BelgacomTV decoder

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over Scarlet of in verband met het vroegere SurfADSL, Tiscali of dxADSL? Post ze dan hier maar.
jackho
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4309
Lid geworden op: 05 jun 2011, 21:00
Uitgedeelde bedankjes: 101 keer
Bedankt: 277 keer

Je modem best in bridged mode gebruiken want in full routed mode zijn er problemen bekend met nPVR en VOD
osieke
Member
Member
Berichten: 91
Lid geworden op: 26 dec 2006, 23:52

Hoi,

Sinds gisteren vertoont mijn decoder de melding Er:06 terwijl alle lichtjes op het toestel blijven knipperen.

Modem herstart, decoder herstart + reset...helaas helpt het niet. Heb intussen al een call gelogged bij scarlet, maar misschien zijn er onder jullie wel die dit probleem al hebben voorgehad? Betekent dit misschien het einde van mijn decoder? :-)

Bij het starten, verschijnt er nog eventjes P101 en dan verspringt het display naar Er:06

Het valt me op dat ik sinds misschien een tweetal weken al verschillende probleempjes heb gehad met de internetverbinding ook terwijl ik al jaren geen last heb gehad.

Grtz,
Joris
Afbeelding
Gebruikersavatar
gbmed
Erelid
Erelid
Berichten: 542
Lid geworden op: 07 apr 2013, 18:44
Uitgedeelde bedankjes: 228 keer
Bedankt: 126 keer

jackho schreef:Je modem best in bridged mode gebruiken want in full routed mode zijn er problemen bekend met nPVR en VOD
Ik dacht dat dat ondetussen was opgelost ? :?
Afbeelding Afbeelding
jackho
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4309
Lid geworden op: 05 jun 2011, 21:00
Uitgedeelde bedankjes: 101 keer
Bedankt: 277 keer

Vuurvos is al een tijd aan het testen in full routed mode en ging zijn bevindingen posten, ik ben ook benieuwd of het opgelost is want ik krijg tegenstrijdige berichten binnen !!
Plaats reactie

Terug naar “Scarlet (SurfADSL, Tiscali, dxADSL)”