[RealDSL] Ervaring-uitwisseling - Deel 2

Gebruikersavatar
poohbeer
Pro Member
Pro Member
Berichten: 321
Lid geworden op: 23 mei 2005, 16:09
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

nickxbe schreef:Ik heb sinds zaterdag het volgende probleem, voornamelijk rond de avond uren.

Your current download speed:
993kbit/s or 124kbyte/s

Your current upload speed:
195kbit/s or 24kbyte/s


Sneller wordt het helaas niet... al vanalles gechecked maar volgens mij ligt het probleem niet bij mij.. toch maar weer karel mailen ..


Mijn toch al niet denderende snelheid is ook naar beneden gegaan. Was't voorheen nog tussen 150 en 280kB/sec, nu is het maximaal 150kB/sec :(
Ook sinds ergens eind vorige week. Zit in de 014 zone.
Perkele
Plus Member
Plus Member
Berichten: 189
Lid geworden op: 13 jun 2005, 21:21

Ik zit al 3 weken met hetzelfde probleem, max 120 Kbyte/sec, voormiddags zelfs maar max 50 kByte/sec, soms helemaal niets.

'k Heb al verschillende keren gebeld en gemaild, mails werden niet beantwoord en aan de telefoon krijg ik elke keer het antwoord dat Telenet Solutions contact met me opneemt. Na 2 weken wacht ik nog steeds op telefoontje van Telenet Solutions.

Van de 3 maand dat ik klant ben, heeft het nog maar 2 weken aan max snelheid gewerkt. De grap is dat ik als proef dien voor een groep van minstens 10 man die wou overstappen naar RealDSL, ik betwijfel of ze dat nu nog willen doen.
nickxbe
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 42
Lid geworden op: 05 sep 2005, 18:44

Het is hier van 't zelfde... zelfs pagina's willen niet echt lekker snel downloaden. Ik deed net een speedtest

http://www.adslbox.be speed test results:
- Download speed : 1263 kbit/s or 158 kbyte/s
- Upload speed : 408 kbit/s or 51 kbyte/s
Tue Sep 6 2005 at 17:02:11 UTC+0200

op zich niet echt heel slecht..maar ik had er persoonlijk meer van verwacht..ik kom meestal zeker laatste dagen niet boven de 150 uit..savonds meestal niet boven de 75 kb .. verschillende speedtest.. andere modem geprobeerd.
Gebruikersavatar
Robbe
El Robre
El Robre
Berichten: 2861
Lid geworden op: 30 jun 2005, 22:45
Twitter: infocaris
Locatie: Kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Contacteer:

Tracer07 schreef:op mails krijg ik geen antwoord..dusjah.. nog maar is bellen een van dees


Hierjust ook is gebeld & een half uurke later wast in orde, ge moet dus echt bellen om te vragen daze me uw gebruikersgegeves een accountje aanmaken bij die mannen (cheapass.be) 8)

Code: Selecteer alles

filmpjes toevoegen met : [vimeo]code[/vimeo] en [youtube]code[/youtube]
nickxbe
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 42
Lid geworden op: 05 sep 2005, 18:44

Ik ga hier niet mensen vervelen met mijn speeds maar meer voor karels beeldvorming of andere die hier mee lezen.

Mijn speed nu sochtends


http://www.adslbox.be speed test results:
- Download speed : 2369 kbit/s or 296 kbyte/s
- Upload speed : 250 kbit/s or 31 kbyte/s
Wed Sep 7 2005 at 07:46:38 UTC+0200

niet slecht, .. als ik dit savonds zou hebben.. die upload vindt ik nog niet zo'n ramp.
Gebruikersavatar
patrickc
Plus Member
Plus Member
Berichten: 112
Lid geworden op: 26 dec 2003, 13:08
Locatie: Ekeren 2030
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 7 keer
Contacteer:

RealDSL:
Your current download speed: 1383kbit/s or 173kbyte/s
Your current upload speed: 407kbit/s or 51kbyte/s

Evonet:
Your current download speed: 3212kbit/s or 402kbyte/s
Your current upload speed: 420kbit/s or 53kbyte/s

(Gemiddeld van metingen over minuten).
see you at http://www.coeman.net
Scarlet One triple play. Linksys E4200, lot of computers, Download volume from 1 till 3TB/month
Base B39, Sony Xperia S
CM690 II Advanced, Intel i7-2600K, 16GB ram, SSD Adata 120GB, Seagate 7200.14 2TB, Be Quiet! DPP 650W 80+gold & DR PRO cpu cooler, underclocked cpu for silent computer. Linux Mint 14.
AfbeeldingAfbeelding
Perkele
Plus Member
Plus Member
Berichten: 189
Lid geworden op: 13 jun 2005, 21:21

- Download speed : 1387 kbit/s or 173 kbyte/s
- Upload speed : 419 kbit/s or 52 kbyte/s
Thu Sep 8 2005 at 06:54:26 UTC+0200

Een mooie rechte lijn, duidt dus op geen problemen met het netwerk zoals voorheen.
Maar wat is het dan wel, speedcap en enkel voor de 'basic' abonnees?

't Is iig al beter dan wat ik de laatste 3 weken heb voorgehad...
Gebruikersavatar
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5263
Lid geworden op: 04 okt 2004, 07:36
Locatie: BALEN
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 92 keer

kan niet echt klagen als ik download over newsserver in nederland haal ik zoon 370kb/s constant..

tijdens de dag is het wat lager maar veronderstel dat dit aan de newsserver ligt vertrouw niet echt op deze speed tests die hier worden voorzien op het forum aangezien die nogal incorrect zijn als ik hier test haal ik zoon 1xx kb/s terwijl als ik op het zelfde moment download in nederland wat toch niet dichter light dan de speedtest site neem ik aan ! is het 3xx kb/s ! dat vind ik heel vreemd !
khsw
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1158
Lid geworden op: 03 mar 2004, 09:04
Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
Bedankt: 16 keer

Vandaag is de eerste keer die het hier ook echt minder gaat (upload is zelfs sneller dan de download!):

http://www.adslbox.be speed test results:
- Download speed : 259 kbit/s or 32 kbyte/s
- Upload speed : 426 kbit/s or 53 kbyte/s
Fri Sep 9 2005 at 11:59:29 UTC+0200
Gebruikersavatar
poohbeer
Pro Member
Pro Member
Berichten: 321
Lid geworden op: 23 mei 2005, 16:09
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Ofloo schreef:kan niet echt klagen als ik download over newsserver in nederland haal ik zoon 370kb/s constant..

tijdens de dag is het wat lager maar veronderstel dat dit aan de newsserver ligt vertrouw niet echt op deze speed tests die hier worden voorzien op het forum aangezien die nogal incorrect zijn als ik hier test haal ik zoon 1xx kb/s terwijl als ik op het zelfde moment download in nederland wat toch niet dichter light dan de speedtest site neem ik aan ! is het 3xx kb/s ! dat vind ik heel vreemd !


Ik denk dat de meesten hier die speedtestjes gebruiken omdat het makkelijk is maar zeker hun bekende bronnen wel al hebben geprobeerd hoor.
En die speedtestjes zitten er bij mij nooit nie ver af.
khsw
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1158
Lid geworden op: 03 mar 2004, 09:04
Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
Bedankt: 16 keer

khsw schreef:Vandaag is de eerste keer die het hier ook echt minder gaat (upload is zelfs sneller dan de download!):

http://www.adslbox.be speed test results:
- Download speed : 259 kbit/s or 32 kbyte/s
- Upload speed : 426 kbit/s or 53 kbyte/s
Fri Sep 9 2005 at 11:59:29 UTC+0200


Daarstraks naar Karel gebeld, en hij ging het doorgeven aan de technieker. 'k Ben nu net terug van boodschappen en ik heb weer normale waarden :wink:
Perkele
Plus Member
Plus Member
Berichten: 189
Lid geworden op: 13 jun 2005, 21:21

khsw schreef:
khsw schreef:Vandaag is de eerste keer die het hier ook echt minder gaat (upload is zelfs sneller dan de download!):

http://www.adslbox.be speed test results:
- Download speed : 259 kbit/s or 32 kbyte/s
- Upload speed : 426 kbit/s or 53 kbyte/s
Fri Sep 9 2005 at 11:59:29 UTC+0200


Daarstraks naar Karel gebeld, en hij ging het doorgeven aan de technieker. 'k Ben nu net terug van boodschappen en ik heb weer normale waarden :wink:


Dan moet ge mij eens uitleggen hoe ge dat hebt gedaan, ik bel al 3 weken naar Karel (vrijdag heb ik ook gebeld) en krijg telkens het antwoord dat hij het zal doorgeven, maar ik blijf met een eenzelfde trage download zitten (soms max 170 kByte/sec), upload is meestal normaal.

Sinds vrijdagmiddag is het weer triestig:

- Download speed : 277 kbit/s or 35 kbyte/s
- Upload speed : 199 kbit/s or 25 kbyte/s
Sun Sep 11 2005 at 11:52:13 UTC+0200
nickxbe
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 42
Lid geworden op: 05 sep 2005, 18:44

denk dat ik wat van u heb genomen dan.. hier is alles lekker snel weer
Gebruikersavatar
poohbeer
Pro Member
Pro Member
Berichten: 321
Lid geworden op: 23 mei 2005, 16:09
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

poohbeer schreef:Mijn toch al niet denderende snelheid is ook naar beneden gegaan. Was't voorheen nog tussen 150 en 280kB/sec, nu is het maximaal 150kB/sec :(
Ook sinds ergens eind vorige week. Zit in de 014 zone.


Ondertussen is zelfs gewoon surfen al te zwaar voor de bandbreedte. Zit zo tussen 20kB/sec en 0 (nul) kB/sec ongeveer :(
Perkele
Plus Member
Plus Member
Berichten: 189
Lid geworden op: 13 jun 2005, 21:21

poohbeer schreef:
poohbeer schreef:Mijn toch al niet denderende snelheid is ook naar beneden gegaan. Was't voorheen nog tussen 150 en 280kB/sec, nu is het maximaal 150kB/sec :(
Ook sinds ergens eind vorige week. Zit in de 014 zone.


Ondertussen is zelfs gewoon surfen al te zwaar voor de bandbreedte. Zit zo tussen 20kB/sec en 0 (nul) kB/sec ongeveer :(


Zo te zien zit je met hetzelfde probleem als ik, de vorige dagen had ik ook praktisch 0 Byte/sec, op het moment gaat het terug aan 150 kByte/sec, voor zolang het duurt...

Is het toeval dat ik ook in zone 014 (Turnhout) zit?
Gebruikersavatar
poohbeer
Pro Member
Pro Member
Berichten: 321
Lid geworden op: 23 mei 2005, 16:09
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Perkele schreef:
Zo te zien zit je met hetzelfde probleem als ik, de vorige dagen had ik ook praktisch 0 Byte/sec, op het moment gaat het terug aan 150 kByte/sec, voor zolang het duurt...

Is het toeval dat ik ook in zone 014 (Turnhout) zit?


Mja, wie zal het zeggen. Er zou nu een ticket aangemaakt zijn bij hun engineers. Eens zien wat zij ervan zeggen.

Ik vrees eigenlijk dat't gewoon structurele overboeking is. Ben wel niet echt op de hoogte van adsl. Heb je bij adsl effectief koper tot in de centrale vooraleer er gebundeld wordt? Wordt dit niet in een wijkpostje op glasvezel gezet en zo verzonden?
Want dan zou overboeking enkel in die wijk kunnen/mogen optreden ipv over gans de centrale. Je zit toevallig toch niet in Turnhout he? :P
Perkele
Plus Member
Plus Member
Berichten: 189
Lid geworden op: 13 jun 2005, 21:21

poohbeer schreef:Je zit toevallig toch niet in Turnhout he? :P


Toevallig wel :?

3 maand geleden had ik nog een Skynet abo en had constant 420 kByte/sec download, aan de lijn tot in de centrale zal het dus niet liggen.
korlean
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 42
Lid geworden op: 28 nov 2003, 13:56
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Dees verhaal hebben in mijn ogen een serieus A2F gehalte (als ex-klant zijnde)... Ik ga binnenkort verhuizen en dacht van dan maar meteen RealDSL te pakken maar als ik dit allemaal lees :/ Wel jammer...

Zijn er nog mensen zonder problemen ? of zijn de problemen die hier aangekaart worden voor iedereen ?

Ik heb nu Versatel Always More, op zich best tevreden van maar als hoofdlijntje is het toch iets te traag :/
khsw
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1158
Lid geworden op: 03 mar 2004, 09:04
Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
Bedankt: 16 keer

Tot nu toe ben ik best een tevreden klant, ik heb slechts eenmaal gehad dat het gedurende enkele uren niet vooruit te branden was. Voor de rest alles ok...
Tracer07
Pro Member
Pro Member
Berichten: 244
Lid geworden op: 08 mar 2004, 17:05

hier ook wel tevreden..
soms een niet al te snelle helpdesk.. er zelf wat achter zitten.. das al..

int begin wa downtime gehad .. ma lag blijkbaar intern.. niet hun fout.. en hulp gekregen van een vriendelijk telenet solutions medewerker via hun
Perkele
Plus Member
Plus Member
Berichten: 189
Lid geworden op: 13 jun 2005, 21:21

Om de 2 dagen bel ik voor een update van de situatie, ze zeggen elke keer dat het ticket bij Telenet Solutions nog openstaat en dat die me zullen opbellen, ik wacht nu al 3 weken op dat telefoontje. Belgacom beweert dat er niets mis is met de lijn.

RealDSL is wss niet direct schuldig aan de problemen die nu al 4 weken aanslepen, maar zij zijn de enige met wie ik een (ADSL) contract heb.
Gebruikersavatar
poohbeer
Pro Member
Pro Member
Berichten: 321
Lid geworden op: 23 mei 2005, 16:09
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Perkele schreef:
poohbeer schreef:Je zit toevallig toch niet in Turnhout he? :P


Toevallig wel :?

3 maand geleden had ik nog een Skynet abo en had constant 420 kByte/sec download, aan de lijn tot in de centrale zal het dus niet liggen.


Je snelheidsproblemen ondertussen weer opgelost?
Bij mij leek de snelheid weer veel beter maar nog niet optimaal. Nu ligt het weer helemaal op z'n gat natuurlijk.
UB_removed1963
Premium Member
Premium Member
Berichten: 504
Lid geworden op: 20 apr 2005, 12:52
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 13 keer

in het begin had ik ook veel problemen, heeft in totaal zeker 6 weken geduurd. op zich allemaal jammer al die problemen want als het werkt valt de snelheid goed mee (toch altijd 250-280k/sec hier).
Gebruikersavatar
poohbeer
Pro Member
Pro Member
Berichten: 321
Lid geworden op: 23 mei 2005, 16:09
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

sailormars2k schreef:in het begin had ik ook veel problemen, heeft in totaal zeker 6 weken geduurd. op zich allemaal jammer al die problemen want als het werkt valt de snelheid goed mee (toch altijd 250-280k/sec hier).


In't begin ging het goed bij mij.. sindsdien echter slechter en slechter :cry:
SpoBo
Member
Member
Berichten: 79
Lid geworden op: 06 aug 2005, 10:55
Bedankt: 1 keer

Mja sinds het aangesloten is al 1 keer een fameuze downtime gehad .. maar heb het nog maar 1 dag so. ik hoop dat het er wat op beterd met die dingen want eigenlijk valt de snelheid goed mee. Speedtest van gisteren was 300 down en 50 up. Bijna zoals het hoort dus.

Maar sailormars2k hebt gij 6 weken zonder inet gezeten ofwat ? Of 6 weken problemen hier en daar.

Newayz .. tot nu toe krijgt het een 7 ofzo .. en als er geruime tijd geen downtime meer is een dikke 9 :p Enkel de speed zou dan nog iets beter kunnen majah .. da valt momenteel nog binnen de perken.
UB_removed1963
Premium Member
Premium Member
Berichten: 504
Lid geworden op: 20 apr 2005, 12:52
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 13 keer

SpoBo schreef:Maar sailormars2k hebt gij 6 weken zonder inet gezeten ofwat ? Of 6 weken problemen hier en daar.


In totaal 4 weken effectief zonder gezeten, maar problemen hebben in totaal 6 weken aangesleept...
Limburg
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1636
Lid geworden op: 28 okt 2003, 14:40
Locatie: N.O.Limburg
Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
Bedankt: 4 keer

Altijd tevreden geweest over de snelheid, was in het verleden meestal rond de 2550 kbs, de laatste weken zie ik echter een duidelijke trend naar beneden. Momenteel, vooral de laatste dagen, komt de snelheid nog maar weinig boven de 2kbps uit.

Bijgaande .doc lijst geeft snelheden gemeten vanaf het begin op 15 april.
Let op dat de speedtests alleen gedaan werden als er met de snelheid iets aan de hand leek te zijn.
Dit kan ten onrechte een wat negatieve indruk geven.
Vaak was de snelheid weken achtereen wel 2550 kbps, dan werd echter niet getest.
Bijlagen
speedlist050915.doc
(26 KiB) 142 keer gedownload
Perkele
Plus Member
Plus Member
Berichten: 189
Lid geworden op: 13 jun 2005, 21:21

poohbeer schreef:Je snelheidsproblemen ondertussen weer opgelost?
Bij mij leek de snelheid weer veel beter maar nog niet optimaal. Nu ligt het weer helemaal op z'n gat natuurlijk.


Gisteren heel de dag 1280 kbit/sec (ong 160 Kbyte), vandaag tussen 3u30 en een uur of negen(?) lag het idd volledig plat, inloggen lukte nog, maar voor de rest was het 0, zelfs de dns resolvede niet. Op hun statuspagina staat enkel vermeld dat de newsserver plat ligt.

Sinds 9u30 heb ik gemerkt dat ik terug max. 160 kByte/sec heb, half de snelheid van een ander dus. Sinds ik 3 maand geleden ben aangesloten heb ik nog maar 2 weken de volle snelheid gehaald (mss. was jij toen in verlof :P), meestal was 160-170 kByte/sec de max. download, de laatste 4 weken ben ik al blij wanneer ik dat haal.
yoho
Member
Member
Berichten: 93
Lid geworden op: 08 sep 2005, 13:46
Locatie: Roeselare-Beveren
Bedankt: 1 keer

Perkele schreef:
poohbeer schreef:Je snelheidsproblemen ondertussen weer opgelost?
Bij mij leek de snelheid weer veel beter maar nog niet optimaal. Nu ligt het weer helemaal op z'n gat natuurlijk.


Gisteren heel de dag 1280 kbit/sec (ong 160 Kbyte), vandaag tussen 3u30 en een uur of negen(?) lag het idd volledig plat, inloggen lukte nog, maar voor de rest was het 0, zelfs de dns resolvede niet. Op hun statuspagina staat enkel vermeld dat de newsserver plat ligt.

Sinds 9u30 heb ik gemerkt dat ik terug max. 160 kByte/sec heb, half de snelheid van een ander dus. Sinds ik 3 maand geleden ben aangesloten heb ik nog maar 2 weken de volle snelheid gehaald (mss. was jij toen in verlof :P), meestal was 160-170 kByte/sec de max. download, de laatste 4 weken ben ik al blij wanneer ik dat haal.


Begint mij stilaan een A2F verhaal aan het lijken. 2 maand geleden zocht ik ook een adere provider (toen skynet go abbo) omdat ik limiet 10GB zat was... Was toen enorm aan het twijfelen tss versatel adsl always more en realdsl abbo... mare.... als ik dit hier zo allemaal lees over realdsl ben ik wel content dat ik toen de keuze heb gemaakt voor mijn huidige versatel... geen 125 € aansluitingskost, geen aansluitingsproblemen, geen uitvallen, geen "dipjes in snelheid" met mijn versatel, weliswaar slechts 1Mbit, maar het is tenminste betrouwbaar en doet wat het moet doen, nml limietloos aan 1Mbit... Versatel is trouwens kwa firma zelf betrouwbaarder dan het realdsl die nog alles moet bewijzen, zeker omdat recent geleden er nog gesprekken waren om versatel over te nemen door belgacom, kwa betrouwbaar zegt dat toch genoeg. Voila mijn mening hierover... :wink:
Buckley
Starter
Starter
Berichten: 3
Lid geworden op: 07 mei 2005, 14:32

Heeft versatal enkel onpberkt upstream of is de downstream ook FUP?

Volgens deze lijst
http://www.userbase.be/forum/portal.php ... roviderabo

kan je maar 500MB downloaden. Da's toch enkel goed voor je mail en een beetje surfen?
boxrox
Plus Member
Plus Member
Berichten: 148
Lid geworden op: 29 aug 2005, 22:57

Buckley schreef:Heeft versatal enkel onpberkt upstream of is de downstream ook FUP?

Volgens deze lijst
http://www.userbase.be/forum/portal.php ... roviderabo

kan je maar 500MB downloaden. Da's toch enkel goed voor je mail en een beetje surfen?


begrijpt het mis, je kan dan voor 5 pleuro's blokken bijkopen, daarna is het onbeperkt, maw voor 35€ kun je zonder limiet downloaden/uploaden (enigste is dat je 1Mb verbinding hebt)
maar in 1 maand kun je zo tot 300gig binnentrekken :twisted:
boxrox
Plus Member
Plus Member
Berichten: 148
Lid geworden op: 29 aug 2005, 22:57

yoho schreef:
Perkele schreef:
poohbeer schreef:Je snelheidsproblemen ondertussen weer opgelost?
Bij mij leek de snelheid weer veel beter maar nog niet optimaal. Nu ligt het weer helemaal op z'n gat natuurlijk.


Gisteren heel de dag 1280 kbit/sec (ong 160 Kbyte), vandaag tussen 3u30 en een uur of negen(?) lag het idd volledig plat, inloggen lukte nog, maar voor de rest was het 0, zelfs de dns resolvede niet. Op hun statuspagina staat enkel vermeld dat de newsserver plat ligt.

Sinds 9u30 heb ik gemerkt dat ik terug max. 160 kByte/sec heb, half de snelheid van een ander dus. Sinds ik 3 maand geleden ben aangesloten heb ik nog maar 2 weken de volle snelheid gehaald (mss. was jij toen in verlof :P), meestal was 160-170 kByte/sec de max. download, de laatste 4 weken ben ik al blij wanneer ik dat haal.


Begint mij stilaan een A2F verhaal aan het lijken. 2 maand geleden zocht ik ook een adere provider (toen skynet go abbo) omdat ik limiet 10GB zat was... Was toen enorm aan het twijfelen tss versatel adsl always more en realdsl abbo... mare.... als ik dit hier zo allemaal lees over realdsl ben ik wel content dat ik toen de keuze heb gemaakt voor mijn huidige versatel... geen 125 € aansluitingskost, geen aansluitingsproblemen, geen uitvallen, geen "dipjes in snelheid" met mijn versatel, weliswaar slechts 1Mbit, maar het is tenminste betrouwbaar en doet wat het moet doen, nml limietloos aan 1Mbit... Versatel is trouwens kwa firma zelf betrouwbaarder dan het realdsl die nog alles moet bewijzen, zeker omdat recent geleden er nog gesprekken waren om versatel over te nemen door belgacom, kwa betrouwbaar zegt dat toch genoeg. Voila mijn mening hierover... :wink:


door tele2, niet belgacom 8) zolang ze maar niet f*** met de formule hopelijk :oops: en de snelheid wat opschroeven ;)
cptKangaroo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2759
Lid geworden op: 18 dec 2004, 14:33
Locatie: 053 Aalst
Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
Bedankt: 194 keer

Buckley schreef:Heeft versatal enkel onpberkt upstream of is de downstream ook FUP?

Volgens deze lijst
http://www.userbase.be/forum/portal.php ... roviderabo

kan je maar 500MB downloaden. Da's toch enkel goed voor je mail en een beetje surfen?


Die 250MB of 500MB volume is enkel het basisvolume -- je kan onbeperkt afhalen (dus geen FUP, maar gewoon zoveel je kan) en het volume dat je extra verbruikt zal je maximaal 5€ voor Always More abo, of 10€ bij Always abo kosten. Dus:

-- Versatel Always (512/256) :: 19.90€ + maximaal 10€ = 29.90€ voor onbeperkte volume (aan die snelheden ongeveer 150GB down ofwel 65GB up per maand).

-- Versatel Always More (1024/256) :: 29.90€ + maximaal 5€ = 34.90€ voor onbeperkt volume (aan die snelheden ongeveer 300GB down ofwel 65GB up per maand).
SpoBo
Member
Member
Berichten: 79
Lid geworden op: 06 aug 2005, 10:55
Bedankt: 1 keer

Maar 1Mbit is tich echt onmetelijk traag imho. Ik haal nu rond de 250kB/sec en daar ben ik toch wel tevreden mee.. laten we hopen dat het blijft :) Trouwens als ik nu iets afhaal en ik probeer tegelijk te surfen dan vind ik dat het al traag gaat .. dus wat moet dat wel niet zijn met 1Mbit :/
BBB
Premium Member
Premium Member
Berichten: 698
Lid geworden op: 13 jun 2005, 20:43
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer

Ik heb vandaag voor de eerste maal een probleem met de snelheid!

Uitgezonderd van 15u-17u (toen was er terug normale downloadsnelheid) zit ik sinds 12u30 tot nu (22u) met een gemiddelde download die niet boven de 50 kB/s is.

Aangezien dit maar de eerste keer is (bij mij) maak ik mij geen zorgen.

Ik heb vandaag wel al een 14 GB gedownload.

ps: kloppen de tijden GMT+1 wel :???: want ik ben (vrij) zeker dat het nu 22:10 is :!: :!: :!:
DaNi0
Premium Member
Premium Member
Berichten: 718
Lid geworden op: 21 jun 2005, 13:45
Locatie: Oostende
Uitgedeelde bedankjes: 351 keer
Bedankt: 28 keer

Nee, die tijden kloppen niet. Misschien even bellen/mailen naar Karel.
Perkele
Plus Member
Plus Member
Berichten: 189
Lid geworden op: 13 jun 2005, 21:21

BBB schreef:Ik heb vandaag voor de eerste maal een probleem met de snelheid!

Uitgezonderd van 15u-17u (toen was er terug normale downloadsnelheid) zit ik sinds 12u30 tot nu (22u) met een gemiddelde download die niet boven de 50 kB/s is.

Dat heb ik de vorige 4 weken ook gehad, sinds de uitbreiding van het netwerk eergisteren heb ik eindelijk de volle snelheid.
Hopelijk hoef jij niet zo lang te wachten.

PS. De tijden op het forum kloppen wel, wij Belgen leven tot het laatste weekeinde van oktober in GMT+2 tijd.
BBB
Premium Member
Premium Member
Berichten: 698
Lid geworden op: 13 jun 2005, 20:43
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer

Kunnen ze de klok van het forum niet mee laten gaan met zomer-/wintertijd :wink:

Tussen 00:30 en 08u heb ik weer normale snelheden gehad.

Sinds 08u is het weer een pak trager.

[EDIT 13:35]

de snelheid is van 10:30 terug normaal en stabiel
Perkele
Plus Member
Plus Member
Berichten: 189
Lid geworden op: 13 jun 2005, 21:21

Ik heb te vroeg gejuicht, mijn snelheid is terug pokketraag.
Nu ben ik het meer dan beu, sinds 17 augustus heeft het enkel de vorige 3-4 dagen fatsoenlijk gewerkt!

http://www.adslbox.be speed test results:
- Download speed : 145 kbit/s or 18 kbyte/s
- Upload speed : 285 kbit/s or 36 kbyte/s
Mon Sep 19 2005 at 10:57:40 UTC+0200
Roderik
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 27
Lid geworden op: 17 apr 2004, 03:30

hier is het ook pokke traag :(
"Never argue with an idiot, they'll drag you down to their level and beat you with experience."
Gesloten

Terug naar “RealDSL”