E-Leven problemen

Ander computer/it/software/hardware nieuws.
driesve
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1613
Lid geworden op: 05 mei 2008, 12:32
Locatie: Antwerpen
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 85 keer

THDBASED schreef:Een scheidng tussen netwerk en diensten zou hier inderdaad een veel betere oplossing zijn...
En wat zou er dan gebeuren als E-Leven niet kan betalen aan de netwerk-beheerder? Misschien wel niet direct afgesloten worden...
ispwatch
Pro Member
Pro Member
Berichten: 427
Lid geworden op: 20 dec 2007, 13:47
Locatie: Maaseik
Bedankt: 9 keer

hollebollegijs schreef:
Arqentus schreef:Maar het is vrij duidelijk, dat deze stap met opzet genomen was om het bedrijf onderuit te halen. Er zijn andere manieren om bedrijven te dwingen schulden te betalen, zonder ze met opzet kapot te krijgen.


sorry maar dit is speculatie hoor.
belgacom doet dit niet met opzet.


Het was iemand die per ongeluk een mail verstuurde met het bevel om die lijnen af te sluiten?
Dat wordt hier hoe langer hoe meer een zottekesspelleke, je toont gewoon perfekt de houding van BGC aan, zij kunnen niets mis doen, het is altijd de andere partij die in fout is, ook zo bij technische problemen.
Simpel, e-leven heeft een schuld bij BGC maar betaalt niet omdat er betwistingen zijn (in hoeverre die juist zijn of niet doet in feite niet terzake), BGC zonder langs te gaan bij het IBPT neemt een drastische besluit, nu kom jij mij vertellen dat dat niet met opzet was?
Even serieus blijven.
ispwatch
Pro Member
Pro Member
Berichten: 427
Lid geworden op: 20 dec 2007, 13:47
Locatie: Maaseik
Bedankt: 9 keer

hollebollegijs schreef:
THDBASED schreef:Het ding is wel dat het niet echt eerlijk is dat het Belgacom is die deze afsluiting mag doen. Is bijna een vorm van belangenconflict.

Een scheidng tussen netwerk en diensten zou hier inderdaad een veel betere oplossing zijn...


volledig eens dat er een scheiding moet komen. maar dan nog moet e-leven zijn facturen betalen aan deze netwerkbeheerder. dat verandert niets aan de zaak. het enige verschil dat het afsluiten van klanten minder snel zou gebeuren maar dan uiteindelijk toch zou gebeuren hoor.

denk je nu ook echt dat dit veel zou veranderen, zo een scheiding, op de belgische markt. ik denk van niet hoor.


Volgens mij zou die onafhankelijke netwerkbeheerder in tegenstelling tot BGC eerst bij het IBPT langsgaan.
Dat is waar BGC in de fout gegaan is, al de rest wat er nu aangehaald wordt is mistspuiten om die fout van BGC te verdoezelen.
THDBASED
Pro Member
Pro Member
Berichten: 381
Lid geworden op: 12 dec 2007, 22:09
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 32 keer

driesve schreef:
THDBASED schreef:Een scheidng tussen netwerk en diensten zou hier inderdaad een veel betere oplossing zijn...
En wat zou er dan gebeuren als E-Leven niet kan betalen aan de netwerk-beheerder? Misschien wel niet direct afgesloten worden...


Dat is dan aan de netwerkbeheerder om dit te beslissen, of hoe het vermeld staat in de voorwaarden/contract. Het feit is niet echt of ze nu wel of niet zouden moeten worden afgesloten worden, hiervoor moet men het dossier kennen, maar wel wie het recht heeft om dit te doen. Belgacom? Concurrent zijnde, vind ik dat niet "echt" kunnen.
Gebruikersavatar
Special_K
Premium Member
Premium Member
Berichten: 569
Lid geworden op: 21 mar 2008, 16:05
Locatie: Hemiksem

hollebollegijs schreef:
Arqentus schreef:Maar het is vrij duidelijk, dat deze stap met opzet genomen was om het bedrijf onderuit te halen. Er zijn andere manieren om bedrijven te dwingen schulden te betalen, zonder ze met opzet kapot te krijgen.


sorry maar dit is speculatie hoor.
belgacom doet dit niet met opzet.


Met alle respect, maar als werknemer van dat bedrijf kan je hier moeilijk objectief over oordelen. Feit is dat BGC er al jaren alles aan doet om de concurrentie het op alle vlakken moeilijk te maken. De geringe toegevingen die het doet is om te vermijden dat het onder politieke druk nog veel meer zou moeten prijsgeven en eigenlijk kan je dat uit bedrijfseconomisch oogpunt ook begrijpen. Ik denk dat je dit voorval wel als een serieuze uitschuiver mag zien en ik denk dat ze bij BGC nu sterk aan het hopen zijn dat ze geen slapende honden wakker gemaakt hebben.
Afbeelding
Gebruikersavatar
dbr
Premium Member
Premium Member
Berichten: 486
Lid geworden op: 08 aug 2007, 23:10

driesve schreef:
THDBASED schreef:Een scheidng tussen netwerk en diensten zou hier inderdaad een veel betere oplossing zijn...
En wat zou er dan gebeuren als E-Leven niet kan betalen aan de netwerk-beheerder? Misschien wel niet direct afgesloten worden...


Zoek eens op BBned en faillietsementen dat is(was sinds een aantal maanden) namelijk een apart dsl netwerk zonder eigen provider.
- Beter met het mes op tafel, dan met het mes door je lijf -
duizend
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1881
Lid geworden op: 23 apr 2008, 20:36
Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
Bedankt: 187 keer

hollebollegijs schreef:
Arqentus schreef:Maar het is vrij duidelijk, dat deze stap met opzet genomen was om het bedrijf onderuit te halen. Er zijn andere manieren om bedrijven te dwingen schulden te betalen, zonder ze met opzet kapot te krijgen.


sorry maar dit is speculatie hoor.
belgacom doet dit niet met opzet.


Natuurlijk was dit niet met opzet ... :oops:
Ik kan het me zo voorstellen
Een belgacom medewerker struikelde en knipte met zijn tang toevallig de verbinding door ...
Toch wel toevallig allemaal abbonnees bij e-leven zeker.
Zambo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1184
Lid geworden op: 04 apr 2006, 17:00
Locatie: West-Vlaanderen

hollebollegijs schreef:denk je nu ook echt dat dit veel zou veranderen, zo een scheiding, op de belgische markt. ik denk van niet hoor.


Ja er zou heel veel veranderen voor de consument.

1. We zouden innovatie krijgen -> ADSL2+ zou al veel langer (net zoals in onze buurlanden = reeds jaren) beschikbaar zijn.
2. Prijzen die normaal te noemen zouden zijn ipv die hoge die we nu hebben
3. Eerlijke concurentie -> er zou geen historische monopolist meer zijn die alles in handen heeft en denkt zich alles te mogen permiteren
4. Effectief meer een objectievere concurentie, met meer spelers op de markt (nu kan dit niet want iedereen moet langs de Belgacom kassa voorbij komen)
5. Door de eerlijke concurentie zou er dan geen datalimieten meer zijn of op zijn minst FUP. Nu worden er al jaren voorhistorische limieten gehanteerd door de monopolist Belgacom omdat het hem goed uitkomt (met andere woorden Kassa Kassa!!!) om de consument tot de laatste druppel uit te melken.
hollebollegijs
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1577
Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:24

Zambo schreef:
hollebollegijs schreef:denk je nu ook echt dat dit veel zou veranderen, zo een scheiding, op de belgische markt. ik denk van niet hoor.


Ja er zou heel veel veranderen voor de consument.

1. We zouden innovatie krijgen -> ADSL2+ zou al veel langer (net zoals in onze buurlanden = reeds jaren) beschikbaar zijn.
2. Prijzen die normaal te noemen zouden zijn ipv die hoge die we nu hebben
3. Eerlijke concurentie -> er zou geen historische monopolist meer zijn die alles in handen heeft en denkt zich alles te mogen permiteren
4. Effectief meer een objectievere concurentie, met meer spelers op de markt (nu kan dit niet want iedereen moet langs de Belgacom kassa voorbij komen)
5. Door de eerlijke concurentie zou er dan geen datalimieten meer zijn of op zijn minst FUP. Nu worden er al jaren voorhistorische limieten gehanteerd door de monopolist Belgacom omdat het hem goed uitkomt (met andere woorden Kassa Kassa!!!) om de consument tot de laatste druppel uit te melken.


met alle respect...
denk je nu echt dat er iets gaat veranderen aan de prijzen.

of belgacom nu netwerkbeheerder is of niet, prijzen zijn vastgelegd door het bipt. dus de alternatieve operatoren gaan evenveel moeten betalen voor het gebruik van het netwerk. ik denk dus niet dat er veel gaat veranderen.

wat de limieten betreft heb je gelijk, heb ik altijd al gezegd. maar de limieten afschaffen vind ik geen optie. dit om misbruik te voorkomen.
maar ze flink verhogen, dat mag wel.
trouwens, je kan opteren voor een andere provider als belgacom voor de limieten. er is keus genoeg. dus daar moet je niet over zeuren.

en wat de snelheden betreft, dat is nu het minst belangrijke van allemaal.
limieten, prijzen enz. ok, daar heb ik begrip voor dat je niet tevreden bent maar de snelheden, nee hoor.
Het zijn mijn laatste weken bij Belgacom. Ik ga een andere lucht opsnuiven. Byebye Telecomworld.
Gebruikersavatar
margaaas
Plus Member
Plus Member
Berichten: 223
Lid geworden op: 09 apr 2008, 03:44

Het is maar een marginale minderheid,die er last van heeft,

en geen enkele BC klant geeft me ongelijk,

dacht Margot en hij sliep met een gerust geweten voort.
Laatst gewijzigd door margaaas op 16 mei 2008, 08:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Wie goed doet,goed ontmoet.
Die "De Ombudsman" thread was precies nodig.
hollebollegijs
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1577
Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:24

Special_K schreef:
hollebollegijs schreef:
Arqentus schreef:Maar het is vrij duidelijk, dat deze stap met opzet genomen was om het bedrijf onderuit te halen. Er zijn andere manieren om bedrijven te dwingen schulden te betalen, zonder ze met opzet kapot te krijgen.


sorry maar dit is speculatie hoor.
belgacom doet dit niet met opzet.


Met alle respect, maar als werknemer van dat bedrijf kan je hier moeilijk objectief over oordelen. Feit is dat BGC er al jaren alles aan doet om de concurrentie het op alle vlakken moeilijk te maken. De geringe toegevingen die het doet is om te vermijden dat het onder politieke druk nog veel meer zou moeten prijsgeven en eigenlijk kan je dat uit bedrijfseconomisch oogpunt ook begrijpen. Ik denk dat je dit voorval wel als een serieuze uitschuiver mag zien en ik denk dat ze bij BGC nu sterk aan het hopen zijn dat ze geen slapende honden wakker gemaakt hebben.


je hebt geen enkel maar ook geen enkel grondig bewijs dat belgaom de concurrentie het moeilijk maakt. je kan dit niet aantonen.
Het zijn mijn laatste weken bij Belgacom. Ik ga een andere lucht opsnuiven. Byebye Telecomworld.
hollebollegijs
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1577
Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:24

margaaas schreef:Het is maar een marginale minderheid,die er last van heeft,

en geen enkele BC klant geeft me ongelijk,

denkt Margot en hij slaapt voort.


als een klant niet tevreden is bij belgacom, gaat hij weg. maar nee hij doet dit niet. het aantal adsl klanten stijgt nog elke dag.
Het zijn mijn laatste weken bij Belgacom. Ik ga een andere lucht opsnuiven. Byebye Telecomworld.
Gebruikersavatar
margaaas
Plus Member
Plus Member
Berichten: 223
Lid geworden op: 09 apr 2008, 03:44

hollebollegijs schreef:
je hebt geen enkel maar ook geen enkel grondig bewijs dat belgaom de concurrentie het moeilijk maakt. je kan dit niet aantonen.


Een dezer dagen maakt er iemand van BC,of een ander

wel de fout,gewild of niet die bewijzen te tonen.

getekend, een optimist :eek:
Laatst gewijzigd door margaaas op 16 mei 2008, 08:42, 2 keer totaal gewijzigd.
Wie goed doet,goed ontmoet.
Die "De Ombudsman" thread was precies nodig.
Gebruikersavatar
Blue-Sky
Erelid
Erelid
Berichten: 8554
Lid geworden op: 23 feb 2003, 20:42
Locatie: België - Limburg

Voor al degene die hier kritiek hebben op hollebollegijs.
Men kan tevreden zijn dat bij verscheidene UB members al geholpen zijn, waar staat stuur me 'n PM ik kijk het na.
(dat is mijn persoonlijke mening daarover)
Gebruikersavatar
selder
Moderator
Moderator
Berichten: 6305
Lid geworden op: 29 jun 2005, 20:25
Locatie: Tienen
Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
Bedankt: 727 keer

Ik zie niet in waarom de situatie beter zou zijn als Belgacom gesplitsts wordt in een provider en een netwerkbeheerder. Totaal niet, dat is toch geen garantie voor een lagere prijs en openstellen van ADSL2 bijvoorbeeld?
Ghost S1 • 8086K @5.2Ghz • Asus ROG Ryuo 240mm • Asus ROG STRIX Z390-I • Corsair Vengeance LPX 2x16GB 3200Mhz • Asus RTX2080Ti Turbo • Samsung 970 EVO 2TB • Asus ROG Swift PG258Q 240Hz • Logitech G Pro keyboard/mouse/headset
hollebollegijs
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1577
Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:24

Blue-Sky schreef:Voor al degene die hier kritiek hebben op hollebollegijs, men kan tevreden zijn dat hij verscheidene UB members al gehopen heeft, waar staat stuur me 'n PM ik kijk het na.
(dat is mijn persoonlijke mening daarover)


bedankt blue-sky.

dat men niet akkoord gaat met mijn mening, geen probleem, maar dat men geen respect toont, vind ik veel erger. en dit omdat ik bij belgaom werk.

kijk, ik wil hier nooit weg. ik heb het hier goed. uitstekende sfeer, toffe job, goede verdienste, wat moet je nog meer hebben?
Het zijn mijn laatste weken bij Belgacom. Ik ga een andere lucht opsnuiven. Byebye Telecomworld.
hollebollegijs
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1577
Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:24

selder schreef:Ik zie niet in waarom de situatie beter zou zijn als Belgacom gesplitsts wordt in een provider en een netwerkbeheerder. Totaal niet, dat is toch geen garantie voor een lagere prijs en openstellen van ADSL2 bijvoorbeeld?


en dat willen de meesten hier niet inzien.
Het zijn mijn laatste weken bij Belgacom. Ik ga een andere lucht opsnuiven. Byebye Telecomworld.
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3868
Lid geworden op: 20 mar 2004, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 48 keer

selder schreef:Ik zie niet in waarom de situatie beter zou zijn als Belgacom gesplitsts wordt in een provider en een netwerkbeheerder. Totaal niet, dat is toch geen garantie voor een lagere prijs en openstellen van ADSL2 bijvoorbeeld?


Dat is al het geval hoor ;)

BICS ( http://www.belgacom-ics.com/ )<-> Belgacom
Goendi
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1621
Lid geworden op: 30 mei 2006, 13:20
Twitter: goendi
Locatie: Antwerpen
Bedankt: 2 keer
Contacteer:

BICS is voor een merendeel eigendom van Belgacom, en is een joint-venture met Swisscom. Het dient voor zover ik weet voornamelijk om de internationale markt en transit diensten en dergelijke te bestendigen, of heb ik iets gemist?
Gebruikersavatar
cloink
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3515
Lid geworden op: 29 okt 2007, 10:29
Twitter: cloink
Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
Bedankt: 137 keer
Contacteer:

hollebollegijs schreef:maar dat men geen respect toont, vind ik veel erger. en dit omdat ik bij belgaom werk.

Dat maak jij jezelf dan toch wijs... Jij krijgt van sommigen geen respect omdat je veelal klakkeloos Belgacom verdedigt en dan zal het mij in elk geval worst wezen waar of voor wie je werkt.
ooh. shiny.
Goendi
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1621
Lid geworden op: 30 mei 2006, 13:20
Twitter: goendi
Locatie: Antwerpen
Bedankt: 2 keer
Contacteer:

Dat maak jij jezelf dan toch wijs... Jij krijgt van sommigen geen respect omdat je veelal klakkeloos Belgacom verdedigt en dan zal het mij in elk geval worst wezen waar of voor wie je werkt.


Dat 'klakkeloos' verdedigen heet een mening hebben. En terecht! Om de haverklap zwieren er hier veel grote woorden uit hun mond, die kant noch wal raken. Maar je maakt een goed punt: 'verdedigen', en dat klopt. Het is nodig ook, het gaat hier om een clubje pro en een clubje contra, die lekker gezamenlijk touwtrekken, waar veelal de contra's bij de haar gesleurde argumenten boven halen en zelfs elk positief element afbreken. En dat, dat kan natuurlijk zomaar hé. Je mag daar niets op tegen hebben, of je wordt zélf de grond ingeboord. Dat lijkt me dan toch wel een gebrek aan respect, of hoe noem jij dat?
Gebruikersavatar
cloink
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3515
Lid geworden op: 29 okt 2007, 10:29
Twitter: cloink
Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
Bedankt: 137 keer
Contacteer:

Goendi schreef:Dat 'klakkeloos' verdedigen heet een mening hebben.

Helemaal niet, of toch geen onafhankelijke mening, daar deze toch wel overduidelijk gekleurd is.

Goendi schreef:Om de haverklap zwieren er hier veel grote woorden uit hun mond, die kant noch wal raken.

Dit is nu inderdaad de verkeerde thread om deze discussie te voeren, want in deze geef ik Belgacom ook gelijk (zie mijn eerdere reactie in deze thread). Maar dat even buiten beschouwing gelaten: de contra's hebben vaak "meer gelijk" dan de pro's.

Waarmee ik trouwens diegene die Belgacom per definitie afkraken niet wil verdedigen. Dat is nl. al even verderfelijk.

Goendi schreef:Je mag daar niets op tegen hebben, of je wordt zélf de grond ingeboord. Dat lijkt me dan toch wel een gebrek aan respect, of hoe noem jij dat?

Ik ga het niet zo ver drijven om allerlei uitspraken op te gaan zoeken, maar zowel ik als jij weten dat hollebollegijs vaak gewoon zijn werkgever verdedigt of bijstaat. Zondermeer. Dat heet geen eigen mening vormen en dit soort zaken aan de kaak stellen lijkt me geen gebrek aan respect. Again: deze thread is een fout voorbeeld, hier mogen de Belgacom-bashers wat mij betreft inbinden.

Ik vergelijk het altijd een beetje met de alom gekende Comical Ali. De vergelijking is uitvergroot, maar heeft wel raakpunten. :)
ooh. shiny.
Silence
Pro Member
Pro Member
Berichten: 391
Lid geworden op: 17 apr 2005, 17:12
Bedankt: 3 keer

Het probleem van hollebollegijs is dat in wezen geen haar beter is dan de hardliners van de andere kant. Er valt ook compleet niet mee te discussieren.

Als hij A zegt en dan zeg je B dan is het telkenmale hetzelfde litarie dat die mening B alles heeft te maken met het anti belgacom zijn, dat het te maken heeft met het feit dat hij voor Belgacom werkt, etc. Telkenmale hetzelfde om dan nog maar te zwijgen over de goeie service mantra. In wezen niet veel verschil met diegene die telkenmale te pas en te onpas op Belgacom zitten te bashen. Met dat verschil dat bepaalde moderators klaarblijkelijk enkel maar problemen hebben met repetitie als het andere leden betreft... . Ook iets wat mij al is opgevallen.

Om te discussiëren moet je met 2 zijn en er moet ruimte zijn en dat is er soms langs beide kanten nooit. Het is telkenmale hetzelfde - er is geen millimeter ruimte - en waar ik soms het gevoel heb dat het van een lijstje wordt opgesomd.

Mag ik daarom een eerlijke bedenking maken. Maar wie zegt er dat Belgacom gewoon geen mensen op fora zoals deze inzet die constant de "partyline" moet gaan vertegenwoordigen. Het is geen onbekend fenomeen. En het werkt schitterend want ken alle argumenten (na 10x heb je dat wel) van buiten.

Trouwens niet akkoord gaan met een mening is niet hetzelde als een gebrek aan respect hebben.
hollebollegijs
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1577
Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:24

gekleurde mening?

nee hoor, dat ik bij belgacom werk, heeft geen invloed op mijn mening.

wat ik hier zeg, is mijn persoonlijke mening. en ik zou net hetzelfde zeggen, mocht ik niet bij belgacom werken.

en dat ik bij belgacom werk, wil alleen zeggen dat ik van sommige dingen beter op de hoogte ben. en daar wringt soms het schoentje bij sommigen.

en ik heb nooit gezegd dat men moet akkoord gaan met mijn mening, maar de manier waarop door sommigen gereageerd wordt, toont weinig respect.
Het zijn mijn laatste weken bij Belgacom. Ik ga een andere lucht opsnuiven. Byebye Telecomworld.
ispwatch
Pro Member
Pro Member
Berichten: 427
Lid geworden op: 20 dec 2007, 13:47
Locatie: Maaseik
Bedankt: 9 keer

selder schreef:Ik zie niet in waarom de situatie beter zou zijn als Belgacom gesplitsts wordt in een provider en een netwerkbeheerder. Totaal niet, dat is toch geen garantie voor een lagere prijs en openstellen van ADSL2 bijvoorbeeld?


Er valt nochtans een rem weg als BGC niet meer tegelijkertijd provider en netwerkbeheerder is.
In Vlaanderen zitten ze met dat geval uit Mechelen dat nog erger is dan BGC want effectief een monopolie, dus dat BGC niet zo happig is op verandering kan ik begrijpen, want ze lopen het risico dat de prijs zal dalen en dat kan/mag niet van de aandeelhouders.
Als BGC zelf niet meer de rem kan zetten op het openstellen van bv ADSL2+ door te emmeren en te palaveren bij het IBPT en dergelijke (en tegelijkertijd Telenet ook verplichten hun netwerk open te stellen) dan pas komt er verandering, niet eerder.
ispwatch
Pro Member
Pro Member
Berichten: 427
Lid geworden op: 20 dec 2007, 13:47
Locatie: Maaseik
Bedankt: 9 keer

Goendi schreef:
Dat maak jij jezelf dan toch wijs... Jij krijgt van sommigen geen respect omdat je veelal klakkeloos Belgacom verdedigt en dan zal het mij in elk geval worst wezen waar of voor wie je werkt.


Dat 'klakkeloos' verdedigen heet een mening hebben. En terecht! Om de haverklap zwieren er hier veel grote woorden uit hun mond, die kant noch wal raken. Maar je maakt een goed punt: 'verdedigen', en dat klopt. Het is nodig ook, het gaat hier om een clubje pro en een clubje contra, die lekker gezamenlijk touwtrekken, waar veelal de contra's bij de haar gesleurde argumenten boven halen en zelfs elk positief element afbreken. En dat, dat kan natuurlijk zomaar hé. Je mag daar niets op tegen hebben, of je wordt zélf de grond ingeboord. Dat lijkt me dan toch wel een gebrek aan respect, of hoe noem jij dat?


Een gebrek aan respect noem ik uitspraken verdraaien zodat ze in de eigen kraam passen, of niet dieper op een uitspraak ingaan maar over iets anders beginnen.
Dit draadje is er een mooi voorbeeld van trouwens.
Goendi
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1621
Lid geworden op: 30 mei 2006, 13:20
Twitter: goendi
Locatie: Antwerpen
Bedankt: 2 keer
Contacteer:

Een gebrek aan respect noem ik uitspraken verdraaien zodat ze in de eigen kraam passen, of niet dieper op een uitspraak ingaan maar over iets anders beginnen.
Dit draadje is er een mooi voorbeeld van trouwens.


Kom kom, een gebrek aan respect is de persoon aanvallen omdat hij/zij werknemer is van het bedrijf in kwestie, en dat is hier wel degelijk het geval. Hij/zij heeft een uitgesproken mening pro Belgacom, en omdat hij/zij die durft te verkondigen wordt hij/zij er direct op aangesproken. Meer nog, zijn mening wordt geminimaliseerd onder het motto dat hij/zij bij Belgacom werkt. Daarnaast zijn er nog een aantal die op elk belgacom topic springen als gieren, en telkenmale hetzelfde staan te orakelen, tot vervelens toe, telkens uitgebreid met een nieuw verhuld scheldwoord. Nu kan ik nog volgen als men de breedband tarieven in dit land te duur noemt, en de limieten achterhaald, maar om te stellen dat ze woekeraars zijn respectievelijk middeleeuws is mijn inziens wel héél kort door de bocht. Dan laat ik het nog buiten beschouwing dat figuren à la Zambo, en sedert kort fustigateur, te pas en te onpas elk bericht in niet verdoken termen aanwenden om met grote woorden Belgacom de grond in te boren. Zelfs een informatief item over de gemaakte halfjaarwinst wordt aangegrepen om te stellen dat hun prijzen te hoog zijn. Kom eh, ik ken veel bedrijven die winst maken, maar daarom ga ik niet in de supermarkt verkondigen dat de tarieven voor hun producten te hoog zijn. De logica in zo'n redenering is ver te zoeken. En dat is een vaststelling voor de duidelijkheid, geen bij de haren gesleurde fictie.

Er valt nochtans een rem weg als BGC niet meer tegelijkertijd provider en netwerkbeheerder is.
In Vlaanderen zitten ze met dat geval uit Mechelen dat nog erger is dan BGC want effectief een monopolie, dus dat BGC niet zo happig is op verandering kan ik begrijpen, want ze lopen het risico dat de prijs zal dalen en dat kan/mag niet van de aandeelhouders.


Al ben ik er zelf voorstander van om dit op te splitsen omwille van de transparantie en uniformiteit, hoe het de tarieven van ISP Belgacom gaat beïnvloeden is me onduidelijk. Ook ben ik helemaal niet zeker dat dit zo positief zou uitdraaien. Een opsplitsing komt met een prijs, en die prijs zal 9/10 zijn dat de markt uniforme prijzen kent voor wat betreft de infrastructuur, maar het ISP Belgacom zelf geen opgelegde minimum tarieven meer zal kennen. In dit laatste geval vraag ik me af wie Belgacom niet vlot uit de markt kan spelen met lage tarieven die voor kleinere spelers niet haalbaar zijn.

Als BGC zelf niet meer de rem kan zetten op het openstellen van bv ADSL2+ door te emmeren en te palaveren bij het IBPT en dergelijke (en tegelijkertijd Telenet ook verplichten hun netwerk open te stellen) dan pas komt er verandering, niet eerder.


Dat 'emmeren' en 'palaveren' heeft een naam: rechtsstaat, een verworvenheid dankzij democratie. Dit is gelijk voor iedereen, elke persoon, en ik ben als individu niet bereid om dit grondrecht op 123 in te ruilen omdat breedbandgebruikers vinden dat het hierdoor 'te traag' gereguleerd wordt.

Mag ik daarom een eerlijke bedenking maken. Maar wie zegt er dat Belgacom gewoon geen mensen op fora zoals deze inzet die constant de "partyline" moet gaan vertegenwoordigen. Het is geen onbekend fenomeen. En het werkt schitterend want ken alle argumenten (na 10x heb je dat wel) van buiten.


Interessante realistische opinie. Een complot! Schandalig! Heb je ook weet van de aanwezigheid van de staatsveiligheid, interpol, CIA en NSA op dit forum? AUB deel het met ons, we staan te popelen van ongeduld om deze intimidaties aan de kaak te stellen!

Helemaal niet, of toch geen onafhankelijke mening, daar deze toch wel overduidelijk gekleurd is.


Dat is absoluut niet logisch. Al te vaak wordt er gesuggereert dat die ene figuur met een afwijkende mening wel van die mening is toegedaan om dit en dat. Dat is misschien van toepassing bij een zwakke persoonlijkheid, maar dat is hollebollegijs alvast niet. Telkenmale ingaan tegen de stromingen in, teneinde zijn overtuiging te verdedigen, lijkt me dan ook eerder persoonlijk. Overigens doet het wat en waarom van iemand zijn mening niets af aan zijn mening. Op zich vind ik dat het afbreuk doet aan iemands opinie om te stellen dat die minderwaardig is gezien zijn achtergrond. Om nog maar te zwijgen hoe het misbruikt wordt... Wanneer men zonder argumenten zit, zegt men 'ach hij werkt daar'. Nou, gezellig, daar sta je dan met je opinie. Je wordt aan de kant gezet omwille van je werkgever, maar als hij noodzakelijk is, omwille van zijn werkgever, dan weten ze hem wél via PM te vinden. Ik zou er vriendelijk voor passen, maar neen: niet hollebollegijs. Awel, dat vind ik sympathiek. En daarom vind ik het totaal respectloos om zijn mening te negeren omdat hij daar werkt!

Ik vergelijk het altijd een beetje met de alom gekende Comical Ali. De vergelijking is uitvergroot, maar heeft wel raakpunten.


En Telenet is Saddam Hoessein herrezen. Dommel zal wel Jezus zijn, EDPnet Ghandi, Scarlet Pater Damiaan. Heb ik nog haren om uit te trekken?
Gebruikersavatar
cloink
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3515
Lid geworden op: 29 okt 2007, 10:29
Twitter: cloink
Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
Bedankt: 137 keer
Contacteer:

Goendi schreef:En Telenet is Saddam Hoessein herrezen. Dommel zal wel Jezus zijn, EDPnet Ghandi, Scarlet Pater Damiaan. Heb ik nog haren om uit te trekken?

Waar slaat dít in hemelsnaam op? Ik vergelijk hem daarmee omdat die ook ten alle tijden een bepaald standpunt verdedigde, ook al was er duidelijk iets anders aan de hand. Meer niet.

Ach, dit leidt - zoals gewoonlijk - nergens naar, tenzij richting een welles-nietes. Ieder zijn waarheid zeker?
ooh. shiny.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

hollebollegijs schreef:nee hoor, dat ik bij belgacom werk, heeft geen invloed op mijn mening.

wat ik hier zeg, is mijn persoonlijke mening. en ik zou net hetzelfde zeggen, mocht ik niet bij belgacom werken.


Dan speel je volgens mij toch graag advocaat van de duivel !
ispwatch
Pro Member
Pro Member
Berichten: 427
Lid geworden op: 20 dec 2007, 13:47
Locatie: Maaseik
Bedankt: 9 keer

Goendi schreef:
Een gebrek aan respect noem ik uitspraken verdraaien zodat ze in de eigen kraam passen, of niet dieper op een uitspraak ingaan maar over iets anders beginnen.
Dit draadje is er een mooi voorbeeld van trouwens.


Kom kom, een gebrek aan respect is de persoon aanvallen omdat hij/zij werknemer is van het bedrijf in kwestie, en dat is hier wel degelijk het geval. Hij/zij heeft een uitgesproken mening pro Belgacom, en omdat hij/zij die durft te verkondigen wordt hij/zij er direct op aangesproken. Meer nog, zijn mening wordt geminimaliseerd onder het motto dat hij/zij bij Belgacom werkt. Daarnaast zijn er nog een aantal die op elk belgacom topic springen als gieren, en telkenmale hetzelfde staan te orakelen, tot vervelens toe, telkens uitgebreid met een nieuw verhuld scheldwoord. Nu kan ik nog volgen als men de breedband tarieven in dit land te duur noemt, en de limieten achterhaald, maar om te stellen dat ze woekeraars zijn respectievelijk middeleeuws is mijn inziens wel héél kort door de bocht. Dan laat ik het nog buiten beschouwing dat figuren à la Zambo, en sedert kort fustigateur, te pas en te onpas elk bericht in niet verdoken termen aanwenden om met grote woorden Belgacom de grond in te boren. Zelfs een informatief item over de gemaakte halfjaarwinst wordt aangegrepen om te stellen dat hun prijzen te hoog zijn. Kom eh, ik ken veel bedrijven die winst maken, maar daarom ga ik niet in de supermarkt verkondigen dat de tarieven voor hun producten te hoog zijn. De logica in zo'n redenering is ver te zoeken. En dat is een vaststelling voor de duidelijkheid, geen bij de haren gesleurde fictie.


Deze hele discussie gaat er toch om dat BGC ten onrechte, want zonder toestemming van BIPT de eindgebruiker (lees e-leven klant) heeft afgesloten, e-leven ontkent immers niet dat zij facturen open hebben staan bij BGC, dit in tegenstelling tot BGC die zeggen dat het niet kan dat e-leven retributies te goed zou hebben.
Voor het overige zal het mij worst wezen wat ze zeggen, dat ze maar eens aantonen dat BGC de e-leven klant mocht afsluiten, de rest is woorden verdraaien of er overheen babbelen om die grove fout niet te moeten toegeven.
Wat Fustigateur, volgens mij een berucht figuur uit Kortemark, zegt zal mij voor de rest worst wezen.
Goendi
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1621
Lid geworden op: 30 mei 2006, 13:20
Twitter: goendi
Locatie: Antwerpen
Bedankt: 2 keer
Contacteer:

Deze hele discussie gaat er toch om dat BGC ten onrechte, want zonder toestemming van BIPT de eindgebruiker (lees e-leven klant) heeft afgesloten, e-leven ontkent immers niet dat zij facturen open hebben staan bij BGC, dit in tegenstelling tot BGC die zeggen dat het niet kan dat e-leven retributies te goed zou hebben.


Met dit verschil dat er voor die openstaande facturen een vonnis van de handelsrechtbank bestaat, en voor die retributies niets. In dit vonnis wordt ook helemaal geen melding gemaakt van die eerder vermelde retributies. Overigens, vooraleer een handelsrechtbank moet tussenkomen in een geschil, is er al een hele procedure doorlopen van aanmaningen, deurwaarders, etcetera. Als je dan op diezelfde handelsrechtbank waar je zaak gepleit wordt totaal niets vermeld van retributies, ben je op zich al slecht bezig (als die retributies er al effectief zijn). E-leven heeft voorts contractuele verplichtingen tov zijn klanten, niet Belgacom. E-leven is verantwoordelijk voor de goede gang van zaken, en dit impliceert bijgevolg dat je als een goede huisvader je rekeningen betaald. Voor de duidelijkheid: ik moet dat ook. Daarnaast raakt het kant noch wal om te spreken van sabotage: e-leven heeft och got 5000 klanten. Waarom heeft Dommel of een ander ISP die problemen niet met Belgacom, en e-leven wel? Antwoord: omdat e-leven zijn zaken slecht behartigd. En als je dat niet ziet.... Maar blind op Belgacom schiet omdat ze hun facturen betaald willen zien, dan ben je botweg een domoor. Ik noem dit het zoveelste bewijs dat de "contra's" werkelijk élke berichtgeving over Belgacom aangrijpen om Belgacom de zwarte piet door te schuiven, ook al wijzen alle elementen in omgekeerde richting: een vonnis van een handelsrechtbank ten nadele van e-leven (waar geen melding is gemaakt van retributies); een gebrekkige communicatie van e-leven (technisch probleem waar het helemaal iets anders is); een technieker die er aan aan het werken is (wat dus achteraf sterk lijkt) en tot slot de aap uit de mouw: afgesloten. En dat wisten ze pas een paar dagen later toen ze het niet meer konden ontkennen... En onrechtmatig? Omdat het BIPT er geen toestemming voor had gegeven? Dat is een vonnis in kortgeding... Maw: niet ten gronde (het oordeelt niet over het dispuut op zich, maar over de dwingende situatie). Waar zal die rechter rekening mee hebben gehouden? Met eventueel nieuwe elementen (bvb een betaling van e-leven, of de vermelding van die retributies), de gevolgen voor het bedrijf e-leven (geen dienstverlening betekend geen inkomsten enzovoort) en de gedupeerde klanten die helemaal niets te zien hebben met dit dispuut. En dat mijn jongen, dat is de realiteit. Of U nu worst eet of vis, gebruik desnoods uw neusharen ter vervanging van uw hersencellen, maar gebruik allesinds iets om een beetje realisme aan de dag te leggen.

Voor het overige zal het mij worst wezen wat ze zeggen, dat ze maar eens aantonen dat BGC de e-leven klant mocht afsluiten, de rest is woorden verdraaien of er overheen babbelen om die grove fout niet te moeten toegeven.


Het lijkt me eerder dat e-leven 'verdraait' en 'overheen babbelt' om zijn 'grove nalatigheid' te verdoezelen. Of dacht je dat een handelsrechtbank in dit land een vonnis velt dat niet gestaafd wordt door bewijsmateriaal zoals facturen enzomeer? Dacht je dat e-leven niet op de hoogte was van dit vonnis? Heb jij weet dat e-leven melding heeft gemaakt van die retributies op de handelsrechtbank en dat de rechter dit niet heeft opgenomen in zijn vonnis omdat hij een gratis internetverbinding van Belgacom kreeg (ik kan je verzekeren dat e-leven met zijn onbeperkt abbo belgacom kon overbluffen!). Heb je nog zo van die goeie fictie?
Steven7
Premium Member
Premium Member
Berichten: 560
Lid geworden op: 07 aug 2004, 18:56
Locatie: Veerle
Uitgedeelde bedankjes: 25 keer
Bedankt: 36 keer

Goendi,


dan nog kan het zijn dat E-leven fouten gemaakt heeft m.b.t. de betaling, maar de manier waarop Belgacom het geld tracht te recurpereren (op een onwettige manier) kan niet door de beugel. Eigenlijk is het te gek voor woorden dat E-leven afhankelijk is van een concurrent voor het netwerkbeheer.
Als het "och God", "maar" 5000 klanten zijn, waarom volgt belgacom dan niet de normale gerechtelijke weg om E-leven tot betaling te doen overgaan?
Goendi
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1621
Lid geworden op: 30 mei 2006, 13:20
Twitter: goendi
Locatie: Antwerpen
Bedankt: 2 keer
Contacteer:

dan nog kan het zijn dat E-leven fouten gemaakt heeft m.b.t. de betaling, maar de manier waarop Belgacom het geld tracht te recurpereren (op een onwettige manier) kan niet door de beugel. Eigenlijk is het te gek voor woorden dat E-leven afhankelijk is van een concurrent voor het netwerkbeheer.


Komaan, dat is pure zever. Heb jij mijn vorige post gelezen? Weet er hier hoegenaamd iemand wat een 'kortgeding' is? En wat kan er dan juist niet door de beugel? Na 6 maanden niet-betaling afgesloten worden is abnormaal? Dus als ik mijn rekeningen niet betaal, dan mogen ze mij ook niet afsluiten? Wat maakt dat nou uit in die context dat Belgacom ook concurrent is? e-leven is voor de duidelijkheid in de eerste plaats klant bij Belgacom. En ja ze hebben rechten, en mogelijk moest Belgacom de toestemming vragen van het BIPT. En wie weet klopt het van die retributies. Maar dan nog: waarom is Dommel nog -nooit- afgesloten geweest? Ooit waren zij ook kleine klant. Zij waren ooit ook beginnend. Zij zijn evengoed concurrent. Maar: zij betalen hun rekeningen vermoedelijk?

Als het "och God", "maar" 5000 klanten zijn, waarom volgt belgacom dan niet de normale gerechtelijke weg om E-leven tot betaling te doen overgaan?


Howla, wacht, ik heb iets gemist... De 'normale gerechtelijke weg' is via het assisenhof en niet via de handelsrechtbank? Hebben ze zich vergist van procedure? Moesten ze misschien eerst bij Europa zijn? -seigh- Echt onbetaalbaar hoe men zelfs de meest evidente dingen plots omkeert als het om Belgacom gaat. Ze maken voldoende winst, en dus geldt voor e-leven niet wat voor al hun andere klanten wél geldt? En geheel terzijde, sinds wanneer heeft iemand het recht om te beslissen iets niét te betalen omdat er nog een tegoed staat? Bij mijn weten is de normale weg bij een dergelijk dispuut: betalen en eventueel later terugvorderen. En weet je: ik moet dat ook! Stel je dat voor!
voodoodoll
Plus Member
Plus Member
Berichten: 111
Lid geworden op: 27 dec 2007, 17:36

hollebollegijs schreef:gekleurde mening?

nee hoor, dat ik bij belgacom werk, heeft geen invloed op mijn mening.

wat ik hier zeg, is mijn persoonlijke mening. en ik zou net hetzelfde zeggen, mocht ik niet bij belgacom werken.

en dat ik bij belgacom werk, wil alleen zeggen dat ik van sommige dingen beter op de hoogte ben. en daar wringt soms het schoentje bij sommigen.

en ik heb nooit gezegd dat men moet akkoord gaan met mijn mening, maar de manier waarop door sommigen gereageerd wordt, toont weinig respect.


Respect komt van twee kanten? Als hier een poster met een lage postcount zijn mening geeft die anti-BGC is dan ben jij de eerste die er op springt om hem dat onder de neus te wrijven. Net alsof iemand die hier z'n eerste posts doet of een lange tijd gelurkt heeft géén mening kan hebben, zeker niet als ze anti-BGC is...

Verder werk jij waar je wil maar ik ben er vrij zeker van dat als je medewerker was bij, laat ons zeggen, Tele2 dat je absoluut niet dezelfde mening over BGC had dan je nu hebt. Volgens mij ligt dat in de psyche van de mens, en misschien in het arbeidscontract dat je je werkgever niet mag afvallen :wink:

Het is gewoon wachten tot de eerste BGC-webcare forum-user opduikt, een beetje zoals Charlotte van Telenet. Benieuwd wat de nick wordt :wink:
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Goendi schreef:Dus als ik mijn rekeningen niet betaal, dan mogen ze mij ook niet afsluiten? En ja ze hebben rechten, en mogelijk moest Belgacom de toestemming vragen van het BIPT. En wie weet klopt het van die retributies.


Betaal jij graag rekeningen als je zelf van de betreffende partij nog centen tegoed hebt ? Indien het dus klopt (en ik denk dat niemand daar het fijne van weet hier op het forum) van die retributies kan BGC deze misschien bewust niet onmiddelijk verekend hebben om het e-Leven moeilijk te maken.

Goendi schreef:Maar dan nog: waarom is Dommel nog -nooit- afgesloten geweest? Ooit waren zij ook kleine klant. Zij waren ooit ook beginnend. Zij zijn evengoed concurrent. Maar: zij betalen hun rekeningen vermoedelijk?


Misschien heeft Dommel wel de nodige cash reserves om dergelijke retributie problemen met BGC te overbruggen (al zou het dom zijn ze daar in te investeren).

Het enige wat we in dat alles kunnen zeggen is dat er fouten gemaakt zijn, vermoedelijk zelfs door beide partijen. Al wat ik hier verder lees is een sterk staaltje giswerk. De toekomst zal het misschien uitwijzen...
hollebollegijs
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1577
Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:24

voodoodoll schreef:
hollebollegijs schreef:gekleurde mening?

nee hoor, dat ik bij belgacom werk, heeft geen invloed op mijn mening.

wat ik hier zeg, is mijn persoonlijke mening. en ik zou net hetzelfde zeggen, mocht ik niet bij belgacom werken.

en dat ik bij belgacom werk, wil alleen zeggen dat ik van sommige dingen beter op de hoogte ben. en daar wringt soms het schoentje bij sommigen.

en ik heb nooit gezegd dat men moet akkoord gaan met mijn mening, maar de manier waarop door sommigen gereageerd wordt, toont weinig respect.


Respect komt van twee kanten? Als hier een poster met een lage postcount zijn mening geeft die anti-BGC is dan ben jij de eerste die er op springt om hem dat onder de neus te wrijven. Net alsof iemand die hier z'n eerste posts doet of een lange tijd gelurkt heeft géén mening kan hebben, zeker niet als ze anti-BGC is...

Verder werk jij waar je wil maar ik ben er vrij zeker van dat als je medewerker was bij, laat ons zeggen, Tele2 dat je absoluut niet dezelfde mening over BGC had dan je nu hebt. Volgens mij ligt dat in de psyche van de mens, en misschien in het arbeidscontract dat je je werkgever niet mag afvallen :wink:

Het is gewoon wachten tot de eerste BGC-webcare forum-user opduikt, een beetje zoals Charlotte van Telenet. Benieuwd wat de nick wordt :wink:


charlotte heb ik hier al een tijdje niet gezien. misschien dat ze alleen via pm werkt.

en als iemand vragen heeft ivm belgacom, klant of niet klant, anti of pro belgacom, als ze een pm sturen, tracht ik altijd te helpen.
ook dat wordt blijkbaar niet gerespecteerd. Dan vraag ik mij af waarom ik al die moeite nog doen. om een voorbeeld te geven, ik heb daar straks voor iemand een lijn ingeleid met gratis installatie. had hij dit via de gewone weg gedaan, had hij 135,00 € kunnen betalen.

trouwens, in elk contract staat dat je je werkgever niet mag afvallen, of je nu aan de band werkt of achter de toog staat bij een zelfstandige slager, dat doet er niet toe. dus die opmerking die je geeft, is in feite overbodig.
Het zijn mijn laatste weken bij Belgacom. Ik ga een andere lucht opsnuiven. Byebye Telecomworld.
voodoodoll
Plus Member
Plus Member
Berichten: 111
Lid geworden op: 27 dec 2007, 17:36

Maar wie zegt in godsnaam dat dat niet gerespecteerd wordt? Het is niet omdat mensen het niet eens zijn in je standpunt over E-Leven dat men je niet respecteert en dankbaar is als je hen helpt bij een probleem of een gratis installatie.

Ik kan met mensen uren (dagen op een forum) discussiëren over een onderwerp en het niet en nooit eens worden maar wél over andere onderwerpen keuvelen en exact dezelfde mening hebben. Hell, ik ben het zelfs met "mijn beste vriend" niet eens over bepaalde zaken.

Je voelt je gewoon te snel persoonlijk aangevallen terwijl dat in de meeste gevallen niet nodig is. Trouwens, als je een uitgesproken mening hebt moet je het kunnen verdragen dat mensen die een andere mening hebben je hierover aanspreken en daarover in discussie willen gaan.
hollebollegijs
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1577
Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:24

voodoodoll schreef:Maar wie zegt in godsnaam dat dat niet gerespecteerd wordt? Het is niet omdat mensen het niet eens zijn in je standpunt over E-Leven dat men je niet respecteert en dankbaar is als je hen helpt bij een probleem of een gratis installatie.

Ik kan met mensen uren (dagen op een forum) discussiëren over een onderwerp en het niet en nooit eens worden maar wél over andere onderwerpen keuvelen en exact dezelfde mening hebben. Hell, ik ben het zelfs met "mijn beste vriend" niet eens over bepaalde zaken.

Je voelt je gewoon te snel persoonlijk aangevallen terwijl dat in de meeste gevallen niet nodig is. Trouwens, als je een uitgesproken mening hebt moet je het kunnen verdragen dat mensen die een andere mening hebben je hierover aanspreken en daarover in discussie willen gaan.



ze moeten niet akkoord en mogen discussieren maar het is de manier waarop. dat is het probleem.
trouwens, mijn weekend begint.
goed weekend iedereen dus.
Het zijn mijn laatste weken bij Belgacom. Ik ga een andere lucht opsnuiven. Byebye Telecomworld.
voodoodoll
Plus Member
Plus Member
Berichten: 111
Lid geworden op: 27 dec 2007, 17:36

Het onderwerp Belgacom ligt nu eenmaal gevoelig, dat is historisch gegroeid :| Als de emoties hoog oplaaien zijn de reacties niet meer zo lineair... dan mag het moderatieteam nog 100x oproepen om "met respect" te antwoorden tegen een ISP- of BGC-medewerker, volgens mij voedt dat net de reacties :)

Maargoed, zoals ik als eerste regel van m'n eerste reactie zei: respect moet van twee kanten komen, en daar blijf ik bij.
hollebollegijs
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1577
Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:24

voodoodoll schreef:Het onderwerp Belgacom ligt nu eenmaal gevoelig, dat is historisch gegroeid :| Als de emoties hoog oplaaien zijn de reacties niet meer zo lineair... dan mag het moderatieteam nog 100x oproepen om "met respect" te antwoorden tegen een ISP- of BGC-medewerker, volgens mij voedt dat net de reacties :)

Maargoed, zoals ik als eerste regel van m'n eerste reactie zei: respect moet van twee kanten komen, en daar blijf ik bij.


en van mijn kant komt die allezins.
Het zijn mijn laatste weken bij Belgacom. Ik ga een andere lucht opsnuiven. Byebye Telecomworld.
Gesloten

Terug naar “Ander nieuws”