Pagina 6 van 6
Re: VoipTiger.com: Nieuwe Belgische VoIP Provider
Geplaatst: 22 okt 2014, 21:33
door Goztow
Net willen testen. Uiteindelijk op mijn siemens gigaset de account registered gekregen. Maar telkens ik er een call mee wil maken, krijg ik op de telefoon "unreachable". Ik bel naar bijvoorbeeld 0477/xxxxxx . Heb ook al vaste lijn geprobeerd.
SIP account opties:
http://prntscr.com/4ypq3l
Siemens settings:
http://prntscr.com/4ypqf1
Help?
Re: VoipTiger.com: Nieuwe Belgische VoIP Provider
Geplaatst: 22 okt 2014, 21:49
door jos123
Heb je belkrediet op je extensie 101xxx?
[ Post made via mobile device ]
Re: VoipTiger.com: Nieuwe Belgische VoIP Provider
Geplaatst: 22 okt 2014, 22:38
door Goztow
Ja, de 15 cents die je standaard krijgt.
Re: VoipTiger.com: Nieuwe Belgische VoIP Provider
Geplaatst: 22 okt 2014, 22:56
door jos123
Doe eens een screenshot van je panel?
Heb je ook geprobeerd met een andere sip client?
[ Post made via mobile device ]
Re: VoipTiger.com: Nieuwe Belgische VoIP Provider
Geplaatst: 25 okt 2014, 11:47
door Goztow
Ik probeer net met x lite maar ik vind dat moeilijk want daar is niks dat u een indicatie geeft of je sip registered raakt.
https://dl.dropboxusercontent.com/u/957 ... titled.png bedoel je dit met de status?
Re: VoipTiger.com: Nieuwe Belgische VoIP Provider
Geplaatst: 25 okt 2014, 14:12
door Goztow
Zie ook
https://userbase.be/forum/viewtopic.php?f=83&t=42875 : probleem dus ook opgelost na een modem reboot
.
Re: VoipTiger.com: Nieuwe Belgische VoIP Provider
Geplaatst: 14 jan 2015, 09:41
door Vaganzza
Werkt er bij iemand de "vind tarief" knop nog?
http://call-tiger.com/nl/rates
Re: VoipTiger.com: Nieuwe Belgische VoIP Provider
Geplaatst: 14 jan 2015, 09:45
door jos123
Ja als ik met "+" ipv "00" probeer
Re: VoipTiger.com: Nieuwe Belgische VoIP Provider
Geplaatst: 14 jan 2015, 09:46
door Vaganzza
Straf, ik probeerde het daarnet verschillende keren en het lukte niet. Nu ineens wel, maar zeer traag.
Re: VoipTiger.com: Nieuwe Belgische VoIP Provider
Geplaatst: 30 apr 2015, 15:44
door Sasuke
Bestaat deze provider nog ? Website is nog online, en de services lijken te werken ... maar tickets worden niet beantwoord, email word niet beantwoord ...
zit met een vervelende config fout (nummers gelocked als fax) ...
Re: VoipTiger.com: Nieuwe Belgische VoIP Provider
Geplaatst: 30 apr 2015, 15:55
door jos123
belgian-telecom.be contacteren?
Re: VoipTiger.com: Nieuwe Belgische VoIP Provider
Geplaatst: 09 mei 2015, 13:05
door Sasuke
Wat bedoel je daarmee ? Is dat het bedrijf achter voiptiger?
[ Post made via mobile device ]
Re: VoipTiger.com: Nieuwe Belgische VoIP Provider
Geplaatst: 25 jul 2015, 17:45
door satsurfer
nog recente info over voiptiger?
Ik zou voiptiger willen proberen als outbound (blijf bij weepee inbound) in vervanging van OVH (die laatste tijd wat steken laat vallen)
Dus Belgian-Telecom=Voiptiger? Damn, had ik dat geweten....jaren terug weggelopen door slechte kwaliteit voip.
http://forum.adsl-bc.org/viewtopic.php?f=1&t=88778
Onze Philippe zit hier ook
VoipTiger (Centrea CVBA)
Driesstraat 58 /202
9050 Gent
BTW: BE0478734986
**********************************
Belgian Telecom
Driesstraat 58 /202
9050 Gent
BTW: 0 478 734 986
Ik zou willen testen:
"Nog niet overtuigd? Test VoipTiger vandaag nog
Bent u nog niet geregistreerd? Registreer nu en ontvang GRATIS €0,15 belkrediet! Goed voor een tiental minuten bellen afhankelijk van uw destinatie. U kan gratis testen zonder enige verbintenis of kosten."
heb mij geregistreerd, maar in de instellingen staat ergens: 'coupon gratis krediet', maar ik heb niets via mailbox ontvangen.
Re: VoipTiger.com: Nieuwe Belgische VoIP Provider
Geplaatst: 25 jul 2015, 21:03
door Grigri
Is voippro.com een alternatief? Ik heb de tarieven voor België er eens langs gelegd en die zijn (een beetje) lager. Ik gebruik voippro als sinds 4 jaar naar alle tevredenheid zonder haperingen. Je moet enkel een ondernemingsnummer hebben (als zelfstandige of KMO), configuratie staat mooi uitgelegd. Groot voordeel is dat er per account geen beperking staat op het aantal gelijktijdige gesprekken. Facturatie is correct per seconde. Heb hiermee ongeveer 80-90% uitgespaard aan mobiele/internationale gesprekskosten in combinatie met plus pack van Edpnet voor gesprekken naar vaste lijnen.
Re: VoipTiger.com: Nieuwe Belgische VoIP Provider
Geplaatst: 26 jul 2015, 00:38
door satsurfer
spijtig, ben particulier
Is edpnet dan serieus verbeterd met 4 jaar terug betreffende hun voip?
Re: VoipTiger.com: Nieuwe Belgische VoIP Provider
Geplaatst: 26 jul 2015, 08:47
door philippe_d
Grigri schreef:Is voippro.com een alternatief? Ik heb de tarieven voor België er eens langs gelegd en die zijn (een beetje) lager. Ik gebruik voippro als sinds 4 jaar naar alle tevredenheid zonder haperingen. Je moet enkel een ondernemingsnummer hebben (als zelfstandige of KMO).
Voippro is één van de vele Dellmont/Betamax formules. Enige verschillen:
- - voorbehouden voor ondernemers/BTW plichtigen?
- keuze tussen 3 kwaliteitslevels (Grey route, standard en Premium) met verschillende prijzen.
- geen freedays
Voor particulieren, is volgens mij dus geen enkel voordeel om te switchen naar voippro (voor mij blijft FreeVoipDeal nog altijd de beste formule ...
[ Post made via mobile device ]
Re: VoipTiger.com: Nieuwe Belgische VoIP Provider
Geplaatst: 26 jul 2015, 09:44
door satsurfer
Gisteravond laat ticket aangemaakt, vanmorgen (zondag) 08.30 u. al antwoord!!!
"Heb 1 EUR gezet op 1ste SIP account. Daarmee zou u ruim moeten kunnen testen.
U kan gratis uitgaande nummers toevoegen. Volstaat om eender welk document te uploaden dat aantoont dat het nummer van u is. U kan ook uw mobiel nummer toevoegen wat handig kan zijn voor bepaalde zaken.
U kan gratis onderling sip accounts bellen door de SIP account nummer te bellen. Heb dit nu geactiveerd."
Welk voordeel hebben zij om een uitgaand nr. toe te voegen? Voor hun DID-nr. vragen ze toch 2.5 EUR/maand? Ze verdienen de abbokost niet en wss. interconnectietarieven.
Soit, ga ze nu voor volgende week overdag testen, s'avonds Telenet outbound
Moet ik dan gewoon screenshots van WeePee webclient maken om te bewijzen dat nr. van mij is?
Webclient vind ik duidelijk en makkelijk, overzichtelijker als newbie om 2 sip-accounts aan te maken in 1 account.
Verstuurd vanaf mijn Nexus 7 met Tapatalk
Re: VoipTiger.com: Nieuwe Belgische VoIP Provider
Geplaatst: 12 nov 2015, 21:53
door satsurfer
voucher van 10 € gekocht,
SIP account(s)
Total available credit for your main account : €9,0000
Total available credit for your SIP account(s) : €0,9974 (wat ik ooit gratis kreeg om te testen)
toch bizar, daar geen extra visakosten aangerekend worden. heb ticket aangemaakt (iemand zelfde probleem mss.?)
Re: VoipTiger.com: Nieuwe Belgische VoIP Provider
Geplaatst: 12 nov 2015, 23:11
door kurtcockaert
Euh, je moet gewoon via de website in je account het geld van de main naar de sip account overzetten toch? Of snap ik de vraag verkeerd?
[ Post made via mobile device ]
Re: VoipTiger.com: Nieuwe Belgische VoIP Provider
Geplaatst: 13 nov 2015, 12:57
door satsurfer
Thx. Dit had ik wel door.
Ik moest gewoon 10 € krediet ontvangen hebben.
Ze hebben snel geantwoord. Daar ik 1 € krediet gekregen had (stond nu op 0.997) indertijd om te testen, kreeg ik nu 1 € minder.
Asap gecorrigeerd en 1 € teruggekregen.
Verstuurd vanaf mijn SM-N9005 met Tapatalk
Re: VoipTiger.com: Nieuwe Belgische VoIP Provider
Geplaatst: 05 sep 2016, 12:31
door JoskeVermeulen
Hier idem als satsurfer, maar dan met gratis €0.50 door eerst de app calltiger te installeren en dan pas te registreren op de voiptiger site die maar €0.15 (op moment van schrijven) gratis belwaarde geeft als nieuwkomer. Ze reageren heel snel op een ticket en hebben het gecorrigeerd en zeiden dat het normaal niet de bedoeling is dat je als "calltiger klant" (waar je je niet kan registeren of uitgebreide opties kan wijzigen) gebruik maakt van de extranet beheerpagina's van voiptiger. Dus wie dit wil vermijden registreert denk ik dus best eerst via de site?
Nooit nog betamax rotzooi, ik blijf netjes bij voiptiger en ga nog niet eens een overstap naar een concurrent overwegen zolang ze hun tarieven niet verhogen want hun (callback) kwaliteit is toch zoveel keer beter. Bij betamax was ieder internet/callback gesprek qua kwaliteit waardeloos op de smartphone en ook vaak de beller of gebelde dat de andere niet kon horen (de pc software gaf dan wel betere kwaliteit onder dezelfde omstandigheden maar dat is niet de bedoeling als ik onderweg ben en iemand moet bellen), sindsdien geen van deze problemen meer gehad.