Telemeter laatste update

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Gebruikersavatar
Loeri
Premium Member
Premium Member
Berichten: 490
Lid geworden op: 04 sep 2011, 14:32
Uitgedeelde bedankjes: 73 keer
Bedankt: 26 keer

Zelfde hier, alleen wil ik wel aan portforwarding kunnen atm :-(
flurkkurk
Forumtroll
Forumtroll
Berichten: 78
Lid geworden op: 14 nov 2013, 14:10
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 5 keer

Aan de instellingen zie ik niets nieuw.
Ik kan aan mijn portforwarding.
Modem heeft wel een automatise herstart genomen.
(Laatste update gebeurde op 24/11/2013 om 18:06).
0 volume aangerekend.Dat wist ik.
http://www.speedtest.net/result/3111127218.png
Fibernetxl - Modemwireless CBN docsis3.
Gebruikersavatar
Loeri
Premium Member
Premium Member
Berichten: 490
Lid geworden op: 04 sep 2011, 14:32
Uitgedeelde bedankjes: 73 keer
Bedankt: 26 keer

Weird ik heb momenteel een basic menu op mijn telenet:

Afbeelding

Wss zijn ze nog bezig met onderhoud, zal wel wachten.. :P
ubremoved_2964
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5295
Lid geworden op: 12 jan 2006, 14:25
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 397 keer

Slecht gegokt ... mijn download van deze middag is effectief zichtbaar op te telemeter :(
Gebruikersavatar
Sylvester
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1739
Lid geworden op: 07 jun 2006, 07:47
Locatie: Limburg
Uitgedeelde bedankjes: 36 keer
Bedankt: 182 keer

in principe kan dat niet.
Gebruikersavatar
TiTanium
Moderator
Moderator
Berichten: 5757
Lid geworden op: 27 feb 2007, 02:15
Locatie: Antwerpen 2
Uitgedeelde bedankjes: 710 keer
Bedankt: 469 keer

Hier is ook niets aangerekend :) Sinterklaas is vroeg dit jaar :)
PC: PRIME Asus X299 Deluxe ~ i7 7820X ~ 32GB DDR4 ~ 1080Ti Strix ~ M.2 EVO 960 500GB
NUC: NUC8i3BEH2 ~ 8GB DDR4 ~ M.2 SX6000 Pro 256GB
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ
Provider: Telenet
OneUP ~ TVbox ~ HGW CH8568LG
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: Flex-HD ~ Mesh
Smartphone: Samsung S21 Ultra 512GB[/size]
ubremoved_2964
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5295
Lid geworden op: 12 jan 2006, 14:25
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 397 keer

Sylvester schreef:in principe kan dat niet.
wie zegt dat, de telemeter webpage is een frontend, het effectief meten gebeurd op netwerkapparatuur die naar een backend logt
Gebruikersavatar
Sylvester
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1739
Lid geworden op: 07 jun 2006, 07:47
Locatie: Limburg
Uitgedeelde bedankjes: 36 keer
Bedankt: 182 keer

neem het maar van mij aan.
Als er dan toch iets verschijnt, is dit iets dat nog van voor het uitschakelen of stilvallen van de telemeter dateert.
ubremoved_2964
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5295
Lid geworden op: 12 jan 2006, 14:25
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 397 keer

Nee, er werd effectief deze middag gemeten terwijl Mijn telenet niet beschikbaar was, en dateert dus niet van eerder....

Afbeelding
Bijlagen
telenet-meter.png
(9.89 KiB) 21 keer gedownload
flurkkurk
Forumtroll
Forumtroll
Berichten: 78
Lid geworden op: 14 nov 2013, 14:10
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 5 keer

Toen jij gemeten hebt 19h33 :roll: was de meter al minstens 2 uren terug actief dat ik weet.
http://www.speedtest.net/result/3111127218.png
Fibernetxl - Modemwireless CBN docsis3.
flurkkurk
Forumtroll
Forumtroll
Berichten: 78
Lid geworden op: 14 nov 2013, 14:10
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 5 keer

Telemeter na onderhoudswerken
Bijlagen
Telem.jpg
http://www.speedtest.net/result/3111127218.png
Fibernetxl - Modemwireless CBN docsis3.
flurkkurk
Forumtroll
Forumtroll
Berichten: 78
Lid geworden op: 14 nov 2013, 14:10
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 5 keer

Fibernetxl houdt zich aan een fup
Er is een groot verschil tussen grens en begrenst.
Bijlagen
ScreenS.jpg
http://www.speedtest.net/result/3111127218.png
Fibernetxl - Modemwireless CBN docsis3.
Gebruikersavatar
Goztow
userbase crew
userbase crew
Berichten: 13622
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
Bedankt: 878 keer

Te Koop forum

Uiteindelijk toch beu geraakt en RR nogmaals getrold.
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
iRockabizzydilly
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2654
Lid geworden op: 27 jun 2013, 21:07
Uitgedeelde bedankjes: 592 keer
Bedankt: 172 keer

Hier met Internet 80 vorige maand zogezegd 30.9 GB verbruikt, duidelijk een hele periode niet aan't tellen geweest :-D had ik dat geweten...
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5759
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
Bedankt: 435 keer

Ik weet zelfs niet of het bewust trollen is. Posts houden meestal geen steek en lijken totaal naast de kwestie maar lijken me niet doelbewust zo bedoeld. Volgens mij gewoon geen groot licht.
remus
Pro Member
Pro Member
Berichten: 305
Lid geworden op: 28 dec 2009, 15:05
Uitgedeelde bedankjes: 25 keer
Bedankt: 15 keer

het is precies weer van dat, m'n telemeter werkt niet:
Dag 4 van je aanrekeningsperiode.
Huidig verbruik 0,05 GB (Laatste update gebeurde op 19/01/2014 om 16:04).
Gebruikersavatar
Patje
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3412
Lid geworden op: 03 sep 2003, 19:18
Locatie: (Ledegem)West vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 179 keer
Bedankt: 79 keer

Hier toch wel van vandaag, deze nacht weliswaar, we zijn nu 16 u 55
Laatst berekend op 20/01/2014 om 00:30
Intel® i3-10100 Quad-Core @3,60 GHZ. Ram: 16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung A13 @Proximus FlexPack
AfbeeldingAfbeelding
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5759
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
Bedankt: 435 keer

Er was wel degelijk iets mis. De voorbije dagen telde de Telemeter slechts een fractie van wat ik daadwerkelijk verbruikte. Zelfs met 24/24 Crashplan kwam ik nog niet aan 1GB per dag. Jammer genoeg is de fun voorbij sinds vanmorgen en telt hij weer normaal :).
Gebruikersavatar
tommekentom
Premium Member
Premium Member
Berichten: 571
Lid geworden op: 31 maa 2012, 16:41
Twitter: MisterTommie
Locatie: Lille, FR
Uitgedeelde bedankjes: 101 keer
Bedankt: 24 keer
Contacteer:

pfff maar 200GB en ik ben al grootverbruiker (meeste verbruik was wel overdag)... lang leve 'onbeperkt' surfen!
[Home] Bouygues Bbox ultym fibra
[Home] Tadaam Premium
[Pro] iPhone XS Max - Orange Shape Traveller
[Private] Samsung Note 20 ultra - Bouygues Sensation 120GB
remus
Pro Member
Pro Member
Berichten: 305
Lid geworden op: 28 dec 2009, 15:05
Uitgedeelde bedankjes: 25 keer
Bedankt: 15 keer

Er waren onderhoudswerken aan Mijn Telenet afgelopen weekend en de telemeter werkt hier niet precies:
Dag 6 van je aanrekeningsperiode.
Huidig verbruik 0,00 GB (Laatste update gebeurde op 22/09/2014 om 00:00).
nog iemand "last" van?
Gebruikersavatar
mailracer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3870
Lid geworden op: 23 feb 2010, 21:03
Uitgedeelde bedankjes: 224 keer
Bedankt: 318 keer

Hier ook,
reset was gisteren nacht en nog geen verbruik. Ik heb redelijk wat geupload gisteren van een fotoreportage en de teller staat nog op nul.
Maar last heb ik er niet van. :banana:
ddd
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2273
Lid geworden op: 08 feb 2010, 15:56
Uitgedeelde bedankjes: 351 keer
Bedankt: 153 keer

Toch wijzigingen op Basic Net. Je kan niet meer automatisch verder surfen aan volledige snelheid, alleen nog volume bijkopen.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Door een storing is Mijn Telenet niet beschikbaar. Onze excuses voor het ongemak.
Geen volumes te raadplegen dus...
Gebruikersavatar
Dafke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2755
Lid geworden op: 04 mei 2006, 21:31
Uitgedeelde bedankjes: 181 keer
Bedankt: 142 keer
Contacteer:

Da's toch al even.. Wel de downside van modem met wifi in.
Ik zou mijn port moeten forwarden voor plex, maar.. kan ik nu niet :(
ITnetadmin
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 8446
Lid geworden op: 28 jan 2012, 18:22
Uitgedeelde bedankjes: 164 keer
Bedankt: 618 keer

Da's toch al even.. Wel de downside van modem met wifi in.
Ik zou mijn port moeten forwarden voor plex, maar.. kan ik nu niet
Deze hou ik bij in een link, voor als er nog ns iemand durft te beweren dat de router controls in de cloud steken geen enkel voelbaar nadeel heeft, want "wat is nu de kans dat je die wil aanpassen op een moment dat je er niet aankan" ;-)

[Afbeelding Post made via mobile device ]
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Uiteindelijk is het een consumer product... daar bestaat "NU" nu eenmaal niet !
ITnetadmin
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 8446
Lid geworden op: 28 jan 2012, 18:22
Uitgedeelde bedankjes: 164 keer
Bedankt: 618 keer

Leg dat maar ns aan de gemiddelde consument uit.
Die snapt het principe SLA niet hoor. Die heeft betaald voor een maand internet en wil de volle 30/31 dagen elk uur en elke minuut online zijn, want als er iets te vaak onderbreking is...

[Afbeelding Post made via mobile device ]
ubremoved_2964
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5295
Lid geworden op: 12 jan 2006, 14:25
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 397 keer

ddd schreef:Toch wijzigingen op Basic Net. Je kan niet meer automatisch verder surfen aan volledige snelheid, alleen nog volume bijkopen.
als dit waar is, ronduit gemeen van TN

dus geen smallband meer na opdoen van je 100GB ?
ddd
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2273
Lid geworden op: 08 feb 2010, 15:56
Uitgedeelde bedankjes: 351 keer
Bedankt: 153 keer

Neen, ik bedoel, na je 100GB kon je ofwel: verder surfen aan verlaagde snelheid (smallband) of aan dezelfde snelheid aan, ik dacht 10€ cent per MB.
ITnetadmin
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 8446
Lid geworden op: 28 jan 2012, 18:22
Uitgedeelde bedankjes: 164 keer
Bedankt: 618 keer

10c/MB? Ouch...
Da's 100 euro per GB.

[Afbeelding Post made via mobile device ]
FlashBlue
Erelid
Erelid
Berichten: 2114
Lid geworden op: 20 jan 2006, 21:08
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 1055 keer
Bedankt: 317 keer

ITnetadmin schreef:Leg dat maar ns aan de gemiddelde consument uit.
Die snapt het principe SLA niet hoor. Die heeft betaald voor een maand internet en wil de volle 30/31 dagen elk uur en elke minuut online zijn, want als er iets te vaak onderbreking is...

[Afbeelding Post made via mobile device ]
dat is de gemiddelde consument zijn probleem dan maar he.

Consumenten moeten maar eens leren om zichzelf te informeren over producten, en leren dat niet alles gratis of voor niets hoort te zijn, en dat service geld kost, zeker als je er 24/7 op wil rekenen.
Persoonlijk vind ik dat het eens gedaan moet zijn met ales afschuiven op "leg dat maar eens uit" of "klant is koning". Klant moet leren om zichzelf te informeren en stoppen met "ongeinformeerd en dom zijn" te hanteren als excuus he.

Het is al erg als consumenten gaan klagen over een web platformpje dat een paar dagen niet beschikbaar is. Kbc online bv is veel vaker in onderhoude dan "mijn telenet", en zelfs banksys haalt hun systemen 1 a 2 keer per jaar voor een hele nacht offline. Dingen die beiden toch echt wel meer impact hebben dan Mijn Telenet :lol:
En zelfs als bedrijf zijnde kom je niet uit onder noodzakelijke downtimes bij je providers en leveranciers, je mag hoogstens een tijdige melding verwachten zoals omschreven in de contracten.

Dusja, als ik hier 1 probleem moet zien, is het wel het verwachtings en educatie patroon van de consument, en niet een gebrek aan providerkant. Maar wie ben ik he.

Offtopic:
(en dat is geldig voor veel meer dingen dan alleen telenet en of internet he! "Hoe ik moet af en toe het oliepeil nakijken?" "waarom valt waterschade niet onder garantie, het is toch garantie zeker voor iets?" "Waarom smelten plastieken borden in de oven, het zijn toch ook borden".

We neigen in europa ook steeds meer naar een excuus maatschappij zoals in de VS, waar je als fabrikant overal waarschuwinglabels moet plakken en printen om te voorkomen dat oerdomme gebruikers je aanklagen over simpele dingen die in feite common sense zouden moeten zijn.)


En:
ITnetadmin schreef:10c/MB? Ouch...
Da's 100 euro per GB.

[Afbeelding Post made via mobile device ]
http://static.prd.telenet.be/productfic ... ternet.pdf

Eenmalig extra volume € 0,0013/MB

Lijkt mij iets correcter ;)
ubremoved_2964
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5295
Lid geworden op: 12 jan 2006, 14:25
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 397 keer

ddd schreef:Neen, ik bedoel, na je 100GB kon je ofwel: verder surfen aan verlaagde snelheid (smallband) of aan dezelfde snelheid aan, ik dacht 10€ cent per MB.
0.1 € per megabyte ?
100 € per gigabyte ?
FlashBlue
Erelid
Erelid
Berichten: 2114
Lid geworden op: 20 jan 2006, 21:08
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 1055 keer
Bedankt: 317 keer

ub4b schreef: 0.1 € per megabyte ?
100 € per gigabyte ?
http://static.prd.telenet.be/productfic ... ternet.pdf

(al kan je ze daar wel een afrondingsfout verwijten, want http://telenet.be/nl/tarieven beweert nog iets anders :P )

Eenmalig extra volume € 0,0013/MB
ITnetadmin
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 8446
Lid geworden op: 28 jan 2012, 18:22
Uitgedeelde bedankjes: 164 keer
Bedankt: 618 keer

Tja, mensen informeren zichzelf niet meer. En garantie verstaan de meesten nog altijd als "ingebouwde verzekering".

Nu, 1 a 2 keer per jaar *aangekondigd* offline weiger ik te vergelijken met telenet die regelmatig 's nachts hun internet rebooten (me dunkt), en waar om de haverklap de site van plat ligt; de site waar ze de settings van hun router op gezet hebben nota bene. Dat moet gewoon beter kunnen. Ik betaal daar anders *ook* genoeg voor, en de meeste mensen zullen daar knak hetzelfde over denken, zonder dat zij enige kennis van zaken hebben, wat het nog erger maakt.
Of de digicorder die, zonder te vragen of het een goed moment is, in het midden van een programma laat op de avond gewoon zichzelf begint te updaten. Hallo? Is dat nu zoveel moeite om een confirmation screen te maken?

Dat je geen 100% van je tijd online kan zijn zonder sla is nog tot daar, maar dat je nergens een lijst van storingen of gepland onderhoud vindt, vind ik er alleszins ver over. Tis de eerste keer ni dat telenet zich platlegt snachts op een moment dat ik nog last minute werk probeer af te handelen. En als je dacht dat mensen vroeger snel kloegen, wacht maar tot ze *alles* in de cloud hebben staan, met office 365 etc etc...
Laat staan de vele bedrijfjes die een gewoon internet hebben maar ook alles in de cloud willen gooien, en als je ze erop wijst hebben ze "geen budget" voor een betere lijn, maar de ITer mag het wel gaan uitleggen als er iets platligt. Het moet allemaal snel, goed en goedkoop zijn.

Maar de klanten, ik vind niet dat zij zich "beter moeten informeren". Nee, bedrijven moeten stoppen met de echte gegevens en voorwaarden in de "kleine lettertjes" te verstoppen, liefst zo klein gedrukt dat het onleesbaar wordt, en in juridische taak.
Begrijp me niet verkeerd, je kan niet alles in grote woorden zetten, maar de voorwaarden moeten in dezelfde grootte, en duidelijk verstaanbaar, worden gedrukt op de achterkant. Da's puur boerenbedrog, de klanten zo voor de gek zetten. En niet iedereen kan expert zijn in alles, dus ik begrijp perfect dat niet technische users geen idee hebben wat gangbaar is in de sector. Da's identiek aan niet-financiele experts zelf verantwoordelijk stellen voor hun arco aandelen, nu bleek dat het ineens toch geen aandelen waren.


Stel je trouwens ns voor dat proximus of mobistar er af en toe onaangekondigd zomaar "uit" ging. Of de vrt of vtm gewoon effe uitlagen een kwartiertje af en toe. Gewone users aanvaarden eigenlijk nog veel van hun providers, maar hoe meer ze op internet aangewezen zijn, hoe harder het geklaag zal klinken als er iets mee foutloopt.

[Afbeelding Post made via mobile device ]
Laatst gewijzigd door ITnetadmin 22 sep 2014, 14:53, in totaal 2 gewijzigd.
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5759
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
Bedankt: 435 keer

FlashBlue schreef:(al kan je ze daar wel een afrondingsfout verwijten, want http://telenet.be/nl/tarieven beweert nog iets anders :P )
Daar staat toch net hetzelfde ?
Mij lijkt het: eenmalig volume aanvragen, dwz op het moment dat je het nodig hebt: 0.13c per MB, of dus €1.30/GB. Echter je maandelijks volume verhogen (dus wellicht al te betalen nog voor je 1MB verbruikt hebt): €0.50/GB.
Sowieso dus wel niet die belachelijke bedragen van hierboven, maar nog altijd meer dan genoeg...
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Tomby schreef:Daar staat toch net hetzelfde ?
Mij lijkt het: eenmalig volume aanvragen, dwz op het moment dat je het nodig hebt: 0.13c per MB, of dus €1.30/GB.
0.13 cent/MB is wel iets anders dan 0.1 euro per MB ... met diezelfde afrondingen is dat factor 100 !
FlashBlue
Erelid
Erelid
Berichten: 2114
Lid geworden op: 20 jan 2006, 21:08
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 1055 keer
Bedankt: 317 keer

Tomby schreef:
FlashBlue schreef:(al kan je ze daar wel een afrondingsfout verwijten, want http://telenet.be/nl/tarieven beweert nog iets anders :P )
Daar staat toch net hetzelfde ?
Mij lijkt het: eenmalig volume aanvragen, dwz op het moment dat je het nodig hebt: 0.13c per MB, of dus €1.30/GB. Echter je maandelijks volume verhogen (dus wellicht al te betalen nog voor je 1MB verbruikt hebt): €0.50/GB.
Sowieso dus wel niet die belachelijke bedragen van hierboven, maar nog altijd meer dan genoeg...
In de tarieven op http://telenet.be/nl/tarieven staat € 0,0013/MB, in de pdf (http://static.prd.telenet.be/productfic ... ternet.pdf) staat 0,001/MB ;-)

En dat zijn nog heel andere dingen natuurlijk dan de mensen die hierboven €100/GB beweren, wat mijn initieel punt was, maar soit.
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5759
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
Bedankt: 435 keer

In die PDF zie ik toch echt wel 0,0013 staan zulle ?!?!
Afbeelding
r2504 schreef:0.13 cent/MB is wel iets anders dan 0.1 euro per MB ... met diezelfde afrondingen is dat factor 100 !
Het gaat dus niet om die absurde 10c/MB van hierboven, maar over die 'afrondingsfout' die ik dus niet zie staan. Zowel productfiche als Telenet site tonen mij 0.0013 euro per MB.
Laatst gewijzigd door Tomby 22 sep 2014, 15:16, in totaal 1 gewijzigd.
ITnetadmin
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 8446
Lid geworden op: 28 jan 2012, 18:22
Uitgedeelde bedankjes: 164 keer
Bedankt: 618 keer

Ik denk dat de eerste poster een eenheidsfout in grootteorde heeft gemaakt, euro ipv cent.
De rest was omrekening vanaf die waarde.

[Afbeelding Post made via mobile device ]
Gebruikersavatar
mailracer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3870
Lid geworden op: 23 feb 2010, 21:03
Uitgedeelde bedankjes: 224 keer
Bedankt: 318 keer

ddd schreef:Neen, ik bedoel, na je 100GB kon je ofwel: verder surfen aan verlaagde snelheid (smallband) of aan dezelfde snelheid aan, ik dacht 10€ cent per MB.
Degene die de discussie startte over de prijs (ddd dus) dacht het bedrag te weten. Gelukkig dat dit nagekeken werd en dit bedrag verlaagd is naar de info op de telenet site. :lol:

Nu, werkt die telemeter nu terug, of ligt die er weer uit voor verbeteringswerken ?
Om eerlijk te zijn verwacht ik serieuze verbeteringen omdat "mijn telenet" vaak uitlicht voor verbeteringswerken. :idea:

In het begin van hun FUP had je kans niet meer te kunnen surfen als je je limiet had bereikt omdat het systeem gewoon blokkeerde en je de waarschuwing niet kon weg klikken.
Nu telt die telemeter al niet meer bij op sommige momenten waardoor de pannes in ons voordeel zijn ipv andersom. Een verbetering dus :P


Edit : Ik weet het antwoord al, ik krijg een interne fout als ik inlog op "mijn telenet". :nono:
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Base, Chello, UPC)”