A2F - Verbetering?

Nog vragen of opmerkingen over ADSL2FIT? Post ze hier maar.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

C-Phest schreef:Rijden jullie ook altijd over en weer naar huis als jullie
liggen te zonnen op't strand en er vliegt een wolkje over? ;)


Nee, maar we zitten al 8 maanden aan de kust en moeten de eerste zonnestraal nog altijd zien. Voorlopig is het enkel bewolkt tot hevig onweer :lol:
goos
Plus Member
Plus Member
Berichten: 104
Lid geworden op: 07 apr 2004, 13:42

ik snap niet dat mensen dat 60 kbyte/sec halen nog zeuren.. als ge terug gaat naar den tijd (waar ik nog altijd in zit) waar je max 15 kbyte/sec haalt, dan heb je pas reden tot klagen

En 't begint mij eigenlijk per dag meer en meer te verdrieten
Gebruikersavatar
Shag
Plus Member
Plus Member
Berichten: 172
Lid geworden op: 25 mei 2004, 19:42
Locatie: Vlaams-Brabant

goos schreef:ik snap niet dat mensen dat 60 kbyte/sec halen nog zeuren.. als ge terug gaat naar den tijd (waar ik nog altijd in zit) waar je max 15 kbyte/sec haalt, dan heb je pas reden tot klagen

En 't begint mij eigenlijk per dag meer en meer te verdrieten


Tja één keer van de zoete honing geproefd dan wil je niks anders meer ofwel nog zoetere. If you know what i mean :wink:
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

goos schreef:ik snap niet dat mensen dat 60 kbyte/sec halen nog zeuren..


Ik snap die dat de tolerantie van sommige mensen hier met de dag groter wordt. Straks zijn jullie nog blij met 50 KB/s download en een limiet van 5 GB/maand.
Gebruikersavatar
Snakehit
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 806
Lid geworden op: 05 mei 2004, 15:37
Locatie: Izegem, Belgie
Contacteer:

ik ga pas juichen als ik +300Kb/s constant heb, zodat ik toch nog ooit
online filmkes kan bekijken en eens deftig MPen
Gebruikersavatar
ikkejonge
Pro Member
Pro Member
Berichten: 296
Lid geworden op: 22 mar 2004, 20:11
Locatie: Zulte
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 7 keer

Als men een abonnement neemt op een 4 mbit verbinding, kan men toch niet tevreden zijn met een snelheid van 60kbyte/s. Ok, na wekenlang max. 12 te halen is het al een verbetering. Maar niks geeft betere voldoening om uw downloads met 300kbyte te zien binnenkomen. Men vraagt zich dan weer af hoe men ooit zonder kon.

Aangezien elke softwareproducent nu bijna al zijn producten onafgewerkt op de markt brengt met de boodschap download de patches maar, is het niet meer dan normaal dat iedereen da graag zo snel mogelijk doet.

Resultaten van http://www.speedtest.nl
(Overgenomen op Wed May 26 2004 om 17:31:57 UTC+0200)

Download : 2.9 KByte/sec

tof is anders
ChAmPi0N
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 43
Lid geworden op: 06 mar 2003, 22:09
Locatie: Brussel
Contacteer:

Hier nog steeds geen verbetering. Het is zoals anders:

Resultaten van http://www.speedtest.nl
(Overgenomen op Wed May 26 2004 om 19:43:16 UTC+0200)

Download : 1.6 KByte/sec
Upload : 25.5 KByte/sec
Gast

Hier in Maasmechelen bolt het al sinds een week weer geweldig.
Altijd snelheden rond de 200down en 40up.
eapresley2
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 31
Lid geworden op: 06 mar 2004, 23:28

als er verbetering is mag het ook eens gezegd worden.

Herzele 187 KB/s down
Troggers
Starter
Starter
Berichten: 19
Lid geworden op: 04 mar 2004, 19:34

Resultaten van http://www.speedtest.nl
(Overgenomen op Thu May 27 2004 om 12:53:22 UTC+0200)

Download : 271.2 KByte/sec

Hier ook aanzienlijke verbetering en dit is nu al een week zo. Ik ben tevreden. Ik hoop enkel dat er snel vooruitgang komt voor de minder begenadigde gebruikers onder ons.
Wref

Bij mij is enkel de userbase speedtest goed :) of nee sommige .be sites gaan heel goed (zoals belnet, daar down ik mijn linux distro nu tegen 290-310K)

lastig :) maar ik heb nog wel effe geduld...

kzou het wel meer appreciëren dat buitenlandse sites beter gaan want mijn interesses liggen in het gaming/tech gedeelte dus zit je automatisch vaak op amerikaanse nest eh ;) maar ik betwijfel dat er veel .be only surfers onders ons zijn ;)
Bossie
Plus Member
Plus Member
Berichten: 221
Lid geworden op: 04 mar 2004, 14:29
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Raar geval!

Wij hebben A2F op kot in Gent. Nu is het al bijna 2 weken dat we 'verbetering hebben' op de .be sites. Dus speedtest userbase gaf gemiddeld 250 kb/s aan. Als we de speedtest.nl uitvoeren halen we gemiddeld 5 kb/s. Sinds eergisteren is hier verandering in gekomen. Als ik de speedtest.nl uitvoer haal ik nu ook zogezegd gem 250 kb/s, terwijl mijn kotgenoten nog steeds maar gem 5kb/s halen.

Nu die snelheidstest op speedtest.nl wil ook niks zeggen hoor, want zelfs nu download ik ook nog traag op servers van int buitenland. Maar kvind het toch raar dat ik alleen een hogere 'zogezegde' downloadtest heb.
Gebruikersavatar
sgt
Plus Member
Plus Member
Berichten: 117
Lid geworden op: 30 okt 2003, 00:49
Locatie: heusden-zolder
Contacteer:

mij is het ook al opgevallen dat sommige sites en hotmail nog steeds erg traag openen terwijl ik toch een downloadsnelheid heb van 300kbyte/s
Gast

they call it a routing problem

interconnectie zit niet overal even goed !!! SCARLET zijn zaak ! a2f kan daar niets aan doen, dit moet scarlet regelen!

dus hopen dat ze het snel oplossen !

als ge ne trace doet naar u bestemming zal je dit ook zien dat vanaf kpn netwerk de rommel zal beginne, (van kpn naar buitenland)
Davy_117
Plus Member
Plus Member
Berichten: 153
Lid geworden op: 08 feb 2004, 02:28
Locatie: Antwerpen

Bij mij wast een paar weken heel goed,maar nu haal ik tijdens de piekuren nog geen 500kbits.
Ik hoop echt dat dit tijdelijk is en rap zal verbeteren,nu was ik eens goegezind.*zucht*
goos
Plus Member
Plus Member
Berichten: 104
Lid geworden op: 07 apr 2004, 13:42

*zucht*

2.3kbyte haal ik maximum :-(

terwijl de userbase speedtest 1671 kbits geeft..
Gebruikersavatar
The_Borg
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1759
Lid geworden op: 22 dec 2003, 20:25

IK heb hetzelfde probleem goos, ik kan ook maar traag userbase laden (als hij al laadt?) terwijl ik hier toch ook een mooie 1600 kbit haal op de tests. Er moet wel degelijk iets mis zijn met bepaalde services, want het disconnecten wordt er met de tijd ook erger op.
"We are the Borg. Lower your shields and surrender your ships. We will add your biological and technological distinctiveness to our own. Your culture will adapt to service us. Resistance is futile."
Gebruikersavatar
Shag
Plus Member
Plus Member
Berichten: 172
Lid geworden op: 25 mei 2004, 19:42
Locatie: Vlaams-Brabant

Kheb vandaag ne keer gebeld om men lijn te resetten. Goed, diene gast zegt zo van "Voila se tis gedaan". Kzeg tege men eige "amai das rap". Nu euh normaal zou men internet dan toch moeten uitvallen ofzo, kheb het trouwens aan diene gast gevraagd en hij zei ja da zal binnen een paar minuutjes gebeuren. K, ik wacht en na een half uur nog niks. Dus ik disconnect en zet men net terug aan. Ik ga ne keer kijke welk ip adres ik heb en kzie da het just hetzelfde is gelijk voor de disconnect en voor de line reset.

Kheb nu nog 5 keer men internet afgezet en terug aan en ik krijg constant hetzelfde ip adres. En vroeger veranderde da elke keer als ik disconnectte. Dus diene gast heeft daar iet anders uitgespookt in plaats van men lijn te resette. :evil:

Als ge nu gaat vrage waarom ik da ier zeg, awel kverveel me ier zot en kmoest da toch kwijt. neh

Sluuukes
Shag
Plaats reactie

Terug naar “ADSL2FIT”