Pagina 8 van 14

Geplaatst: 04 okt 2008, 07:21
door Zambo
Ik vind het echt jammer voor al die mensen die gehoopt hadden dat hun product eindelijk zou beginnen werken na vandaag (euh gisteren). Tevens zware bedenkingen met de manier waarop Dommel met zijn / haar klanten in communicatie treed of beter gezegd niet doet.
Moest het de eerste keer zijn tot daar aan toe. Maar telkens er iets moet gebeuren dan is het weer van dat. Een klant gericht bedrijf leert toch uit zijn fouten? of heb ik dat zo verkeerd op?

Geplaatst: 04 okt 2008, 07:33
door kamagurka
[sarcasm]

Mochten ze dit bij Dommel meelezen, hier is een uitvlucht:

In de crm staat dat de update er ten laatste vrijdag komt, maar er staat wel niet bij welke vrijdag er bedoeld wordt ....

[/sarcasm]

Geplaatst: 04 okt 2008, 07:53
door silentkiller
ze hebben ons weer eens goe liggen..

Geplaatst: 04 okt 2008, 08:28
door broli
OWNED!!!

Geplaatst: 04 okt 2008, 08:38
door Jimmypop
TRIESTIG, er zijn geen andere woorden voor en ik denk serieus om terug over te stappen naar telenet.

Geplaatst: 04 okt 2008, 08:41
door ThaMan
Dit is echt erg ja...
Voor de 6de dag op een rij geen telefoon verbinding.
Ze slagen wel echt hun eigen ruiten in atm

Ps: hebben jullie dan wel telefoon verbinding ? Hier steeds bezet bij bellen en opgebeld worden !!!!

Geplaatst: 04 okt 2008, 08:46
door silentkiller
ThaMan schreef:Dit is echt erg ja...
Voor de 6de dag op een rij geen telefoon verbinding.
Ze slagen wel echt hun eigen ruiten in atm

Ps: hebben jullie dan wel telefoon verbinding ? Hier steeds bezet bij bellen en opgebeld worden !!!!
de telefoon werkt hier gewoon

Geplaatst: 04 okt 2008, 08:53
door ThaMan
Hier al 6 dagen geen verbinding ! Snap er geen heilige yota van

Geplaatst: 04 okt 2008, 08:57
door broli
ThaMan schreef: Ps: hebben jullie dan wel telefoon verbinding ? Hier steeds bezet bij bellen en opgebeld worden !!!!
Telefoon werkt hier vlot.

Geplaatst: 04 okt 2008, 09:01
door stoker
kamagurka schreef:[sarcasm]

Mochten ze dit bij Dommel meelezen, hier is een uitvlucht:

In de crm staat dat de update er ten laatste vrijdag komt, maar er staat wel niet bij welke vrijdag er bedoeld wordt ....

[/sarcasm]
idd.
Dit beloven ze mij al maanden met telkens:
Volgende week...
Nu vrijdag.....
Binnen 2 weken...
Nog een paar aanpassingen.....

Volgens mij is er daar totaal niemand bezig met een update en zal er die ook nooit komen.

Geplaatst: 04 okt 2008, 09:12
door ThaMan
broli schreef:Telefoon werkt hier vlot.
Wat doe ik dan verkeerd ?
heb al een andere phone geprobeerd, ook al geprobeerd in die phone2 verbinding gestoken... etc...
Alle lichtjes branden zoals het hoort VoIP etc...

Ik kan niet meer volgen

Geplaatst: 04 okt 2008, 09:16
door ThaMan
Net de Power Off is gebruikt van de modem, en nu werkt het weer... wreed raar allemaal hoor. Dus die update kan me gestolen worden, zolang de telefoon maar werkt.

Geplaatst: 04 okt 2008, 09:17
door on4bam
:twisted: :twisted: De update komt er op 28/12.... :twisted: :twisted:

Ik ben al blij dat ik door andere, weliswaar kleine, probleempjes niet meegegaan ben in het Homeconnect avontuur. In tegendeel, hosting weg bij dommel en 1 van de volgende dagen/weken zal ook netconnect buitenvliegen.

Misschien....

Geplaatst: 04 okt 2008, 09:37
door Jippe
Misschien hebben we het verkeerd gelezen op crm: het is niet "ten laatste op vrijdag" maar misschien wel "op de laatste vrijdag". Maar ja, de laatste vrijdag van dit jaar? Volgend jaar? Wie weet he.

Re: Misschien....

Geplaatst: 04 okt 2008, 10:07
door ubremoved_10624
Jippe schreef:Misschien hebben we het verkeerd gelezen op crm: het is niet "ten laatste op vrijdag" maar misschien wel "op de laatste vrijdag". Maar ja, de laatste vrijdag van dit jaar? Volgend jaar? Wie weet he.
Ik hoop dat die update snel komt ! Want heb echt geen zin om zonder telefoon te zitten! :twisted: :-)

Geplaatst: 04 okt 2008, 10:18
door xenne
ThaMan schreef:Net de Power Off is gebruikt van de modem, en nu werkt het weer... wreed raar allemaal hoor. Dus die update kan me gestolen worden, zolang de telefoon maar werkt.
dat lijkt me ook het belangrijkste. natuurlijk jammer dat ze alweer hun belofte niet waar gemaakt hebben ivm die update

Geplaatst: 04 okt 2008, 10:23
door ubremoved_10624
xenne schreef:
ThaMan schreef:Net de Power Off is gebruikt van de modem, en nu werkt het weer... wreed raar allemaal hoor. Dus die update kan me gestolen worden, zolang de telefoon maar werkt.
dat lijkt me ook het belangrijkste. natuurlijk jammer dat ze alweer hun belofte niet waar gemaakt hebben ivm die update
Inderdaad, maar vraagje wanneer wordt de officiele datum dan geplaatst want zonder een officiele kunnen ze eender welke vrijdag doen.

Re: Misschien....

Geplaatst: 04 okt 2008, 10:29
door SniFManS
IanDesmet schreef:
Jippe schreef:Misschien hebben we het verkeerd gelezen op crm: het is niet "ten laatste op vrijdag" maar misschien wel "op de laatste vrijdag". Maar ja, de laatste vrijdag van dit jaar? Volgend jaar? Wie weet he.
Ik hoop dat die update snel komt ! Want heb echt geen zin om zonder telefoon te zitten! :twisted: :-)
Wat ik niet begrijp is dat iedereen op de update zit te wachten om dat er verwacht word dat de telefoon dan gaat werken .Maar is het niet zo dat de sofwtare enkel wat nutteloze instellingen toelaat en natuurlijk enkele zaken gaat ondersteunen dat eigenlijk al van dag 1 moest werken ( domein )!
Zie niet in wat de software gaan wijzigen aan de telefoon problemen of de 12 mbit snelheid . Dommel is veel te snel geweest met alles en had beter alles grondig getest voor ze het product op de markt brachten. Nu is het een dikke nul en niemand kan er wat aan doen ! Niet wij , ombudsdienst of iets anders ! Wij zij de beta testers !!!!

Re: Misschien....

Geplaatst: 04 okt 2008, 10:35
door xenne
Dommel is veel te snel geweest met alles en had beter alles grondig getest voor ze het product op de markt brachten.
daar ben ik mee eens, dat was ook zo met cityconnect. ivm met die telefonie, dat zou aan een switch gelegen hebben, die zou vervangen zijn en nu maar kijken of telefonie blijft werken. ivm 12 mbit snelheid, iedereen zou terug op 4 mbit gezet worden en overschakeling zou pas voor volgend jaar zijn? de reden is mij onbekend

Re: Misschien....

Geplaatst: 04 okt 2008, 11:05
door dopke
Sniffie schreef: Dommel is veel te snel geweest met alles en had beter alles grondig getest voor ze het product op de markt brachten. Nu is het een dikke nul en niemand kan er wat aan doen ! Niet wij , ombudsdienst of iets anders ! Wij zij de beta testers !!!!
In dat opzicht verschillen ze niet veel van bv telenet . Die doen ook updates aan hun "mijn telenet " , meestal zelfs wekelijks . Wat ze doen zeggen ze nooit .
De DTV klanten van dat bedrijf zijn ook al 2 jaar betatesters , update na update , maar nog steeds geen deftig werkende box .
En hun helpdesk , een extern callcenter met mensen die er zelf geen bal vanaf weten , weet je op voorhand al dat het niks zal zijn .

Maar het zoals bv een nieuw model van wagen kopen die pas gelanceerd is , moet je ook niet doen het eerste jaar , beter even wachten tot de kinderziektes eruit zijn :wink:

Re: Misschien....

Geplaatst: 04 okt 2008, 11:37
door rosheen
Sniffie schreef: Wat ik niet begrijp is dat iedereen op de update zit te wachten om dat er verwacht word dat de telefoon dan gaat werken .
Dat verwacht je wel na zo'n antwoord, gisteren op mijn opmerking dat de telefonie niet naar behoren werkt:
Dat de telefonie niet naar behoren werkt, is een gekend probleem, vandaag zal er nieuwe apparatuur geplaatst worden, wat deze problemen zal verhelpen.

Re: Misschien....

Geplaatst: 04 okt 2008, 11:39
door icekiller2k6
Sniffie schreef:
IanDesmet schreef:
Jippe schreef:Misschien hebben we het verkeerd gelezen op crm: het is niet "ten laatste op vrijdag" maar misschien wel "op de laatste vrijdag". Maar ja, de laatste vrijdag van dit jaar? Volgend jaar? Wie weet he.
Ik hoop dat die update snel komt ! Want heb echt geen zin om zonder telefoon te zitten! :twisted: :-)
Wat ik niet begrijp is dat iedereen op de update zit te wachten om dat er verwacht word dat de telefoon dan gaat werken .Maar is het niet zo dat de sofwtare enkel wat nutteloze instellingen toelaat en natuurlijk enkele zaken gaat ondersteunen dat eigenlijk al van dag 1 moest werken ( domein )!
Zie niet in wat de software gaan wijzigen aan de telefoon problemen of de 12 mbit snelheid . Dommel is veel te snel geweest met alles en had beter alles grondig getest voor ze het product op de markt brachten. Nu is het een dikke nul en niemand kan er wat aan doen ! Niet wij , ombudsdienst of iets anders ! Wij zij de beta testers !!!!

het is niet zo dat we verwachten dat alles 'magisch' gaat werken met de update...
't is eerder een 'wedstrijd' om te zien of dommel hun woord houdt, thans voor mij..

inprincipe kan de update voor mij gestolen worden. Echter hebben ze ALWEER hun belofte gebroken...

Geplaatst: 04 okt 2008, 12:25
door FullHD
Maandag eerste werk: een onschuldig telefoontje naar de helpdesk: "goeiedag meneer, mijn software updatet niet".

Re: Misschien....

Geplaatst: 04 okt 2008, 12:26
door SniFManS
rosheen schreef:
Sniffie schreef: Wat ik niet begrijp is dat iedereen op de update zit te wachten om dat er verwacht word dat de telefoon dan gaat werken .
Dat verwacht je wel na zo'n antwoord, gisteren op mijn opmerking dat de telefonie niet naar behoren werkt:
Dat de telefonie niet naar behoren werkt, is een gekend probleem, vandaag zal er nieuwe apparatuur geplaatst worden, wat deze problemen zal verhelpen.
De update is de software die je op je eigen pc installeerd en heeft in mijn ogen niets te maken met een werkende foon !

Vandaag kan er hier wel gebeld worden en opgebeld worden ook! Dus ik sta terug bij stap 1 die al drie maand bezig is . Ik wel eens dat het gaat lukken dat elke andere beller mij kan bereiken ( betaal er verdomme voor ) En sins de start is enkel telenet dat ons degelijk kan bereiken. De rest is soms of helemaal niet zoals mobistar en belgacom nummers.

Geplaatst: 04 okt 2008, 14:17
door chessboxing
Ja ten laatste op vrijdag. Als men dat zegt is er geen misverstand en is dat de eerst komende vrijdag. Dus gisteren.

off-topic: hoe beluister ik mijn voicemail (nr?), want mijn icoontje knippert?

Geplaatst: 04 okt 2008, 15:05
door staartmees
je telefoon heeft een ingebouwd antwoordapparaat, zie daarvoor je handleiding.

Geplaatst: 04 okt 2008, 15:24
door chessboxing
tja handleiding van siemens gehaald maar daar vind ik niets over terug.

Geplaatst: 04 okt 2008, 15:29
door tjahhh
chessboxing.

Dan moet je wel de handleiding van je telefoon pakken, niet die van de siemens router.

Ik had gelezen dat je een TOPCOM Butler 2510C hebt.

Ik heb ook een topcom, en kan de berichten horen via het menu, daarin zit de optie hoor boodschap.

Geplaatst: 04 okt 2008, 16:03
door staartmees
Heb een handleiding gedownloaded via http://phone.manualsonline.com. een knipperende omslag wil zeggen dat er nieuwe nummers in de oproeplijst zitten, Die kan je bekijken via het menusysteem; daar geraak je in via de lange middelste toets onder je scherm,druk op het onderste pijltje omlaag

Geplaatst: 04 okt 2008, 16:20
door dopke
Ik kom er dadelijk nog eens voorbij , zal eens kijken of ze misschien nog aah het werken zijn zoals gisterenavond .

Geplaatst: 04 okt 2008, 16:40
door icekiller2k6
dopke schreef:Ik kom er dadelijk nog eens voorbij , zal eens kijken of ze misschien nog aah het werken zijn zoals gisterenavond .
aanbellen..

als ze niet open doen een bombrief ofwel is roepen 'ik ben advocaat gestuurd door meerdere van uw klanten' :p

Geplaatst: 04 okt 2008, 16:49
door chessboxing
staartmees schreef:Heb een handleiding gedownloaded via http://phone.manualsonline.com. een knipperende omslag wil zeggen dat er nieuwe nummers in de oproeplijst zitten, Die kan je bekijken via het menusysteem; daar geraak je in via de lange middelste toets onder je scherm,druk op het onderste pijltje omlaag
THanks!
Ik had idd op dat pijltje gedrukt, en de nr's zag ik + "wis al" dat gekozen en stopte ook met knipperen.

Geplaatst: 04 okt 2008, 18:36
door dopke
icekiller2k6 schreef:
dopke schreef:Ik kom er dadelijk nog eens voorbij , zal eens kijken of ze misschien nog aah het werken zijn zoals gisterenavond .
aanbellen..

als ze niet open doen een bombrief ofwel is roepen 'ik ben advocaat gestuurd door meerdere van uw klanten' :p

Geen beweging te zien daar vandaag . Maar een bombrief , dat laat ik aan u over ,maar lijkt me geen goed idee , komt die update er nooit , gewapend en gemaskerd binnenvallen en uitleg vragen :lol: , maar ook dit laat ik aan u over :wink: .

Geplaatst: 04 okt 2008, 22:12
door ketter
8) 8) Ze hebben jullie allemaal is goed liggen gehad. :lol: :lol:

Maar de update zal er zeker wel komen.
Beter laat dan nooit.

Geplaatst: 04 okt 2008, 22:47
door xenne
met de klanten hun voeten spelen is nu niet bepaald grappig en getuigt van weinig respect.

Geplaatst: 04 okt 2008, 23:06
door SniFManS
xenne schreef:met de klanten hun voeten spelen is nu niet bepaald grappig en getuigt van weinig respect.
Dat is een groot feit en de waarheid dat hier gezegd word !!!! :cry:

Geplaatst: 04 okt 2008, 23:09
door fieldoxide
Welkom bij dommel mensen , vind het zeer spijtig voor jullie .
Heb het hier een beetje verder gevolgd en dit toont nogmaals hoe dommel zich profileert tov hun klanten . :cry:

Re: Misschien....

Geplaatst: 05 okt 2008, 01:32
door Genghis
dopke schreef:
Sniffie schreef: Dommel is veel te snel geweest met alles en had beter alles grondig getest voor ze het product op de markt brachten. Nu is het een dikke nul en niemand kan er wat aan doen ! Niet wij , ombudsdienst of iets anders ! Wij zij de beta testers !!!!
In dat opzicht verschillen ze niet veel van bv telenet . Die doen ook updates aan hun "mijn telenet " , meestal zelfs wekelijks . Wat ze doen zeggen ze nooit .
De DTV klanten van dat bedrijf zijn ook al 2 jaar betatesters , update na update , maar nog steeds geen deftig werkende box .
En hun helpdesk , een extern callcenter met mensen die er zelf geen bal vanaf weten , weet je op voorhand al dat het niks zal zijn .

Maar het zoals bv een nieuw model van wagen kopen die pas gelanceerd is , moet je ook niet doen het eerste jaar , beter even wachten tot de kinderziektes eruit zijn :wink:
Das zever zenne.
Ik ben geen Telenet fan, maar als het goed is moet het gezegd.

Ik zit ondertussen al 3 jaar op verschillende adressen bij Telenet, met verschillende producten, waaronder digitale TV en internet.

Ik moet zeggen: HD digicorder heeft nog geen update gehad van de moment dat hij stond, dat wil zeggen vanaf begin juni. Alles werkt dan ook perfect, dus er is helemaal geen update nodig.

Hun Mijn telenet: Daar wordt idd af en toe aan gewerkt, maar zolang mijn internet deftig werkt met de beloofde snelheden, dan heb ik geen probleem. Meestal zijn de werken dan ook rond middernacht, en duren ze niet langer dan een uur. Laten we eerlijk zijn, veel mensen hebben daar geen last van he.

Hun helpdesk: Ik heb ze nog maar 3-tal keer nodiggehad, en dat was dan meestal voor productwissel of administratieve zaken: Altijd ZEER vriendelijke persoon aan de lijn na minder dan 2 minuten wachten, en altijd is mijn probleem van de baan als de hoorn neer gaat, dus ik zou niet weten waarom ik die mensen zou kunnen verwijten dat ze niets weten... integendeel!

Dus, nu moogt ge mij is zeggen:
- Telenet levert de beloofde snelheid op, exact zoals het moet.
- Telenet houd zich aan beloftes.
- Sinds de shakes ben ik zeer blij met het volume!
- De producten die aangeboden worden, worden ook echt geleverd, bijvoorbeeld: Free hotspot abbo staat mooi actief bij turbonet, dus geen belachelijke excuses zoals bij dommel: 'een domein is toch maar de kers op de taart, dus ge moet ni klagen'
- Ik heb geen woord klagen over HD Digicorder, moest dat anders zijn geweest haddik hem al lang teruggestuurd.
- Hun helpdesk mag dan wel extern zijn, ze nemen tenminste op en willen je ook echt verder helpen. Net iets anders dan bij dommel, waar je 5 nummers hebt, maar waar ze op geen enkel opnemen.

Maar soit, ik moet hier helemaal niet bewijzen dat Telenet van een volledig ander kaliber is dan Dommel. Deze topic zegt genoeg. De zoveelste belofte waar dommel zich niet aan kan houden, maar zoals al eerder aangehaald: nu kunnen ze tenminste ni het slachtoffer spelen en het op BGC steken!

Naar alle dommel fanboys: Moehahahaha! :twisted:

Geplaatst: 05 okt 2008, 01:39
door ketter
Genghis al je altijd al na 2 min binnen geraakt op de helpdesk dan heb je geluk.
Ik heb ook al een paar keer gebeld voor iemand en ik kan je zeggen dat ik ook al 45 min aan de lijn heb moeten wachten voor dat ik binnen was en dan zeggen ze je doodleuk dat je hun betaalnr moet bellen pffff.
En dan durf jij spreken van goeie service. :roll:
Genghis ga jij nog maar wat wachten tot ze nog is op de rode knop gaan drukken. :lol:
Dat was pas een grote klucht,zoveel reclame er rond maken voor niks. :lol:

Geplaatst: 05 okt 2008, 01:59
door Lord Utopia
Ja, het 0800-nummer is dan ook enkel voor commerciƫle doeleinden en niet voor helpdesk-vragen.