Ik ben niet zeker, maar is die 5 EUR voor 100MB per dag niet cumuleerbaar? Dus meermaals per dag aan te vragen? Ik vond deze alleszins veel interessanter dan de Generation Connect oplossing of interessanter (naar data toe) dan de roaming optie bij Proximus. Nu, bij MV is dat precies wel iets interessanter op dat vlak al is het wel weinig volume. Feit is dat je voor een langere periode dan 1 of 2 dagen toch snel goedkoper uitkomt met een lokale (data)sim.
150MB op 7 dagen voor 10 EUR of 700MB voor 35 EUR op 7 dagen... Op die manier komt die laatste voordeliger uit (al is dat alleen interessant bij hoger verbruik - hoewel naar VoIP toe om geen roaming bellen te moeten doen...). Maar opnieuw, een lokale sim wordt dan echt wel veel interessanter.
[ Post made via mobile device ]
Speedtest 3G/4G
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 592 keer
- Bedankt: 172 keer
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 301 keer
- Bedankt: 267 keer
Locale sim is bij mij meestal sowieso aan de orde, de data roaming is meestal voor die paar dagen tot een kleine week in het buitenland waar het handig is om wat basis mail etc te kunnen doen. 100MB is meer als voldoende op een week, echter is 5 euro per dag wel al veel als je 5 dagen weg bent (25 euro). Terwijl 5 dagen toch echt te kort is om speciaal een sim te gaan halen en alles te regelen.
Meermaals per dag die 5 euro heb ik niet veel aan, want 100MB is meer dan voldoende voor mijn verbruik.
Meermaals per dag die 5 euro heb ik niet veel aan, want 100MB is meer dan voldoende voor mijn verbruik.
-
- Elite Poster
Mobistar HSDPA, Gent Korenmarkt (extra drukke donderdagavond: verlengd weekend)
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
- Bedankt: 104 keer
Ik kom van prox en zit nu op mobistar. Ivm prox is het netwerk hemels. Veel sneller en stabieler. Zelfs op de trein is er veel 4g alwaar er bij prox regelmatig edge of geen verbinding te bespeuren viel.
bedankt voor de info.decat schreef:Ik kom van prox en zit nu op mobistar. Ivm prox is het netwerk hemels. Veel sneller en stabieler. Zelfs op de trein is er veel 4g alwaar er bij prox regelmatig edge of geen verbinding te bespeuren viel.
ben aan het bekijken om naar Mobi over te gaan.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
- Bedankt: 53 keer
- Contacteer:
Nee, is cgnat, dus een intern adresexop schreef:Krijg je eigenlijk een publiek IP bij Mobistar?
Verstuurd vanaf mijn Nexus 5 met Tapatalk
- TV: Vu+ Solo2 - TV Vlaanderen + Appletv & Netflix/Disney+
- INTERNET: Proximus Internet Maxi 100/30
- ROUTER: Fritz!Box 7490 Int. version
- TEL: OVH
- MOBILE: Proximus
- INTERNET: Proximus Internet Maxi 100/30
- ROUTER: Fritz!Box 7490 Int. version
- TEL: OVH
- MOBILE: Proximus
-
- Elite Poster
In onderstaande topics vind je redelijk wat voorbeelden/antwoorden op uw vraag:Patterson schreef:Hoe zit het tegenwoordig met Mobistar?
zijn ze stabieler/sneller geworden?
https://userbase.be/forum/viewtopic.php?f=79&t=39615
https://userbase.be/forum/viewtopic.php?f=24&t=41583
https://userbase.be/forum/viewtopic.php?f=79&t=44786
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
- Bedankt: 27 keer