Dommel Mobile
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
- Bedankt: 55 keer
Vandaar die luxueuze nieuwjaarsreceptie dit jaarLaserJet schreef: Klantendienst van Dommel wel niet zo goede ervaringen mee.
Ik had vorige week ipv €20 te storten op hun rekening, €2000 gestort. Ik probeer nu elke keer te vragen wanneer ik dat ga terugkrijgen, maar ze draaien elke keer rond de pot.
[ Post made via mobile device ]
- devilkin
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
- Bedankt: 341 keer
- Contacteer:
Contact opnemen, indien ze niet reageren/weigeren aangetekend schrijven & in gebreken stelling...
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 46 keer
- Bedankt: 28 keer
De bank zei dat ik dit met Dommel moet afhandelen.
Ik heb een ticket geopend omtrent dit op 30 december, die hebben ze nooit geantwoord.
Heb een paar dagen geleden een nieuwe ticket proberen maken, maar die hebben ze dag erna direct gesloten/geblokkeerd
Gisteren opnieuw nieuwe ticket geprobeerd, vandaag zelfde verhaal.
En als ik bel heb ik het gevoel dat ik met mensen bel die niet weten wat een bank is, of wat een storting inhoudt.
Ik heb een ticket geopend omtrent dit op 30 december, die hebben ze nooit geantwoord.
Heb een paar dagen geleden een nieuwe ticket proberen maken, maar die hebben ze dag erna direct gesloten/geblokkeerd
Gisteren opnieuw nieuwe ticket geprobeerd, vandaag zelfde verhaal.
En als ik bel heb ik het gevoel dat ik met mensen bel die niet weten wat een bank is, of wat een storting inhoudt.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
- Bedankt: 208 keer
Als je die allemaal opgebruikt hebt, als je hier leest, dommel en terugbetalen.LaserJet schreef:Hier ook 2 Dommel abos.
De ene Sim kaart op 3 dagen toegekomen. Bij het 2e abonnement heeft het 2 weken geduurd.
Activatie gaat redelijk vlot. En 3G werkt ook mooi. Voor €16 3GB is een zeer mooi aanbod. Met nog eens 2u bellen + onbeperkt naar Dommel/Proximus. Alleen jammer van het gebrek aan 4G.
Klantendienst van Dommel wel niet zo goede ervaringen mee.
Ik had vorige week ipv €20 te storten op hun rekening, €2000 gestort. Ik probeer nu elke keer te vragen wanneer ik dat ga terugkrijgen, maar ze draaien elke keer rond de pot.
- jaker
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 266 keer
- Bedankt: 81 keer
Aan 2 abonnementen van 16€, kan je zo nog 5 jaar en 2,5 maanden verder ...Tomsworld schreef:Als je die allemaal opgebruikt hebt ...
Internet/TV: All-Internet + Telenet TV
VoIP: Fritzbox 7390 met Dellmont
Router: Netgear R7000 met FreshTomato
- devilkin
- Elite Poster
- Contacteer:
Hier ook sim besteld, we zien wel wat het zal geven. Na een maand is het eenvoudig terug weggaan
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Bedankt: 41 keer
indien geen reactie, bestaat voor dergelijke zaken het vredegerecht.LaserJet schreef:Zolang ze mijn €2000 maar teruggeven maakt het mij niet uit wat ze ermee gedaan hebben
Iemand tips wat ik nu moet doen?
Dommel eerst duidelijk in gebreke stellen met 14 dagen limiet.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 301 keer
- Bedankt: 267 keer
Hoe zijn de 3G snelheden bij dommel (proximus eigenlijk) in de wat drukkere gebieden? 3G is meestal snel zat (bij alle drie) zolang je in de wat residentielere buurten blijft.
Hun 3GB aanbod is wel interessant, maar als ik moet leven met een paar Mbps en hoge pings op drukke plekken ipv heel vlot te kunnen surfen op LTE.
Hun 3GB aanbod is wel interessant, maar als ik moet leven met een paar Mbps en hoge pings op drukke plekken ipv heel vlot te kunnen surfen op LTE.
- devilkin
- Elite Poster
- Contacteer:
Nummer is overgezet, alles blijkt te werken - in de CRM staat het nog "porting in progress" weliswaar.
Ca marche. Enige wat ik wel merk is dat het merkelijk langer duurt om een data sessie te starten tov MobileVikings, daar was het een kwestie van de optie te activeren op de gsm, en 2 tellen later was het actief. Hier duurt het soms wel 15-20 secs eer er reactie komt.
Ca marche. Enige wat ik wel merk is dat het merkelijk langer duurt om een data sessie te starten tov MobileVikings, daar was het een kwestie van de optie te activeren op de gsm, en 2 tellen later was het actief. Hier duurt het soms wel 15-20 secs eer er reactie komt.
- devilkin
- Elite Poster
- Contacteer:
Ik moet wel zeggen dat het netwerk merkelijk trager is dan BASE. In veel gevallen haal ik maar 1-4MB volgens speedtest, waar MV wel merkelijk hoger ging.
Dus, mixed feelings. Had meer verwacht van het proximus netwerk.
Dus, mixed feelings. Had meer verwacht van het proximus netwerk.
-
- Premium Member
Was dit topic vergeten.
Heb dus mijn geld teruggekregen -€10 administratiekost en ook - het bedrag voor de volgende facturen. Die hebben ze dus zelf allemaal weggenomen.
Heb dus mijn geld teruggekregen -€10 administratiekost en ook - het bedrag voor de volgende facturen. Die hebben ze dus zelf allemaal weggenomen.
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
- Bedankt: 9 keer
Voor mij is het betere verbinding thuis, betere verbinding op de trein, mits wat trager (omdat ik bij MV 4G had, maar dat mis ik niet echt omdat de 4G verbinding soms wel wegviel)
Ook mogelijk een goede vergelijking: In november (denk ik) was er in Brussel een event van Ingress (VR capture the flag in real life) en daar was het duidelijk dat Proximus (niet Dommel) toch het beste netwerk had. Wss was dit doordat alle buitelanders op het Base netwerk zaten (Goedkope simkaartjes) tot op het punt dat er zelfs niet meer gebeld kon worden.
Dit kan wel een vertekend beeld zijn aangezien ~80% op het Base netwerk zat, maar dat was mijn ervaring.
Ook mogelijk een goede vergelijking: In november (denk ik) was er in Brussel een event van Ingress (VR capture the flag in real life) en daar was het duidelijk dat Proximus (niet Dommel) toch het beste netwerk had. Wss was dit doordat alle buitelanders op het Base netwerk zaten (Goedkope simkaartjes) tot op het punt dat er zelfs niet meer gebeld kon worden.
Dit kan wel een vertekend beeld zijn aangezien ~80% op het Base netwerk zat, maar dat was mijn ervaring.
-
- Premium Member
Voor de eerstvolgende maand.satsurfer schreef:voor hoeveel maand, de volgende facturen?
mijn vrouw heeft ook dommel time, heb bewust gekozen voor overschrijving. Natuurlijk als je U vergist, is het minder....
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 31 keer
- Bedankt: 101 keer
Sinds een aantal maanden overgestapt naar Dommel Mobile.
Tot nu toe tevreden, maar ik merk wel 1 iets:
Maandelijks krijg ik een pro-forma factuur.
Onderaan staat er telkens vermeld dat ik ook online kan inloggen om m'n facturen te bekijken en eventueel gegevens te wijzigen.
Daar staat er ook telkens mijn wachtwoord bij.
Het feit dat Dommel iedere keer mijn wachtwoord nog maar kan verzenden via mail, wilt zeggen dat de wachtwoorden er gewoon als plain-text of via een decrypteerbaar algoritme opslagen zijn en niet als een hash.
Hoe moet ik mij nu veilig voelen bij een provider als hun?
Tot nu toe tevreden, maar ik merk wel 1 iets:
Maandelijks krijg ik een pro-forma factuur.
Onderaan staat er telkens vermeld dat ik ook online kan inloggen om m'n facturen te bekijken en eventueel gegevens te wijzigen.
Daar staat er ook telkens mijn wachtwoord bij.
Het feit dat Dommel iedere keer mijn wachtwoord nog maar kan verzenden via mail, wilt zeggen dat de wachtwoorden er gewoon als plain-text of via een decrypteerbaar algoritme opslagen zijn en niet als een hash.
Hoe moet ik mij nu veilig voelen bij een provider als hun?
- devilkin
- Elite Poster
- Contacteer:
Ik ga ondertussen terugkeren naar MV, want het ontvangst van Proximus is eigenlijk toch niet wat ik verwacht had. Rond mijn woonplaats valt het tegen, op mijn gebruikelijke commute valt het dik tegen... enkel in Brussel is het merkbaar beter. Zolang je wegblijft uit het station, want daar is het ook alweer een ramp.
En de snelheden van Dommel... mjah, triest. 1-4mbit is schering en inslag, 12mb is al een uitzondering, meer heb ik nog maar 1x gehaald & dat was in hartje Gent.
En de snelheden van Dommel... mjah, triest. 1-4mbit is schering en inslag, 12mb is al een uitzondering, meer heb ik nog maar 1x gehaald & dat was in hartje Gent.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 301 keer
- Bedankt: 267 keer
Als Dommel geen 4G aanbiedt... 1-4Mbps is nog vrij goed voor Proximus 3G op drukkere plekken.devilkin schreef: En de snelheden van Dommel... mjah, triest. 1-4mbit is schering en inslag, 12mb is al een uitzondering, meer heb ik nog maar 1x gehaald & dat was in hartje Gent.
-
- Moderator
- Twitter: kriskenbe
- Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
- Bedankt: 1003 keer
- Contacteer:
http://www.dommel.be/section/mobile/mob ... epaid.htmlvroeger bood dommel.com ook bundels aan, maar de ervaring leert ons dat 80% van de klanten met een pack mee opdraaien voor de extra kosten die grootverbruikers genereren. anders gezegd: blijft u binnen de limieten van uw pack? dan heeft u altijd te veel betaald. overschrijdt u uw limiet? dan betaalt u al gauw €0.25 of meer per minuut! (dat gratis sms'en betaalt u zo mooi terug)
wij vinden zo'n strategie oneerlijk ten opzichte van de gemiddelde gebruiker. we kiezen er heel bewust voor om iedereen enkel te laten betalen voor zijn of haar reël verbruik, zo bent u als consument zelf heer en meester over uw maandelijkse kosten
Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
-
- Elite Poster
- Bedankt: 208 keer
Onbetaalbaar geworden voor mensen die mobiele data willen ?
0.02 / MB = 20 euro / GB
EDIT
Is 4G beschikbaar?
Ja, met een dommel mobile abonnement kan u ook genieten van het 4G-netwerk.
Wel 4G nu dus.
0.02 / MB = 20 euro / GB
EDIT
Is 4G beschikbaar?
Ja, met een dommel mobile abonnement kan u ook genieten van het 4G-netwerk.
Wel 4G nu dus.
- jaker
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 266 keer
- Bedankt: 81 keer
Voor 6€ (time) heb je dan nog 300 smsjes of 120 min bellen of 300Mb data
Voor 16€ (yin) heb je dan nog 800 smsjes of 320 min bellen of 800Mb data
Niet echt een vooruitgang zou ik zeggen
Ik hoop dat ze de bestaande abo's met rust laten
Voor 16€ (yin) heb je dan nog 800 smsjes of 320 min bellen of 800Mb data
Niet echt een vooruitgang zou ik zeggen
Ik hoop dat ze de bestaande abo's met rust laten
Internet/TV: All-Internet + Telenet TV
-
- Elite Poster
- Bedankt: 190 keer
Het is wel een echte vooruitgang tov Base-0 abonnement. Dit is echt voor kleine verbruikers interessant, niet voor als je redelijk wat data verbruikt.
Internet & TV: Orange Love Trio
GSM: Go Plus + Carrefour Mobile (vervanging vaste lijn)
Mifi: Tempo Giga
iPhone 11 64GB SG | Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) | Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) | iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw | Apple TV 4 | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
GSM: Go Plus + Carrefour Mobile (vervanging vaste lijn)
Mifi: Tempo Giga
iPhone 11 64GB SG | Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) | Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) | iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw | Apple TV 4 | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
- Bedankt: 22 keer
Wat zijn ze daar aan het prutsen.Ik geef het nog een week en ik stap over. Het Is gewoon zo onduidelijk waar je aan toe bent als klant. Worden de abonnementen nu duurder, verdwijnen ze of nog iets anders.
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
- Bedankt: 31 keer
Heel slechte zet van Dommel.
Ze hadden hét beste aanbod op de markt, maar nu is daar niets meer van over.
Ik hoop in elk geval dat ze de bestaande klanten hun bundel laten behouden . . .
Ik hoop in elk geval dat ze de bestaande klanten hun bundel laten behouden . . .
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
- Bedankt: 53 keer
- Contacteer:
Ze zullen hun factuur gehad hebben zeker van Proximus vermits ze hun aanbod nu enkel maar richten op de kleinverbruikers?
- TV: Vu+ Solo2 - TV Vlaanderen + Appletv & Netflix/Disney+
- INTERNET: Proximus Internet Maxi 100/30
- ROUTER: Fritz!Box 7490 Int. version
- TEL: OVH
- MOBILE: Proximus
- INTERNET: Proximus Internet Maxi 100/30
- ROUTER: Fritz!Box 7490 Int. version
- TEL: OVH
- MOBILE: Proximus
- devilkin
- Elite Poster
- Contacteer:
Dan mogen ze het helemaal hebben
Plus, heel irritant: sms tickets werken bvb niet. Beu als je dan al eens de bus wilt nemen.
Plus, heel irritant: sms tickets werken bvb niet. Beu als je dan al eens de bus wilt nemen.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
- Bedankt: 313 keer
en Dommel Time ook dus....Grrrr...wel triestig dat bestaande klanten hun pakket niet behouden, vb. enkel nieuwe klanten...jnsvr schreef:Zowel Yin als Yang nu weg precies..
http://www.dommel.be/section/mobile/mob ... -time.html
een teken dat ze niet goed kunnen onderhandelen, of te weinig klanten hebben zeker....
gratis sms vanuit eu ook weg, gratis bellen naar proximusnr.'s tijdens week-end,....zucht
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 112 keer
- Bedankt: 129 keer
Ik betwijfel het.Medlo schreef:Heel slechte zet van Dommel.
"Geachte ,
Het Yang aanbod is inderdaad van de website.
De klanten die dit momenteel nog hebben kunnen hier nog een tijd van gebruiken maken.
Zodra het niemer mogelijk zou zijn krijgen deze klanten een mail en/of brief dat ze kostenloos mogen opzeggen of overschakelen naar yin.
Met vriendelijke groeten."
En ook:
"geachte ,
De bundles voor onze mobiele pakketen zijn herbekeken en aangepast.
Momenteel hebben we enkel nog dommel freedom.
De informatie hiervan vind u via onze website.
http://lianka.schedom-europe.net/sectio ... -time.html
Mvg"
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
- Bedankt: 313 keer
efkes een positieve noot:
mijn vrouw is geen grootverbruiker, gebruiken thuis vaste telefoon, dus wss. zal ze iets goedkoper zijn dan bij dommel mobile freedom dan bij dommel time.
Heb me asap een simkaartje voor mijn dochter van 11 jaar besteld. ideale prijzen. Is enkel telefoon voor noodgebruik.
tarieven stuk goedkoper dan aldi (base!)
http://www.alditalk.be/nl/basistarief/i ... ghsubsub=0
mijn vrouw is geen grootverbruiker, gebruiken thuis vaste telefoon, dus wss. zal ze iets goedkoper zijn dan bij dommel mobile freedom dan bij dommel time.
Heb me asap een simkaartje voor mijn dochter van 11 jaar besteld. ideale prijzen. Is enkel telefoon voor noodgebruik.
tarieven stuk goedkoper dan aldi (base!)
http://www.alditalk.be/nl/basistarief/i ... ghsubsub=0
- devilkin
- Elite Poster
- Contacteer:
Ik snap het toch niet. 1-4mbit met Dommel, 15mbit met MV. Op 3g.
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
- Bedankt: 29 keer
Ik vind die nieuwe tarieven best wel fijn. Ik betaalde nu 8 à 9 euro/maand (Time à 6 euro + extra data roaming EU). Dat moet in de toekomst kunnen aan minder dan 7 euro. In euro's stelt dat niets voor, procentueel toch omzeggens 15% goedkoper.
Voor grootverbruikers data/telefonie/sms is dit natuurlijk een volstrekt ongeschikt tariefplan.
Voor grootverbruikers data/telefonie/sms is dit natuurlijk een volstrekt ongeschikt tariefplan.
-
- Moderator
- Twitter: kriskenbe
- Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
- Bedankt: 1003 keer
- Contacteer:
Allemaal te zien wat je grootverbruik noemt hé... Waar je vroeger 16 euro betaalde voor onbeperkt bellen naar Proximus & Dommel (bvb koppels, wel handig!) en 1GB data zou dat nu een pak meer kosten...
Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
- devilkin
- Elite Poster
- Contacteer:
Ik zit makkelijk over 1.5gb/maand. Dus totaal niet meer interessant.