Hoe 10 GB skynet omzeilen? Hier is het antwoord !!!!!

Onderwerpen die nergens anders thuis horen en toch eerder technisch van aard zijn? Post ze hier!
Plaats reactie
Zerror
Member
Member

meon
Administrator
Administrator
Twitter: meon
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

De truc blijft met andere woorden gewoon werken, alleen wordt je daar nu altijd voor beboet de volgende maand (terwijl dat vroeger enkel was als je nog geconnecteerd was over de maand-overgang heen).
Zerror
Member
Member

Dan werkt de truc juist nietmeer he, je trafic wordt niet gereset op het einde van de maand maar het teveel wordt gewoonweg afgetrokken van de volgende maand.
Gast

is dit nu het einde van deze truuk bij skynet??? :smash2:
bke
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Bedankt: 6 keer

Mocht dit waar zijn *kuch*:

En hoe weten ze dan wat ge al "betaald" hebt door het kopen van een volume pack daarna? Maw, wat ze minder moeten aftrekken volgende maand?
Zerror
Member
Member

bke schreef:Mocht dit waar zijn *kuch*:

Ik heb het al via 2 bronnen, waarvan 1 kameraad die ik goed ken.
Dus ik betwijfel ten zeerste dat het een hoax is ofzo.

bke schreef:En hoe weten ze dan wat ge al "betaald" hebt door het kopen van een volume pack daarna? Maw, wat ze minder moeten aftrekken volgende maand?

Euhm, nogal logisch niet? Stel ik sta 2 gig in het min dan gaat die 2 gig van mijn volumepack als ik dat aankoop of van de volgende nieuwe maand.
Pengu
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
Bedankt: 30 keer

Maar het is dus nogniet voor deze maand? Anders zat ik nu wel al lang op smallband. :wink: En als het trucje niet meer werkt ga ik naar RealDSL.
Kwabber
Pro Member
Pro Member
Bedankt: 3 keer

Pengu schreef:Maar het is dus nogniet voor deze maand? Anders zat ik nu wel al lang op smallband. :wink:

Ge zult da zien als dat wat ge teveel afgehaald hebt deze maand, volgende maand al afgetrokken wordt 8)
blabla
Pengu
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
Bedankt: 30 keer

lol dan zit ik voor een paar maanden op smallband als ik geen VP's koop. En het is nog lolliger dat het pas mijn tweede keer is dat ik dit trucje gebruik en zit al bijna 2 jaar bij Skynet. En nog lolliger is dat is dat ik bijna nooit geen volumepacks heb moeten kopen omdat ik altijd al overschot had op het einde van de maand. Dus voor mij is dit nu wel een heel leuke lol en kan ik dan ook zeggen dat ik serieus in het zak ben gezet. Precies of het mijn schuld is dat ze dit nu toepassen :P
Sub Zero
Administrator
Administrator
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 121 keer
Contacteer:

Ik wil het nog altijd eerst zien en dan geloven. Ze mogen het van mij trouwens doen, niks op tegen. Maar dan wil ik wel dat ik mijn ongebruikt volume van een vorige maand kan meenemen naar een volgende maand. Eerlijk is eerlijk, het mes snijdt langs 2 kanten.

Cheers
Afbeelding
Zerror
Member
Member

Sub Zero schreef:Ik wil het nog altijd eerst zien en dan geloven. Ze mogen het van mij trouwens doen, niks op tegen. Maar dan wil ik wel dat ik mijn ongebruikt volume van een vorige maand kan meenemen naar een volgende maand. Eerlijk is eerlijk, het mes snijdt langs 2 kanten.

Cheers

Daar vrees ik voor: http://forum.arena51.be/showpost.php?p=97625&postcount=43
Sub Zero
Administrator
Administrator
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 121 keer
Contacteer:

Dan is het antwoord simpel, ik ben weg bij Skynet. We zullen wel zien. Het is iets waar ze bij veel mensen kwaad bloed gaan zetten.

Cheers
Afbeelding
meon
Administrator
Administrator
Contacteer:

Sub Zero schreef:Ik wil het nog altijd eerst zien en dan geloven. Ze mogen het van mij trouwens doen, niks op tegen. Maar dan wil ik wel dat ik mijn ongebruikt volume van een vorige maand kan meenemen naar een volgende maand. Eerlijk is eerlijk, het mes snijdt langs 2 kanten.

Was iets dat ik me ook bedacht. Voor telefonie doen ze het; daar kan je de helft overdragen van je ongebruikte belminuten.
Nu, ik heb die 36-urentruc ocharm 2x gebruikt om 14 GB in totaal extra te downloaden...
En die 36-urentruc werkt wél nog lijkt me. De truc bestond er in om toch nog breedband te hebben, terwijl je over je 10 GB ging. Dat blijft (denk ik) kunnen, alleen gaat datgene waar je over gaat de volgende maand in min. Dat was vroeger ook al zo hoor: Connect op 31 januari om 20.00 uur, met 9,5 GB op de teller. Je downloadt dan 2 GB en disconnect op 1 februari om 12.00 uur: dan begon je maand met 1,5 GB op de teller, maar je bent op breedband gebleven.
Zerror
Member
Member

meon schreef:

Was iets dat ik me ook bedacht. Voor telefonie doen ze het; daar kan je de helft overdragen van je ongebruikte belminuten.
Nu, ik heb die 36-urentruc ocharm 2x gebruikt om 14 GB in totaal extra te downloaden...
En die 36-urentruc werkt wél nog lijkt me. De truc bestond er in om toch nog breedband te hebben, terwijl je over je 10 GB ging. Dat blijft (denk ik) kunnen, alleen gaat datgene waar je over gaat de volgende maand in min. Dat was vroeger ook al zo hoor: Connect op 31 januari om 20.00 uur, met 9,5 GB op de teller. Je downloadt dan 2 GB en disconnect op 1 februari om 12.00 uur: dan begon je maand met 1,5 GB op de teller, maar je bent op breedband gebleven.

De bedoeling van de truk is dan ook om voor het einde van de maand te disconnecten zodat je de voorgaande 36 uur nog een pak extra hebt kunnen leechen en dat je de volgende maand terug 10 gig hebt.
Zo kon je gemakkelijk bv over heel de maand zo'n 9.5 gig downen en dan de laatste 36 uur nog 20-30 gig of meer. Maar als dit min systeem erdoor komt dan zal dit niet meer gaan, aangezien je dan zo'n -20 gig in het min komt => je zit meteen de volgende maand op smallband tenzij je het nodige aantal volumepacks koopt...
Akira
Elite Poster
Elite Poster

die kerel heeft er zogezegd een meeting over gehad bij skynet...

maar in zen profiel staat dat em werkt bij globalnet

"josefien, der zit een geurken aan den vis"

ah nee tis den augurk want den kerel werkt wel voor bgc maar indirect
Laatst gewijzigd door Akira 29 maa 2005, 21:29, in totaal 1 gewijzigd.
de pispaal <<
meon
Administrator
Administrator
Contacteer:

IPG (IP Globalnet, onderdeel van Getronics) = (een deel van de) helpdesk van skynet (én telenet overigens ook).
cptKangaroo
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
Bedankt: 194 keer

Als het waar is, gaat een Skynet abo je dus ook veel extra geld kosten indien je geinfecteerd raakt met een of ander onding dat je connectie hijackt. Theoretisch is ~55GB de max (36uur aan volle snelheid downloaden) dus je "always-on broadband" zou wel eens een pak risicovoller kunnen worden :-D
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 48 keer

meon schreef:IPG (IP Globalnet, onderdeel van Getronics) = (een deel van de) helpdesk van skynet (én telenet overigens ook).

idd :) Skynet helldesk zit in zaventem ... Telenet in Leuven & Hasselt (maar van skynet doet IPG maar een beetje)
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

ditCh schreef:idd :) Skynet helldesk zit in zaventem ... Telenet in Leuven & Hasselt (maar van skynet doet IPG maar een beetje)

Zit er van TN ook geen in Zaventem/Diegem ? Je kan het logo zien vanop de ring van Brussel.
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster

TN070 / TN015 / TNPRO / TNSALES zit allemaal in hasselt / leuven :)
crapiecorn
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 44 keer
Bedankt: 12 keer

vaarwel skynet dan, ik maak elke maand zo 10 tot 30 gig extra, op smallband maak ik dan ook nog wat traffic vooral upload bv slackware torrents laten openstaan,.. ik neem nu gewoon de gigs terug die ik vroeger nooit opgedaan heb. only fair :-)
Gast

Als deze bericht echt waar zijn ga ik zeker van provider veranderen!!
welke raden jullie me aan?
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster

Zerror
Member
Member

Wie gebruikt er eigenlijk die 2de truk?

"2)Een tweede mogelijkheid die nog meer oplevert is gebruik maken van een router, deze zorgt ervoor dat je heel snel disconnect en reconnect. Ipv net voor de 10 GB te disconnecten, doe je het nu voor de 7 GB !!! (das het moment waarop ze een mail sturen en de volgende keer dat je reconnect op smallband zit). Dus disconnecten VOOR 7GB, 36 hr fullspeed downloaden, je krijgt disconnect MAAR je blijft op fullspeed want pas nu krijg je je mail dat je bij de volgende login op smallband zal komen."

Werkt deze nog, en als ik het goed begrijp gaat deze truk er vanuit dat je bv na 5 gig te geleecht te hebben je bv 36 uur zoveel als mogelijk kan leeche bv 30 gig maar dit wordt dan niet meegetelt ofzo want pas na 7 gig kan je op small gaan?
Iemand meer uitleg?
Maglor
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 139 keer
Bedankt: 56 keer

Zerror schreef:Werkt deze nog, en als ik het goed begrijp gaat deze truk er vanuit dat je bv na 5 gig te geleecht te hebben je bv 36 uur zoveel als mogelijk kan leeche bv 30 gig maar dit wordt dan niet meegetelt ofzo want pas na 7 gig kan je op small gaan?
Iemand meer uitleg?

Lees het nog eens helemaal door... Het staat er allemaal in geuren en kleuren in uitgelegd. :-)
Zerror
Member
Member

Maglor schreef:
Zerror schreef:Werkt deze nog, en als ik het goed begrijp gaat deze truk er vanuit dat je bv na 5 gig te geleecht te hebben je bv 36 uur zoveel als mogelijk kan leeche bv 30 gig maar dit wordt dan niet meegetelt ofzo want pas na 7 gig kan je op small gaan?
Iemand meer uitleg?

Lees het nog eens helemaal door... Het staat er allemaal in geuren en kleuren in uitgelegd. :-)

Mja, ik heb alles eens doorgenomen maar ik snap niet meteen wat dat "snel herconnecten" er mee te maken heeft.
Ik zelf heb een Speedtouch 510 router dus dat zal wel lukken "om snel te herconnecten" maar waarom moet je net snel herconnecten voordat je 36 uur begint door te leechen?
Kwabber
Pro Member
Pro Member

Iemand meer uitleg?

Bij mij lukt die af en toe nog, als ik normaalgezien op smalband zou moeten zitten. Is gewoonweg de statusserver die niet vlug genoeg upgedate is voordat ge nieuwe verbinding hebt.
blabla
SKYCLOUD

Is het al iemand opgevallen dat de eerste dag van volgende maand 1 april is ? ...
Kwabber
Pro Member
Pro Member

SKYCLOUD schreef:Is het al iemand opgevallen dat de eerste dag van volgende maand 1 april is ? ...

Zoals ieder jaar zekers :wink:
blabla
Damastaer
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

SKYCLOUD schreef:Is het al iemand opgevallen dat de eerste dag van volgende maand 1 april is ? ...

kastem?
Damastaer
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

ok, Truukje werkt nog helemaal hoe het moet 1 april, en ik ben terug op 0!!
Gebruikt volume voor deze maand 0 GB 0 MB 0 KB 0 Bytes

:-D

Als dit een grap was: slechte grap, zeer laag!! :oops:
bke
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Bedankt: 6 keer

Ik zat hier ook met spanning af te wachten, maar ik zie niets verdachts.
Genghis
Pro Member
Pro Member

idd, nog een confirm, er is nix veranderd, alhoewel...
ik heb om 23.50 gedisconnect, khad 1 gb teveel gedwonload, en het rare is, ik ben ni op smallband gegooid
na 0u ff reconnect, en alles lijkt normaal, behalve dan da ik terug 52KB upload heb... weird
crapiecorn
Elite Poster
Elite Poster

idem heb ook opeens 51Kb/s upload :-) hoogst waarschijnlijk voor 36 uur maar
Akira
Elite Poster
Elite Poster

ik heb opeens een limiet van 50GB :|
nie dak klaag :twisted:
de pispaal <<
cptKangaroo
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
Bedankt: 194 keer

Mijn laatste 36uur van maart waren ook redelijk geslaagd ;)
Totaal voor de maand: 51GB :oops: ('k denk zelfs dat er nog een aantal GB niet meegeteld is :P )

Vreemd is wel dat ik nog op breedband zat na een ~24uren disconnect gisterenmiddag, meteen gevolgd door een reconnect -- waarschijnlijk te wijten aan de extra truc van de volume-bijna-op-waarschuwing want 'k zat nog onder die grens toen ik eergisteren begon. Dus bij deze is dat dan ook weer gecheckt :-D
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster

Gebruikt volume voor deze maand 166 GB 2 MB 711 KB 791 Bytes

kan op dit moment wel niet meer inloggen op e-care ... maar heb 52 KB/s up atm (?!?) en 420 KB/s down
crapiecorn
Elite Poster
Elite Poster

ik zat ook ergens aan de 50 gig isp monitor zegt 0% ik tevreden :-)
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster

net ingelogt ... gebruikt volume 0% ;) whohooow
ZeRoC
Belgacom
Belgacom

Heb juist de 36uren truc toegepast op het einde van maand...
Dus ben mijn connectie gestart op 31/03 12u45 en heb nu 01/04 11u30 es mijn connectie verbroken, en jawel hoor er 4,5gig afgetrokken van de maand april
Tip: start nooit je 36uren truc op het einde van maand...
Plaats reactie

Terug naar “Allerlei”