Vandaag antwoord gehad via hun chat. Daar geven ze aan dat elke bonus 'normaal gezien' verbonden is aan je abonnement en dus wegvalt bij een wijziging van abo. Al heb ik de indruk dat medewerker het dus zelf niet zeker weet.macamba schreef:Ik heb het toevallig vandaag ook gevraagd via DM, en daar geeft men aan dat de voordelen zoals promo en data boost wel behouden blijven. Maar OF dat echt zo is?geelmk schreef:Hier hebben ze op Twitter eens op geantwoord.Yvekes schreef:Ja ik bedoelde ook of je bv bij een overstap naar goedkoopste abo na een jaar meteen 2gb ipv 1gb zou krijgen of de teller terug op nul begint. Bij overstap naar een duurder abo is het misschien logisch dat teller terug op nul begint, bij overstap naar goedkoper abo eigenlijk niet vind ik
Verstuurd vanaf mijn M2102J20SG met Tapatalk
Helaas behoud je de data boost dus niet.
Wat me tegenvalt is de buiten de bundel surf limiet van €50.
Zeker in roaming loopt die info wel eens achter en krijg je de sms waarschuwing van 80% pas uren of een dag later waardoor je al over je bundel zit, dus ik zou dat bedrag liefst naar 0 halen. Maar dat zou dus nog niet gaan, bij Orange wel.
Verstuurd vanaf mijn M2102J20SG met Tapatalk