Sasuke schreef:Naar aanleiding van een vorige post ben ik ook eens aan de slag gegaan met die Astonshell ... wat een knap ding zeg ... zie maar
(modified Singularity theme)
Nice en vooral handig! Ik denk dat ik da ook maar eens moet doen
Sasuke schreef:Naar aanleiding van een vorige post ben ik ook eens aan de slag gegaan met die Astonshell ... wat een knap ding zeg ... zie maar
meon schreef:Ivm multimonitor-spul, gebruikt hier iemand Ultramon? Ik vind het vooral handig dat ie op elke monitor een taakbalk maakt waarnaar je kan minimizen. Standaard komt alles namelijk op de taakbalk in je primaire monitor te staan en dat vond ik vreselijk
UnderGod schreef:Ultramon ROCKZ
is beste tool ooit voor multiscreen, echt, ik zou niet meer weten wat gedaan zonder nu
maar euhm... ondertussen heeft niemand wel mijn vraag geantwoord...
en euhm... ditCh is not my pet, he's sooooooo much more than that :p:p
Greetz,
Q
Sasuke schreef:UnderGod schreef:Ultramon ROCKZ
is beste tool ooit voor multiscreen, echt, ik zou niet meer weten wat gedaan zonder nu
maar euhm... ondertussen heeft niemand wel mijn vraag geantwoord...
en euhm... ditCh is not my pet, he's sooooooo much more than that :p:p
Greetz,
Q
Undergod, ja, het ondersteunt meerdere monitors én meerdere desktops.
http://www.astonshell.com
Grtz,
Sasuke
Ik ben weer veranderd, en nu heb ik m'n uiteindelijke theme gevonden én aangepast zoals ik het wil hebben (en dat was gedaan in een 10-tal minuten, dus zoveel werk is er ni aan, en een reboot is ni nodig)
http://www.quality-invest.be/Images/desktop-ft.jpg
[DmW]_BkE schreef:Nice Pengu, reutel en Mr.Cide. Maar die van NuKeM vind ik toch wel erg mooi (buiten de erg vele pictogrammen.. Maar uw achtergrond is de max!)
°MaRtO°° schreef:[DmW]_BkE schreef:Nice Pengu, reutel en Mr.Cide. Maar die van NuKeM vind ik toch wel erg mooi (buiten de erg vele pictogrammen.. Maar uw achtergrond is de max!)
En de mijne?
Mr.Cide schreef:°MaRtO°° schreef:[DmW]_BkE schreef:Nice Pengu, reutel en Mr.Cide. Maar die van NuKeM vind ik toch wel erg mooi (buiten de erg vele pictogrammen.. Maar uw achtergrond is de max!)
En de mijne?
wel euhm... ben je zo onzeker van jezelf al die dingskes voor uw hdd op te kuisen
als je nix wil binnenkrijgen van rotzooi moet ge met firefox surfen alhoewel uw machientje ws nie genoeg geheugen heeft voor ff
°MaRtO°° schreef:privacy eraser pro