In zweden 100 Mbit full duplex voor 50 € ? En zonder dat ge op unief zit ofzo?
Leg is bewijzen op tafel voor ge uit uwe nek lult.
En MAYBE 100 Mbit intern met de provider, maar naar buiten toe zal dat al heel wat minder zijn (naar andere landen toe).
Alle waar klaagt gij over? Ik vind dat Sasuke gelijk heeft. Voor mij is alles boven de 100 KB/sec goed (meer is leuker), ge hebt unlimitted, daarvoor wil ik wel wat snelheid opofferen. En ze geven 4 Mbit, da's niet hetzelfde als: "ze garanderen 4 Mbit!" da's een groot verschil. Ze geven dus TOT 4 Mbit, dus uw lijn kan is pieken tot 4 Mbit. Dat dat bij skynet sneller gaat da's idd een feit, maar da's nu ook omdat BGC Scarlet zit tegen te werken. Ok, daar zijt gij ook niks mee, maar recht op klagen hebde zeker niet. In de toekomst zou het wat beter moeten gaan. (en dit alles voor 35 € !!!! )
Trouwens, zijt blij dat mensen zoals die van adsl2fit er zijn, zij nemen het voortouw op gebied van unlimited enzo zodat er misschien (hopelijk) anderen gaan volgen. Of wilt ge heel uw leven aan die pietlullige 10 GB vasthangen? (en aan de prehistorische 128 Kbit up, om nog maar te zwijgen over de max 1.5 GB up van telenet)
Wannabe leecherkes (kazaabrol, emulezever, brolftpkes, nieuwsgroepen,...) zagen hier niet over, upload heb ik toch niets over gezegd. Dus nie komen claimen hé.
Uit die zin begrijp ik dat gij dus nen "echte" (whatever) leecher zijt. Dan hebde al helemaal niet te klagen, want wat gij doet is illegaal, zijt blij dat ge het (voorlopig) nog altijd kunt doen.
En als ge hier alleen komt om te zagen kunnen we u missen als kiespijn.
greetz,
Nob