Dommel Homeconnect - Internet en telefoon in één

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
glenner05
Plus Member
Plus Member
Berichten: 123
Lid geworden op: 17 mei 2008, 09:03
Locatie: Schoten
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 4 keer

pfff, heb twee weken geleden telenet opgezegd, vorige week donderdag contract dommel doorgemaild, maar heb van beide bedrijven nog geen antwoord of enige andere reactie gekregen. Op de ticket mail van dommel na, en dat ticket is ondertussen status 'closed' sinds vrijdag.
de installatie CD van homeconnect pakket heb ik ook reeds gedaan en daar heb ik een email adres en paswoord moeten opgeven... Maar ik kan ook nog steeds niet inloggen op hun crm pagina om te kijken of daar meer info staat over de activatie datum ofzo... zou toch interessant zijn om te weten wanneer ongeveer ik activatie kan verwachten. Als ik op hun crm pagina op 'paswoord vergeten?' klik, krijg ik wel een mail met het paswoord dat ik eerder had opgegeven, maar het werkt niet... ben dus toch al wel geregistreerd...
Hoe ging het bij homeconnect gebruikers die ondertussen al wel actief zijn? konden jullie op de CRM pagina inloggen voor de ADSL actief was?
icekiller2k6
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 783
Lid geworden op: 08 mei 2008, 13:40
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 12 keer

ik kan ook nog niet aan CRM,
waaruit ik kan afleiden dat ze mijn contract nog niet verwerkt hebben.. ;)

pas als uw contract verwerkt is is uw CRM account 'actief'...
glenner05
Plus Member
Plus Member
Berichten: 123
Lid geworden op: 17 mei 2008, 09:03
Locatie: Schoten
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 4 keer

icekiller2k6 schreef:ik kan ook nog niet aan CRM,
waaruit ik kan afleiden dat ze mijn contract nog niet verwerkt hebben.. ;)

pas als uw contract verwerkt is is uw CRM account 'actief'...


heb jij je contract ook doorgemaild? of gefaxt? Dat laatste gaat naar het schijnt sneller... dat wist ik toen niet... :?
icekiller2k6
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 783
Lid geworden op: 08 mei 2008, 13:40
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 12 keer

glenner05 schreef:
icekiller2k6 schreef:ik kan ook nog niet aan CRM,
waaruit ik kan afleiden dat ze mijn contract nog niet verwerkt hebben.. ;)

pas als uw contract verwerkt is is uw CRM account 'actief'...


heb jij je contract ook doorgemaild? of gefaxt? Dat laatste gaat naar het schijnt sneller... dat wist ik toen niet... :?


ik ben het afgaan geven aan de deur...
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

icekiller2k6 schreef:pas als uw contract verwerkt is is uw CRM account 'actief'...
onjuist. van zodra je bestelling verwerkt is kan je normaal inloggen, dan kan je bv zien staan in CRM "no signed copy of contract received" , of zoiets. heb gewoon de indruk dat verwerking veel langer duurt tegenwoordig wegens drukte
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
icekiller2k6
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 783
Lid geworden op: 08 mei 2008, 13:40
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 12 keer

xenne schreef:
icekiller2k6 schreef:pas als uw contract verwerkt is is uw CRM account 'actief'...
onjuist. van zodra je bestelling verwerkt is kan je normaal inloggen, dan kan je bv zien staan in CRM "no signed copy of contract received" , of zoiets. heb gewoon de indruk dat verwerking veel langer duurt tegenwoordig wegens drukte


ok zeg dna is waarom ze wel uw wachtwoord kunnen mailen..? als je niet in het systeem zit..?

als je in het systeem zit != actief in het systeem..

dus welke criteria activeren ze uw crm account?!

edit
@xenne dit was niet grof bedoelt, na nog is telezen komt dit misschien nochal 'crue' over was niet de bedoeling.
Laatst gewijzigd door icekiller2k6 op 20 mei 2008, 18:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

ah ja, dat gaat hier over homeconnect ... daar verloopt het anders , is geen online bestelling in tegenstelling tot net- & cityconnect
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
Uloga
Plus Member
Plus Member
Berichten: 215
Lid geworden op: 08 feb 2008, 12:11
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer

Weet iemand wat dit te betekenen heeft.?

Op tornado staat de volgende beschrijving over het dommel pakket:

# GRATIS BELLEN naar alle vaste lijnen in België 24h/7d
# SUPERSNEL internet (4mbps, 100GB download per maand)
# LAAGSTE TARIEVEN "vast naar mobiel" in België
# Sluit tot twee gewone TELEFOONTOESTELLEN en meerdere COMPUTERS aan
# Zeg na activatie van de Home Connect aansluiting uw Belgacom lijn op, maar BEHOUD UW TELEFOONNUMMER
# EENVOUDIGE en VOLLEDIG AUTOMATISCHE installatie met behulp van telefoonlijn en computer
# GRATIStelefonische SUPPORT via 0800 nummer
# 2 jaar GARANTIE, Siemens kwaliteit
:banana:
icekiller2k6
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 783
Lid geworden op: 08 mei 2008, 13:40
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 12 keer

Uloga schreef:Weet iemand wat dit te betekenen heeft.?

Op tornado staat de volgende beschrijving over het dommel pakket:

# GRATIS BELLEN naar alle vaste lijnen in België 24h/7d
# SUPERSNEL internet (4mbps, 100GB download per maand)
# LAAGSTE TARIEVEN "vast naar mobiel" in België
# Sluit tot twee gewone TELEFOONTOESTELLEN en meerdere COMPUTERS aan
# Zeg na activatie van de Home Connect aansluiting uw Belgacom lijn op, maar BEHOUD UW TELEFOONNUMMER
# EENVOUDIGE en VOLLEDIG AUTOMATISCHE installatie met behulp van telefoonlijn en computer
# GRATIStelefonische SUPPORT via 0800 nummer
# 2 jaar GARANTIE, Siemens kwaliteit


yip
ik heb een tel nr waar ik kan naar bellen ivm activatie etc, is voor als je geen internet hebt..


edit:
is dus een 0800 4...... nummer ;)
Laatst gewijzigd door icekiller2k6 op 21 mei 2008, 21:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Uloga
Plus Member
Plus Member
Berichten: 215
Lid geworden op: 08 feb 2008, 12:11
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer

normaal is het toch het 070-nr?
:banana:
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Uloga schreef:normaal is het toch het 070-nr?
voor HomeConnect blijkbaar niet ^^
glenner05
Plus Member
Plus Member
Berichten: 123
Lid geworden op: 17 mei 2008, 09:03
Locatie: Schoten
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 4 keer

icekiller2k6 schreef:
Uloga schreef:Weet iemand wat dit te betekenen heeft.?

edit:
is dus een 0800 4...... nummer ;)


waar hedde gij die nr vandaan? Staat die ergens in de documentatie ofzo?
icekiller2k6
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 783
Lid geworden op: 08 mei 2008, 13:40
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 12 keer

glenner05 schreef:
icekiller2k6 schreef:
Uloga schreef:Weet iemand wat dit te betekenen heeft.?

edit:
is dus een 0800 4...... nummer ;)


waar hedde gij die nr vandaan? Staat die ergens in de documentatie ofzo?


als je de 'homelink' doorloopt staat hij er...
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

kan er iemand dat 0800 nummer eens posten, ik zou als jarenlange klant ook willen genieten van die gratis support
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
icekiller2k6
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 783
Lid geworden op: 08 mei 2008, 13:40
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 12 keer

xenne schreef:kan er iemand dat 0800 nummer eens posten, ik zou als jarenlange klant ook willen genieten van die gratis support


nja ga het niet posten srry..
is feitelijk enkel voor te activeren als je geen internet hebt.. niet voor 'huis tuin' vragen..
glenner05
Plus Member
Plus Member
Berichten: 123
Lid geworden op: 17 mei 2008, 09:03
Locatie: Schoten
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 4 keer

icekiller2k6 schreef:
xenne schreef:kan er iemand dat 0800 nummer eens posten, ik zou als jarenlange klant ook willen genieten van die gratis support


nja ga het niet posten srry..
is feitelijk enkel voor te activeren als je geen internet hebt.. niet voor 'huis tuin' vragen..


idd, je krijgt dit nr waarschijnlijk als je bij het doorlopen van de homeconnect software aangeeft dat je momenteel geen actieve internetverbinding hebt...

@icekiller2k6 heb je al enig bericht van dommel gehad, of geraak je al op de crm page? Na één week sinds doorsturen contract nog steeds geen enkele reactie hier... :cry:
icekiller2k6
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 783
Lid geworden op: 08 mei 2008, 13:40
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 12 keer

glenner05 schreef:
icekiller2k6 schreef:
xenne schreef:kan er iemand dat 0800 nummer eens posten, ik zou als jarenlange klant ook willen genieten van die gratis support


nja ga het niet posten srry..
is feitelijk enkel voor te activeren als je geen internet hebt.. niet voor 'huis tuin' vragen..


idd, je krijgt dit nr waarschijnlijk als je bij het doorlopen van de homeconnect software aangeeft dat je momenteel geen actieve internetverbinding hebt...

@icekiller2k6 heb je al enig bericht van dommel gehad, of geraak je al op de crm page? Na één week sinds doorsturen contract nog steeds geen enkele reactie hier... :cry:


ik heb gebeld.. 5a10dagen.. heb het woensdag(of dinsdag twijfel ff) binnen gebracht..dus moet nog ff wachten.. :)
sikk
Member
Member
Berichten: 56
Lid geworden op: 31 mar 2008, 01:17
Contacteer:

icekiller2k6 schreef:
glenner05 schreef:ik heb gebeld.. 5a10dagen.. heb het woensdag(of dinsdag twijfel ff) binnen gebracht..dus moet nog ff wachten.. :)


Ik heb gister nog gebeld... en aangezien ik al twee weken aan het wachten ben, hebben ze tegen mij verteld dat het iets van een 15 WERKdagen duurt...

"Ja, sorry meneer het is nog een 'nieuw' produkt voor ons..."
Ik kan me ook nog steeds niet inloggen op de klantenpagina... wel wordt er een wachtwoord gestuurd als ik op "wachtwoord vergeten" klik :eek:
Dat ze maar wat door doen ginds... :?
Yargo
Pro Member
Pro Member
Berichten: 239
Lid geworden op: 16 apr 2008, 20:05
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 1 keer

Hey,

Gisteren heb ik me geregistreerd voor homeconnect via die cd. Ik heb ook direct 2 pro-forma facturen in mijn mailbox gekregen :? Moet ik dat nu betalen? Ik dacht dat de eerste maand gratis was??
Rogue
Premium Member
Premium Member
Berichten: 652
Lid geworden op: 29 jan 2008, 23:41

Moet je betalen, daarna wordt er gecorrigeerd op toekomstige facturen.
Afbeelding
Yargo
Pro Member
Pro Member
Berichten: 239
Lid geworden op: 16 apr 2008, 20:05
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 1 keer

Moet ik ze alletwee betalen dan? Ik heb 2 mails gekregen met verschillend pro-forma nummer.
Rogue
Premium Member
Premium Member
Berichten: 652
Lid geworden op: 29 jan 2008, 23:41

Heb je misschien per ongeluk 2 keer een abbo besteld? Anders even bellen voor het na te vragen. Ik heb in ieder geval ook 2 pro forma's gehad. Eentje voor aansluiting + eerste maand & nog eentje voor de volgende maand.
Afbeelding
icekiller2k6
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 783
Lid geworden op: 08 mei 2008, 13:40
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 12 keer

huh.. ik heb helemaal geen mail gehad.. >> maar m'n mail adres is wel juist (ik kan 'wachtwoord' vergeten doen.. met mijn email adres)

hebt u misschien al een belgacomlijn?
Gebruikersavatar
Gent32m
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1601
Lid geworden op: 21 jan 2008, 11:33
Uitgedeelde bedankjes: 133 keer
Bedankt: 118 keer

Hoi,

Kan iemand me uitleggen hoe je de connectie tussen je modem/router (van Siemens) en je telefoonlijn legt, zodat je via VOIP (homeconnect) kunt bellen.

Dit is me nog niet helemaal duidelijk :?

Ik verklaar aan de hand van volgend concrete situatie

1. De telefoonlijn komt binnen in de garage. Deze lijn wordt dan verdeeld naar de bureaukamer en twee slaapkamers boven. In totaal zijn er dus drie telefooncontacten.
2. In de bureaukamer staat de modem/router.

Hoe leg je nu verbinding (via VOIP) tussen je telefoonlijn en je modem-router. Kan ik de modem-router verbinden met het telefooncontact aan de muur. En een telefoontoestel rechtstreeks aansluiten op de modem-router.

De twee andere telefoontoestellen zijn aangesloten in de telefooncontacten boven (op de slaapkamers)

Zal dit werken ?

Of moet ik de modem/router verbinden met het telefoonsignaal dat in de garage binnenkomt ? Ik weet wel niet hoe ik dit moet aftakken (is geen telefooncontactdoosje voor).

Kan iemand me wat helpen in deze materie.
Die hier ervaring mee heeft.

Alvast bedankt!
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Gent32m schreef:1. De telefoonlijn komt binnen in de garage. Deze lijn wordt dan verdeeld naar de bureaukamer en twee slaapkamers boven. In totaal zijn er dus drie telefooncontacten.


Ale je telefoonlijnen staan dus parallel... wel dit blijft zo, alléén moet je ze aansluiten op de POTS uitgang van de Siemens.

Gent32m schreef:2. In de bureaukamer staat de modem/router.


Het nadeel is dan dat je van je bureakamer eerst terug naar de garage moet om daar je andere twee telefoons terug aan te sluiten.

Een ander (en eigenlijk beter) alternatief is je modem/router in de garage te plaatsen en dan kan je meteen alle telefoonlijnen aansluiten, en met UTP verder gaan naar je PC's (maar vermoedelijk zal je dan ook een extra kabel moeten leggen).
Gebruikersavatar
Gent32m
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1601
Lid geworden op: 21 jan 2008, 11:33
Uitgedeelde bedankjes: 133 keer
Bedankt: 118 keer

r2504 schreef:Een ander (en eigenlijk beter) alternatief is je modem/router in de garage te plaatsen en dan kan je meteen alle telefoonlijnen aansluiten, en met UTP verder gaan naar je PC's (maar vermoedelijk zal je dan ook een extra kabel moeten leggen).


Hey r2504, bedankt voor je hulp!

Als ik de modem/router in de garage plaats. Hoe sluit ik die dan aan ?
Er zijn momenteel geen telefooncontact-doosjes in de garage.
- De POTS uitgang van de modem-router gaat naar ?
- De telefoonlijn ingang van de modem-router gaat naar ?

Een ander idee (ik weet niet of dat ook werken kan)

Stel dat ik in de bureau over twee telefooncontacten zou beschikken.
Kan ik dan één telefooncontact als lijn ingang in de modem-router steken. En de POTS uitgang van de modem-router met het tweede telefooncontact verbinden. Zodat de telefoons op de slaapkamer ook via VOIP verbonden zijn. Het telefoontoestel dat op de bureau staat kan ik op de modem-router zelf aansluiten (die is voorzien van twee telefoonuitgangen)

Enfin, ik nog niet echt een klaar inzicht in hoe dit alles nu precies met elkaar werkt... :?
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Gent32m schreef:Als ik de modem/router in de garage plaats. Hoe sluit ik die dan aan ? Er zijn momenteel geen telefooncontact-doosjes in de garage.


Ofwel plaats je een doosje, ofwel nijp je meteen een RJ11 plug aan de kabel die binnen komt (heb je ook geen verlies door domme doosjes).

Gent32m schreef:- De POTS uitgang van de modem-router gaat naar ?


Naar al je telefoons die je erop wil aansluiten.

Gent32m schreef:- De telefoonlijn ingang van de modem-router gaat naar ?


De BGC kabel die bij je binnen komt.

Gent32m schreef:Stel dat ik in de bureau over twee telefooncontacten zou beschikken. Kan ik dan één telefooncontact als lijn ingang in de modem-router steken. En de POTS uitgang van de modem-router met het tweede telefooncontact verbinden. Zodat de telefoons op de slaapkamer ook via VOIP verbonden zijn.


Ja... maar zie hieronder...

Gent32m schreef:Het telefoontoestel dat op de bureau staat kan ik op de modem-router zelf aansluiten (die is voorzien van twee telefoonuitgangen)


Vermoedelijk zijn de twee aparte POTS uitgang voor andere nummers (je kan namelijk twee VoIP lijnen hebben). Op zich is dat geen probleem, je hebt RJ11 splitters.
Yargo
Pro Member
Pro Member
Berichten: 239
Lid geworden op: 16 apr 2008, 20:05
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 1 keer

Hmm,

In de eerste proforma factuur staat er:

Renew Date: 1970/01/01

En in de tweede:

Renew Date: 1970/02/01

Ze mogen hun datums wel nekeer aanpassen hoor :roll:
icekiller2k6
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 783
Lid geworden op: 08 mei 2008, 13:40
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 12 keer

Yargo schreef:Hmm,

In de eerste proforma factuur staat er:

Renew Date: 1970/01/01

En in de tweede:

Renew Date: 1970/02/01

Ze mogen hun datums wel nekeer aanpassen hoor :roll:


yargo... had je al een belgacomlijn..?
Yargo
Pro Member
Pro Member
Berichten: 239
Lid geworden op: 16 apr 2008, 20:05
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 1 keer

icekiller2k6 schreef:
Yargo schreef:Hmm,

In de eerste proforma factuur staat er:

Renew Date: 1970/01/01

En in de tweede:

Renew Date: 1970/02/01

Ze mogen hun datums wel nekeer aanpassen hoor :roll:


yargo... had je al een belgacomlijn..?


Geen actieve nee. Het is in een huis waar de telefoonlijn wel ligt, maar nog nooit gebruikt is geweest ( vorige huurder had telenet ). Waarom?
glenner05
Plus Member
Plus Member
Berichten: 123
Lid geworden op: 17 mei 2008, 09:03
Locatie: Schoten
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 4 keer

ofwel is dit een vergissing, ofwel hebben ze bij jouw wel heel snel gereageerd...
Ze hebben daar nog nooit gehoord van first come first serve zeker....
Yargo
Pro Member
Pro Member
Berichten: 239
Lid geworden op: 16 apr 2008, 20:05
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 1 keer

glenner05 schreef:ofwel is dit een vergissing, ofwel hebben ze bij jouw wel heel snel gereageerd...
Ze hebben daar nog nooit gehoord van first come first serve zeker....


Hoe bedoe je?
glenner05
Plus Member
Plus Member
Berichten: 123
Lid geworden op: 17 mei 2008, 09:03
Locatie: Schoten
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 4 keer

Yargo schreef:
glenner05 schreef:ofwel is dit een vergissing, ofwel hebben ze bij jouw wel heel snel gereageerd...
Ze hebben daar nog nooit gehoord van first come first serve zeker....


Hoe bedoe je?

wel, jij registreert je via de homeconnect cd procedure, net zoals wij, en jij krijgt direct al reactie in de vorm van emails.... er zijn er hier die al twee weken wachten op reactie, ikzelf 9 dagen. ik vraag mij af hoe ze die aanvragen behandelen, dat moet daar één grote chaos zijn bij dommel. die krijgen waarschijnlijk honderden aanvragen binnen...
Goed voor jouw natuurlijk, hopelijk ben je snel online!
Gebruikersavatar
Goztow
userbase crew
userbase crew
Berichten: 13588
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1422 keer
Bedankt: 878 keer

Ofwel zijn de automatische aanvragen voor homeconnect uitbesteed?
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
currykuru
Starter
Starter
Berichten: 17
Lid geworden op: 22 mei 2008, 20:11

zijn de boostpacks nog bestelbaar bij homeconnect ?
Jippe
Plus Member
Plus Member
Berichten: 128
Lid geworden op: 09 sep 2007, 22:20

zijn de boostpacks nog bestelbaar bij homeconnect ?


Neen, dat valt weg met homeconnect.
Gebruikersavatar
darkzero
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 848
Lid geworden op: 08 feb 2006, 17:10
Locatie: Borgloon
Uitgedeelde bedankjes: 45 keer
Bedankt: 33 keer

Jippe schreef:
zijn de boostpacks nog bestelbaar bij homeconnect ?


Neen, dat valt weg met homeconnect.

dus geen onbeperkt downloadvolume meer zoals met netconnect met boostpack? nu heb ik dat en kan ik 150gb downen en na dit volume zit ik op mediumband maar de snelheid wordt dan weer opgetrokken naar full door dat boostpack. bij homeconnect zie ik 100gb en dat wordt opgetrokken naar 200gb. nog altijd een limiet dus, in tegenstelling tot netconnect+boostpack.
rede genoeg voor mij om niet over te schakelen op homeconnect!!!
Gebruikersavatar
Ken
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4229
Lid geworden op: 04 apr 2005, 23:18
Locatie: België
Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
Bedankt: 94 keer

darkzero schreef:in tegenstelling tot netconnect+boostpack.
rede genoeg voor mij om niet over te schakelen op homeconnect!!!
Dat gij zoveel nodig hebt versta ik niet :lol:

Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)
Gebruikersavatar
darkzero
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 848
Lid geworden op: 08 feb 2006, 17:10
Locatie: Borgloon
Uitgedeelde bedankjes: 45 keer
Bedankt: 33 keer

de ene maand wel, de andere niet.
ik wil gewoon geen internet meer met een limiet in m'n achterhoofd...
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Dat heb je ook, mediumband.
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”