RealDSL: Eindelijk FUP?
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
- Bedankt: 127 keer
- Contacteer:
Ik ga over week of 8 verhuizen, als ik da nu aanvraag kan ik er dan al gebruik van maken (account gegevens) op mijn huide belgacom adsl lijn (nu ist een easynet abo via pppoe aanmelding)
Mjah, maar ik heb al een klein negatiefje over realdls. Namelijk vorige week donderdag heb ik via het contactformulier op hun site de vraag gestuurd wat ze eigenlijk verstonden over traffiek met FUP (max hoeveelheid eer ze ingrijpen), binnen het kwartier kreeg ik daar antwoord op. Vrijdag heb ik dan mijn aanvraag doorgefaxt en maandagmorgend via het internet op mijn werk weer via dat contactformulier gevraagd of ze mij konden bevestigen dat die fax goed aangekomen was (stel u voor, je bent aan het wachten op een aansluiting die niet komt wegens slechte fax). We zijn nu al woensdag en ik heb nog steeds geen reactie op die vraag gekregen ... Zo stillekes aan begint de A2F zenuwtrek aan mijn oog terug te komen, A2F reageerde in het begin ook direct op een vraag voor meer info over een abbo om daarna in een doodse stilte te vallen ... creepy ...
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
BMaster schreef:Akira schreef:ik ga toch ook een paar maanden wachten
Als iedereen zo redeneert, dan is binnen 10 jaar nog niemand aangesloten
En dan maar zeuren dat men in Nederland veel verder staat
ze staan in nederland nog steeds veel verder.
tis heel goe nieuws da een isp eindelijk FUP aandurft (hopelijk ook aankan), maar ik denk niet dat er nog veel isp's gaan volgen. tegenover in nederland heb je aanbod genoeg inzake FUP isps, dus zitten de grootverbruikers een beetje verspreid, en het is algemeen bekend dat een isp zijn winst maakt op de mensen die nog geeneens 10 gb per maand versluizen. Dus hopelijk staan ze bij realdsl heel sterk in hun schoenen, want anders is dit gewoon a2fit²
tis heel goe nieuws da een isp eindelijk FUP aandurft (hopelijk ook aankan), maar ik denk niet dat er nog veel isp's gaan volgen. tegenover in nederland heb je aanbod genoeg inzake FUP isps, dus zitten de grootverbruikers een beetje verspreid, en het is algemeen bekend dat een isp zijn winst maakt op de mensen die nog geeneens 10 gb per maand versluizen. Dus hopelijk staan ze bij realdsl heel sterk in hun schoenen, want anders is dit gewoon a2fit²
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 41 keer
- Bedankt: 40 keer
Genghis schreef:ze staan in nederland nog steeds veel verder.
Het zou inderdaad ideaal zijn als alle providers tesamen vanaf een bepaald moment FUP zouden gaan gebruiken. Dan zou voor geen enkele provider de schok te groot zijn.
r2504 schreef:BMaster schreef:Akira schreef:ik ga toch ook een paar maanden wachten
Als iedereen zo redeneert, dan is binnen 10 jaar nog niemand aangesloten
En dan maar zeuren dat men in Nederland veel verder staat
ik heb daarover nooit gezeurd
ik was het altijd die afkwam met het spreekwoord: "het gras ziet groener aan de overkant"
het feit dat ik wacht is dat me pa nog steeds het internet betaald, en aangezien we niet de beste vrienden zijn en ie niet meer thuis woont, wil ik niet dat ik slecht internet heb. Ik kom nu toe met mijn 30GB limiet, ik heb een stabiele lijn. Dan wil je niet zo perse op een onbekende trein springen als de oude nog naar behoren marcheert.
Moest ik zelf werken en de aansluiting betalen zou ik het al wat meer aandurven om over te stappen. Maar dit is niet zo, zeker als je vader geen reet snapt over isp's en blijft denken dat telenet het beste is, terwijl ik adsl heb en er het meeste verstand van heb(in onze familie)
de pispaal <<
Terro schreef:Namelijk vorige week donderdag heb ik via het contactformulier op hun site de vraag gestuurd wat ze eigenlijk verstonden over traffiek met FUP (max hoeveelheid eer ze ingrijpen), binnen het kwartier kreeg ik daar antwoord op.
Mogen wij dat antwoord ook weten?
Krekkie schreef:Terro schreef:Namelijk vorige week donderdag heb ik via het contactformulier op hun site de vraag gestuurd wat ze eigenlijk verstonden over traffiek met FUP (max hoeveelheid eer ze ingrijpen), binnen het kwartier kreeg ik daar antwoord op.
Mogen wij dat antwoord ook weten?
Tuurlijk, ondertussen staat deze vraag en antwoord mee tussen hun FAQ, alleen spreken ze daar alleen nog van 100Gb en is de 200Gb weg gevallen (ik kom wel ruimschoots toe met 100Gb hoor).
Dit heb ik gekregen :
Meeste van je vragen worden reeds beantwoord op een onafhankelijk forum door reeds bestaande gebruikers :
http://www.userbase.be/forum/viewtopic.php?t=7049 Maar om op je vraag specifiek te beantwoorden: volgens onze User Policy mag je downloaden zoveel je wil zolang het onder 'normaal surfgedrag' valt... Maar ik vind dat een Geek die veel films kijkt toch minstens een 100a 200 gig mag downloaden... zolang het 'fair use' is, hebben wij er geen enkel probleem mee...
heb nu ook al 3 dagen geleden een mail gestuurd voor informatie, geen antwoord. en nee het antwoord staat niet in de faq. dan gisteren fax gestuurd met aanvraag en heb tot op heden nog altijd niks vernomen erover, zelfs niet of mijn aanvraag goed is aangekomen.
cava dat er veel aanvragen binnenkomen, goed voor jullie. maar de klant laten weten of zijn aanvraag goed is aangekomen is toch het minimum van service, imho.
cava dat er veel aanvragen binnenkomen, goed voor jullie. maar de klant laten weten of zijn aanvraag goed is aangekomen is toch het minimum van service, imho.
Terro schreef:Maar ik vind dat een Geek die veel films kijkt toch minstens een 100a 200 gig mag downloaden... zolang het 'fair use' is, hebben wij er geen enkel probleem mee...
Het feit dat een provider gebruikers 'Geeks' noemt toont alleszins toch al dat ze op de goeie golflengte zitten
Hey ... everybody makes mistakes! That's why they put erasers on pencils. [Lenny]
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
- Bedankt: 48 keer
je kan ook altijd op irc terecht
ircnet.realroot.be #realdsl
-
- Pro Member
- Contacteer:
Kurt Breezer schreef:Zijn er al klanten bij RealDSL, die eens kunnen vertellen hoe het is
Ben nog altijd in blijde verwachting ... Als het echt 14 dagen duurt, heb ik nog 1 week te gaan (bibber bibber bibber ontwenningsverschijnselen LOL)
-
- Pro Member
- Contacteer:
hhmm,
het begint zo'n beetje de ronde te gaan dat dit meer een grap is dan wat anders.
hoe zit het nu eigenlijk en is dit real?
het begint zo'n beetje de ronde te gaan dat dit meer een grap is dan wat anders.
hoe zit het nu eigenlijk en is dit real?
iMac OSx 10.5.4 (Bootcamp XP SP3)
Telenet FunkyShake (ComfornetXL).
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 41 keer
- Bedankt: 40 keer
|T-J| schreef:hhmm,
En kan je ook vertellen waar je dit hoort? Dat zou ik wel eens willen lezen dan...
ditCh schreef:je kan ook altijd op irc terecht
Channel is leeg?
Sandman schreef:ditCh schreef:je kan ook altijd op irc terecht
Channel is leeg?
Ah ja, want er is nog niemand aangesloten
Krekkie schreef:Sandman schreef:ditCh schreef:je kan ook altijd op irc terecht
Channel is leeg?
Ah ja, want er is nog niemand aangesloten
exactly.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
- Bedankt: 48 keer
Sandman schreef:Channel is leeg?
10:08:53 [Users #realdsl]
10:08:53 [ AlFaDuDe[A]] [ Breezer] [ Genghis_] [ SiD3WiNDR] [ zertox] 10:08:53 [ antik__ ] [ ditCh ] [ PartyM ] [ Underdog ]
- Kwabber
- Pro Member
- Bedankt: 3 keer
(16:58:54) * Connecting to ircnet.realroot.be (6667)
(16:58:54) —› welcome to the realroot ircnet server please wait while connecting.
(17:00:00) —› welcome to the internet relay network {kwbbr}
Is dat via Tokyo naar Amerika terug via Afrika naar ergens elders ofwa
blabla
Ook ik zit dit topic al een tijdje te volgen, uitkijken naar reacties van mensen die online zitten via RealDSL. Maar blijkbaar blijft iedereen maar wachten op een aansluiting.
Ik ben echt nieuwsgierig aan het worden zenne. Maar veel geblaat en weinig wol schept nie veel vertrouwen.
Ik ben echt nieuwsgierig aan het worden zenne. Maar veel geblaat en weinig wol schept nie veel vertrouwen.
-
- Pro Member
- Contacteer:
Kartouch schreef:Ook ik zit dit topic al een tijdje te volgen, uitkijken naar reacties van mensen die online zitten via RealDSL. Maar blijkbaar blijft iedereen maar wachten op een aansluiting.
ze blijven idd op zicht wachten, die aansluitingen.
ik had graag ook die eerste reacties willen zien.
Toen ik een week geleden die mensen van RealDSL belde, zei men mij letterlijk dat ze onder FUP toch wel een 200GB verstaan.
Nu lees ik hier dat ze nog maar spreken van 100GB.
Dat is toch wel een wereld verschil.
Dan kun je toch niet meer spreken van ONGELIMITEERD.
Ik ga geen (hoeveel was het ook al weer) 120 EURO ophoesten alleen al voor de aansluiting als ik dan uiteindelijk toch nog met een (weliswaar bredere) limiet opgescheept zit.
Dan wacht ik wel rustig af want het is gewoon een kwestie van tijd voor er abonnementen naar Nederlands model in Belgie beschikbaar worden.
Nu lees ik hier dat ze nog maar spreken van 100GB.
Dat is toch wel een wereld verschil.
Dan kun je toch niet meer spreken van ONGELIMITEERD.
Ik ga geen (hoeveel was het ook al weer) 120 EURO ophoesten alleen al voor de aansluiting als ik dan uiteindelijk toch nog met een (weliswaar bredere) limiet opgescheept zit.
Dan wacht ik wel rustig af want het is gewoon een kwestie van tijd voor er abonnementen naar Nederlands model in Belgie beschikbaar worden.
- alfadude
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
- Bedankt: 7 keer
Alleen als er niemand geïntresseerd is in producten met een FUP of een ruime limiet zullen de andere providers zoiets niet aanbieden.
Vraag en aanbod hé.
Als er een aanbod is maar geen vraag komt er ook geen concurrentie.
Vraag en aanbod hé.
Als er een aanbod is maar geen vraag komt er ook geen concurrentie.
Anonymous schreef:Dan kun je toch niet meer spreken van ONGELIMITEERD.
heeft iemand van realdsl ooit beweerd dat ze ongelimiteerd aanbieden? idd, kdenk het ook ni. ge moet een het 1 ni met het ander vergelijken hé, want ongelimiteerd is gewoon gedoemd te mislukken hier in belgië. zelf in nederland is er bij mijn weet maar bij 1 provider ongelimiteerd, de rest werkt met FUP.
- alfadude
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
- Bedankt: 7 keer
Ongelimiteerd is wel mogelijk in belgië.
Maar alleen op 1 voorwaarde.
De zware jongens (like me ) moeten gespreid zijn over de verschillende providers.
Diegene die nu een interessant aanbod hebben, krijgen een hoge concentratie van zware jongens waardoor ze van goede huize moeten komen om dat verkeer te verwerken.
Ik hoop dat realdsl er zo eentje is.
De zware jongens (like me ) moeten gespreid zijn over de verschillende providers.
Diegene die nu een interessant aanbod hebben, krijgen een hoge concentratie van zware jongens waardoor ze van goede huize moeten komen om dat verkeer te verwerken.
-
- Member
- Contacteer:
alfadude schreef:Ongelimiteerd is wel mogelijk in belgië.
Hier een vb:
Baryon 2000
- Max. Download : 2048 Kbps
- Max. Upload : 512 Kbps
- Fixed IP address
- Unlimited traffic
- 25 mailboxes (2 alias), size: 65MB
- Antivirus and antispam scan on mail included
- 100 MB webspace
# Subscription
€192,39/month
# Setup
€119,79/piece
bij edpnet
-
- Pro Member
- Contacteer:
Al iemand eens gaan kijken op www.realroot.be ?
mooie plaatjes, maar komt wel niet echt professioneel over....
binnen 2 maand schakel ik over, wsch naar Versatel.
Unlimited voor 35 Euro/maand, alleen spijtig van die 1 Mbps download...
mooie plaatjes, maar komt wel niet echt professioneel over....
binnen 2 maand schakel ik over, wsch naar Versatel.
Unlimited voor 35 Euro/maand, alleen spijtig van die 1 Mbps download...
kikker46 schreef:Het is paasvakantie . Ik verwacht vanaf maandag terug realdsl volk.
Mvg,
Kikker
dat is net de moment dat ze er wel moeten zijn want dan wil iedereen optimaal van zijn verbinding genieten
inter
ik volg dit verhaal met argusogen
inter
Nobody is perfect but I'm f*** close [Clawfinger]
ik ga deze post zeker opvolgen aangezien ik het nogal heel moeilijk heb om met mijn 10 gieg bij skynet rond te komen, ik zit soms met downloadpieken van 25 gieg op 1 nacht en dat is dan op 1 nacht er allemaal door.
Ik hoop dat er veel mensen hun ervaringen hier posten, zodanig dat ik en mss wel nog mensen hierdoor een beslissing kunnen nemen.
Grtzz
fRd-
Ik hoop dat er veel mensen hun ervaringen hier posten, zodanig dat ik en mss wel nog mensen hierdoor een beslissing kunnen nemen.
Grtzz
fRd-