Geplaatst: 15 mei 2008, 11:01
Figurescloink schreef:Sales.Trivial schreef:PS Wat is jullie functie eigenlijk bij Belgacom? Ben daar zo benieuwd naar.
Users United
https://test-goztow.userbase.be:443/forum/
https://test-goztow.userbase.be:443/forum/viewtopic.php?t=18370
Figurescloink schreef:Sales.Trivial schreef:PS Wat is jullie functie eigenlijk bij Belgacom? Ben daar zo benieuwd naar.
ik wel op sales. ik heb al verschillende e-leven klanten aan de lijn gehad die terug naar belgacom komen en wij ontvangen ze met veel plezier. ze willen dit zelf omdat ze de miserie beu zijn bij E-Leven.ispwatch schreef:Figurescloink schreef:Sales.Trivial schreef:PS Wat is jullie functie eigenlijk bij Belgacom? Ben daar zo benieuwd naar.
Is Hollebolle een vrouw ? Dat had ik nu niet verwachtRafken schreef:Hollebolle werkt niet op de sales. waar zij werkt, moet zij zelf maar zeggen. en ge gaat verschieten hoor.
Je kan maar blijven dromen natuurlijk, dit vonnis kan niet anders geinterpreteerd worden dan een reprimande voor BGC.Rafken schreef:het is maar van tijdelijke aard hoor.Phoenixke schreef:Laat het geweten zijn: BGC kan ook snel werken als de boete maar groot genoeg is!
Hol en bol maar niet zo vol? 'BGC heeft niets fout gedaan', moesten ze in hun recht geweest zijn dan zou zo een hoge dwangsom niet aan de orde geweest zijn. Wat spijtig dat de hostile-take-over-move deze keer niet gelukt is... Het zal voor volgende maand zijn
en belgacom zal geen cent schadevergoeding moeten betalen.
het zal misschien nog een spelletje worden van welles-nietes voor de rechtbank maar dit is al de tweede keer dat E-Leven serieuze problemen heeft, en dit hebben ze enkel aan hun eigen te wijten.
Derde keer, goede keer misschien maar dan een slechte afloop voor E-Leven. Spijtig voor die klanten.
Koffiemadam... die weten meestal veel héRafken schreef:Hollebolle werkt niet op de sales. waar zij werkt, moet zij zelf maar zeggen. en ge gaat verschieten hoor.
Ik ken iemand die zo overgestapt is bij die onterechte schorsing van de dienst, de woorden arnaquers/oplichters werden daar door de sales dienst van BGC gebruikt om e-leven te typeren, het verheugt mij dat ik die persoon heb kunnen doen afzien van het adsl light abonnement dat ze zich had laten aansmeren, trouwens die light en budget abonnementen, dat noem ik pas oplichting en ik heb die persoon ook uitgelegd waarom ik dat vind, reactie van die persoon : de bedriegers, ze kunnen hun abonnenment steken waar de zon niet schijnt.Rafken schreef:ik wel op sales. ik heb al verschillende e-leven klanten aan de lijn gehad die terug naar belgacom komen en wij ontvangen ze met veel plezier. ze willen dit zelf omdat ze de miserie beu zijn bij E-Leven.ispwatch schreef:Figurescloink schreef:Sales.Trivial schreef:PS Wat is jullie functie eigenlijk bij Belgacom? Ben daar zo benieuwd naar.
Hollebolle werkt niet op de sales. waar zij werkt, moet zij zelf maar zeggen. en ge gaat verschieten hoor.
Bla bla, hoeveel klanten zijn er dan effectief al overgestapt van e-leven nr Belgacom?Rafken schreef: ik wel op sales. ik heb al verschillende e-leven klanten aan de lijn gehad die terug naar belgacom komen en wij ontvangen ze met veel plezier. ze willen dit zelf omdat ze de miserie beu zijn bij E-Leven.
Wanneer werd holle geopereerd dan?Rafken schreef: Hollebolle werkt niet op de sales. waar zij werkt, moet zij zelf maar zeggen. en ge gaat verschieten hoor.
Wordt liegen jullie aangeleerd of doen jullie dat spontaan?en dat kent hij ook, onze bolle hoor. veel meer dan je denkt. hij werkt al jaren in de telecom, heeft zelfs bij de concurrentie gewerkt, en kent het reilen en zeilen beter als jullie denken.
ik heb zo de indruk dat de kennis van onze bolle niet op prijs wordt gesteld omdat hij maar voor belgacom werkt en dat vind ik spijtig.
Op het ogenblik dat bekend raakte dat BGC de E-leven klanten had afgesloten zijn er E-leven klanten die bij BGC om uitleg zijn gaan vragen, je zal zelf wel begrijpen dat de BGC sales daar hun smerigste trukjes uit de kast gehaald heeft.Trivial schreef:Bla bla, hoeveel klanten zijn er dan effectief al overgestapt van e-leven nr Belgacom?Rafken schreef: ik wel op sales. ik heb al verschillende e-leven klanten aan de lijn gehad die terug naar belgacom komen en wij ontvangen ze met veel plezier. ze willen dit zelf omdat ze de miserie beu zijn bij E-Leven.
Een e-leven klant zal, als hij al weggaat nu, zeker niet naar belgacom stappen vrees ik!
rustig, wabliefispwatch schreef:Op het ogenblik dat bekend raakte dat BGC de E-leven klanten had afgesloten zijn er E-leven klanten die bij BGC om uitleg zijn gaan vragen, je zal zelf wel begrijpen dat de BGC sales daar hun smerigste trukjes uit de kast gehaald heeft.Trivial schreef:Bla bla, hoeveel klanten zijn er dan effectief al overgestapt van e-leven nr Belgacom?Rafken schreef: ik wel op sales. ik heb al verschillende e-leven klanten aan de lijn gehad die terug naar belgacom komen en wij ontvangen ze met veel plezier. ze willen dit zelf omdat ze de miserie beu zijn bij E-Leven.
Een e-leven klant zal, als hij al weggaat nu, zeker niet naar belgacom stappen vrees ik!
Op dit ogenblik echter denk ik dat ze het rustig hebben daar bij BGC sales, tenzij ze ook de annulatie van impulsonderschrijvingen dienen af te handelen.
Zoals ik al zei: niet op ingaan. Iedereen weet dat Rafken = hollebollegijs = mannelijk.Trivial schreef:Wordt liegen jullie aangeleerd of doen jullie dat spontaan?
De dag dat ze het monopolie van BC op het netwerk afnemen, iets wat niet meer lang zal duren, zullen ze al heel wat minder de deur uitvliegen.Rafken schreef: rustig, wablief
de lijntjes, adsl en belgacom tv vliegen de deur uit.
Héhé Belgacom draait op schizofrenen.cloink schreef: Zoals ik al zei: niet op ingaan. Iedereen weet dat Rafken = hollebollegijs = mannelijk.Al een chance dat hij af en toe nuttige dingen zegt en gebruikers helpt ook.
fusti, dat is nu de stomste opmerking allround in jaren die ik hier hoor.Fustigateur schreef:De dag dat ze het monopolie van BC op het netwerk afnemen, iets wat niet meer lang zal duren, zullen ze al heel wat minder de deur uitvliegen.Rafken schreef: rustig, wablief
de lijntjes, adsl en belgacom tv vliegen de deur uit.
En als de overname van scarlet doorgaat?Rafken schreef: belgacom heeft geen monopolie op het netwerk, 50% van bijvoorbeeld de adsl aansluitingen zijn niet van belgacom.
anderen betalen inderdaad omdat ze gebruik maken van het netwerk van belgacom. is nogal logisch dat ze betalen. ze zullen atlijd betalen of het nu aan belgacom is of aan een aparte netwerkbeheerder. komt op hetzelfde neer.Trivial schreef:En als de overname van scarlet doorgaat?Rafken schreef: belgacom heeft geen monopolie op het netwerk, 50% van bijvoorbeeld de adsl aansluitingen zijn niet van belgacom.
Nog steeds geen monopolie?
Werk jij echt op sales? Verkoop jij veel?
Je antwoord niet op mn vraag.Rafken schreef: en wat ik bedoel is dat 50% van de adsl-klanten een abo hebben bij belgacom. dat had je toch wel door.
ja, ik verkoop heel veel. vele klanten kiezen nog altijd voor belgacom voor de betrouwbaarheid en de goede service. en ook omdat ze bij eventuele problemen maar 1 contactpunt hebben.
en ik verkoop vanalles, lijnen, adsl, belgacom tv, centrales, sdsl, vdsl...noem maar op.
NEE, die enkele percentjes die er bij komen zal het verschil niet maken.Trivial schreef:Je antwoord niet op mn vraag.Rafken schreef: en wat ik bedoel is dat 50% van de adsl-klanten een abo hebben bij belgacom. dat had je toch wel door.
ja, ik verkoop heel veel. vele klanten kiezen nog altijd voor belgacom voor de betrouwbaarheid en de goede service. en ook omdat ze bij eventuele problemen maar 1 contactpunt hebben.
en ik verkoop vanalles, lijnen, adsl, belgacom tv, centrales, sdsl, vdsl...noem maar op.
Ok, ik zal verduidelijken, Eens de overname van scarlet rond is, en scarlet dus belgacom is, heeft belgacom dan nog steeds "slechts 50%" van de adsl aansluitingen? Ik denk het niet.
Let op, daar kan niemand iets tegen inbrengen, maar dan wel niet lopen verkondigen dat jullie geen monopolie hebben hé
Als dat zo zou zijn dan zouden er heel wat meer internetaansluitingen in Belgie moeten zijn.Rafken schreef:ispwatch schreef:rustig, wabliefTrivial schreef:..Rafken schreef: ..!
de lijntjes, adsl en belgacom tv vliegen de deur uit.
De dag dat het netwerk en de isp echt gesplitst worden en het bgc verboden wordt b.v. een nieuwe isp op te richten c.q. over te kopen.Fustigateur schreef:De dag dat ze het monopolie van BC op het netwerk afnemen, iets wat niet meer lang zal duren, zullen ze al heel wat minder de deur uitvliegen.Rafken schreef: rustig, wablief
de lijntjes, adsl en belgacom tv vliegen de deur uit.
en wat met klanten die terugkomen van een andere isp, die tellen ook meedbr schreef:Rafken schreef:Als dat zo zou zijn dan zouden er heel wat meer internetaansluitingen in Belgie moeten zijn.ispwatch schreef:rustig, wabliefTrivial schreef: ..
de lijntjes, adsl en belgacom tv vliegen de deur uit.
Oei... iemand van BGC die duidelijk het marktaandeel van zijn eigen bedrijf niet kent.Rafken schreef:belgacom heeft geen monopolie op het netwerk, 50% van bijvoorbeeld de adsl aansluitingen zijn niet van belgacom.
Zowel consumer als corporate... rare sales structuur daar als je het mij vraagt.Rafken schreef:en ik verkoop vanalles, lijnen, adsl, belgacom tv, centrales, sdsl, vdsl...noem maar op.
corporate klanten nemen ook consumer produkten hoor. niks raar aan.r2504 schreef:Oei... iemand van BGC die duidelijk het marktaandeel van zijn eigen bedrijf niet kent.Rafken schreef:belgacom heeft geen monopolie op het netwerk, 50% van bijvoorbeeld de adsl aansluitingen zijn niet van belgacom.
Zowel consumer als corporate... rare sales structuur daar als je het mij vraagt.Rafken schreef:en ik verkoop vanalles, lijnen, adsl, belgacom tv, centrales, sdsl, vdsl...noem maar op.
Maar ik denk dat we off-topic geraken
Helemaal niet, als er een aparte netwerkbeheerder was geweest hadden de e-leven klanten niet zonder internet gezeten bijvoorbeeld.Rafken schreef:
anderen betalen inderdaad omdat ze gebruik maken van het netwerk van belgacom. is nogal logisch dat ze betalen. ze zullen atlijd betalen of het nu aan belgacom is of aan een aparte netwerkbeheerder. komt op hetzelfde neer.
Klanten kiezen voor BGC omdat ze gemakzuchtig zijn en hun tv niet kunnen opendraaien zonder dat ze om de oren geslagen worden met reclame voor BGC (en die andere monopolist Telenet).ja, ik verkoop heel veel. vele klanten kiezen nog altijd voor belgacom voor de betrouwbaarheid en de goede service. en ook omdat ze bij eventuele problemen maar 1 contactpunt hebben.
en ik verkoop vanalles, lijnen, adsl, belgacom tv, centrales, sdsl, vdsl...noem maar op.
Hoezo? o_O Die moet ook betaald worden hoor.ispwatch schreef:Helemaal niet, als er een aparte netwerkbeheerder was geweest hadden de e-leven klanten niet zonder internet gezeten bijvoorbeeld.Rafken schreef:
anderen betalen inderdaad omdat ze gebruik maken van het netwerk van belgacom. is nogal logisch dat ze betalen. ze zullen atlijd betalen of het nu aan belgacom is of aan een aparte netwerkbeheerder. komt op hetzelfde neer.
Vind je het niet vreemd dat enkel de e-leven klanten wiens connectie via BGC liep dat probleem hadden?Rogue schreef:Hoezo? o_O Die moet ook betaald worden hoor.ispwatch schreef:Helemaal niet, als er een aparte netwerkbeheerder was geweest hadden de e-leven klanten niet zonder internet gezeten bijvoorbeeld.Rafken schreef:
anderen betalen inderdaad omdat ze gebruik maken van het netwerk van belgacom. is nogal logisch dat ze betalen. ze zullen atlijd betalen of het nu aan belgacom is of aan een aparte netwerkbeheerder. komt op hetzelfde neer.
Beetje OT maar wou het even vermelden ivm die prehistorische prijzen: Mijn NL collega gaat zijn unlimited 20Mbit ADSL abbo opzeggen. Reden: 20euro de maand vond hij te duur. Hij heeft nu een gelijkaardig abbo besteld dat 15,5euro de maand kost.keethar schreef:Ik hoop echter dat zelfs de Belgacom medewerkers niet zullen ontkennen dat de positie van de Grote 2 (monopolie, duopolie, nichespeler of hoe je deze ook wil noemen) , Belgie in een wurggreep houdt en toelaat om prehistorische prijzenpolitiek te hanteren.
zijn er dan andere? en trouwens nee dat is niet vreemd het was namelijk aan bgc dat het geld verschuldigd isispwatch schreef: Vind je het niet vreemd dat enkel de e-leven klanten wiens connectie via BGC liep dat probleem hadden?
In Nederland vind je anders ook genoeg providers met gelijkaardige prijzen zoals in België, alleen is er meestal geen datalimiet.The_One_be schreef:Beetje OT maar wou het even vermelden ivm die prehistorische prijzen: Mijn NL collega gaat zijn unlimited 20Mbit ADSL abbo opzeggen. Reden: 20euro de maand vond hij te duur. Hij heeft nu een gelijkaardig abbo besteld dat 15,5euro de maand kost.keethar schreef:Ik hoop echter dat zelfs de Belgacom medewerkers niet zullen ontkennen dat de positie van de Grote 2 (monopolie, duopolie, nichespeler of hoe je deze ook wil noemen) , Belgie in een wurggreep houdt en toelaat om prehistorische prijzenpolitiek te hanteren.
sorry maar dit is speculatie hoor.Arqentus schreef: Maar het is vrij duidelijk, dat deze stap met opzet genomen was om het bedrijf onderuit te halen. Er zijn andere manieren om bedrijven te dwingen schulden te betalen, zonder ze met opzet kapot te krijgen.
Yep, er zijn er die via het Scarlet netwerk passerenRogue schreef:zijn er dan andere? en trouwens nee dat is niet vreemd het was namelijk aan bgc dat het geld verschuldigd isispwatch schreef: Vind je het niet vreemd dat enkel de e-leven klanten wiens connectie via BGC liep dat probleem hadden?
volledig eens dat er een scheiding moet komen. maar dan nog moet e-leven zijn facturen betalen aan deze netwerkbeheerder. dat verandert niets aan de zaak. het enige verschil dat het afsluiten van klanten minder snel zou gebeuren maar dan uiteindelijk toch zou gebeuren hoor.THDBASED schreef:Het ding is wel dat het niet echt eerlijk is dat het Belgacom is die deze afsluiting mag doen. Is bijna een vorm van belangenconflict.
Een scheidng tussen netwerk en diensten zou hier inderdaad een veel betere oplossing zijn...