Ik vraag me af wat uw alternatief dan wel moge wezen? Iedereen doet maar op alsof er niet aan de hand is want dat is goed voor de opbouw van groepsimmuniteit ....Unicorn1 schreef:Het is gewoon ronduit tever aan het gaan: naar de zee : allemaal apart in een varkenskot, zo noem ik het en als dat vol is krijgen 1000den anderen te horen pech, blijf 3 uurkes aanschijven en je kan mss 1 zijn plaats innemen.
Zelfde in de steden: rechts lopen, gelijk de kleuters op school, allemaal netjes op een rij en in de pas. Echt nie normaal. Zoiets pik ik niet en wat doe ik dan? Ze zien er me niet = ook geen inkomsten.
Zeer, zelfs extreem nieuwsgierig, ben ik naar uw alternatieve voorstellen om deze epidemie - met opnieuw stijgende cijfers over de hele lijn - binnen de perken te houden en een menselijk en economisch bloedbad te vermijden?
Nu probeert men een middenweg te zoeken tussen tussen "njet" en alles met alle gevolgen van dien en afhankelijk van het effect hiervan verder te evalueren. Weer niet goed.
Of ben je voorstander van een volledige lockdown?
Waarschijnlijk is uw slagzin: "mijn vrijheid, mijn blijheid" maar wat mij betreft stopt uw vrijheid waar u de gezondheid van anderen in gevaar brengt.
Liever met minder op het strand dan helemaal niets, liever pijlen op straat dan een volledig doodse stad wat mij betreft.