Mijn kleine frustratie van de dag ...

Onderwerpen die nergens anders thuis horen en toch eerder technisch van aard zijn? Post ze hier!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
cadsite
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4657
Lid geworden op: 20 jan 2015, 16:10
Locatie: Kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 169 keer
Bedankt: 344 keer
Contacteer:

frodo schreef:Een ganse dag zitten wachten op Fluvius om de meters te vervangen door Digitale. Dan bellen ze dat het niet zal doorgaan vandaag. Eerst volgende dag die beschikbaar is valt juist na mijn verlof. Kan ik nog eens en dag verlof nemen. :bang:
Heb je zelf voordeel aan die meter?
Anders: ‘kan geen verlof nemen de komende 4 jaar’.
Gebruikersavatar
frodo
Plus Member
Plus Member
Berichten: 160
Lid geworden op: 08 mar 2007, 14:48
Uitgedeelde bedankjes: 14 keer
Bedankt: 16 keer

Je hebt niet veel keus ,in de brief staat dat je niet kunt weigeren.
Gebruikersavatar
Joe de Mannen
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5339
Lid geworden op: 22 feb 2005, 12:46
Uitgedeelde bedankjes: 487 keer
Bedankt: 556 keer

Wat je ook niet gedaan hebt...

Ze kunnen 'zeggen dat ze op die datum komen' maar dat is geen afspraak maken, een afspraak maak je met minstens 2 partijen. als het voor één van de twee niet kan, is het geen afspraak.

J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
Dizzy
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5514
Lid geworden op: 06 dec 2009, 13:28
Locatie: Hier ter plaatse
Uitgedeelde bedankjes: 104 keer
Bedankt: 313 keer

Klopt, weigeren is zeggen dat ze niet mogen komen. Nu zeg je enkel dat ze op een andere dag mogen komen. Uw baas kan uw verlof nl wel degelijk weigeren.
Hoe krommer de tenen, hoe gevoeliger de schenen
stevenvs
Plus Member
Plus Member
Berichten: 125
Lid geworden op: 03 feb 2013, 19:39
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 11 keer

decat schreef:
Let me guess : De Panne?
Neen dit was in Koksijde
ubremoved_2964
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5295
Lid geworden op: 12 jan 2006, 14:25
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 397 keer

smdreieti
Laatst gewijzigd door ubremoved_2964 op 08 aug 2021, 08:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
devilkin
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4884
Lid geworden op: 17 mei 2006, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
Bedankt: 341 keer
Contacteer:

Al twee dagen op rij stevige packet loss tussen 11:15 en 12:00 op telenet en dan gaat het plots weer voorbij... Irritant tot en met!
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4357
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 100 keer

Itsme die niet werkt met Vlaanderen :bang:

Ik log in op federale overheidsdiensten, mijn mutualiteit en dat lukt zonder problemen. Maar inloggen op vlaamse, vergeet het :nono:
Dizzy
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5514
Lid geworden op: 06 dec 2009, 13:28
Locatie: Hier ter plaatse
Uitgedeelde bedankjes: 104 keer
Bedankt: 313 keer

Voor Vlaanderen moet je de webstek ikbenhet.vl gebruiken.
Hoe krommer de tenen, hoe gevoeliger de schenen
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4357
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 100 keer

Het ding is dat het vroeger wel werkte maar nu is de inlogmethode via itsme kapot ...
decat
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1656
Lid geworden op: 31 jan 2007, 11:53
Locatie: Brabant
Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
Bedankt: 104 keer

stevenvs schreef:
Neen dit was in Koksijde
Dat is 5km verder. Toen wij een aantal jaren terug een weekendje naar De Panne waren getrokken was daar geen Nederlands te bespeuren, alles verliep in het Frans. Niet dat we daar een probleem van maken, ma bon, t is toch vreemd. :lol:
Dizzy
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5514
Lid geworden op: 06 dec 2009, 13:28
Locatie: Hier ter plaatse
Uitgedeelde bedankjes: 104 keer
Bedankt: 313 keer

Dat gaat veel verder dan dat, in heel W-Vlaanderen is er zelfs amper Nederlands te bespeuren :lol:

Ik heb het altijd vreemd gevonden dat mensen die hard op hun taalrechten staan zelf amper de taal machtig zijn. Het is zoals de overtuigde Flaminganten die niet in staat zijn om hun eigen vlag te herkennen. Vlamingen zijn, net als Belgen, een raar volkje en niet voor niets is surrealisme bij ons uitgevonden :lol:
Hoe krommer de tenen, hoe gevoeliger de schenen
woutervh
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1571
Lid geworden op: 09 mei 2007, 11:44
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 147 keer

Dizzy schreef:Dat gaat veel verder dan dat, in heel W-Vlaanderen is er zelfs amper Nederlands te bespeuren :lol:
Het heeft ook zijn voordelen. Op een camping met Fransen, Britten en Nederlanders begrijpen wij iedereen. Maar geen kat die ons begrijpt als we onder elkaar bezig zijn :p
Gebruikersavatar
cadsite
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4657
Lid geworden op: 20 jan 2015, 16:10
Locatie: Kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 169 keer
Bedankt: 344 keer
Contacteer:

frodo schreef:Je hebt niet veel keus ,in de brief staat dat je niet kunt weigeren.
En wat gaan ze doen als je dan in Zuid-Afrika op verlof bent?
Eisen dat je eventjes over en weer komt?

Je bent gewoon veel te braaf...
Dizzy
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5514
Lid geworden op: 06 dec 2009, 13:28
Locatie: Hier ter plaatse
Uitgedeelde bedankjes: 104 keer
Bedankt: 313 keer

woutervh schreef:Het heeft ook zijn voordelen. Op een camping met Fransen, Britten en Nederlanders begrijpen wij iedereen. Maar geen kat die ons begrijpt als we onder elkaar bezig zijn :p
Kan ook een voordeel zijn voor de anderen :lol:

Kleine anekdote van dit weekend. We gaan eten in één van de betere restaurants in de buurt van onze B&B. Mooi kader in een zaak met naam. Iedereen houdt zich aan de covid-regels en het personeel is correct. Na een tijdje, als de wijn is in de kan, begint de sfeer gemoedelijker te worden. Een kerel uit W-Vlaanderen zijn volumeknop blijkt duidelijk last te hebben van alcoholintoxicatie. Net als zijn geheugen. Bij het vertrekken naar het toilet vergeet hij nl zijn mondmasker. Het personeel wijst hem hierop.

Hij vindt het echter reuzegrappig en begint een gesprek met de tafel naast hem. Toevallig of niet ook W-Vlamingen. De zaak blijkt vol te zitten met provinciegenoten. De W-Vlamingen aan de tafel naast ons kunnen er nog mee lachen.

Als de man van zijn WC-bezoek terug komt gaan de poppen pas echt aan het dansen. Zijn volumeknop is niet hersteld maar zijn vertrouwen en ego hebben wel een extra scheut gekregen. Hij begint zijn "beste" grappen boven te halen die allemaal even pijnlijk onder het HT&D niveau liggen. Heel wat gasten zijn duidelijk niet opgezet met deze ongevraagde show, inclusief de streekgenoten naast ons.

De flauwe grappen worden ook ingewisseld door de mans "inzichten" en hij gaat ze nu over heel de zaak verspreiden. De klanten en het personeel beginnen zich langzaam te schamen over zoveel boertigheid. De vrouw van de man is een paar tinten roder geworden en hoopt dat de rekening snel komt. De man voelt zich nu echter de ster en bestelt nog wat drank bij. Hij begint een "duel" met een Antwerpenaar over hoe goed het op de parking van W-Vlaanderen is :roll: Het enige grappige is dat ze elkaar de helft van de tijd niet eens verstaan :lol:

De W-Vlamingen naast ons excuseren zich in plaats van betrokkene voor deze show.

Heel wat mensen haasten zich om de rekening te vragen en vertrekken. Het personeel excuseert zich voor deze onvoorziene verstoring van wat een gezellig etentje hoort te zijn. Een vrouw van een W-Vlaams koppel is ondertussen ook gezegend en wil de man trakteren terwijl ze midden de zaak recht(eerder krom) staat zonder mondmasker. De ober maakt hier een opmerking over en vraagt de vrouw ofwel het mondmasker te dragen bij het verlaten van de tafel ofwel te gaan zitten. De man vindt dat de ober wat over zijn bevoegdheid gaat en zijn sterallures bedreigt. De ober blijft kalm en zegt dat de klant wel degelijk koning is maar dat hij in zijn zaak (hij blijkt de eigenaar) keizer is en de regels voor iedereen gelden. Over de boertigheid van sommige gasten laat hij niets merken al spreekt zijn lichaamshouding boekdelen.

We zijn dan ook maar vertrokken en bij de afrekening verontschuldigd de zaakvoerder zich nogmaals voor het gedrag van deze gasten die nog altijd willen doorfeesten. Een avondje dat ik niet snel zal vergeten.

Voor alle duidelijkheid, ik heb niets tegen W-Vlamingen want voor hetzelfde geld had de Antwerpenaar de boel op stelten gezet maar dit soort boertigheid was die dag de frustratie van de dag. Gelukkig waren er niet teveel buitenlanders in de zaak want anders had ik plaatsvervangende schaamte.
Hoe krommer de tenen, hoe gevoeliger de schenen
apestaart
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1315
Lid geworden op: 10 jun 2013, 21:23
Locatie: Oostende
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 66 keer

Moest ik zaakvoerder zijn dan stak ik hem buiten, het is te zeggen ik zou hem verzoeken de zaak te verlaten en indien hij weigert zou ik de politie bellen en hij zou voor mij in de toekomst buiten blijven, die zaakvoerder is nog veel te braaf in vele zaken zou hij buitenvliegen.
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4357
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 100 keer

Om 11u gesprek had met de bank en als het een kwartier later was dat de afspraak was was ik nu droog. Maarnee lekker weer een korte harde regenbui op me gekregen. Ik kom om 11u15 buiten en geen regenwolkje meer te zien :|
Dizzy
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5514
Lid geworden op: 06 dec 2009, 13:28
Locatie: Hier ter plaatse
Uitgedeelde bedankjes: 104 keer
Bedankt: 313 keer

apestaart schreef:Moest ik zaakvoerder zijn dan stak ik hem buiten, het is te zeggen ik zou hem verzoeken de zaak te verlaten en indien hij weigert zou ik de politie bellen en hij zou voor mij in de toekomst buiten blijven, die zaakvoerder is nog veel te braaf in vele zaken zou hij buitenvliegen.
Het probleem was dat hij niet de enige uit W-Vlaanderen was en dat er mogelijk een soort kliekvorming zou optreden. Dat bleek gelukkig niet toen de zaakvoerder de vrouw zonder mondmasker terecht wees... maar toen waren al heel wat klanten gaan lopen. Incl. heel wat beschaamde W-Vlamingen.

Ik ben al veel op resto geweest en in verschillende landen maar dit sloeg werkelijk alles.

Dit was trouwens één van zijn vele dommigheden die hij vertelde: "ik ben al in 3 provincies op restaurant geweest!", in een restaurant waar je onder de 100 EUR niet buitenkomt en 90% van de klanten gegoede 50+ waren. Men was danig onder de indruk. "De bloesems in Haspengouw trekken op niets, ik heb er een uur gefietst en geen enkele gezien!". Waarschijnlijk in de verkeerde richting gefietst of op een moment... dat ze nog niet bloeien :lol: "In de Gloria" had er een perfect typetje uit kunnen halen.

Als zaakvoerder zou ik zijn naam wel noteren want bij volgende reserveringen zit het altijd "helaas" vol.
Hoe krommer de tenen, hoe gevoeliger de schenen
Gebruikersavatar
JamesEarlGray
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1204
Lid geworden op: 24 aug 2017, 13:04
Uitgedeelde bedankjes: 64 keer
Bedankt: 99 keer

apestaart schreef:Moest ik zaakvoerder zijn dan stak ik hem buiten, het is te zeggen ik zou hem verzoeken de zaak te verlaten en indien hij weigert zou ik de politie bellen en hij zou voor mij in de toekomst buiten blijven, die zaakvoerder is nog veel te braaf in vele zaken zou hij buitenvliegen.
Nog toffer: gezien het een boomer betreft (en ik ben niet per se pro-hokjesplaatsen, maar hij past er wel perfect in) zal hij na zijn openbaar dronkenschap hoogstwaarschijnlijk in zijn wagen gestapt zijn. Dus ge kondt de flikken gebeld hebben en gezegd hebben dat er hier zodra een man dronken achter het stuur zou kruipen. Het kan zijn dat de vrouw zou gereden hebben, geen idee, er zijn heel wat dorpsvrouwen die amper tot nooit met de wagen rijden en de vent laten rijden, zelfs wanneer die te dronken is.
Dizzy
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5514
Lid geworden op: 06 dec 2009, 13:28
Locatie: Hier ter plaatse
Uitgedeelde bedankjes: 104 keer
Bedankt: 313 keer

JamesEarlGray schreef:Nog toffer: gezien het een boomer betreft (en ik ben niet per se pro-hokjesplaatsen, maar hij past er wel perfect in) zal hij na zijn openbaar dronkenschap hoogstwaarschijnlijk in zijn wagen gestapt zijn. Dus ge kondt de flikken gebeld hebben en gezegd hebben dat er hier zodra een man dronken achter het stuur zou kruipen. Het kan zijn dat de vrouw zou gereden hebben, geen idee, er zijn heel wat dorpsvrouwen die amper tot nooit met de wagen rijden en de vent laten rijden, zelfs wanneer die te dronken is.
Eugh... madame laten rijden zou weinig geholpen hebben want de vrouw had begrijpelijkerwijze al genoeg achterover gekapt om zich minder te schamen voor "meneer". Er stonden nog veel wagens toen wij vertrokken maar daar zitten ook de wagens van het personeel bij. Ik was te blij dat we er vanaf waren en dat al bij al het eten wel lekker was geweest. 7/10 voor het eten en 3/10 voor de sfeer en gezelligheid :lol:

PS ik herinner me ineens dat hij van Loppem was, dat heeft zij wel zeker 20 keer door de zaal gelald.
Hoe krommer de tenen, hoe gevoeliger de schenen
Gebruikersavatar
MaT
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1888
Lid geworden op: 18 feb 2014, 15:40
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 161 keer
Bedankt: 282 keer

-Aankoop gedaan online met vikingdeals :-) .
-Iets mislopen blijkbaar, vikingpunten niet gekregen :cry: .
-Bij mobilevikings kan je een claim indienen om ze alsnog te krijgen :-D .
-De claim vereist de aankoopwaarde... zonder btw :roll: .
-De claim vereist het aantal punten dat je moet krijgen berekend van de aankoopwaarde zonder btw en verzending.. :bang:

Moet ik dat nu serieus zelf gaan uitrekenen?
-Met name de kosten in verband met de eindapparatuur (modem, settopbox, ...) zouden beperkt kunnen worden, als die toestellen hergebruikt zouden kunnen worden of vrij gekozen worden door de klant- Bron
Nob
Erelid
Erelid
Berichten: 3373
Lid geworden op: 09 sep 2002, 18:19
Locatie: Belgium, Bever
Uitgedeelde bedankjes: 87 keer
Bedankt: 109 keer
Contacteer:

Ik ben wat aan het prullen met ubports en anbox.

Een paar apps zou ik toch graag op het ubports toestel hebben staan (Xiaomi Redmi Note 7).
Bvb Itsme. Maar nergens als apk te vinden natuurlijk.

Het is ook dik klote dat bvb banken niet gewoon die apk's op hun website zetten, neen uni solo op die dwaze play store...
Waarom is de tijd dat iederen software vendor dat gewoon als download op zijn eigen website aanbood. :(
Gebruikersavatar
devilkin
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4884
Lid geworden op: 17 mei 2006, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
Bedankt: 341 keer
Contacteer:

Apk mirror. En voorts ga je wel wat kort door de bocht - play store brengt wel een aantal security voordelen met zich mee dat je voor een financiële app toch wel wil hebben - al is het maar de attestation dat er met je device niet geknoeid is (ok, ook daar kan je wel mee prutsen, maar toch)
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
Nob
Erelid
Erelid
Berichten: 3373
Lid geworden op: 09 sep 2002, 18:19
Locatie: Belgium, Bever
Uitgedeelde bedankjes: 87 keer
Bedankt: 109 keer
Contacteer:

Op apk mirror kan ik die itsme app toch niet vinden.

Als je dan je bank via je gewone browser gebruikt op je pc, dan heb je toch ook de garantie niet dat er niet met je pc is geprutst?
Waarom moet dat dan ineens persé wel op je android toestel?

Soit, al die stores, mij niet gelaten, maar waarom ook niet gewoon op hun website als apk ter download aanbieden?
Gebruikersavatar
devilkin
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4884
Lid geworden op: 17 mei 2006, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
Bedankt: 341 keer
Contacteer:

Gewoon itsme apk googlen en je krijgt direct een aantal hits.. Installeren op eigen risico. Geen idee of ze play services nodig hebben.
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
Nob
Erelid
Erelid
Berichten: 3373
Lid geworden op: 09 sep 2002, 18:19
Locatie: Belgium, Bever
Uitgedeelde bedankjes: 87 keer
Bedankt: 109 keer
Contacteer:

Nu zie ik het ook, ik had gezocht met qwant, maar dan kwam ik apk's tegen die wel iets van itsme in de naam hadden, maar niet de echte itsme waren.

Soit, 't heeft niet mogen zijn... Rooted device detected... Dus itsme wil niet installeren.
Aangezien ik niet echt thuis ben in anbox, ga ik hier ook niet verder op zoeken.
Gebruikersavatar
NuKeM
Content Editor
Content Editor
Berichten: 5132
Lid geworden op: 10 nov 2002, 00:55
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 156 keer
Contacteer:

Payconiq mag je bv. ook al vergeten. Idd zeer spijtige evolutie die Play Store etc.
Waarom maken ze er geen spel van als ik via een browser bv. bankzaken wil doen, maar op hetzelfde toestel de app gebruiken is dan weer niet mogelijk… (en ja ik weet dat de security/authentication in een app soms anders is).
Gebruikersavatar
NuKeM
Content Editor
Content Editor
Berichten: 5132
Lid geworden op: 10 nov 2002, 00:55
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 156 keer
Contacteer:

Mensen die twee parkeerplaatsen langs een baan innemen op een plaats waar die al schaars zijn. Sta ik te wachten om me er voor of achter te zetten, zet meneer zich in het midden. Ik heb al spijt dat ik me niet gewoon naast zijn deur heb gezet zodat hij er niet uit kon en moest verplaatsen :evil: Maarja dan gijzelde ik een drukke baan, dat was het mij ook niet waard, er was nog een plaatsje iets verder gelukkig.
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4357
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 100 keer

Nog steeds geen nieuwe hobby. Tijd teveel :cry:
cptKangaroo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2759
Lid geworden op: 18 dec 2004, 14:33
Locatie: 053 Aalst
Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
Bedankt: 194 keer

Nieuwe Bosch wasmachine geïnstalleerd en het was/is nogal frustrerend dat het niet duidelijk is hoe je de deur ontgrendelt. Een oplossing gevonden door eerst programmake te starten en dan meteen te pauzeren om zogezegd bij te vullen maar geen idee of dat dan de juiste procedure is.

Ook spijtig dat er geen plat steeksleutelke bijzat om de pootjes bij te regelen want er was wat te weinig ruimte voor mijn eigen sleutel. Chance dat mijn nieuw gebouwd platformke al perfect waterpas stond 8) maar dat ene pootje stond nog een mm te hoog. Tijdelijk iets onder geschoven. Ook chance dat het marcheert want de oude had het vorige week al begeven :xmas:
duizend
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1881
Lid geworden op: 23 apr 2008, 20:36
Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
Bedankt: 187 keer

Wasmachine klein beetje kantelen om aan het pootje te draaien ging ook niet ?
cptKangaroo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2759
Lid geworden op: 18 dec 2004, 14:33
Locatie: 053 Aalst
Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
Bedankt: 194 keer

Mijne sleutel paste niet tussen het rubberen voetstuk (dat breder is dan de moer) en het frame van de machine, dus ik kon niet aan de moer ertussen. 'k Heb wel niet al te veel pogingen gedaan :angel:
Nob
Erelid
Erelid
Berichten: 3373
Lid geworden op: 09 sep 2002, 18:19
Locatie: Belgium, Bever
Uitgedeelde bedankjes: 87 keer
Bedankt: 109 keer
Contacteer:

boonpwnz schreef:Nog steeds geen nieuwe hobby. Tijd teveel :cry:
Doe iets nuttig, leer programmeren en help die mannen/vrouwen bij upborts! :beerchug:

Zonde toch van al die verspilde tijd anders.
duizend
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1881
Lid geworden op: 23 apr 2008, 20:36
Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
Bedankt: 187 keer

cptKangaroo schreef:'k Heb wel niet al te veel pogingen gedaan :angel:
Ja das duidelijk :angel:
tb0ne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1017
Lid geworden op: 24 aug 2012, 11:49
Uitgedeelde bedankjes: 28 keer
Bedankt: 84 keer

cptKangaroo schreef:Nieuwe Bosch wasmachine geïnstalleerd en het was/is nogal frustrerend dat het niet duidelijk is hoe je de deur ontgrendelt.
Trekstangetje in de buurt van het filterstuk waar je de muntjes kan verzamelen?
Zo was het bij onze ter ziele gegane Siemens toch en dat zijn eigenlijk ook Bosch toestellen…
cptKangaroo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2759
Lid geworden op: 18 dec 2004, 14:33
Locatie: 053 Aalst
Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
Bedankt: 194 keer

Inderdaad, dat stangetje is er nog steeds om te ontgrendelen, maar ik bedoel het gewone openen van de deur -- daar is geen apart knoppeke voor. Misschien is het gewoon een kwestie van nog niet hardhandig genoeg te durven zijn maar de deur lijkt toch redelijk makkelijk open te gaan via die omweg (die misschien de juiste manier is). Kinderslot heb ik ook al aan/af gezet om te checken... 't zal ongetwijfeld een beschamende onnozelheid zijn.
Gebruikersavatar
Joe de Mannen
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5339
Lid geworden op: 22 feb 2005, 12:46
Uitgedeelde bedankjes: 487 keer
Bedankt: 556 keer

Das nu toch één van de weinige zaken die ik in een handleiding zou verwachten...
J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
axs
Moderator
Moderator
Berichten: 2548
Lid geworden op: 18 dec 2010, 11:56
Uitgedeelde bedankjes: 445 keer
Bedankt: 215 keer

Bosch - idd gewoon hard trekken.
Gebruikersavatar
heist_175
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 13045
Lid geworden op: 07 okt 2010, 09:35
Locatie: Kempen
Uitgedeelde bedankjes: 433 keer
Bedankt: 856 keer

boonpwnz schreef:Nog steeds geen nieuwe hobby. Tijd teveel :cry:
Ga naar (overstroomd) Wallonië, daar zoeken ze nog 24/7 hulp.
Gebruikersavatar
JamesEarlGray
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1204
Lid geworden op: 24 aug 2017, 13:04
Uitgedeelde bedankjes: 64 keer
Bedankt: 99 keer

Nob schreef:Op apk mirror kan ik die itsme app toch niet vinden.

Als je dan je bank via je gewone browser gebruikt op je pc, dan heb je toch ook de garantie niet dat er niet met je pc is geprutst?
Waarom moet dat dan ineens persé wel op je android toestel?

Soit, al die stores, mij niet gelaten, maar waarom ook niet gewoon op hun website als apk ter download aanbieden?
Je kan op een andere telefoon Aurora Store installeren, wat een third-party front-end is voor de play store services. Daarmee kan je aan alle APKs die op de play store staan, enkele uitzonderingen daargelaten.

In Aurora Store kan je ook een bepaalde architectuur of android API level mocken waardoor de play store services jou de geschikte build geven.

Gewoon downloaden en dan kopiëren jaar de gewenste toestellen.

Als jouw gewenste toestellen een Android UI-sessie draaien, is het niet eens nodig om dit op een ander toestel te doen, maar kan je dat gewoon doen op het betreffende toestel.
Plaats reactie

Terug naar “Allerlei”