ADSL2fit vragen/klachten/...

Nog vragen of opmerkingen over ADSL2FIT? Post ze hier maar.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

misterjo schreef:IK had juist hetzelfde voor maar dan een klacht van mediasentry van dc++

En wat ga je nu nog aanvangen met uw unlimited download ?

De meeste downloaden al wel eens iets illegaals, en aangezien je reeds een eerste keer tegen de lamp bent gelopen op max. enkele maanden kan je het wel vergeten veronderstel ik.

Ik vrees dat A2F voor de meeste snel gedaan zal zijn. Dan toch maar limieten ?
Sensei Zeon
Administrator
Administrator
Contacteer:

ik ben niet alleen voor de limieten overgestapt maar ook voor de lage prijs,
veel lager dan skynet, dit is eigelijk mijn voornaamste reden
Your Sensei sends his greetz, SeNsEi Ze0n

Afbeelding
misterjo
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
Bedankt: 16 keer

En wat ga je nu nog aanvangen met uw unlimited download ?

De meeste downloaden al wel eens iets illegaals, en aangezien je reeds een eerste keer tegen de lamp bent gelopen op max. enkele maanden kan je het wel vergeten veronderstel ik.

Ik vrees dat A2F voor de meeste snel gedaan zal zijn. Dan toch maar limieten ?

IK speel ook veel counter-strike vroeger , toen wassek ff gestopt maar nu speel ik wel terug wat cs en dan kan ik af en toe is met vrienden spelen ... Vroeger op skynet konnek mar met max 10 man spelen wegens te weinig upload nu kan ik af en toe met 16 maten spelen :)
Laatst gewijzigd door misterjo 14 jan 2004, 17:54, in totaal 1 gewijzigd.
spacekiek
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 12 keer

ADSL2FIT heeft wel een lage abon.-prijs, maar er zijn er nog die daar in de buurt van komen hoor ... dus prijs is echt wel geen argument vind ik
metal
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 8 keer

seg heo zit da nu met die upload snelheid die ze gingen verhogen? wanneer gebeurt da want het zou toch al vorige maand moeten gebeurt zijn? wel raar dat sommige aan 50kb/sec uploade en sommige maar aan 25kb/sec uploaden. had vroeger ook die 50 kb/sec ma is ineens naar benden gegaan toen :cry:
Gast

Nob schreef:Gast, da's helemaal geen machtsvertoon van mijn kant.

Als je de threads die hier lopen werkelijk had gelezen, dan had je al minstens 50 % van je vragen niet moeten stellen, zo simpel is dat.

Vriendschap ik heb wel degelijk die 2 threads van kweetnihoeveel pages
gelezen.....(wa moet ne mens doen als em zich verveelt in de les :D) en als ge da ni gelooft, well i dont give a f***.

Nob schreef:Ik probeer gewoon alles wat overzichtelijk te houden.

En kom niet te snel af dat wij hier onze macht misbruiken aub.

Als we dat echt zouden willen doen, dan zou je het wel goed merken. En 2, waar beschuldig je ons van, is het jouw site misschien? Dus graag wat minder stoer.

Op andere forums (bvb tweakers.net) zijn ze nog 10 keer zo "streng", dus wees blij dat wij jullie nog zo vrij laten.

greetz,

Nob

overzichtelijk??? dus jij vindt een thread met 1000 pages overzichtelijk..
wat minder stoer.. joeng irl had ge al lang nen trek op u oog gekregen..
ge vindt uw eigen god ... ga nog wa de nerd uithangen, a2f en dit forum kan me gestolen worden, i have a life you know .. Ban me who cares...
Styno
Elite Poster
Elite Poster

Whow gast, dat was een volwassen weerwoord...

Weet je vrij forum, vrije meningen, vrij te posten en te vertrekken.
Hopelijk kan je ergens anders je draai wel vinden.

Styno
echo '[q]sa[ln0=aln256%Pln256/snlbx]sb3135071790101768542287578439snlbxq'|dc
echo '16i[q]sa[ln0=aln100%Pln100/snlbx]sbA0D4D465452snlbxq'|dc
Afbeelding
Gast

Styno schreef:Whow gast, dat was een volwassen weerwoord...

Weet je vrij forum, vrije meningen, vrij te posten en te vertrekken.
Hopelijk kan je ergens anders je draai wel vinden.

Styno

blah, i just hate people who think they can rule me..
Doe dat zonder reden, en ge krijgt de volle laag, zoals ge hebt kunnen zien.
No exceptions, moderator, leerkracht, ma van lief, speelt gene film, mijn
gedacht krijgen ze te horen, graag hebben of ni, kwetsen of ni, kinderachtig of ni... Be nice to me, and i'll be even nicer to you
misterjo
Premium Member
Premium Member

ge moogt uw gedacht zeggen maar hou het een beetje beleeft?
C-Phest
Premium Member
Premium Member

Kan iemand bovenstaande zever ff uit de thread halen aub? ;)

De snelheid van A2F is hier ondertussen terug in orde (2 Mbit) ... zal tijdelijk geweest zijn (oef! :) )
Hey ... everybody makes mistakes! That's why they put erasers on pencils. [Lenny]
NuKeM
Content Editor
Content Editor
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 156 keer
Contacteer:

C-Phest schreef:Kan iemand bovenstaande zever ff uit de thread halen aub? ;)

Naa, een beetje humor in deze thread kan geen kwaad :wink:
NuKeM
C-Phest
Premium Member
Premium Member

En toen was het stil ...

Al enig nieuws ivm die (al dan niet) capping? Of dat er al verandering in zicht is?

Ik zit met een dilemma : ik heb al gelezen hier en daar dat die 8Mbit lijnen dus beperkt in aantal zijn .. nu vraag ik mij af of het de moeite loont om mijn 8Mbit af te zeggen en een 4Mbit aan te vragen (als dat tenminste mogelijk is) met het risico dat volgende maand de problemen opgelost zijn en ik mijn 8Mbit kan vergeten wegens alle lijnen volzet.

Ik heb geen zin om nog lang 60€ de maand te betalen als ik voor 30€ hetzelfde kan krijgen bij die mannen. En zeker niet als ze gaan beginnen memmen over te veel downloaden :(

Zouden de A2F klanten die tevredenheidenquête van Scarlet ook mogen invullen? ;)

PS: Ik heb al eens zitten zoeken op de site van Scarlet achter die limietloze aansluiting van hen zelf maar kan die nergens vinden? Nochtans heb ik al enkele vermeldingen daarvan gezien op dit forum. Bieden ze dat nu aan of niet? :) Want zoja: A2F stamp buiten zelle :)
Hey ... everybody makes mistakes! That's why they put erasers on pencils. [Lenny]
Sasuke
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
Bedankt: 332 keer
Contacteer:

Nee, scarlet biedt geen unlimited abbo aan ... maar momenteel kijken ze de gebruikte bandbreedte niet na... Ik denk dat je contractueel een limiet opgesteld krijgt, maar dat men in realiteit een FUP hanteert.

Als ik jou was zou ik proberen los te krijgen dat jij gewoon 35€/maand betaald voor een small, maar men je niet omschakelt. Het hele 8Mbit/4Mbit verhaal vind ik persoonlijk nog veel erger dan die hele trage lijn affaire. Nu betaal jij het dubbele van wat ik betaal maar surfen we even snel .. DAT KAN NIET !!

Grtz,

Sasuke-
Styno
Elite Poster
Elite Poster

Inderdaad...

nu begin ik er stevig genoeg van te krijgen.

Ik ben aangsloten van oktober en heb nu al een hele tijd zitten afwachten tot er verbetering zou optreden. (dit zowel op aanraden van de mods hier als van a2f support die ik meerdere malen gecontacteerd heb zowel via mail als telefonisch.) Zoals blijkt uit de volgende conversatie ben ik dus terug naar af ( de correspondentie tussen okt en december laat ik weg):

05/01/04 : opnieuw navraag aan support via mail ivm. 8Mbit performance problemen in Leuven: Antwoord: Er is door Scarlet een extra capaciteitsupgrade besteld bij Belgacom voor Leuven voor de eerstkomende weken.

13/01/04 : wederom navraag: Antwoord: Er zijn jammer genoeg nog geen extra gegevens bekend, ondanks ons aandringen op meer info.

13/01/04 : ik leg een troubleticket in via web om dit probleem beter op te volgen:

14/01/04 : Antwoord op troubleticket : het snelheidsprobleem kan zowel aan interne als externe factoren liggen.

Eerst en vooral even constructief: a2f is tegenwoordig redelijk goed te bereiken via phone...
Op mail en troubletickets wordt snel geantwoord, mijn dank hiervoor...

Maar... na 4 maanden kan men mij nog niet zeggen waar het probleem zit en wat ze eraan gaan doen... Waar zijn we dan mee bezig zeg...
En eerst zeggen dat het een gekend probleem is en dat er upgrades voor moeten besteld worden, en dan uit de lucht komen vallen en een generiek antwoord geven...

Allesinds, ik heb mijn volledige medewerking aangeboden om dit probleem op te lossen en ik zou graag iets constructiefs zien de volgende weken...

Styno
Afbeelding
Sub Zero
Administrator
Administrator
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 121 keer
Contacteer:

Toen ik de laatste keer contact had met iemand van A2F heb ik hem specifiek gevraagd naar Leuven en toen werd er mij gezegd dat scarlet bezig is met upgrades over heel het land en dat er te weinig capaciteit is in Leuven. Leuven krijgt prioriteit op de rest. Dus er zit wel degelijk schot in de zaak normaal. Hopelijk ben je hier iets wijzer mee.

Cheers
Afbeelding
C-Phest
Premium Member
Premium Member

Dat is nu is het meest informatieve antwoord dat ik sinds heel de historie gekregen heb sie :)

Bij deze bedankt. Zo'n dingen zeggen ze dus ni tegen ons he :(

Ondertussen ga ik nog maar eens bellen ... factuur eerstvolgende dag na facturatiedatum betalen, week wachten, mails sturen, rekeningsuittreksel doorfaxen, week wachten ... is blijkbaar niet genoeg om mijn factuur als "betaald" te krijgen op mijn status pagina :x
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Waarom willen jullie eigenlijk al deze ellende... een simpele domicilieringsopdracht lost dit allemaal op.
C-Phest
Premium Member
Premium Member

Ik geloof daar ni in ;)

nee maar serieus, wat gaat het uitmaken? Volgens mij moeten ze dan nog altijd afpunten hoor ... en daar gaat het mis. Daarbij, ik betaal altijd op tijd, dus ik zie geen reden waarom ik zou domiciliëren ... dat doe ik niet eens voor mijn huishuur. Ieder zijn keuze he
NuKeM
Content Editor
Content Editor
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 156 keer
Contacteer:

Even contact gehad met A2F.

- Afhandeling van de compensaties (domains, e-mail enzo) is bezig (deze maand zou dat afgehandeld moeten zijn)
- Er zijn wat wrijvingen tussen Bgc en Scarlet... misschien later hierover meer, maar het punt is dat er wat druk op Bgc is gezet om de achterstand in te halen (zoals het aanpassen van de profielen voor A2F gebruikers naar 512kbit/s voor diegenen waar dat nog niet gebeurd is) ...
- 8Mbit/s verhaal is weer wat anders, heeft te maken met opleveringen van capaciteit die niet doorgaan zoals gepland (... Bgc)

Zo, dat is denk ik wat informatie, zal het vannacht nog eens nakijken in mijn logs (want ik zit nu op andere pc) of ik geen foute dingen zeg :)
/add: checked ok
NuKeM
zebow

Hey,

ik heb morgen mijn synchro normaal in orde voor ADSL2FIT, ze hebben mij sinds vrijdagmiddag dus zonder signaal gezet, volgens de mensen van ADSL2fit is het skynet die dit op vrijdag doet om de mensen een weekend zonder internet te leggen, heel kinderachtig voor een grote firma, ze zouden beter hun mailservers eens in orde zetten :roll: .

Enfin, door jullie forum en jullie fantastische info en threads heb ik eigenlijk wat schrik gekregen. Ik heb een small abo bij adsl2fit genomen maar ik zou toch graag mijn 300KB+ download blijven behouden zoals bij skynet.

Zou dit het geval zijn of gaat alles behalve de upload naar beneden bij aDsl2fit?

tnx

Zebow
Sub Zero
Administrator
Administrator
Contacteer:

Het hangt er vanaf. Het kan zijn dat je "maar" 200Kbyte/s haalt, maar ik dacht dat misterjo zo ongeveer tussen de 250-300 kbyte/s zat. Je moet wat geluk hebben, dat is alles.

Cheers
Afbeelding
spacekiek
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 12 keer

Tja, ik haal max 250kb/s zoiets ... maar supersnelheden moet je inderdaad niet verwachten! Daarvoor zijn er véél betere ISP's ...
Trouwens, ik heb een SMALL abonnement van 4 MEGABIT/s !!! Maar in werkelijkheid komen ze zelfs niet aan 3 ! (en dit is NIET afhankelijk van lokale omstandigheden zoals zij beweren) Zelfs de abonnees van 8 Megabit komen niet hoger dan 250à300 kb/s !! Ik vind dit werkelijk schandalig en misleidend. Zo kan iedere provider een abonnement verschaffen waarvan de werkelijke snelheid de helft is, zonder verantwoording moeten af te leggen aan hun cliënteel! :evil:
De enige troef van Adsl2fit blijft het limietloos abonnement, eens dat zou wegvallen onder huidige stand van zaken kunnen ze hun boelke opkramen daar in Antwerpen!
van
misterjo
Premium Member
Premium Member

gelijk sub zei ik haal dus wel meetstal tss de 250-300 (soms wel iets over de 300 maar das heel zelden :p)

In ieder geval geen limiet is dus hun grootste pluspunt ook hun disconnects...
ik ben nu al geconnect sinds 16/01 en het is nu 28/01 doe dat maar eens bij een andere provider met dynamic ip's :p
Gast

Schande, schande en nog eens schande, wa is da hier met da internet tegenwoordig, zooooooo traag, net speedtest gedaan:

Your current download speed:
135kbit/s
or
17kbyte/s

Your current upload speed:
105kbit/s
or
13kbyte/s

SCHANDE!!
misterjo
Premium Member
Premium Member

Dat ligt aan de userbase speedtest.... Die testfiles staan op de skynet servers en die hebben de laatste tijd een paar probleempjes :p

doe voor de zekerheid ook is www.speedtest.nl dan weet je direct of het aan deze speedtest ligt of eerder aan uw lijn ...
zebow

Hey,

ik heb sinds gisteren dus ook ADSL2Fit, alles verloopt lekker, maar de snelheid trekt op geen fluit. De limiet is allemaal goe en wel, maar als het mij 120Kbites/sec kost doet het pijn.

Bij skynet haalde ik makkelijk 320KB/sec, nu is het er met moeite 200KB/sec. Ik begrijp niet hoe mensen tegenwoordig content kunnen zijn met deze snelheid. Heb net gebeld, ze zeiden dat mijn profiel nog in orde moest gezet worden, dus weer een weekske wachten.

Trouwens, we worden hier in BE afgeript tot in het oneindige, als je weet dat in Zweden een 100mbits verbinding in beide richtingen 50€ per maand kost. Je zou voor minder naar Zweden verhuizen, ook voor de grieten ginder natuurlijk :P

Hopelijk komt alles goed tegen volgende week, 200KB, plz, fantastisch wel voor uploaders, ben persoonlijk een leecher. Need da speed.

Zebow
Sasuke
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
Bedankt: 332 keer
Contacteer:

Sorry hé man, maar als ge geen limiet hebt, wat maakt het dan uit dat je een half uur of langer moet wachten op uwen download ? Snelheid speelt geen rol meer vind ik.

Ik vind het niet correct dat de 8mbitters meer moeten betalen voor dezelfde verbinding, maar ik vind dat de 4Mbit abbo's niet meer kunnen klagen op 't moment (diegenen die +200kb/sec halen natuurlijk). OK, het is nog niet de 4mbit waardig, maar persoonlijk interesseert me dit niet. Ge betaalt slechts 35€ voor dit abbo, dus kom niet zeveren met, het is niet wat ik dacht, want ge hebt geen limiet en ge kun beter uploaden. en als ge nen echte leecher bent, upload dan ook eens wat ... het kan nu toch beter/sneller en uwe limiet hebt ge nimeer. Zo kunt ge zelf misschien nog meer leechen.

Grtz,

Sasuke-

PS: JA, ik heb aandelen bij ADSL2FIT (t.w.v. 35€/maand.)
zebow

Ik haal soms 45gb per maand op, reken eens uit met 120kb/sec verlies, en dan spreken we nog eens over dat half uurke.

Wannabe leecherkes (kazaabrol, emulezever, brolftpkes, nieuwsgroepen,...) zagen hier niet over, upload heb ik toch niets over gezegd. Dus nie komen claimen hé.

Ik betaal voor 4MB, dus niet voor 2,5 met chance. Deze middag had ik 60KB/sec, nice, voor de bomma.

whatever, heb al spijt, koop liever pakskes.

zebow
Nob
Erelid
Erelid
Uitgedeelde bedankjes: 87 keer
Bedankt: 109 keer
Contacteer:

In zweden 100 Mbit full duplex voor 50 € ? En zonder dat ge op unief zit ofzo?

Leg is bewijzen op tafel voor ge uit uwe nek lult.

En MAYBE 100 Mbit intern met de provider, maar naar buiten toe zal dat al heel wat minder zijn (naar andere landen toe).

Alle waar klaagt gij over? Ik vind dat Sasuke gelijk heeft. Voor mij is alles boven de 100 KB/sec goed (meer is leuker), ge hebt unlimitted, daarvoor wil ik wel wat snelheid opofferen. En ze geven 4 Mbit, da's niet hetzelfde als: "ze garanderen 4 Mbit!" da's een groot verschil. Ze geven dus TOT 4 Mbit, dus uw lijn kan is pieken tot 4 Mbit. Dat dat bij skynet sneller gaat da's idd een feit, maar da's nu ook omdat BGC Scarlet zit tegen te werken. Ok, daar zijt gij ook niks mee, maar recht op klagen hebde zeker niet. In de toekomst zou het wat beter moeten gaan. (en dit alles voor 35 € !!!! )

Trouwens, zijt blij dat mensen zoals die van adsl2fit er zijn, zij nemen het voortouw op gebied van unlimited enzo zodat er misschien (hopelijk) anderen gaan volgen. Of wilt ge heel uw leven aan die pietlullige 10 GB vasthangen? (en aan de prehistorische 128 Kbit up, om nog maar te zwijgen over de max 1.5 GB up van telenet)

Wannabe leecherkes (kazaabrol, emulezever, brolftpkes, nieuwsgroepen,...) zagen hier niet over, upload heb ik toch niets over gezegd. Dus nie komen claimen hé.

Uit die zin begrijp ik dat gij dus nen "echte" (whatever) leecher zijt. Dan hebde al helemaal niet te klagen, want wat gij doet is illegaal, zijt blij dat ge het (voorlopig) nog altijd kunt doen.

En als ge hier alleen komt om te zagen kunnen we u missen als kiespijn.

greetz,

Nob
Laatst gewijzigd door Nob 29 jan 2004, 17:18, in totaal 1 gewijzigd.
fruika

ola, er zijn er eindelijk die het ook ontdekken!! adsl2fit s****!!!!!! ik ga hier weer moeten opletten, want die klote moderators zullen me hier weer gaan terechtwijzen dat ik "verkeerd" ben en dat het gemakkelijk is om iemand af te breken..elke maand kom ik eens minstens 1 keer op dit forum kijken, en weet je wat? steeds hetzelfde..ik heb zelf al meer dan een half jaar adsl2fit, en echt, nooit van mijn leven meer!! die snelheden zijn nooit in orde geweest! dus als je nog maar pas abonnee bent, leg uw boontjes vooral niet te week, want in orde komt het nooit!! en het erge is, we kunnen niet meer weg, ik heb hen al gevraagd om mijn abonnement te onderbreken, maar da ging natuurlijk niet!! ik wil hier een printscreen bijsteken, u zult dan zien dat ik al meer dan 60 euro aan hun "supportdesk" heb uitgegeven!!heb je dat al geweten? meer dan 1 eur per min!!! een regelrechte schande is het!! :twisted: en ik dacht uiteindelijk de opl gevonden te hebben!mijn facturen (die ze bovendien ruimschoots op voorhand laten betalen) niet meer betalen totdat er enig begrip voor mijn probleem kwam..en toen ze hebben er niet beter op gevonden dan mijn lijn zonder iets te zeggen af te sluiten en te laten weten dat het naar hun advocaat zou doorverwezen worden.. conclusie: adsl2fit rocks!!!!!!!!!!!
Nob
Erelid
Erelid
Uitgedeelde bedankjes: 87 keer
Bedankt: 109 keer
Contacteer:

Als ge niet wat beleefder kunt zijn dan zal uw post in het vervolg idd gewoon gedelete worden. Ge kunt het zelf zoeken ook he...

Besides, als wij klote zijn, bezoek ons dan gewoon niet. Toch simpel? Dat moet zo iemand als gij zelfs snappen.

greetz,

Nob
misterjo
Premium Member
Premium Member

Adsl2Fit s**** totaal niet ... Weet je wat het is om als isp *no data limit* aan te bieden? je betaald GVD in de date centers in brussel 1€/GB (das al goedkoop tenzij je per Mbit betaald) en als elke user van a2f 100GB download ... Ik vind dat ze voor hun 4Mbit connectie 50€/maand mochten vragen als hun download speed gefixt was dan toch ...

En in zweden is het geen 50€/100Mbit maar eerder 45€/10Mbit
Die 100Mbit is vooral voor bedrijven voorzien en krijg je niet zo makkelijk vast als particulier... en is ook iets duurder +- 90-100€...

En is ook alleen maar beschikbaar in de steden net als de 10Mbit lijnnen
vscomp
Plus Member
Plus Member

zebow schreef:Hey,

ik heb sinds gisteren dus ook ADSL2Fit, alles verloopt lekker, maar de snelheid trekt op geen fluit. De limiet is allemaal goe en wel, maar als het mij 120Kbites/sec kost doet het pijn.

Bij skynet haalde ik makkelijk 320KB/sec, nu is het er met moeite 200KB/sec. Ik begrijp niet hoe mensen tegenwoordig content kunnen zijn met deze snelheid. Heb net gebeld, ze zeiden dat mijn profiel nog in orde moest gezet worden, dus weer een weekske wachten.

Trouwens, we worden hier in BE afgeript tot in het oneindige, als je weet dat in Zweden een 100mbits verbinding in beide richtingen 50€ per maand kost. Je zou voor minder naar Zweden verhuizen, ook voor de grieten ginder natuurlijk :P

Hopelijk komt alles goed tegen volgende week, 200KB, plz, fantastisch wel voor uploaders, ben persoonlijk een leecher. Need da speed.

Zebow

Leech maar niet teveel of je zal niet lang genot hebben van je A2F connectie ;)
Gast

moderators van dit niveau moeten verbannen worden!!!forumeigenschap: freedom of speech!!!
Styno
Elite Poster
Elite Poster

In zweden 100 Mbit full duplex voor 50 € ? En zonder dat ge op unief zit ofzo? Leg is bewijzen op tafel voor ge uit uwe nek lult.

Twas 21€ voor 10Mbit/FD als ik me niet vergis, kijk eens rond in een vorige draad.

En MAYBE 100 Mbit intern met de provider, maar naar buiten toe zal dat al heel wat minder zijn (naar andere landen toe).

Tis toch altijd fijn downloaden van een zweedse mirror.. mhhh hoe zou dat komen... :roll:

Alle waar klaagt gij over? Ik vind dat Sasuke gelijk heeft. Voor mij is alles boven de 100 KB/sec goed (meer is leuker), ge hebt unlimitted, daarvoor wil ik wel wat snelheid opofferen. En ze geven 4 Mbit, da's niet hetzelfde als: "ze garanderen 4 Mbit!" da's een groot verschil. Ze geven dus TOT 4 Mbit, dus uw lijn kan is pieken tot 4 Mbit. Dat dat bij skynet sneller gaat da's idd een feit, maar da's nu ook omdat BGC Scarlet zit tegen te werken. Ok, daar zijt gij ook niks mee, maar recht op klagen hebde zeker niet. In de toekomst zou het wat beter moeten gaan. (en dit alles voor 35 € !!!! )

Hier kan ik je gedeeltelijk in volgen, maar hoe sta je dan tegenover de 8Mbit situatie? Die surfen nu op dezelfde lage snelheid als de 4Mbitters terwijl er toch een hoger abo aangerekend wordt...
En geen recht op klagen????? Sorry hoor, maar je bent aan het betalen voor diensten die je niet krijgt, dan mag je toch zeker zeggen wat je denkt dat er fout loopt, of uitleg vragen...

Uit die zin begrijp ik dat gij dus nen "echte" (whatever) leecher zijt. Dan hebde al helemaal niet te klagen, want wat gij doet is illegaal, zijt blij dat ge het (voorlopig) nog altijd kunt doen.

Euhh... kennen jullie elkaar mischien dan, zoveel opbouwende kritiek... En dat als mod Nob, das niet zo netjes... tststs

Styno
Laatst gewijzigd door Styno 29 jan 2004, 17:37, in totaal 1 gewijzigd.
Afbeelding
zebow

De mensen op dit forum hebben precies schrik om hun gedacht te zeggen, alles is braaf en proper, zo gaat ge ver komen. Ik ga liever terug naar skynet waar ik aan 300+ kan downloaden.

Allemaal goe en wel, ik heb vitesse nodig, als de rest content is met een belachelijke 100KB moeten zij weten.

Bewijs voor de 100mbits lijnen: http://www.theinquirer.net/?article=13290

A SWEDISH SUPPLIER will introduce an amazing 100Mbit/sec broadband connection for 895 kroner in April next year. Dat is 90€ of zoiet.
That's about £70 a month, and that speed is in both directions.

was verkeerd over de prijs, maar het blijft hier afrip.

zebow
vscomp
Plus Member
Plus Member

Nob schreef:Als ge niet wat beleefder kunt zijn dan zal uw post in het vervolg idd gewoon gedelete worden. Ge kunt het zelf zoeken ook he...

Besides, als wij klote zijn, bezoek ons dan gewoon niet. Toch simpel? Dat moet zo iemand als gij zelfs snappen.

greetz,

Nob

Inderdaad zielig gewoon van die gastjes dat ze hen enkel kunnen verweren met zulke woordenschat! Een dikke proficiat aan hen!
zoals Nob zei , kom hier niet als je denk dat ze klote zijn! :twisted:
CueBoy
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Styno schreef:

Euhh... kennen jullie elkaar mischien dan, zoveel opbouwende kritiek... En dat als mod Nob, das niet zo netjes... tststs

Compleet off-topic (het is maar dat geen enkele mod het mij moet komen zeggen :wink: ), butteh... : meet Nob, niet de mod met de meest onscherpe kantjes :lol:
If you can't beat them, confuse them.
Sub Zero
Administrator
Administrator
Contacteer:

Ok, Nob is misschien niet de meest "tactvolle" mod (no offence ;)). Maar het is gewoon frustrerend om te zien dat het enkel guests zijn die hier zo komen afgeven met "ononderbouwde" posts. Styno heeft volledig gelijk wat betreft het feit dat je betaalt voor een 8Mbit abo en dat je even snel gaat als de 4Mbit abo's. Hij komt hier voor uit en alles is mooi uitgelegd. En zo moet het ook zijn. Het zijn enkel de members die alles deftig uitleggen en guests die lukraak posten.

Ok, ze verkopen 4Mbit abo's en je haalt maar 200kB. Maar ik zou ook liever limietloos surfen en wat minder snel dan tegen 1.5Mbyte/s en een limiet van 10GB. Dan ben ik op kleine 3u op smallband. Leuk he, daar doe ik het echt voor. Om ter eerst op smallband. Nuja, iedereen zijn bezigheid/zin natuurlijk.

Wat betreft de zweedse lijnen... Kzou der wel zo eentje willen, maar ik weet begot niet hoe het allemaal in elkaar zit in he hoge noorden.

Cheers

PS : CueBoy, ge zijt off topic bezig :D :p (just kidding of course)
Afbeelding
C-Phest
Premium Member
Premium Member

Ik wil toch ook wel ff vermelden dat 100KB/s echt wel te traag is om al tevreden te zijn hoor :)

Ik vind persoonlijk dat 200KB/s moet kunnen als minimum in deze internet-tijden. Ik heb ook nog de 4-5 KB/s meegemaakt op Proboard (sorry, pcboard bedoel ik natuurlijk .. proboard nooit zien draaien ;) (de oldtimers hier zullen de hint wel begrijpen :-o )

Mijn punt is ... we zijn misschien wel allemaal verwend geraakt, maar ik vind toch dat 200KB/s niet te veel gevrragd is. Kijk maar naar de speed testen van de gemiddelde provider en je ziet het wel.

En wat Zweden betreft ... tsja het ene land is al wat verder dan een ander of houdt er andere gewoontes op na he ... In Zweden hebben ze zwaar geïnvesteerd in netwerk ... in de States bvb hebben ze jaaaaren lang zo goed als gratis kunnen inbellen binnen de zone ... in Duitsland kenden ze ISDN al toen ze hier nog dachten dat het de afkorting van een vieze ziekte was ... etc ... 't is overal wat he ... Misschien dat de vrijmaking van de markt binnenkort wel meer en meer bijkomende lijn providers brengt ... wie weet wat er nog allemaal gebeurt.
Plaats reactie

Terug naar “ADSL2FIT”