![Sad :-(](./images/smilies/icon_sad.gif)
Telemeter laatste update
-
- Forumtroll
- Berichten: 78
- Lid geworden op: 14 nov 2013, 14:10
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Bedankt: 5 keer
Aan de instellingen zie ik niets nieuw.
Ik kan aan mijn portforwarding.
Modem heeft wel een automatise herstart genomen.
(Laatste update gebeurde op 24/11/2013 om 18:06).
0 volume aangerekend.Dat wist ik.
Ik kan aan mijn portforwarding.
Modem heeft wel een automatise herstart genomen.
(Laatste update gebeurde op 24/11/2013 om 18:06).
0 volume aangerekend.Dat wist ik.
http://www.speedtest.net/result/3111127218.png
Fibernetxl - Modemwireless CBN docsis3.
Fibernetxl - Modemwireless CBN docsis3.
-
- Elite Poster
- Berichten: 5295
- Lid geworden op: 12 jan 2006, 14:25
- Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
- Bedankt: 397 keer
Slecht gegokt ... mijn download van deze middag is effectief zichtbaar op te telemeter ![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
- TiTanium
- Moderator
- Berichten: 5757
- Lid geworden op: 27 feb 2007, 02:15
- Locatie: Antwerpen 2
- Uitgedeelde bedankjes: 710 keer
- Bedankt: 469 keer
Hier is ook niets aangerekend
Sinterklaas is vroeg dit jaar ![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
PC: PRIME Asus X299 Deluxe ~ i7 7820X ~ 32GB DDR4 ~ 1080Ti Strix ~ M.2 EVO 960 500GB
NUC: NUC8i3BEH2 ~ 8GB DDR4 ~ M.2 SX6000 Pro 256GB
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ
Provider: Telenet OneUP ~ TVbox ~ HGW CH8568LG
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: Flex-HD ~ Mesh
Smartphone: Samsung S21 Ultra 512GB[/size]
NUC: NUC8i3BEH2 ~ 8GB DDR4 ~ M.2 SX6000 Pro 256GB
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ
Provider: Telenet OneUP ~ TVbox ~ HGW CH8568LG
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: Flex-HD ~ Mesh
Smartphone: Samsung S21 Ultra 512GB[/size]
-
- Elite Poster
- Berichten: 5295
- Lid geworden op: 12 jan 2006, 14:25
- Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
- Bedankt: 397 keer
wie zegt dat, de telemeter webpage is een frontend, het effectief meten gebeurd op netwerkapparatuur die naar een backend logtSylvester schreef:in principe kan dat niet.
-
- Elite Poster
- Berichten: 5295
- Lid geworden op: 12 jan 2006, 14:25
- Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
- Bedankt: 397 keer
Nee, er werd effectief deze middag gemeten terwijl Mijn telenet niet beschikbaar was, en dateert dus niet van eerder....
![Afbeelding](http://userbase.be/forum/download/file.php?id=6190)
- Bijlagen
-
- telenet-meter.png
- (9.89 KiB) 21 keer gedownload
-
- Forumtroll
- Berichten: 78
- Lid geworden op: 14 nov 2013, 14:10
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Bedankt: 5 keer
Fibernetxl houdt zich aan een fup
Er is een groot verschil tussen grens en begrenst.
Er is een groot verschil tussen grens en begrenst.
http://www.speedtest.net/result/3111127218.png
Fibernetxl - Modemwireless CBN docsis3.
Fibernetxl - Modemwireless CBN docsis3.
-
- Elite Poster
- Berichten: 2654
- Lid geworden op: 27 jun 2013, 21:07
- Uitgedeelde bedankjes: 592 keer
- Bedankt: 172 keer
Hier met Internet 80 vorige maand zogezegd 30.9 GB verbruikt, duidelijk een hele periode niet aan't tellen geweest
had ik dat geweten...
![Very Happy :-D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
-
- Elite Poster
- Berichten: 5759
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
- Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
- Bedankt: 435 keer
Ik weet zelfs niet of het bewust trollen is. Posts houden meestal geen steek en lijken totaal naast de kwestie maar lijken me niet doelbewust zo bedoeld. Volgens mij gewoon geen groot licht.
- Patje
- Elite Poster
- Berichten: 3412
- Lid geworden op: 03 sep 2003, 19:18
- Locatie: (Ledegem)West vlaanderen
- Uitgedeelde bedankjes: 179 keer
- Bedankt: 79 keer
Hier toch wel van vandaag, deze nacht weliswaar, we zijn nu 16 u 55
Laatst berekend op 20/01/2014 om 00:30
Intel® i3-10100 Quad-Core @3,60 GHZ. Ram: 16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung A13 @Proximus FlexPack
![Afbeelding](https://i.postimg.cc/j2tb3T1K/Proximus-Logo-witnaam.jpg)
![Afbeelding](https://i.postimg.cc/ncnRtKVX/BD-free-2017-banner.jpg)
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
![Afbeelding](https://i.postimg.cc/j2tb3T1K/Proximus-Logo-witnaam.jpg)
![Afbeelding](https://i.postimg.cc/ncnRtKVX/BD-free-2017-banner.jpg)
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
-
- Elite Poster
- Berichten: 5759
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
- Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
- Bedankt: 435 keer
Er was wel degelijk iets mis. De voorbije dagen telde de Telemeter slechts een fractie van wat ik daadwerkelijk verbruikte. Zelfs met 24/24 Crashplan kwam ik nog niet aan 1GB per dag. Jammer genoeg is de fun voorbij sinds vanmorgen en telt hij weer normaal
.
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
- tommekentom
- Premium Member
- Berichten: 571
- Lid geworden op: 31 maa 2012, 16:41
- Twitter: MisterTommie
- Locatie: Lille, FR
- Uitgedeelde bedankjes: 101 keer
- Bedankt: 24 keer
- Contacteer:
pfff maar 200GB en ik ben al grootverbruiker (meeste verbruik was wel overdag)... lang leve 'onbeperkt' surfen!
[Home] Bouygues Bbox ultym fibra
[Home] Tadaam Premium
[Pro] iPhone XS Max - Orange Shape Traveller
[Private] Samsung Note 20 ultra - Bouygues Sensation 120GB
[Home] Tadaam Premium
[Pro] iPhone XS Max - Orange Shape Traveller
[Private] Samsung Note 20 ultra - Bouygues Sensation 120GB
-
- Pro Member
- Berichten: 305
- Lid geworden op: 28 dec 2009, 15:05
- Uitgedeelde bedankjes: 25 keer
- Bedankt: 15 keer
Er waren onderhoudswerken aan Mijn Telenet afgelopen weekend en de telemeter werkt hier niet precies:
nog iemand "last" van?Dag 6 van je aanrekeningsperiode.
Huidig verbruik 0,00 GB (Laatste update gebeurde op 22/09/2014 om 00:00).
- mailracer
- Elite Poster
- Berichten: 3870
- Lid geworden op: 23 feb 2010, 21:03
- Uitgedeelde bedankjes: 224 keer
- Bedankt: 318 keer
Hier ook,
reset was gisteren nacht en nog geen verbruik. Ik heb redelijk wat geupload gisteren van een fotoreportage en de teller staat nog op nul.
Maar last heb ik er niet van.![Banana :banana:](./images/smilies/icon_banana.gif)
reset was gisteren nacht en nog geen verbruik. Ik heb redelijk wat geupload gisteren van een fotoreportage en de teller staat nog op nul.
Maar last heb ik er niet van.
![Banana :banana:](./images/smilies/icon_banana.gif)
-
- Deel van't meubilair
- Berichten: 29849
- Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Geen volumes te raadplegen dus...Door een storing is Mijn Telenet niet beschikbaar. Onze excuses voor het ongemak.
-
- Elite Poster
- Berichten: 8446
- Lid geworden op: 28 jan 2012, 18:22
- Uitgedeelde bedankjes: 164 keer
- Bedankt: 618 keer
Deze hou ik bij in een link, voor als er nog ns iemand durft te beweren dat de router controls in de cloud steken geen enkel voelbaar nadeel heeft, want "wat is nu de kans dat je die wil aanpassen op een moment dat je er niet aankan"Da's toch al even.. Wel de downside van modem met wifi in.
Ik zou mijn port moeten forwarden voor plex, maar.. kan ik nu niet
![Wink ;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)
[
![Afbeelding](http://userbase.be/forum/images/phone.png)
-
- Deel van't meubilair
- Berichten: 29849
- Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Uiteindelijk is het een consumer product... daar bestaat "NU" nu eenmaal niet !
-
- Elite Poster
- Berichten: 8446
- Lid geworden op: 28 jan 2012, 18:22
- Uitgedeelde bedankjes: 164 keer
- Bedankt: 618 keer
Leg dat maar ns aan de gemiddelde consument uit.
Die snapt het principe SLA niet hoor. Die heeft betaald voor een maand internet en wil de volle 30/31 dagen elk uur en elke minuut online zijn, want als er iets te vaak onderbreking is...
[
Post made via mobile device ]
Die snapt het principe SLA niet hoor. Die heeft betaald voor een maand internet en wil de volle 30/31 dagen elk uur en elke minuut online zijn, want als er iets te vaak onderbreking is...
[
![Afbeelding](http://userbase.be/forum/images/phone.png)
-
- Elite Poster
- Berichten: 5295
- Lid geworden op: 12 jan 2006, 14:25
- Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
- Bedankt: 397 keer
als dit waar is, ronduit gemeen van TNddd schreef:Toch wijzigingen op Basic Net. Je kan niet meer automatisch verder surfen aan volledige snelheid, alleen nog volume bijkopen.
dus geen smallband meer na opdoen van je 100GB ?
-
- Elite Poster
- Berichten: 8446
- Lid geworden op: 28 jan 2012, 18:22
- Uitgedeelde bedankjes: 164 keer
- Bedankt: 618 keer
10c/MB? Ouch...
Da's 100 euro per GB.
[
Post made via mobile device ]
Da's 100 euro per GB.
[
![Afbeelding](http://userbase.be/forum/images/phone.png)
-
- Erelid
- Berichten: 2114
- Lid geworden op: 20 jan 2006, 21:08
- Locatie: Gent
- Uitgedeelde bedankjes: 1055 keer
- Bedankt: 317 keer
dat is de gemiddelde consument zijn probleem dan maar he.ITnetadmin schreef:Leg dat maar ns aan de gemiddelde consument uit.
Die snapt het principe SLA niet hoor. Die heeft betaald voor een maand internet en wil de volle 30/31 dagen elk uur en elke minuut online zijn, want als er iets te vaak onderbreking is...
[Post made via mobile device ]
Consumenten moeten maar eens leren om zichzelf te informeren over producten, en leren dat niet alles gratis of voor niets hoort te zijn, en dat service geld kost, zeker als je er 24/7 op wil rekenen.
Persoonlijk vind ik dat het eens gedaan moet zijn met ales afschuiven op "leg dat maar eens uit" of "klant is koning". Klant moet leren om zichzelf te informeren en stoppen met "ongeinformeerd en dom zijn" te hanteren als excuus he.
Het is al erg als consumenten gaan klagen over een web platformpje dat een paar dagen niet beschikbaar is. Kbc online bv is veel vaker in onderhoude dan "mijn telenet", en zelfs banksys haalt hun systemen 1 a 2 keer per jaar voor een hele nacht offline. Dingen die beiden toch echt wel meer impact hebben dan Mijn Telenet
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
En zelfs als bedrijf zijnde kom je niet uit onder noodzakelijke downtimes bij je providers en leveranciers, je mag hoogstens een tijdige melding verwachten zoals omschreven in de contracten.
Dusja, als ik hier 1 probleem moet zien, is het wel het verwachtings en educatie patroon van de consument, en niet een gebrek aan providerkant. Maar wie ben ik he.
Offtopic:
(en dat is geldig voor veel meer dingen dan alleen telenet en of internet he! "Hoe ik moet af en toe het oliepeil nakijken?" "waarom valt waterschade niet onder garantie, het is toch garantie zeker voor iets?" "Waarom smelten plastieken borden in de oven, het zijn toch ook borden".
We neigen in europa ook steeds meer naar een excuus maatschappij zoals in de VS, waar je als fabrikant overal waarschuwinglabels moet plakken en printen om te voorkomen dat oerdomme gebruikers je aanklagen over simpele dingen die in feite common sense zouden moeten zijn.)
En:
http://static.prd.telenet.be/productfic ... ternet.pdfITnetadmin schreef:10c/MB? Ouch...
Da's 100 euro per GB.
[Post made via mobile device ]
Eenmalig extra volume € 0,0013/MB
Lijkt mij iets correcter
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
© De Morgen: Geachte taalnazi's, deradicaliseer een beetje.
-
- Elite Poster
- Berichten: 5295
- Lid geworden op: 12 jan 2006, 14:25
- Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
- Bedankt: 397 keer
0.1 € per megabyte ?ddd schreef:Neen, ik bedoel, na je 100GB kon je ofwel: verder surfen aan verlaagde snelheid (smallband) of aan dezelfde snelheid aan, ik dacht 10€ cent per MB.
100 € per gigabyte ?
-
- Erelid
- Berichten: 2114
- Lid geworden op: 20 jan 2006, 21:08
- Locatie: Gent
- Uitgedeelde bedankjes: 1055 keer
- Bedankt: 317 keer
http://static.prd.telenet.be/productfic ... ternet.pdfub4b schreef: 0.1 € per megabyte ?
100 € per gigabyte ?
(al kan je ze daar wel een afrondingsfout verwijten, want http://telenet.be/nl/tarieven beweert nog iets anders
![Tongue :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
Eenmalig extra volume € 0,0013/MB
© De Morgen: Geachte taalnazi's, deradicaliseer een beetje.
-
- Elite Poster
- Berichten: 8446
- Lid geworden op: 28 jan 2012, 18:22
- Uitgedeelde bedankjes: 164 keer
- Bedankt: 618 keer
Tja, mensen informeren zichzelf niet meer. En garantie verstaan de meesten nog altijd als "ingebouwde verzekering".
Nu, 1 a 2 keer per jaar *aangekondigd* offline weiger ik te vergelijken met telenet die regelmatig 's nachts hun internet rebooten (me dunkt), en waar om de haverklap de site van plat ligt; de site waar ze de settings van hun router op gezet hebben nota bene. Dat moet gewoon beter kunnen. Ik betaal daar anders *ook* genoeg voor, en de meeste mensen zullen daar knak hetzelfde over denken, zonder dat zij enige kennis van zaken hebben, wat het nog erger maakt.
Of de digicorder die, zonder te vragen of het een goed moment is, in het midden van een programma laat op de avond gewoon zichzelf begint te updaten. Hallo? Is dat nu zoveel moeite om een confirmation screen te maken?
Dat je geen 100% van je tijd online kan zijn zonder sla is nog tot daar, maar dat je nergens een lijst van storingen of gepland onderhoud vindt, vind ik er alleszins ver over. Tis de eerste keer ni dat telenet zich platlegt snachts op een moment dat ik nog last minute werk probeer af te handelen. En als je dacht dat mensen vroeger snel kloegen, wacht maar tot ze *alles* in de cloud hebben staan, met office 365 etc etc...
Laat staan de vele bedrijfjes die een gewoon internet hebben maar ook alles in de cloud willen gooien, en als je ze erop wijst hebben ze "geen budget" voor een betere lijn, maar de ITer mag het wel gaan uitleggen als er iets platligt. Het moet allemaal snel, goed en goedkoop zijn.
Maar de klanten, ik vind niet dat zij zich "beter moeten informeren". Nee, bedrijven moeten stoppen met de echte gegevens en voorwaarden in de "kleine lettertjes" te verstoppen, liefst zo klein gedrukt dat het onleesbaar wordt, en in juridische taak.
Begrijp me niet verkeerd, je kan niet alles in grote woorden zetten, maar de voorwaarden moeten in dezelfde grootte, en duidelijk verstaanbaar, worden gedrukt op de achterkant. Da's puur boerenbedrog, de klanten zo voor de gek zetten. En niet iedereen kan expert zijn in alles, dus ik begrijp perfect dat niet technische users geen idee hebben wat gangbaar is in de sector. Da's identiek aan niet-financiele experts zelf verantwoordelijk stellen voor hun arco aandelen, nu bleek dat het ineens toch geen aandelen waren.
Stel je trouwens ns voor dat proximus of mobistar er af en toe onaangekondigd zomaar "uit" ging. Of de vrt of vtm gewoon effe uitlagen een kwartiertje af en toe. Gewone users aanvaarden eigenlijk nog veel van hun providers, maar hoe meer ze op internet aangewezen zijn, hoe harder het geklaag zal klinken als er iets mee foutloopt.
[
Post made via mobile device ]
Nu, 1 a 2 keer per jaar *aangekondigd* offline weiger ik te vergelijken met telenet die regelmatig 's nachts hun internet rebooten (me dunkt), en waar om de haverklap de site van plat ligt; de site waar ze de settings van hun router op gezet hebben nota bene. Dat moet gewoon beter kunnen. Ik betaal daar anders *ook* genoeg voor, en de meeste mensen zullen daar knak hetzelfde over denken, zonder dat zij enige kennis van zaken hebben, wat het nog erger maakt.
Of de digicorder die, zonder te vragen of het een goed moment is, in het midden van een programma laat op de avond gewoon zichzelf begint te updaten. Hallo? Is dat nu zoveel moeite om een confirmation screen te maken?
Dat je geen 100% van je tijd online kan zijn zonder sla is nog tot daar, maar dat je nergens een lijst van storingen of gepland onderhoud vindt, vind ik er alleszins ver over. Tis de eerste keer ni dat telenet zich platlegt snachts op een moment dat ik nog last minute werk probeer af te handelen. En als je dacht dat mensen vroeger snel kloegen, wacht maar tot ze *alles* in de cloud hebben staan, met office 365 etc etc...
Laat staan de vele bedrijfjes die een gewoon internet hebben maar ook alles in de cloud willen gooien, en als je ze erop wijst hebben ze "geen budget" voor een betere lijn, maar de ITer mag het wel gaan uitleggen als er iets platligt. Het moet allemaal snel, goed en goedkoop zijn.
Maar de klanten, ik vind niet dat zij zich "beter moeten informeren". Nee, bedrijven moeten stoppen met de echte gegevens en voorwaarden in de "kleine lettertjes" te verstoppen, liefst zo klein gedrukt dat het onleesbaar wordt, en in juridische taak.
Begrijp me niet verkeerd, je kan niet alles in grote woorden zetten, maar de voorwaarden moeten in dezelfde grootte, en duidelijk verstaanbaar, worden gedrukt op de achterkant. Da's puur boerenbedrog, de klanten zo voor de gek zetten. En niet iedereen kan expert zijn in alles, dus ik begrijp perfect dat niet technische users geen idee hebben wat gangbaar is in de sector. Da's identiek aan niet-financiele experts zelf verantwoordelijk stellen voor hun arco aandelen, nu bleek dat het ineens toch geen aandelen waren.
Stel je trouwens ns voor dat proximus of mobistar er af en toe onaangekondigd zomaar "uit" ging. Of de vrt of vtm gewoon effe uitlagen een kwartiertje af en toe. Gewone users aanvaarden eigenlijk nog veel van hun providers, maar hoe meer ze op internet aangewezen zijn, hoe harder het geklaag zal klinken als er iets mee foutloopt.
[
![Afbeelding](http://userbase.be/forum/images/phone.png)
Laatst gewijzigd door ITnetadmin 22 sep 2014, 14:53, in totaal 2 gewijzigd.
-
- Elite Poster
- Berichten: 5759
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
- Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
- Bedankt: 435 keer
Daar staat toch net hetzelfde ?FlashBlue schreef:(al kan je ze daar wel een afrondingsfout verwijten, want http://telenet.be/nl/tarieven beweert nog iets anders)
Mij lijkt het: eenmalig volume aanvragen, dwz op het moment dat je het nodig hebt: 0.13c per MB, of dus €1.30/GB. Echter je maandelijks volume verhogen (dus wellicht al te betalen nog voor je 1MB verbruikt hebt): €0.50/GB.
Sowieso dus wel niet die belachelijke bedragen van hierboven, maar nog altijd meer dan genoeg...
-
- Deel van't meubilair
- Berichten: 29849
- Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
0.13 cent/MB is wel iets anders dan 0.1 euro per MB ... met diezelfde afrondingen is dat factor 100 !Tomby schreef:Daar staat toch net hetzelfde ?
Mij lijkt het: eenmalig volume aanvragen, dwz op het moment dat je het nodig hebt: 0.13c per MB, of dus €1.30/GB.
-
- Erelid
- Berichten: 2114
- Lid geworden op: 20 jan 2006, 21:08
- Locatie: Gent
- Uitgedeelde bedankjes: 1055 keer
- Bedankt: 317 keer
In de tarieven op http://telenet.be/nl/tarieven staat € 0,0013/MB, in de pdf (http://static.prd.telenet.be/productfic ... ternet.pdf) staat 0,001/MBTomby schreef:Daar staat toch net hetzelfde ?FlashBlue schreef:(al kan je ze daar wel een afrondingsfout verwijten, want http://telenet.be/nl/tarieven beweert nog iets anders)
Mij lijkt het: eenmalig volume aanvragen, dwz op het moment dat je het nodig hebt: 0.13c per MB, of dus €1.30/GB. Echter je maandelijks volume verhogen (dus wellicht al te betalen nog voor je 1MB verbruikt hebt): €0.50/GB.
Sowieso dus wel niet die belachelijke bedragen van hierboven, maar nog altijd meer dan genoeg...
![Wink ;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)
En dat zijn nog heel andere dingen natuurlijk dan de mensen die hierboven €100/GB beweren, wat mijn initieel punt was, maar soit.
© De Morgen: Geachte taalnazi's, deradicaliseer een beetje.
-
- Elite Poster
- Berichten: 5759
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
- Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
- Bedankt: 435 keer
In die PDF zie ik toch echt wel 0,0013 staan zulle ?!?!
![Afbeelding](http://i58.tinypic.com/v6kqkg.jpg)
![Afbeelding](http://i58.tinypic.com/v6kqkg.jpg)
Het gaat dus niet om die absurde 10c/MB van hierboven, maar over die 'afrondingsfout' die ik dus niet zie staan. Zowel productfiche als Telenet site tonen mij 0.0013 euro per MB.r2504 schreef:0.13 cent/MB is wel iets anders dan 0.1 euro per MB ... met diezelfde afrondingen is dat factor 100 !
Laatst gewijzigd door Tomby 22 sep 2014, 15:16, in totaal 1 gewijzigd.
-
- Elite Poster
- Berichten: 8446
- Lid geworden op: 28 jan 2012, 18:22
- Uitgedeelde bedankjes: 164 keer
- Bedankt: 618 keer
Ik denk dat de eerste poster een eenheidsfout in grootteorde heeft gemaakt, euro ipv cent.
De rest was omrekening vanaf die waarde.
[
Post made via mobile device ]
De rest was omrekening vanaf die waarde.
[
![Afbeelding](http://userbase.be/forum/images/phone.png)
- mailracer
- Elite Poster
- Berichten: 3870
- Lid geworden op: 23 feb 2010, 21:03
- Uitgedeelde bedankjes: 224 keer
- Bedankt: 318 keer
Degene die de discussie startte over de prijs (ddd dus) dacht het bedrag te weten. Gelukkig dat dit nagekeken werd en dit bedrag verlaagd is naar de info op de telenet site.ddd schreef:Neen, ik bedoel, na je 100GB kon je ofwel: verder surfen aan verlaagde snelheid (smallband) of aan dezelfde snelheid aan, ik dacht 10€ cent per MB.
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Nu, werkt die telemeter nu terug, of ligt die er weer uit voor verbeteringswerken ?
Om eerlijk te zijn verwacht ik serieuze verbeteringen omdat "mijn telenet" vaak uitlicht voor verbeteringswerken.
![Idea :idea:](./images/smilies/icon_idea.gif)
In het begin van hun FUP had je kans niet meer te kunnen surfen als je je limiet had bereikt omdat het systeem gewoon blokkeerde en je de waarschuwing niet kon weg klikken.
Nu telt die telemeter al niet meer bij op sommige momenten waardoor de pannes in ons voordeel zijn ipv andersom. Een verbetering dus
![Tongue :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
Edit : Ik weet het antwoord al, ik krijg een interne fout als ik inlog op "mijn telenet".
![Nono :nono:](./images/smilies/icon_nono.gif)