Mijn gratis Google Cardboard is toegekomen vandaag maar het doet mij alleen maar scheel kijken, beeld is beter zonder.
![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
Mijn 64 GB kaartje is ook onderweg van daarlanadekat schreef:Update:
Opnieuw getest, werkt perfect. ( volle 32GB ) Trage snelheid lag aan kaartlezer. Haalt 11MB/s write en 18MB/s read op mijn gsm. Voor de rest zeer tevreden van.
Ps: verkoper was "LD official" met een paar duizenden positieve reviews
Niet altijd, heb al eens een fysiek kapot SD-kaartje van het kruidvat opengemaakt en suprise suprise.selder schreef:Goedkoop is meestal duurkoop
BertG3 schreef:Misschien afsplitsen naar nieuw topic over SD kaartjes van AliExpress ?
PS. Wel interessant
Hoe is dat voor dagelijks gebruik?johcla schreef:Om in te pikken op de SD-thread én mijn nieuw speelgoed:
Ik heb een soldeke gedaan en een Lenovo Ideapad 100S 14-inch gekocht om onderweg te gebruiken.
Prima toestel, maar heeft slechts 32 GB, dat uit te breiden is met een microSD-kaart.
Daarom dat ik er gisteren eentje bij Amazon besteld hebt: 128 GB voor 37 EUR (41 inclusief BTW).
Werkt perfect!honda4life schreef:Mijn 64 GB kaartje is ook onderweg van daarlanadekat schreef:Update:
Opnieuw getest, werkt perfect. ( volle 32GB ) Trage snelheid lag aan kaartlezer. Haalt 11MB/s write en 18MB/s read op mijn gsm. Voor de rest zeer tevreden van.
Gebruik maken van retourrecht en opnieuw bestellencloink schreef:Mijne 6P gisteren ook toegekomen, uiteraard net besteld voordat Google met hun promo uitpakte en dus 100€ te veel betaald, but OHWELL...![]()
Moet nog wel even wennen aan de grootte (en ik heb geen kleine handen!)
Wie interesse heeft, heb nog 2 dollar korting bij een minimum bedrag van 15 dollar.honda4life schreef:Werkt perfect!honda4life schreef:Mijn 64 GB kaartje is ook onderweg van daarlanadekat schreef:Update:
Warning: Only 61483 of 61484 MByte tested.
Test finished without errors.
You can now delete the test files *.h2w or verify them again.
Writing speed: 17.2 MByte/s
Reading speed: 19.2 MByte/s
H2testw v1.4
Klopt en heb ook even naar de volledige titanium akra gekeken, maar dan is hij niet meer street legal of circuit legal.FunkStar schreef:Ah, dezelfde als Royal Jordanian, alleen gebruikt hij de akrapovic uitlaat en nog "wat" andere mods
mods: http://reel.tv/#!bmw-s1000r/