie van Orange uit??
Re: Telenet: "Nieuwe" bundels en prijsverhoging
Geplaatst: 26 apr 2021, 08:30
door diederik
Converted schreef:Damn das snel. En heb je gewoon je abo aangepast online?
Heb wel een overdracht van een nummer. Dus mss daarom dat het nog verwerkt moet worden...
Gisteren abo online besteld, een uurtje geleden even uitval van de modem en het was geactiveerd
Re: Telenet:
Geplaatst: 26 apr 2021, 08:39
door Billy.
diederik schreef:Hier is one up ondertussen geactiveerd.
Hebben recht op nieuwe modem blijkbaar, zal dan eens langsgaan bij een Telenet center.
Net ook besteld. Maar geen bevestigingsmail gekregen. Was dit bij jouw ook zo?
Re: Telenet: "Nieuwe" bundels en prijsverhoging
Geplaatst: 26 apr 2021, 08:42
door diederik
Hebben idd ook nog geen mail ontvangen. Misschien in de loop van de dag nog
Re: Telenet: "Nieuwe" bundels en prijsverhoging
Geplaatst: 26 apr 2021, 08:56
door Dave
https://www2.telenet.be/nl/klantenservi ... erkbeheer/
Spijtig maar helaas, WIGO & YUGO blijven dus met die 750Gb limiet zitten ... typisch Telenet.
Want daar zitten mensen bij voor wie het duurder zou worden om naar Oneup te gaan, dus ja, dat zouden ze wel graag willen natuurlijk.
Ook wel een beetje verwarrend dat hun losse "All-internet" wel 3Tb krijgt (en er bij Wigo duidelijk staat dat je internet-abo een All-internet 300 is), maar ja, we zullen dus toch niks krijgen.
Tja, dan blijven we voorlopig maar tegen de limiet aanschurken.
Re: Telenet: "Nieuwe" bundels en prijsverhoging
Geplaatst: 26 apr 2021, 09:14
door streulma
Heb de indruk dat ze de techniekers wat minder werk willen geven en de baan op willen sturen.
Aangezien ze nu promoten om Self Starter te doen.
Ze schrijven ook in de voorwaarden wanneer er geen Self Starter op dat adres mogelijk is er alsnog een gratis technieker kan komen.
Re: Telenet: "Nieuwe" bundels en prijsverhoging
Geplaatst: 26 apr 2021, 09:18
door DarkV
WIGO is zelfs niet meer verkrijgbaar... als je dus vandaag de dag Internet/DTV/Vast telefonie wenst moet je naar de concurrentie ?
Van vaste telefonie is zelfs helemaal niets meer te vinden... enkel nog de combo Internet/DTV ?
Als ik van m'n huidige Whoppa moet overstappen ben ik meteen 23 euro meer kwijt
(en krijg ik een mobiel abonnement dat ik totaal niet nodig heb).
Re: Telenet: "Nieuwe" bundels en prijsverhoging
Geplaatst: 26 apr 2021, 09:23
door streulma
DarkV schreef:WIGO is zelfs niet meer verkrijgbaar... als je dus vandaag de dag Internet/DTV/Vast telefonie wenst moet je naar de concurrentie ?
Van vaste telefonie is zelfs helemaal niets meer te vinden... enkel nog de combo Internet/DTV ?
Als ik van m'n huidige Whoppa moet overstappen ben ik meteen 23 euro meer kwijt
(en krijg ik een mobiel abonnement dat ik totaal niet nodig heb).
Wat ik al geleerd heb is dat het niet "verplicht" is een dienst te activeren die in je pakket zit.
Je hebt bijvoorbeeld vaste lijn in Whop/Whoppa, maar Telenet is niet verplicht dit actief te zetten en een nummer toe te kennen, ze kunnen het ook zo laten.
Zo ook met de mobiele nummers.
Het zit inbegrepen, maar het is geen must.
Re: Telenet: "Nieuwe" bundels en prijsverhoging
Geplaatst: 26 apr 2021, 09:30
door diederik
wat ik ook merk dat ik de datasim + safespot zelf nog moet activeren via mijn telenet.
(Weet niet of ik safespot zal activeren, heb een PS4 en ik ken dat dan dat ze bepaalde poorten afsluiten)
Re: Telenet: "Nieuwe" bundels en prijsverhoging
Geplaatst: 26 apr 2021, 09:31
door DarkV
streulma schreef:Wat ik al geleerd heb is dat het niet "verplicht" is een dienst te activeren die in je pakket zit. Het zit inbegrepen, maar het is geen must.
Lol... is dit een grap
Je moet er wel voor betalen hoor... nogmaals, overstappen van een Whoppa kost me 23 euro extra (da's een prijsstijging van ongeveer 25 procent !)
Het antwoord van Telenet is dat ik Internet/DTV plus apart telefonie kan nemen (oude formules die me 22 euro meer kosten
)
Re: Telenet: "Nieuwe" bundels en prijsverhoging
Geplaatst: 26 apr 2021, 09:32
door Unicorn1
boonpwnz schreef:Unicorn,
Ik weet niet wat voor vage omschrijving dit is maar dan heb je toch iets
Gratis (zelf) installeren: Indien een klant in aanmerking komt voor een Self Starter-installatie, zal de klant gratis zijn vaste Telenet-diensten zelf kunnen installeren. Kan op het registratieadres geen Self Starter-installatie geboekt worden, dan komt de klant in aanmerking voor een gratis Comfort-Installatie t.w.v. €85. Een technieker zal dan op het woonadres van de klant de Telenet-diensten komen installeren.
Gratis activering t.w.v. €50 bij het aangaan van een nieuw internetabonnement
Staat bij promotievoorwaarden.
Had ik gelezen maarja, tzal aan mij liggen zeker dat ik minder slim ben ?? Ik snap het dus niet: moet je nu als nieuwe klant 85 lappen betalen of niet? Gvrrr.
Ook net messenger gestuurd naar telenet.
Re: Telenet: "Nieuwe" bundels en prijsverhoging
Geplaatst: 26 apr 2021, 09:33
door streulma
DarkV schreef:streulma schreef:Wat ik al geleerd heb is dat het niet "verplicht" is een dienst te activeren die in je pakket zit. Het zit inbegrepen, maar het is geen must.
Lol... is dit een grap
Je moet er wel voor betalen hoor... nogmaals, overstappen van een Whoppa kost me 23 euro extra (da's een prijsstijging van ongeveer 25 procent !)
Het antwoord van Telenet is dat ik Internet/DTV plus apart telefonie kan nemen (oude formules die me 22 euro meer kosten
)
One + vaste lijn (gratis) + TV Iconic kost inderdaad 86 Euro, maar wat ik bedoel is, je bent niet verplicht dat mobiel abonnement te nemen. Je betaald er inderdaad voor.
Re: Telenet:
Geplaatst: 26 apr 2021, 09:35
door Converted
Billy. schreef:diederik schreef:Hier is one up ondertussen geactiveerd.
Hebben recht op nieuwe modem blijkbaar, zal dan eens langsgaan bij een Telenet center.
Net ook besteld. Maar geen bevestigingsmail gekregen. Was dit bij jouw ook zo?
Yep, ook nog geen bevestigingsmail gekregen...
Re: Telenet: "Nieuwe" bundels en prijsverhoging
Geplaatst: 26 apr 2021, 09:56
door HomeLate
Hier ook omgeschakeld van Klik 20 naar One Up met een besparing van 52 euro/maand.
En inderdaad ook geen bevestigingsmail ontvangen.
Re: Telenet: "Nieuwe" bundels en prijsverhoging
Geplaatst: 26 apr 2021, 10:15
door JAMIN001
Hier ook geen bevestigingsmail ontvangen
Re: Telenet: "Nieuwe" bundels en prijsverhoging
Geplaatst: 26 apr 2021, 10:18
door DarkV
streulma schreef:One + vaste lijn (gratis) + TV Iconic kost inderdaad 86 Euro, maar wat ik bedoel is, je bent niet verplicht dat mobiel abonnement te nemen. Je betaald er inderdaad voor.
Met een Whoppa moet je al kijken naar een One Up en dan zit je aan 106 euro (nu slechts 83 euro en ik heb nog steeds internationaal bellen ook).
Of je het nu moet activeren of niet laat de mensen koud vermoed ik... het enige wat telt is wat je moet betalen (en dat is een forse prijsstijging).
TN stelde me zonet All Internet + TV voor... dan kom ik aan 82 euro (en heb je de 3 TB volume), echter dan ben ik m'n vaste lijn kwijt (al is een OVH VoIP oplossing dat een alternatief).
Re: Telenet: "Nieuwe" bundels en prijsverhoging
Geplaatst: 26 apr 2021, 10:50
door Tomby
DarkV schreef:Als ik van m'n huidige Whoppa moet overstappen ben ik meteen 23 euro meer kwijt
(en krijg ik een mobiel abonnement dat ik totaal niet nodig heb).
Dan blijf je toch gewoon bij je Whoppa ? Ik zie het probleem niet.
Ik ga zelf overstappen, want het is juist een stuk goedkoper dan Whoppa + los GSM abonnement (Proximus Mobilus S). Maar ik stap gewoon over naar One, niet naar One Up. Ok, qua snelheid ga ik er op achteruit (150/15 ipv 200/20) maar ik heb helemaal geen nood aan 1Gbps (zou het zelfs nauwelijks kunnen benutten wegens gebruik van Powerline pluggen binnenshuis).
De grootste verschillen zijn de limieten (3TB ipv 750GB voor vast, en 40GB ipv 2GB voor mobiel) en dat is nu uitgerekend iets waar ik gewoon maandelijks tegenaan loop. Dat het dan ook nog eens €16 goedkoper is per maand, is alleen maar meegenomen.
Re: Telenet: "Nieuwe" bundels en prijsverhoging
Geplaatst: 26 apr 2021, 10:56
door Unicorn1
Stekezot:
De installatie is betalend en bedraagt €85. De activatie is gratis. Wel dien je éénmalig €50 te betalen voor de aansluiting van je adres. Bij de installatie krijg je meteen de juiste modem zodat je direct aan de slag kan en is deze ook aangepast voor de andere abonnementen dus daarover hoef je je geen zorgen te maken. Indien je kiest om de installatie zelf te doen zal er wel een technicus komen om de aansluiting buiten in orde te brengen en indien nodig zal deze ook de basisopstelling voorzien die je verder zelf en makkelijk kan afwerken. Uiteraard kan je steeds bereiken als je hulp nodig hebt! Bert
Dusja, dat gaat zo niks worden helaas en zelf installeren daar ken ik niks van en heb geen zin om te gaan prutsen.
Aansluiting buiten is er al dus dat is oke.
85€ dus betalen, begin ik niet aan. Tis al duur genoeg hier dat internet en tv kijken en dan zit de voetbal enzo er nog niet bij.
Re: Telenet: "Nieuwe" bundels en prijsverhoging
Geplaatst: 26 apr 2021, 11:00
door Acemath
Play more valt dus weg, maar wat met die extra zenders die je daarbij kreeg, zowel televisie als radio? STreamz+ komt daarvoor in de plaats, en wordt bij het blok TV Iconic gesproken over gratis extra's maar wat bedoelen ze daarmee?
Re: Telenet: "Nieuwe" bundels en prijsverhoging
Geplaatst: 26 apr 2021, 11:15
door stevenvs
Unicorn1 schreef:Stekezot:
De installatie is betalend en bedraagt €85. De activatie is gratis. Wel dien je éénmalig €50 te betalen voor de aansluiting van je adres. Bij de installatie krijg je meteen de juiste modem zodat je direct aan de slag kan en is deze ook aangepast voor de andere abonnementen dus daarover hoef je je geen zorgen te maken. Indien je kiest om de installatie zelf te doen zal er wel een technicus komen om de aansluiting buiten in orde te brengen en indien nodig zal deze ook de basisopstelling voorzien die je verder zelf en makkelijk kan afwerken. Uiteraard kan je steeds bereiken als je hulp nodig hebt! Bert
Dusja, dat gaat zo niks worden helaas en zelf installeren daar ken ik niks van en heb geen zin om te gaan prutsen.
Aansluiting buiten is er al dus dat is oke.
85€ dus betalen, begin ik niet aan. Tis al duur genoeg hier dat internet en tv kijken en dan zit de voetbal enzo er nog niet bij.
Gratis (zelf) installeren: Indien een klant in aanmerking komt voor een Self Starter-installatie, zal de klant gratis zijn vaste Telenet-diensten zelf kunnen installeren. Kan op het registratieadres geen Self Starter-installatie geboekt worden, dan komt de klant in aanmerking voor een gratis Comfort-Installatie t.w.v. €85. Een technieker zal dan op het woonadres van de klant de Telenet-diensten komen installeren.
Gratis activering t.w.v. €50 bij het aangaan van een nieuw internetabonnement
Begrijpend lezen is soms moeilijk.
Zelf installeren = gratis
indien geen self starter mogelijk -> gratis confort installatie t.w.v 85€ = gratis ( waarde is normaal 85€)
Dus als je nog niets hebt ven Telenet zal alles gratis geïnstalleerd worden, als er al een basis installatie is dan moet de modem geïnstalleerd worden en de verdere verbindingen naar je computer en dergelijke.
Van welke streek ben je ? Ik denk dat er hier genoeg mensen zijn die je wel verder willen helpen als de basis installatie er is.
Re: Telenet: "Nieuwe" bundels en prijsverhoging
Geplaatst: 26 apr 2021, 11:18
door Tomby
Precies veel volk dat wil overschakelen, want hun site heeft het zwaar. Eerst kon ik via Mijn Telenet niet naar mijn producten om daar te upgraden, en nu ligt zelfs de homepage eruit.
Ik denk dat ik maar gewoon naar Telenet shop ga, er is er hier een op minder dan een kilometer afstand. Ik zit immers ook met een nummeroverdracht van Proximus en geen idee of dat ook allemaal onilne kan.
EDIT: issue bleek veroorzaakt door cookies. Geen probleem met Edge, na clearen van de cookies in Chrome ook geen problemen meer.
Re: Telenet: "Nieuwe" bundels en prijsverhoging
Geplaatst: 26 apr 2021, 12:21
door decat
Vaganzza schreef:Ik twijfel toch wel enorm wat te doen... Momenteel hebben we Orange Love Trio met 2x Go Plus voor 81€.
Bij Telenet zou ik vergelijken met One met 2 gsm nummers en de Flow combo. Dat komt samen neer op 95,5.
Snelheid ligt 50% hoger (100/10 vs 150/15), heb je een extra datakaart (ideaal voor aan de zee) en ligt de limiet ligt op 3TB ipv 750 GB. Vooral de extra upload en datakaart zijn interessant. Maar ook de decoder die buiten ligt, is ideaal voor mij. Ook zouden we terug een vaste lijn kunnen hebben ipv de Carrefour Mobile backup dat hier ligt.
Op zich ben ik wel tevreden van Orange en is het momenteel toch nog wel 14,5€/maand goedkoper. Op jaarbasis is dat toch ook weer 174€.
Ik zal mijn hersenen nog wat moeten pijnigen en misschien toch eerder hopen op een reactie van Orange uit??
Beetje zelfde situatie hier, nu betalen we 80 EUR voor 400/40, TV en 1 mobiel.
One Up + Flow komt op 95,50 gewoon voor wat meer snelheid, met de limiet van 750GB hebben we geen probleem.
Als je naar het aanbod zenders kijkt heb je VRT, wat varianten van VTM en Play en dat is het zowat.
Met de gewone TV erbij komen we aan 106 / maand ofwel 312 op jaarbasis. Voor wat hogere snelheid en extra maar onnodige data is dat een serieuze meerkost.
Mooie stunt natuurlijk wel van Telenet, uitpakken met veel mobiele data terwijl de meeste onder ons het voorbije jaar en komende maanden thuis op de wifi zitten / zaten.
Re: Telenet: "Nieuwe" bundels en prijsverhoging
Geplaatst: 26 apr 2021, 12:39
door koenraaddeconinck
Heb de overstap gemaakt naar OneUp met 4 SIM kaarten + streamz. Gisteren mail verstuurd. Deze morgen was alles al OK.
Merk wel op mijn smartphone (GALAXY A51) verschil in snelheid.
Ga nu verbruik mobiele dat monitoren. Indien mijn echtgenote te weinig verbruikt, kan ze nog altijd naar een andere provider met een goedkoper abo.