Pagina 7 van 8
Geplaatst: 01 okt 2008, 17:36
door xenne
't is jammer dat ze zoiets niet in het crm zetten (ik geraak er trouwens moeilijk op, vaak fout Problem with dB connection!), maar wellicht zijn ze bang dat ze dan compensatie moeten geven voor de dagen dat telefonie plat lag
Geplaatst: 01 okt 2008, 17:50
door SniFManS
xenne schreef:'t is jammer dat ze zoiets niet in het crm zetten (ik geraak er trouwens moeilijk op, vaak fout Problem with dB connection!), maar wellicht zijn ze bang dat ze dan compensatie moeten geven voor de dagen dat telefonie plat lag
compensatie ? Dat willen ze niet geven !!! Anders moet ik dat nu al hebben voor drie maand
Hier in MOL (014) kan er niet gebeld worden of opgebeld worden . Das nu al vier dagen . Als deze week niets van oplossing gebeurd ga ik stappen ondernemen om van homeconnect van af te komen.
Ik blijf niet als een zot betalen voor iets dat niet werkt ( ben geen beta tester ).
Iemand al positieve ervaringen met de ombudsdienst ? Of is het weer zo dat die niets kunnen doen ?
Geplaatst: 01 okt 2008, 18:59
door driesel
Telefonie werkt hier nu weer.
Geplaatst: 01 okt 2008, 19:06
door ThaMan
Hier al 3 dagen niet.... steeds bezet aan de andere kant
en kan niet opgebeld worden. Tsja wat kunnen we er aan doen ? Niks zeker
Geplaatst: 01 okt 2008, 19:16
door rosheen
driesel schreef:Telefonie werkt hier nu weer.
Hier ook... voor zolang het duurt.
Geplaatst: 01 okt 2008, 19:19
door broli
rosheen schreef:driesel schreef:Telefonie werkt hier nu weer.
Hier ook... voor zolang het duurt.
Zal dommel voor een nieuwe record willen gaan? 1 uur lang stabiel mss
Geplaatst: 01 okt 2008, 19:23
door antpeks
hie ris eigenlijk iets vreemds aan de gang, ik heb voip connectie. Maar kan niet bellen, na 40 seconden volgt een in gespreks toon. Maar wat schets mijn verbazing, het voip lampje blijft knipperen en er wordt een verbinding tot stand gebracht naar het nummer dat ik bel.
Dat gebeurd dus nadat ik heb ingehaakt, tja in gesprek na veertig seconden, en de verbinding wordt meerdere malen gemaakt.
Peter Kuipers
http://dommelusers.be
Geplaatst: 01 okt 2008, 19:25
door Fluppeke
Hier werkt het ook terug.
Er is inderdaad nog vannalles loos, zo duurde het ook idd een 30tal seconden voor ik via betamax beltoon kreeg en mijn schedom telefoon overging.
Ik kreeg al even koude rillingen aan het gedacht dat dommel ons tot vrijdag (nieuwe switch) zonder meer zonder telefoon zou zetten ...
Geplaatst: 01 okt 2008, 20:34
door SniFManS
heb sins vier dagen voor de eerste keer terug foon gehad
En zlef ook weer kunnen bellen .
Geplaatst: 01 okt 2008, 20:55
door Zelete
Voor de eerste keer problemen gehad met de telefoon hier. Ik bel naar mijn moeder, twee keer ofzo. Wel ja, dat lukt niet. Ik bel dus met de GSM en eventjes later hoor ik haar gewone telefoon afgaan.
Zij pakt die dus op "hallo? hallo?", niets te horen aan de andere kant. Een paar seconden later weer hetzelfde geval. Blijkbaar kwam mijn telefoontje dus een kwartier later pas aan
Is ondertussen wel vanzelf opgelost blijkbaar...
Geplaatst: 02 okt 2008, 15:48
door ThaMan
Hier voor de 4de dag geen telefoon
Enkel bezet toon wanneer ik iemand opbel en wil opgebeld worden.
Ik wacht geduldig op morgen !
Vrouw des huizes word gek van die phone problemen.
Geplaatst: 02 okt 2008, 16:07
door broli
En weer dood. Ging sinds gisteren avond terug ok en deze voormiddag ook maar nu is het weer plat.
Geplaatst: 02 okt 2008, 16:43
door woete
degoutant !
hier werkt het vandaag weer niet !!!
Dit is gewoon niet meer serieus. Normaal zou enkel in uitereste nood na enkele noodprocedures zoiets mogen gebeuren. En onderhoud zou snachts moeten gebeuren. HElaas ben ik snachts wél altijd bereikbaar, enkel overdag doen zich 'storingen' voor ... verdacht !
Geplaatst: 02 okt 2008, 16:54
door Yargo
Ik vraag me eigenlijk af of die techniekers bij dommel wel een ganse week werken. Als er iets moet gebeuren is het altijd op een vrijdag. Die werken maar 1x per week zeker
Geplaatst: 02 okt 2008, 20:39
door SniFManS
We zitten allemaal met het zelfde probleem hoor ! Dommel zit in de misery met hunnen voip rommel. En ligt dus niet aan routingstabellen dat moeten worden aangepast
Geplaatst: 05 okt 2008, 12:41
door Zuttasoxx
werkt iedereen hun telefonie weer naar behoren?
Geplaatst: 05 okt 2008, 13:03
door Ken
Hier wel ja.
Sommige telefoontjes kwamen bij mij ook 10 à 15 min later binnen (één beltoon)... En daarna niks meer.
Nu goed, ze werken eraan éh. We zijn de eerste klanten in de Belgische telecom revolutie, dus klagen moeten we niet echt, zie jezelf als pioneer xD
Geplaatst: 05 okt 2008, 13:10
door SniFManS
Tot hier toe kan ik ik terug gebeld worden en kan ik zelf ook terug bellen . Enkel nog altijd het probleem dat bepaalde telefoon providers me nog niet kunnen bereiken .Dus nog geen stap voorruit
Geplaatst: 05 okt 2008, 13:28
door frado
Sniffie schreef:Tot hier toe kan ik ik terug gebeld worden en kan ik zelf ook terug bellen . Enkel nog altijd het probleem dat bepaalde telefoon providers me nog niet kunnen bereiken .Dus nog geen stap voorruit
+ echo op de lijn nog steeds
Geplaatst: 05 okt 2008, 13:49
door malinwa001
Yargo schreef:Ik vraag me eigenlijk af of die techniekers bij dommel wel een ganse week werken. Als er iets moet gebeuren is het altijd op een vrijdag. Die werken maar 1x per week zeker
Niet vergeten dat er geen 100 man werkt die dat kan zoals bij BGC of Telenet om er maar 2 te noemen.
Volgens mij zijn er één a 2 mensen bezig met deze specifieke taak (VOIP) dan hebt ge nog hun uitbouw van hun eigen netwerk(city...) en dus ook het onderhoud der op. En deze mens(en) kunnen dus duidelijk het klantenbestand van dommel niet op tijd verwerken.
Een extra switch erbij heeft de problemen dus niet opgelost, althans voor iedereen en ook 100%.
Denk ook eens aan de mail, hoe dikwijls is die al niet uitgevallen? Meestal voor kortere tijd wat bij mail niet echt zo'n groot probleem is, maar bij telefoon kan je moeilijk tevreden zijn als de connectie tot stand komt 30 minuten na dat er is opgelegd.
Ik geef ze nog enkele weken (01/01/2009) Als dan niet alles is opgelost stap ik er uit. Ga ook maandag nog maar eens bellen om te zien wat den uitleg is. En aangezien het tickettingsysteem terug 'werkt' zal ik ook daar mijn mening is verkondigen.
Geplaatst: 05 okt 2008, 14:29
door sikk
frado schreef:+ echo op de lijn nog steeds
Ik had hier ook echo op de lijn. Dat komt blijkbaar omdat de lijn veel gevoeliger is. En omdat de persoon aan de andere kant van de lijn veel luider hoorbaar is als bij mijn vorig telecom abonnement. (ook met luidspreker van telefoon op minimaal).
Ik heb het kunnen verhelpen door:
- het luidspreker volume minimaal te zetten (van telefoon)
- op de pagina Telefonie --> VoIP de "vaste versterkingsregeling" op 4/-8 te zetten. Hiermee verzwak ik de uitvoer nog wat, waardoor de persoon niet zo luid hoorbaar is... en dus geen echo meer. Standaard staat dit op 0/0. Hoe groter het getal, hoe groter de versterking van invoer/uitvoer. Hoe kleiner, hoe zwakker de versterking van invoer/uitvoer (met behulp van firebug plugin kan je deze velden zichtbaar maken!) (
web develop plugin werkt
niet, aanpassingen worden hiermee niet doorgevoerd naar router!)
Sikk
Geplaatst: 08 okt 2008, 16:40
door frado
Je kan blijkbaar die uploadsnelheid niet op auto zetten? Als ik automatisch klik, gaat de pagina autmatisch weer naar het oude, maw geen access. Tzou wel handig zijn als het auto is, want nu is het altijd gecappd op 30kb/s voor de computer
Geplaatst: 08 okt 2008, 17:50
door krizzie
heb nu die instellingen gevonden en kan deze ook aanpassen maar als ik de pagina refresh sta dit terug op 0/0 moet ik iets doen om deze instelling te blijven bewaren??
Geplaatst: 08 okt 2008, 18:09
door rpr
krizzie schreef:heb nu die instellingen gevonden en kan deze ook aanpassen maar als ik de pagina refresh sta dit terug op 0/0 moet ik iets doen om deze instelling te blijven bewaren??
De bewaar knop drukken!
Geplaatst: 08 okt 2008, 19:10
door krizzie
rpr schreef:krizzie schreef:heb nu die instellingen gevonden en kan deze ook aanpassen maar als ik de pagina refresh sta dit terug op 0/0 moet ik iets doen om deze instelling te blijven bewaren??
De bewaar knop drukken!
mijn fout idd had nog de knop ok visible moeten zetten
klein vraagje neemt iedereen 4/-8 of zegt iemand met een ander resultaat behaal ik beter
grtz
Geplaatst: 08 okt 2008, 19:11
door frado
dunno, kheb dat hier gelezen dus kheb nu ook 4/8 staan. Hopelijk helpt het wat
Geplaatst: 09 okt 2008, 14:19
door Tomola
vandaag en email gehad van dommel vanwege het probleem dat ik onbereikbaar ben voor sommige providers...
Krijg dan de melding"
dit nummer is niet in gebruik" of "
onjuist nummer"
In die mail stond samen gevat dat ik zelf maar ff al die providers op moest bellen om te vragen wat er aan de hand is....
Langleve de service van dommel!!
zijn er andere die ditproblem hadden/hebben?
En wat kan ik of dommel hier aan doen?
Ik geloof namelijk niet meer in geduld na 10 weken geen telefoon....
Geplaatst: 10 okt 2008, 20:41
door cumme
Telenet, Proximus, Mobistar, allemaal mogelijk, alleen naar Dommel niet
Geplaatst: 15 okt 2008, 19:41
door lcars8467
VOIP ligt er precies weer uit, nonkel probeerde ons te bellen en was weer niks!
Geplaatst: 15 okt 2008, 19:48
door lcars8467
twerkt precies nu weer wel, vreemd vreemd ...
Geplaatst: 15 okt 2008, 22:10
door rosheen
Er is wel een 'storing' geweest: ik heb 3 x proberen te bellen, kreeg aansluiting, maar werd gelijk weer afgesloten. Dus de GSM moeten gebruiken.
Geplaatst: 16 okt 2008, 20:33
door SniFManS
Tomola schreef:vandaag en email gehad van dommel vanwege het probleem dat ik onbereikbaar ben voor sommige providers...
Krijg dan de melding"
dit nummer is niet in gebruik" of "
onjuist nummer"
In die mail stond samen gevat dat ik zelf maar ff al die providers op moest bellen om te vragen wat er aan de hand is....
Langleve de service van dommel!!
zijn er andere die ditproblem hadden/hebben?
En wat kan ik of dommel hier aan doen?
Ik geloof namelijk niet meer in geduld na 10 weken geen telefoon....
Zelfde probleem hier , enkel ben ik niet berijd om dit te doen wat zij zeggen . Zij moeten dit op lossen want zij zijn de provider . Anders neem ik maatregelen .
Geplaatst: 20 okt 2008, 09:17
door ik_jefke
Sniffie schreef:Tomola schreef:vandaag en email gehad van dommel vanwege het probleem dat ik onbereikbaar ben voor sommige providers...
Krijg dan de melding"
dit nummer is niet in gebruik" of "
onjuist nummer"
In die mail stond samen gevat dat ik zelf maar ff al die providers op moest bellen om te vragen wat er aan de hand is....
Langleve de service van dommel!!
zijn er andere die ditproblem hadden/hebben?
En wat kan ik of dommel hier aan doen?
Ik geloof namelijk niet meer in geduld na 10 weken geen telefoon....
Zelfde probleem hier , enkel ben ik niet berijd om dit te doen wat zij zeggen . Zij moeten dit op lossen want zij zijn de provider . Anders neem ik maatregelen .
Bij Telenet zeggen ze dat ze geen support kunnen geven aan Dommel klanten en dat Dommel dit maar moet oplossen.
Geplaatst: 20 okt 2008, 10:13
door Gent32m
ik_jefke schreef:Bij Telenet zeggen ze dat ze geen support kunnen geven aan Dommel klanten en dat Dommel dit maar moet oplossen.
Best mogelijk dat andere operatoren Dommel hierin tegenwerken. En op die manier dit product een stille dood laten sterven.
Momenteel kan ik terug bellen en door iedereen opgebeld worden. Ik bel echter niet zoveel. Dus of die VOIP 24u stabiel is (weet ik niet).
Geplaatst: 20 okt 2008, 10:25
door krizzie
wij hadden dit ook in het begin telenet nummers konden ons niet bereiken, na een mail van de ombudsdienst naar telenet en dommel was dit na een halve dag al in orde.... (en deze keer kon dommel er niets aan doen)
Geplaatst: 20 okt 2008, 13:31
door ik_jefke
krizzie schreef:.... na een mail van de ombudsdienst naar telenet en dommel was dit na een halve dag al in orde.... (en deze keer kon dommel er niets aan doen)
Zal ik ook eens proberen dan want ik ben al bijna 4 maanden niet bereikbaar voor Telenetters
Geplaatst: 20 okt 2008, 20:15
door macamba
krizzie schreef:wij hadden dit ook in het begin telenet nummers konden ons niet bereiken, na een mail van de ombudsdienst naar telenet en dommel was dit na een halve dag al in orde.... (en deze keer kon dommel er niets aan doen)
KIJK! Dat bedoel ik. Ik geloof ook wel hoor dat er providers zijn, met telenet voorop die de boel opzettelijk lopen te dwarsbomen.
Ze zien veel klanten overlopen naar Dommel gewoon omdat ze te duur zijn. En dat doet ze pijn.
En dat ze dan bij Telenet zeggen dat ze geen support geven aan Dommel is een foute redenatie, ze moeten gewoon support geven aan hun eigen klanten. Dus als je iemand kent met telenet, die niet naar dommel kan bellen, laat hem of haar dan bij telenet klagen in de trant van "ik kan met telenet niet naar dit nummer bellen maar met mijn GSM wel dus los het eens op!"
Eindelijk eens een antwoord van de onbudsdienst hieromtrent! Zie je nou wel!
Geplaatst: 20 okt 2008, 20:17
door THDBASED
macamba schreef:En dat ze dan bij Telenet zeggen dat ze geen support geven aan Dommel is een foute redenatie, ze moeten gewoon support geven aan hun eigen klanten. Dus als je iemand kent met telenet, die niet naar dommel kan bellen, laat hem of haar dan bij telenet klagen in de trant van "ik kan met telenet niet naar dit nummer bellen maar met mijn GSM wel dus los het eens op!"
Zeer juist!
Geplaatst: 20 okt 2008, 21:29
door SniFManS
ik_jefke schreef:krizzie schreef:.... na een mail van de ombudsdienst naar telenet en dommel was dit na een halve dag al in orde.... (en deze keer kon dommel er niets aan doen)
Zal ik ook eens proberen dan want ik ben al bijna 4 maanden niet bereikbaar voor Telenetters
Hier mobistar en belgacom en Nederlandse nummers !
Kan je eens zeggen welk mail adres dat je hiervoor best gebruikt ?
Geplaatst: 21 okt 2008, 11:20
door klooooon
Net naar de 0800 van pidpa proberen te bellen om mijn water stand door te geven
Ging natuurlijk niet !!! met dommel
Man zo nen dikke brol heb ik nog nooit gezien