Ik vind het discriminerend dat jij stralingsgevoelig bent en ik niet! Want ik wil ook stralingsgevoelig zijn/worden!Splitter schreef: ja, maar de stralingsgevoeligheid is stap 1.
Pure discriminatie! Jij mag die cijfers wel zien en ik niet?honda4life schreef:Leuk is het wel... Maar niet iedereen hoeft mijn verbruik te weten, vooral wanneer ik niet thuis / op reis ben.
Ik werk voor werkgever Y, dat is discriminerend voor werkgever X, want omdat ik voor die Y werk, kan ik niet meer voor X werken...
<sarcasm off>
Ze zijn serieus aan het doorslaan met hun discriminatie... Iemand die subsidies krijgt, terwijl een persoon die een week later werken laat doen, geen subsidies krijgt, is dat dan niet discriminerend?
Soit, mij niet gelaten, ze doen maar (ik heb mijn panelen gelegd zonder subsidie/certificaten, dus ecologie speelde zeker mee), maar de redenen waarom zijn toch tenenkrullend.
Zo ook met die moeders voor moeders. Die mensen doen dan al mooi vrijwillig werk, gaat UNIA zich nog eens moeien en die mensen aanklagen wegens discriminatie. De slinger is totaal aan het doorslagen naar de linkse kant, 't wordt hoog tijd dat hij terug wat meer naar het midden komt.