Het algemene "Ik erger mij aan..." topic

Onderwerpen die nergens anders thuis horen en toch eerder technisch van aard zijn? Post ze hier!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Joe de Mannen
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5339
Lid geworden op: 22 feb 2005, 12:46
Uitgedeelde bedankjes: 487 keer
Bedankt: 556 keer

en kan ik nu de update van mijn gps ook inbrengen in mijn belastingen ?

J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
Gebruikersavatar
Dafke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2755
Lid geworden op: 04 mei 2006, 21:31
Uitgedeelde bedankjes: 181 keer
Bedankt: 142 keer
Contacteer:

Zelfstandige? ja
Bediende? Denk van niet :)
Gebruikersavatar
heist_175
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 13045
Lid geworden op: 07 okt 2010, 09:35
Locatie: Kempen
Uitgedeelde bedankjes: 433 keer
Bedankt: 856 keer

Als je uw beroepkosten bewijst waarschijnlijk wel, anders heb je een forfait.
Dat is een keuze die je elk jaar opnieuw kan maken...
Gebruikersavatar
Dafke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2755
Lid geworden op: 04 mei 2006, 21:31
Uitgedeelde bedankjes: 181 keer
Bedankt: 142 keer
Contacteer:

Ja maar met een bedrijfswagen is het sowieso al noppes voor beroepskosten..
Als je zonder km vergoeding nog eens +3500€ kosten kan inbrengen, da's straf!
Gebruikersavatar
heist_175
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 13045
Lid geworden op: 07 okt 2010, 09:35
Locatie: Kempen
Uitgedeelde bedankjes: 433 keer
Bedankt: 856 keer

Dan moet je blij zijn dat het systeem "kostenforfait" bestaat,
want je krijgt van de staat automatisch meer kosten toegewezen dan dat je maakt.

Geen slecht deal, wel?
Gebruikersavatar
Dafke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2755
Lid geworden op: 04 mei 2006, 21:31
Uitgedeelde bedankjes: 181 keer
Bedankt: 142 keer
Contacteer:

Neen, helemaal niet. Daarom dat de kost voor een update van een GPS peanuts zou moeten zijn.
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5759
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
Bedankt: 435 keer

Dafke schreef:Ik erger mij dus al aan het nieuwe ciculatieplan in Brussel..
Ik erger mij aan dat muziekske :D
Gebruikersavatar
heist_175
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 13045
Lid geworden op: 07 okt 2010, 09:35
Locatie: Kempen
Uitgedeelde bedankjes: 433 keer
Bedankt: 856 keer

Dafke schreef:
Inbreuk op de privacy van alle aanschuivenden (nummerplaten zijn leesbaar).
Inbreuk op de verkeersregels:
- over het voetpad rijden (1:11 - 1:13)
- over een volle witte lijn (1:58)
- over de arcering (2:05)

Als de flikken uw filmpje zien, wacht u een gepeperde rekening :beerchug:
Gebruikersavatar
Dafke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2755
Lid geworden op: 04 mei 2006, 21:31
Uitgedeelde bedankjes: 181 keer
Bedankt: 142 keer
Contacteer:

En wie zegt dat ik dat ben op de moto?

En over het voetpad rijden? Mss wou de motard zich even aan de kant parkeren op het voetpad, wat daar mag en kan, maar besliste dan toch door te rijden, wat ook mag en kan.
Gebruikersavatar
heist_175
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 13045
Lid geworden op: 07 okt 2010, 09:35
Locatie: Kempen
Uitgedeelde bedankjes: 433 keer
Bedankt: 856 keer

En wie zegt dat ik dat ben op de moto?
Jijzelf :).
Dafke schreef:Ik erger mij dus al aan het nieuwe ciculatieplan in Brussel..
Bon, kort filmpje gemaakt toen ik vertrok op het werk..
En over het voetpad rijden? Mss wou de motard zich even aan de kant parkeren op het voetpad, wat daar mag en kan, maar besliste dan toch door te rijden, wat ook mag en kan.
Leg dat maar aan de flikken uit, mij hoef je niet te overtuigen, ik ben geen betrokken partij.
Ik zie de motard voor de "filmer" en de "filmer" zelf geen gedachtengang maken met hun motobeweging. Genre vertragen of stoppen en dan opnieuw starten.
Maar opnieuw: leg het aan de flikken of de rechter uit.

Natuurlijk weet je dat het niet zal pakken :nono: , maar eerlijk: creatief gevonden :).

Overigens: ik wil er geen heksenjacht van maken.
Als ik uw filmpje zie, versneld aan 350%, krijg ik spontaan rillingen. De manier van laveren tussen de auto's. Ik zal u (of uw schaduw, alleszins de filmer op de moto) alle momenten tot spijs geplet tussen de rijdende auto's.
Laatst gewijzigd door heist_175 op 30 jun 2015, 10:23, 2 keer totaal gewijzigd.
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5759
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
Bedankt: 435 keer

Dafke schreef:En wie zegt dat ik dat ben op de moto?
Ermm... jij zelf ? :roll:
Dafke schreef:Bon, kort filmpje gemaakt toen ik vertrok op het werk..
Gebruikersavatar
Dafke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2755
Lid geworden op: 04 mei 2006, 21:31
Uitgedeelde bedankjes: 181 keer
Bedankt: 142 keer
Contacteer:

Idd en heb em der dan ook maar afgehaald.. Jullie zouden hem niet meer kunnen zien normaal?
Het is toch straf dat ze daarvoor ook al zouden gaan beboeten. Nog makkelijker zeker dan op hun lui gat in de auto flitsen?
Gebruikersavatar
selder
Moderator
Moderator
Berichten: 6305
Lid geworden op: 29 jun 2005, 20:25
Locatie: Tienen
Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
Bedankt: 727 keer

Dafke schreef:En wie zegt dat ik dat ben op de moto?

En over het voetpad rijden? Mss wou de motard zich even aan de kant parkeren op het voetpad, wat daar mag en kan, maar besliste dan toch door te rijden, wat ook mag en kan.
Seriously. Dit is nu eens echt een voorbeeld hoe dat "motards" denken en zich bewegen op de openbare weg se... "ik doe daar toch niemand kwaad mee?" Tenenkrullend :)
Ghost S1 • 8086K @5.2Ghz • Asus ROG Ryuo 240mm • Asus ROG STRIX Z390-I • Corsair Vengeance LPX 2x16GB 3200Mhz • Asus RTX2080Ti Turbo • Samsung 970 EVO 2TB • Asus ROG Swift PG258Q 240Hz • Logitech G Pro keyboard/mouse/headset
Gebruikersavatar
Dafke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2755
Lid geworden op: 04 mei 2006, 21:31
Uitgedeelde bedankjes: 181 keer
Bedankt: 142 keer
Contacteer:

We zullen allemaal samen in de file nog eens extra komen staan. Dan kan je uw garage niet meer uitrijden..
Ps. voetpad was volledig vrij. Maar ook daar zullen we dan gewoon netjes in de file blijven staan, zodat je nog eens een kwartier langer kan ergeren.
Gebruikersavatar
heist_175
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 13045
Lid geworden op: 07 okt 2010, 09:35
Locatie: Kempen
Uitgedeelde bedankjes: 433 keer
Bedankt: 856 keer

Filmpje is weg
Afbeelding

Dat ze daar naar kijken is toch niet zo absurd?
Herinner u de Poolse chauffeur die op de E19 (als ik me niet vergis) zonder handen/voeten aan het dansen was in zijn cabine?
Herinner u de jaguar (of gelijkaardig) rijder die tegen 200+ op de E17 reed, die heeft het ook mogen komen uitleggen.
...

Als je rijprestaties wil delen met de wereld, is een alziend oog van de politie niet ver.
En geef toe, wat je deed, sorry wat de filmer deed, was niet koosjer.
- voetpad
- volle lijn, arcering

Wat niet wegneemt dat iedereen wel eens een volle lijn kruist, maar niemand filmpt het en zet het online:).
Gebruikersavatar
Dafke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2755
Lid geworden op: 04 mei 2006, 21:31
Uitgedeelde bedankjes: 181 keer
Bedankt: 142 keer
Contacteer:

Ik vond de wagen die door het rood de Belliard in reed veel gevaarlijker, alsook de eerste wagen voor de lichten rechtsomkeer maken. Dat waren 2 gevaarlijke verkeerssituaties.
En inderdaad, dat ze voor zware inbreuken zoals jou voorbeelden, de filmpjes erbij halen, kan ik begrijpen.
Wanneer ze op het kruispunt staan te lanterfanten bij een EU Top gebeuren er op 15 min meer een zwaardere inbreuken dan op dit filmpje te zien zijn, en daar doen ze ook niets aan.
Gebruikersavatar
selder
Moderator
Moderator
Berichten: 6305
Lid geworden op: 29 jun 2005, 20:25
Locatie: Tienen
Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
Bedankt: 727 keer

Dafke schreef: ... Ps. voetpad was volledig vrij. ...
Het zit diep denk ik :)

Er zijn toch verkeersregels? Ok, die zijn van tijd al wel eens verwarrend, maar wat is er mis te verstaan aan "je mag met uw gemotoriseerd voertuig niet op het voetpad komen". Is die verkeersregel van de volle witte lijn ook voor interpretatie vatbaar? En die gearceerde vlakken die tellen alleen voor voertuigen met minstens 3 wielen?

Ik nodig u uit om in de verkeersregels te zoeken naar ne regel die zegt "ok ok, als ge er niemand kwaad mee doet" :)
Ghost S1 • 8086K @5.2Ghz • Asus ROG Ryuo 240mm • Asus ROG STRIX Z390-I • Corsair Vengeance LPX 2x16GB 3200Mhz • Asus RTX2080Ti Turbo • Samsung 970 EVO 2TB • Asus ROG Swift PG258Q 240Hz • Logitech G Pro keyboard/mouse/headset
Gebruikersavatar
Dafke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2755
Lid geworden op: 04 mei 2006, 21:31
Uitgedeelde bedankjes: 181 keer
Bedankt: 142 keer
Contacteer:

Ik mag met mijn gemotoriseerd voertuig wel op het voetpad komen!
Natuurlijk om te parkeren, maar als ik beslis op het voetpad dat ik daar moeilijk of niet kan parkeren zonder de voetgangers te verhinderen, moet ik doorrijden.

Ps. over die privacywet etc.. Wat dan met die selfies op Werchter bv. die op Facebook staan en andere mensen duidelijk herkenbaar zijn?
Er is zo iets als bewust viseren van iemand en openbare plaatsen. De auto's rijden op een openbare weg, en er is niemand specifiek die geviseerd wordt, dus daar zou geen probleem mee mogen zijn.

ps. Selder, we zullen maar zwijgen over uw verleden in de wagen zeker? Of zijde die powerbox al vergeten?
on4bam
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4340
Lid geworden op: 05 mei 2006, 16:05
Uitgedeelde bedankjes: 249 keer
Bedankt: 331 keer

heist_175 schreef:
Dafke schreef:
Inbreuk op de privacy van alle aanschuivenden (nummerplaten zijn leesbaar).
Inbreuk op de verkeersregels:
- over het voetpad rijden (1:11 - 1:13)
- over een volle witte lijn (1:58)
- over de arcering (2:05)

Als de flikken uw filmpje zien, wacht u een gepeperde rekening :beerchug:
Net voor het filmpje stopte 87Km/u in de tunnel. (max 50 of 70 daar?)
Bye, Maurice
https://on4bam.com
Gebruikersavatar
selder
Moderator
Moderator
Berichten: 6305
Lid geworden op: 29 jun 2005, 20:25
Locatie: Tienen
Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
Bedankt: 727 keer

Het gaat gewoon over verkeersregels. In uw filmpje van een paar minuten (ja, weliswaar sneller afgespeeld) en op zo'n kort traject al zoveel verkeersovertredingen. Wat moet dat wel niet zijn op langere afstanden.

Maar vooral de uitleg die daar dan bij hoort, da's echt zo de kantjes ervanaf lopen. Alles wat ge ook maar kunt interpreteren in uw voordeel dat dan ook zo doen. Ik hoop dat ge dat nooit moet gaan doen voor de politierechter, want die gaan dezelfde mening hebben als wij hier allemaal :)



Oh, en oei, ik heb precies gemist dat het ineens over mij ging? :)
Nee serieus, waarom haal je dat erbij? Wat heeft dat met dit onderwerp te maken?
Iedereen die zonder zonde smijt de eerste steen? Er zouden nogal wat stenen gegooid worden hé ;)
Ah die powerbox, veel plezier van gehad van dat bakske waar ik 5 keer de prijs voor betaald heb.
Och ja, jong en onbezonnen zeker :)
Toch lekker m'n motor ermee opgeblazen :)
Ghost S1 • 8086K @5.2Ghz • Asus ROG Ryuo 240mm • Asus ROG STRIX Z390-I • Corsair Vengeance LPX 2x16GB 3200Mhz • Asus RTX2080Ti Turbo • Samsung 970 EVO 2TB • Asus ROG Swift PG258Q 240Hz • Logitech G Pro keyboard/mouse/headset
Gebruikersavatar
Dafke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2755
Lid geworden op: 04 mei 2006, 21:31
Uitgedeelde bedankjes: 181 keer
Bedankt: 142 keer
Contacteer:

Net wat ik bedoel: tegenwoordig is het leuk om te klagen en zagen over andere hun fouten. Precies alsof jullie zijn de heilige Drievuldigheid.
Ik wou met het filmpje de chaos aantonen wat het huidige circulatieplan in Brussel teweeg brengt. Ik heb op geen enkel moment in het filmpje geklaagd dat die ene auto mij de weg versperde, dat die andere door het rood reed en mij de doorgang versperde, of andere zaken.
Jullie gaan wel beginnen zagen over deze zaken, terwijl ik er van overtuigd ben dat op jullie traject er zeker ook overtredingen zijn, zij het niet vandaag dan is het morgen.

Dat, mijn beste Selder en paar andere, is waarom onze huidige maatschappij zo verzuurd geraakt. Altijd bashen op andere, voor het minste, terwijl er in dit filmpje ocharme amper iets gebeurd. Maar nee, laten we efkes alles uit de kast halen.
Wel ik hoop dat de dag komt dat jij gedagvaard wordt omdat je een vlieg heb dood gemept.

ps. laatste wat ik erover kwijt wil
Gebruikersavatar
heist_175
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 13045
Lid geworden op: 07 okt 2010, 09:35
Locatie: Kempen
Uitgedeelde bedankjes: 433 keer
Bedankt: 856 keer

In plaats van Calimero te spelen, kan je ook dankbaar zijn dat we u een proces hebben bespaard :).
De overtredingen waren nogal flagrant.

Het principe "wie zonder zonde is werpe de eerste steen", er zouden weinig stenen vliegen :).
Maar opnieuw: als ik te snel rijd (ALS 8) ), dan zet ik dat niet op internet.

Over de grond van de zaak: wacht enkele weken, of zelfs tot midden september.
Iedereen zal zich wel aanpassen.
Gebruikersavatar
Dafke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2755
Lid geworden op: 04 mei 2006, 21:31
Uitgedeelde bedankjes: 181 keer
Bedankt: 142 keer
Contacteer:

Ik ben daar niet van overtuigd dat iedereen zich wel zal aanpassen.
Ja nog vroeger vertrekken, om nog langer in de file te staan. Soms zijn er geen waardige alternatieven beschikbaar..
Je moet alles bekijken: prijs/kwaliteit/comfort/reistijd/...
Gebruikersavatar
heist_175
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 13045
Lid geworden op: 07 okt 2010, 09:35
Locatie: Kempen
Uitgedeelde bedankjes: 433 keer
Bedankt: 856 keer

Dus kies je toch.
Als het voor iemand qua reistijd/comfort/... beter is om in de file te staan: doe maar.
Maar als je in de 5hoek werkt, kom je er net zo goed met trein, metro, te voet. Er zijn parkings waar je uw auto kwijt kan, of je kiest een station in de buurt of op de weg dat goed uitkomt. Vanuit Antwerpen/E19: Mechelen, Vilvoorde, station Diegem, ...
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

heist_175 schreef:Er zijn parkings waar je uw auto kwijt kan, of je kiest een station in de buurt of op de weg dat goed uitkomt. Vanuit Antwerpen/E19: Mechelen, Vilvoorde, station Diegem, ...
Ik lees toch graag dergelijke "oplossingen"... extra gaan betalen (maar oh wee als iemand spreekt over de index terwijl dit je veel meer kost), extra tijd voorzien (parking aan het station zoeken, tot aan het perron wandelen, marge voor de trein, ...) en dat omdat men in Brussel denkt het milieu te redden voor enkele straten extra af te sluiten.

Als men dit probleem echt wil oplossen verbiedt men bedrijven zich nog langer te vestigen in plaatsen zoals Brussel !
axs
Moderator
Moderator
Berichten: 2548
Lid geworden op: 18 dec 2010, 11:56
Uitgedeelde bedankjes: 445 keer
Bedankt: 215 keer

Dafke schreef:Net wat ik bedoel: tegenwoordig is het leuk om te klagen en zagen over andere hun fouten. Precies alsof jullie zijn de heilige Drievuldigheid.
Ik wou met het filmpje de chaos aantonen wat het huidige circulatieplan in Brussel teweeg brengt.l
Die chaos wordt ook grotendeels veroorzaakt door verkeersdeelnemers die vinden dat ze zich niet moeten houden aan het verkeersreglement - zoals de bestuurder vd moto in het geposte filmpje.

Andere sociale verkeersdeelnemers verwachten namelijk hetzelfde van de overige, met alle gevolgen van dien.
Vb: Plots id remmen moeten - hopelijk niet te laat - omdat er een moto vh voetpad afkomt!?)
Hallo chaos!

[Afbeelding Post made via mobile device ]

[Afbeelding Post made via mobile device ]
Bssoft
Premium Member
Premium Member
Berichten: 607
Lid geworden op: 11 dec 2012, 14:31
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 155 keer

@Dafke, wat ik niet goed snap is dat je een opmerking hebt over het circulatieplan en de problemen die het zal geven ....
Dat is ergens de middenas verbinding tussen Noord en Zuid.

Je filmpje begint op de Coudenberg, dan langs het Koningsplein en zo via de stoep, waar nota bene de ambtswoning is van de eerste minister en
"als ik mij niet vergis staan daar links en rechts zelfs camera's" en zo naar de Billiardstraat .... tunnel richting Leuven/Luik en grote ring ....

Je gaat richting Oost .... op geen enkel moment heb je last van de benedenstad Brussel waar het circulatieplan van kracht is,
laat staan van het verkeer van de Noord - Zuid as !

Goed nieuws, ik heb daar altijd files gezien van in de jaren 1970 tot nu in de omgeving van de Billiardstraat , zeker s 'morgens en s 'avonds.

Voor de rest is file rijden .... tijdverlies en dat is juist.
Gebruikersavatar
Dafke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2755
Lid geworden op: 04 mei 2006, 21:31
Uitgedeelde bedankjes: 181 keer
Bedankt: 142 keer
Contacteer:

Helaas, was het maar waar.
Het was een normale maandag, geen staking, zelfs al verschillende mensen in verlof.
Ze staan NOOIT rond het koningsplein stil, of rond het Warandepark.
De kleine ring slibt toe, heel de dag was het file. Om 14u stond zelfs de Wetstraat daardoor nog altijd vast van 's morgens al.
Het uitgaande stadsverkeer kan niet verder, doordat de kruispunten met de kleine ring geblokkeerd staan door de wagens die net een meter verder kunnen rijden om dan weer stil te staan, zoals je ziet in mijn filmpje.
Ik hou mijn hart vast wat een volgende EU top, einde verlofperiode, staking etc.. zal teweeg brengen!
Gebruikersavatar
heist_175
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 13045
Lid geworden op: 07 okt 2010, 09:35
Locatie: Kempen
Uitgedeelde bedankjes: 433 keer
Bedankt: 856 keer

Bij elke EU top, rijdt de metro 1-2 minuten sneller, omdat die niet stopt aan SCHUMAN.
Als ze nu ook nog "Parc/Park" schrappen, zouden we elke dag 1 minuut heen én terug winnen.
:bdaysmile:

In het metrostation Schuman staan er dan telkens, op elk perron 4 flikken.
Ik vermoed te controleren dat er zeker geen metro stopt:)
Gebruikersavatar
Dafke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2755
Lid geworden op: 04 mei 2006, 21:31
Uitgedeelde bedankjes: 181 keer
Bedankt: 142 keer
Contacteer:

Den laatste tijd aan die zware traktors met veel te zware aanhangwagen, die sneller door de straat bulderen dan de gemiddelde wagen, en 100x zoveel lawaai produceren.

Waar is de tijd van de "keuterboerkes".. :)
Gebruikersavatar
Kenw00t
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1778
Lid geworden op: 28 dec 2008, 19:38
Uitgedeelde bedankjes: 346 keer
Bedankt: 250 keer

Het zijn al lang niet meer enkel boeren die met landbouwtractoren op de baan zijn. Aannemers maken er lustig gebruik van, aangezien ze dan van een hele resem voordelen genieten en regels kunnen ontwijken die bijvoorbeeld voor vrachtwagens wel gelden:
http://www.fedbeton.be/menu.asp?id=539&lng=nl&m=0
Afbeelding
Gebruikersavatar
Dafke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2755
Lid geworden op: 04 mei 2006, 21:31
Uitgedeelde bedankjes: 181 keer
Bedankt: 142 keer
Contacteer:

Da's ne goeie, dat wist ik nog niet.
Gebruikersavatar
Goztow
userbase crew
userbase crew
Berichten: 13588
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1422 keer
Bedankt: 878 keer

Moest weer eens lukken, morgen op vakantie en voedingskabel van mijn vrouw haat galaxy tab 2 weer stuk (is al 4e keer). En morgen vertrekken we een paar dagen op verlof...

Dus eerst naar mijn favoriete computer kleinhandel maar daar net geen meer binnen. Dan maar naar carrefour... Er hing nog eentje aan 19 euro!! Aan dergelijke schandalige prijzen erger ik me. Productiekost wsl een euro of zo? Heb er even aan getwijfeld om gewoon een nieuwe tablet te kopen aangezien die galaxy tab 2 eigenlijk voor geen meter meer loopt maar toch maar niet gedaan. Ik koop principieel geen elektronica bij carrefour.

[Afbeelding Post made via mobile device ]
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
WillemVD
Starter
Starter
Berichten: 22
Lid geworden op: 31 jul 2015, 19:20
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer

Dat ze zeggen dat het niet gaat regenen, dat het uiteindelijk toch gaat regenen.

Verstuurd vanaf mijn GT-I8190 met Tapatalk
Gebruikersavatar
Kenw00t
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1778
Lid geworden op: 28 dec 2008, 19:38
Uitgedeelde bedankjes: 346 keer
Bedankt: 250 keer

Goztow schreef:Er hing nog eentje aan 19 euro!!
Straf, die hebben hun eigen stekker ontwikkeld of wat. Zou voor mij al een dealbreaker zijn indien het geen standaardaansluiting is.
Goztow schreef:... aangezien die galaxy tab 2 eigenlijk voor geen meter meer loopt ...
Draait die nog stock ROM? Als je dan toch overweegt om een nieuwe te kopen kan je even goed eerst eens een andere ROM uitproberen om het toestel een tweede leven in te blazen. Je hebt dan toch amper nog iets te verliezen. :-)
Afbeelding
Gebruikersavatar
Goztow
userbase crew
userbase crew
Berichten: 13588
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1422 keer
Bedankt: 878 keer

Dat is het plan ja.

[Afbeelding Post made via mobile device ]
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
BMaster
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 891
Lid geworden op: 01 apr 2005, 16:46
Uitgedeelde bedankjes: 41 keer
Bedankt: 40 keer

Wespen... ze zijn hier op ons terras weer in overvloed aanwezig, en zijn echt irritant!
Gebruikersavatar
Goztow
userbase crew
userbase crew
Berichten: 13588
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1422 keer
Bedankt: 878 keer

De oplader werkt maar zit nu stokvast, onmogelijk om hem uit het gaatje te krijgen. Ergerlijk!

[Afbeelding Post made via mobile device ]
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
apestaart
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1315
Lid geworden op: 10 jun 2013, 21:23
Locatie: Oostende
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 66 keer

BMaster schreef:Wespen... ze zijn hier op ons terras weer in overvloed aanwezig, en zijn echt irritant!
Zwijg toe, je bent niet de enige, afgelopen vrijdag zat ik op een bank in Drogenbos aan de eindhalte van MIVB tram 82 mijn boterhammen te eten, kwam daar wel zo'n vervelende wesp rond mij te draaien zeker, ik heb mij moeten verplaatsen naar een andere bank verderop aan het gemeentehuis eer ik van die vervelende wesp verlost was. :x
Laatst gewijzigd door apestaart op 02 aug 2015, 20:37, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
lacer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2635
Lid geworden op: 24 feb 2007, 23:15
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 109 keer
Bedankt: 133 keer

Dafke schreef: ....
Waar is de tijd van de "keuterboerkes".. :)
Met hun paarden, die her en der in de straat een dampend hoopje achterlaten :evil:
EdpNet XL 99/35 Mbps
VoIp OVH + Gigaset C610IP + C430H
Telenet Digital TV HD Digicorder AD 2100 black
RPi 2B + 3B +3B+ Kodi
FLUKSO monitoring Elec-Gas-Water-PV > PVoutput
Ubuntu Mate 18.04
Plaats reactie

Terug naar “Allerlei”