Orange Belgium wil breedband apart verkopen

Nieuws omtrent telecom
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6939
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
Bedankt: 364 keer

ik ga het eerst moeten zien :-D
Want ben al wat aan het rekenen bij telenet 41.50€
orange kennende als ge geen duur gsmabo neemt is het 10€ bij want die 39€ waarvan ze nu praten is met een duurder abo.

dus 41.50 - 10€ = 31.5€ en dan nog een gsmabo van minstens 8€ gaan ze al moeten kunnen verkopen aan 23.5€ om aan dezelfde prijs te komen van telenet. Als ge zegt het gaat veel goedkoper zijn ja dan denk ik al aan 15€

Natuurlijk als je een gsmabo nodig hebt of je wilt veranderen of bent al bij orange ja dan zal het wel goedkoper zijn , maar mensen die al een abo hebben van hun werkgever gaan misschien nieveel aan dat gsmabo hebben zoals nu het geval is met hun internet en tv.
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
fluppie
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3288
Lid geworden op: 18 feb 2008, 17:55
Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
Bedankt: 60 keer

Dat verplicht gsm abo is er omdat Orange nogal veel huur moet betalen voor die Telenet kabel,zonder dat verplicht gsm abo kan Orange op dit ogenblik nog echt niet uit de kosten geraken.
Het is gewoon wachten op ….het BIPT die de huurgelden sterk kan verlagen,en dan gaan we zien wat het gaat worden.
Gebruikersavatar
WalterB1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1890
Lid geworden op: 22 jan 2010, 18:59
Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
Bedankt: 133 keer

wied schreef:Dacht ooit ergens te hebben gelezen dat hun flybox capaciteit tot 60.000 aansluitingen beperkt werd!?
Bij de lancering, toen het nog Mobistar was, was het denk ik dat het zogezegd beperkt was tot 10 000 inschrijvingen. Het gaf de indruk dat dit een zeer tijdelijk beschikbaar ging zijn.

Dat heeft er nog lang opgestaan, ook toen het Orange was. Wel met een hoger quotum. Was waarschijnlijk marketing.
wied
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5891
Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
Locatie: 'tstad
Uitgedeelde bedankjes: 334 keer
Bedankt: 253 keer

Juist, vergelijkbaar een beetje met ¨generation connect¨ van Proximus indertijd...
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Red, Netflix/Disney+, IPTV, Astra1&2 FTA
marzman
Pro Member
Pro Member
Berichten: 374
Lid geworden op: 15 dec 2015, 14:52
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 15 keer

Splitter schreef:
demenne schreef: Ik ben alleszins tevreden met de aankondiging. Het zal alleszins beter zijn dan de huidige 49€ voor internet + TV.
Ik verwacht iets rond de 35€.
35 voor internet is op zich niet slecht, maar meneer de CEO spreekt van dat we nu "veel teveel betalen" voor ons internet.
(bv) scarlet is 35 euro voor internet. als ze dezelfde prijsname doen dan is dat toegeven dat ze ofwel de markt niet kennen (of selectief bekijken), ofwel dat ze zelf ook graag teveel aanrekenen.
trouwens als nu int+tv 49 is en int alleen 35 is dat maar een verschil van 14 euro, ook niet zo spetterend veel.

alweer: het is mij niet zozeer dat ik bv 35 euro voor internet als slecht beschouw, maar het filmpje - de reclane - is gewoon "marketing zever",
en het gaat misschien wel minder zijn maar het zal niet zo spectaculair zijn als ze je willen doen denken met dat filmpje.
Ik denk dat je daar toch aan moet denken. Misschien zelfs 40 euro voor 100/10. Telenet heeft recent de prijs daar naar aangepast en het zou me niks verbazen als ze daar al iets meer weten. Maar als het zonder datalimiet (of ruim meer dan 200 GB) is, dan lijkt het me nog steeds interessant.
demenne
Plus Member
Plus Member
Berichten: 104
Lid geworden op: 21 jan 2011, 19:54
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 9 keer

Heeft er nog iemand nieuws hierover gehoord?
Plaats reactie

Terug naar “Telecom nieuws”