news server upgedate: nieuwe provider?

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Draco888
Elite Poster
Elite Poster

Zou een Mod plze de infobase ff kunnen updaten met de informatie over de huidige newsserver toestand?

Oh en over het volume, laatste drie maanden kom i niet eens meer aan de 30gig/maand lol.
De eerste maanden daarentegen >_>
Zoals sommige zeggen, een reflex omdat ge opeens zoveel vrijheid hebt na jaren beknot te zijn geweest in uw downloaden. Vind de vrijheid die ik van Dommel heb gewoon zaaaaalig, moet me nooit meer zorgen maken mocht ik een bepaalde maand is veel moeten downloaden (paar anime-series, linux distro, trailer, game-demo, internet-Tv, etc)
crapiecorn
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 44 keer
Bedankt: 12 keer

Gisteren nog gemerkt dat news.dommel.be ook nog gewoon giganews is.
ljd
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 1 keer

Draco888 schreef: Oh en over het volume, laatste drie maanden kom i niet eens meer aan de 30gig/maand lol.
De eerste maanden daarentegen >_>
Zoals sommige zeggen, een reflex omdat ge opeens zoveel vrijheid hebt na jaren beknot te zijn geweest in uw downloaden. Vind de vrijheid die ik van Dommel heb gewoon zaaaaalig, moet me nooit meer zorgen maken mocht ik een bepaalde maand is veel moeten downloaden (paar anime-series, linux distro, trailer, game-demo, internet-Tv, etc)
Idem :-D . De eerste 2 maanden ga je in overdrive alles downloaden, maar daarna word je tenminste terug rustig :wink:
crapiecorn
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 44 keer
Bedankt: 12 keer

crapiecorn schreef:Gisteren nog gemerkt dat news.dommel.be ook nog gewoon giganews is.
Juist even voor de zekerheid tcp verkeer even gesniffed.

Code: Selecteer alles

281 News.GigaNews.Com
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”