Pagina 6 van 12
Geplaatst: 08 apr 2004, 20:34
door Seal
Heeft er iemand de laatste dagen eigenlijk nog iets van beweging gezien of een reactie gekregen van A2F?
Zijn precies van de aardbol verdwenen.
I wonder what's wrong???
Geplaatst: 08 apr 2004, 20:45
door Gast
Ze zijn in verlof (allesinds toch gesloten tot en met de 9e of de 11e.
Geplaatst: 08 apr 2004, 20:49
door Tae
Die moven niet meer die laten ons gewoon rotten. Een klant betekent maar één ding bij hun €€€€ voor de rest gaat het hun nimeer om een dienst te leveren
Ik ken niet veel van bedrijfsvoering maar volgens mij is het een soort spookbedrijf dat ff snel geld wilt verdienen en daarna verdwijnt in de mist en vervolgens weer met een ander naam opdaagt om weer dezelfde mafiapraktijken toe te passen.
Ik heb nog eens TT opgestuurd maar daar word je ook al niet veel wijzer op. Ik heb hen gevraagd hoe lang het zal duren zoals de meesten hier waarschijnlijk en ze zeggen simpel "dat ze niet op een knopje kunnen drukken en de problemen zijn opgelost" dat krijg je dan als antwoord
Het had godverdorie al lang moeten opgelost zijn
Ik krijg er nog iets van och ja vandaag nog mijn rekening opstorten
Waarom doe ik het nog eigenlijk
Ps de helpdesk zijn vriendelijke mensen maar zeggen ook niet hoe de vork aan de steel zit en zwijgen als dood.
Spijtig!!!
Geplaatst: 08 apr 2004, 20:50
door PatMan
Het hele verhaal met A2F is heel spijtig...
Sinds Februari is mijn snelheid nooit boven de 250Kb (Kilobit) gewest.
Als het niet beter is binnen twee weken gaa ik terug naar Telenet.
De mensen van A2F zijn (tegen mij) altijd vriendlijk en professionel.
Maar ja, het gaat gewoon niet meer...
Geplaatst: 08 apr 2004, 20:50
door byter
Seal schreef:Heeft er iemand de laatste dagen eigenlijk nog iets van beweging gezien of een reactie gekregen van A2F?
Zijn precies van de aardbol verdwenen.
I wonder what's wrong???
alleen 1 ding : verbetering wordt verwacht de komende weken & dat ze tijd nodig hadden
geen oorzaken / redenen ...etc
hier gaat het jmmr genoeg acheruit met de week ipv vooruit
Geplaatst: 08 apr 2004, 21:35
door nog ne gast
Your current download speed:
115kbit/s
or
14kbyte/s
Your current upload speed:
212kbit/s
or
27kbyte/s
ben het moe
volgens hun mail is het volgende week opgelost.
ik geef ze tot vrijdag en dan zeg ik op.
ik ben al een jaar of 3 klant, maar dit heb ik nog niet meegemaakt
snelheidstoename
Geplaatst: 08 apr 2004, 22:21
door zipperke
hoi,
zag mijn snelheid net de hoogte inschieten, dacht dat het om een
'piekje' ging maar ik zit nu al een klein uurtje tegen zo'n 60-80 kb/s
te downloaden, dit was voordien enkele weken slechts zo'n 20 kb/S !
heeft nog iemand een snelheidsverbetering?
groet uit Limburg
MrZipper
Geplaatst: 08 apr 2004, 22:30
door vscomp
http://www.adslbox.be speed test results:
- Download speed : 1099 kbit/s or 137 kbyte/s
- Upload speed : 62 kbit/s or 8 kbyte/s
Sun Apr 8 2001 at 22:28:47 UTC+0200
Geplaatst: 09 apr 2004, 00:10
door Kerberos
nah denk dat maar niet
is hier nog steeds een miezerige 30kb/s max
ben al op zoek naar een andere provider maar wie geeft goede limiet (of geen) en goede snelheid (wil niet meer dan 100€ per maand betalen)
Geplaatst: 09 apr 2004, 00:23
door luisa
gelukzakken, stop es met download en geef die speed aan mij
het ergste is dat, ik met ADSL nog sneller ging op smallband dan nu met een UNLIMITED PROVIDER
daar KOM IK ZOT VAN
max hier 4kb/s
voor mij is het hier genoeg geweest, ik wacht nog 4 maand en dan sluit ik zeker af
Geplaatst: 09 apr 2004, 00:29
door Kerberos
luisa schreef:gelukzakken, stop es met download en geef die speed aan mij
het ergste is dat, ik met ADSL nog sneller ging op smallband dan nu met een UNLIMITED PROVIDER
daar KOM IK ZOT VAN
max hier 4kb/s
voor mij is het hier genoeg geweest, ik wacht nog 4 maand en dan sluit ik zeker af
nog 4 maand??!!!
dat kan ik niet meer volhouden hoor
binnen 2 weken niet in orde is een aangetekende brief die handelt over ingebrekestelling.Ik betaal niets meer, want ik ben in mijn recht!het is vervolgens wachten op een reactie van hen.Maar de moeite die verbonden is aan de wil om hun geld terug te vorderen is sowieso veel te groot en duur.dus opzeggen die handel
snelheidsverbetering
Geplaatst: 09 apr 2004, 07:58
door zipperke
hoi,
heb nog steeds zo'n 60-80 kb/s download, met pieken tot (jawel) 280 kb/s, de lijn is wel nog niet helemaal stabiel.
ben ik de enige die een verbetering ziet?
ik heb de laatste 8 uur toch al
zo'n 2 gig gedownload ....
Geplaatst: 09 apr 2004, 08:01
door Seal
Laat ons hopen dat dit het begin van het einde van de mallaise is.
ter info
Geplaatst: 09 apr 2004, 08:04
door zipperke
http://www.adslbox.be speed test results:
- Download speed : 476 kbit/s or 60 kbyte/s
- Upload speed : 318 kbit/s or 40 kbyte/s
Fri Apr 9 2004 at 08:04:06 UTC+0200
Geplaatst: 09 apr 2004, 08:06
door Sasuke
Zoals eerder gezegd heb ik sinds m'n lijnreset ook pakken betere snelheden. Speedtest klokt hier meestal af op 2000-2300kbit. Downloads gaan een pak beter nog
[08:07] <Sasuke-> Bandwidth: (Current Downstream: 315.66kb/s ¤ Current Upstream: 9.31kb/s)
[08:09] <Sasuke-> Bandwidth: (Current Downstream: 320.08kb/s ¤ Current Upstream: 16.08kb/s)
[08:09] <Sasuke-> Bandwidth: (Current Downstream: 318.7kb/s ¤ Current Upstream: 8.52kb/s)
[08:09] <Sasuke-> Bandwidth: (Current Downstream: 320.19kb/s ¤ Current Upstream: 9.16kb/s)
PS: Dit is een momentopname terwijl ik 3 downloads heb lopen bij wijze van test.
Grtz,
Sasuke
Geplaatst: 09 apr 2004, 08:19
door zertox
Ja ik ben aangesloten van begin april
toen had ik snelheden van 200-300 kb/sec
toen ik op dit forum begon te lezen ... gingen de snelheden achteruit
de 2e week was het nog maar 150 - 200 kb/sec
en de 3e week was ik nog maar aan 100 kb/sec
en nu zit ik aan +- 30 kb/sec en het blijft daar ongeveer steken, tijdens de piekuren gaat het soms echt heeel traag (5 kb/sec)
het is alsof ze stilletjes de kraan dichtdraaien
Geplaatst: 09 apr 2004, 08:31
door GuRu
omg ?! A2F belooft langs deze weg support te geven ? roflmao
Met alle respect voor UB natuurlijk, maar vind dit wel héél triest !
Geplaatst: 09 apr 2004, 08:43
door zipperke
snelheid is nog gestegen hier, vooral downloaden p2p, zit nu op zo'n 70 - 100 kb/s !
vrolijk Pasen
Geplaatst: 09 apr 2004, 08:48
door Sasuke
GuRu schreef:omg ?! A2F beloofd langs deze weg support te geven ? roflmao
Met alle respect voor UB natuurlijk, maar vind dit wel héél triest !
??, waar haal je vandaan dat a2f langs de UB support wil/gaat geven ? Enne, we zullen maar zwijgen over de praktijken van "andere" isp's zeker (inside stab).
Grtz,
Sasuke
Geplaatst: 09 apr 2004, 08:53
door Gast
Resultaten van
http://www.speedtest.nl
(Overgenomen op Fri Apr 9 2004 om 08:52:45 UTC+0200)
Download : 23.3 KByte/sec
Upload : 50.3 KByte/sec
Connection : 78.0 Conn/min
Ping test Nederland : 32.0 ms
in Vervier
Geplaatst: 09 apr 2004, 09:01
door GuRu
@ Sasuke : ehm eerste message van deze topic ?
Geplaatst: 09 apr 2004, 12:17
door Sub Zero
De oospronkelijke betekenis van de eerste post is dat ze samen met Scarlet de problemen gaan oplossen (wij kunnen hier imho niks aan doen). Ze posten dit hier omdat er hier nu eenmaal een aardig deel van hun clienteel regelmatig over de vloer komt. Dus neen, we worden geen supoortsite voor a2f ofzo. De klanten van alle ISP's zijn hier welkom. Dit even ter zijde.
Cheers
Geplaatst: 09 apr 2004, 12:20
door vscomp
Resultaten van
http://www.speedtest.nl
(Overgenomen op Mon Apr 9 2001 om 12:19:22 UTC+0200)
Download : 237.6 KByte/sec
Geplaatst: 09 apr 2004, 12:25
door GuRu
Sub Zero schreef:. Dus neen, we worden geen supoortsite voor a2f ofzo. De klanten van alle ISP's zijn hier welkom. Dit even ter zijde.
I know, dat bedoelde ik ook niet... Vraag mij gewoon af waarom ze hun problemen zó proberen oplossen... Getuigt niet echt van knowhow lijkt me als ze een onafhankelijk forum gebruiken om hun problemen op te lossen ? Tenzij het een eenmansactie is van wereldverbeteraar Paul natuurlijk (in that case : Respect !
)
Geplaatst: 09 apr 2004, 12:46
door C-Phest
Blijkbaar toch een aantal mensen hier waarbij de snelheid drastisch omhoog gegaan is de laatste dagen ...
Ik zit nog altijd op een gemiddelde van 12Kbyte/s of zo ... ik krijg niet eens mijn hotmail mailboxen gesynchroniseerd omdat die timeouts krijgen.
Online gamen lukt dan weer wel, maar met de nodige schokken
Is niet leuk als je FPS speelt en ineens een seconde 'stil staat' en dan terug kunt verder spelen. Meestal ben je dan al dood
Geplaatst: 09 apr 2004, 12:46
door Sub Zero
Wel, ze zijn eigenlijk begonnen met 4 man. Dan zijn er 2 afgevallen en hebben ze een tijd lang verder gedaan met 2. Sinds eind vorig jaar (dacht ik) zijn er extra medewerkers bij gekomen. En het is de enigste ISP die unlimited aanbied. Dus het zijn 2 wereldverbeteraars
Cheers
Geplaatst: 09 apr 2004, 12:52
door GuRu
dapper
Geplaatst: 09 apr 2004, 16:11
door rtl
http://www.adslbox.be speed test results:
- Download speed : 14 kbit/s or 2 kbyte/s
- Upload speed : 427 kbit/s or 53 kbyte/s
Fri Apr 9 2004 at 15:44:19 UTC+0200
en hiervoor moet ik dus betalen
Geplaatst: 09 apr 2004, 16:21
door Sasuke
Sub Zero schreef:Wel, ze zijn eigenlijk begonnen met 4 man. Dan zijn er 2 afgevallen en hebben ze een tijd lang verder gedaan met 2. Sinds eind vorig jaar (dacht ik) zijn er extra medewerkers bij gekomen. En het is de enigste ISP die unlimited aanbied. Dus het zijn 2 wereldverbeteraars
Cheers
... toen waren ze terug met 4. 4 kleine negers (lees a2ffers), 4 kleine negers die waren een ISP, die waren een ISP. Toen deed ook Scarlet , toen deed ook scarlet mee. toen waren ze nog met twee, toen waren ze nog met twee ...
PS: Sorry spam-mode is terug afgezet.
Grtz,
Sasuke
ombudsman telecom
Geplaatst: 09 apr 2004, 17:41
door benza
Ben, na het hier ergens te lezen, naar de ombudsman telecom gestapt.. allez gemailed. 'k Heb ze de log van de laaste weken van de testaankoop speedtest doorgezonden en vandaag al (binnen 48u) is m'n klacht ontvankelijk bevonden én is ze aan webvisie overgemaakt.
Genoeg op menne kop laten kakken. 't Kan nie blijven duren he. Ne reep chocolade van 5 gr verkopen aan 2€ en op de doos zetten dat er 250gr in zit doede toch ook nie! Dus zullen ze moeten compenseren.
Zal jullie wel op de hoogte houden van de gevolgen voor mij en a2f.. maar ik weiger te betalen voor een product dat niet aan de eisen voldoet. Plain and simple toch?!
Dubbele post verwijderd
Greetz
Weetgraag
Geplaatst: 09 apr 2004, 18:12
door inter
Davy_117 schreef:Ik heb op TT als antwoord gekregen dat ik problemen heb met men connectie omdat scarlet met een ondergedimensioneerd netwerk zit.
En dit zou binnen MAX 2weken opgelost zijn.
Ik hoop uit de grond van men hart dat dit waar is.
Dit schreef je op Wo Mrt 24, 2004 23:40
Vandaag zijn we Vr 9 april ....
De twee weken (MAX) zijn dus al gepasseerd en volgens mij zijn de problemen nog niet opgelost.
Maar geen paniek ... volgende week zal het wel beter zijn want dan hebben we een vergadering waarin we gaan besluiten om de week daarna nog een vergadering te hebben waarna we dan gaan zeggen dat het de week daarna in orde zou moeten zijn maar als het niet zou zijn gaan we nog een vergadering organiseren ... en dan mogen jullie al je factuur van juni betalen
Geplaatst: 09 apr 2004, 18:48
door Kerberos
na full reset van lijn:
Resultaten van
http://www.speedtest.nl
(Overgenomen op Fri Apr 9 2004 om 18:46:32 UTC+0200)
Download : 268.9 KByte/sec
http://www.adslbox.be speed test results:
- Download speed : 2045 kbit/s or 256 kbyte/s
- Upload speed : 421 kbit/s or 53 kbyte/s
Fri Apr 9 2004 at 18:47:28 UTC+0200
Geplaatst: 09 apr 2004, 19:21
door The_Borg
You lucky bastard en ik zit hier maar te kloten op mijn 250 kbit.
Geplaatst: 09 apr 2004, 23:15
door Luc S
Kerberos schreef:
'na full reset van lijn:'
-- domme vraag : hoe laat je zo'n full reset doen?
is dat bij A2F? Belgacom?...
ik zit momenteel rond de 150 kilobit - en dat is dan al VEEL beter dan voor enkele weken
Geplaatst: 09 apr 2004, 23:38
door Sasuke
Luc S,
a2f kan dit doen .. en dit zelfs onmiddellijk. Ik heb dit reeds eerder gepost.
Na de reset haal ik ook zeer goede snelheden nu. 250kb/sec met 1 thread is een constante zelfs
Geplaatst: 10 apr 2004, 00:42
door Tae
Ja dan moet ik dat ook maar eens vragen veel fouts kan ik er toch ni meedoen
Hoe moet ik dat aanvragen via TT ofzo of via telefoon en hoelang duurt zoiets 1 dag of langer?
Ik snap niet dat jullie zo'n "goede" speeds behalen ik geraak hier nog ni boven de 30 kb s uit
Geplaatst: 10 apr 2004, 00:51
door byter
gewoon via TT aanvragen
dit duurt enkele minuten max
effect hier : 0,0
~20kB/s blijft
Geplaatst: 10 apr 2004, 00:51
door Kerberos
heb het gewoon vrijdagmorgen in een TT gevraagd en in de namiddag was het gedaan...
Geplaatst: 10 apr 2004, 01:12
door vscomp
Resultaten van
http://www.speedtest.nl
(Overgenomen op Tue Apr 10 2001 om 01:11:26 UTC+0200)
Download : 252.3 KByte/sec
Dit haal ik dus na die lijnreset!
Van 2-20k naar dit!
Geplaatst: 10 apr 2004, 01:14
door Boss
http://www.adslbox.be speed test results:
- Download speed : 149 kbit/s or 19 kbyte/s
- Upload speed : 321 kbit/s or 40 kbyte/s
Sat Apr 10 2004 at 01:12:06 UTC+0200