Geplaatst: 21 okt 2008, 16:04
je hebt toch internet, dan dan doe je het via hun website www.pidpa.be. Voila, probleem opgelost.
Users United
https://test-goztow.userbase.be:443/forum/
https://test-goztow.userbase.be:443/forum/viewtopic.php?t=20383
Dit is een probleem dat zich niet mocht stellen. Voor alles wat dommel VOIP bied is er wel een oplossing maar dat is de bedoeling niet.staartmees schreef:je hebt toch internet, dan dan doe je het via hun website www.pidpa.be. Voila, probleem opgelost.
staartmees schreef:toch al langer geweten dat VOIP-telefonie niet erg betrouwbaar is. Kijk naar de problemen van Tele2 All In of in Nederland KPNInternetplusbellen.
Als ik cafépraat wil horen, ga ik wel ergens aan een toog hangen.staartmees schreef:je hebt toch internet, dan dan doe je het via hun website www.pidpa.be. Voila, probleem opgelost.
zeg pippo, je moet hier mijn woorden niet verdraaien! ik schrijf dat VOIP-telefonie al herhaaldelijk bewezen heeft dat het niet erg betrouwbaar is maar NERGENS dat Dommel nooit in fout is.xenne schreef:sommige gebruikers hebben op alles een antwoord, en dommel is nooit in de fout. staartmees is er zo eentje.
http://webwereld.nl/ref/rss/53040Dinsdag 7 oktober 2008, 16:21 - De al maanden durende storingen bij de vaste telefonie van Telfort zijn te wijten aan softwareproblemen op de voipservers. Collectieve compensatie komt echter nicht in Frage.
idd ik ook die zijn gwn downbroli schreef:*Tiituuuteeed* The person you are calling is unavailable. Please try again.
er staat ergens een optie in de router waarbij je kunt kiezen tussen 'adsl' en 'kabel'... gewoon kabel kiezen daar dus..zogro schreef:juist antwoord gehad op mijn opzegging ze maken er blijkbaar geen probleem van dat ik nog onder contract lig.
alee voorlopig nog niet
van die siemens router zou je die eventueel kunnen gebruiken voor telenet als er een mogelijkheid is om de modem uit te schakelen en enkel als router gebruiken?
Omdat je erop kan wil het nog niet zeggen dat je hoge snelheid zal halen.frado schreef:VoIP-accounts: 1 account (mislukt: 1 account)
joepie theeft weer lang geduurd . Eerst valt heel men internet uit, dat heb ik nu terug, en dan gaat telefoon niet mee. Leuk leuk... En wetende dat ik wrs via Scarlet netwerk al op adsl2+ kan :/(gemeente staat erbij)
Dat is toch te gek voor woorden. Ik begrijp echt niet wat mensen nog zien in een product die niet werkt en waarvoor je al dat geld voor betaald maandelijks. Er zijn toch voldoende alternatieven op de markt? Tele2Allin, Telenet funkyshake, ... om er maar twee te noemen en telkens stukken goedkoper dan Dommel en met de wetenshap dat het wel werkt.frado schreef:VoIP-accounts: 1 account (mislukt: 1 account)
joepie theeft weer lang geduurd . Eerst valt heel men internet uit, dat heb ik nu terug, en dan gaat telefoon niet mee. Leuk leuk... En wetende dat ik wrs via Scarlet netwerk al op adsl2+ kan :/(gemeente staat erbij)
Kheb tbh echt geen zin in al die rompslomp met opzeggen ed. Het liefst vanal zou ik eigenlijk terug naar klassieke telefoonlijn bij Bgc, en netconnect bij dommel. Want ons alarm gaat nu ook niet over voip. Mja dan heb ik die router van siemens voor niets gekocht, aan €130... En dan kunnen ze nog moeilijk doen over de opzeg.(+ evt activatie van die bgc classic lijn+ons nr terug kunnen overnemen )Zambo schreef:Dat is toch te gek voor woorden. Ik begrijp echt niet wat mensen nog zien in een product die niet werkt en waarvoor je al dat geld voor betaald maandelijks. Er zijn toch voldoende alternatieven op de markt? Tele2Allin, Telenet funkyshake, ... om er maar twee te noemen en telkens stukken goedkoper dan Dommel en met de wetenshap dat het wel werkt.frado schreef:VoIP-accounts: 1 account (mislukt: 1 account)
joepie theeft weer lang geduurd . Eerst valt heel men internet uit, dat heb ik nu terug, en dan gaat telefoon niet mee. Leuk leuk... En wetende dat ik wrs via Scarlet netwerk al op adsl2+ kan :/(gemeente staat erbij)
Ik ook. Ik ga binnenkort eens bellen naar dommel.frado schreef:Kheb tbh echt geen zin in al die rompslomp met opzeggen ed. Het liefst vanal zou ik eigenlijk terug naar klassieke telefoonlijn bij Bgc, en netconnect bij dommel. Want ons alarm gaat nu ook niet over voip. Mja dan heb ik die router van siemens voor niets gekocht, aan €130... En dan kunnen ze nog moeilijk doen over de opzeg.(+ evt activatie van die bgc classic lijn+ons nr terug kunnen overnemen )Zambo schreef:Dat is toch te gek voor woorden. Ik begrijp echt niet wat mensen nog zien in een product die niet werkt en waarvoor je al dat geld voor betaald maandelijks. Er zijn toch voldoende alternatieven op de markt? Tele2Allin, Telenet funkyshake, ... om er maar twee te noemen en telkens stukken goedkoper dan Dommel en met de wetenshap dat het wel werkt.frado schreef:VoIP-accounts: 1 account (mislukt: 1 account)
joepie theeft weer lang geduurd . Eerst valt heel men internet uit, dat heb ik nu terug, en dan gaat telefoon niet mee. Leuk leuk... En wetende dat ik wrs via Scarlet netwerk al op adsl2+ kan :/(gemeente staat erbij)
Je zal toch wat moeite moeten doen door hen een aangetekende ingebrekestelling te sturen zodat je kostenllos het contract kunt verbreken en je 130 EUR kunt terugvorderen. Doe je niets, dan gebeurt er ook niets.frado schreef:Kheb tbh echt geen zin in al die rompslomp met opzeggen ed. Het liefst vanal zou ik eigenlijk terug naar klassieke telefoonlijn bij Bgc, en netconnect bij dommel. Want ons alarm gaat nu ook niet over voip. Mja dan heb ik die router van siemens voor niets gekocht, aan €130... En dan kunnen ze nog moeilijk doen over de opzeg.(+ evt activatie van die bgc classic lijn+ons nr terug kunnen overnemen )
Die 130 euro van de modem dat ga je niet klaar krijgen vrees ik . Met het aangetekend schrijven kan je ze in gebreken stellen en u contract zonder kosten verbreken .staartmees schreef:Je zal toch wat moeite moeten doen door hen een aangetekende ingebrekestelling te sturen zodat je kostenllos het contract kunt verbreken en je 130 EUR kunt terugvorderen. Doe je niets, dan gebeurt er ook niets.frado schreef:Kheb tbh echt geen zin in al die rompslomp met opzeggen ed. Het liefst vanal zou ik eigenlijk terug naar klassieke telefoonlijn bij Bgc, en netconnect bij dommel. Want ons alarm gaat nu ook niet over voip. Mja dan heb ik die router van siemens voor niets gekocht, aan €130... En dan kunnen ze nog moeilijk doen over de opzeg.(+ evt activatie van die bgc classic lijn+ons nr terug kunnen overnemen )