Belgacom begint met VDSL

Nieuws omtrent telecom
qless
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1584
Lid geworden op: 13 dec 2002, 11:44
Locatie: Lokeren
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 127 keer
Contacteer:

Nob schreef:Eigenlijk is de limiet wel verhoogd he.

9 Mbit @ 36 uur full speed (72 uur eigenlijk, want je kan 2X inloggen) geeft veel meer dan 36 uur @ 3.3 Mbit :)

greetz,

Nob

ps. weer te belachelijk voor woorden. Ik schakel zeker niet over.


Nou ik hoop dat die belachelijke pppoe en 36 uurs limiet ook verdwijnt...
Gast

qless schreef:
Nob schreef:Eigenlijk is de limiet wel verhoogd he.

9 Mbit @ 36 uur full speed (72 uur eigenlijk, want je kan 2X inloggen) geeft veel meer dan 36 uur @ 3.3 Mbit :)

greetz,

Nob

ps. weer te belachelijk voor woorden. Ik schakel zeker niet over.


Nou ik hoop dat die belachelijke pppoe en 36 uurs limiet ook verdwijnt...


na vier uur zit je al over je limiet ;)
en die 36 uurs disconnect is er enkel door belgacom, heeft niks te maken met dsl ...
Gebruikersavatar
Cyberboy
Starter
Starter
Berichten: 2
Lid geworden op: 30 okt 2004, 09:51

Hallo,

Gaat dit door alle providers aangeboden worden zoals Scarlet,...
Of enkel Skynet ?

Alvast bedankt voor de respons.

Groetjes

Cyberboy
Gebruikersavatar
SchizoSirhc
Member
Member
Berichten: 61
Lid geworden op: 13 mar 2004, 09:40

9mbit down is wel mooi, maar 400kb/s up valt me een beetje tegen. Ik zat meer te denken aan 768/1024 kb/s up :P
Gebruikersavatar
brooklyn
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1252
Lid geworden op: 15 jun 2004, 20:25
Locatie: West-Vlaanderen aan de kust

Belgie heeft een 3de speler nodig en een deftige. telenet en belgacom hebben teveel onderlinge afspraken dat voel je zo aan.

Het is ongeveer hetzelfde zoals op de energiemarkt er zijn nu een 5 tal nieuwe leveranciers en de prijs blijft hetzelfde.


Met VDSL duwt belgacom, telenet 2 jaar in de vergeethoek.
Ge kunt gewoon 10 mbit up en 10 mbit down aanbieden zonder limit, binnen het jaar loopt er 100.000 man weg van telenet, waardoor ze met de tijd nog een scherpere prijs kunnen aaanbieden.
Ze moeten maar die poorten sluiten van kazaa en co tis toch al rommel
wem
Premium Member
Premium Member
Berichten: 666
Lid geworden op: 24 mei 2004, 14:48

het belangrijkste punt da ik al heb gezien van VDSL zoals ze hier wordt aangeboden:

Telenet kan geen reclame meer maken dat ze de snelste zijn, dus ofwel moeten ze boven de 9 MBit gaan aanbieden, ofwel een nieuwe manier vinde om klanten te lokken ...
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Cyberboy schreef:Gaat dit door alle providers aangeboden worden zoals Scarlet,...
Of enkel Skynet ?

Enkel Belgacom Skynet.
qless schreef:Nou ik hoop dat die belachelijke pppoe en 36 uurs limiet ook verdwijnt...

Wat is er belachelijk aan PPPoE ?
En de 36-uurs limiet is er volgens de belgacom-site wél:
belgacom schreef:24/24 uur verbonden
Via Belgacom VDSL blijft u permanent verbonden met het internet (Na 36 uur ononderbroken verbinding wordt de verbinding automatisch verbroken).

Ik vind die regel op de pagina van belgacom zichzelf wel sterk tegenspreken: permanent verbonden <-> automatisch verbreken na 36 uur.
qless
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1584
Lid geworden op: 13 dec 2002, 11:44
Locatie: Lokeren
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 127 keer
Contacteer:

meon schreef:
Cyberboy schreef:Gaat dit door alle providers aangeboden worden zoals Scarlet,...
Of enkel Skynet ?

Enkel Belgacom Skynet.
qless schreef:Nou ik hoop dat die belachelijke pppoe en 36 uurs limiet ook verdwijnt...

Wat is er belachelijk aan PPPoE ?
En de 36-uurs limiet is er volgens de belgacom-site wél:
belgacom schreef:24/24 uur verbonden
Via Belgacom VDSL blijft u permanent verbonden met het internet (Na 36 uur ononderbroken verbinding wordt de verbinding automatisch verbroken).

Ik vind die regel op de pagina van belgacom zichzelf wel sterk tegenspreken: permanent verbonden <-> automatisch verbreken na 36 uur.


Op zich is PPPoE niet belachelijk, wel de bij Belgacom eraan gekoppelde disconnect om de 36 uur...das niet meer van deze tijd met "always on"
Gebruikersavatar
Kwabber
Pro Member
Pro Member
Berichten: 419
Lid geworden op: 13 dec 2003, 13:34
Locatie: Izegem
Bedankt: 3 keer

meon schreef:Ik vind die regel op de pagina van belgacom zichzelf wel sterk tegenspreken: permanent verbonden <-> automatisch verbreken na 36 uur.


Denk dat Skynet de enige provider in gans de wereld is die die belachelijk kinderachtige regel toepast.

Maar moest die 36udisconnect er niet zijn (bv om de 12u trafiek updaten bij lopende verbinding) dan zou de 36u-truuk ook niet toegepast kunnen worden :wink:
blabla
Danvos

Een duizendtal gezinnen zouden nu reeds beschikken over deVDSL apparatuur en voor Belgacom de digitale TV testen .
Zijn er lezers van dit forum die tot deze categorie behoren en zouden ze hun bevindingen met ons willen delen ?
Plaats reactie

Terug naar “Telecom nieuws”