De klantnummer is de Easyswitch nummer zonder uw gsm nummer (hier bijvoorbeeld 0475123456) in dit geval het eerste van de twee. Zo te lezen: 0475123456/43000000000012345678, dus uw klantnummer is 430000000000xxxxxxxx.ReLoad schreef:Daarnet een poging gedaan in een Proximus center om Dommel mobiel nummer om te zetten naar Proxmus Mobilus S.
Maar zoals verwacht werd ook het klantennummer gevraagd, ik heb die gisteren uit voorzorg (ik zag de bui al hangen) al aangevraagd via een support ticket (maar nog geen reactie).
Ik kan echter op geen enkel document een klantennummer vinden. Ook niet op het oorspronkelijk document dat bij de simkaart zat.
Daar staat enkel een activatie code op. Verder ook niet in het CRM, daar heb ik enkel een 'U' (waar een ID is te vinden, geen idee welke id).
Laat ons hopen dat de overdracht morgen tot een goed eind komt.
Met de easy move code kon de medewerker ook niets ondernemen, dit is enkel mogelijk voor vaste lijn/internet. Bovendien stonden er 2 easy switch codes op de factuur, geen idee waarom daar enkel 1 mobiel abonnement actief was.
Proximus stopt samenwerking met Dommel/Billi
-
- Plus Member
- Berichten: 202
- Lid geworden op: 02 jul 2008, 14:26
- Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
- Bedankt: 1 keer
-
- Moderator
- Berichten: 19634
- Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
- Twitter: kriskenbe
- Locatie: Massemen - 91WET0
- Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
- Bedankt: 1003 keer
- Contacteer:
Ik zou iedereen hier aanraden om, als de je waarheid niet kent achter het Dommel/Billi/Proximus verhaal, niet te veel valse beschuldigingen in het rond te strooien. Een aantal mensen in dit topic hebben reeds een aantal vermoedens uitgesproken welke - mogelijks - kloppen. Anderen slaan dan weer de nagels op de kop. En nog anderen beschuldigen meteen anderen nog voordat ze ook maar iets weten.
En dit bovenstaande kan je vrij invullen met elke betrokken partij...
En dit bovenstaande kan je vrij invullen met elke betrokken partij...
Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
-
- Elite Poster
- Berichten: 1872
- Lid geworden op: 25 sep 2007, 20:14
- Locatie: Berlare (O-Vl)
- Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
- Bedankt: 119 keer
Bij JIMmobile vragen ze geen klantennummer van Dommel. Alleen het simkaartnummer.
Ik heb gisteren de overstap aangevraagd.
Ik heb gisteren de overstap aangevraagd.
Voip: Edpnet/Voiptiger met Linksys SPA3102
Internet: Edpnet Vdsl XL met Fritzbox 7360
TV: Telenet CI+/Digicorder en Astra op Xtrend met Open-Pli
Internet: Edpnet Vdsl XL met Fritzbox 7360
TV: Telenet CI+/Digicorder en Astra op Xtrend met Open-Pli
-
- Elite Poster
- Berichten: 1139
- Lid geworden op: 11 mei 2007, 14:00
- Locatie: zwijndrecht
- Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
- Bedankt: 78 keer
- Contacteer:
Klopt, veel mensen die vrij snel met dingen rondstrooien.krisken schreef:Ik zou iedereen hier aanraden om, als de je waarheid niet kent achter het Dommel/Billi/Proximus verhaal, niet te veel valse beschuldigingen in het rond te strooien.
Er was een rechtzaak gaande over de genoemde factu(u)r(en). Aangezien de rechtzaak ook mede ging over het afsluiten van Dommel van het PX netwerk is het vrij logisch dat ze niet meedelen aan hun clienteel dat ze afgesloten worden. Ze betwisten het.
Het probleem is dat ze van de rechter een veel te korte periode gekregen hebben om alles op te lossen. Er was simpelweg amper tijd nog over, en in plaats van extra tijd te geven gaat het gewoon door op het tijdstip dat ze eerst kregen... Met alle gevolgen voor ons dus.
Als je naar het stuk van de inspecteur luistert dat hier geplaatst is hoor je ook het antwoord langs de kant van Dommel.
-
- Moderator
- Berichten: 16487
- Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
- Locatie: Waregem
- Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
- Bedankt: 2998 keer
Dat een werknemer, die het bedrijf verlaat met behoud van zijn GSM nummer, omgezet wordt naar prepaid is inderdaad de standard procedure voor dergelijke gevallen.TanknaT schreef:Begrijp eigenlijk niet goed waarom dat allemaal zo dringend moet zijn. Ooit heb ik het bedrijf verlaten waar ik toen werkte en mocht de GSM nr die ik daar had meenemen. Die is toen, zonder van sim kaart te wisselen, naar een prepaidkaart omgezet met nul belwaarde. Dat zou toch bij het abrupt stoppen van een doorverkoper ook moeten kunnen. In dit geval had Proximus (het netwerk dat Dommel gebruikte) toch al de klanten van Dommel op een Pay en Go card kunnen zetten met 0 belwaarde. Daar hadden ze nog klanten aan overgehouden.
Maar dat Proximus zomaar alle Dommelklanten zou omzetten naar Pay&Go is wettelijk totaal uitgesloten en anti-competitief.
De CRDC heeft - op bevel van het BIPT - Dommel terug toegang gegeven. Dommel kan dus terug vlot de uitportatie van vaste nummers goedkeuren (en doen dat ook zoals blijkt in deze topic).Fluppeke schreef:De voip nummers staan bij schedom zelf, nog maar de vraag wie de CDRC gaat betalen aangezien ze daar uitgesmeten zijn.
De regulator/Bipt heeft hier een belangrijke rol in te spelen, en doet dat duidelijk niet.
Toch wel eigenaardig hoe vlot een portatie van een Dommel nummer naar Base of Orange lukt ... terwijl een portatie binnen de Proximus Groep zo'n zootje isFluppeke schreef:Heb sinds gisteren overdracht lopen naar een Px pay and go (aangezien de nummer feitelijk al proximus is) maar dat blijkt dus helaas de slechte gok want ik kan nog steeds niet registeren met de nieuwe simkaart (waarop ook nog geen belwaarde staat trouwens , maar ik kan niet op my proximus want het nummer is nog niet gekend).
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
-
- Premium Member
- Berichten: 719
- Lid geworden op: 21 nov 2005, 14:17
- Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
- Bedankt: 18 keer
Ik zou iedereen aanraden die de waarheid in pacht heeft, deze dan te verkondigen. Maar is dat dan de momenteel het belangrijkste ? Wie het meeste schuld treft ?
Waarom staan de klanten in de kou en betalen wij een regulator?
Als een elektriciteit of gas leverancier aan zijn verplichtingen jegens de distributienetbeheerder niet kan voldoen was de afsluitdatum waarop de vreg toelating gaf om af te sluiten nog net voldoende om een andere commerciële leverancier te kiezen. En anders werd de distributienetbeheerder noodleverancier. Waarom in de telecom niet?
Diegene die nu Jim aanvragen en volgende week pas hun simkaart krijgen (en ontvangst daarvan moeten bevestigen) komen mogelijks te laat om hun nummer te behouden is dat competitief?
Waar staat die communicatie? En kan dat na 1/4 ook nog?
Waarom staan de klanten in de kou en betalen wij een regulator?
Als een elektriciteit of gas leverancier aan zijn verplichtingen jegens de distributienetbeheerder niet kan voldoen was de afsluitdatum waarop de vreg toelating gaf om af te sluiten nog net voldoende om een andere commerciële leverancier te kiezen. En anders werd de distributienetbeheerder noodleverancier. Waarom in de telecom niet?
Deels akkoord, maar het zou via een opt in kunnen. Nu blijkt dat als je je nummer wil behouden je naar base0 moet of een abonnement moet nemen bij proximus (want porteren naar pay and go lukt tot nu toe niet) is dat dan 'competitief' ?Maar dat Proximus zomaar alle Dommelklanten zou omzetten naar Pay&Go is wettelijk totaal uitgesloten en anti-competitief.
Diegene die nu Jim aanvragen en volgende week pas hun simkaart krijgen (en ontvangst daarvan moeten bevestigen) komen mogelijks te laat om hun nummer te behouden is dat competitief?
De CRDC heeft - op bevel van het BIPT - Dommel terug toegang gegeven. Dommel kan dus terug vlot de uitportatie van vaste nummers goedkeuren (en doen dat ook zoals blijkt in deze topic).
Waar staat die communicatie? En kan dat na 1/4 ook nog?
VoIP: OVH (vaste nummers geporteerd), Scarlet , betamaxen.
Provider: Scarlet Trio (50/4 mbps down/up cap, sync 100/20).
Modem/Router: Fritz!Box 7360
GSM: tempo giga , dommel freedom
TV: 2X V4 decoder
Provider: Scarlet Trio (50/4 mbps down/up cap, sync 100/20).
Modem/Router: Fritz!Box 7360
GSM: tempo giga , dommel freedom
TV: 2X V4 decoder
-
- Elite Poster
- Berichten: 4539
- Lid geworden op: 01 apr 2009, 09:37
- Uitgedeelde bedankjes: 254 keer
- Bedankt: 210 keer
Weet er iemand wat die deal met Telenet nu juist inhoudt?
Ik heb mijn gegevens opgegeven, maar nog niets gehoord (ik vermoed dat men mij morgen zal contacteren, maar het zou toch goed zijn als ik een idee heb.
In elk geval, ik heb geen zin om ook internet te veranderen, internet zit nu bij EDPNet, ik ben er tevreden over, en ik vind het apart houden van de provider ook voordelen hebben (weinig kans dat internet en TV er tegelijk uitliggen bijv.)
Ik heb mijn gegevens opgegeven, maar nog niets gehoord (ik vermoed dat men mij morgen zal contacteren, maar het zou toch goed zijn als ik een idee heb.
In elk geval, ik heb geen zin om ook internet te veranderen, internet zit nu bij EDPNet, ik ben er tevreden over, en ik vind het apart houden van de provider ook voordelen hebben (weinig kans dat internet en TV er tegelijk uitliggen bijv.)
Hoe onfeilbaarder de god, hoe langer de tenen...
-
- Premium Member
- Berichten: 719
- Lid geworden op: 21 nov 2005, 14:17
- Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
- Bedankt: 18 keer
Men spreekt over iets van 30€ per maand dus lijkt me alvast geen aanbod naar mensen die enkel vervanging zoeken voor mobiel, freedom.
Vermoed dat de gehaaide verkopers (lees upselling en cross-selling) op maat gaan werken, wat meteen de verklaring is waarom telenet zelf zal contacteren.Kunnen ze eerst al nakijken of je al telenet producten hebt (tv...)
Vermoed dat de gehaaide verkopers (lees upselling en cross-selling) op maat gaan werken, wat meteen de verklaring is waarom telenet zelf zal contacteren.Kunnen ze eerst al nakijken of je al telenet producten hebt (tv...)
VoIP: OVH (vaste nummers geporteerd), Scarlet , betamaxen.
Provider: Scarlet Trio (50/4 mbps down/up cap, sync 100/20).
Modem/Router: Fritz!Box 7360
GSM: tempo giga , dommel freedom
TV: 2X V4 decoder
Provider: Scarlet Trio (50/4 mbps down/up cap, sync 100/20).
Modem/Router: Fritz!Box 7360
GSM: tempo giga , dommel freedom
TV: 2X V4 decoder
-
- Premium Member
- Berichten: 679
- Lid geworden op: 23 aug 2017, 22:52
- Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
- Bedankt: 76 keer
Heeft er iemand toevallig al een link gevonden m.b.t. de arresten van de 1e rechtbank en van het hof van beroep
https://www.rechtbanken-tribunaux.be/nl ... uitspraken
Zelf tot op heden niets gevonden in bovenstaande (maar ja misschien komt dit ook met "enige vertraging")
Eens met @guntherDW & @Krisken …. eerst de volledige feiten en dan ons een mening vormen
@philippe_d
a) graag info/link m.b.t. bevel van BIPT om Dommel terug toegang te geven tot CRDC (ik vind niet direct iets terug op hun website of elders hieromtrent)
b) waarom is een eventuele overdracht naar Px "een zootje"? de info die in het overdrachtsdocument moet voorhanden zijn, is vastgelegd" en de processen/informatiesystemen van Px zijn (misschien spijtig genoeg") "vrij geformaliseerd" (en anderzijds is het ook zo dat onvolledige info een reden van weigering van overdracht kan zijn voor de donoroperator, alhoewel Dommel mogelijkerwijze in deze specifieke context waarschijnlijk niet moeilijk over zal gaan doen); p.s. bv. myproximus heeft niet direct van "operationeel belang" (= info voor /aanpaasingen door de gebruiker +/- vergelijkbaar met mijntelenet)
@proximusboyke
het lijkt mij logisch dat een sim-kaart via een website dient te worden geactiveerd als ze via de post geleverd wordt (+/- vergelijkbaar met bankkaart werkwijze) maar dit betekent mijns inziens niet dat het porting proces erdoor dient te worden "vertraagd" (en het IMSI nr in het netwerk van de receptor niet reeds kan geactiveerd worden); de activatie via een "website" houdt in principe enkel de koppeling van het GSM-nr en de IMSI in (of zou als dusdanig moeten georganiseerd zijn)
maar toegegeven via een shop/winkel/center zal het normalerwjze sneller gaan (om te kunnen blijven bellen in deze specifieke context)
Let's cross fingers dat elkeen die hierdoor getroffen wordt vrij snel en zonder al teveel moeilijkheden een tijdig alternatief vindt
https://www.rechtbanken-tribunaux.be/nl ... uitspraken
Zelf tot op heden niets gevonden in bovenstaande (maar ja misschien komt dit ook met "enige vertraging")
Eens met @guntherDW & @Krisken …. eerst de volledige feiten en dan ons een mening vormen
@philippe_d
a) graag info/link m.b.t. bevel van BIPT om Dommel terug toegang te geven tot CRDC (ik vind niet direct iets terug op hun website of elders hieromtrent)
b) waarom is een eventuele overdracht naar Px "een zootje"? de info die in het overdrachtsdocument moet voorhanden zijn, is vastgelegd" en de processen/informatiesystemen van Px zijn (misschien spijtig genoeg") "vrij geformaliseerd" (en anderzijds is het ook zo dat onvolledige info een reden van weigering van overdracht kan zijn voor de donoroperator, alhoewel Dommel mogelijkerwijze in deze specifieke context waarschijnlijk niet moeilijk over zal gaan doen); p.s. bv. myproximus heeft niet direct van "operationeel belang" (= info voor /aanpaasingen door de gebruiker +/- vergelijkbaar met mijntelenet)
@proximusboyke
het lijkt mij logisch dat een sim-kaart via een website dient te worden geactiveerd als ze via de post geleverd wordt (+/- vergelijkbaar met bankkaart werkwijze) maar dit betekent mijns inziens niet dat het porting proces erdoor dient te worden "vertraagd" (en het IMSI nr in het netwerk van de receptor niet reeds kan geactiveerd worden); de activatie via een "website" houdt in principe enkel de koppeling van het GSM-nr en de IMSI in (of zou als dusdanig moeten georganiseerd zijn)
maar toegegeven via een shop/winkel/center zal het normalerwjze sneller gaan (om te kunnen blijven bellen in deze specifieke context)
Let's cross fingers dat elkeen die hierdoor getroffen wordt vrij snel en zonder al teveel moeilijkheden een tijdig alternatief vindt
-
- Elite Poster
- Berichten: 8445
- Lid geworden op: 28 jan 2012, 18:22
- Uitgedeelde bedankjes: 164 keer
- Bedankt: 618 keer
Waarmee nog maar ns aangetoond is dat je beter juridisch eigenaar zou kunnen worden van je tel nummer, net zoals dat bij domeinnamen het geval is.
Met 1 centrale eigenaar waarbij je via een provider een nummer aanschaft, dat dan tegen een jaarlijkse kost van jou is (zoals bij oa .be domeinnamen).
Dan zou je nu geen paniek hebben bij de mensen.
Met 1 centrale eigenaar waarbij je via een provider een nummer aanschaft, dat dan tegen een jaarlijkse kost van jou is (zoals bij oa .be domeinnamen).
Dan zou je nu geen paniek hebben bij de mensen.
-
- Starter
- Berichten: 6
- Lid geworden op: 28 maa 2019, 10:01
Idem hier, en daar ben ik _niet_ blij over. Al anderhalve dag wachten...Heb sinds gisteren overdracht lopen naar een Px pay and go (aangezien de nummer feitelijk al proximus is) maar dat blijkt dus helaas de slechte gok want ik kan nog steeds niet registeren met de nieuwe simkaart (waarop ook nog geen belwaarde staat trouwens , maar ik kan niet op my proximus want het nummer is nog niet gekend).
Dat durf ik ook niet doen...Morgen langslopen bij telenet(base) of orange is een optie, maarrr dan maak ik het nog ingewikkelder voor crdc en loopt het misschien helemaal uit de hand??
De orange-man (op commissie betaald?) wou me zelfs helemaal niet overzetten naar prepaid. "Kan alleen maar naar een abonnement meneer."Lees dat proximus wél al mensen heeft overgezet naar abonnementen !
Bang afwachten nog voor het behoud van 3 mobiele telefoonnummers...
Intussen BIPT nog eens aan het proberen contacteren. Al zes keer van de wachtlijn gesmeten na 10 minuten. Van het onthaal te horen gekregen dat er heel weinig volk op het bureau was. Vier keer doorgeschakeld. Een heel vriendelijke Franstalige man aan de lijn gekregen die me wist te zeggen dat degene met de meeste kennis van het dossier Dommel, een Nederlandstalige, niet op kantoor was. Hij belooft een en ander persoonlijk op te volgen bij Proximus en terug te bellen binnen enkele minuten. Benieuwd...
Laatst gewijzigd door anoniempje1234 29 maa 2019, 10:32, in totaal 1 gewijzigd.
-
- Elite Poster
- Berichten: 3288
- Lid geworden op: 18 feb 2008, 17:55
- Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
- Bedankt: 60 keer
Heeft iemand hier ook zo een mail gekregen die gaat over Telenet,die een 'speciale regeling' wil uitwerken voor Dommel klanten?? ik vond dit vrij bizar,had eerder nog iets verwacht uit de Proximus groep.
-
- Elite Poster
- Berichten: 2929
- Lid geworden op: 04 jan 2013, 22:33
- Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
- Bedankt: 190 keer
Of net niet, fluppie. Ze zullen mogelijks Px niets meer gunnen... Dat is ook een mogelijkheid.
Internet & TV: Orange Love Trio
GSM: Go Plus + Carrefour Mobile (vervanging vaste lijn)
Mifi: Tempo Giga
iPhone 11 64GB SG | Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) | Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) | iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw | Apple TV 4 | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
GSM: Go Plus + Carrefour Mobile (vervanging vaste lijn)
Mifi: Tempo Giga
iPhone 11 64GB SG | Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) | Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) | iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw | Apple TV 4 | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
-
- Plus Member
- Berichten: 202
- Lid geworden op: 02 jul 2008, 14:26
- Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
- Bedankt: 1 keer
Hier hetzelfde. Dommel verkoopt zijn klantenbestand en probeer zo wat geld binnen te krijgen.fluppie schreef:Heeft iemand hier ook zo een mail gekregen die gaat over Telenet,die een 'speciale regeling' wil uitwerken voor Dommel klanten?? ik vond dit vrij bizar,had eerder nog iets verwacht uit de Proximus groep.
-
- Premium Member
- Berichten: 679
- Lid geworden op: 23 aug 2017, 22:52
- Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
- Bedankt: 76 keer
@anoniempje
Bel of chat eens met een Px operator ("hopelijk eentje die van wanten weet") om de porting status te weten te komen
https://www.proximus.be/support/nl/id_c ... ienst.html
uw nr is en blijft van u
MyPx beschikbaarheid heeft minder belang (vermoedelijk een "nachtelijk batch proces" dat pas geactiveerd wordt na registratieproces Pay&Go)
Bel of chat eens met een Px operator ("hopelijk eentje die van wanten weet") om de porting status te weten te komen
https://www.proximus.be/support/nl/id_c ... ienst.html
uw nr is en blijft van u
MyPx beschikbaarheid heeft minder belang (vermoedelijk een "nachtelijk batch proces" dat pas geactiveerd wordt na registratieproces Pay&Go)
-
- Starter
- Berichten: 6
- Lid geworden op: 28 maa 2019, 10:01
Er zijn maar drie voldoende kapitaalkrachtige spelers om extra klanten op te pikken en daarvoor te betalen: telenet, proximus en orange:fluppie schreef:Heeft iemand hier ook zo een mail gekregen die gaat over Telenet,die een 'speciale regeling' wil uitwerken voor Dommel klanten?? ik vond dit vrij bizar,had eerder nog iets verwacht uit de Proximus groep.
* Proximus. Ik vraag me af hoe makkelijk het voor proximus is om als schuldeiser van dommel geld te schuiven rechtstreeks naar de haaien achter alpha11.
* Telenet heeft klanten die niet zo gemakkelijk van het kabelplatform stappen. Die zullen allicht trouwer zijn, gewoon al omwille van de andere fysieke infrastructuur.
* Orange heeft te dunne marges op vaste lijn-klanten via de kabel.
Lijkt me dus logisch...
@M_016 : Natuurlijk heb ik dat al gedaan. Elke keer een ander antwoord. De ene keer is het "hm, dat is raar". De andere keer is het "zou al in orde moeten zijn". De volgende keer is "Dat is minstens 3 werkdagen. Enkel een fysieke winkel kan meer uitleg geven door de tweedelijns support aan te spreken." De fysieke winkel belooft me om een technicus te laten terugbellen. Dat telefoontje terug is nooit gebeurd.
Het is gewoon geen gerust gevoel dat ik niets op papier heb, enkel een simkaart die (nog?) niet actief is.
- NuKeM
- Content Editor
- Berichten: 5132
- Lid geworden op: 10 nov 2002, 00:55
- Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
- Bedankt: 156 keer
- Contacteer:
Net mail gehad:
Ze mogen het wel eens gaan wetenGoed nieuws!
Uw mobiel freedom abonnement zoals u dat kent blijft bestaan, met dezelfde voorwaarden en prijzen. In de loop van de volgende uren mag u een e-mail verwachten waarin we u een concreet voorstel doen. U kan uw mobiel nummer dus gewoon behouden!
U hoort snel van ons.
Het dommel/billi team
- Sinna
- Elite Poster
- Berichten: 2417
- Lid geworden op: 14 nov 2008, 08:22
- Twitter: KrSi78
- Locatie: Brugge
- Uitgedeelde bedankjes: 208 keer
- Bedankt: 152 keer
En hiermee is de verwarring compleet. Aan de ene kant mooi dat het abo blijft, maar ik kan me inbeelden dat er nu heel veel mensen aan het verhuizen zijn...
Computer(k)nul
-
- Premium Member
- Berichten: 679
- Lid geworden op: 23 aug 2017, 22:52
- Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
- Bedankt: 76 keer
@anoniempje
Tja, het wordt blijkbaar tijd dat "men eens met de grove borstel door de Px frontend klantendienst gaat"
Het is aan hen om contact te nemen met de backend/technici en u in te lichten
Een porting kan in principe wel enigszins uitlopen: de donoroperator dient binnen de 2 werkdagen zijn akkoord/weigering te geven en de receptor dient deze binnen de 8 werkdagen uit te voeren
Niks belet de receptor evenwel "direct routing" toe te passen, tt.z. uw nr te activeren in zijn netwerk voor uw (gefactureerd) uitgaand verkeer en voor verkeer naar u (inkomend) vanuit/via het netwerk van de receptor
Voorstel:
Bel eens met 0800 22800 kies voor technisch probleem ik kan niet bellen (u geeft u gsm-nr) zonder er melding van te maken dat het een geporteerd/te porteren nr is en dring erop aan dat men u verder helpt terwijl u aan de lijn bent
Succes
Tja, het wordt blijkbaar tijd dat "men eens met de grove borstel door de Px frontend klantendienst gaat"
Het is aan hen om contact te nemen met de backend/technici en u in te lichten
Een porting kan in principe wel enigszins uitlopen: de donoroperator dient binnen de 2 werkdagen zijn akkoord/weigering te geven en de receptor dient deze binnen de 8 werkdagen uit te voeren
Niks belet de receptor evenwel "direct routing" toe te passen, tt.z. uw nr te activeren in zijn netwerk voor uw (gefactureerd) uitgaand verkeer en voor verkeer naar u (inkomend) vanuit/via het netwerk van de receptor
Voorstel:
Bel eens met 0800 22800 kies voor technisch probleem ik kan niet bellen (u geeft u gsm-nr) zonder er melding van te maken dat het een geporteerd/te porteren nr is en dring erop aan dat men u verder helpt terwijl u aan de lijn bent
Succes
-
- Starter Plus
- Berichten: 28
- Lid geworden op: 25 aug 2018, 11:31
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 2 keer
Daarnet van EDPnet mail gekregen dat mijn verbinden 'opgeleverd' is, en ja hoor, op extra.edpnet.net stond mijn oud (Dommel) telefoonnummer nu op ACTIEF.
Vlug wat aanpassingen gedaan in de FritzBox 7360 en ik kan terug bellen.
Bedankt aan de jongens van EDPNet voor de snelle service!
Vlug wat aanpassingen gedaan in de FritzBox 7360 en ik kan terug bellen.
Bedankt aan de jongens van EDPNet voor de snelle service!
-
- Starter
- Berichten: 6
- Lid geworden op: 28 maa 2019, 10:01
Bedankt voor de hint. Bij dezelfde technische helpdesk terechtgekomen als gisteren. Nu was tenminste de vraag naar dommel vertrokken. 48 uur heeft proximus daarvoor nodig gehad...M_016 schreef:@anoniempje
Tja, het wordt blijkbaar tijd dat "men eens met de grove borstel door de Px frontend klantendienst gaat"
Het is aan hen om contact te nemen met de backend/technici en u in te lichten
Een porting kan in principe wel enigszins uitlopen: de donoroperator dient binnen de 2 werkdagen zijn akkoord/weigering te geven en de receptor dient deze binnen de 8 werkdagen uit te voeren
Niks belet de receptor evenwel "direct routing" toe te passen, tt.z. uw nr te activeren in zijn netwerk voor uw (gefactureerd) uitgaand verkeer en voor verkeer naar u (inkomend) vanuit/via het netwerk van de receptor
Voorstel:
Bel eens met 0800 22800 kies voor technisch probleem ik kan niet bellen (u geeft u gsm-nr) zonder er melding van te maken dat het een geporteerd/te porteren nr is en dring erop aan dat men u verder helpt terwijl u aan de lijn bent
Succes
-
- Elite Poster
- Berichten: 4539
- Lid geworden op: 01 apr 2009, 09:37
- Uitgedeelde bedankjes: 254 keer
- Bedankt: 210 keer
Heb ik ook gekregen.anoniempje1234 schreef:Email van dommel:
Beste xxxx
Goed nieuws!
Uw mobiel freedom abonnement zoals u dat kent blijft bestaan, met dezelfde voorwaarden en prijzen. In de loop van de volgende uren mag u een e-mail verwachten waarin we u een concreet voorstel doen. U kan uw mobiel nummer dus gewoon behouden!
U hoort snel van ons.
Het dommel/billi team
Ik had ondertussen al telefoon van Telenet gekregen met hun voorstel.
Eigenlijk niets bijzonders, ze verwezen in mijn geval naar het 0€ abonnement, eentje zonder abonnement maar zeer hoge belkosten dus.
Ik was dus van plan van naar Mobile Vikings te gaan, maar als ik mijn abonnement gewoon kan behouden, dan zal ik dat doen, natuurlijk.
Het is wel chaotisch verlopen tot hier toe.
Hoe onfeilbaarder de god, hoe langer de tenen...
Tijd voor je eigen wake-up call.Goendi schreef:Sorry die mening is belachelijk. Een commerciele firma die jarenlang geen facturen betaald maar wel facturen int, en dan plots drie dagen voorafgaand aan het uittrekken van de stekker een communicatie doet, maar niet eens de moeite heeft gedaan om bescherming te vragen tegen zijn leveranciers - zet duizenden klanten in de koude. Dat afwimpelen omdat de "overheid" de schuld heeft, in Rusland ok - in België zeg ik, komaan wake up.raf1 schreef:Neen, de rechter heeft alleen gezegd dat Dommel geen recht heeft op "dringende en voorlopige maatregelen" in kortgeding. Dat de consument daar dan de dupe van wordt, speelt in België blijkbaar totaal geen rol.heist_175 schreef:Principieel ben ik het met u eens, maar ik las gisteren in DeStandaard ook dat er al een uitspraak in eerste aanleg én in beroep is geweest. Dan is het wel duidelijk zeker?
Over de princiepskwestie betreffende de gereguleerde tarieven heeft de rechter zich niet uitgesproken. De vraag blijft dus waarom die gereguleerde tarieven blijkbaar zó moeilijk te verkrijgen zijn bij Proximus.
Dommel is niet het eerste slachtoffer, er was ook ooit Base/Snow dat korte tijd televisie aanbood maar genekt werd door de commerciële wholesale-wurgprijzen van Proximus. Nota bene werd Snow daarna snel opgeslokt door Proximus-dochter Scarlet. En Scarlet zelf is vroeger ook met goedkeuring van de de mededingingsautoriteit op een eigenaardige manier overgenomen door Proximus.
Opvallende gelijkenis is dat Dommel/Alpha11 ook aan een tv-project werkt en blijkbaar tot het uiterste moet gaan om de gereguleerde tarieven te verkrijgen.
Sorry, maar dit verhaal stinkt toch opnieuw langs alle kanten. Ik begrijp nu héél goed waarom EDPnet zich niet aan televisie waagt.
Eerst even alles lezen en alle kanten van het verhaal lezen/horen voor je iets plaatst.
Ik heb de verhalen volledig gehoord en er zijn enorme misstappen gebeurd vanuit Proximus kant.
er is lang genoeg samengezeten met proximus om alles uit te klaren en met andere partijen.
Maar als zelfs het gerecht gewoon het kortgeding weigert op basis van het feit dat het niet dringed genoeg is en dat het niet uitmaakt ok klanten zullen de pineut zijn of niet, waar sta je dan als leverancier?
een typisch belgisch machtspelletje van de grote partijen en ex-overheidsbedrijven
- lacer
- Elite Poster
- Berichten: 2635
- Lid geworden op: 24 feb 2007, 23:15
- Locatie: Gent
- Uitgedeelde bedankjes: 109 keer
- Bedankt: 133 keer
Te laat Dommel, gisteren naar een Vanden Borre winkel gereden om een Scarlet Red sim af te halen.NuKeM schreef:Net mail gehad:Ze mogen het wel eens gaan wetenGoed nieuws!
Uw mobiel freedom abonnement zoals u dat kent blijft bestaan, met dezelfde voorwaarden en prijzen. In de loop van de volgende uren mag u een e-mail verwachten waarin we u een concreet voorstel doen. U kan uw mobiel nummer dus gewoon behouden!
U hoort snel van ons.
Het dommel/billi team
Vandaag reeds actief.
Wel ietsje duurder, maar ik wenste het behoud van het Proximus 4G netwerk.
EdpNet XL 99/35 Mbps
VoIp OVH + Gigaset C610IP + C430H
Telenet Digital TV HD Digicorder AD 2100 black
RPi 2B + 3B +3B+ Kodi
FLUKSO monitoring Elec-Gas-Water-PV > PVoutput
Ubuntu Mate 18.04
VoIp OVH + Gigaset C610IP + C430H
Telenet Digital TV HD Digicorder AD 2100 black
RPi 2B + 3B +3B+ Kodi
FLUKSO monitoring Elec-Gas-Water-PV > PVoutput
Ubuntu Mate 18.04
-
- Moderator
- Berichten: 19634
- Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
- Twitter: kriskenbe
- Locatie: Massemen - 91WET0
- Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
- Bedankt: 1003 keer
- Contacteer:
En een nieuwe mail
Goed nieuws!
Uw mobiel freedom abonnement zoals u dat kent blijft bestaan, met dezelfde voorwaarden en prijzen. U kan uw mobiel nummer dus gewoon behouden!
Alleen het netwerk dat we gebruiken wijzigt. Voorheen verliep het mobiel verkeer over het Proximus-netwerk, vanaf nu doen we hiervoor beroep op een ander netwerk. Concreet betekent dit dat we u een gratis nieuwe simkaart dienen te bezorgen.
Als u hiervan gebruik wil maken, gelieve het volgende te doen:
Surf naar dommel.com/freedom
Verifieer en vul uw gegevens aan.
Vul uw huidige dommel simkaartnummer in.
Bevestig dat u uw freedom abonnement en nummer wil behouden.
Daarna bezorgen we u via post zo snel mogelijk een nieuwe simkaart.
Goed nieuws!
Uw mobiel freedom abonnement zoals u dat kent blijft bestaan, met dezelfde voorwaarden en prijzen. U kan uw mobiel nummer dus gewoon behouden!
Alleen het netwerk dat we gebruiken wijzigt. Voorheen verliep het mobiel verkeer over het Proximus-netwerk, vanaf nu doen we hiervoor beroep op een ander netwerk. Concreet betekent dit dat we u een gratis nieuwe simkaart dienen te bezorgen.
Als u hiervan gebruik wil maken, gelieve het volgende te doen:
Surf naar dommel.com/freedom
Verifieer en vul uw gegevens aan.
Vul uw huidige dommel simkaartnummer in.
Bevestig dat u uw freedom abonnement en nummer wil behouden.
Daarna bezorgen we u via post zo snel mogelijk een nieuwe simkaart.
Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
-
- Moderator
- Berichten: 19634
- Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
- Twitter: kriskenbe
- Locatie: Massemen - 91WET0
- Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
- Bedankt: 1003 keer
- Contacteer:
Uit goede bron kan ik bevestigen dat dit Telenet is.
Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
- Sinna
- Elite Poster
- Berichten: 2417
- Lid geworden op: 14 nov 2008, 08:22
- Twitter: KrSi78
- Locatie: Brugge
- Uitgedeelde bedankjes: 208 keer
- Bedankt: 152 keer
Had ik wel verwacht.
Ik probeer te registreren voor twee nummers bij Dommel (op dezelfde account) maar het lijkt er op dat er maar één aanvaard wordt. Waar kan ik zien of beide nummers aangemeld zijn om een nieuwe SIM-kaart te ontvangen?
Ik probeer te registreren voor twee nummers bij Dommel (op dezelfde account) maar het lijkt er op dat er maar één aanvaard wordt. Waar kan ik zien of beide nummers aangemeld zijn om een nieuwe SIM-kaart te ontvangen?
Computer(k)nul
-
- Premium Member
- Berichten: 679
- Lid geworden op: 23 aug 2017, 22:52
- Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
- Bedankt: 76 keer
@ Daviper…. kijk eens naar commentaren p.5 & 6 van o.a. @joachim EDPnet
Ik kan deze enkel bijtreden …. indien Px geen door BIPT gereguleerde diensten aan Dommel zou willen leveren (aan de afgesproken/opgelegde tarieven) was het BIPT al lang tussengekomen en was de dienstverlening niet stopgezet (voorlopige maatregelen), met als enige mogelijke uitzondering hierop facturen worden (bij herhaling) tijdig niet binnen de contractueel vastgelegde periodes betaald)
Dus graag - indien mogelijk feiten - wat tot op heden blijkbaar onvindbaar is op het internet (bv. de publieke info van de arresten van rechtbanken en hoven) - bv. een link naar de arresten van de 1e rechtbank en van het hof van beroep
Ik kan deze enkel bijtreden …. indien Px geen door BIPT gereguleerde diensten aan Dommel zou willen leveren (aan de afgesproken/opgelegde tarieven) was het BIPT al lang tussengekomen en was de dienstverlening niet stopgezet (voorlopige maatregelen), met als enige mogelijke uitzondering hierop facturen worden (bij herhaling) tijdig niet binnen de contractueel vastgelegde periodes betaald)
Dus graag - indien mogelijk feiten - wat tot op heden blijkbaar onvindbaar is op het internet (bv. de publieke info van de arresten van rechtbanken en hoven) - bv. een link naar de arresten van de 1e rechtbank en van het hof van beroep
-
- Elite Poster
- Berichten: 2786
- Lid geworden op: 04 sep 2004, 19:37
- Locatie: Antwerpen... naast de parking
- Uitgedeelde bedankjes: 526 keer
- Bedankt: 248 keer
Edpnet had zich uit dit topic moeten houden, dit was duidelijk lijkenpikken of klantenwerving. Daar is dit topic niet voor bedoeld.Goztow schreef:
Voor de duidelijkheid: userbase houdt edpnet helemaal geen hand boven het hoofd. We hebben actief geprobeerd om vertegenwoordigers van andere isp's hier ook te krijgen, soms met beperkt succes. Zo zijn er accounts geweest van scarlet, weepee, mobile vikings, edpnet, en zelfs proximus (remember Eva?). Niet allemaal zijn ze in the long run gebleven.
Elke isp zou blij zijn met 20000 nieuwe klanten. Maar het valt mij op, dat ze hiervoor wel tijd maken, maar geen tijd maken om bvb patd een oplossing aan te bieden, nadat ze hem gelokt hadden met verkeerde informatie.
Als de providers dan enkel nog hiervoor actief zijn, dan kunnen ze beter wegblijven, want dan doen ze het forum meer kwaad dan goed
de koe zegt boe
-
- Elite Poster
- Berichten: 1139
- Lid geworden op: 11 mei 2007, 14:00
- Locatie: zwijndrecht
- Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
- Bedankt: 78 keer
- Contacteer:
Je ziet het volgens mij iets te grof in.
Again, dat veel mensen naar edpnet gaan is hun/ons probleem.
Zoals meermaals gezegd zijn er meermaals ook pogingen geweest om "representatieven" van andere providers hier te krijgen. "Eva" was inderdaad bijvoorbeeld een tijdje actief hier.
Dat ze in deze topic dan wat hulp bieden aan de honderden if not duizenden klanten die allemaal snel snel naar een andere provider, aangezien de telefonische support roodgloeiend staat, neem ik ze (en waarschijnlijk bijna iedereen hier) niet echt kwalijk... Minder uiteindelijke moeite voor hun.
Maareuh, patd? Bedoel je "luc"? De persoon met z'n mailserver probleem? Correct dat ze op de telefoon dat hadden moeten zeggen, maar de oplossing is al meermaals gegeven.
Dat je op een consumentenlijn met een dynamisch IP geen mails rechtstreeks (of gelimiteerd) kan versturen heb je bij zo goed als elke zelfrespecterende ISP. Enkel Dommel deed daar niet aan, maar stond ook zo goed als altijd in elke blocklist daarvoor.
Again, dat veel mensen naar edpnet gaan is hun/ons probleem.
Zoals meermaals gezegd zijn er meermaals ook pogingen geweest om "representatieven" van andere providers hier te krijgen. "Eva" was inderdaad bijvoorbeeld een tijdje actief hier.
Dat ze in deze topic dan wat hulp bieden aan de honderden if not duizenden klanten die allemaal snel snel naar een andere provider, aangezien de telefonische support roodgloeiend staat, neem ik ze (en waarschijnlijk bijna iedereen hier) niet echt kwalijk... Minder uiteindelijke moeite voor hun.
Maareuh, patd? Bedoel je "luc"? De persoon met z'n mailserver probleem? Correct dat ze op de telefoon dat hadden moeten zeggen, maar de oplossing is al meermaals gegeven.
Dat je op een consumentenlijn met een dynamisch IP geen mails rechtstreeks (of gelimiteerd) kan versturen heb je bij zo goed als elke zelfrespecterende ISP. Enkel Dommel deed daar niet aan, maar stond ook zo goed als altijd in elke blocklist daarvoor.
-
- Elite Poster
- Berichten: 2786
- Lid geworden op: 04 sep 2004, 19:37
- Locatie: Antwerpen... naast de parking
- Uitgedeelde bedankjes: 526 keer
- Bedankt: 248 keer
En dan geef je verkeerde informatie door te claimen dat je geen enkele poort blokkeert. Dan zou een grootmoedig man zijn fout erkennen, en met een oplossing komen. Soit, dit is zinloos, ook weer off topic.... het blijft mij gewoon verbazen dat het weer edpnet is die bescherming krijgt.
Ik had je vorige commentaar ook gelezen, ik ben idd geen edpnet fan, ook geen dommel fan... eigenlijk van geen enkele provider fan. Toch vind ik het jammer dat dommel verdwijnt, want hoe meer concurentie er weg gaat, hoe slechter voor ons. Dat zou ook tellen voor edpnet. Dit heeft dus helemaal niks met een vete te maken
Ik had je vorige commentaar ook gelezen, ik ben idd geen edpnet fan, ook geen dommel fan... eigenlijk van geen enkele provider fan. Toch vind ik het jammer dat dommel verdwijnt, want hoe meer concurentie er weg gaat, hoe slechter voor ons. Dat zou ook tellen voor edpnet. Dit heeft dus helemaal niks met een vete te maken
de koe zegt boe
-
- Plus Member
- Berichten: 196
- Lid geworden op: 18 nov 2011, 00:44
- Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
- Bedankt: 29 keer
@bambipower:
Daar ben ik het helemaal niet mee eens. EDPnet en cie. hebben de afgelopen dagen hun uiterste best gedaan om in deze bizarre situatie Dommel-klanten een oplossing aan te reiken. Natuurlijk niet gespeend van eigenbelang, maar wat doet dat er ook toe? De interventies van EDPnet op dit forum zijn trouwens zeer beperkt en behoorlijk zakelijk gebleven; ik zie daar echt geen graten in. Als de 'helpende handen' in al die hectiek fouten maken, moeten ze dat uiteraard oplossen, maar geef hen ook even tijd om in en uit te ademen.
Wat er gebeurd is, is en blijft krankzinnig. Er zal wellicht een 'juridische waarheid' bestaan die deze of gene partij in mindere of meerdere mate 'verschoont', maar de essentie blijft: je dumpt geen twintigduizend klanten met een opzegtermijn van enkele dagen. Dat is gewoon not done. Ik wens Dommel nog het beste, maar het vertrouwen is weg.
Ik hoop ook dat de regulator hier lessen uit trekt om toekomstige scenario's zoals deze te vermijden.
Daar ben ik het helemaal niet mee eens. EDPnet en cie. hebben de afgelopen dagen hun uiterste best gedaan om in deze bizarre situatie Dommel-klanten een oplossing aan te reiken. Natuurlijk niet gespeend van eigenbelang, maar wat doet dat er ook toe? De interventies van EDPnet op dit forum zijn trouwens zeer beperkt en behoorlijk zakelijk gebleven; ik zie daar echt geen graten in. Als de 'helpende handen' in al die hectiek fouten maken, moeten ze dat uiteraard oplossen, maar geef hen ook even tijd om in en uit te ademen.
Wat er gebeurd is, is en blijft krankzinnig. Er zal wellicht een 'juridische waarheid' bestaan die deze of gene partij in mindere of meerdere mate 'verschoont', maar de essentie blijft: je dumpt geen twintigduizend klanten met een opzegtermijn van enkele dagen. Dat is gewoon not done. Ik wens Dommel nog het beste, maar het vertrouwen is weg.
Ik hoop ook dat de regulator hier lessen uit trekt om toekomstige scenario's zoals deze te vermijden.
-
- Elite Poster
- Berichten: 1139
- Lid geworden op: 11 mei 2007, 14:00
- Locatie: zwijndrecht
- Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
- Bedankt: 78 keer
- Contacteer:
Dat heeft Joachim ook gedaan? Alleen met een oplossing komen, waarom? Als je bij een random verkoper voor telenet aanklopt en vraagt of elke poort openstaat zullen ze het waarschijnlijk of in keulen horen donderen of gewoon "ja" zeggen, terwijl dat niet waar is.En dan geef je verkeerde informatie door te claimen dat je geen enkele poort blokkeert, Dan zou een grootmoedig man zijn fout erkennen.
Dommel blokkeerde ook poorten trouwens, al was dat tegen een exploit van een oudere fritzbox firmware.
-
- Starter Plus
- Berichten: 29
- Lid geworden op: 27 maa 2019, 02:45
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Intussen is mijn Jim sim kaart onderweg. Maar eventueel blijf ik ook bij Dommel. Hangt van het netwerk af - als dit inderdaad Telenet is, wat is jullie opinie/ervaring met dekking en kwaliteit in vergelijking met Proximus?
-
- Elite Poster
- Berichten: 1621
- Lid geworden op: 30 mei 2006, 13:20
- Twitter: goendi
- Locatie: Antwerpen
- Bedankt: 2 keer
- Contacteer:
Enkele objectieve elementen:krisken schreef:Ik zou iedereen hier aanraden om, als de je waarheid niet kent achter het Dommel/Billi/Proximus verhaal, niet te veel valse beschuldigingen in het rond te strooien. Een aantal mensen in dit topic hebben reeds een aantal vermoedens uitgesproken welke - mogelijks - kloppen. Anderen slaan dan weer de nagels op de kop. En nog anderen beschuldigen meteen anderen nog voordat ze ook maar iets weten.
En dit bovenstaande kan je vrij invullen met elke betrokken partij...
- Dommel betaald zijn rekeningen niet, maar hun klanten wel
- Dommel drijft het op de spits, vraagt geen bescherming tegen schuldeisers aan maar kondigt hun klanten wel met 3 dagen respijt een opzegging van de dienst aan
Twee elementen die concreet op fraude slaan. Heden (vandaag) klacht met burgerlijke partijstelling ingediend. We zullen zien "of ik hier beschuldigingen rondstrooi". Volgens mij is eenieder die een bedrijf voert verantwoordelijk om te zorgen dat zij als goede huisvader optreden. Als ze echter hun eigen voorwaarden niet respecteren noch de bestaande wetgeving, zijn ze ten persoonlijke titel aansprakelijk voor elke vordering die een klant instelt. En dat, sorry, is hier absoluut get geval.
Laatst gewijzigd door Goendi 29 maa 2019, 18:29, in totaal 1 gewijzigd.
-
- Elite Poster
- Berichten: 1139
- Lid geworden op: 11 mei 2007, 14:00
- Locatie: zwijndrecht
- Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
- Bedankt: 78 keer
- Contacteer:
Of je leest niet, of je probeert gewoon je zin erdoor te drammen.Goendi schreef:- Dommel betaald zijn rekeningen niet, maar hun klanten wel
Er was een rechtzaak gaande over de tarieven die dommel moest betalen. Dat ziet belgacom dus als "betaalt zijn rekeningen niet".
Jij zou dus Proximus op hun blauwe ogen geloven dat ze je nadien mooi de overschotten terugbetalen als ze hun gelijk krijgen?
De rekeningen zijn net betwist, daar gingen de rechtzaken over.