MClaeys schreef:Vorig weekend een Lumia 830 (omdat men 920 plots dood was , wou ik nog een jaartje mee doordoen )
Ik heb wel zin in de Lumia 950 XL.
Vooral als die zou werken met de Surface Pen.
En als er dan nog een flipcase met pen houder komt ...
Of een Windows 10 phablet met pen van een andere fabrikant.
Mijn Note 3 is nu bijna 4 jaar ...
Business Fibernet 300 plus met Speedboost 1G Business- Proximus Internet Maxi fixed IP (failover)
Business Mobile Flex + (smartphone) & Business Mobile Flex (Mifi router) - 3CX/Teams Direct Routing - Proximus TV
Ik heb ook zin in de Lumia 950, maar met de renovaties kan ik de kost voor mezelf voorlopig niet verantwoorden vandaar dat ik nog een jaartje met de 920 wou doen en ging sparen voor de 950 (die tegen dan ook weer wat gezakt is in prijs)
Nog geen W10M op gezet nee, de laatste geruchten zijn dat in december de uitrol start van de rtm (en vandaag voor de insiders). Voor dat maandje heb ik niet het gevoel van meerwaarde
Afgelopen weekend heeft men Samsung SyncMaster 245B na vele jaren dienst de geest gegeven.
Na wat rondkijken voor een dual setup met Eizo FlexScan EV2450 gekozen en oh wat ben ik blij
In het begin wel even aanpassen van 16:10 naar 16:9 beeldverhouding te gaan maar dat ben ik nu al gewoon.
Business Fibernet 300 plus met Speedboost 1G Business- Proximus Internet Maxi fixed IP (failover)
Business Mobile Flex + (smartphone) & Business Mobile Flex (Mifi router) - 3CX/Teams Direct Routing - Proximus TV
Een benq w1070 vergezeld van een 100" projectiedoek. Machtig beeld in 1080p voor zowel Gaming als film/series. Niet verwacht dat het zo goed zou zijn ! SW battlefront op 100" is echt knap ... En SAN Andreas in 3D op de thuisbioscoop serieus goed., eigenlijk beter dan naar de cinema gaan vind ik.
[ Post made via mobile device ]
Who the fxxk is General Failure and why is he reading my hard disk ?
Welk projectiedoek heb je? Ik plan binnenkort eenzelfde setup maar zoek nog een projectiedoek voor aan het plafond (dus niet op een poot). Fototje is overigens ook welkom
MClaeys schreef:Vorig weekend een Lumia 830 (omdat men 920 plots dood was , wou ik nog een jaartje mee doordoen )
Ik heb wel zin in de Lumia 950 XL.
Vooral als die zou werken met de Surface Pen.
En als er dan nog een flipcase met pen houder komt ...
Of een Windows 10 phablet met pen van een andere fabrikant.
Mijn Note 3 is nu bijna 4 jaar ...
Om dat ik ook aan de 950 XL aan het denken ben heb ik een nieuwe/tweedehands 640 LTE gekocht om mee te testen.
Heb ook een Note 3, morgen exact 2 jaar oud.
@seagull, hoe kan jou Note 3 4 jaar zijn als de Note 3 pas september 2013 gelanceerd werd ?
Telenet All-Internet (Gigabit optie)
Samsung Galaxy S22 Ultra
Ubiquiti UDM Pro
Synology DS3615xs
Nvidia Shield TV console
Dell Latitude 5480
Microsoft Surface Pro 4
Garmin VivoSmart HR (activity tracker)
Abusimbal schreef:@seagull, hoe kan jou Note 3 4 jaar zijn als de Note 3 pas september 2013 gelanceerd werd ?
Ik heb een prototype. Oeps, dan is hij bijna 3 jaar, maar het voelt aan als bijna 4 jaar.
Na 7 jaar iPhone gebruiker is vrijdag mijn One Plus X toegekomen. WAAAW. Fantastisch toestel, meer dan tevreden van. De enige functionaliteit die ik nog niet heb gevonden (of geen goede app voor) is de DND functie zoals die op mijn iPhone werkte. Bijkomend voordeel: de integratie met mijn Pebble Time is veel beter dan bij mijn iPhone.
Laatst gewijzigd door ubremoved_983 15 nov 2015, 15:33, in totaal 1 gewijzigd.
BertG3 schreef:Op de X heb je toch een alert slider ?
[ Post made via mobile device ]
Die alert slider is idd goed, maar wil ook bv tussen 22 en 7 automatisch. Stock Android op de one plus x heeft geen uitgebreide settings 6.0 zou dat wel hebben.
Heb ook de X besteld, keurig vorige week email gekregen dat 'm onderweg was, maar geen tracking number bij mijn bestelling terug te vinden en de status is nog "processing". Contact opgenomen met hen en een standaard copy & paste teruggekregen dat het druk is en even kan duren eer de verzending start, maar dat is dus geen antwoord op mijn vraag. Amateurs.
Ik moet nog een oplossing vinden om m'n 5.1 systeem apart op de AppleTV aan te sluiten. De AppleTV4 heeft enkel HDMI, de AppleTV3 had nog een 3,5"/optical aansluiting...
Ghost S1 • 8086K @5.2Ghz • Asus ROG Ryuo 240mm • Asus ROG STRIX Z390-I • Corsair Vengeance LPX 2x16GB 3200Mhz • Asus RTX2080Ti Turbo • Samsung 970 EVO 2TB • Asus ROG Swift PG258Q 240Hz • Logitech G Pro keyboard/mouse/headset
selder schreef:Ik moet nog een oplossing vinden om m'n 5.1 systeem apart op de AppleTV aan te sluiten. De AppleTV4 heeft enkel HDMI, de AppleTV3 had nog een 3,5"/optical aansluiting...
Had ik inderdaad ook al opgemerkt. Ze verkopen dat dan als 'de meeste hedendaagse versterkers hebben toch HDMI'. Zucht..
AnD schreef:Steamlink gekocht en is vandaag aangekomen.
Heb ook maar ineens de Steam Controller gekocht maar dat zal voor december zijn.
Net even geprobeerd met de controllers die ik heb liggen en ik zal toch moeten wachten tot ik mijn Steam Controller heb want die van Trust ging helemaal niet,
alhoewel die wel ging toen ik het steamos had geïnstalleerd op een htpc. De andere controller, eentje van Logitech (Rumblepad 2) gaat gedeeltelijk, in het menu kan ik van alles doen, maar de knoppen krijg ik niet ingesteld.