Hey Telecom

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Yvekes
Member
Member
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 12 keer

macamba schreef:
geelmk schreef:
Yvekes schreef:Ja ik bedoelde ook of je bv bij een overstap naar goedkoopste abo na een jaar meteen 2gb ipv 1gb zou krijgen of de teller terug op nul begint. Bij overstap naar een duurder abo is het misschien logisch dat teller terug op nul begint, bij overstap naar goedkoper abo eigenlijk niet vind ik

Verstuurd vanaf mijn M2102J20SG met Tapatalk
Hier hebben ze op Twitter eens op geantwoord.

Helaas behoud je de data boost dus niet.
Ik heb het toevallig vandaag ook gevraagd via DM, en daar geeft men aan dat de voordelen zoals promo en data boost wel behouden blijven. Maar OF dat echt zo is?

Wat me tegenvalt is de buiten de bundel surf limiet van €50.
Zeker in roaming loopt die info wel eens achter en krijg je de sms waarschuwing van 80% pas uren of een dag later waardoor je al over je bundel zit, dus ik zou dat bedrag liefst naar 0 halen. Maar dat zou dus nog niet gaan, bij Orange wel.
Vandaag antwoord gehad via hun chat. Daar geven ze aan dat elke bonus 'normaal gezien' verbonden is aan je abonnement en dus wegvalt bij een wijziging van abo. Al heb ik de indruk dat medewerker het dus zelf niet zeker weet.

Ptoeneigh
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 584 keer
Bedankt: 140 keer

Zou niet slim zijn want als je je bonus (boost en of promo) verliest bij een wijziging van formule dan kun je evengoed naar een andere operator gaan die op dat moment misschien een beter aanbod heeft.

Ik meen dat het bij orange ook zo werkt.. dat je bij een wijziging tariefplan je promo verliest.
Yvekes
Member
Member
Bedankt: 12 keer

Leek me mogelijk een optie om 2 jaar lang abo van 10gb (20gb) aan €10 te nemen en na 2 jaar eventueel over te schakelen naar abo van €7 als ik meteen 2gb zou krijgen. Op zich heb ik niet meer data nodig, al heb ik met 10gb (20gb) wel meteen een back up bij thuiswerk als vast internet tijdelijk uitvalt. Ik zit toevallig net in die situatie en zou pas na 2 weken opgelost zijn, al zal dat hopelijk een uitzondering zijn.

Ratface
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 70 keer
Bedankt: 64 keer
Recent bedankt: 2 keer

Ik heb hier nu al 2 dagen echt problemen met mijn Hey!. Superslecht netwerk, calls die disconnecten, mobiele data die wegvalt en nu werkt vowifi plots helemaal niet meer.

Niemand anders die dit voorheeft?
geelmk
Starter
Starter
Bedankt: 11 keer

blidi schreef:Verbruik kan je ook opvragen via #5580#
Tja, werkt bij mij niet. Er staat dat ik nog 40gb heb, maar op 9 dagen tijd heb ik zeker al een paar gb’s gebruikt.
Zie screenshot:
ygeffens
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 148 keer
Bedankt: 108 keer
Provider
Te Koop forum

Je moet daar '1' op antwoorden, dan komt het volgende deel van het bericht door.
I'm a bilingual. I'm a bilingual illiterate. I can't read in two languages.
Ratface
Premium Member
Premium Member

Kom net terug van een orange winkel en daar wilden ze mij NIET helpen om een nieuwe SIM te krijgen (nochtans werd dit zo aangeraden door een medewerker op de Hey!-chat). Moet dit topic dan niet worden verplaatst naar 'Kleine / Virtuele operatoren / MVNO'?

Wil hier geen nieuw topic voor aanmaken: is er iemand met een werkend Hey!-abo die kan bevestigen aan mij dat zijn voWIFI effectief werkt en op welke WIFI? Ik heb scarlet internet en als ik flight mode aanzet en WIFI manueel inschakel kan ik NIET bellen via voWIFI (alle instellingen in mijn samsung S21 staan correct, tevens staat de functie actief bij Hey! zelf). Met een Proximus SIM werkt deze methode om voWIFI te 'forceren' wel perfect en kan ik gewoon bellen in flight mode.
GlennB86
Starter Plus
Starter Plus
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 8 keer

Ratface schreef:is er iemand met een werkend Hey!-abo die kan bevestigen aan mij dat zijn voWIFI effectief werkt en op welke WIFI?
Hier geen probleem met Vowifi op twee Motorola toestellen met Hey Telecom. Thuis gebruiken ze Vowifi op een edpnet lijn en buitenhuis gebruiken ze 4G voLTE. Flight mode met wifi aan nog niet getest maar dat lijkt me meer aan het Android OS te liggen dan welke providers je zou hebben.

Maar waarom niet gewoon in de settings Vowifi voorrang geven op Mobile? Dan switcht hij vanzelf naar Vowifi indien beschikbaar. Als je slechte mobile ontvangst hebt is je probleem hiermee opgelost.
cyberbug
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 137 keer
Bedankt: 183 keer
Contacteer:
Provider
Te Koop forum

Ik had nog nooit Vowifi gebruikt, net getest en hier werkt het ook perfect Met hey.
- Toestel Samsung Galaxy M51
- ISP Proximus VDSL

wat ik heb gedaan om dit te testen:
- wifi aangezet op mijn toestel en gewacht tot verbonden
- Vowifi aangezet.
- vliegtuigmodus aangezet.
- Wifi terug aangezet en gewacht tot verbonden (deze gaat std uit als vlietuigstand wordt ingeschakeld)
- naar onze vaste lijn gebeld en dit werkte zonder enig probleem.

In myhey heb ik niets veranderd (wist zelfs niet dat daar een setting voor Vowifi was)

Het enige andere wat misschien nog van belang kan zijn.
- mijn toestel heeft deze maand een update naar Android 12 gehad.
- mijn sim is nog een ex Orange sim omdat ik hiervoor op orange zat.

Edit: moest android 12 zijn niet 11.
Greetz cyberbug

Afbeelding
Ratface
Premium Member
Premium Member

GlennB86 schreef:Maar waarom niet gewoon in de settings Vowifi voorrang geven op Mobile? Dan switcht hij vanzelf naar Vowifi indien beschikbaar. Als je slechte mobile ontvangst hebt is je probleem hiermee opgelost.
Dat is het hem net, de instellingen staan wel degelijk goed, Vowifi werkt in het geheel niet, zelfs niet als ik het forceer met flight mode.
geelmk
Starter
Starter
Bedankt: 11 keer

ygeffens schreef:Je moet daar '1' op antwoorden, dan komt het volgende deel van het bericht door.
Heb ik gedaan. Kijk naar beide screenshots:
Ik heb zeker al meer dan 800mb gebruikt.
Flying
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 80 keer
Bedankt: 80 keer
Recent bedankt: 10 keer
Provider

Ratface schreef:Ik heb hier nu al 2 dagen echt problemen met mijn Hey!. Superslecht netwerk, calls die disconnecten, mobiele data die wegvalt en nu werkt vowifi plots helemaal niet meer.

Niemand anders die dit voorheeft?
Calls die disconnecten heb ik geen last van, maar ik heb geen toegang meer tot mobiele data. Er staat een uitroepteken. Telefoon al herstart, sim al in- en uitgeschakeld, niets helpt. Eerder deze week had ik een volledige disconnect van het netwerk voor een paar minuten.
cyberbug
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 137 keer
Bedankt: 183 keer
Contacteer:
Provider
Te Koop forum

ik was al 15j+ klant bij mobistar/orange
en in de laatste 5 maand bij orange had ik 3 maal voor dat niets werkte, data, bellen, SMS (meestal merkte ik dat pas na 2-3 dagen)
herstarte hielp niet: ik moest uitzetten -> sim schuifje eruit en er in -> terug opstarten (gewoon de sim in en uit hielp ook niet)
ik dacht lap defect aan het toestel.

na omschakeling Hey telecom
op een paar dagen 2 maal voor gehad in de eerste week.
herstarten leek dan wel gewoon te werken en de 2de maal toen was enkel de data weg hielp flight mode in en uit.

Dan was er de een update naar android 12
en al 3 weken tot op heden geen enkel probleem meer...

<Rant mode>
en met een Xiaomi A3 heb voor iemand anders heb ik nog vreemdere zaken voorgehad.
bellen werkte met zowel Orange als proximus (had geen andere sims)
- maar voor data & sms kreeg je met een Orange sim de APN settings voor telenet, veranderde je dit, resete dit terug naar TN.
een nieuwe aanmaken en bewaren was dan bewaard maar was dan ook ineens met de TN settings.
- voor data & sms met proximus zat er een foute instelling in de APN settings als je dit juist zetten wou he niet bewaren.
- na 2 secu patches geen verbetering.
andere mensen met proximus (online navraag) hadden hier geen problemen mee...
- android update -> damn nog geen verbetering
- nog een secu update lateter werkte alles opeens zonder problemen. (en deze keer zelf zonder een factory reset na de update te doen)

Dit maar gewoon om te zeggen dat je soms echt vreemde zaken kan voorhebben die niet echt te verklaren zijn en niet perse aan je provider liggen of aan de hardware, terwijl ander mensen (die ik dan wel niet persoonlijk ken) hier geen problemen mee lijken te hebben...
</rant mode>
Greetz cyberbug

Afbeelding
Ralf
Starter
Starter

Hoi wat ook nog niet werkt is de SMS waarschuwing

Zie Foto nix gekregen ( #5580# )

Anders ben ik met Hey tevreden ( 3 Sim een 1 ESim )

Groetjes Ralf
Bijlagen
372A696E-F1B0-42AC-9AC8-2284EE5CEB07.png
(141.07 KiB) Nog niet gedownload
Ptoeneigh
Elite Poster
Elite Poster

Dat is typisch bij Orange ook en zeker in roaming dan duurt het nog langer. (Ik denk dat de datateller pas bijgewerkt kan worden als je “sessie” afgesloten is).

En dan zit je dus met het probleem van extra kosten buiten de bundel.

Ik vind dat je dan een redirect moet krijgen met de vraag wat je wilt doen: bijbetalen of niet. In Nederland zijn er verschillende operatoren die op deze manier werken. Dus ik denk dat dit hier gewoon een verdoken manier is om toch weer wat extra verbruik te genereren.
blidi
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 41 keer

Verbruiksmeter werkt terug.
Ralf
Starter
Starter

Bij mij werkt het maar niet goed

Zie Foto

Ik heb van 10.06.21 de contract
Bijlagen
3E6CC9B2-8591-4B6F-9ABE-C8530DE846FC.png
(140.81 KiB) Nog niet gedownload
C43E6B27-6AF0-4F2B-A74B-DF7CA044F59B.png
(232.09 KiB) Nog niet gedownload
5B9F9E17-258F-45E6-89FE-61698AEF8EB6.png
(247.1 KiB) Nog niet gedownload
byter
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 6 keer

Ah crap.
Nu is de korting alleen nog maar <26 jaar. Ik dacht dat ik nog tot en met vandaag had.

Ik had ook niet moeten wachten ;p
Muziekbos
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
Bedankt: 300 keer

byter schreef:Ah crap.
Nu is de korting alleen nog maar <26 jaar.
Ik vraag me af hoeveel +26 klant zijn geworden. :angel:
ddd
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 386 keer
Bedankt: 192 keer
Recent bedankt: 3 keer
Provider

Hier al 2. En als ik geen gsm van't werk had, 3. 8)
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 626 keer
Bedankt: 385 keer
Provider

En is die korting onbeperkt in tijd voor -26?

Verstuurd vanaf mijn IN2023 met Tapatalk
Belgissschenaap
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 119 keer
Bedankt: 137 keer

satsurfer schreef:En is die korting onbeperkt in tijd voor -26?
Profiteer van een speciaal tarief op je hey!-abonnement vanaf je 18e tot het jaar waarin je 26 wordt.
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Provider

Net ook gelezen. Afbeelding

Mijn zoon is 17. Gevraagd aan hen 2 weken terug. zeiden dat ik best wachtte.

En nu: VANAF 18Afbeelding
Laatst gewijzigd door satsurfer 19 jun 2022, 11:04, in totaal 2 gewijzigd.
bollegijs
Elite Poster
Elite Poster
Bedankt: 43 keer

Iemand dit weekend proberen te bestellen?

Hier lukt het niet... Welkomsmail komt maar niet.

EDIT: ik wou vandaag nog eens proberen en nu is de promo helemaal weg... Het was toch "tem". Nuja, gisteren stond de promo er nog maar de welkomsmail heb ik nooit gekregen :roll:
Ptoeneigh
Elite Poster
Elite Poster

Mag dat in deze gevoelige tijden gewoon, korting geven aan een bepaalde groep volwassenen en een andere groep meer laten betalen op basis van hun leeftijd?

Nu, de spoorwegen hebben ook wel deals voor jongeren, en studentenkorting zie je ook veel.. maar dit vind ik dan toch weer een stapje verder gaan, het product met veel data en enkel online klantenservice past toch ook prima bij veel +26 jarigen?
En stel je wilt voor je kind van 15-17jr zo’n abonnement afsluiten, dan betaal je dus ook meer.

Dan zit het bij mobile Vikings toch makkelijker in elkaar: iedereen welkom. Net als de nestverlaters promo van Telenet, daar zit ook geen leeftijdsdiscriminatie op.
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Provider

Wow...da's een woke maatschappij opmerking...

Afgelopen 3 weken kon je zonder leeftijds'discriminatie' ook intekenen op Hey.

Studenten betalen minder, Go Pass ook voordeliger -26, internetabbo studenten Telenet
En zelfs zonder korting nog voordeliger dan MV (met halve techn. capac. als Hey)
Ga maar bij MV....'Woke friendly' ;-)

Ptoeneigh
Elite Poster
Elite Poster

satsurfer schreef:Wow...da's een woke maatschappij opmerking...

Ga maar bij MV....'Woke friendly' ;-)
Zelf geen interesse, ik haal het enkel maar aan dat alles tegenwoordig zo gevoelig ligt dus ik vroeg me af of dit wettelijk gewoon mag (vermoed van wel) maar of ze zich er inderdaad niet onpopulair mee maken.. of mensen nu woke zijn of niet, je hebt natuurlijk sowieso een hoop mensen ouder dan 26 die best kunnen zeuren over “leeftijdsdiscriminatie”. Al lijkt dit meer op “studentenkorting”.
Muziekbos
Elite Poster
Elite Poster

macamba schreef:Mag dat in deze gevoelige tijden gewoon, korting geven aan een bepaalde groep volwassenen en een andere groep meer laten betalen op basis van hun leeftijd?
Ik meen me te herinneren dat Bpost enkele jaren terug ook een product in de markt zette die voordeliger was onder een bepaalde leeftijdgrens. Er is toen in de media felle kritiek op gekomen.

De banken bieden ook jongeren rekeningen aan voor -26 (of daar omtrent) jarigen. Hello Bank van BNP Paribas Fortis is / was zelfs volledig gericht naar die generatie jongeren. Ook met Hypothecaire kredieten online aanbieden en regelen.
Maar ook de gratis rekeningen en bankkaarten voor de -26 jarigen bij alle banken. Of de korting op het lidgeld bij de vakbonden als je je op jonge leeftijd lid maakt (jobstudenten vanaf 16 jaar of zoiets).

Die leeftijdgrens van -26 jaar is niets nieuws onder de zon. Het is denk ik wel de eerste keer (??) dat we dit in telecom land meemaken. Zeker nadat eerst het Hey Telecom product door Orange in de markt gezet is als een "wit product".

Ik vermoed dat er de voorbije weken teveel "oude zakken" hebben ingetekend op hun product en ze het via deze weg willen afremmen. Ik denk dat op hun website altijd ergens stond dat men zich richtte op de -26 jarigen.

Het is voor Orange ook gevaarlijk, als de "oude zakken" die nu bij Orange zitten massaal zouden overstappen naar Hey Telecom dan kannibaliseren ze hun hoofd merk. Ontketenen ze rechtstreeks een prijzenslag met Proximus en Base/Telenet. In een sterk gepolitiseerd/BIPT landschap wordt te grote concurentie niet geduld. Een beetje wordt gedoogd (voor de schone schijn).

Dit terwijl Mobile Vikings zich van de eerste dag in de markt gezet heeft naar de jongere die veel data nodig had. Maar waar ook de 85 jarige bomma welkom was omdat ze een kleindochter had, die veel met haar bomma wou videobellen.
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Provider

Muziekbos schreef: Dit terwijl Mobile Vikings zich van de eerste dag in de markt gezet heeft naar de jongere die veel data nodig had. Maar waar ook de 85 jarige bomma welkom was omdat ze een kleindochter had, die veel met haar bomma wou videobellen.
Dan worden ze weggeblazen door Hey op ALLE vlak. Koekje van eigen deeg. Met hun marketing bullshit altijd.

Ptoeneigh
Elite Poster
Elite Poster

Muziekbos schreef:
macamba schreef:Mag dat in deze gevoelige tijden gewoon, korting geven aan een bepaalde groep volwassenen en een andere groep meer laten betalen op basis van hun leeftijd?
Het is voor Orange ook gevaarlijk, als de "oude zakken" die nu bij Orange zitten massaal zouden overstappen naar Hey Telecom dan kannibaliseren ze hun hoofd merk. Ontketenen ze rechtstreeks een prijzenslag met Proximus en Base/Telenet. In een sterk gepolitiseerd/BIPT landschap wordt te grote concurentie niet geduld. Een beetje wordt gedoogd (voor de schone schijn).

Dit terwijl Mobile Vikings zich van de eerste dag in de markt gezet heeft naar de jongere die veel data nodig had. Maar waar ook de 85 jarige bomma welkom was omdat ze een kleindochter had, die veel met haar bomma wou videobellen.
Bedankt voor je antwoord, ik vermoed het zelfde.
Zeker bovenstaande, zowel voor Orange met Hey, als Proximus met Mobile Vikings, het risico op kannibalisatie, dat dus.
Alsof ze het bewust willen afremmen: Orange door geen combinatie aan te bieden met vast internet en nu de promo enkel maar toekennen aan jongeren: zodat de Orange klanten niet overstappen naar een goedkopere formule.

Mobile Vikings: geen TV mogelijkheid in de hoop dat de klassieke Proximus klant niet overstapt. Dat lijkt me niet snel te gebeuren ook aangezien ze trouw zijn aan het merk en wellicht met voordelen zitten als een gsm met contract of de gratis TV’s die uitgedeeld worden in ruil voor een verbintenis aan dure packs.

Nu zeker in het geval van Orange (duo of trio) als je een een nieuwe gsm nodig hebt en je gaat een jaarcontract aan dan zit je dankzij die korting van €150 a €200 ook niet slecht natuurlijk.

Al kunnen Viking deals ook wel voor een lage factuur zorgen.
Ik heb daarjuist toch alvast een gratis Hello Bank rekening geopend om achter de hand te hebben en €60 per jaar aan Viking punten te verdienen bovenop de rest aan online shopping. Mogelijk gaat Hey ook met iets vergelijkbaars komen las ik op hun community.

Ik ga toch proberen mijn vast internet te scheiden van mobiel zodat ik veel makkelijker kan overstappen.
Ratface
Premium Member
Premium Member

Meerdere keren contact proberen leggen met Hey! via de chat (wat een drama is dat) m.b.t. het niet functioneren van mijn VoWifi. Uiteindelijk gelukt om een dossier aangemaakt te krijgen bij de achterliggende technische dienst van Orange. 5x telefoontjes naar de technische dienst en evenveel 'geprobeerde' dingen later werkt VoWifi nog steeds niet... Na een laatste mislukte poging kon de technische dienst mij niet meer verder helpen.

Enige die er volgens hen opzat is een nieuwe SIM aanvragen maar dat moet dus via de prachtige chatbox van Hey!....
VOiD
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
Bedankt: 222 keer

byter schreef:Nu is de korting alleen nog maar <26 jaar. Ik dacht dat ik nog tot en met vandaag had.
Nee, je hebt die korting nog tot en mét vandaag.

Voorwaarden welcome promo: https://www.heytelecom.be/sites/default ... 0Promo.pdf

Promo -5€ gedurende 24 maanden op de abonnementen hey! 10 GB en hey! 40 GB;
promo -2€ gedurende 24 maanden op het abonnement hey! 1 GB: actie geldig van
23/05/2022 tot en met 20/06/2022 voor elke bestelling van een hey! -abonnement op
de website http://www.heytelecom.be
Internet: EDPNet VDSL
Telefonie: OVH
GSM: Proximus
splinterbyte
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 230 keer
Provider
Te Koop forum

11 juni besteld 10GB 10 euro p/m, vandaag een factuur ontvangen: 15 euro p/m
Zal dan maar eens een chat openen...
Muziekbos
Elite Poster
Elite Poster

splinterbyte schreef:11 juni besteld 10GB 10 euro p/m, vandaag een factuur ontvangen: 15 euro p/m
Zal dan maar eens een chat openen...
Welkom in de club. Inderdaad een chat openen en het zal wel in orde komen. Succes alvast !
bollegijs
Elite Poster
Elite Poster

bollegijs schreef:Iemand dit weekend proberen te bestellen?

Hier lukt het niet... Welkomsmail komt maar niet.

EDIT: ik wou vandaag nog eens proberen en nu is de promo helemaal weg... Het was toch "tem". Nuja, gisteren stond de promo er nog maar de welkomsmail heb ik nooit gekregen :roll:
Nog altijd geen mail gekregen... En eigen voorwaarden aan de kant leggen, het was tem zondag...
splinterbyte
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 230 keer
Provider
Te Koop forum

Muziekbos schreef:...Succes alvast !
Ja dus weeral hetzelfde als ik hier al gelezen heb: ze hebben nu de korting aangezet en deze is pas vanaf volgende factuur zichtbaar, dus 1 maandje langer korting, maar eerste factuur wel volle pot betalen...
Dit is een verdoken manier om wat extra geld af te troggelen, ook al zeggen ze dat dit niet met opzet is, hoewel ze al een tijdje weten van dit probleem en de korting al automatisch konden fixen bij de anderen, dus enkel de klagers krijgen de korting en die dan later pas?
Wat doe je dan? Niet betalen en terug naar andere provider? Ongeacht die eenmalige 5 euro extra is het nog steeds een betere deal dan al de rest in belgie denk ik dan...
bollegijs
Elite Poster
Elite Poster

splinterbyte schreef:[
Wat doe je dan? Niet betalen en terug naar andere provider? Ongeacht die eenmalige 5 euro extra is het nog steeds een betere deal dan al de rest in belgie denk ik dan...
Heel simpel, Hey heeft je dit aanbod gedaan (namelijk 1 maand 5 euro meer betalen) wat niet strook met hun voorwaarden, dus je optie zou zijn niet akkoord gaan en 10 euro betalen. Als ze koppig blijven (=aangetekend zenden met extra kosten blabla) zou ik ombudsdienst inschakelen.
Ratface
Premium Member
Premium Member

Ik kreeg 2x een korting toegepast na het aankaarten van de fout. 1x op de eerste factuur en dan 23x op de komende facturen. Dus het kan wel...
Belgissschenaap
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 119 keer
Bedankt: 137 keer

Gewoon kredietnota eisen.

Da's makkelijk gedaan voor hen en dus geen argument. Op je strepen staan.
datakiller
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 49 keer
Bedankt: 41 keer

Hier zouden ze zoiets ook niet moeten proberen, esim activatie ging verkeerd en ik kreeg ook gewoon 5euro(Bij Orange zelf dan wel, was 2d onbereikbaar) en als ik het hier zo lees zit het gewoon via de Orange systemen achterliggend dus kunnen ze dat ook doen. Dat het voor hun makkelijker is om de promo pas volgende maand in te laten gaan is mijn probleem niet.
Telenet ONE: https://www.speedtest.net/my-result/d/7 ... 3afbda.png
Telenet ONE for one (mobiel): 300kbps in Gent-Sint-Pieters :-D maar de upload is wel gewoon 20Mbps
Gesloten

Terug naar “Orange (Mobistar, Hey telecom)”