Die voorbeelden zijn imho juist *niet* OTT. Want OTT zou betekenen dat je die diensten ook kunt krijgen zelfs al zit je bij een andere ISP.jnsvr schreef:Zij blijven hun OTT behouden die Mobistar niet zal hebben (Yelo, Triiing, Play etc).
Porter licht de prijsverhoging van begin volgend jaar toe
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 1374 keer
- Bedankt: 508 keer
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
- Bedankt: 300 keer
Tja, de kruik gaat zo lang te water tot die barst.Hier alvast een jarenlange 3p klant die het afgebold is naar Internet-only. We worden langs alle kanten gepluimd en Telenet doet hier naarstig aan mee. Dus worden ze net zoals de andere "pluimers" afgestraft waar het hen pijn doet. Hun portemonnee en indien mogelijk ook als toekomstige ex-klant. Hopelijk zal er een tijd komen dat de aandeelhouders en "pluimers" nog eens anders gaan piepen en met hun staart tussen de benen gaan komen smeken om terug klant te worden. Maar ze zullen verdomd hard moeten smeken zulle. Maar nu heerst nog de arrogantie en de hoogmoed van "alles kan en alles mag".Fallschirmjaeger schreef:Aandeelhouders zien op het einde van het jaar liever 1 miljoen triple play klanten ipv 1 miljoen internet only klanten. En dit is de ideale manier om klanten naar 3p te zetten. Meer logica moet ge er niet achter zoeken.
Bovendien is de kans groter dat die 3p klanten op langere termijn meer geld opdoen (eens bellen overdag met de vaste lijn, ken je beller, een film huren, play/play more, enz.) en langer trouw blijven dan 1p klanten.
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
- Bedankt: 1972 keer
Tja, zo'n uitspraken heb ik ook gehoord over Proximus toen Telenet als nieuwe speler op de markt kwam.Muziekbos schreef:Hopelijk zal er een tijd komen dat de aandeelhouders en "pluimers" nog eens anders gaan piepen en met hun staart tussen de benen gaan komen smeken om terug klant te worden. Maar ze zullen verdomd hard moeten smeken zulle. Maar nu heerst nog de arrogantie en de hoogmoed van "alles kan en alles mag".
Niemand zou ooit nog Proximus nemen... en ondertussen hebben ze terug het meeste internet klanten in Belgie.
- krisken
- userbase crew
- Twitter: kriskenbe
- Uitgedeelde bedankjes: 1857 keer
- Bedankt: 1035 keer
Zulke uitspraken zijn ook normaal. Toen Telenet hier kwam kreeg je 10GB en kon je surfen zoveel je wilt. Vele mensen hebben toen niet zitten twijfelen : het was of dat, of betalen per minuut dat je online was (toen Telenet kwam, was ADSL nog niet uitgerold, daar is men een 5-tal maand later mee begonnen met die nationale uitrol).
Zo onder andere de ouders van mijn vriendin destijds : 10.000 frankjes (250 euro) en de lijn kon open blijven liggen en ze konden surfen en bellen tegelijk. Dat was een luxe! Ondertussen zijn we 18 jaar later. En op deze periode is er heel wat veranderd. Gaande van WiFi, meer mobiele apparaten, digitale tv, tot allerhande directe internetdiensten die nu eenmaal GB's slurpen.
Is een mooi voorbeeld van "zeg nooit nooit" maar met uitzondering van een aantal mensen die stevige argumenten hebben blijf ik erbij dat mensen met een triple play bij Telenet nu evengoed kunnen gaan naar Scarlet Trio of een Proximus en zo toch enige euro's sparen per maand.
En met stevige argumenten bedoel ik echt argumenten die op alle vlakken slaan. Van geen VDSL2 mogelijk tot geen PX kabel in de straat. Van te trage downloadsnelheden (bij 20Mbit of lager begrijp ik dit héél goed) tot posten welke Telenet heeft en Proximus/Scarlet niet. Het gros van de mensen heeft nu nog steeds Telenet 3P voor elke dag te surfen en mailtjes te lezen, en s avonds naar VTM en de VRT te kijken. Die telefoonlijn gebruiken ze dikwijls zelfs niet.
Zo onder andere de ouders van mijn vriendin destijds : 10.000 frankjes (250 euro) en de lijn kon open blijven liggen en ze konden surfen en bellen tegelijk. Dat was een luxe! Ondertussen zijn we 18 jaar later. En op deze periode is er heel wat veranderd. Gaande van WiFi, meer mobiele apparaten, digitale tv, tot allerhande directe internetdiensten die nu eenmaal GB's slurpen.
Is een mooi voorbeeld van "zeg nooit nooit" maar met uitzondering van een aantal mensen die stevige argumenten hebben blijf ik erbij dat mensen met een triple play bij Telenet nu evengoed kunnen gaan naar Scarlet Trio of een Proximus en zo toch enige euro's sparen per maand.
En met stevige argumenten bedoel ik echt argumenten die op alle vlakken slaan. Van geen VDSL2 mogelijk tot geen PX kabel in de straat. Van te trage downloadsnelheden (bij 20Mbit of lager begrijp ik dit héél goed) tot posten welke Telenet heeft en Proximus/Scarlet niet. Het gros van de mensen heeft nu nog steeds Telenet 3P voor elke dag te surfen en mailtjes te lezen, en s avonds naar VTM en de VRT te kijken. Die telefoonlijn gebruiken ze dikwijls zelfs niet.
Internet = Orange 150/15Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme SE + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
-
- userbase crew
- Uitgedeelde bedankjes: 241 keer
- Bedankt: 757 keer
- Recent bedankt: 2 keer
Tijden veranderen. Toen mobistar als nieuwkomer op de gsm markt kwam waren ze innovatief, nu daarentegen...
Dit is nu exact waarom concurrentie goed is.
Telenet heeft bv heel lang verplicht met een webproxy gewerkt, en het was zelfs nog altijd 12GB toen ik verplicht werd over te stappen van UPC (gelukkig behielden ze de contractvoorwaarden die we bij UPC al hadden van in 2002, nl 40GB).
Dit is nu exact waarom concurrentie goed is.
Telenet heeft bv heel lang verplicht met een webproxy gewerkt, en het was zelfs nog altijd 12GB toen ik verplicht werd over te stappen van UPC (gelukkig behielden ze de contractvoorwaarden die we bij UPC al hadden van in 2002, nl 40GB).
- krisken
- userbase crew
True, Proximus bestond al een tijdje maar het is Mobistar die de prepaid kaart naar BE heeft gebracht (tempokaart)
Telefonie = EDPnet + OVH
-
- Deel van't meubilair
Tja, iedereen kan met een Skoda rijden, een goedkope smartphone gebruiken, een 40 inch TV plaatsen, .... maar toch doen we dat niet en geven we veel geld uit aan luxe wagens, dure iPhones, mega OLED TV's, ...krisken schreef:Is een mooi voorbeeld van "zeg nooit nooit" maar met uitzondering van een aantal mensen die stevige argumenten hebben blijf ik erbij dat mensen met een triple play bij Telenet nu evengoed kunnen gaan naar Scarlet Trio of een Proximus en zo toch enige euro's sparen per maand.
- krisken
- userbase crew
Er kunnen tientallen redenen zijn die dat (kunnen) staven. Ikzelf heb onlangs ook een smartphone gekocht van 400 euro. Ook niet echt goedkoop als je weet dat er smartphones zijn die 1/4de van de prijs kosten. Echter zijn er bepaalde zaken waar ik belang een hecht welke de goedkopere toestellen meestal niet hebben. Ik denk hierbij aan 4G, NFC, voldoende RAM geheugen, een voldoende krachtige processor, ...
PS : er staat hier ook een 42 inch TV die mij waarschijnlijk minder heeft gekost dan een 32 inch toestel. Naar inboedelveilingen gaan loont soms
Zeker als het een toestel is dat gewoon op stock stond en je het kan meenemen met doos en al. Nieuwe TV voor 150 euro ipv 450 euro.
Conclusie : niet alles is wat het lijkt
PS : er staat hier ook een 42 inch TV die mij waarschijnlijk minder heeft gekost dan een 32 inch toestel. Naar inboedelveilingen gaan loont soms

Conclusie : niet alles is wat het lijkt

Telefonie = EDPnet + OVH
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 351 keer
- Bedankt: 222 keer
Klopt... Vaak kan je wel ergens koopjes op de kop tikken, zeker op 2dehandssites als je die regelmatig in het oog houdt.
Neemt niet weg dat Telenet een maandelijkse kost is. Maandelijks een 60 tot 100 euro neertellen lijkt niet veel, maar op jaarbasis is die dure iPhone en die dure tv bvb wel al betaald met wat Telenet kost. Elke euro die je kan besparen moet je x12 doen natuurlijk.
In het geval van de stijging met een Whop van 1,99 euro komen we al op 23,88 euro per jaar. Met de verhoging van vorig jaar er bij geteld... Doe dat maal het aantal jaar dat je klant bent. Kassa kassa.
Neemt niet weg dat Telenet een maandelijkse kost is. Maandelijks een 60 tot 100 euro neertellen lijkt niet veel, maar op jaarbasis is die dure iPhone en die dure tv bvb wel al betaald met wat Telenet kost. Elke euro die je kan besparen moet je x12 doen natuurlijk.
In het geval van de stijging met een Whop van 1,99 euro komen we al op 23,88 euro per jaar. Met de verhoging van vorig jaar er bij geteld... Doe dat maal het aantal jaar dat je klant bent. Kassa kassa.
-
- Deel van't meubilair
De cola en snoepautomaat op het werk is 10 cent duurder geworden... aan 200 werkdagen kost me dat ook 40 euro meer dan verleden jaar.Slafes schreef:Elke euro die je kan besparen moet je x12 doen natuurlijk. In het geval van de stijging met een Whop van 1,99 euro komen we al op 23,88 euro per jaar.
Niemand is blij met een stijging maar soms moet je dingen toch eens in perspectief plaatsen (wat niet wegneemt dat telecom eigenlijk goedkoper zou moeten worden ipv duurder).
-
- Elite Poster
Je kan anders perfect uw cola en snoep van thuis uit meenemen voor een veel goedkopere prijs... Ook in het verleden was dit al veel goedkoper. Of je kan water van de kraan drinken op het werk = gratis.
-
- Deel van't meubilair
Ik weet dat het goedkoper kan... ik wou gewoon aangeven dat we moord en brand schreeuwen als onze Telecom factuur omhoog gaat... maar gewoon wat drinken en snoep (en ook thuis is dat duurder geworden hoor) stijgen al meer.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
- Bedankt: 118 keer
- Recent bedankt: 11 keer
Spijtig dat ge uw internet van het werk niet mee naar huis kan nemenSlafes schreef:Je kan anders perfect uw cola en snoep van thuis uit meenemen voor een veel goedkopere prijs... Ook in het verleden was dit al veel goedkoper. Of je kan water van de kraan drinken op het werk = gratis.

Eigenlijk zou je je internet connectie met de buren kunnen delen net zoals veel mensen dat nu al met netflix doen. Zou een heel besparing zijn...
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 270 keer
- Bedankt: 178 keer
Ik deel nu al internet met mijn buur als back-up. Ik heb Proximus Start unlimited en hij Telenet van zijn werk.
Mijn buur werkt thuis en heeft continu een VPN verbinding nodig naar zijn main office. Als zijn Telenet niet werkt gebruikt hij mijn Guest WiFi om zijn VPN verbinding te maken.
Omgekeerd heb ik nog nooit problemen gehad maar ik kan wel zijn netwek gebruiken indien nodig.
Een goede buur is goud waard!
Mijn buur werkt thuis en heeft continu een VPN verbinding nodig naar zijn main office. Als zijn Telenet niet werkt gebruikt hij mijn Guest WiFi om zijn VPN verbinding te maken.
Omgekeerd heb ik nog nooit problemen gehad maar ik kan wel zijn netwek gebruiken indien nodig.
Een goede buur is goud waard!
-
- userbase crew
- Uitgedeelde bedankjes: 241 keer
- Bedankt: 757 keer
- Recent bedankt: 2 keer
Dat kan je niet weten. Ooit ergens gewerkt waar de cola automaat blikjes aan 10 cent verdeelde.Slafes schreef:Je kan anders perfect uw cola en snoep van thuis uit meenemen voor een veel goedkopere prijs... Ook in het verleden was dit al veel goedkoper. Of je kan water van de kraan drinken op het werk = gratis.
- Fallschirmjaeger
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 38 keer
- Bedankt: 131 keer
Hier net hetzelfde, nog voor de suikertaks werd goedgekeurd. Van 60 naar 70 cent voor een blik, een prijsstijging van maar liefst 16,66%.r2504 schreef:De cola en snoepautomaat op het werk is 10 cent duurder geworden... aan 200 werkdagen kost me dat ook 40 euro meer dan verleden jaar.
Niemand is blij met een stijging maar soms moet je dingen toch eens in perspectief plaatsen (wat niet wegneemt dat telecom eigenlijk goedkoper zou moeten worden ipv duurder).
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 147 keer
- Bedankt: 68 keer
Je moet alles in een vgl kunnen plaatsen,frisdrank(die inderdaad op de meeste plaatsen al duurder is geworden,voor de suikertaks) kan men gemakkelijk kopen over de grens,wat ik ook doe,en zeer veel Vlamingen met mij.Ik mag er niet aan denken dat het ook mogelijk zou zijn een triple Play van Nederland naar hier mee te brengen,dat zou nogal wat geven op mijn rekening,in positieve zin dan.
-
- Elite Poster
Misschien moet ik eens overwegen met de buren om een Whoppa te delen, dan gaan we er op vooruit want we hebben beiden nu een Whop en we betalen minder. 
Misschien nog wel een ideetje, want wie kan dat controleren?

Misschien nog wel een ideetje, want wie kan dat controleren?

-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 525 keer
- Bedankt: 248 keer
en dan iedereen op uw netwerk... succes 

de koe zegt boe
- krisken
- userbase crew
Hoezo? Gewoon goed firewallen? Ik zie t probleem nie in...
Telefonie = EDPnet + OVH
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 178 keer
- Bedankt: 220 keer
Gewoon elk een eigen router, als dat überhaupt al nodig zou zijn; niet heel de wereld bestaat uit hackers...bambipower schreef:en dan iedereen op uw netwerk... succes
Ik denk ook niet dat het illegaal is om een internetverbinding te delen. Het tv-signaal aftappen van uw buren (of omgekeerd) is echter wel illegaal (i.v.m. auteursrechten)! Indien men daar op uit komt kan uw kabelaansluiting volledig worden afgebroken en kan men u op een zwarte lijst plaatsen van mensen die nooit nog een kabelaansluiting mogen hebben.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 96 keer
- Bedankt: 174 keer
- Recent bedankt: 3 keer
Als je vrienden/familie op bezoek hebt dan geef je die soms ook soms toestemming om op je netwerk te zitten. De gefactureerde partij blijft wel verantwoordelijk voor wat de buur ermee doet.
Alleen hopen dat je buurman niet op zoek is naar een nieuwe snelkoker terwijl je een nieuwe rugzak opzoekt http://m.knack.be/nieuws/wereld/koppel- ... 01822.html
Alleen hopen dat je buurman niet op zoek is naar een nieuwe snelkoker terwijl je een nieuwe rugzak opzoekt http://m.knack.be/nieuws/wereld/koppel- ... 01822.html

-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
- Bedankt: 118 keer
- Recent bedankt: 11 keer
Het zal wel tegen de voorwaarden van Telenet zijn, maar dat maakt het inderdaad nog niet illegaal.nickz schreef:Gewoon elk een eigen router, als dat überhaupt al nodig zou zijn; niet heel de wereld bestaat uit hackers...bambipower schreef:en dan iedereen op uw netwerk... succes
Ik denk ook niet dat het illegaal is om een internetverbinding te delen. Het tv-signaal aftappen van uw buren (of omgekeerd) is echter wel illegaal (i.v.m. auteursrechten)! Indien men daar op uit komt kan uw kabelaansluiting volledig worden afgebroken en kan men u op een zwarte lijst plaatsen van mensen die nooit nog een kabelaansluiting mogen hebben.
Verder is het voor Telenet onmogelijk om op afstand te controleren of je je internet deelt met de buren.
Of ze moeten een technieker naar alle woningen sturen om te controleren

Oh wacht, daarmee misschien dat persoonlijk huisbezoek dat ze nu doen

Ik denk als ze de prijs zo verder omhoog blijven drijven dat mensen effectief actief hun verbinding met de buren zullen delen.
Het is namelijk niet normaal dat je meer dan 70 euro moet betalen voor enkel een internet abonnement om een beetje te surfen en netflix te kijken...
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 147 keer
- Bedankt: 68 keer
Porter heeft er ook fijntjes tussen gekregen dat de prijsverhoging een jaarlijkse traditie is geworden bij Telenet,en dat de prijsverhoging voor dit jaar alleen de index ging zijn.(wat zeker niet corr. was)
Men kan dan maar bang afwachten voor volgend jaar,dan mss een echte prijsverhoging?
Dat vind ik nog koffiedik kijken hoor,want men mag toch aannemen dat begin 2017 Mobistar erbij zal gekomen zijn...hoop ik.
Men kan dan maar bang afwachten voor volgend jaar,dan mss een echte prijsverhoging?
Dat vind ik nog koffiedik kijken hoor,want men mag toch aannemen dat begin 2017 Mobistar erbij zal gekomen zijn...hoop ik.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
- Bedankt: 33 keer
- Recent bedankt: 1 keer
De prijs steeg al elk jaar. Het is pas sinds vorig jaar dat telenet er commentaar op krijgt. Met de sociale media en clickbait nieuws is daar gewoon aandacht voor gekomen. Vooral omdat hun prijs kwaliteit niet in orde Is.
-
- Elite Poster
doordat telenet hun prijs heeft opgeslaan, moet mobistar nu ook meer betalen aan telenet. Er is daar al een discusie over geweest. Mobistar hun groothandelsprijs wordt berekend op de prijs van de telenet abbo's
de koe zegt boe
-
- Elite Poster
Ik heb een wachtbuisje liggen tot bij de buren. Ik kan dus fysiek verbinding maken met hun netwerk en mijn eigen router gebruiken bij mij thuis. 
Creatieve oplossing zou ik zou ik zo zeggen. Ga het eens voorstellen. Desnoods nemen we een business abo. Hij is toch zelfstandige.

Creatieve oplossing zou ik zou ik zo zeggen. Ga het eens voorstellen. Desnoods nemen we een business abo. Hij is toch zelfstandige.
- krisken
- userbase crew
Gewoon doen. Hier in de buurt (zowat de hele straat) heb ik kunnen overtuigen om toch eens naar alternatieven te kijken. De straat is onderverdeeld in een 8-tal "blokken" van 5 of 6 aaneengesloten huizen (2x HOB aan de uiteinden, en daartussen dan 3 of 4 huizen als rijhuis). Als je per woning een Telenet abonnement kan nemen voor televisie en één internetabonnement per "blok" (desnoods inderdaad één van die professionele oplossingen van Telenet) dan ga je een leuke oplossing tegemoet. Telefonie kan je ze zelf nog laten kiezen : ofwel VOIP ofwel Proximus/Telenet.
Alleen moet je wel een deftige router gebruiken (bvb Mikrotik) zodat één iemand niet het hele netwerk kan plat trekken en je geburen dan een trage internetconnectie hebben. En verder moet er ook genoeg vertrouwen zijn in je geburen : deze moeten immers jou elke maand mooi een bedragje storten zodat jij de Telenet of Belgacom factuur kan voldoen.
Dat is het voorstel welke ik heb gedaan, en waar ik gerust voor wil instaan qua aanleg van UTP kabel tot aan de plaats waar nu hun telenet/proximus modem staat.
Het is triest dat mensen dergelijke creatieve oplossingen moeten verzinnen, maar met de huidige economie en de steeds oplopende prijzen van allerhande producten dwingen bedrijven ons om dergelijke zaken toe te passen...
Alleen moet je wel een deftige router gebruiken (bvb Mikrotik) zodat één iemand niet het hele netwerk kan plat trekken en je geburen dan een trage internetconnectie hebben. En verder moet er ook genoeg vertrouwen zijn in je geburen : deze moeten immers jou elke maand mooi een bedragje storten zodat jij de Telenet of Belgacom factuur kan voldoen.
Dat is het voorstel welke ik heb gedaan, en waar ik gerust voor wil instaan qua aanleg van UTP kabel tot aan de plaats waar nu hun telenet/proximus modem staat.
Het is triest dat mensen dergelijke creatieve oplossingen moeten verzinnen, maar met de huidige economie en de steeds oplopende prijzen van allerhande producten dwingen bedrijven ons om dergelijke zaken toe te passen...
Telefonie = EDPnet + OVH
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 50 keer
- Bedankt: 18 keer
http://tweakers.net/nieuws/103337/mobis ... kabel.htmlbambipower schreef:doordat telenet hun prijs heeft opgeslaan, moet mobistar nu ook meer betalen aan telenet. Er is daar al een discusie over geweest. Mobistar hun groothandelsprijs wordt berekend op de prijs van de telenet abbo's
Uit dit artikel maak ik net op dat de prijs die Mobistar betaalt vast ligt.
-
- Elite Poster
mobistar betaald volgens de prijs die telenet hanteert op hun abbonementen.
Eerst was dat een marge van 20-30% afhankelijk abbo + daarbij nog eens 750000€ om reseller te mogen worden van telenet. ... er zijn daarna aanpassingen geweest, na klachten mobistar, die uiteindelijk goed zijn gekeurd. Daar heb ik nooit tarieven van gevonden.
http://www.vlaamseregulatormedia.be/sit ... _minus.pdf
http://www.vlaamseregulatormedia.be/sit ... inus_2.xls
http://www.vlaamseregulatormedia.be/sit ... nus_nl.pdf
Eerst was dat een marge van 20-30% afhankelijk abbo + daarbij nog eens 750000€ om reseller te mogen worden van telenet. ... er zijn daarna aanpassingen geweest, na klachten mobistar, die uiteindelijk goed zijn gekeurd. Daar heb ik nooit tarieven van gevonden.
http://www.vlaamseregulatormedia.be/sit ... _minus.pdf
http://www.vlaamseregulatormedia.be/sit ... inus_2.xls
http://www.vlaamseregulatormedia.be/sit ... nus_nl.pdf
de koe zegt boe
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 101 keer
- Bedankt: 123 keer
Helaas heeft men voor de kabel gekozen voor een minus op de kleinhandelsprijzen van Telenet in plaats van een plus op de werkelijke kostprijs.
http://www.bipt.be/nl/operatoren/teleco ... t-de-kabel
hier alles in detail (Excel)
http://www.bipt.be/nl/operatoren/teleco ... lstarieven Gevolg
- Telenet verhoogt kleinhandel prijs, dan verhoogt automatisch de kost voor concurrent
- TN biedt zijn klanten op een verborgen wijze kortingen aan bijv. gratis gsm, gratis dit gratis dat... allemaal zaken die dan verrekend zitten in de hogere kleinhandelsprijs.
http://www.bipt.be/nl/operatoren/teleco ... t-de-kabel
hier alles in detail (Excel)
http://www.bipt.be/nl/operatoren/teleco ... lstarieven Gevolg
- Telenet verhoogt kleinhandel prijs, dan verhoogt automatisch de kost voor concurrent
- TN biedt zijn klanten op een verborgen wijze kortingen aan bijv. gratis gsm, gratis dit gratis dat... allemaal zaken die dan verrekend zitten in de hogere kleinhandelsprijs.
-
- Elite Poster
dank u fhbrugge, dat waren de links die ik niet vond
de koe zegt boe
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 75 keer
- Bedankt: 253 keer
Ik ben overgestapt van Whoppa naar Whop. Ok, ik zit terug met die 150 GB limiet, maar de laatste maanden lukt dat wel ongeveer. Aan mij zullen ze door hun prijsverhoging dus 8 euro minder verdienen per maand. Hopelijk komt Mobistar nog dit jaar met een fatsoenlijk aanbod en dan zien we wel weer wat we doen 

Internet & TV: Hey internet (150/15) + Base TV via Apple TV
GSM: Hey Telecom L 50 GB
iPhone 11 64GB SG | Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) | Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) | iPad Pro M4 (2024) 256GB SG | Apple TV 4K 2022 (2x) | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
GSM: Hey Telecom L 50 GB
iPhone 11 64GB SG | Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) | Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) | iPad Pro M4 (2024) 256GB SG | Apple TV 4K 2022 (2x) | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
-
- Elite Poster
Bon, mijn buurman heeft nog basic dus geen optie om een abo te delen.. Volgende maand wordt mijn abo terug basic en tv ipv Whop... 10 euro verschil. Toch 120 euro per jaar en hopelijk komt mobistar met een soort basic aanbod voor een betere prijs.