1 jaar gratis fibernet

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
safariman
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 44
Lid geworden op: 30 jul 2010, 02:43

philippe_d schreef:Er waren per provincie ca 1.000 mensen aan het meespelen.
Met honderd Fiber abbos te winnen per avond, was de kans op succes dus redelijk groot: 1 op 10 (op voorwaarde dat je de de ganse avond bleef proberen natuurlijk)
M.a.w. de kans om te winnen was duizenden keren grote dat dat je iets met de Lotto wint :-) ...

De kans om de lotto te winnen is rond de 1 kans op 5 miljoen :-)
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5759
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
Bedankt: 435 keer

Mja, dan win ik wel liever de lotto dan 1j Fibernet. Beetje belachelijke vergelijking eigenlijk. Trouwens, de kans dat je er 3 juist hebt met de lotto zal ook wel iets van een 1 / 10 zijn (en als het minder is, vul je gewoon meer vakjes in). Het verschil is dat je met de Lotto moet betalen om mee te doen :p.

Van de andere kant, als ik het hier zo lees, leek het mij een belachelijk spelletje. En ja 'als ik het hier lees' want ik heb zelfs nooit kunnen meedoen. Steevast kreeg ik de foutmelding dat ik zogezegd al geconnecteerd was en ik maar 1x tegelijk kan meedoen.
Ze hadden er veel beter gewoon iets loterij-achtig van gemaakt met willekeurige trekking. Ging hen in elk geval minder gekost hebben. De ontwikkelingstijd die in dit onnozel ding gestoken geweest is, hadden ze beter gebruikt om MAC PassThru via Mijn Telenet te ondersteunen. Dan was er tenminste nog iets nuttig gebeurt.
Tommy78
Member
Member
Berichten: 91
Lid geworden op: 11 jun 2010, 15:46
Twitter: MrAtommyk
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 13 keer

Verdomme he, ik kan mijn geluid niet opzetten op het werk, de collega's kijken zo raar als mijn pc klaksoneert. :-D
Tompi
Starter
Starter
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 feb 2011, 17:46

Der staat al 2 uur een camionetteke bij M. Boddy uit Geel. Dienen technieker is daar zijn bokes aan't opeten zeker ?
safariman
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 44
Lid geworden op: 30 jul 2010, 02:43

Denken jullie nu echt dat die 5 camionetten 100 installaties doen? :-D
Ik heb gister gewonnen en de technieker zei dat ze met 40 waren om stand by te staan.
Logisch ook, want installatie duurt toch ff..
Opus
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 937
Lid geworden op: 29 sep 2008, 21:43
Locatie: Hoboken
Uitgedeelde bedankjes: 87 keer
Bedankt: 49 keer

Pffft ik geef het op.
Ik zit hier al uren te klikken op alle camionetten en volgens mij klik ik toch vrij snel op die buskes als die geel worden.
Maar blijkbaar niet dus want ik ben altijd jammer te laat :( .

En er zijn er nog maar 7 te winnen nu dus bye bye voor mij het zal niet voor mij zijn
Dreambox 800 / Open-Pli image / eSATA 750Gb / CCcam 2.1.4 / Schotel draaibaar
Core2duo E6600 Debian CCcam 2.1.4 server
Opus
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 937
Lid geworden op: 29 sep 2008, 21:43
Locatie: Hoboken
Uitgedeelde bedankjes: 87 keer
Bedankt: 49 keer

nog 5 te gaan in antwerpen........
Dreambox 800 / Open-Pli image / eSATA 750Gb / CCcam 2.1.4 / Schotel draaibaar
Core2duo E6600 Debian CCcam 2.1.4 server
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Ik ben eerst een tijdje aan het meespelen geweest op de manuele manier... redelijk wat "Jammer... " toestanden. Dan maar met wat hulp... een random clicker in een scherm regio tegen 1000 clicks per seconde... denk dat ik nog zo'n 50x "Jammer..." heb gezien... maar nu nog geloven dat dit een eerlijke verloting is van gratis abonnementen... ik denk het niet :nono:
Gebruikersavatar
beele
Plus Member
Plus Member
Berichten: 158
Lid geworden op: 07 feb 2010, 12:27
Twitter: MrBeele
Locatie: Hoboken
Uitgedeelde bedankjes: 23 keer
Bedankt: 17 keer
Contacteer:

Heb gewonnen!

Ze zijn dan gisteren nog langs geweest, en hebben zelfs gratis een extra switch geplaatst.

Ik vraag me wel één ding af. Ik heb geen email bevestiging gekregen dat ik gewonnen heb. Enkel via telefoon werd ik gecontacteerd. Zou je normaal niet op zen minst een schriftelijke bevestiging moeten krijgen?
aceke
Plus Member
Plus Member
Berichten: 192
Lid geworden op: 06 dec 2010, 17:11
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 15 keer

r2504 schreef:Ik ben eerst een tijdje aan het meespelen geweest op de manuele manier... redelijk wat "Jammer... " toestanden. Dan maar met wat hulp... een random clicker in een scherm regio tegen 1000 clicks per seconde... denk dat ik nog zo'n 50x "Jammer..." heb gezien... maar nu nog geloven dat dit een eerlijke verloting is van gratis abonnementen... ik denk het niet :nono:


is al 200keer gezegt dat een autoclicker geblokkeerd wordt, wie meer dan x keer per sec klikt die wordt niet toegelaten en krijgt de melding van JAMMER U BENT NET TE LAAT
2Flip
Premium Member
Premium Member
Berichten: 605
Lid geworden op: 12 mei 2010, 21:45
Uitgedeelde bedankjes: 45 keer
Bedankt: 33 keer
Contacteer:

@ Aceke: Wie heeft je dat wijsgemaakt? Ik heb enkele dagen geleden gewonnen met een autoclicker op 1/100s...
Afbeelding
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

aceke schreef:is al 200keer gezegt dat een autoclicker geblokkeerd wordt, wie meer dan x keer per sec klikt die wordt niet toegelaten en krijgt de melding van JAMMER U BENT NET TE LAAT


Bron... of pure veronderstellingen... ik heb trouwens een tijdje gewoon de autoclicker constant laten draaien, maar ook een tijdje deze pas gestart bij het horen van de toeter (wat toch een 500ms voor het geel worden van de camionette is).
aceke
Plus Member
Plus Member
Berichten: 192
Lid geworden op: 06 dec 2010, 17:11
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 15 keer

2Flip schreef:@ Aceke: Wie heeft je dat wijsgemaakt? Ik heb enkele dagen geleden gewonnen met een autoclicker op 1/100s...

ik heb vorige week ook 13 keer gewonnen met autoclicker en donderdag 0 keer, donderdag 1 keer geclicked zonder autoclicker en gewonnen


btw toch raar dat iedereen met autoclicker een andere melding kreeg he
Gebruikersavatar
mailracer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3870
Lid geworden op: 23 feb 2010, 21:03
Uitgedeelde bedankjes: 224 keer
Bedankt: 318 keer

Ik heb 1 maal gewonnen zonder autoclicker en ik ben daar trots op. 8) :banana:
safariman
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 44
Lid geworden op: 30 jul 2010, 02:43

mailracer schreef:Ik heb 1 maal gewonnen zonder autoclicker en ik ben daar trots op. 8) :banana:

Inderdaad, zo heb ik ook gewonnen :bdaysmile:
En eigenlijk vind ik het oneerlijk dat iemand zoals aceke 13 keer vals gewonnen heeft.
13 keer via een autoclicker, terwijl andere mensen (die het eerlijk wilde spelen) hierdoor minder kans hadden.

In principe heeft aceke zo dus oneerlijk 539, 4 (44,95 x 12 maanden) X 13 = 7012,2 euro. gewonnen.
Telenet mocht van mij gerust de prijzen afpakken van hem :angel:
Gebruikersavatar
Patje
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3412
Lid geworden op: 03 sep 2003, 19:18
Locatie: (Ledegem)West vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 179 keer
Bedankt: 79 keer

Vraag me af wat hij met 13 abonnementen zal doen .... of weggeven aan vrienden mss :roll:
Intel® i3-10100 Quad-Core @3,60 GHZ. Ram: 16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung A13 @Proximus FlexPack
AfbeeldingAfbeelding
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
aceke
Plus Member
Plus Member
Berichten: 192
Lid geworden op: 06 dec 2010, 17:11
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 15 keer

nja van de 13 zijn er 5 met fibernet 60 en 2 met 100 dus bedrag ligt hoger

en idd heb gespeelt voor familie en vrienden
safariman
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 44
Lid geworden op: 30 jul 2010, 02:43

aceke schreef:nja van de 13 zijn er 5 met fibernet 60 en 2 met 100 dus bedrag ligt hoger

en idd heb gespeelt voor familie en vrienden

In het wedstrijdreglement staat dat er fibernet 40 wordt weggegeven.
Het zou me dus ook niks verbazen als ze van die fibernet 60 en 100 gewoon de prijs van een fibernet 40 abonnement aftrekken.
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Inderdaad. Wie FiberNet 100 heeft en gewonnen, betaalt dus 60 euro ipv 100.
krisken
Moderator
Moderator
Berichten: 19634
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
Bedankt: 1003 keer
Contacteer:

Safariman : niks of niemand weerhield jou ervan om het op eenzelfde manier te spelen hé.

Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
safariman
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 44
Lid geworden op: 30 jul 2010, 02:43

krisken schreef:Safariman : niks of niemand weerhield jou ervan om het op eenzelfde manier te spelen hé.

Klopt, maar toch heb ik op een eerlijke manier gewonnen :beerchug:
Ik wil gewoon maar aantonen dat een groot gedeelte van de winnaars autoclickers en dergelijke gebruikte.
Iets wat zeer spijtig is voor de mensen die het op de normale manier wilde spelen.
Gebruikersavatar
Goztow
userbase crew
userbase crew
Berichten: 13588
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1422 keer
Bedankt: 878 keer

Krisken, denk jij dat Jan met de pet weet wat een autoclicker is???
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
wbervoets
Starter
Starter
Berichten: 23
Lid geworden op: 19 aug 2006, 11:12
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Contacteer:

ik heb ook gewonnen op de 'manuele' manier... Ik dacht, als ik niet kan winnen zonder autoklikker dan hoeft het voor mij niet, dan zit het spel niet goed genoeg in elkaar :-)
Gebruikersavatar
mailracer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3870
Lid geworden op: 23 feb 2010, 21:03
Uitgedeelde bedankjes: 224 keer
Bedankt: 318 keer

Lord Utopia schreef:Inderdaad. Wie FiberNet 100 heeft en gewonnen, betaalt dus 60 euro ipv 100.


Heb je daar een bron van, want aan de telefoon werd me iets anders verteld. Het zou me niet verbazen natuurlijk aangezien het over telenet gaat. :nono:
2Flip
Premium Member
Premium Member
Berichten: 605
Lid geworden op: 12 mei 2010, 21:45
Uitgedeelde bedankjes: 45 keer
Bedankt: 33 keer
Contacteer:

@ Mailracer: diverse personen op dit forum hebben al gemeld dat dit zo geregeld wordt (prijs van FN40 wordt afgetrokken van hun maandelijkse factuur)
En ik zie echt niet in wat telenet hier verkeerd doet?

Met de wedstrijd kon je FN40 winnen... ik vind het correct van telenet om dit zo te regelen.
Afbeelding
aceke
Plus Member
Plus Member
Berichten: 192
Lid geworden op: 06 dec 2010, 17:11
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 15 keer

Bij mij is er toch wel degelijk een korting van 65 dus dus volledige waarde van fibernet 60 zoals aan telefoon beloofd is geweest
Gebruikersavatar
mailracer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3870
Lid geworden op: 23 feb 2010, 21:03
Uitgedeelde bedankjes: 224 keer
Bedankt: 318 keer

2Flip schreef:@ Mailracer: diverse personen op dit forum hebben al gemeld dat dit zo geregeld wordt (prijs van FN40 wordt afgetrokken van hun maandelijkse factuur)
En ik zie echt niet in wat telenet hier verkeerd doet?

Met de wedstrijd kon je FN40 winnen... ik vind het correct van telenet om dit zo te regelen.


Telenet doet niets verkeerd door de waarde van een FN40 af te trekken, Wel aan een belofte aan de telefoon die ze niet nakomen.
krisken
Moderator
Moderator
Berichten: 19634
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
Bedankt: 1003 keer
Contacteer:

Goztow schreef:Krisken, denk jij dat Jan met de pet weet wat een autoclicker is???

Dat is toch niet het punt van discussie? Dat doet niks ertoe toch? Als er dergelijke "hulpmiddelen" bestaan tja dan moet je ze gebruiken hé. We leven in België, 't leven is hier nu eenmaal niet altijd even eerlijk tov anderen...

Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
Yargo
Pro Member
Pro Member
Berichten: 239
Lid geworden op: 16 apr 2008, 20:05
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 1 keer

Gaat het niet vandaag? Alles is grijs :|

EDIT: wedstrijd is blijkbaar gedaan=

De actie loopt online van 24/01/2011 tot en met 04/02/2011 of zolang de
voorraad strekt.
Gebruikersavatar
Kitt
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1004
Lid geworden op: 12 sep 2005, 00:28
Twitter: kitt1977
Locatie: ON4TOP
Uitgedeelde bedankjes: 129 keer
Bedankt: 45 keer
Contacteer:

Hmhm bizar verhaal ..

Dinsdag avond krijgt een vriendin telefoon van Telenet da ze gewonnen heeft . Er komt een technieker woensdag om 17u ( vorige week )
Speciaal thuis gebleven geen kat gezien .. ook donderdag noppes ..

Haar vader belt naar telenet , ze gaan terug bellen op gsm van dochter binnen de 48uur voor nieuwe afspraak... je raad het al niks ...

Ze heeft denk ik expressnet , mss hebben ze het gewoon al aangepast naar FN40 op de huidige modem .. ze kan helaas nie kijken wet het wachtwoord niet ..
Zal haar eens een reset moeten laten via het mac id van de modem ...
Gebruikersavatar
sirWard
Erelid
Erelid
Berichten: 928
Lid geworden op: 05 jan 2009, 20:15
Twitter: sirWard
Locatie: Sint-Amandsberg - 91OOS0
Uitgedeelde bedankjes: 75 keer
Bedankt: 87 keer

aceke schreef:Bij mij is er toch wel degelijk een korting van 65 dus dus volledige waarde van fibernet 60 zoals aan telefoon beloofd is geweest


Hier ook: ik krijg een korting van ca 65 euro.
aceke
Plus Member
Plus Member
Berichten: 192
Lid geworden op: 06 dec 2010, 17:11
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 15 keer

op 27-01 heb ik verschillende keren gewonnen met de gratis fibernet wedstrijd

2 familie leden zijn van basicnet shake naar fibernet 40shake over gegaan


op 3-02 krijg ik factuur van mijn vriendin en die moest ineens 112€ betalen
50€ install kosten, en fibernet 40 aan volle pot
hiervoor gebelt naar telenet en ze gaven toe dat het fout was en ze gingen het rechtzetten
ondertussen ook de andere 2 klantennr's doorgegeven en ze gingen het in orde maken

nu vandaag krijg ik factuur van de andere basic-fibernet klant

59€, wat veel te veel is

op dees factuur hebben ze een shake met fibernet 40, tel en digitale tv aan 71€ dewelke op internet aan 54,95€ staat

hierna trekken ze daar 44,95 € vanaf als korten van de jaar lang fibernet

het fibernet 40 van 27-01 tot 03-02 moet ik ineens 10€betalen terwijl ik het gratis zou moeten hebben

dit gezegt tegen retention, en ze zeggen dat ik het moet bewijzen dat ik het gratis zou gehad hebben vanaf 27-01

dit slaat echt alles

toen ik dit tegen die van retention zei gooide ze de tel gewoon af

heb ik terug gebeld en kreeg ik weer iemand anders

deze zei ook dat alles juist was en dat ik niet naar die 71€ moet kijken omdat ik deze niet moet betalen want ik moet maar 59€ betalen
ik heb hierop gezegt dat als ik in de winkel iets zie aan 100€ en de winkel zegt ge krijgt 50€ korting , dat ze dan niet aan de kassa moeten afkomen dat het product 130€ kost en dat daar de 50€ vanaf gaat dat ik dan maar 80€ zou moeten betalen terwijl dat 50zou moeten zijn

hierop zei ze ik zou ten eerste een contract laten opmaken :s ik zeg tegen haar dat wij geen contract krijgen van die wedstrijd :s

nu lees ik hier dat er nog 100tal mensen problemen hebben met telenet wedstrijd
nu heb ik een kennis die bij het belnag van limburg werkt en die het openbaar wilt maken als telenet hun fouten niet rechtzet tegen volgende factuur

ik weet alleen niet of dat iets gaat uithalen

iemand hier nog problemen mee?

[Mod Edit] post verhuisd naar de bestaande topic over de "1 jaar gratis fibernet" wedstrijd & titel aangepast. Let op uw taalgebruik a.u.b.
Laatst gewijzigd door aceke op 08 feb 2011, 22:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Kitt
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1004
Lid geworden op: 12 sep 2005, 00:28
Twitter: kitt1977
Locatie: ON4TOP
Uitgedeelde bedankjes: 129 keer
Bedankt: 45 keer
Contacteer:

pff dat belooft ...

Want in wezen heb je eigenlijk niks van bewijs .. ze sturen geen email ofzo ..

Hooguit mss een screenshot op twitter en nadat je gewonen hebt het kadertje ..

Ze vragen wel uw email adres maar ge krijgt geen email met bevestiging dat je gewonnen hebt ..
Gebruikersavatar
TiTanium
Moderator
Moderator
Berichten: 5757
Lid geworden op: 27 feb 2007, 02:15
Locatie: Antwerpen 2
Uitgedeelde bedankjes: 710 keer
Bedankt: 469 keer

Ik ben benieuwd hoeveel mensen hier nog problemen mee gaan hebben. Ieder geval als ze zulke wedstrijden organiseren vind ik het !schandalig! da ze het zo weeral verbrodden.
PC: PRIME Asus X299 Deluxe ~ i7 7820X ~ 32GB DDR4 ~ 1080Ti Strix ~ M.2 EVO 960 500GB
NUC: NUC8i3BEH2 ~ 8GB DDR4 ~ M.2 SX6000 Pro 256GB
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ
Provider: Telenet
OneUP ~ TVbox ~ HGW CH8568LG
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: Flex-HD ~ Mesh
Smartphone: Samsung S21 Ultra 512GB[/size]
Gebruikersavatar
mailracer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3870
Lid geworden op: 23 feb 2010, 21:03
Uitgedeelde bedankjes: 224 keer
Bedankt: 318 keer

Ik vraag me toch af wie er eigenlijk dit spel heeft opgezet. Dat de facturatie vierkant draait, dat wist iedereen al, maar dat ze een wedstrijd, om hun nieuw produkt , zo in de soep laten draaien, dat is er toch over. Ik wil die personen die achter fibernet zitten best wel eens in levende lijven zien. Misschien dat ik eens contact opneem met "de stip", of met "Basta". Dat gaat verhalen opleveren. Meer en meer geraak je je vertrouwen toch wel kwijt in deze provider. Gelukkig dat ik nu een jaar op hun kosten mag surfen, anders had ik mijn rekening toch wel gemaakt. Klantenbinding, daar doe ik toch niet meer aan mee. Ik wil mijn kennissen deze herrie rond facturatie besparen. Als het van in het begin niet juist kan, dan hoeft het toch niet meer. Naar het schijnt moet je je medewerking verlenen nu je dit gewonnen hebt. Wel het produkt mag dan wel goed zijn, de andere koek verbrod dit allemaal.
Het is spannend afwachten naar mijn volgende factuur, maar naar het schijnt zal er nadien wel een telefoon naar de KD aan vasthangen .

Overigens (doet niet ter zake over een jaar gratis), maar zelfs de technische dienst is niet in staat om het GSM nummer bij een ticket te bellen wanneer er via de internetsupport een klacht of storing is aangemaakt.
philippe_d
Moderator
Moderator
Berichten: 16487
Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
Locatie: Waregem
Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
Bedankt: 2998 keer

Sorry dat ik deze topic - die één jaar oud is - nog een bump.

Zoals je misschien nog weet, was er één jaar geleden de wedstrijd "een jaar gratis FiberNet", waarbij gedurende 10 dagen, verdeeld over 5 provincies, telkens 100 gratis FiberNet abonnementen werden weggegeven (dus 1000 gratis abbo's).
Het betrof toen nog FiberNet 40, dat ondertussen vervangen werd door FiberNet (50).

De mensen die toen gewonnen hebben, zullen dus in de komende dagen op hun factuur zien dat ze vanaf deze maand terug de volle pot gaan betalen, zijnde 44,95 € pm (of de corresponderende Shake prijs).

Indien je niet noodzakelijk FiberNet nodig hebt, is het dus nu het moment om je te laten downgraden (naar Basic Internet @ 24.95€ pm). In principe gaan ze downgrade kost van 50€ niet aanrekenen (gezien het van een promotie komt).
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Base, Chello, UPC)”