Belgische telco Mobistar gaat nog dit jaar digitale kabel-tv

Hier kunt u alles kwijt over TV over de kabel
fluppie
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3288
Lid geworden op: 18 feb 2008, 17:55
Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
Bedankt: 60 keer

Ik persoonlijk ken heel wat Telenet klanten,die bij de kabel willen blijven,maar daarom nog niet bij Telenet.Daarbij speelt de prijs de grootste rol.
apestaart
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1315
Lid geworden op: 10 jun 2013, 21:23
Locatie: Oostende
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 66 keer

Overschakelen zal ik in ieder geval niet doen want dan ben ik de PRIME zenders kwijt, bovendien zou ik mijn Digicorder moeten binnenbrengen wat tot gevolg heeft dat ik al mijn opnames kwijt ben.
Wat ik wel eventueel zou doen is Mobistar er bij nemen al is het maar tijdelijk op proef, de kwestie is of dat technisch mogelijk is maar we zijn nog zo ver niet, ik zal eerst het aanbod, de prijs en de voorwaarden van Mobistar bekijken als het zo ver is en dan een beslissing nemen.

[Afbeelding Post made via mobile device ]
ubremoved_22196
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3131
Lid geworden op: 18 apr 2013, 09:41
Locatie: Leuven
Uitgedeelde bedankjes: 352 keer
Bedankt: 222 keer

Het is allemaal nog koffiedik kijken... Gewoon wachten en niet te veel speculeren anders gaan we leven in onze eigen fantasie en misschien veel te hard teleurgesteld zijn. :)
boulder
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4539
Lid geworden op: 01 apr 2009, 09:37
Uitgedeelde bedankjes: 254 keer
Bedankt: 210 keer

De kans dat zij Prime gaan aanbieden lijkt mij toch wel heel klein.
Telenet heeft daarvoor betaald om het alleenrecht te hebben, waarom zouden zij dat dan weer doorverkopen aan Mobistar?
Hoe onfeilbaarder de god, hoe langer de tenen...
daydreamke
Pro Member
Pro Member
Berichten: 383
Lid geworden op: 05 okt 2012, 20:43
Uitgedeelde bedankjes: 21 keer
Bedankt: 25 keer

Is er al meer nieuws over het kabelavontuur van Mobistar?
fluppie
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3288
Lid geworden op: 18 feb 2008, 17:55
Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
Bedankt: 60 keer

Ergens in de tweede helft van 2015,is wat ik overal gelezen heb.Ik zou,mocht ik in Uw plaats zijn,geen te hoge verwachtingen koesteren op data,laat ons hopen,tegen eind dit jaar.

http://trends.knack.be/economie/e-busin ... 30769.html
kristofmertens
Pro Member
Pro Member
Berichten: 284
Lid geworden op: 07 aug 2013, 20:26
Locatie: Aarschot
Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
Bedankt: 34 keer

Een tijdje geleden mezelf ingeschreven met de interesse in Digitale TV + internet van Mobistar.
Gisteren telefoon gekregen van een medewerker met de vraag of ik 6 maand gratis wil testen.

Nog iemand deze ervaring?
TV: Telenet + CI+ module + Streamz
Internet: Telenet All internet 300
GSM: Orange Go Plus + Extra Surf Card, Orange Go Light
Vaganzza
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2929
Lid geworden op: 04 jan 2013, 22:33
Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
Bedankt: 190 keer

Ik heb het nog al gehoord. Internet zou een 200/10 profiel zijn, tv-zenders geen idee (maar vermoed ongeveer zelfde als TN nu aanbiedt). Telefonie niet mogelijk in de testfase als ik mij niet vergis.

EDIT: nog het belangrijkste vergeten vermelden, er zou geen data limiet zijn.
Internet & TV: Orange Love Trio
GSM: Go Plus + Carrefour Mobile (vervanging vaste lijn)
Mifi: Tempo Giga

 iPhone 11 64GB SG |  Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) |  Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) |  iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw |  Apple TV 4 | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
kristofmertens
Pro Member
Pro Member
Berichten: 284
Lid geworden op: 07 aug 2013, 20:26
Locatie: Aarschot
Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
Bedankt: 34 keer

Vaganzza schreef:Ik heb het nog al gehoord. Internet zou een 200/10 profiel zijn, tv-zenders geen idee (maar vermoed ongeveer zelfde als TN nu aanbiedt). Telefonie niet mogelijk in de testfase als ik mij niet vergis.

EDIT: nog het belangrijkste vergeten vermelden, er zou geen data limiet zijn.
Mij is beloofd dat het om 100/5 zou gaan met onbeperkt downloaden.
Na de test kan ik kiezen of ik in instap, hopelijk tegen betere tarieven als Telenet.
Voorlopig laat ik Telenet lopen naast Mobistar, aangezien het om een test gaat weet je nooit.
TV: Telenet + CI+ module + Streamz
Internet: Telenet All internet 300
GSM: Orange Go Plus + Extra Surf Card, Orange Go Light
Vaganzza
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2929
Lid geworden op: 04 jan 2013, 22:33
Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
Bedankt: 190 keer

Mja, ik kan qua snelheid ook alleen maar zeggen wat ik gehoord heb. We zullen het wel snel horen eens geïnstalleerd :)
Internet & TV: Orange Love Trio
GSM: Go Plus + Carrefour Mobile (vervanging vaste lijn)
Mifi: Tempo Giga

 iPhone 11 64GB SG |  Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) |  Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) |  iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw |  Apple TV 4 | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
kristofmertens
Pro Member
Pro Member
Berichten: 284
Lid geworden op: 07 aug 2013, 20:26
Locatie: Aarschot
Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
Bedankt: 34 keer

Vaganzza schreef:Mja, ik kan qua snelheid ook alleen maar zeggen wat ik gehoord heb. We zullen het wel snel horen eens geïnstalleerd :)
Het kan misschien wel kloppen wat je zegt.
Keuze had ik niet, misschien later wel.

Ik hoop alleen maar dat de kwaliteit en stabiliteit beter is dan Telenet, aangezien het over hetzelfde netwerk gaat.
TV: Telenet + CI+ module + Streamz
Internet: Telenet All internet 300
GSM: Orange Go Plus + Extra Surf Card, Orange Go Light
Vaganzza
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2929
Lid geworden op: 04 jan 2013, 22:33
Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
Bedankt: 190 keer

Ik ben vooral benieuwd naar de interface, al zal je er uiteraard rekening moeten houden met kinderziekten. En ook de prijs zal een bepalende factor zijn.
Internet & TV: Orange Love Trio
GSM: Go Plus + Carrefour Mobile (vervanging vaste lijn)
Mifi: Tempo Giga

 iPhone 11 64GB SG |  Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) |  Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) |  iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw |  Apple TV 4 | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
fluppie
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3288
Lid geworden op: 18 feb 2008, 17:55
Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
Bedankt: 60 keer

Eindelijk iemand hier op UB die het geluk heeft om mee te doen aan de testen van Mobistar,ik hoop dat je ons op de hoogte houd? Natuurlijk zal je,indien je achteraf klant word bij Mobistar bovenaan de lijst staan,dat is ook wel meegenomen,want als alles goed verloopt,denk ik dat ze bij Mobistar hun handen vol gaan hebben dan.
Ben ook wel benieuwd naar de samenstelling v/h pack,en hoeveel tv zenders t.o.v. Telenet,en Scarlet(Mobistar heeft al enkele keren laten weten dat het om een Basic triple Play zou gaan).
kristofmertens
Pro Member
Pro Member
Berichten: 284
Lid geworden op: 07 aug 2013, 20:26
Locatie: Aarschot
Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
Bedankt: 34 keer

fluppie schreef:Eindelijk iemand hier op UB die het geluk heeft om mee te doen aan de testen van Mobistar,ik hoop dat je ons op de hoogte houd? Natuurlijk zal je,indien je achteraf klant word bij Mobistar bovenaan de lijst staan,dat is ook wel meegenomen,want als alles goed verloopt,denk ik dat ze bij Mobistar hun handen vol gaan hebben dan.
Ben ook wel benieuwd naar de samenstelling v/h pack,en hoeveel tv zenders t.o.v. Telenet,en Scarlet.
Installatiedatum is 21/9, dan weet ik jullie meer te vertellen.
Ik moet enkel om de zoveel tijd als tegenprestatie mijn mening en ervaring delen, kleine moeite :-D
TV: Telenet + CI+ module + Streamz
Internet: Telenet All internet 300
GSM: Orange Go Plus + Extra Surf Card, Orange Go Light
Gebruikersavatar
Petervanakelyen
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1614
Lid geworden op: 30 dec 2009, 22:36
Locatie: Antwerpen
Uitgedeelde bedankjes: 98 keer
Bedankt: 169 keer

Ben ook benieuwd. Als ze effectief ongelimiteerd downloaden aanbieden (zonder regenboogmeter) hebben ze alleszinds al een streepje voor bij mij :)
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5424
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
Bedankt: 313 keer

@kristofmertens: lucky bastard. :-D

op aangeven van mijn link? :-D
satsurfer schreef:Enkele Mobistar-klanten uit de regio's Charleroi en Luik krijgen momenteel de mogelijkheid om internet aan superhoge snelheid en digitale televisie van Mobistar te testen. Dankzij deze testers kunnen we ons voorbereiden op een optimale klantervaring voor onze nationale lancering. Heb je ook interesse om deel te nemen aan deze tests?
https://www.mobistar.be/nl/producten-en ... #formTitle
heb mij alvast ingeschreven.
off-topic: waarom schrijf je niet verder in
https://userbase.be/forum/viewtopic.php ... &start=240

@mod: misschien kan deze thread naar daar verplaatst worden? :-D

wat ik mij afvraag: zullen zij ook Mobistar CI's aanbieden? Indien niet, zou dit toch serieus manko zijn.
Laatst gewijzigd door satsurfer 03 sep 2015, 21:45, in totaal 1 gewijzigd.
ChelloExtremer
Premium Member
Premium Member
Berichten: 552
Lid geworden op: 05 nov 2005, 23:51
Locatie: Leuven (016)
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 30 keer

meer info over het Mobi* aanbod kan je vinden op http://forum.adsl-bc.org/viewtopic.php?f=54&t=91482 ... in wallonie zijn ze al langer aan het beta-testen. Da's op het netwerk van voo natuurlijk, dus mss gaat het aanbod in Wallonie en Vlaanderen anders zijn?

edit: zie ook https://www.netsh.be/test-de-la-solutio ... -le-cable/
Dima_2005
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2490
Lid geworden op: 23 jan 2010, 15:45
Uitgedeelde bedankjes: 85 keer
Bedankt: 260 keer

kristofmertens schreef: Voorlopig laat ik Telenet lopen naast Mobistar, aangezien het om een test gaat weet je nooit.
Kan dat gewoon zomaar? Er komt maar 1 kabel toe, of leggen ze een nieuwe kabel?
ChelloExtremer
Premium Member
Premium Member
Berichten: 552
Lid geworden op: 05 nov 2005, 23:51
Locatie: Leuven (016)
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 30 keer

ja kan gewoon op de coax-technologie, gewoon met een splitter op dezelfde kabel. Je zou ook 2 telenet modems kunnen aansluiten in eenzelfde huis, maar telenet doet dat niet. (is op tech vlak niet anders dan 1 modem in jouw huis en 1 bij je buur - de kabel is dezelfde).
jantje81
Premium Member
Premium Member
Berichten: 535
Lid geworden op: 18 apr 2009, 02:27
Uitgedeelde bedankjes: 120 keer
Bedankt: 69 keer

Inderdaad, in het begin van Digital tv deden ze dat ook. Toen hadden de meeste klanten een klantnummer (van Telenet) voor telco-diensten (TEL+INT) en een ander klantnummer voor TV (gegenereerd bij het importeren van de klanten van de intercommunales). Omdat je dan twee klantnummers had kreeg je ook twee modems geïnstalleerd.

Toen de bundelkorting werd ingevoerd kwamen de TV en de telco-diensten samen op één klantnummer, anders kreeg de klant zijn korting niet.
EDPnet VDSL XL (Vectoring zone 2 DLM 100/30)
NL Ziet + VTM Go + VRT Nu
Mobile Vikings prepaid 15 (focus: data)
OVH VOIP + EDPnet VOIP
blaatpraat
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1279
Lid geworden op: 10 jan 2014, 12:09
Uitgedeelde bedankjes: 31 keer
Bedankt: 101 keer

kristofmertens schreef:Een tijdje geleden mezelf ingeschreven met de interesse in Digitale TV + internet van Mobistar.
Gisteren telefoon gekregen van een medewerker met de vraag of ik 6 maand gratis wil testen.

Nog iemand deze ervaring?
Bellen ze anoniem, of met een 'normaal' nummer?

Tijdje geleden mij ook opgegeven alvast, maar nog niets vernomen.
Maar ik neem dan ook niet op voor anonieme nummers...
the_unlord
Plus Member
Plus Member
Berichten: 119
Lid geworden op: 19 jan 2007, 22:25
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer

Heb mij ook opgegeven, maar tot nog toe geen reactie. (regio Lo-Reninge)
Laatst gewijzigd door the_unlord 04 sep 2015, 16:21, in totaal 1 gewijzigd.
VoIQ: I think before I talk
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5424
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
Bedankt: 313 keer

zullen per regio kijken? Aarschot is Brugge nog niet :-D en hoe selecteren ze? vermoedelijk als je klant bent? Toch genoeg kandidaten. Technische know-how is niet vereist...(allee, vragen ze toch niet)

enige waar ik voor vrees dat ze -nog- geen CI+ module hebben voor gebruiken met een DVB-C tv (heb 1 tv in keuken+1 computermonitor/tv bij pc. Ik vermoed dat het DVB-C is dat ze uitzenden (en geen IP-TV)?

en ook...gaan ze extra aanrekenen/decoder/aansluiting zoals tvv/scarlet doet? Telenet doet dit niet (meer). Dit om een kleinere marge te compenseren (wat telenet in de basisprijs doet :eek: )

Ik gok op een 50-(max. 55)€/maand (zonder decoder) prijszetting. (net onder proximus comfort en boven scarlet, daar ze nog service willen bieden+hogere snelheden)
Laatst gewijzigd door satsurfer 04 sep 2015, 15:36, in totaal 1 gewijzigd.
daydreamke
Pro Member
Pro Member
Berichten: 383
Lid geworden op: 05 okt 2012, 20:43
Uitgedeelde bedankjes: 21 keer
Bedankt: 25 keer

Ik heb me ook opgegeven ( regio eeklo) maar nog niets gehoord van mobistar :)


Sent from my iPhone using Tapatalk
beont
Plus Member
Plus Member
Berichten: 138
Lid geworden op: 16 jan 2011, 10:06
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 4 keer

Hier ook nog niets gehoord. Regio Gent/Deinze

Ik veronderstel dat ze maar een beperkt aantal techniekers hebben en per regio werken :-)
fluppie
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3288
Lid geworden op: 18 feb 2008, 17:55
Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
Bedankt: 60 keer

Ik vraag mij ook af of het mogelijk zal zijn de digicorder aan te kopen(zoals bij Proximus kan) dat scheeld toch een 8€ p/m.Maar messchien zal dit niet zo intresant zijn,omdat er zowieso 8€ p/m zal aangerekend worden(zoals bij Scarlet).
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5424
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
Bedankt: 313 keer

http://www.mallefait.com/?author=1

mooie review :-D
http://www.mlft.be/?page_id=165
de box V2 is serieuze verbetering (smartcard zit nu er niet meer uit, maar ingebakken in de hardware...naar analogie van de digicorder van telenet...)
4 programma's opnemen, 1 bekijken dacht ik. :-D

"A ce stade les possibilités de configuration sont assez étendues. Il manque toutefois une possibilité majeure : le mode bridge. Impossible donc d’utiliser son propre router."
dus geen bridge mode mogelijk met deze modem :cry:

m.a.w. nog een aparte telefoonaansluiting van telenet of belgacom, aangezien je geen fritzbox kunt aansluiten om te voip'en :eek:

" il n’est pas (encore) question : de disposer d’une service de téléphonie fixe (Mobistar n’a à ce jour pas le droit d’offrir un tel service via le câble)"
A ce stade je n’en ressens pas un grand manque, le service OVH me convient parfaitement.

hij gebruikt ook OVH :-D

verlies interconnectie & reboot nodig
http://www.mlft.be/?page_id=112&question_id=119
Luc Watrin
Pro Member
Pro Member
Berichten: 271
Lid geworden op: 19 okt 2010, 17:10
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 121 keer

Nieuwe speedtest met het Mobistar kabel aanbod (op het waalse VOO netwerk)

Afbeelding
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6939
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
Bedankt: 364 keer

en wat is de kostprijs
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5424
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
Bedankt: 313 keer

nog wat vroeg hé...ze moeten eerst nog groen licht van Europa krijgen, en nog niet commerciëel gelanceerd. Eind dit jaar hopelijk meer....Maar ik vermoed dat het begin volgend jaar zal worden... :-o
Luc Watrin
Pro Member
Pro Member
Berichten: 271
Lid geworden op: 19 okt 2010, 17:10
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 121 keer

Het is inderdaad nog in testfase. Mobistar is bijna klaar maar wacht nog voor de laatste beslissingen van het BIPT hierover.

[Afbeelding Post made via mobile device ]
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5424
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
Bedankt: 313 keer

Ik lees in diverse kranten:
eind mei begon de consultatiefase waarin de alle belanghebbenden hun opmerkingen konden meedelen. In september worden die in een definitieve tekst gegoten. Dan ligt de weg open voor Mobistar om zijn televisieaanbod te lanceren.

"In de herfst zou het definitieve besluit van kracht moeten worden." Fingers Crossed

CEO Mobistar:
" Europa moet nog zijn zeg doen over de voorwaarden, tegen dan zijn we weer oktober."
Mobistar vindt de groothandelsprijzen nog steeds niet laag genoeg om een leefbaar aanbod uit te bouwen. 'Het kan toch niet de bedoeling zijn dat we een structureel verlieslatende business moeten opstarten?'
fluppie
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3288
Lid geworden op: 18 feb 2008, 17:55
Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
Bedankt: 60 keer

Het begint er stilaan op te lijken dat het BIPT ons een rad voor de ogen gedraait heeft,ik lees ook stilaan meer en meer dat de groothandelsprijzen,zelfs nu,na de zgz. prijsverlaging v/h BIPT nog niet leefbaar zouden zijn voor Mobistar,maar ook voor andere,want er komt geen enkele nieuwe provider naar Belgie,tegen deze voorwaarden.
Gebruikersavatar
lacer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2635
Lid geworden op: 24 feb 2007, 23:15
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 109 keer
Bedankt: 133 keer

Dan is er een kans dat Mobistar z'n activiteiten op de kabel zal stopzetten of gaan ze dan met verlies werken.
EdpNet XL 99/35 Mbps
VoIp OVH + Gigaset C610IP + C430H
Telenet Digital TV HD Digicorder AD 2100 black
RPi 2B + 3B +3B+ Kodi
FLUKSO monitoring Elec-Gas-Water-PV > PVoutput
Ubuntu Mate 18.04
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5424
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
Bedankt: 313 keer

De Tijd 25/7/2015:
"Volgens Harion (CEO Mobistar) maken de tarieven het Mobistar maar net mogelijk om een vast aanbod te lanceren, maar liggen ze in pakweg Frankrijk nog een kwart lager."
19,7-25%= 14,8 €

Titel artikel: "Geen Mobistar-tv voor oktober"

Als ze enkel internet+tv aanbieden, moeten ze toch wel 45-50 € maand vragen. Dus 25à30 € winst (waar hun vaste kosten, televisierechten, servicedesk, installatie,... moet van afgetrokken worden). Wss. maar winstgevend als klanten meer dan 1 jaar klant blijven.
ubremoved_22196
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3131
Lid geworden op: 18 apr 2013, 09:41
Locatie: Leuven
Uitgedeelde bedankjes: 352 keer
Bedankt: 222 keer

Hangt er natuurlijk ook allemaal vanaf hoeveel klanten willen overstappen. Als dat er maar 5000 zijn, of het zijn er 50000... Een deel van de kosten blijft gelijk natuurlijk, en hoe meer klanten hoe rendabeler het wordt om met kleinere marges te werken.
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5424
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
Bedankt: 313 keer

ze hebben een goed product, een goede snelheid, UNLIMITED download, deftige helpdesk, goede digicorder. Voor de prijsbewustere klant die al die extra diensten niet nodig heeft en bij Telenet automatisch 'geduwd' wordt in hun duurste abbo als je meer dan 150 GB downloadt/maand (wat peanuts is heden ten dage). Ook al heb je hun telefonie niet nodig (veel makkelijker en goedkoper met VOIP).
laroyj
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2006
Lid geworden op: 19 maa 2011, 08:42
Locatie: TIELT
Uitgedeelde bedankjes: 24 keer
Bedankt: 103 keer
Contacteer:

net een mail gekregen van een bedrijf met de vraag of ik wil reseller worden van Mobistar tv....

...de naam heb ik voorlopig weggelaten omdat ik niet weet in hoeverre wat mag openbaar gemaakt worden....

wil enkel maar aantonen dat er toch iets aan het schuiven is.....



titel: wil jij als 1ste mobistar-tv verdelen ?


De toekomst van digitale TV in België.


De Digitale tv markt tegenwoordig is verdeeld tussen 2 grote spelers.
Maar sinds de vrijmaking van de kabel zal het niet lang duren voordat er een strijd losbarst om die Tv kijkertjes over te laten schakelen naar een andere partner.

Mijn naam is .......... en ik wil ervoor zorgen dat ook U verdeler zal zijn van 1 van deze nieuwe digitale TV aanbieders.

WIL JIJ OOK MOBISTAR TV VERDELEN ?

DAT KAN!

Stuur vandaag nog je contact gegevens en ik kom jou alles uitleggen.
Internet: Orange vast+4G+Telenet Basic + EDPNET SLA VDSL2 (85/20)
Telefonie: VOIP: EDPNET + Weepee + Cheapconnect + Internetcalls
GSM: Orange Arend60
Tablet: Ipad2/Android
TV: Orange Digt tv-Tv Vlaanderen-Canaal Digitaal-Stievie
Netwerk: Giga Orange/Telenet IPV4-Giga EDPNET SLA IPV4/IPV6-Giga FON-netwerk NanobridgeM5
radiometeor.be
wied
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5891
Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
Locatie: 'tstad
Uitgedeelde bedankjes: 334 keer
Bedankt: 253 keer

Mobi* heeft al een keer de bal flink misgeslagen met hun satelliet TV debacle. En uitgerekend op het ogenblik dat er wat beweegt in duopolie-land gaan zij het nog een keer proberen! Nu TN ook content provider geworden is, en VTM zijn zenders gratis online ter beschikking stelt, en VRT (vooralsnog) een beheersopdracht op zak heeft, en het succes van netflix vast meer kapers zal lokken: hulu, HBO, amazon... Het duopolie is sterker dan ooit als de overname van Base zou slagen :-(

https://www.google.be/url?sa=t&rct=j&q= ... hm7qW5SBig
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Red, Netflix/Disney+, IPTV, Astra1&2 FTA
philippe_d
Moderator
Moderator
Berichten: 16487
Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
Locatie: Waregem
Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
Bedankt: 2998 keer

satsurfer schreef:
  • "A ce stade les possibilités de configuration sont assez étendues. Il manque toutefois une possibilité majeure : le mode bridge. Impossible donc d’utiliser son propre router."
dus geen bridge mode mogelijk met deze modem :cry:
m.a.w. nog een aparte telefoonaansluiting van telenet of belgacom, aangezien je geen fritzbox kunt aansluiten om te voip'en :eek:
Waarom zou dat niet kunnen?
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Plaats reactie

Terug naar “Kabel TV (Telenet, Numericable, Voo, Orange)”