Mijn kleine frustratie van de dag ...

Onderwerpen die nergens anders thuis horen en toch eerder technisch van aard zijn? Post ze hier!
Plaats reactie
brubbel
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 833
Lid geworden op: 04 jul 2012, 16:55
Uitgedeelde bedankjes: 63 keer
Bedankt: 167 keer

DarkV schreef:De overheid geeft je hier een gratis "verzekering" dmv. een vaccin, neem je dat niet moet je de gevolgen ook maar dragen.
lmftfy
De overheid geeft je hier een "gratis" verzekering dmv. een vaccin, neem je dat niet moet je de gevolgen ook maar dragen.
Gebruikersavatar
JamesEarlGray
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1204
Lid geworden op: 24 aug 2017, 13:04
Uitgedeelde bedankjes: 64 keer
Bedankt: 99 keer

DarkV schreef:gewoon hen laten opdraaien voor alle kosten indien ze ooit door Corona in het ziekenhuis belanden.
Da's echt de doos van pandora!

Mensen die roekeloos rijden en daarmee schade of letsels veroorzaken? Volledig zelf opdraaien voor de kosten!

Mensen die roken? Idem!

Mensen die zichzelf dik eten? Idem!

Mensen die wintersport doen en een letsel krijgen? Idem!

Mensen die niet sporten en niet gezond eten? Idem!

Waar stopt het?

Pas op, ik ben zelf voorstander van een veel hogere tabakstaks en een hoge taks op dik zijn, maar je moet je idee wel laten kloppen over de hele lijn voor de hele maatschappij. Niet makkelijk.
brubbel schreef:De overheid geeft je hier een "gratis" verzekering dmv. een vaccin, neem je dat niet moet je de gevolgen ook maar dragen.
Wat bedoel je daarmee? Bedoel je dat er verborgen kosten zijn? Dewelke dan?
Laatst gewijzigd door JamesEarlGray op 19 jan 2021, 11:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Dizzy
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5514
Lid geworden op: 06 dec 2009, 13:28
Locatie: Hier ter plaatse
Uitgedeelde bedankjes: 104 keer
Bedankt: 313 keer

Klopt en voor een deel is dat al het geval. Wie naar rode zones gaat is niet verzekerd.

Het bestraffen van individueel gedrag is moeilijk want je houdt niemand meer over omdat iedereen wel iets doet dat eigenlijk niet goed is.
Hoe krommer de tenen, hoe gevoeliger de schenen
DarkV
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2798
Lid geworden op: 17 apr 2019, 11:47
Uitgedeelde bedankjes: 88 keer
Bedankt: 112 keer

JamesEarlGray schreef:Da's echt de doos van pandora!

Mensen die roekeloos rijden en daarmee schade of letsels veroorzaken? Volledig zelf opdraaien voor de kosten!
Je begrijpt het verkeerd... om één van je voorbeelden te nemen is het zo dat jij een autoverzekering kan nemen welke je schade dekt (al zal de verzekeringsmaatschappij wel eens met je komen praten indien het vanwege roekeloos gedrag is en je er mogelijks alsnog voor zal laten opdraaien).

Je hebt hier dus een keuze om de verzekering te nemen (en bij Corona is dat het vaccin). Verzeker je je niet dan draai je zelf op voor de kosten zoals bij alles waar een verzekering voor bestaat.

Je kan niet verwachten dat omdat jij geen gratis vaccin wil (totale maatschappelijke kost van twee inspuitingen en administratie 100 euro of zo ?) de maatschappij dan maar moet opdraaien voor enkele (tien)duizenden euro's aan kosten van een ICU opname.
Gebruikersavatar
JamesEarlGray
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1204
Lid geworden op: 24 aug 2017, 13:04
Uitgedeelde bedankjes: 64 keer
Bedankt: 99 keer

@DarkV: ok, dat voorbeeld heeft inderdaad een goeie analogie en dat klopt wel.

Het verschil is wel dat door je niet te laten verzekeren met een vaccin, je impliciet wel het risico voor anderen doet toenemen. Da's niet het geval (behalve financieel) bij het niet hebben van een rijverzekering.

Dus in principe is het weigeren van een vaccin moreel erger dan het weigeren van een rijverzekering.
R2D2
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1170
Lid geworden op: 20 aug 2015, 15:07
Uitgedeelde bedankjes: 65 keer
Bedankt: 67 keer

JamesEarlGray schreef: Dus in principe is het weigeren van een vaccin moreel erger dan het weigeren van een rijverzekering.
Klopt. En het perverse en asociale aan de houding van de antivaxers is net dat zij ook beveiligd zijn door de vaccinatiegraad door al wie wel verantwoordelijk optreedt. Het is dus fijn om te lullen over persoonlijke vrijheid, maar als iedereen die houding aanneemt dan wint het virus.
brubbel
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 833
Lid geworden op: 04 jul 2012, 16:55
Uitgedeelde bedankjes: 63 keer
Bedankt: 167 keer

JamesEarlGray schreef:
brubbel schreef:De overheid geeft je hier een "gratis" verzekering dmv. een vaccin, neem je dat niet moet je de gevolgen ook maar dragen.
Wat bedoel je daarmee? Bedoel je dat er verborgen kosten zijn? Dewelke dan?
Als iedereen een vaccin krijgt, en dat valt uiteraard niet gratis uit de lucht, dan hebben we het zelf betaald.

edit: nee ik begrijp het, die kosten worden doorgeschoven naar generatie x+1!
Gebruikersavatar
JamesEarlGray
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1204
Lid geworden op: 24 aug 2017, 13:04
Uitgedeelde bedankjes: 64 keer
Bedankt: 99 keer

@brubbel: die kritiek kan je hebben voor élke uitgave die de overheid maakt, dus ofwel ben je eens dat dit vaccin 'gratis' is, ofwel niet maar dan begrijp je het concept van belastingen niet echt.
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6018
Lid geworden op: 16 feb 2011, 22:43
Uitgedeelde bedankjes: 377 keer
Bedankt: 343 keer

JamesEarlGray schreef:Pas op, ik ben zelf voorstander van een veel hogere tabakstaks en een hoge taks op dik zijn, maar je moet je idee wel laten kloppen over de hele lijn voor de hele maatschappij.
Een taks op ongezonde voeding neem ik dan aan, want dik is niet altijd iets waar ge aan kunt doen, u volsteken met ongezonde bazaar wel (jammer genoeg is die vaak lekkerder dan gezonde maar das een andere discussie :) ). Hebben ze zo eens niet een suikertaks voorgesteld?
Jack Daniels
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7538
Lid geworden op: 06 jul 2008, 13:51
Locatie: Dendermonde
Uitgedeelde bedankjes: 356 keer
Bedankt: 717 keer

MClaeys schreef:Hebben ze zo eens niet een suikertaks voorgesteld?
en toegepast ook. Mijn cuba libres worden constant duurder en dat ligt niet aan de prijs van de rum.
MacMini M1 - Vu+ Zero - Fritz!Box 6890LTE + OVH VoIP
12x Sunpower 318W zonnepanelen
14x Sunpower 425W zonnepanelen
Huawei Luna2000 batterij 10kW
Gebruikersavatar
devilkin
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4884
Lid geworden op: 17 mei 2006, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
Bedankt: 341 keer
Contacteer:

Die suikertaks was een maat voor niks. Direct serieus duurder maken, maar dat willen ze niet... Want uiteindelijk is het pure geldklopperij verpakt als gezondheidsmaatregel.
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
Gebruikersavatar
lacer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2635
Lid geworden op: 24 feb 2007, 23:15
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 109 keer
Bedankt: 133 keer

Telenet opname van de Digicorder proberen wissen en dan krijg je deze melding:
"Je kunt deze opname momenteel niet wissen omdat iemand anders ze nu bekijkt"
Waaaat ! :bang:

Was onze modem vergeten uitzetten, ik klik deze uit, waarna ik de opname probleemloos kunnen wissen heb. Wat gebeurt hier ?
EdpNet XL 99/35 Mbps
VoIp OVH + Gigaset C610IP + C430H
Telenet Digital TV HD Digicorder AD 2100 black
RPi 2B + 3B +3B+ Kodi
FLUKSO monitoring Elec-Gas-Water-PV > PVoutput
Ubuntu Mate 18.04
Gebruikersavatar
Sasuke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4854
Lid geworden op: 13 aug 2003, 20:25
Locatie: Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
Bedankt: 332 keer
Contacteer:

Onlangs elektriciteit in een verloederde achterbouw in orde gebracht (laten maken). Meubels e.a. geplaatst, netwerk/internet bekabeling voorzien.
En dan deze ochtend tot de constatie te komen dat er ergens een minilekje in het dak is dat enkel naar boven komt als het dooit na sneeuw/ijs (2 plaatsen druppelt het binnen).

Die achterbouw staat er al een paar jaar, kurkdroog, nu door er verwarming e.d. te zetten zal er wat uitgezet zijn en heb ik het aan mijn broek .. grrrr
Who the fxxk is General Failure and why is he reading my hard disk ?
Afbeelding
bruma
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1674
Lid geworden op: 06 jan 2014, 13:45
Uitgedeelde bedankjes: 41 keer
Bedankt: 80 keer

Heb ik ook meegemaakt, enkel wanneer het gevroren was.
Uiteindelijk bleek het de zinken aansluiting te zijn tussen goot en regenpijp. Opgelost met een epepoxieverf.
cptKangaroo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2759
Lid geworden op: 18 dec 2004, 14:33
Locatie: 053 Aalst
Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
Bedankt: 194 keer

Ijs drukt dingen open dus 't hoeft niet eens van de warmte te komen.
on4bam
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4340
Lid geworden op: 05 mei 2006, 16:05
Uitgedeelde bedankjes: 249 keer
Bedankt: 331 keer

Nadat onze DVDs omgezet zijn naar mp4 werden de VHS cassettes gedigitaliseerd en ook als mp4 naar de NAS gezet. Vandaag werd de setup klaargemaakt om aan de S8 films te beginnen en blijkt de lamp het begeven te hebben.

Maar ik kan tevens in een andere tread posten :-D
Bye, Maurice
https://on4bam.com
Gebruikersavatar
Sasuke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4854
Lid geworden op: 13 aug 2003, 20:25
Locatie: Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
Bedankt: 332 keer
Contacteer:

Zonet opgemerkt dat ik mijn belastingen nog niet had teruggekregen ondanks datum 'eind december 2020' én nog herinneren dat ik begin oktober mijn rekeningnummer had doorgegeven.

Ik check dus ff de brief (26/10 - dus NA de rechtzetting van rekeningnummer) dat daar een verkeerd rekeningnummer op staat ... BE77... (bank van de post - nog nooit klant bij geweest).

Grrr ... heb al mail gestuurd naar de betrokken dienst ... ben benieuwd, gaat wel over redelijk wat centen deze keer ... eerste keer ooit eens terugtrekken en 't loopt al fout (toegegeven, had het niet gezien begin november toen ik de brief had ontvangen ..)
Who the fxxk is General Failure and why is he reading my hard disk ?
Afbeelding
johan.devos
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1154
Lid geworden op: 14 mei 2008, 15:36
Locatie: Bevergem :-)
Uitgedeelde bedankjes: 206 keer
Bedankt: 147 keer

Wat heeft BE77 met de bank van de post te maken? Het getal na de landcode is toch gewoon een checksom?
Gebruikersavatar
Sasuke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4854
Lid geworden op: 13 aug 2003, 20:25
Locatie: Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
Bedankt: 332 keer
Contacteer:

Totaal naast de kwestie ... maar ik heb de IBAN nagekeken ... ik ga die hier natuurlijk niet volledig posten ...
Who the fxxk is General Failure and why is he reading my hard disk ?
Afbeelding
on4bam
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4340
Lid geworden op: 05 mei 2006, 16:05
Uitgedeelde bedankjes: 249 keer
Bedankt: 331 keer

Verleden weel iets besteld bij CB, ingevuld dat er vandaag moest geleverd worden en dat is perfect gelukt. Alleen, wat in de doos zat was niet wat ik besteld had. Met een battery powered beamer van +€700 kan ik niet direct iets doen in tegenstelling tot met het bestelde item van €57.
Geen mail of chat bij CB dus contact opgenomen via Twitter omdat ze daar altijd al snel reageerden. Helaas vandaag niet, (>6.5u later).
Bye, Maurice
https://on4bam.com
Gebruikersavatar
Sasuke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4854
Lid geworden op: 13 aug 2003, 20:25
Locatie: Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
Bedankt: 332 keer
Contacteer:

Als je me even zegt wat dat bestelde item van 57EUR was, wil ik het wel ruilen voor die beamer van 700 :-) :angel:
Who the fxxk is General Failure and why is he reading my hard disk ?
Afbeelding
on4bam
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4340
Lid geworden op: 05 mei 2006, 16:05
Uitgedeelde bedankjes: 249 keer
Bedankt: 331 keer

Ik had ws. probleemloos een nieuwe bestelling kunnen doen van €57 en de beamer houden en CB had dat ws nooit geweten maar eerlijk duurt het langst (om rijk te worden) :angel:

BTW, ik vond in de doos ook nog een printout van de orderpicker (met naam er op) en een lijst van artikelen. Er is dus iets duchtig mis gelopen want noch mijn item noch de beamer staan op die lijst.
Bye, Maurice
https://on4bam.com
Gebruikersavatar
JamesEarlGray
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1204
Lid geworden op: 24 aug 2017, 13:04
Uitgedeelde bedankjes: 64 keer
Bedankt: 99 keer

Zondagavond is de nieuwe maandagmorgen daar bij Coolblue. :twisted:
Gebruikersavatar
heist_175
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 13045
Lid geworden op: 07 okt 2010, 09:35
Locatie: Kempen
Uitgedeelde bedankjes: 433 keer
Bedankt: 856 keer

Sasuke schreef:Zonet opgemerkt dat ik mijn belastingen nog niet had teruggekregen ondanks datum 'eind december 2020' én nog herinneren dat ik begin oktober mijn rekeningnummer had doorgegeven.

Ik check dus ff de brief (26/10 - dus NA de rechtzetting van rekeningnummer) dat daar een verkeerd rekeningnummer op staat ... BE77... (bank van de post - nog nooit klant bij geweest).

Grrr ... heb al mail gestuurd naar de betrokken dienst ... ben benieuwd, gaat wel over redelijk wat centen deze keer ... eerste keer ooit eens terugtrekken en 't loopt al fout (toegegeven, had het niet gezien begin november toen ik de brief had ontvangen ..)
Veel kans is het geld op die BE77 rekening gezet.
Hoe komt een voor u onbekende rekening in uw tax-on-web terecht?
Jack Daniels
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7538
Lid geworden op: 06 jul 2008, 13:51
Locatie: Dendermonde
Uitgedeelde bedankjes: 356 keer
Bedankt: 717 keer

Je krijgt toch een brief van de belastingen met de vraag of het rekeningnummer correct is?
MacMini M1 - Vu+ Zero - Fritz!Box 6890LTE + OVH VoIP
12x Sunpower 318W zonnepanelen
14x Sunpower 425W zonnepanelen
Huawei Luna2000 batterij 10kW
Gebruikersavatar
Sasuke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4854
Lid geworden op: 13 aug 2003, 20:25
Locatie: Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
Bedankt: 332 keer
Contacteer:

Klopt, en daaropvolgend is er mail communicatie geweest en is het juiste rekeningnummer doorgegeven. Daarna is er een nieuwe brief gekomen met de nieuwe betaaldatum, maar daarop had ik niet gezien dat het rekeningnummer nog steeds verkeerd was. Ik heb die brief ook niet meer, ik heb het gisteren gezien toen ik in MyMinfin mijn ongelezen digitale documenten aan het archiveren was ...

Ondertussen twijfel ik zelfs of ik die nieuwe brief ooit gekregen heb, want de oude brief heb ik nog wel ... maar in de digitale post op MyMinfin zat wel degelijk de 2de brief in (met een ander, even verkeerd, rekeningnummer als de eerste brief).

Dus ja ... oorzaak zal wel in het midden liggen, maar feit blijft dat het een (kleine/grote) frustratie van de dag is/was.
Who the fxxk is General Failure and why is he reading my hard disk ?
Afbeelding
ubremoved_2964
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5295
Lid geworden op: 12 jan 2006, 14:25
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 397 keer

gmdhtkdhtrdgkjl
Laatst gewijzigd door ubremoved_2964 op 08 aug 2021, 09:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
heist_175
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 13045
Lid geworden op: 07 okt 2010, 09:35
Locatie: Kempen
Uitgedeelde bedankjes: 433 keer
Bedankt: 856 keer

Wij betalen beide (mijn vrouw en ik) €99, maar krijgen dat doorheen het jaar terug door allerhande kampen waar de kinderen aan deelnemen en we terugbetaling voor krijgen. Broekzak - vestzak.
Gebruikersavatar
Sinna
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2417
Lid geworden op: 14 nov 2008, 08:22
Twitter: KrSi78
Locatie: Brugge
Uitgedeelde bedankjes: 208 keer
Bedankt: 152 keer

Idem, en nu CM dit jaar veel meer tussenkomt voor orthodontie (wat voor de oudste nodig zal zijn) zie ik geen reden om te verleggen. Die €99 per volwassene is inderdaad zuur geld maar goed geïnvesteerd.
De verplichte bijdrage voor de jaarlijkse Vlaamse zorgpremie daarentegen is puur een belasting onder het mom van solidariteit.
Computer(k)nul
Gebruikersavatar
JamesEarlGray
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1204
Lid geworden op: 24 aug 2017, 13:04
Uitgedeelde bedankjes: 64 keer
Bedankt: 99 keer

MeNsEn MeT kInDeReN kRiJgEn AlLe PeRkS

:-D
icekiller2k6
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 783
Lid geworden op: 08 mei 2008, 13:40
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 12 keer

@ub4b je weet dat ziektezorg je betaalt voor de gemeenschap + wat je later zelf nodig gaat hebben. Nu ben je nog gezond, maar 20-30 jaar later..?
Laatst gewijzigd door icekiller2k6 op 28 jan 2021, 14:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Nob
Erelid
Erelid
Berichten: 3373
Lid geworden op: 09 sep 2002, 18:19
Locatie: Belgium, Bever
Uitgedeelde bedankjes: 87 keer
Bedankt: 109 keer
Contacteer:

Ja, ik rij met een super RS turbo race bla bla wagen van xxxxxxxx EUR. Boxen moeten high end zijn en 1000en euro's kosten, want anders kan ik het ienie mienie beetje verschil horen...

Maar 99 EUR per jaar betalen voor mijn (en anderen) hun gezondheid, ho maar...

People and priorities :bang:
Jack Daniels
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7538
Lid geworden op: 06 jul 2008, 13:51
Locatie: Dendermonde
Uitgedeelde bedankjes: 356 keer
Bedankt: 717 keer

Hij kan ook doen zoals zovelen: helemaal niet aangesloten zijn bij de mutualiteit. Zo lopen er duizenden rond.
MacMini M1 - Vu+ Zero - Fritz!Box 6890LTE + OVH VoIP
12x Sunpower 318W zonnepanelen
14x Sunpower 425W zonnepanelen
Huawei Luna2000 batterij 10kW
ubremoved_2964
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5295
Lid geworden op: 12 jan 2006, 14:25
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 397 keer

glskdsrhdrhyldqgùl
Laatst gewijzigd door ubremoved_2964 op 08 aug 2021, 09:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
heist_175
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 13045
Lid geworden op: 07 okt 2010, 09:35
Locatie: Kempen
Uitgedeelde bedankjes: 433 keer
Bedankt: 856 keer

ub4b schreef:Zeker jaloers ;)
Mateloos jaloers, zeker weten :lol: !

Gek toch dat kritische vragen vaak geïnterpreteerd worden als jaloezie hé :)?
ubremoved_2964
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5295
Lid geworden op: 12 jan 2006, 14:25
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 397 keer

gsrkdgkmqdkdrhy
Laatst gewijzigd door ubremoved_2964 op 08 aug 2021, 09:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
devilkin
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4884
Lid geworden op: 17 mei 2006, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
Bedankt: 341 keer
Contacteer:

ub4b schreef: Zeker jaloers ;)
Niet jaloers, wel nieuwsgierig. Had je ook al een paar keer een DM gestuurd met de vraag voor wat info, maar nog niet veel reactie gezien.
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
Jack Daniels
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7538
Lid geworden op: 06 jul 2008, 13:51
Locatie: Dendermonde
Uitgedeelde bedankjes: 356 keer
Bedankt: 717 keer

De bal ging aan het rollen via de apotheek in mijn straat. Ik neem medicijnen die enkel op voorschrift verkrijgbaar zijn. Kost mij 1,60 euro per 3 maand voor 2 doosjes. Apotheker vertelde dat zonder voorschrift dat medicijn 6 euro per doos kost. Ik vroeg waarom er 2 prijzen bestaan aangezien het enkel op voorschrift verkrijgbaar is. Antwoord: dat is voor mensen die geen ziekenfonds hebben. Ik weer: maar aansluiting bij ziekenfonds is toch verplicht? Apotheker: u zou er versteld van staan hoeveel mensen niet aangesloten zijn bij een mutualiteit.
MacMini M1 - Vu+ Zero - Fritz!Box 6890LTE + OVH VoIP
12x Sunpower 318W zonnepanelen
14x Sunpower 425W zonnepanelen
Huawei Luna2000 batterij 10kW
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4357
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 100 keer

Document dat ik naar het ziekenfonds gestuurd heb is verloren gegaan. Ik heb zelf geen kopie dus wat een leuke dag :bang:
Dat document moet ik doorsturen tegen 05/02 :cry:
Gebruikersavatar
Sasuke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4854
Lid geworden op: 13 aug 2003, 20:25
Locatie: Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
Bedankt: 332 keer
Contacteer:

@ub4b, lol, jij gaat met die Ford Focus RS naar klanten ? ... voor ‘topklasse Audio’ ?
Who the fxxk is General Failure and why is he reading my hard disk ?
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Allerlei”