Pagina 5 van 5

Geplaatst: 25 apr 2006, 13:51
door kaise1
gambit schreef:Vraagske...werkt de traffic meter nog bij jullie?
Bij mij blijft ie al paar dagen steken.


Op Mediumband telt ie niet bij dacht ik...
Is het op breedband dan bebt u chans :-D

Geplaatst: 25 apr 2006, 14:35
door gambit
kaise1 schreef:Op Mediumband telt ie niet bij dacht ik...
Is het op breedband dan bebt u chans :-D



lol...nee ik ben op mediumband beland, vandaar dat ie dan niet werkt waarschijnlijk :-)

thx

Geplaatst: 25 apr 2006, 19:37
door dietervanb
Op mediumband telt FUP, dus heeft het weinig belang :-D

activatie dommel netconnect

Geplaatst: 27 apr 2006, 16:59
door Roygenz
hoelang heeft 't bij jullie geduurt na't versturen van 't contract tot je effectief internet had? is dat 10 dagen of gebeurt dat ook eerder?

tnx!..

Re: activatie dommel netconnect

Geplaatst: 27 apr 2006, 17:45
door AnD
Roygenz schreef:hoelang heeft 't bij jullie geduurt na't versturen van 't contract tot je effectief internet had? is dat 10 dagen of gebeurt dat ook eerder?

tnx!..

14-tal dagen heeft het hier geduurd.

Re: activatie dommel netconnect

Geplaatst: 27 apr 2006, 18:35
door ketter
Roygenz schreef:hoelang heeft 't bij jullie geduurt na't versturen van 't contract tot je effectief internet had? is dat 10 dagen of gebeurt dat ook eerder?

tnx!..


Zelfde dag nog 8) :lol:

Maar ben dan ook zelf met alles naar het kantoor van dommel gegaan en betalingsbewijs meegepakt enz

Re: activatie dommel netconnect

Geplaatst: 28 apr 2006, 00:48
door killer
ketter schreef:Zelfde dag nog 8) :lol:

Maar ben dan ook zelf met alles naar het kantoor van dommel gegaan en betalingsbewijs meegepakt enz
Das geluk gehad, zal niet vaak voorkomen vermoed ik dat zoiets gebeurd.

Geplaatst: 28 apr 2006, 08:54
door gambit
bij mij was het ongeveer 9 dagen :-D

Geplaatst: 28 apr 2006, 10:54
door dietervanb
Bij mij iets meer dan 1 week.
Was wel digitelbox installatie inbegrepen.
Activaitie duurde 5 dagen, en 2 dagen later werd digitel geinstalleerd.

Geplaatst: 28 apr 2006, 15:07
door jefff
bij mij 's avonds besteld en de dag erna al in orde :-D

Geplaatst: 29 apr 2006, 14:06
door Roygenz
mooimooi, heb mail ontvangen dat mn adsl geactiveerd is, alleja dat mn betaling is ontvangen, maar in mn control panel staat wel dat ze nog geen getekend contract hebben ontvangen.. :s strax thuis es testen of die lijn nu effectief werkt, 'k hoop van wel.. :)

Geplaatst: 09 mei 2006, 20:06
door HyperBaton
Sinds vandaag ben ik ook actief op het Dommel netwerk. De eerste indruk is goed... Met de speedtest haal ik het maximale uit de lijn. De email en telefoon communicatie met dommel verliep ook zeer vlot. Geen problemen gehad met de router die ik al staan had...

Alleen mijn email adres werkt nog niet. Ik heb een account aangemaakt maar ik kan niet verbinden met de POP server. Wat is het precieze adres van de server? Op de ene plaats zeggen ze pop.dommel.be en op de andere zeggen ze mail.dommel.be. En is je inlognaam voor de POP server gewoon je email adres?

Geplaatst: 09 mei 2006, 20:41
door egiana
HyperBaton schreef:Sinds vandaag ben ik ook actief op het Dommel netwerk. De eerste indruk is goed... Met de speedtest haal ik het maximale uit de lijn. De email en telefoon communicatie met dommel verliep ook zeer vlot. Geen problemen gehad met de router die ik al staan had...

Alleen mijn email adres werkt nog niet. Ik heb een account aangemaakt maar ik kan niet verbinden met de POP server. Wat is het precieze adres van de server? Op de ene plaats zeggen ze pop.dommel.be en op de andere zeggen ze mail.dommel.be. En is je inlognaam voor de POP server gewoon je email adres?


pop3-server:.......... pop.dommel.be
smtp-server:.......... relay.dommel.be
je emailadres

Geplaatst: 09 mei 2006, 21:06
door HyperBaton
Thanks...

Zo staat het nu ingesteld, werken doet het echter nog niet :)

Geplaatst: 09 mei 2006, 22:02
door sgt
als je outlook express gebruikt moet je aanmelden met beveiligd-wachtwoordverificatie niet aanvinken.
dat was bij mij het probleem.

Geplaatst: 10 mei 2006, 14:15
door Roygenz
precies 14 dagen na aanvraag is m'n dommel dan toch actief.. kan dommel nie echt veel aan doen natuurlijk, da 's belgacom z'n traagheid, voor de rest, schitterende lijn! alles op z'n volle snelheid, tot nu toe lekker stabiel etc, als't zo blijft duren blijf ik tevreden klant :)

Geplaatst: 10 mei 2006, 15:38
door CobraX
Roygenz schreef:precies 14 dagen na aanvraag is m'n dommel dan toch actief.. kan dommel nie echt veel aan doen natuurlijk, da 's belgacom z'n traagheid, voor de rest, schitterende lijn! alles op z'n volle snelheid, tot nu toe lekker stabiel etc, als't zo blijft duren blijf ik tevreden klant :)


Ai ai dan vrees ik een beetje voor mijn aanvraag. Maandag online besteld, contract uitgeprint en getekend en proforma factuur betaald. Dinsdag naar ginds gereden en contract + rekeninguittreksel afgegeven. Vandaag nog mail teruggehad dat de proforma factuur verwerkt was en de betaling dus in orde was.

Als ik dat dan vergelijk met m'n kameraad (die van Easynet komt). Afgelopen vrijdag besteld en betaald. Eergisteren (maandag) al online met dommel (e-mail gegevens heeft hij wel nog niet). Eigenlijk vind ik het toch niet correct dat de Easynet mensen (nu al) voorrang krijgen. Zij kunnen immers nog t.e.m. 26 (of was het nu 25) mei hun Easynet login gebruiken.

Geplaatst: 22 mei 2006, 19:22
door penguinpower
Vandaag m'n aanvraag gedaan!
Normaalgezien ben ik binnen een goeie 2 weken volledig verlost van telenet.

Hopelijk beginnen de grote providers binnenkort eens te beseffen dat het ook anders kan!

Geplaatst: 22 mei 2006, 20:55
door DaNi0
@Penguin: interesseert mee geen reet, ik ga toch nooit meer terug naar hun.

Geplaatst: 22 mei 2006, 21:23
door kaise1
penguinpower schreef:Vandaag m'n aanvraag gedaan!
Normaalgezien ben ik binnen een goeie 2 weken volledig verlost van telenet.

Hopelijk beginnen de grote providers binnenkort eens te beseffen dat het ook anders kan!


Dat gaat opluchten zijn, zeker weten :wink:
Hier alleen beke spijt dat ik hun telefonie niet heb meegenomen en e modem/router heb gekocht en BC classic nam (was hier nog niet zoveel over geschreven)....

Aja..jah of voipbustersconsoorten dan maar zekers :wink:

Geplaatst: 22 mei 2006, 22:32
door ketter
CobraX dat de users die van easynet komen zo vlug aangesloten zijn bij dommel komt omdat ze daar NIET stilzitten en omdat die ex easynet users al op het netwerk van turboline zitten :lol:

Geplaatst: 22 mei 2006, 23:31
door on4bam
ketter schreef:CobraX dat de users die van easynet komen zo vlug aangesloten zijn bij dommel komt omdat ze daar NIET stilzitten en omdat die ex easynet users al op het netwerk van turboline zitten :lol:


Ge moogt gerust zijn.... Rond 5 uur gebeld naar dommel, 17:05u formulier online ingevuld, gaan eten, terug aan de PC 18:00u ingelogd bij dommel... :-D (ex-EN natuurlijk)

Geplaatst: 23 mei 2006, 23:45
door saiko
ook ex-easynet, en zit sinds enkele minuten ook op dommel

dat heeft bij mij dus wel bijna 2 weken geduurd hoor
maar heb zolang nog van easynetlogin gebruik gemaakt dusjah, het was niet dringend ;)

edit:
Your current download speed: 2211kbit/s or 276kbyte/s
Your current upload speed: 325kbit/s or 41kbyte/s

zit precies maar op 3.3mbit

edit2:
hmmm
zelfde snelheden via easynet, dus daar ligt het prob al niet

de telefoonkabels in de straat zijn zonet gerepareerd (onvoorzichtigheidje van wegenwerkers...)
kan dit de oorzaak zijn?

Geplaatst: 24 mei 2006, 16:45
door Kokki
kaise1 schreef:
Hier alleen beke spijt dat ik hun telefonie niet heb meegenomen en e modem/router heb gekocht en BC classic nam (was hier nog niet zoveel over geschreven)....

Aja..jah of voipbustersconsoorten dan maar zekers :wink:


Dat gaat toch nog altijd. Ik ben er niet zeker van dat je gratis kan omschakelen van classic naar discovery als je nog geen jaar abonnee bent. Ikzelf was langer dan een jaar klant en ik kon zonder problemen overschakelen van classic naar discovery zonder een cent extra.

Geplaatst: 24 mei 2006, 18:05
door kaise1
Kokki schreef:
kaise1 schreef:
Hier alleen beke spijt dat ik hun telefonie niet heb meegenomen en e modem/router heb gekocht en BC classic nam (was hier nog niet zoveel over geschreven)....

Aja..jah of voipbustersconsoorten dan maar zekers :wink:


Dat gaat toch nog altijd. Ik ben er niet zeker van dat je gratis kan omschakelen van classic naar discovery als je nog geen jaar abonnee bent. Ikzelf was langer dan een jaar klant en ik kon zonder problemen overschakelen van classic naar discovery zonder een cent extra.


Ben nog maar 4m abbonee(classic-20€pmaand korting...)en heb een modem/router van 100€ aabgeschaft, ben van telenet naar dommel voor de goeikoop gegaan (en de gigs nat) :wink:
die fritzbox kost toch een 149@ dacht ik... mss volgend jaar :wink:

Geplaatst: 24 mei 2006, 20:01
door Zuttasoxx
kaise1 schreef:
Kokki schreef:
kaise1 schreef:
Hier alleen beke spijt dat ik hun telefonie niet heb meegenomen en e modem/router heb gekocht en BC classic nam (was hier nog niet zoveel over geschreven)....

Aja..jah of voipbustersconsoorten dan maar zekers :wink:


Dat gaat toch nog altijd. Ik ben er niet zeker van dat je gratis kan omschakelen van classic naar discovery als je nog geen jaar abonnee bent. Ikzelf was langer dan een jaar klant en ik kon zonder problemen overschakelen van classic naar discovery zonder een cent extra.


Ben nog maar 4m abbonee(classic-20€pmaand korting...)en heb een modem/router van 100€ aabgeschaft, ben van telenet naar dommel voor de goeikoop gegaan (en de gigs nat) :wink:
die fritzbox kost toch een 149@ dacht ik... mss volgend jaar :wink:


Diene frizz modem is waarborg :). Dus goed genoeg voor mij

Geplaatst: 25 mei 2006, 13:01
door Kokki
Het is 100€ voor de gewone box en 149€ voor de draadloze fritzbox.

Geplaatst: 26 mei 2006, 08:14
door devilkin
meon schreef:
GeMa schreef:Ik kan mijn router laten aanloggen via Scarlet of via Dommel.

Hoe doet ge dat? Ik dacht dat Dommel over Turboline liep en Scarlet over BRABO-II ?


Blijkbaar niet. Dit kreeg ik terug bij de vraag of ik zou kunnen connecten:

The following products are available for the number xxxxxxxxx with the LineType PSTN

GREEN : no distance constraint identified for Broba II service installation

The color for a linetype ISDN will be the following:

GREEN : no distance constraint identified for Broba II service installation

NETWORK CODE : 53AAL0

Belgacom Broba II Available

Jan