Productwijzigingen Fibernet 40/60/100 - UPDATE

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
philippe_d
Moderator
Moderator
Berichten: 16487
Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
Locatie: Waregem
Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
Bedankt: 2998 keer

Dit is pertinent onwaar.
Al verschillende keren hier op het Forum vermeld, en bevestigd door Chalotte:
  • Een aanpassing contract (internet) betekent géén nieuw jaarcontract.
  • Een upgrade is gratis, een downgrade kost éénmalig 50 EUR.
Dit in tegenstelling tot Belgacom, waar iedere wijziging inderdaad een nieuw jaarcontract betekent.

PS. Het gaat hier wel degelijk over een verhoging/verlaging van je internet formule.
Een andere aanpassing (vb overstappen naar een Shake) kan misschien wel een nieuw contract zijn, vooral als dat gepaard gaat met een of andere promotie.
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6939
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
Bedankt: 364 keer

wel philippe de klantendienst was er gisteren vrij duidelijk in en zei dat het een nieuw jaarcontract is !!!
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

philippe_d schreef:
  • Een upgrade is gratis, een downgrade kost éénmalig 50 EUR.

en een overstap van het niet meer bestaande Comfortnet naar Basic Internet, beschouwen ze dat als een downgrade, en is er dus een kost aan verbonden?
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
browndwarfus
Plus Member
Plus Member
Berichten: 170
Lid geworden op: 27 jun 2011, 10:51
Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
Bedankt: 8 keer

Hey,

heb nu Fn60, opties : 5 euro meer voor fibernet xl ofwel downgraden naar fibernet en down/up snelheid verliezen én 50 euro "kosten". dan weet ik het wel : gewoon bij Fn60 blijven, is snel genoeg

groeten,
B.

http://www.speedtest.net/result/1359621739.png
Bouver
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 38
Lid geworden op: 08 feb 2010, 19:52

Hoe zit het met de mensen die 1 jaar gratis fibernet hebben? Verliezen zij dit als ze bv van fn60 naar fnXL gaan?
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6939
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
Bedankt: 364 keer

goeie vraag
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
MrMittens
Starter
Starter
Berichten: 12
Lid geworden op: 01 apr 2007, 19:08
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 1 keer

Ivm het HDXL pack, waarvan velen dachten het te verliezen, dit lijkt enkel van toepassing te zijn op nieuwe klanten. Het pack maakt bij nog steeds deel uit van het aanbod na de overstap naar fibernet xl.

Afbeelding
philippe_d
Moderator
Moderator
Berichten: 16487
Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
Locatie: Waregem
Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
Bedankt: 2998 keer

proximusboyke schreef:wel philippe de klantendienst was er gisteren vrij duidelijk in en zei dat het een nieuw jaarcontract is !!!

Sedert wanneer is wat de klantendienst vertelt de referentie :-D ?

xenne schreef:en een overstap van het niet meer bestaande Comfortnet naar Basic Internet, beschouwen ze dat als een downgrade, en is er dus een kost aan verbonden?

Ja.
Via de telenet site kan je deze simulaties zelf maken:
* kies je huidig abonnement (uit een drop-down lijstje met alle - ook niet meer bestaande - formules).
* kies je toekomstig abonnement (uit een drop-downlijstje met de 3 huidige formules: Basic, Fiber, Fiber XL).
en je krijgt een vergelijking tussen beide formule, en de eventuele "administratieve" kost voor de wijziging.
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Muziekbos
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1403
Lid geworden op: 08 dec 2008, 22:54
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 299 keer

Al iemand opgevallen dat de Basicnet XL klanten nu ook 20Mbits down krijgen? vroeger was dat toch maar 15Mbits down. het verschil met het nieuwe basicnet is dat de upl 1,25 is en bij Basicnet XL blijft het op 0,512.

Voor mij maakt het niet veel verschil uit. Ik haal amper 7 tot 9 down. Reeds verschillende keer contact gehad met de klantendienst en die steken hun paraplu uit en zeggen dat het mijn schuld is voor de trage snelheid.

Ben dan ook niet van plan om 50 euro activering kosten hiervoor te gaan ophoesten.
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

bedankt voor de link philippe_d
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
decat
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1656
Lid geworden op: 31 jan 2007, 11:53
Locatie: Brabant
Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
Bedankt: 104 keer

Volgens mijn telenet sta ik op FN50 maar via de speedtest haal ik de volle downloadsnelheid nog niet.
Upload lijkt wel ok.

Afbeelding
digishine
Member
Member
Berichten: 54
Lid geworden op: 07 dec 2010, 22:10
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 4 keer

17:35 Min lang aan de telefoon gehangen bij telenet.


Blijkbaar voor de mensen die 1 jaar gratis internet hadden gewonnen van telenet en graag zouden upgraden naar Fibernet XL vervalt de korting nu éénmaal :-(
MrMittens
Starter
Starter
Berichten: 12
Lid geworden op: 01 apr 2007, 19:08
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 1 keer

Wat zeur je nou? Je hebt toch een jaar gratis fibernet, wees blij dat je dat al hebt, telenet is geen liefdadigheidsinstelling.
digishine
Member
Member
Berichten: 54
Lid geworden op: 07 dec 2010, 22:10
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 4 keer

Nee maar was wel eerst van Fibernet 40 naar 60 kunnen gegaan met behoud van de promotie ;)

En met 5 Euro extra betalen heb ik geen probleem.
Gebruikersavatar
klooooon
Pro Member
Pro Member
Berichten: 337
Lid geworden op: 06 jan 2007, 17:40
Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
Bedankt: 18 keer

Iets heel anders nu ipv al die upgrade vragen hier ?
Kan ik nu kosteloos opzeggen opzeggen binnen het jaar dankzij deze wijzigingen ?
Dave_S
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 38
Lid geworden op: 14 jul 2010, 10:56

Neen, enkel bij wijziging van de algemene voorwaarden is dit van tel.
Afbeelding
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Het zijn nieuwe producten; de oude blijven bestaan, dus inhoudelijk wijzigt er niets volgens mij.
kris_84
Starter
Starter
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 jun 2011, 18:06

Ik snap niet dat ze bij Telenet vinden dat van BasicNet XL naar Basic Internet gaan, een downgrade is en dus een activeringskost met zich meebrengt.

En btw, waarom moet er bij een downgrade €50 administratieve kost worden betaald en bij een upgrade niet. Mijn inziens kost dat toch evenveel administratieve moeite. Ik snap dat niet.
philippe_d
Moderator
Moderator
Berichten: 16487
Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
Locatie: Waregem
Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
Bedankt: 2998 keer

downgrade = goedkopere formule.
upgrade = duurdere formule.
als jij niet snapt waarom een upgrade "gratis" is, dan heb je weinig commerciële feeling :)
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

kris_84 schreef:waarom moet er bij een downgrade


Vecht het gewoon aan bij de ombudsman... meer snelheid, meer volume is GEEN "downgrade".

Dat TN naar z'n prijzen kijkt om te beslissen wat een downgrade is, is hun probleem.
Nightflyer
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 28
Lid geworden op: 12 jun 2004, 09:25

kris_84 schreef:Ik snap niet dat ze bij Telenet vinden dat van BasicNet XL naar Basic Internet gaan, een downgrade is en dus een activeringskost met zich meebrengt.

En btw, waarom moet er bij een downgrade €50 administratieve kost worden betaald en bij een upgrade niet. Mijn inziens kost dat toch evenveel administratieve moeite. Ik snap dat niet.


philippe_d schreef:downgrade = goedkopere formule.
upgrade = duurdere formule.
als jij niet snapt waarom een upgrade "gratis" is, dan heb je weinig commerciële feeling :)


Klopt ook niet helemaal, aangezien ik nu nog over een Goldshake van 50 euro/maand beschik met Comfortnet XL internet,
en ook ik bij overstappen naar een Fibernet Shake van 55 euro/maand (dus 60 euro/jaar duurder) nog eens 50 euro extra adminstratiekosten zou moeten betalen.
Begrijpe wie begrijpe kan...
Meecrob
Starter
Starter
Berichten: 10
Lid geworden op: 18 okt 2004, 23:44

Ik heb zojuist telefoon gekregen van de Telenet helpdesk. Ik had via email de vraag gesteld hoe het zat met mijn Fibernet 60 abo en het 1 jaar gratis internet dat ik gewonnen had. Er is mij gezegd dat ik het jaar gratis internet blijf behouden met de upgrade naar Fibernet XL en dat er geen bijkomende kosten zijn voor de upgrade.
Gebruikersavatar
Patje
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3412
Lid geworden op: 03 sep 2003, 19:18
Locatie: (Ledegem)West vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 179 keer
Bedankt: 79 keer

Vandaag een mail gekregen van telenet over mijn Fibernet 40 shake die verandert naar de FiberNet shake (van 50 Mbps) ! ;)
Alhoewel ik al 2 weken op 50 zat, nu dus officiële bevestiging van telenet.

http://messagent.telenet.be/optiext/opt ... 29EGv6222p
Intel® i3-10100 Quad-Core @3,60 GHZ. Ram: 16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung A13 @Proximus FlexPack
AfbeeldingAfbeelding
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
Saturno
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 36
Lid geworden op: 14 mei 2011, 19:46
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 1 keer

Ik heb maandag 27/06 rond 10.30u gebeld naar Telenet om onze Shake+ met FiberNet60 over te laten zetten op FiberNet XL Shake. Vriendelijke dame zei me dat ze het zo snel mogelijk in orde ging brengen en dat ik per mail een verwittiging kreeg als het in orde was. Vorige vrijdag 01/07 nog alijd niks gehad. en internet staat nog altijd op FiberNet60. Ik bel terug naar Telenet en krijg te horen dat mijn dossier open stond en dat het diezelfde dag, of ten laatste maandag 04/07 in orde zou zijn. Nu zijn we vandaag al woensdag 06/07 en is het nog altijd niet aangepast. Heb al een mail gestuurd maar krijg hier natuurlijk niet direct antwoord op. Ook al online mijn abbo veranderd maar dit haalt echter ook niks uit. Als FiberNet XL technisch niet mogelijk is op je adres, zeggen ze dit dan of houden ze je als klant eerst nog wat aan het lijntje?
Telenet Business Fibernet internet 300/30
Telenet FreePhone Europe met optie Anytime
Telenet Digital TV met HD Digicorder DC-AD2100 en HD Digibox DB-AD210
Afbeelding
Jethz
Plus Member
Plus Member
Berichten: 125
Lid geworden op: 02 sep 2005, 17:22

Ok, Ik ben niet meer mee.

Als ik in 'mijn telenet' bekijk om een upgrade naar Fibernet XL te doen dan is de prijs daar 79.95 euro per maand.

Doch de prijs op de website wordt geadverteerd als 69.95 euro per maand.

Wat is het nu?
Bijlagen
change_mijntelenet.jpg
Prijs in mijn telenet
(44.23 KiB) Nog niet gedownload
Gebruikersavatar
TiTanium
Moderator
Moderator
Berichten: 5757
Lid geworden op: 27 feb 2007, 02:15
Locatie: Antwerpen 2
Uitgedeelde bedankjes: 710 keer
Bedankt: 469 keer

69.95 Internet only maar ik zie dat u een shake heeft en dan is het 79.95.
PC: PRIME Asus X299 Deluxe ~ i7 7820X ~ 32GB DDR4 ~ 1080Ti Strix ~ M.2 EVO 960 500GB
NUC: NUC8i3BEH2 ~ 8GB DDR4 ~ M.2 SX6000 Pro 256GB
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ
Provider: Telenet
OneUP ~ TVbox ~ HGW CH8568LG
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: Flex-HD ~ Mesh
Smartphone: Samsung S21 Ultra 512GB[/size]
rohendar
Starter
Starter
Berichten: 17
Lid geworden op: 26 aug 2010, 12:15
Bedankt: 4 keer

Telenet maakt er echt wel een zootje van ze tegenwoordig.

Ik had een abbo Fibernet 60 + digitale TV. Ik maak op 27/06 een bestelling via het internet om over te schakelen op XL. Ik hoor daar maar niet van dus ik stuur op 1/07 een mail naar de klantendienst met de vraag waarom het zolang moet duren.

Ondertussen zijn we 9/07. Ik heb nog steeds NIETS, maar dan ook nul komma nul antwoord gekregen van Telenet. 2 WEKEN! later, nog steeds geen antwoord. Maar nu komt het. We zijn zaterdag 22u30 en ik heb geen digitale tv meer. Ik zit nog steeds op fibernet 60, heb nog niets mail gehad, maar ze hebben het wel geflikt van mijn digitale tv af te sluiten.

EN natuurlijk moet ik hier weer achterkomen op zaterdag om 22u30. Kan ik mooi gaan wachten tot maandagmorgen om die idioten aan de telefoon te krijgen.

En wanneer gaan ze eindelijk is een gratis call center nummer geven? Serieus ik doe alles via internet om die idioot hoge telefoonkosten niet te moeten betalen, en dan maken zij er een zootje van en moet je toch nog gaan bellen :/
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6939
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
Bedankt: 364 keer

ondertussen weet bijna iedereen zeker als je mail wil sturen naar telenet dat je pas na 2 a 3 weken antwoord krijgt
best bellen
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
master-magic
Pro Member
Pro Member
Berichten: 323
Lid geworden op: 03 dec 2005, 12:44
Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
Bedankt: 13 keer
Contacteer:

is iets da veel gebeurt bij providers,
ken nog zo ene die lang nodig heeft om te reageren op mails,of zelf niet antwoorden,
wacht zo al 3 maanden op een antwoord op m'n vraag,
woensdag nog eens ne mail naar die provider gestuurd en nog geen reactie.
zijn beetje allemaal zelfde zeker,
callcenter inschakelen omdat goedkoper is en mails niet beantwoorden.
greets
master-magic
Dreambox 920 UHD (DVB-S/C) HD PVR met een T90 & VU+ Zero 4K (DVB-C/T2) . (Tv Vlaanderen Basic+).
Muziekbos
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1403
Lid geworden op: 08 dec 2008, 22:54
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 299 keer

Heeft Telenet het charter van Peeters en Pichal getekend van Radio 1? Dan scoort Belgacom toch stukken beter hoor. Daar zetten ze het zelfs op hun website. :beerchug:
Gebruikersavatar
TiTanium
Moderator
Moderator
Berichten: 5757
Lid geworden op: 27 feb 2007, 02:15
Locatie: Antwerpen 2
Uitgedeelde bedankjes: 710 keer
Bedankt: 469 keer

Ik heb via email altijd telefonisch antwoord terug gekregen. Maar het duurde vaker langer dan 5 dagen. Ik heb wel door dat er veel moeten wachten op de overschakeling.
PC: PRIME Asus X299 Deluxe ~ i7 7820X ~ 32GB DDR4 ~ 1080Ti Strix ~ M.2 EVO 960 500GB
NUC: NUC8i3BEH2 ~ 8GB DDR4 ~ M.2 SX6000 Pro 256GB
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ
Provider: Telenet
OneUP ~ TVbox ~ HGW CH8568LG
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: Flex-HD ~ Mesh
Smartphone: Samsung S21 Ultra 512GB[/size]
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

proximusboyke schreef:telenet dat je pas na 2 a 3 weken antwoord krijgt, best bellen


En wat voor antwoord... meestal totaal naast de kwestie (al is dat bij bellen vaak niet veel beter).

Met zou beter de kwaliteit eens bekijken van een helpdesk, in plaats van de snelheid.
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6939
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
Bedankt: 364 keer

r2504 ergens heb je gelijk, maar mailen naar telenet is nog een grotere ramp.
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
Saturno
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 36
Lid geworden op: 14 mei 2011, 19:46
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 1 keer

Bij mij is het in orde gekomen. Wilde donderdag 07/07 mijn telemeter checken en die stond terug op 0. Dacht direct van hier klopt iets niet... Dan even terug naar internet en daar stond plots tot mijn grote verbazing Fibernet XL !! Nog geen halve minuut later krijg ik telefoon van jawel Telenet. :-D
Terug de vriendelijke dame van de vorige keer.
Ze verontschuldigde zich dat het even geduurd heeft maar mijn overschakeling was in orde. Ook het HD XL pack bij digitale tv blijft gratis in de Shake voor klanten die dit al hadden en nu overschakelen. Toch wel even de volgende factuur goed in de gaten houden, dat ze nie 'per ongeluk' 10€ hiervoor aanrekenen.

Anyway, ikke content ! :beerchug:
Hoop dat het voor de andere wachtenden ook snel in orde is...

GRTZ
Telenet Business Fibernet internet 300/30
Telenet FreePhone Europe met optie Anytime
Telenet Digital TV met HD Digicorder DC-AD2100 en HD Digibox DB-AD210
Afbeelding
kal_el
Starter
Starter
Berichten: 16
Lid geworden op: 22 nov 2007, 19:44

rohendar schreef:
En wanneer gaan ze eindelijk is een gratis call center nummer geven? Serieus ik doe alles via internet om die idioot hoge telefoonkosten niet te moeten betalen, en dan maken zij er een zootje van en moet je toch nog gaan bellen :/


0800 666 11, zelfde als 015, maar dan gratis ;)
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Goh, de meeste mensen zullen ondertussen wel een abonnement hebben waarbij minstens tijdens de daluren de gesprekken naar vaste nummers gratis zijn... dus een probleem is een 015 nummer niet echt (erger zijn de 070 nummers).
kal_el
Starter
Starter
Berichten: 16
Lid geworden op: 22 nov 2007, 19:44

da's waar, maar die 070 is perfect te vermijden, ik bel altijd naar de 0800 en die verbinden mij dan wel door naar de technische dienst..
steve_jaspers
Member
Member
Berichten: 93
Lid geworden op: 20 sep 2005, 19:31
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 2 keer

kmoet zeggen ....

net gebeld met die 0800 nummer (thx !) en het was binnen de 5minuten geregeld.. en geactiveerd ... binnen de minuut nadat ik had opgehongen heeft de modem zich gereset en is de snelheid aangepast.

héél vriendelijke madam ook trouwens, ze kon goed antwoorden op mijn vragen (of er toch zeker geen activatiekosten ofzo waren, en of ik mijn hdxl pakket gratis kon behouden (waarvan ik het antwoord al wist,.. just checking)), en ze wist me zelfs te zeggen dat iedereen die nu fibernet60 heeft binnenkort zoiezo overgezet zal worden op fibernetXL..

nu nog w88 tot de volgende factuur voor alle zekerheid, maar tot dusver beste ervaring met telenet ooit :)
Gebruikersavatar
TiTanium
Moderator
Moderator
Berichten: 5757
Lid geworden op: 27 feb 2007, 02:15
Locatie: Antwerpen 2
Uitgedeelde bedankjes: 710 keer
Bedankt: 469 keer

Dan heeft ze u foute informatie gegeven. Ze mogen u zomaar niet overzetten naar het nieuwe abonnement. Ten eerste ligt de prijs hoger en ten 2é het is effectief een volledig nieuw abonnement.
PC: PRIME Asus X299 Deluxe ~ i7 7820X ~ 32GB DDR4 ~ 1080Ti Strix ~ M.2 EVO 960 500GB
NUC: NUC8i3BEH2 ~ 8GB DDR4 ~ M.2 SX6000 Pro 256GB
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ
Provider: Telenet
OneUP ~ TVbox ~ HGW CH8568LG
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: Flex-HD ~ Mesh
Smartphone: Samsung S21 Ultra 512GB[/size]
Jethz
Plus Member
Plus Member
Berichten: 125
Lid geworden op: 02 sep 2005, 17:22

titanium schreef:69.95 Internet only maar ik zie dat u een shake heeft en dan is het 79.95.


Logica is ook ver te zoeken. Ik dacht dat shakes zaken goeiekoper maakten?
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Base, Chello, UPC)”