Dit staat alleen bij de Fiber XLTelenet Fibernet XL voorlopig enkel als het technisch mogelijk en beschikbaar is op uw installatieadres.
Als ze het technisch niet mogelijk is zit je automatisch met een limiet van 100GB.
Dit staat alleen bij de Fiber XLTelenet Fibernet XL voorlopig enkel als het technisch mogelijk en beschikbaar is op uw installatieadres.
Zo zie je ineens of je goed zit of niet ... Eerlijk is het nog altijd nietTelemeter-info over aanrekeningsperiode van 19/06/2011 tot 18/07/2011.
Dag 8 van je aanrekeningsperiode.
Huidig verbruik 182,57 GB (Laatste update gebeurde op 25/06/2011 om 12:06).
Status: Vrij gebruikJe surft met volledige surfsnelheid.
Afhankelijk van je surfgedrag (tijdens drukke of minder drukke periodes) zul je tussen een verbruik van 291,04 GB en 724,90 GB als grootverbruiker opgemerkt worden.
Nu wil ik ook wel weten hoeveel ik hier ± kan gebruiken hoor! (jullie vinden dat onder "telemeter"?)Je aanvraag kan momenteel niet automatisch verwerkt worden, waarvoor onze excuses. Probeer het later nog even opnieuw.
Indien het probleem blijft aanhouden, neem je gerust contact op met onze klantendienst, dan kunnen we deze aanvraag zo snel mogelijk uitvoeren
q-tec schreef:Nu wil ik ook wel weten hoeveel ik hier ± kan gebruiken hoor! (jullie vinden dat onder "telemeter"?)Je aanvraag kan momenteel niet automatisch verwerkt worden, waarvoor onze excuses. Probeer het later nog even opnieuw.
Indien het probleem blijft aanhouden, neem je gerust contact op met onze klantendienst, dan kunnen we deze aanvraag zo snel mogelijk uitvoeren
Hier is de meter nog niet beschikbaar...
Afhankelijk van je surfgedrag (tijdens drukke of minder drukke periodes) zul je tussen een verbruik van 637,37 GB en 716,56 GB als grootverbruiker opgemerkt worden.proximusboyke schreef:idd alje constant in rode uren download 172gb anders 730gb.
Tot op vandaag hebben ze altijd gezegd dat het niks te maken heeft met waar je woont nu zie je mooi dat dit leugens zijn !!!!