Pagina 8 van 23
Geplaatst: 04 jun 2008, 12:39
door hanske
Ik heb net ook antwoord gekregen, maar ik word er niet veel wijzer van. Het enige wat ze zeggen is dat je huidige abonnement automatisch wordt omgezet.
Dus dan zul je er goed op moeten letten dat hetgeen je dubbel betaald je ook weer terug krijgt
Als je je belgacom lijn opzegt, moet je dan nog iets speciaals zeggen?
Geplaatst: 04 jun 2008, 12:45
door FullHD
Dat je je nummer wil behouden?
Geplaatst: 04 jun 2008, 16:18
door Tommyboy3
Ik vind het allemaal maar een raar gedoe. Is er eigenlijk nu al één iemand aangesloten bij Dommel Homeconnect ? Ik vind dat ze maar heel vaag doen bij Dommel als je ze een vraag stelt over dit product.
Geplaatst: 04 jun 2008, 16:26
door FullHD
Blijkbaar hebben ze bij Dommel enkele technische problemen waardoor ze nog niemand kunnen activeren.
Geheimzinnig of vaag heb ik hen echter totnogtoe niet weten doen - over de aard van hun technisch probleem weiden ze natuurlijk niet uit.
Van zodra mijn activatie rond is, laat ik het weten. Ik wacht al sinds 6/5 en toen ging het 10 werkdagen duren. Vorige week vrijdag (30/5) zeiden ze dat het toch nog anderhalve week zou duren.

Ik verwacht dus tegen midden volgende week wat nieuws. En anders bellen we nog maar eens

Geplaatst: 04 jun 2008, 17:35
door ljd
Mja bij dommel zijn er meestal vertragingen, maar het komt er altijd wel hoor

Geplaatst: 04 jun 2008, 17:43
door fluppie
Waarschijnlijk zeer veel belangstelling voor het nieuwe abbo van Dommel,messchien zitten ze daar zo een beetje'overspoeld'???
Ikzelf ben bij Scarlet,het heeft bij mij meer dan 2 maanden geduurd,het waren ook de eerste'one 6' abbo's.De technieker wist mij te vertellen,dat hij bijna zot werd van het werk.
Geplaatst: 04 jun 2008, 18:43
door Yargo
Het daarnet nog een belleke gedaan naar de activatiedienst van dommel ( 0800 ), en die wist me te vertellen dat alle activaties in de loop van volgende week in orde zou moeten zijn. Het blijft dus afwachten

. We zouden een mail en/of brief krijgen.
Geplaatst: 04 jun 2008, 18:55
door Ken
Het contract wordt hernieuwd voor terug 1 jaar, je mag dus tussentijds niet opzeggen als je al klant was.
Met dat ik nog content ben zal ik maar mijn contract tekenen éh

Geplaatst: 06 jun 2008, 16:46
door glenner05
ok, waarvoor ik vreesde is gebeurd, telenet heeft de stekker uitgetrokken! Was natuurlijk zo stom om na het opsturen van mijn contract naar dommel mijn telenet abbo op te zeggen.... Ik heb ondertussen nog niets van dommel gehoord! Heb dus geen internet meer, en ik heb zo het gevoel dat dit nog lang zal duren .... Heb mijn iphone gelukkig nog om toch een beetje te kunnen surfen... Maar ik ga mijn mailbox ook niet meer kunnen openen als dommel mij men login gegevens stuurt! Ik hoop da ze ook een brief sturen, ik zal best maar eens bellen... Pfff komaan dommel doe jullie best... Ik heb het net nodig voor mijn werk!!!
Geplaatst: 06 jun 2008, 19:38
door Ken
Nooit opzeggen vooraleer je verbinding bij de nieuwe provider actief is! Veel waarschuwen maar luisteren?

Volgende keer beter éh!
Je belt hen best, maar kan je bij je buren of kenissen niet aan je mails?
Geplaatst: 06 jun 2008, 19:41
door Rogue
Nergens een onbeveiligd wireless signaal in de buurt?

Of nog beter, even je buren vragen of je op hun wireless netwerk mag. Mag best wel hoor, zou hier geen probleem zijn.
Geplaatst: 06 jun 2008, 20:19
door glenner05
Mijn email adres bestaat zelfs niet meer! Die mannen van telenet zijn wel stipt... Wireless genoeg in de buurt, maar ofwel beveiligd of wel te ver.... Nu ja, eigen schuld dikken bult he

nu maar hopen op dommel he. Heb daarnet nog gebeld, normaal gezien sturen ze volgende week de brieven rond, maar belgacom moet ook nog altijd zijn ding doen, zou me verbazen dat die twee tegelijk in orde komen... We zien wel
Geplaatst: 06 jun 2008, 20:25
door verb
Mijn Franstalige baas wil graag Dommel Homeconnect nemen, maar bij het bestellen van Homeconnect wordt je altijd doorgestuurd naar de ééntalige site van een reseller. Kan je dat niet gewoon via de site van Dommel aanvragen?
Geplaatst: 06 jun 2008, 20:29
door Lord Utopia
verb schreef:Mijn Franstalige baas wil graag Dommel Homeconnect nemen, maar bij het bestellen van Homeconnect wordt je altijd doorgestuurd naar de ééntalige site van een reseller. Kan je dat niet gewoon via de site van Dommel aanvragen?
Kun je je baas dan niet assisteren? Of kan je baas geen nederlands leren?

Geplaatst: 06 jun 2008, 20:32
door verb
Lord Utopia schreef:verb schreef:Mijn Franstalige baas wil graag Dommel Homeconnect nemen, maar bij het bestellen van Homeconnect wordt je altijd doorgestuurd naar de ééntalige site van een reseller. Kan je dat niet gewoon via de site van Dommel aanvragen?
Kun je je baas dan niet assisteren? Of kan je baas geen nederlands leren?

Hij woont in Wallonië en zijn Nederlands is niet geweldig, maar met Engels zou hij al tevreden zijn.

Geplaatst: 06 jun 2008, 21:57
door dean3009
verb schreef:Hij woont in Wallonië en zijn Nederlands is niet geweldig, maar met Engels zou hij al tevreden zijn.

Dit zal denk ik moeilijk gaan, aangezien de cd, die meegeleverd is, waarschijnlijk ook in het Nederlands gaat zijn. (Correct me if i'm wrong)
Geplaatst: 06 jun 2008, 23:31
door Ken
dean3009 schreef:verb schreef:Hij woont in Wallonië en zijn Nederlands is niet geweldig, maar met Engels zou hij al tevreden zijn.

Dit zal denk ik moeilijk gaan, aangezien de cd, die meegeleverd is, waarschijnlijk ook in het Nederlands gaat zijn. (Correct me if i'm wrong)
Klopt, al dacht ik de mogelijkheid gezien te hebben om ook in het Frans de installatie te doen... Heb nu geen zin om die cd uit de zolder te gaan halen

Geplaatst: 07 jun 2008, 10:11
door Goztow
Als Dommel een vertaling ervan wil, ze kunnen me PM'en. Ik zal het voor een mooi prijsje doen

.
Referenties: ik heb
www.xs.be vertaald

.
Geplaatst: 08 jun 2008, 00:04
door Ken
Goztow schreef:Als Dommel een vertaling ervan wil, ze kunnen me PM'en. Ik zal het voor een mooi prijsje doen

.
Referenties: ik heb
www.xs.be vertaald

.
Ik doe het wel gratis

Tweetalig éh.
Geplaatst: 08 jun 2008, 00:49
door Zambo
Lord Utopia schreef:verb schreef:Mijn Franstalige baas wil graag Dommel Homeconnect nemen, maar bij het bestellen van Homeconnect wordt je altijd doorgestuurd naar de ééntalige site van een reseller. Kan je dat niet gewoon via de site van Dommel aanvragen?
Kun je je baas dan niet assisteren? Of kan je baas geen nederlands leren?

Een Vlaming zou zijn plan wel trekken desnoods met een woordenboek bij de hand.

Geplaatst: 08 jun 2008, 20:06
door elldiablo
Zambo schreef:Lord Utopia schreef:verb schreef:Mijn Franstalige baas wil graag Dommel Homeconnect nemen, maar bij het bestellen van Homeconnect wordt je altijd doorgestuurd naar de ééntalige site van een reseller. Kan je dat niet gewoon via de site van Dommel aanvragen?
Kun je je baas dan niet assisteren? Of kan je baas geen nederlands leren?

Een Vlaming zou zijn plan wel trekken desnoods met een woordenboek bij de hand.

@ Zambo wat is dat voor een kleuter opmerking .....
Geplaatst: 08 jun 2008, 21:06
door Yargo
Ik ben eens benieuwd hoeveel mensen er deze week geactiveerd gaan worden. Volgens de helpdesk zou iedereen deze week actief moeten zijn. Laten we hopen.
Geplaatst: 08 jun 2008, 21:08
door SniFManS
Yargo schreef:Ik ben eens benieuwd hoeveel mensen er deze week geactiveerd gaan worden. Volgens de helpdesk zou iedereen deze week actief moeten zijn. Laten we hopen.
De vraag zal dan zijn of alle problemen opgelost zijn

Ik hoop het van hart en dan kan ik ook er aan denken om over te stappen

Geplaatst: 09 jun 2008, 22:27
door icekiller2k6
nog niemand een brief gehad? nog geen volt op mijn telefoonlijn..
het was trouwens wit & grijs 1ste lijn of vergis ik me?
Geplaatst: 10 jun 2008, 08:06
door driesel
't Is wit & blauw...normaal gesproken.
Moeten we trouwens zelf aan dat ISRA-punt liggen prutsen of komt daar nog een technieker voor langs? Dat is me nog steeds niet duidelijk.
Ik kom namelijk ook van Telenet en natuurlijk hebben de mannen hier ook de oorspronkelijke kabel naar de telefooncontactdozen doorgeknipt.
Geplaatst: 10 jun 2008, 08:19
door SniFManS
driesel schreef:'t Is wit & blauw...normaal gesproken.
Ik kom namelijk ook van Telenet en natuurlijk hebben de mannen hier ook de oorspronkelijke kabel naar de telefooncontactdozen doorgeknipt.
Dat zijn geen dingen dat ze mogen . Dat is vernieling van eigendom , daarom dat ik alles van telenet al enkele jaren geleden heb buiten gesmeten .
Geplaatst: 10 jun 2008, 08:42
door glenner05
icekiller2k6 schreef:nog niemand een brief gehad? nog geen volt op mijn telefoonlijn..
het was trouwens wit & grijs 1ste lijn of vergis ik me?
Hier ook nog niets... En het is idd wit en blauw....
Geplaatst: 10 jun 2008, 15:37
door Yargo
Aha, is het wit een blauw? Ik heb de volgende opstelling in de contactdoos is het huurhuis ( nog maar een jaar oud, nooit actief geweest ).
Geplaatst: 10 jun 2008, 16:33
door Yargo
Zonet nog eens belleke gedaan naar dommel voor de stand van zaken. En het is nog steeds voor deze week gepland, dus hopelijk morgen of overmorgen briefje in de bus

.
Geplaatst: 10 jun 2008, 16:46
door FullHD
Als morgen de brief in de bus moet zitten, dan hadden ze je bij Dommel wel gezegd dat hij al verstuurd was hé...
Geplaatst: 10 jun 2008, 17:31
door Yargo
FullHD schreef:Als morgen de brief in de bus moet zitten, dan hadden ze je bij Dommel wel gezegd dat hij al verstuurd was hé...
Daar heb je een punt

Ok, overmorgen dan misschien

.
Geplaatst: 10 jun 2008, 17:45
door glenner05
Yargo schreef:Aha, is het wit een blauw? Ik heb de volgende opstelling in de contactdoos is het huurhuis ( nog maar een jaar oud, nooit actief geweest ).
als ik het zo zie zou het weleens oranje blauw of grijs wit kunnen zijn... Gewoon eens meten he voor je aansluit, normaal is de spanning ongeveer 50v, voor een analoge lijn. Als er enkel een adsl signaal opzit weet ik het eigenlijk niet... Mss kan je dit niet meten met een voltmeter? Iemand?
Geplaatst: 10 jun 2008, 17:54
door icekiller2k6
glenner05 schreef:Yargo schreef:Aha, is het wit een blauw? Ik heb de volgende opstelling in de contactdoos is het huurhuis ( nog maar een jaar oud, nooit actief geweest ).
als ik het zo zie zou het weleens oranje blauw of grijs wit kunnen zijn... Gewoon eens meten he voor je aansluit, normaal is de spanning ongeveer 50v, voor een analoge lijn. Als er enkel een adsl signaal opzit weet ik het eigenlijk niet... Mss kan je dit niet meten met een voltmeter? Iemand?
dacht 48 volt bij normaal, en 90 ofzo bij gebruik.. met een voltmeter DC @ 200 meten..
Geplaatst: 10 jun 2008, 18:26
door Yargo
Ik zal de voltmeter eens meenemen naar daar. Ik ga vrijdag terug. Hopelijk is de lijn tegen dan actief.
Geplaatst: 10 jun 2008, 19:51
door reyntjensw
Zijn er eigenlijk al mensen die een homeconnect aansluiting hebben?
Geplaatst: 10 jun 2008, 21:24
door icekiller2k6
nope.. iedereen zou deze week aangesloten moeten worden.
Geplaatst: 11 jun 2008, 00:08
door Ken
icekiller2k6 schreef:nope.. iedereen zou deze week aangesloten moeten worden.
Contract gisteren doorgestuurd per mail. Nog niks gehoord tot nu toe

Geplaatst: 11 jun 2008, 00:11
door icekiller2k6
Ken schreef:icekiller2k6 schreef:nope.. iedereen zou deze week aangesloten moeten worden.
Contract gisteren doorgestuurd per mail. Nog niks gehoord tot nu toe


moeilijk doener.. 2dagen eer het daar is tem 10 werkdagen om het te verwerken...
Geplaatst: 11 jun 2008, 09:26
door FullHD
Ken schreef:Contract gisteren doorgestuurd per mail. Nog niks gehoord tot nu toe

Grapjas!
Mijn contract is al 36 dagen (25
werkdagen) geleden doorgestuurd...
Edit: heb net even gebeld (rond de middag) en de brieven zijn nog niet verstuurd. Voor morgen zal het dus ook niet zijn.
Hij: "De eerste klanten zouden deze week moeten worden geactiveerd. De brieven worden vandaag of morgen verstuurd"
Ik: "Maar ze zijn nog niet verstuurd?"
Hij: "Neen"
Ik: "Het zal dus nijpen om het deze week nog in orde te laten komen"
Hij: "We kunnen dat niet beloven. We kunnen daar geen tijd op plakken. Nog even geduld en het zal wel in orde komen"

Geplaatst: 11 jun 2008, 12:45
door SniFManS
FullHD schreef:Ken schreef:Contract gisteren doorgestuurd per mail. Nog niks gehoord tot nu toe

Grapjas!
Mijn contract is al 36 dagen (25
werkdagen) geleden doorgestuurd...
Edit: heb net even gebeld (rond de middag) en de brieven zijn nog niet verstuurd. Voor morgen zal het dus ook niet zijn.
Hij: "De eerste klanten zouden deze week moeten worden geactiveerd. De brieven worden vandaag of morgen verstuurd"
Ik: "Maar ze zijn nog niet verstuurd?"
Hij: "Neen"
Ik: "Het zal dus nijpen om het deze week nog in orde te laten komen"
Hij: "We kunnen dat niet beloven. We kunnen daar geen tijd op plakken. Nog even geduld en het zal wel in orde komen"

Dommel is wat te inpulsief geweest . Ze hadden beter eerst alles in orde gebracht voor ze die dingen gingen laten verkopen . Nu hebben ze enkel maar meer werk op hun dak gehaald door de onderbemande helpdesk nog meer te belasten met zaken die niet nodig waren geweest .