Bhaalu : de toekomst van televisiekijken

Voor alle discussies over streaming, cord cutting, ...
Plaats reactie
NickG
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1599
Lid geworden op: 13 sep 2005, 10:11
Uitgedeelde bedankjes: 46 keer
Bedankt: 51 keer

Bij mij heeft het uploaden van laatste PDF alvast niet geholpen; nog steeds mis ik een heel pak programma's en zitten er "gaten" in de tijdstippen van de gids. Geen idee of dit nu komt doordat mijn laatste factuur als datum 30/6 heeft of dat dit een "licentie" issue is. Mss mogen er om één of andere reden bepaalde films/programma's dan toch niet opgenomen worden?

In beide gevallen maakt dit voor mij Bhaalu nutteloos; ik heb geen facturen met datum in de toekomst om te uploaden, dus ik kan niks meer bewijzen dan dat ik nu doe. En als niet alles opgenomen mag worden om één of andere dubieuze reden ben ik er helemaal niks mee aangezien ik 't enkel gebruik om zaken die ik vergeten ben op te nemen wil herbekijken.

Jammer :-(

//EDIT; mss wel belangrijk om te zeggen: ik heb enkel een mobiele licentie en kijk via de Android app.
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5424
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
Bedankt: 313 keer

gisteren van TVV naar Telenet gewijzigd en nieuwe gefactuur geuploaded

er staat toch: 'Je hebt bevestigd dat je recht hebt op het zenderpakket van Telenet digitaal tot ten minste 29 juli 2014. (dit stond er vroeger volgens mij niet)
moet toch automatisch verwerkt zijn, aangezien ik het gisteravond laat geuploaded heb.

ander probleem, wil de matchcommentaren van gisteren op canvas en Ned 1 zien. scroll naar het juiste uur, en dan blijft de zandloper (cirkel) onopgehouden draaien (ook na reboots van mijn samsung galaxy android phone) :cry: '
na een tijd loopt bhaluu app zelfs vast. exit uit de app lukt dan niet.

na 3de maal reboot lukt het nu efkes voor 30', dan komt zandlopertje regelmatig boven (werk via wifi). Timeshiften mag je zeker niet doen, anders heb je weer te doen met het zandlopertje :oops:

Afbeelding
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Ik had eerst koppeling met Mijn Telenet gedaan, nooit melding gehad dat ik een factuur moest uploaden, maar kom.
Eens gedaan, kwam meteen OK bij te staan. Ik heb wel enkel Digitale TV, geen andere diensten.
Gautier
Pro Member
Pro Member
Berichten: 286
Lid geworden op: 31 dec 2012, 17:33
Locatie: Frankrijk / VK
Uitgedeelde bedankjes: 42 keer
Bedankt: 94 keer

Kort maar krachtige vraag. Die zogenaamde stick van hen, bestaat die nu eigenlijk of is dat een grove leugen? Sinds december kondigen ze die al aan met zes weken levertijd, maar op hun facebook blijven er hierop commentaren komen.

Overigens:
bartman schreef:Binnenkort komt er een feature waarbij je zelf de maximale bandbreedte zou kunnen instellen
Geen idee waarom er niks aangekondigd werd, maar die is er. In de Windowsapplicatie te vinden in het menu rechtsboven, op de box te vinden door twee maal na elkaar de knop "i" in te drukken.
bartman
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1892
Lid geworden op: 08 nov 2004, 12:13
Locatie: Nossegem
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 24 keer

Zal nog in eer, prille fase zitten. En werkt die instelling op de box al effectief of hebben ze voorlopig enkel maar het menutje gemaakt?
Gebruikersavatar
Heronic
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2736
Lid geworden op: 20 okt 2003, 16:41
Locatie: Bij mijn vrouw
Uitgedeelde bedankjes: 427 keer
Bedankt: 210 keer

Is het "programma overzicht" van het windows programma ook beschikbaar op de box?
“Insanity is my only means of relaxation "
My excuse? Being dunk. Whats yours?
ubremoved_22196
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3131
Lid geworden op: 18 apr 2013, 09:41
Locatie: Leuven
Uitgedeelde bedankjes: 352 keer
Bedankt: 222 keer

Ondertussen al 2 keer gemaild met de simpele vraag wat er met de gegevens gebeurt na het uploaden of doormailen van een factuur. Reactie 0,0. Op andere mails praktisch meteen antwoord. Straalt wel heel veel vertrouwen uit.
fristi
Starter
Starter
Berichten: 2
Lid geworden op: 25 sep 2013, 11:21

NickG schreef:Geen idee of dit nu komt doordat mijn laatste factuur als datum 30/6 heeft of dat dit een "licentie" issue is. Mss mogen er om één of andere reden bepaalde films/programma's dan toch niet opgenomen worden?
Die gids is niet altijd even overzichtelijk maar alle programma's worden toch wel opgenomen.
Als je een programma mist hebt je misschien parental control opstaan? Dan worden alle 16+ programma's niet getoond. Je kunt dat af en aan zetten bij de instellingen.
Ofwel heb je dat programma ooit weggegooid met dat rode vuilbakje of de rode knop - dan staan toekomstige afleveringen van dat programma er ook niet meer tussen.

Volgens mij kunnen ze beter gewoon wel alle programma's steeds tonen in de gids, ook al kun je ze misschien niet zien wegens parental control, anders zit je soms minuten lang te zoeken naar iets waarvan je toch zeker weet dat het "ergens" moet staan.
NickG
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1599
Lid geworden op: 13 sep 2005, 10:11
Uitgedeelde bedankjes: 46 keer
Bedankt: 51 keer

*ashamed*
Blijkbaar stonden idd parental controls aan in mijn actieve profiel. Kudo's voor fristi :-)
Gautier
Pro Member
Pro Member
Berichten: 286
Lid geworden op: 31 dec 2012, 17:33
Locatie: Frankrijk / VK
Uitgedeelde bedankjes: 42 keer
Bedankt: 94 keer

Heronic schreef:Is het "programma overzicht" van het windows programma ook beschikbaar op de box?
Nee, en er zit ook geen zoekfunctie op. Als ik echt een programma zoek, waarvan ik niet weet wanneer en waar het uitgezonden werd (en ik er dus niet naartoe kan scrollen), dan gebruik ik de windowsapplicatie of m'n telefoon om te zoeken > vervolgens in favorieten plaatsen, of op knopje drukken om naar de Box versturen om onmiddellijk te bekijken.
Slafes schreef:Ondertussen al 2 keer gemaild met de simpele vraag wat er met de gegevens gebeurt na het uploaden of doormailen van een factuur. Reactie 0,0. Op andere mails praktisch meteen antwoord. Straalt wel heel veel vertrouwen uit.
Da's inderdaad typisch, ze beantwoorden vooral wat hen goed uitkomt. Daarom nog eens de volgende vraag, waarop blijkbaar geen antwoord bestaat... mysterie, mysterie
Gautier schreef:Kort maar krachtige vraag. Die zogenaamde stick van hen, bestaat die nu eigenlijk of is dat een grove leugen? Sinds december kondigen ze die al aan met zes weken levertijd, maar op hun facebook blijven er hierop commentaren komen.
stefke
Pro Member
Pro Member
Berichten: 425
Lid geworden op: 19 dec 2002, 20:15
Locatie: Tremelo
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 21 keer

Heb een vraag, ik vraag me af of je met Bhaalu alle programma's terug kan bekijken of is het ook zoals met tv replay dat sommige programma's grijs gekleurd zijn en dus niet terug bekeken kunnen worden.

Momenteel heb ik tv replay maar veel programma's en/of zenders zijn niet beschikbaar om nadien te bekijken. VTM en KA2 kan ik niet zien in tv replay via mijn tablet (tv overal) als deze problemen er niet zijn zou ik tv replay willen buiten smijten en naar Bhaalu overstappen.

Of zijn er nog andere beteren???
bartman
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1892
Lid geworden op: 08 nov 2004, 12:13
Locatie: Nossegem
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 24 keer

Ik denk dat wat de volledigheid betreft, je voorlopig niets beters hebt dan Bhaalu, toch voor de Vlaamse zenders. ALLE door de vlaamse omroepen uitgezonden programma's (inclusief buitenlandse series, films, enz) kunnen 100% herbekeken worden. Dus van grijs gekleurde programma's is geen sprake.
Gebruikersavatar
Heronic
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2736
Lid geworden op: 20 okt 2003, 16:41
Locatie: Bij mijn vrouw
Uitgedeelde bedankjes: 427 keer
Bedankt: 210 keer

Gautier schreef:
Heronic schreef:Is het "programma overzicht" van het windows programma ook beschikbaar op de box?
Nee, en er zit ook geen zoekfunctie op. Als ik echt een programma zoek, waarvan ik niet weet wanneer en waar het uitgezonden werd (en ik er dus niet naartoe kan scrollen), dan gebruik ik de windowsapplicatie of m'n telefoon om te zoeken > vervolgens in favorieten plaatsen, of op knopje drukken om naar de Box versturen om onmiddellijk te bekijken.
Dat doe ik dus ook omdat ik het op de box zelf nogal onoverzichtelijk vind.
“Insanity is my only means of relaxation "
My excuse? Being dunk. Whats yours?
bartman
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1892
Lid geworden op: 08 nov 2004, 12:13
Locatie: Nossegem
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 24 keer

Je kan op de box toch min of meer zoeken door het gewenste item aan de linkerkant te selecteren, (film, serie, nieuws, sport enz, en van daaruit verder filteren op zender, genre enz. Het voordeel van de zoekfunctie op mobiel is dqt je ook de naam van een regisseur of acteur kan ingeven.
ubremoved_22196
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3131
Lid geworden op: 18 apr 2013, 09:41
Locatie: Leuven
Uitgedeelde bedankjes: 352 keer
Bedankt: 222 keer

Is dat bij anderen ook dat elke keer je een bewijs doorgestuurd hebt, foutief of niet dat deze nu blijven staan in het overzicht?
ubremoved_22196
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3131
Lid geworden op: 18 apr 2013, 09:41
Locatie: Leuven
Uitgedeelde bedankjes: 352 keer
Bedankt: 222 keer

Het is me trouwens eindelijk gelukt om een geldige bijlage door te sturen... PDF24 Creator eens geprobeerd, net zoals steeds de telefonische oproepen eruit geknipt en nu werd het aanvaard. Het is maar een tip...
jollito
Pro Member
Pro Member
Berichten: 425
Lid geworden op: 16 jan 2008, 15:28
Uitgedeelde bedankjes: 35 keer
Bedankt: 7 keer

Slafes schreef:Is dat bij anderen ook dat elke keer je een bewijs doorgestuurd hebt, foutief of niet dat deze nu blijven staan in het overzicht?
Bij mij kwam het ook niet in orde. Heb hen dan gemaild en ze hebben geantwoord dat het nu in ok is.
ubremoved_22196
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3131
Lid geworden op: 18 apr 2013, 09:41
Locatie: Leuven
Uitgedeelde bedankjes: 352 keer
Bedankt: 222 keer

Uit de Bhaalu nieuwsbrief:

Je kiest trouwens zelf in welke resolutie je bhaalu kijkt. Zo heb je niet enkel het dataverbruik maar ook de beeldkwaliteit in de hand. Op de Box kan je dit instellen door tweemaal de 'i'-toets in te drukken (5, 2, 1 of 0.5 Mbps), op Mobiel via het menu rechtsboven de keuze dataverbruik (1 of 0.5 Mbps). Op de Stick zal je kunnen kiezen tussen 2, 1 of 0.5 Mbps.

-> jammer dat mobiel geen verhoging krijgt, op een pc scherm van 21" en meer mag dat eigenlijk wel. :)
jnsvr
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1144
Lid geworden op: 29 jun 2014, 11:27
Uitgedeelde bedankjes: 112 keer
Bedankt: 129 keer

stefke schreef:Heb een vraag, ik vraag me af of je met Bhaalu alle programma's terug kan bekijken of is het ook zoals met tv replay dat sommige programma's grijs gekleurd zijn en dus niet terug bekeken kunnen worden.

Momenteel heb ik tv replay maar veel programma's en/of zenders zijn niet beschikbaar om nadien te bekijken. VTM en KA2 kan ik niet zien in tv replay via mijn tablet (tv overal) als deze problemen er niet zijn zou ik tv replay willen buiten smijten en naar Bhaalu overstappen.

Of zijn er nog andere beteren???
Je kan met bhaalu alles opnieuw kijken.
Thieu87
Starter
Starter
Berichten: 2
Lid geworden op: 04 jul 2014, 11:05
Twitter: MathieuNe
Locatie: Duffel

Misschien is de vraag al eens gesteld, maar ik heb geen zin om 90 pagina's door te lezen ^^
Ik wou een programma bekijken van vorige week dinsdag, maar ben vergeten het favoriet te zetten...
Bijgevolg is het nu te laat (gezien ik geen box heb en mobiel kijk)... of is er nog een andere mogelijkheid?
Of zijn er goede zielen die toevallig Camilla Lackberg: The Fjallbacka Murders: Oorlogskind als favoriet staan hebben en misschien via PM hun account zouden willen delen ofzo... tijdelijk uiteraard ;-)
Gebruikersavatar
svenska
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1903
Lid geworden op: 23 feb 2004, 15:03
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 75 keer

Bovenstaande is onderling geregeld...
(Ik ken Thieu87 persoonlijk) :-)
laroyj
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2006
Lid geworden op: 19 maa 2011, 08:42
Locatie: TIELT
Uitgedeelde bedankjes: 24 keer
Bedankt: 103 keer
Contacteer:

ik dacht dat mobiel 30 dagen terug ging, zou dus moeten lukken, je kan steeds meerdere gebruikers aanmaken, wanneer je toevallig een programma gewist hevt of niet hebt opgenomen, maak dan een nieuwe gebruiker aan en je kan het dan toch bekijken, natuurlijk op voorwaarde dat je account op dat moment reeds actief was....
Internet: Orange vast+4G+Telenet Basic + EDPNET SLA VDSL2 (85/20)
Telefonie: VOIP: EDPNET + Weepee + Cheapconnect + Internetcalls
GSM: Orange Arend60
Tablet: Ipad2/Android
TV: Orange Digt tv-Tv Vlaanderen-Canaal Digitaal-Stievie
Netwerk: Giga Orange/Telenet IPV4-Giga EDPNET SLA IPV4/IPV6-Giga FON-netwerk NanobridgeM5
radiometeor.be
StinkyPanda
Plus Member
Plus Member
Berichten: 116
Lid geworden op: 24 apr 2011, 23:16
Uitgedeelde bedankjes: 29 keer
Bedankt: 10 keer

Kijk bhaalu mobiel
kijk bhaalu op je tablet, smartphone, PC of Mac

hou je opnames 7 dagen bij, favorieten 28 dagen, series een seizoen lang
Gebruikersavatar
Heronic
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2736
Lid geworden op: 20 okt 2003, 16:41
Locatie: Bij mijn vrouw
Uitgedeelde bedankjes: 427 keer
Bedankt: 210 keer

Komt het niet terug beschikbaar als je het alsnog als favoriet aanduid?
“Insanity is my only means of relaxation "
My excuse? Being dunk. Whats yours?
ubremoved_22196
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3131
Lid geworden op: 18 apr 2013, 09:41
Locatie: Leuven
Uitgedeelde bedankjes: 352 keer
Bedankt: 222 keer

Normaal moet dat ook niet, als het een serie is dan is het volgens mij standaard te bekijken tot 28 dagen terug. Wel de zoekfunctie gebruiken heb ik al geleerd, soms laat de software de series niet allemaal zien.
Kay
Starter
Starter
Berichten: 22
Lid geworden op: 10 mei 2013, 16:28
Bedankt: 1 keer

Veel foutjes toch nog altijd naar mijn mening.

Het programma Stadion bijvoorbeeld, wordt er àltijd uitgebonjourd bij mij. Bij de VTM-programma's is het niet zichtbaar, de lijst toont enkel het programma ervoor en dat erna. Stadion zelf is niet te bespeuren. Ik heb het ook nooit gewist, integendeel, zelfs als favoriet aangeduid, maar daar duikt het ook maar heel af en toe op... De oplossing is doorspoelen bij het programma dat ervoor liep, maar dat is ook niet echt ideaal. Hetzelfde bij jullie?

Er mogen ook dringend wat Franstalige zenders toegevoegd worden trouwens. Waarom wél één, Canvas, BBC, maar geen RTBF, France 1/2, ...?
bartman
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1892
Lid geworden op: 08 nov 2004, 12:13
Locatie: Nossegem
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 24 keer

Wanneer een programma niet zichtbaar is op de horizontale balk moet je naar de TV gids gaan, vlak boven de kijk live en daar naar de datum gaan even wachten tot je terug enkel beeld hebt en dan horizontaal scrollen . Dan staat het programma er wel tussen en moet je niet gaan doorspoelen

Verstuurd vanaf mijn Nexus 5 met Tapatalk
philippe_d
Moderator
Moderator
Berichten: 16487
Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
Locatie: Waregem
Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
Bedankt: 2998 keer

Vandaag op ibood een "multimediaplayer met android ondersteuning": €59.95
http://www.ibood.com/be/nl/product_spec ... diaplayer/

Zou zo'n toestel geschikt zijn als Bhaalu ontvanger?

[Afbeelding Post made via mobile device ]
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
ldw
Plus Member
Plus Member
Berichten: 220
Lid geworden op: 11 okt 2010, 09:47
Uitgedeelde bedankjes: 141 keer
Bedankt: 25 keer
Contacteer:

Ik denk niet dat Bhaalu een app heeft op de android market...
Gebruikersavatar
svenska
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1903
Lid geworden op: 23 feb 2004, 15:03
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 75 keer

philippe_d schreef:Vandaag op ibood een "multimediaplayer met android ondersteuning": €59.95
http://www.ibood.com/be/nl/product_spec ... diaplayer/

Zou zo'n toestel geschikt zijn als Bhaalu ontvanger?

[Afbeelding Post made via mobile device ]
Deze mediaspeler draait op Android 2.1, terwijl Bhaalu minimaal 4.0 vereist:
Bhaalu draait op Android tablets met een grootte van 7 inch en groter, die gebaseerd zijn op een ARM 7 architectuur, die minimaal Android 4.0 als besturingssysteem hebben en die beschikken over een dualcore processor. Ook dient er op het moment dat bhaalu wordt gestart minstens 640MB vrij RAM-geheugen te zijn. Op iPad draait bhaalu op de iPad 2 en hoger.
Gebruikersavatar
Petrikske
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1371
Lid geworden op: 07 feb 2006, 13:54
Uitgedeelde bedankjes: 524 keer
Bedankt: 52 keer

ldw schreef:Ik denk niet dat Bhaalu een app heeft op de android market...
https://play.google.com/store/apps/deta ... lutv&hl=nl
Gebruikersavatar
hardyscript
Premium Member
Premium Member
Berichten: 540
Lid geworden op: 20 feb 2010, 16:35
Locatie: Brugge
Uitgedeelde bedankjes: 299 keer
Bedankt: 29 keer
Contacteer:

via de exellent winkels in de stick niet meer bestelbaar...

Zal er nooit meer komen zeker ?
krisken
Moderator
Moderator
Berichten: 19634
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
Bedankt: 1003 keer
Contacteer:

Via https://benl.bhaalu.com/products kan je de stick nog bestellen?

Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
ubremoved_22196
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3131
Lid geworden op: 18 apr 2013, 09:41
Locatie: Leuven
Uitgedeelde bedankjes: 352 keer
Bedankt: 222 keer

Gautier schreef:Kort maar krachtige vraag. Die zogenaamde stick van hen, bestaat die nu eigenlijk of is dat een grove leugen? Sinds december kondigen ze die al aan met zes weken levertijd, maar op hun facebook blijven er hierop commentaren komen.
Krisken, ik gok ook van niet...
bambipower
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2786
Lid geworden op: 04 sep 2004, 19:37
Locatie: Antwerpen... naast de parking
Uitgedeelde bedankjes: 526 keer
Bedankt: 248 keer

een vriend van mij bestelde een stick... na 3 weken bericht van bhaalu 'dat hij een box in de plaats krijgt'. Hij heeft er dus een mooie zaak aan gedaan
de koe zegt boe
silencer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3984
Lid geworden op: 08 jul 2008, 02:07
Locatie: 398m van de [email protected]
Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
Bedankt: 100 keer

In hun nieuwsbrief spreken ze over CanvasHd "reeds te bekijken": ik kan dit niet bekijken met mn tvvlaanderen abbonnement (en heb wel een en canvas HD via satteliet, zelfs NED123 in HD).

F11 is wel handig, maar de beeldratio klopt precies niet altijd, ook al gemerkt ?
jnsvr
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1144
Lid geworden op: 29 jun 2014, 11:27
Uitgedeelde bedankjes: 112 keer
Bedankt: 129 keer

IN HD kijken gaat enkel via de box.
Bhaalu Mobiel ondersteunt HD niet.
bartman
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1892
Lid geworden op: 08 nov 2004, 12:13
Locatie: Nossegem
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 24 keer

Op canvas ontbraken maandagavond heel wat uitzenduren, geen terzake, canvascrack, achter de bal, extra time
Kay
Starter
Starter
Berichten: 22
Lid geworden op: 10 mei 2013, 16:28
Bedankt: 1 keer

Klopt! Wou lekker Extra Time bekijken, maar zowel op de box als op mobiel niet beschikbaar, ik walg van die zwarte panter. Ook vrij veel zendingen met veel haperingen tussendoor vind ik. Kom op, bhaalu, €365 voor zo'n box was/is niet niks, dan moet het ook prestaties leveren.
bartman
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1892
Lid geworden op: 08 nov 2004, 12:13
Locatie: Nossegem
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 24 keer

Klopt regelmatig uitvallen geluid en haperingen beeld

Verstuurd vanaf mijn Nexus 5 met Tapatalk
Plaats reactie

Terug naar “Streaming, TV over internet”