Orange TV bevindingen
-
- Elite Poster
- Berichten: 834
- Lid geworden op: 31 aug 2009, 15:28
- Locatie: Aalst
- Uitgedeelde bedankjes: 116 keer
- Bedankt: 102 keer
Afgelopen woensdag is er een update geweest. Heb deze binnengehaald maar kan niet direct zien wat er veranderd is. Met opnames apart of in serie heb ik trouwens geen probleem. Ook voor de update geen problemen gehad.ThaDoc schreef:De opnames hebben een week goed gelopen door ze elk appart te programmeren. Sinds gisteren lukt er geen enkele opname meer. De beloofde firmware update is er ook nog steeds niet. Morgen ga ik de boel opzeggen.
Internet via EDPNET & Telenet Fiber 300
TV via Plex plugin xteve IPTV & Kodi
IPTV via different providers.
Telefonie via Edpnet(incoming) en Easycall (outgoing)
TV via Plex plugin xteve IPTV & Kodi
IPTV via different providers.
Telefonie via Edpnet(incoming) en Easycall (outgoing)
-
- Pro Member
- Berichten: 383
- Lid geworden op: 05 okt 2012, 20:43
- Uitgedeelde bedankjes: 21 keer
- Bedankt: 25 keer
Ik ben sterk aan het twijfelen om over te stappen naar Orange tv en internet maar na verhalen hier te lezen twijfel ik toch
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
-
- Elite Poster
- Berichten: 834
- Lid geworden op: 31 aug 2009, 15:28
- Locatie: Aalst
- Uitgedeelde bedankjes: 116 keer
- Bedankt: 102 keer
Waarom zou je twijfelen. Bij andere providers gaat het voor de ene persoon toch ook beter dan de andere.daydreamke schreef:Ik ben sterk aan het twijfelen om over te stappen naar Orange tv en internet maar na verhalen hier te lezen twijfel ik toch
Internet via EDPNET & Telenet Fiber 300
TV via Plex plugin xteve IPTV & Kodi
IPTV via different providers.
Telefonie via Edpnet(incoming) en Easycall (outgoing)
TV via Plex plugin xteve IPTV & Kodi
IPTV via different providers.
Telefonie via Edpnet(incoming) en Easycall (outgoing)
-
- Elite Poster
- Berichten: 5424
- Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
- Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
- Bedankt: 313 keer
als je er speciaal abbo voor moet afsluiten + 49 €/maand betalen vind ik het toch geen zo'n 'topdeal', zeker daar de streaming/recording app er nog niet is en de lipsync problemen bij zappen nog altijd niet weg zijn. ook bij sommigen problemen met serieopnames.
-
- Elite Poster
- Berichten: 834
- Lid geworden op: 31 aug 2009, 15:28
- Locatie: Aalst
- Uitgedeelde bedankjes: 116 keer
- Bedankt: 102 keer
Ik heb geen problemen bij serie opnames en deze lopen goed. Dat van die lipsync zie ik ook wel maar dit duurt maar een seconde of twee en dan is het ook goed.
Internet via EDPNET & Telenet Fiber 300
TV via Plex plugin xteve IPTV & Kodi
IPTV via different providers.
Telefonie via Edpnet(incoming) en Easycall (outgoing)
TV via Plex plugin xteve IPTV & Kodi
IPTV via different providers.
Telefonie via Edpnet(incoming) en Easycall (outgoing)
- FabriFibra
- Plus Member
- Berichten: 113
- Lid geworden op: 07 jan 2016, 14:32
- Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
- Bedankt: 5 keer
Hier nooit problemen met opnames, en wij nemen heel veel in serie op. Die lipsync snap ik niet... Is een seconde bij het zappen, whats the problem....
TV: Orange TV
Internet: Orange100
Mobiel prive: Mobile Vikings
Mobiel werk: Proximus Bizz Smart XL 40
Mobiel partner: Orange Dolfijn 15
Internet: Orange100
Mobiel prive: Mobile Vikings
Mobiel werk: Proximus Bizz Smart XL 40
Mobiel partner: Orange Dolfijn 15
-
- Starter Plus
- Berichten: 33
- Lid geworden op: 29 apr 2016, 10:41
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 1 keer
Ik heb Orange al dikwijls gecontacteerd hierover. De digicorder omruilen willen ze niet, volgens hen is het een software probleem. Oplossen doen ze het niet. Vandaag heb ik ze gecontacteerd om mijn contract op te zeggen. Volgens hen komt de software update er ten laatste op 11 oktober. Omdat ik momenteel geen enkele opname meer kan doen krijg ik een financiële compensatie van € 25. Ik geef het nog één aller laatste kans...
-
- Elite Poster
- Berichten: 5424
- Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
- Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
- Bedankt: 313 keer
http://m.standaard.be/cnt/dmf20161007_0 ... witterfeed
In de krant zelf gaat het nog over gepersonaliseerde tv-reclame waarmee Telenet en Proximus experimenteren. Orange gn prioriteit: nu vooral focus op verhogen van de penetratiegraad van het product.
Orange gaat zelf géén tv-programma's maken.
Netflix zal niet inbegrepen zijn in abboformule (en niet duidelijk of ze het gaan aanbieden of niet) (anders betalen de niet gebruikers ook meer, voor een product die ze niet gebruiken)
De roamingtarieven vallen weg volgend jaar? CEO zegt dat dit al zo was dit jaar bij Orange. Gevolg: 15X hoger dataverbruik dan vorig jaar. Maar Europa moet duidelijkere regeling hebben, zodat er geen misbruiken zijn van mensen die SIM in goedkoop land kopen, en hier gebruiken. Dan kunnen ze ook niet meer investeren in uitbreiding van netwerk: 4G, 4G+, 5G.
In de krant zelf gaat het nog over gepersonaliseerde tv-reclame waarmee Telenet en Proximus experimenteren. Orange gn prioriteit: nu vooral focus op verhogen van de penetratiegraad van het product.
Orange gaat zelf géén tv-programma's maken.
Netflix zal niet inbegrepen zijn in abboformule (en niet duidelijk of ze het gaan aanbieden of niet) (anders betalen de niet gebruikers ook meer, voor een product die ze niet gebruiken)
De roamingtarieven vallen weg volgend jaar? CEO zegt dat dit al zo was dit jaar bij Orange. Gevolg: 15X hoger dataverbruik dan vorig jaar. Maar Europa moet duidelijkere regeling hebben, zodat er geen misbruiken zijn van mensen die SIM in goedkoop land kopen, en hier gebruiken. Dan kunnen ze ook niet meer investeren in uitbreiding van netwerk: 4G, 4G+, 5G.
Laatst gewijzigd door satsurfer 08 okt 2016, 12:18, in totaal 1 gewijzigd.
-
- Elite Poster
- Berichten: 1403
- Lid geworden op: 08 dec 2008, 22:54
- Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
- Bedankt: 299 keer
Hij heeft gelijk dat internet een basis behoefte is geworden. Zeker nu de banken en verzekeraars massaal de online kaart trekken met duizenden jobs die verloren gaan. Maar het tweede gedeelte van zijn zin / motivatie / redenering ... Tja, hier slaat hij de bal volledig verkeerd. Basis behoeften kennen we hier niet tegen lage prijzen. We betalen er meer belastingen op dan dat we moeten betalen voor verbruik. Mochten onze politiekers kunnen verdubbelen ze de huidige onmenselijke hoge tarieven.Moet internettoegang anno 2016 geen basisrecht zijn, zoals water, met navenante lage prijzen?
-
- Elite Poster
- Berichten: 911
- Lid geworden op: 23 aug 2013, 21:17
- Uitgedeelde bedankjes: 44 keer
- Bedankt: 83 keer
Ik denk dat een verplichte tarief per GB ( die natuurlijk een maximum prijs heeft ) nadat het volume is overschreden een oplossing kan bieden.Muziekbos schreef:Hij heeft gelijk dat internet een basis behoefte is geworden. Zeker nu de banken en verzekeraars massaal de online kaart trekken met duizenden jobs die verloren gaan. Maar het tweede gedeelte van zijn zin / motivatie / redenering ... Tja, hier slaat hij de bal volledig verkeerd. Basis behoeften kennen we hier niet tegen lage prijzen. We betalen er meer belastingen op dan dat we moeten betalen voor verbruik. Mochten onze politiekers kunnen verdubbelen ze de huidige onmenselijke hoge tarieven.Moet internettoegang anno 2016 geen basisrecht zijn, zoals water, met navenante lage prijzen?
Dan kun je het goedkoopste abo nemen en toch nog toekomen met je data, want de data van de goedkope abonnementen wordt laag gehouden zodat je zou overschakelen naar een abonnementen met een hogere snelheid die je niet nodig hebt maar die je toch betaald.
En zo kan je trouwens ook geld besparen, je betaalt toch ook niet op voorhand voor 1000 liter water per maand om uiteindelijk maar 500 liter te gebruiken?
-
- Elite Poster
- Berichten: 5424
- Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
- Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
- Bedankt: 313 keer
Ik voer geen sluikreclame hoor! Had dit gelezen nl.
"Maak kans op een terugbetaling van je tv (gekocht bij Mediamarkt) als je internet+tv neemt bij Orange"
van 03/09/2016 tot en met 31/10/2016
http://orange.myshopi.com/nl/action-ora ... -160901-nl
"Maak kans op een terugbetaling van je tv (gekocht bij Mediamarkt) als je internet+tv neemt bij Orange"
van 03/09/2016 tot en met 31/10/2016
http://orange.myshopi.com/nl/action-ora ... -160901-nl
-
- Elite Poster
- Berichten: 1503
- Lid geworden op: 12 nov 2005, 18:54
- Uitgedeelde bedankjes: 110 keer
- Bedankt: 102 keer
Kan er iemand bevestigen dat hij/zij een decoder met smartcard heeft? Of zijn alle decoders tegenwoordig cardless boxen?
- FabriFibra
- Plus Member
- Berichten: 113
- Lid geworden op: 07 jan 2016, 14:32
- Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
- Bedankt: 5 keer
Cardless hier die van orangesardonis schreef:Kan er iemand bevestigen dat hij/zij een decoder met smartcard heeft? Of zijn alle decoders tegenwoordig cardless boxen?
TV: Orange TV
Internet: Orange100
Mobiel prive: Mobile Vikings
Mobiel werk: Proximus Bizz Smart XL 40
Mobiel partner: Orange Dolfijn 15
Internet: Orange100
Mobiel prive: Mobile Vikings
Mobiel werk: Proximus Bizz Smart XL 40
Mobiel partner: Orange Dolfijn 15
-
- Elite Poster
- Berichten: 1503
- Lid geworden op: 12 nov 2005, 18:54
- Uitgedeelde bedankjes: 110 keer
- Bedankt: 102 keer
Zijn er nog boxen met een smartcard in omloop? Zoals bij de test van Mobistar bleken er 2 modellen on omloop te zijn.
-
- Starter Plus
- Berichten: 33
- Lid geworden op: 29 apr 2016, 10:41
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 1 keer
De beloofde firmware update is er niet gekomen! Geen enkele opname lukt nog. Ik heb ondertussen het toestel volledig gereset en opnieuw ingesteld en ook dat heeft niet geholpen. Daarnet de helpdesk gecontacteerd en gevraagd om een omruiling. Ze gaan de technische dienst hiervoor moeten inlichten want ze mogen dit zelf niet beslissen. Indien geen omruiling stop ik er nu echt mee. De digicorder is nu al meer dan een week volledig nutteloos. Ik blijf er bij dat het een hardware probleem is (heb ik hen ook al een paar keer gemeld). Volgens mij is de harde schijf gewoon defect. Volgens de helpdesk ben ik niet de enige, er zouden een 100-tal klanten hetzelfde probleem hebben. Als het dan toch een software probleem is dan vraag ik me af waarom niet iedereen dit probleem heeft...
- FabriFibra
- Plus Member
- Berichten: 113
- Lid geworden op: 07 jan 2016, 14:32
- Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
- Bedankt: 5 keer
Lijkt me inderdaad een HW probleem. Ken ondertussen een aantal mensen die overgestapt zijn op Orange en geen enkele heeft het probleem. Snap niet waarom ze zo moeilijk doen om de box te wisselen... Hopelijk wisselen ze snel en werkt het terug.
TV: Orange TV
Internet: Orange100
Mobiel prive: Mobile Vikings
Mobiel werk: Proximus Bizz Smart XL 40
Mobiel partner: Orange Dolfijn 15
Internet: Orange100
Mobiel prive: Mobile Vikings
Mobiel werk: Proximus Bizz Smart XL 40
Mobiel partner: Orange Dolfijn 15
-
- Starter Plus
- Berichten: 33
- Lid geworden op: 29 apr 2016, 10:41
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 1 keer
Technieker heeft zonet alles nagekeken en nergens problemen gevonden in de installatie. Hij volgde mijn redenering van de defecte harde schijf en heeft uiteindelijk de decoder vervangen. Nu kan ik plots ook programma's pauzeren met de nieuwe decoder. Heeft op de defecte decoder nooit gewerkt, ik dacht dat die optie nog niet actief was. De schijf was dus al van in het begin defect. Spijtig dat het zo lang geduurd heeft voor ze mee wilden gaan in mijn verhaal, dat had me 3 maanden frustratie uitgespaard.
-
- Member
- Berichten: 93
- Lid geworden op: 02 jul 2016, 21:16
- Locatie: Luxembourg
- Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
- Bedankt: 6 keer
Iemand enig idee waarom VTM & Q2 (voormalig 2BE) niet beschikbaar zijn bij Orange TV?
Tenminste toch hier in Wallonië enkel één, canvas & NPO1 & 2 te verkrijgen.
VOO heeft identiek hetzelfde aanbod, mogelijks gebruiken ze de kabel van VOO om hun Internet & TV aan te bieden?
Tenminste toch hier in Wallonië enkel één, canvas & NPO1 & 2 te verkrijgen.
VOO heeft identiek hetzelfde aanbod, mogelijks gebruiken ze de kabel van VOO om hun Internet & TV aan te bieden?
- FabriFibra
- Plus Member
- Berichten: 113
- Lid geworden op: 07 jan 2016, 14:32
- Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
- Bedankt: 5 keer
Ik denk inderdaad dat dit te maken heeft dat ze de kabel van VOO gebruiken en hun aanbod gewoon overnemen. Is het aanbod niet bepaald per regio in Belgie? (Is een vraag en geen bewering...)
@ThaDoc, ben blij dat het opgelost geraakt is. Inderdaad spijtig dat het zo lang duurde voor ze een tech stuurde... Misschien achter een compensatie vragen?
@ThaDoc, ben blij dat het opgelost geraakt is. Inderdaad spijtig dat het zo lang duurde voor ze een tech stuurde... Misschien achter een compensatie vragen?
TV: Orange TV
Internet: Orange100
Mobiel prive: Mobile Vikings
Mobiel werk: Proximus Bizz Smart XL 40
Mobiel partner: Orange Dolfijn 15
Internet: Orange100
Mobiel prive: Mobile Vikings
Mobiel werk: Proximus Bizz Smart XL 40
Mobiel partner: Orange Dolfijn 15
-
- Elite Poster
- Berichten: 5424
- Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
- Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
- Bedankt: 313 keer
https://www.orange.be/nl/producten-en-d ... -tv/detailnovie schreef:Iemand enig idee waarom VTM & Q2 (voormalig 2BE) niet beschikbaar zijn bij Orange TV?
Deze zijn perfect beschikbaar in Vlaamse gedeelte (ook Npo3), vandaar dat je ook uw postcode moet ingeven op de site.
Internetsnelheden/downloadlimieten zijn ook idem als die van Telenet of Voo in Waalse landsgedeelte.
-
- Starter Plus
- Berichten: 33
- Lid geworden op: 29 apr 2016, 10:41
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 1 keer
Ik heb een korting van €25 gekregen op mijn volgende factuur.FabriFibra schreef:@ThaDoc, ben blij dat het opgelost geraakt is. Inderdaad spijtig dat het zo lang duurde voor ze een tech stuurde... Misschien achter een compensatie vragen?
-
- Member
- Berichten: 93
- Lid geworden op: 02 jul 2016, 21:16
- Locatie: Luxembourg
- Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
- Bedankt: 6 keer
Lijkt inderdaad zo te zijn. Wel jammer dat VOO geen VTM of Q2 in het aanbod heeft zitten.FabriFibra schreef:Ik denk inderdaad dat dit te maken heeft dat ze de kabel van VOO gebruiken en hun aanbod gewoon overnemen. Is het aanbod niet bepaald per regio in Belgie? (Is een vraag en geen bewering...)
-
- Premium Member
- Berichten: 630
- Lid geworden op: 24 jun 2015, 14:28
- Uitgedeelde bedankjes: 88 keer
- Bedankt: 45 keer
Orange is een reseller op het kabelnetwerk (Telenet en VOO naargelang gebied).novie schreef:Lijkt inderdaad zo te zijn. Wel jammer dat VOO geen VTM of Q2 in het aanbod heeft zitten.FabriFibra schreef:Ik denk inderdaad dat dit te maken heeft dat ze de kabel van VOO gebruiken en hun aanbod gewoon overnemen. Is het aanbod niet bepaald per regio in Belgie? (Is een vraag en geen bewering...)
VOO heeft geen rechten voor Vlaamse publieke zenders (hoogstens VTM analoog in faciliteitsgemeenten) en ik vrees dat ze daar in Luik het nut niet zien van die rechten aan te schaffen. Vanuit Luik lijkt de Turkse en Italiaanse communiteit waarschijnlijk omvangrijker dan de naar schatting 2.000.000 Vlaamstaligen die in Wallonië wonen of regelmatig verblijven.
-
- Pro Member
- Berichten: 383
- Lid geworden op: 05 okt 2012, 20:43
- Uitgedeelde bedankjes: 21 keer
- Bedankt: 25 keer
Heeft er al iemand tv met een kaartje van telenet getest op Orange tv? Vroeg mij af als dit werkt. Groeten
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
- FabriFibra
- Plus Member
- Berichten: 113
- Lid geworden op: 07 jan 2016, 14:32
- Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
- Bedankt: 5 keer
Dat werkt maar enkel als het kaartje ergens actief is bij iemand met een Telenet abonnement. Ter plaatse is het voldoende om tv signaal op de kabel te hebben (dus mensen met een internet only filter krijgen geen tv signaal door).
TV: Orange TV
Internet: Orange100
Mobiel prive: Mobile Vikings
Mobiel werk: Proximus Bizz Smart XL 40
Mobiel partner: Orange Dolfijn 15
Internet: Orange100
Mobiel prive: Mobile Vikings
Mobiel werk: Proximus Bizz Smart XL 40
Mobiel partner: Orange Dolfijn 15
-
- Pro Member
- Berichten: 383
- Lid geworden op: 05 okt 2012, 20:43
- Uitgedeelde bedankjes: 21 keer
- Bedankt: 25 keer
Dus als ik het goed begrijp kan ik dan alle zenders van telenet bekijken met het kaartje ook al heb ik enkel abonnement van Orange tv / internet?
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
-
- Elite Poster
- Berichten: 1513
- Lid geworden op: 09 dec 2011, 17:55
- Locatie: Gent
- Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
- Bedankt: 217 keer
Je bent op dezelfde kabel aangesloten als Telenet-klanten en het kaartje staat op het abonnement van een Telenet-klant, dus wat denk je zelf? Zoals gezegd is het illegaal, dus we kunnen jou niet helpen met dergelijke zaken... Wil je het zenderaanbod van Telenet, dan dien je een abonnement te nemen bij Telenet.
-
- Elite Poster
- Berichten: 1315
- Lid geworden op: 10 jun 2013, 21:23
- Locatie: Oostende
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 66 keer
Ik vraag me af of het mogelijk is om zowel te abonneren op Telenet als op Orange en dus 2 decoders kan aansluiten dus een digicorder van Telenet en een decoder van Orange.
Ik heb wel digitale TV bij Telenet en Proximus maar dat is natuurlijk geen probleem omdat het 2 verschillende lijnen zijn, een telefoonlijn via koper en een coax kabelaansluiting.
Maar Orange en Telenet gaan over dezelfde kabel en dat is natuurlijk een ander verhaal.
Ik heb wel digitale TV bij Telenet en Proximus maar dat is natuurlijk geen probleem omdat het 2 verschillende lijnen zijn, een telefoonlijn via koper en een coax kabelaansluiting.
Maar Orange en Telenet gaan over dezelfde kabel en dat is natuurlijk een ander verhaal.
-
- Elite Poster
- Berichten: 911
- Lid geworden op: 23 aug 2013, 21:17
- Uitgedeelde bedankjes: 44 keer
- Bedankt: 83 keer
Perfect mogelijk, er wordt een splitter geplaats op de coax.apestaart schreef:Ik vraag me af of het mogelijk is om zowel te abonneren op Telenet als op Orange en dus 2 decoders kan aansluiten dus een digicorder van Telenet en een decoder van Orange.
Ik heb wel digitale TV bij Telenet en Proximus maar dat is natuurlijk geen probleem omdat het 2 verschillende lijnen zijn, een telefoonlijn via koper en een coax kabelaansluiting.
Maar Orange en Telenet gaan over dezelfde kabel en dat is natuurlijk een ander verhaal.
-
- Starter Plus
- Berichten: 33
- Lid geworden op: 29 apr 2016, 10:41
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 1 keer
Na twee dagen lukt het weer niet meer om iets op te nemen. Het was dus toch niet de harde schijf. Ik ben genoodzaakt om terug naar Telenet te gaan. Echt rot want ongelimiteerd downloaden/streamen kan ik niet meer missen en is bij Telenet veel te duur.
-
- Elite Poster
- Berichten: 1315
- Lid geworden op: 10 jun 2013, 21:23
- Locatie: Oostende
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 66 keer
Ofwel naar Proximus of Scarlet overstappen.ThaDoc schreef:Na twee dagen lukt het weer niet meer om iets op te nemen. Het was dus toch niet de harde schijf. Ik ben genoodzaakt om terug naar Telenet te gaan. Echt rot want ongelimiteerd downloaden/streamen kan ik niet meer missen en is bij Telenet veel te duur.
Netflix biedt wel geen programma's aan die enkel op de gewone TV zenders uitgezonden worden.wied schreef:of opnemen vervangen door netflix
-
- Elite Poster
- Berichten: 5891
- Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
- Locatie: 'tstad
- Uitgedeelde bedankjes: 334 keer
- Bedankt: 253 keer
apestaart schrijft: Netflix biedt wel geen programma's aan die enkel op de gewone TV zenders uitgezonden worden.
dat is juist natuurlijk, maar mijn vrouw klaagt niet meer dat er weer eens niets te zien is op TV! In plaats van opnemen, maak ik nu lijsten klaar om te bekijken via netflix
dat is juist natuurlijk, maar mijn vrouw klaagt niet meer dat er weer eens niets te zien is op TV! In plaats van opnemen, maak ik nu lijsten klaar om te bekijken via netflix
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Red, Netflix/Disney+, IPTV, Astra1&2 FTA
-
- Elite Poster
- Berichten: 911
- Lid geworden op: 23 aug 2013, 21:17
- Uitgedeelde bedankjes: 44 keer
- Bedankt: 83 keer
VDSL ook niet mogelijk?ThaDoc schreef:Netflix heb ik ook maar is niet hetzelfde hé. Proximus of Scarlet is geen optie hier. We zitten te ver van een centrale waardoor ADSL onmogelijk is.
-
- Starter Plus
- Berichten: 33
- Lid geworden op: 29 apr 2016, 10:41
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 1 keer
Geen idee eigenlijk, nog niet bekeken. Daarnet Orange terug gecontacteerd om op te zeggen. Ze garanderen dat de update er nu écht wel aankomt in de volgende 2 weken. Ben benieuwd! Dit is de allerlaatste kans die ze geef.lanadekat schreef:VDSL ook niet mogelijk?ThaDoc schreef:Netflix heb ik ook maar is niet hetzelfde hé. Proximus of Scarlet is geen optie hier. We zitten te ver van een centrale waardoor ADSL onmogelijk is.