En overige; velen kennen niet eens het verschil tussen wifi/ lan kabel ,dat is toch ook internet krijg je vaak te horen

Maar neen, wat ge wél meebetaalde bij Belgacom was het miljoeneninkomen van Didier Bellens. 100 percent van de meerkost van hun abo's ging daar naartoe. Allez, dat en het grotere personeelsbestand om de winkels draaiende te houden. Maar extra service? Nope.1207 schreef:bij de groten, die duurder zijn, betaal je de service gewoon mee.
de kleintjes willen zo goedkoop mogelijk zijn, moeten aan belgacom betalen, dus kunnen enkel op service besparen. Dat doen ze ook want mijn goedkoopste alternatie op dei online site heeft iet eens een fysieke winkel.
Niet onnozel doen, het is exact hetzelfde als bij elke provider: op eigen risico de meuk zelf plaatsen OF bijbetalen om hen het te laten doen. Er is dus geen verschil.gelijk bij den ikea
Weeral nope; roteren van abo's bij Netflix en HBO (en binnenkort ook Amazon Prime voor TGT!!!): ~€10 per maand. Dat is al beter dan €25 per maand voor DigiTV bij Telenet waarbij ik maar naar 5% van hun rommel kijk.dus de vrt kijkt ge legaal en de rest illegaal/pikt ge gewoon?
tja, als ik dagelijks m'n pakje sigaretten steel dan zijn sigaretten ook ineens heel goedkoop geworden
Sorry, maar dat is cafépraat. De grote operatoren sturen wel degelijk sneller een technieker en leveren betere service in geval van problemen.James. schreef:Maar neen, wat ge wél meebetaalde bij Belgacom was het miljoeneninkomen van Didier Bellens. 100 percent van de meerkost van hun abo's ging daar naartoe. Allez, dat en het grotere personeelsbestand om de winkels draaiende te houden. Maar extra service? Nope.
Ik heb dit onthouden van een PX-medewerker.philippe_d schreef:Denk je dat het BIPT iedere prijsverhoging moet goedkeuren?riji schreef:Hoe zit het eigenlijk met het onderzoek van minister Peeters naar de abnormale prijsstijgingen in de sector?
Hoe kan het BIPT elke prijsverhoging steeds goedkeuren?
't Zou leuk zijn, gewoon eens ter info, na te kijken hoeveel probleemstellingen er hier per operator aan bod komen en dat te vergelijken met het aantal klanten bij desbetreffende operator er zijn.James. schreef:Maar extra service? Nope.
Niet onnozel doen, het is exact hetzelfde als bij elke provider: op eigen risico de meuk zelf plaatsen OF bijbetalen om hen het te laten doen. Er is dus geen verschil.
gij verstaat iets anders onder extra serviceJames. schreef: Maar neen, wat ge wél meebetaalde bij Belgacom was het miljoeneninkomen van Didier Bellens. 100 percent van de meerkost van hun abo's ging daar naartoe. Allez, dat en het grotere personeelsbestand om de winkels draaiende te houden. Maar extra service? Nope.
hier werd alles geïnstalleerd zonder dat ik extra moest bijbetalen, dat zit dus als service in de prijs, net als de winkel, het personeel ...Niet onnozel doen, het is exact hetzelfde als bij elke provider: op eigen risico de meuk zelf plaatsen OF bijbetalen om hen het te laten doen. Er is dus geen verschil.
dus ge pleit hier heel den tijd voor gierig is plezierig maar nu beweert ge dat ge netjes braaf abonnementjes betaald? HBO kunt ge in principe enkel via telenet zien. elke andere manier is per definitie illegaalWeeral nope; roteren van abo's
Goh ja, prullen met VPN's vind ik niet illegaal, maar de aanbieders natuurlijk wel, dus goed.1207 schreef:dus ge pleit hier heel den tijd voor gierig is plezierig maar nu beweert ge dat ge netjes braaf abonnementjes betaald? HBO kunt ge in principe enkel via telenet zien. elke andere manier is per definitie illegaal
Yelo kan je ook 'niet' zien op het netwerk van proximus, echter als je subnet 213.224.150.0/24 over een telenet vpn route werkt het ook gewoon vanaf proximus.James. schreef:Goh ja, prullen met VPN's vind ik niet illegaal
ik ga ook akkoord dat er een hele grijze zone is waar ge ni weet oe het nu zit.ITnetadmin schreef:Ga ik 100% mee akkoord. Als er ergens ter wereld op een "legale" manier een aanbod is en je slaagt erin daarvan gebruik te maken, ben je legaal bezig, ook al heb je met vpns en andere truuken bepaalde gegevens moeten obfusceren.
Tja, zoals eerder geschreven woon ik op 2.7 km van het centrum van een stad (en ik ben heus niet het enige huis dat hier staat maar een ganse wijk) waar Proximus FTTH heeft liggen... maar hier geraak ik amper aan 16 Mbps downloa en nog erger amper 2 Mbps upload.proximusboyke schreef:en toch blijf ik erbij, de dag dat ze moigen werken zoals in nederland en frankrijk zullen de mensen heel veel meer klagen.
Voor welke andere aspecten zou men beter Telenet (of Orange) nemen ?GuntherDW schreef:...
Nu zijn er wel andere aspecten waarvoor je beter inderdaad Telenet (of Orange) zou nemen, maar het beeld dat jullie proberen schapen dat niemand een deftige lijn zal krijgen... nee.
...
Daarvoor moet je niet alles bij telenet hebben, je kan ook en combinatie VDSL-telenet of VDSL-satteliet nemen bijvoorbeeld.proximusboyke schreef: - mensen die groot gezin hebben en iedereen een tv op slaapkamer willen
- mensen die maar 20 - 30 kunnen halen die graag snel blijven downloaden als moeder de vrouw thuis een hd kijkt en falumie vtm hd aan het opnemen is of andere programmas die hd zijn
Ik krijg in deze thread van sommigen hier toch het totaal tegenovergestelde beeld/gevoel. Daarom dat ik (en anderen) terecht op onze achterste poten gaan staan.proximusboyke schreef:in vele gevallen is dsl geen rommel.
Maar zeggen dat iedereen bij telenet dommekloten zijn vind ik er gewoon over.
het is gewoon pest (px) of cholera (telenet)GuntherDW schreef: Ik zeg niet dat je nooit voor TN moet gaan, dat heb ik ook proberen duidelijk maken, alleen wordt in deze thread een nogal vertekend beeld gecreërd denk ik. Van beide kanten uit.
Auteursrechten,HDtv,telefonie en internet staat duidelijk apart vermeld op je maandelijks factuur.johan.devos schreef:De auteursrechten voor TV stijgen van 4.05 naar 4.45€ mer maand. Dit is bijna 10% erbij.
Wordt dit dan ook integraal doorgestort naar ...?
Is dit transparant en kan dit gecontroleerd worden? Staat dit in hun jaarverslagen of is dit gewoon een item op hun rekening om regelmating te kunnen verhogen?
Ik kijk zo. Echt heel goedkoop kan je het niet noemen. Ik heb business 200 en dat is al 60 euro.buthead schreef:Neem onbeperkt internet abbo + htpc en zo stream je velen kanalen al gratis dag van vandaag
Uiteraard kabel tv hebben is wel handiger
Ik heb die brief ook ontvangen,en er staat duidelijk bij.Goed om te weten,lacer schreef:ik heb enkel tv abonnement, geeft dit ook meer data verbruik ? HD zenders zeker, de ene komt erbij, de ander verdwijnt
Of gewoon simpelweg opzeggen en geen tv meer kijken en voorlopig vervangen door op een ander te gaan Netflix.proximusboyke schreef: Vind je het te duur ga gewoon naar iets anders.
Dat er geen koper ligt,heeft Telenet niets mee te maken :roll:Zo ver afgelegen zul jij ook niet wonen,anders lag er waarschijnlijk ook geen coax.Muziekbos schreef:Of gewoon simpelweg content zijn met basic internet en het betreuren dat het koper hier niet aanwezig is (hier kan ik jammer genoeg niet op een ander gaanproximusboyke schreef: Vind je het te duur ga gewoon naar iets anders.):