T-Mobile in Duitsland wel bijvoorbeeld.

Hoezo onbegrijpelijk!? Streaming video komt toch binnen via internetverbinding...Vaganzza schreef:Het verbruik van de TV wordt dus wel degelijk meegeteld in je 750GB piek... Dat vind ik onbegrijpelijk...
Ja het is onbegrijpelijk: stel je bent klant bij telenet en je hebt internet + digitale tv, dan heb je 750gb internet volume om eender wat te downloaden of streamen + je digitale tv.wied schreef:Hoezo onbegrijpelijk!? Streaming video komt toch binnen via internetverbinding...Vaganzza schreef:Het verbruik van de TV wordt dus wel degelijk meegeteld in je 750GB piek... Dat vind ik onbegrijpelijk...
Ik volg je, zelf hebben we vorige maand bijvoorbeeld slechts 57Gb staan terwijl we bijna continu met 4 thuis waren. Ik begrijp dus niet echt dat mensen tegen die 750Gb limiet lopen.raf1 schreef:Die limiet van 750 GB dient om het netwerk van Telenet te beschermen tegen overbelasting, compleet logisch dat alle internetverkeer dan meetelt want alle internetverkeer belast het Telenet-netwerk.
Als je daarmee niet akkoord bent: op het netwerk van Proximus is wel nog voldoende internetcapaciteit beschikbaar.
Ik vind dit ook onbegrijpelijk voor een vaste verbinding, maar dit gaat over mobiel. En met de huidige unicast methode is dit niet doenbaarVaganzza schreef:Het verbruik van de TV wordt dus wel degelijk meegeteld in je 750GB piek... Dat vind ik onbegrijpelijk...
Enig idee hoe unicast en multcast werken ?Vaganzza schreef:Ik geloof niet dat de "klassieke digitale" TV minder belastend is dan het systeem van Yugo om TV of Play te kijken. Dus nee, ik blijf erbij dat dit niet logisch is.
In andere landen gaat dit over het vast netwerk, kwa mobile is het al een heel pak minder (en echt onbeperkt kunnen die ook niet aanbieden) en onbeperkt mobiel + onbeperkt TV via unicast doet denk ik geen enkele provider.yvesfouquet4 schreef:Als telenet zijn netwerk zou overbelast raken zonder een limiet, waarom kan het dan wel in andere landen?
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Welk probleem? Je zoekt problemen die er niet zijn.Vaganzza schreef:Het grote probleem in België is de TV content.
Heel vlot zelfs... Op aanraden van collega COD Warzone gedownload. 128 gig... 2 dagen later update, 24 gig... Week later, update, 12 gig.cadsite schreef:Ik volg je, zelf hebben we vorige maand bijvoorbeeld slechts 57Gb staan terwijl we bijna continu met 4 thuis waren. Ik begrijp dus niet echt dat mensen tegen die 750Gb limiet lopen.
Via de klantendienst of een Telenet-winkelpunt.Vaganzza schreef:Waar kan je de digicorder nog kopen? Ik zie daar niets meer over staan op de website van TN.
Yugo is toch ook vast? Verwar je niet met Tadaam?cyberbug schreef:Ik vind dit ook onbegrijpelijk voor een vaste verbinding, maar dit gaat over mobiel. En met de huidige unicast methode is dit niet doenbaarVaganzza schreef:Het verbruik van de TV wordt dus wel degelijk meegeteld in je 750GB piek... Dat vind ik onbegrijpelijk...
Wat maakt dat je voor Yugo gaat en niet voor een wigo (of wigo s) bijvoorbeeld?Vaganzza schreef:Ik ga toch voor Yugo gaan deze zomer.
Ik begrijp je vraag, maar het is kiezen tussen wat het beste bij ons past.cadsite schreef:Wat maakt dat je voor Yugo gaat en niet voor een wigo (of wigo s) bijvoorbeeld?Vaganzza schreef:Ik ga toch voor Yugo gaan deze zomer.
Geen oordeel, een oprechte vraag.
Ik volg je helemaal, pluim. Ja, het is duur, ja het is niet meer simpel om de juiste keuze te maken, ja Apple TV en Android TV zouden standaard moeten zijn, ...pluim schreef:Ik kan niet de enige zijn die dit verschrikkelijk duur vindt...
Voor de doornsee persoon is het eerlijk gezegd ook niet meer zo simpel om de formule te kiezen die bij jou aansluit.
Support voor Apple TV e.d. zou niet in een apart tariefplan, maar standaard bij hun TV-pakket moeten zitten. Dan is er al geen nood meer voor 'Yugo'.
De verschillen tussen formules en mogelijkheden maakt het vergelijken moeilijk en kan klanten alleen maar afschrikken.
Wat eerder grappig is, is dat je bij Wigo Home S gewoon een limiet krijgt voor €71+.yvesfouquet4 schreef:Het grappige aan Yugo dan nog is dat de downloadsnelheid gehalveerd is van 300mbps naar 150, terwijl dit een meer internet gebruiksintensief pakket is. Slaat andermaal nergens op [emoji23]