Zou een Mod plze de infobase ff kunnen updaten met de informatie over de huidige newsserver toestand?
Oh en over het volume, laatste drie maanden kom i niet eens meer aan de 30gig/maand lol.
De eerste maanden daarentegen >_>
Zoals sommige zeggen, een reflex omdat ge opeens zoveel vrijheid hebt na jaren beknot te zijn geweest in uw downloaden. Vind de vrijheid die ik van Dommel heb gewoon zaaaaalig, moet me nooit meer zorgen maken mocht ik een bepaalde maand is veel moeten downloaden (paar anime-series, linux distro, trailer, game-demo, internet-Tv, etc)
news server upgedate: nieuwe provider?
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 44 keer
- Bedankt: 12 keer
Gisteren nog gemerkt dat news.dommel.be ook nog gewoon giganews is.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
- Bedankt: 1 keer
IdemDraco888 schreef: Oh en over het volume, laatste drie maanden kom i niet eens meer aan de 30gig/maand lol.
De eerste maanden daarentegen >_>
Zoals sommige zeggen, een reflex omdat ge opeens zoveel vrijheid hebt na jaren beknot te zijn geweest in uw downloaden. Vind de vrijheid die ik van Dommel heb gewoon zaaaaalig, moet me nooit meer zorgen maken mocht ik een bepaalde maand is veel moeten downloaden (paar anime-series, linux distro, trailer, game-demo, internet-Tv, etc)

-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 44 keer
- Bedankt: 12 keer
Juist even voor de zekerheid tcp verkeer even gesniffed.crapiecorn schreef:Gisteren nog gemerkt dat news.dommel.be ook nog gewoon giganews is.
Code: Selecteer alles
281 News.GigaNews.Com