April is belgacom maand. wanneer en wat?

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Special_K
Premium Member
Premium Member

Astralon schreef:Als je dit bedoelt...
Special_K schreef:Mijn repliek is gewoon dat de prijs voor hen een minder doorslaggevend argument is dan voor particuliere gebruikers omdat ze uiteindelijk deze kosten kunnen inbrengen in hun boekhouding.
Daarmee beweer ik niet dat er uiteindelijk geen meerkost meer overblijft.
schrijf het dan a.u.b. ook zo en niet...
Special_K schreef: Voor KMO's maakt het niet uit, ze trekken hun kosten toch gewoon af.
Special_K schreef: Ik heb er geen probleem dat men me verwijt om lompe opmerkingen te maken als er een degelijke argumentatie aan toegevoegd wordt maar die is me hier even ontgaan.
De indruk wekken dat de kosten voor een bedrijf totaal onbelangrijk zijn want dat ze die toch mogen aftrekken van de belastingen is een lompe en/of domme opmerking.
Ik denk dat je daar nu wel duidelijk genoeg in geweest bent, of ga je me er ook nog 50 zweepslagen voor geven? :roll:
Afbeelding
devilkin
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
Bedankt: 341 keer
Contacteer:

Special_K schreef:Ik denk dat je daar nu wel duidelijk genoeg in geweest bent, of ga je me er ook nog 50 zweepslagen voor geven? :roll:
All for de zweepslagen!!! :D :D ;)
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
Special_K
Premium Member
Premium Member

devilkin schreef:
Special_K schreef:Ik denk dat je daar nu wel duidelijk genoeg in geweest bent, of ga je me er ook nog 50 zweepslagen voor geven? :roll:
All for de zweepslagen!!! :D :D ;)
Je kan misschien eens gaan solliciteren bij de bedrijfsleider in kwestie :P
Afbeelding
nogChoco
Premium Member
Premium Member

tbh, als Astralon uw post 'ondoordacht' had genoemd, was je veronderstelling daarmee evenzeer tenietgedaan.
Special_K
Premium Member
Premium Member

nogChoco schreef:tbh, als Astralon uw post 'ondoordacht' had genoemd, was je veronderstelling daarmee evenzeer tenietgedaan.
Bah ik hou wel van een pittige argumentatie zolang men maar de bal speelt en niet de man.
Afbeelding
logion
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer

Wat zou BGC doen op 1juli?
Ze gaan toch iets doen met hun ADSL2+ netwerk qua internet, hoop ik :(
Patje
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 179 keer
Bedankt: 79 keer

logion schreef:Wat zou BGC doen op 1juli?
Ze gaan toch iets doen met hun ADSL2+ netwerk qua internet, hoop ik :(
jaja normaal wel he, alleen moeten de belgacommers wat langer wachten op nieuws, het wordt zolang mogelijk verzwegen.
of ze weten nog niet welke profielen ze zullen gebruiken ....
Intel® i3-10100 Quad-Core @3,60 GHZ. Ram: 16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung A13 @Proximus FlexPack
AfbeeldingAfbeelding
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
Zambo
Elite Poster
Elite Poster

Vandaag is het de laatste dag van april. Als ingewijden zeggen dat april maand gelijk is aan Belgacom maand en er wordt vandaag geen persbericht uitgegeven dan is de informant niet echt goed ingelicht hoor.
Nu ja, buiten de tariefverhogingen, schandalen en megawedde voor de baas is er niets gebeurd voor de consument. Dus veel bla bla en weinig boem boem om het met de woorden van Groen te zeggen.
Rafken
Plus Member
Plus Member

Zambo schreef:Vandaag is het de laatste dag van april. Als ingewijden zeggen dat april maand gelijk is aan Belgacom maand en er wordt vandaag geen persbericht uitgegeven dan is de informant niet echt goed ingelicht hoor.
Nu ja, buiten de tariefverhogingen, schandalen en megawedde voor de baas is er niets gebeurd voor de consument. Dus veel bla bla en weinig boem boem om het met de woorden van Groen te zeggen.
zamboke, ge hebt de zaken niet goed gevolgd.
er zijn diverse zaken gelanceerd in april door belgacom, zowel voor consumenten als bedrijven maar niet op internetgebied.

over welke zaken het gaat, is hier in ander topics te lezen, zelfs meermaals. en de informant werd wel goed ingelicht hoor.

alleen lanceert belgacom geen zaken die voor jou interessant zijn, dus zeg je maar dat de informant slecht ingelicht is.
cloink
Elite Poster
Elite Poster
Twitter: cloink
Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
Bedankt: 137 keer
Contacteer:

Rafken schreef:er zijn diverse zaken gelanceerd in april door belgacom, zowel voor consumenten als bedrijven maar niet op internetgebied.

over welke zaken het gaat, is hier in ander topics te lezen, zelfs meermaals. en de informant werd wel goed ingelicht hoor.
Ik heb een poging gedaan om de gelanceerde zaken op te sommen (gebaseerd op geopende topics hier en de persberichten van Belgacom op hun website). Gelieve te corrigeren/bij te vullen indien nodig:

- HD via BelgacomTV (penetratiegraad juni: 50%, beperkte zenderkeuze (kan BGC uiteraard niets aan doen))
- Toegang tot BelgacomTV zonder ADSL, maar mét Classic line
- Move to all IP (MaIP) investering (2008-2012)

En dan heb ik het gehad zeker? Zie ik iets over het hoofd? (zo ja: dan is dat stevig onder de mat geschoffeld :p )

In elk geval: een beetje magertjes om dit nu Belgacom-maand te gaan noemen, neen? Geef je dat nu niet grif toe?
ooh. shiny.
Uzzi
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 21 keer
Bedankt: 32 keer

Nu dat de maand april ten einde loopt, wordt het hoog tijd dat deze topic een stille dood sterft. Ik hoop dat we allemaal wijze lessen trekken uit deze topic.

@ Hollebollegijs & andere 'vertegenwoordigers' van ISP's : je zit hier op een forum met de crème de la crème van de internet & andere technologieën gebruikers. Deze mensen hebben per definitie hoge verwachtingspatronen waaraan spijtig genoeg moeilijk voldaan kan worden. Je moet oppassen met wat je zegt, want van een half woord wordt vaak opgeklopt tot vaste beloftes. Dit is menselijk (heb ik zelf ook al gedaan in het verleden), want hoop doet leven :lol:

@ alle gebruikers : bedrijven zoals Belgacom & Telenet hebben hun eigen agenda, objectieven & dynamiek die niet overeenkomt met deze van de gebruikers. We zullen daarmee moeten leren leven. Het is duidelijk dat er in internetland iets aan het bewegen is, maar de ene steen rolt al wat sneller de berg af als de andere ;-)
deej
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 4 keer

Uzzi schreef:@ alle gebruikers : bedrijven zoals Belgacom & Telenet hebben hun eigen agenda, objectieven & dynamiek die niet overeenkomt met deze van de gebruikers. We zullen daarmee moeten leren leven. Het is duidelijk dat er in internetland iets aan het bewegen is, maar de ene steen rolt al wat sneller de berg af als de andere ;-)
Wees blij! Als morgen beide 20 Mbit Unlimited met Binary Newsservers aanbieden hebben we niks meer om over te zagen ;).
ljd
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 1 keer
Contacteer:

De april maand is gewoon een maand zoals een andere voor mij. Geen aankondingen van VDSL2 internet ofzo.
Oh neen we kunnen BGC tv nemen zonder adsl abo, maar er mag wel geen andere isp gebruik maken van de lijn. Ik denk dat je April maand als dommel maand mag omschrijven.
Rafken
Plus Member
Plus Member

cloink schreef:
Rafken schreef:er zijn diverse zaken gelanceerd in april door belgacom, zowel voor consumenten als bedrijven maar niet op internetgebied.

Ik heb een poging gedaan om de gelanceerde zaken op te sommen (gebaseerd op geopende topics hier en de persberichten van Belgacom op hun website). Gelieve te corrigeren/bij te vullen indien nodig:

- HD via BelgacomTV (penetratiegraad juni: 50%, beperkte zenderkeuze (kan BGC uiteraard niets aan doen))

En dan heb ik het gehad zeker? Zie ik iets over het hoofd? (zo ja: dan is dat stevig onder de mat geschoffeld :p )

In elk geval: een beetje magertjes om dit nu Belgacom-maand te gaan noemen, neen? Geef je dat nu niet grif toe?
aanpassingen BeCT
business sharepoint
Belgacom Fusion

om er maar enkele te noemen...
cloink
Elite Poster
Elite Poster
Twitter: cloink
Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
Bedankt: 137 keer
Contacteer:

Rafken schreef:aanpassingen BeCT
business sharepoint
Belgacom Fusion

Noem ze gerust allemaal hoor, als ze vermeldenswaardig zijn.

TBH, buiten Sharepoint, klinkt er niets meteen bekend in de oren. Care to elaborate (linkjes zijn voldoende)?
ooh. shiny.
deej
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 4 keer

Rafken schreef:aanpassingen BeCT
business sharepoint
Belgacom Fusion
En kan je ook eens toelichten wat wij als consument daar aan hebben?
verb
Premium Member
Premium Member
Bedankt: 1 keer

Rafken schreef: aanpassingen BeCT
business sharepoint
Belgacom Fusion

Op de professionele markt werkt Belgacom niet met onwetende kuddebeesten. Hun professionele klanten kunnen ze niet teveel laten betalen voor minderwaardige producten want die bollen het direkt af.

In ieder geval, de maand is om en Belgacom heeft niks noemenswaardig gelanceerd. Gelukkig is er Dommel nog die met hun schitterend nieuws de maand weer volledig goed maken :-D
rtl
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 23 keer
Bedankt: 31 keer

_rEuTeL_ schreef:denk dat het eerder weer dommel maand zal worden
zoals alle voorbije maanden
even mezelf quoten

(y)
nogChoco
Premium Member
Premium Member

Dommel z'n aankondiging is fantastisch, maar als we het bij bestaande produkten houden, is april voor mij de maand van DxADSL geworden door hun nieuwe Plus abo (6Mbit / 175GB / 32.5€).

EDIT: maar Dommel Homeconnect is momenteel ook al niet mis.
Zambo
Elite Poster
Elite Poster

Rafken schreef:
cloink schreef:

aanpassingen BeCT
business sharepoint
Belgacom Fusion

Nog even verder aanvullen ...

- onderzoek naar de Proximus integratie binnen Belgacom via Luxemburg
- Verhoging van de vaste telefoon tarieven met 0.50 Euro op het abonnement + verhoging van de beltarieven
- Nationale Bank van Belgie zegt dat breedband + telefonie te duur is in dit land
- Commotie omtrent de hoge extra wedde van De Heer Bellens
- Belgacom die afwil van zijn maatschappelijke functie als overheidsbedrijf en zijn sociale klanten wil overdragen aan ... (nu onderhandelingen met Base)
- ...
Anthony
Plus Member
Plus Member

in ieder geval, de maand is om en Belgacom heeft niks noemenswaardig gelanceerd.
Belgacom heeft wel HDTV gelanceerd, wat sinds de opstart van Belgacom TV wel zowat de belangrijkste en grootste stap is die gezet werd op tv-gebied.
Maar uiteraard is het dan toch wel "lichtjes overdreven om meteen te spreken van een Belgacom-maand. :D.
Caey
Pro Member
Pro Member

Zambo schreef:
Rafken schreef:
cloink schreef:

aanpassingen BeCT
business sharepoint
Belgacom Fusion

Nog even verder aanvullen ...

- onderzoek naar de Proximus integratie binnen Belgacom via Luxemburg
- Verhoging van de vaste telefoon tarieven met 0.50 Euro op het abonnement + verhoging van de beltarieven
- Nationale Bank van Belgie zegt dat breedband + telefonie te duur is in dit land
- Commotie omtrent de hoge extra wedde van De Heer Bellens
- Belgacom die afwil van zijn maatschappelijke functie als overheidsbedrijf en zijn sociale klanten wil overdragen aan ... (nu onderhandelingen met Base)
- ...
-Notionele interest verlaagt de belastingen van belgacom met 32miljoen euro, reporter vindt de sticker van Belgacom (=risicokapitaal) ergens aan een pand in Luxemburg.
-belastingen willen 22 miljoen euro terug van Belgacom
-Belgacom verklaart dat de hoge prijzen tov de buurlanden te wijten zijn aan anti-virus/spam, gratis afdruk van foto's en gratis liedjes
Goendi
Elite Poster
Elite Poster
Twitter: goendi
Bedankt: 2 keer
Contacteer:

April is voorbij, zet hier is een slotje op. Het gezanik is nu wel genoeg. April was idd belgacom maand, er is een hele topic gezanik gewijdt aan zanikende zanikers.
Coop
Premium Member
Premium Member

Goendi schreef:April is voorbij, zet hier is een slotje op. Het gezanik is nu wel genoeg. April was idd belgacom maand, er is een hele topic gezanik gewijdt aan zanikende zanikers.
En gij komt er nog een schepje bovenop doen.
Aant solliciteren voor een moderator status ?
Goendi
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

Nee ze, waarom zou ek daar nu zin in hebben? Ge hebt hier 11 pagina's lang u goesting kunnen doen, das toch genoeg? Nu moeten jullie toch al wel uitgeklaagd zijn toch? :)
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Goendi schreef:Nee ze, waarom zou ek daar nu zin in hebben? Ge hebt hier 11 pagina's lang u goesting kunnen doen, das toch genoeg? Nu moeten jullie toch al wel uitgeklaagd zijn toch? :)
Ne mens kan nooit genoeg klagen op de providers 8)
Coop
Premium Member
Premium Member

Oke en nu terug ontopic.

Belgacom is 1 grote farce, een grote schande is het !
En telenet is al niet veel beter !
Lord Utopia
Erelid
Erelid

Coop schreef:Oke en nu terug ontopic.

That's your ID of being on-topic? :P
rowan
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 190 keer
Bedankt: 21 keer

Ne mens kan nooit genoeg klagen op de providers
Jesus get a real life
Lord Utopia
Erelid
Erelid

rowan schreef:
Ne mens kan nooit genoeg klagen op de providers
Jesus get a real life
Niet persoonlijk worden he...
Goendi
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

Oke en nu terug ontopic.

Hoe is dit on topic? Telenet staat nergens vermeld in de topic, en er staat evenmin in de topic 'scheld er op los'. Dit is dus zo een typische post van een typische zaniker?
Gesloten

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”