Orange TV bevindingen

Hier kunt u alles kwijt over TV over de kabel
eniac
Member
Member
Berichten: 56
Lid geworden op: 25 jul 2006, 00:04
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Toch even de vraag stellen hier.

Ik ben ook aan het kijken om over te schakelen naar Orange TV. Dit tegen begin volgend jaar, aangezien we voorlopig nog onder contract liggen voor een mobiel abonnement + GSM en ik daarvoor de afkoopsom niet wil betalen. Ondertussen wel al aan het informeren.

Situatie nu: Basic Internet, DTV met 2 digicorders en een King-abonnement bij TN. €76.5/m
Situatie zoals die bij Orange zou zijn: Internet, DTV met 2 digicorders, Dolfijn 12, €70/m

Het enige mogelijke breekpunt dat ik zie ligt bij het DTV zenderaanbod: daar lijkt Studio100TV te ontbreken. Is dit ook effectief zo of een vergetelheid in de zenderlijst? Indien dit zo is: weet iemand of er plannen zijn om deze toch op te nemen in het aanbod?
kristofmertens
Pro Member
Pro Member
Berichten: 284
Lid geworden op: 07 aug 2013, 20:26
Locatie: Aarschot
Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
Bedankt: 34 keer

Studio 100 tv zit helaas niet in het pakket.
Telenet zou hiermee een exclusiviteitscontract hebben.

Recent is Nick jr nog toegevoegd, als dat een troost mag zijn.
TV: Telenet + CI+ module + Streamz
Internet: Telenet All internet 300
GSM: Orange Go Plus + Extra Surf Card, Orange Go Light
eniac
Member
Member
Berichten: 56
Lid geworden op: 25 jul 2006, 00:04
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Bedankt voor de snelle reactie. Voor de kleinste (bijna 2 jaar oud) nemen we toch regelmatig wat van de meer educatieve programma's op die ze naderhand kan bekijken, dan moet ik toch even zien of ik daar goede alternatieven voor kan vinden.

De liedjes stream ik wel rechtstreeks van YT naar de Chromecast, dat is geen probleem.
ThaDoc
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 33
Lid geworden op: 29 apr 2016, 10:41
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 1 keer

Mijn zoontje van 2 kijkt Netflix. Genoeg goede inhoud voor kids op Netflix.

Ik kan ook nog melden dat, sinds de nieuwe firmware, ik geen enkel probleem meer ondervonden heb.
Yarisken
Plus Member
Plus Member
Berichten: 202
Lid geworden op: 09 dec 2008, 16:28
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 5 keer

Met een mini pc via hdmi aan je TV kan je alle kanten uit.
Mijn kinderen kijken netflix, kindertube.nl en youtube zelf. Meer dan genoeg content + veel van studio 100 is daar ook te vinden.

Wanagogo zit bij proximus. Da's echt de netflix voor kinderen :-). Goeie zet wel van proximus.
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5424
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
Bedankt: 313 keer

Virgin Media teases V6 TiVo box with 4K Ultra HD
http://www.whathifi.com/news/virgin-med ... e=20160812

TiVo cable TV box

Wat lopen Telenet & Orange hier serieus achter :-(

Sky heeft ook al 4K box
http://www.whathifi.com/sky/q/review
Gebruikersavatar
frodo
Plus Member
Plus Member
Berichten: 160
Lid geworden op: 08 mar 2007, 14:48
Uitgedeelde bedankjes: 14 keer
Bedankt: 16 keer

Ik heb geen Telenet en zou klant willen worden maar doe het toch maar niet wegens te hoge aansluitkosten. Volgens Orange moeten ze betalen aan telenet om de kabel aan te sluiten. Kostprijs voor mij 149 €. Als je klant wordt bij Telenet dan kost het 50€ om diezelfde kabel aan te sluiten. Van waar dat verschil?
Gebruikersavatar
buthead
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1690
Lid geworden op: 10 jan 2016, 13:14
Uitgedeelde bedankjes: 40 keer
Bedankt: 68 keer

je kan eventueel eerst bij Tn gaan en nadien als het verlopen is meteen opzeggen en naar Orange
Internet = PX FLEX pack
Telefonie/GSM = PX Mobiel
TV = PX pickx + Netflix + Disney+
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5424
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
Bedankt: 313 keer

neem je whoppa, betaal je toch niets?

Heb je misschien nog geen kabelaansluiting die binnenkomt van de straat bij jou thuis?

https://www2.telenet.be/nl/klantenservi ... ntractduur
Er is geen contractduur voor:
Alle WIGO-, Whop-, Whoppa- en Shake-klanten
Dan laten aansluiten door telenet (neem mss. een tv met een kaartje, geen digicorder)

Ik zou telenet eens via FB deze vraag stellen waarom zij dit zogezegd aanrekenen (als dit al waar is) en of ze willen dat je dan gewoon een aansluiting moet doen voor 1 maand, om dan over te stappen. :eek:

Bizar dat Orange toch geld aanrekent...

https://www.orange.be/nl/producten-en-d ... -tv/detail
Gratis(*) installatie (99 €) & activatie (50 €)!
Goed nieuws voor als je nog niet aangesloten bent op het kabeldistributienetwerk: de aansluitingskosten van 149euro zijn gratis ! Meer details onderaan op deze pagina in de voorwaarden van de installatie.

https://www2.telenet.be/nl/bundels/whop ... stel-whop/
Activering op ons netwerk
€ 50,00
Online promo
€ -20,00
Installatie €0,00
Promo: gratis installatie
=> dus hier betaal je 30 € (50-20 €)

https://www2.telenet.be/nl/bundels/whop ... el-whoppa/
Online promo
€ -20,00
Installatie €0,00
Promo: gratis installatie
Activering op ons netwerk
€0,00
Promo: gratis activering
Gebruikersavatar
frodo
Plus Member
Plus Member
Berichten: 160
Lid geworden op: 08 mar 2007, 14:48
Uitgedeelde bedankjes: 14 keer
Bedankt: 16 keer

Aansluitingskosten

Ben je reeds klant bij Telenet of VOO voor tv of internet diensten, dan zijn er geen aansluitkosten van toepassing aangezien het tv-signaal reeds aanwezig is. Hou je meest recente factuur van Telenet of VOO bij de hand voor de installateur op de dag van installatie. De aansluitingskosten op het kabelnetwerk ter waarde van 149 € zijn van toepassing indien je momenteel geen klant bent bij Telenet of VOO of indien uw woning niet aangesloten is op het kabelnetwerk. Waarom? In deze gevallen is het nodig om het tv-signaal in je woning opnieuw te herstellen vooraleer onze installateur de Orange Internet + TV-diensten kan installeren. Deze kosten dekken de interventie van een gecertifieerde (Telenet of VOO) installateur. Orange zal deze interventie voor jou boeken. De installatiekosten en activatiekosten zullen worden toegevoegd bij deze aansluitingskosten (uitgezonderd in geval van promoties).
De gratis installatie is enkel wanneer je dus al Telenet klant bent.
En ja ik heb nog een kabel die binnenkomt maar om die aan te sluiten op een buitenpunt of hoe dat heet moet je betalen. Bij whoppa moet er ook 50 € aansluitkosten betaald worden. Ik heb me al goed bevraagd. Al die kosten en al hun verschillende benamingen ken ik al goed :-D

edit:blijkbaar loopt er nu een promo bij Orange betreffende aansluitkosten. Gezien via de link hierboven.
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5424
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
Bedankt: 313 keer

app om remote tv te kijken/op te nemen zou er nu in september aankomen (al 2 X uitgesteld). Was eerst voor eind juni/begin juli.
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5424
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
Bedankt: 313 keer

update van zaterdagnacht: "de lancering van de app is uitgesteld naar een latere nog onbekende datum. De erokanalen (penthouse) zullen pas in december beschikbaar zijn en zullen gratis zijn."
Gebruikersavatar
cadsite
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4657
Lid geworden op: 20 jan 2015, 16:10
Locatie: Kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 169 keer
Bedankt: 344 keer
Contacteer:

satsurfer schreef: De erokanalen (penthouse) zullen pas in december beschikbaar zijn en zullen gratis zijn."
Hoeveel mensen gaan nu willen overstappen op orange TV zonder een goede reden te kunnen zeggen aan hun partner? :angel:
wied
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5891
Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
Locatie: 'tstad
Uitgedeelde bedankjes: 334 keer
Bedankt: 253 keer

en dat op tijd toch nog voor de kerstdagen :-D
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Red, Netflix/Disney+, IPTV, Astra1&2 FTA
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5424
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
Bedankt: 313 keer

wat extra warmte in die koude dagen :-D

alle gekheid op een stok(je). Had liever die app zien aankomen hoor.....

als ze tegen volgende zomer geen app hebben, dan kan ik evengoed United telecom (VDSL) + Telenet tv nemen (en geen kl*** gsmabboverplichting), kom ik nog goedkoper uit. Fiber to home zal er dan nog niet inzitten.

Via VDSL zal ik wel aan snelheid inboeten, 70/10 (max.), bij mijn ouders (8 km verderop) 100/10 zegt lijntest
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5424
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
Bedankt: 313 keer

toch spijtig dat het maar 2 simultane opnames zijn.

http://elektrozine.be/test-mobistar-tv/
Opnemen & tv kijken
Waar bij Telenet het aantal gelijktijdige opnames op 3 ligt, doet Mobistar het met 4 iets beter. Daar staat tegenover dat je bij het live bekijken van een zender niet kan terugspoelen, toch een aanzienlijk nadeel lijkt ons!

https://www.orange.be/nl/hulp/internet- ... ie/opnames
Je tv-decoder kan verschillende programma’s tegelijk opnemen. (VOO-regio: 4 opnames tezelfdertijd en 1 zender bekijken. Telenet-regio: 2 opnames tezelfdertijd en 1 zender bekijken).

http://assistance.voo.be/fr/Article/4687
Vous pouvez enregistrer jusqu’à 3 programmes en même temps tout en regardant un 4ème programme TV en direct.
ThaDoc
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 33
Lid geworden op: 29 apr 2016, 10:41
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 1 keer

Ik heb te snel geroepen! (zie mijn vorige post) De problemen zijn terug: digicorder loopt soms vast en verschillende opnamen zijn corrupt. Contact opgenomen met Orange: "er komt een nieuwe firmware mijnheer". Daar wacht ik dus al 2 maanden op maar ik denk dat ik een recorder heb met een defecte schijf. Mijn laatste voorstel: digicorder wisselen of de boel terug buiten.
davido
Starter
Starter
Berichten: 20
Lid geworden op: 28 jan 2015, 13:30
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer

Hallo

Op papier ziet het er een interessant alternatief uit voor Telenet.
Wat is de recente ervaring met de decoders, zijn ze al stabiel?
Kan je opnames tussen decoders delen?
Kan alles in serie opgenomen worden? Dit was bij Proximus niet op alle zenders mogelijk
Is het systeem intelligent genoeg om bij opname van het nieuws in serie enkel dat van 19u te nemen of krijg je dan opnames van alle uitzendingen, zoals bij Proximus?

Alvast b edankt voor de feedback
Gebruikersavatar
FabriFibra
Plus Member
Plus Member
Berichten: 113
Lid geworden op: 07 jan 2016, 14:32
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 5 keer

davido schreef: Wat is de recente ervaring met de decoders, zijn ze al stabiel?
Persoonlijk heb ik helemaal geen probleem met de box. Ik denk dat ik hem in de 4 maand dat ik hem heb, 1 keer een power reset heb moeten uitvoeren. Voor de rest werkt hem vlot.
davido schreef: Kan je opnames tussen decoders delen?
Geen id, heb enkel 1 decoder.
davido schreef: Kan alles in serie opgenomen worden? Dit was bij Proximus niet op alle zenders mogelijk. Is het systeem intelligent genoeg om bij opname van het nieuws in serie enkel dat van 19u te nemen of krijg je dan opnames van alle uitzendingen, zoals bij Proximus?
Voorlopig nog niet mogelijk spijtig genoeg. Maar zal in de toekomst wel komen. Bij Telenet duurde het ook enkele jaren eer dat ze het hadden op hun boxen.
TV: Orange TV
Internet: Orange100
Mobiel prive: Mobile Vikings
Mobiel werk: Proximus Bizz Smart XL 40
Mobiel partner: Orange Dolfijn 15

Afbeelding
blaatpraat
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1279
Lid geworden op: 10 jan 2014, 12:09
Uitgedeelde bedankjes: 31 keer
Bedankt: 101 keer

davido schreef:Hallo

Op papier ziet het er een interessant alternatief uit voor Telenet.
Wat is de recente ervaring met de decoders, zijn ze al stabiel?
Is russische roulette.
Bij de ene persoon werkt het goed, bij de andere mag je ieder uur resetten.
Toen ik Orange had (als tester), heeft het 3 maanden goed gewerkt, en nadien kon ik gewoon niet meer opnemen.
Na een reset lukte 1 opname, waarna ik terug mocht resetten.
Kan je opnames tussen decoders delen?
Nee.
Kan alles in serie opgenomen worden? Dit was bij Proximus niet op alle zenders mogelijk
Ja. En bij Px komt dit omdat de serie-opnames niet bij je thuis gebeuren, maar bij hun.
Wat inderdaad wel beter zou kunnen dus...
Is het systeem intelligent genoeg om bij opname van het nieuws in serie enkel dat van 19u te nemen of krijg je dan opnames van alle uitzendingen, zoals bij Proximus?

Alvast b edankt voor de feedback
Nee, geen enkele decoder van de Belgische providers kan dit.
Zelfs bij Telenet lukt dit tegenwoordig niet meer, dus er is vermoedelijk iets veranderd in media-landschap hieromtrent.
davido
Starter
Starter
Berichten: 20
Lid geworden op: 28 jan 2015, 13:30
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer

Kan alles in serie opgenomen worden? Dit was bij Proximus niet op alle zenders mogelijk

Ja. En bij Px komt dit omdat de serie-opnames niet bij je thuis gebeuren, maar bij hun.
Wat inderdaad wel beter zou kunnen dus...
dus je kan wel degelijk in serie opnemen bij orange TV? FabriFabri gaf aan dat dit niet kon?

davido schreef:
Kan alles in serie opgenomen worden? Dit was bij Proximus niet op alle zenders mogelijk. Is het systeem intelligent genoeg om bij opname van het nieuws in serie enkel dat van 19u te nemen of krijg je dan opnames van alle uitzendingen, zoals bij Proximus?


Voorlopig nog niet mogelijk spijtig genoeg. Maar zal in de toekomst wel komen. Bij Telenet duurde het ook enkele jaren eer dat ze het hadden op hun boxen.
dit lukt zeker bij Telenet, bij ons alle dagen enkel het nieuws van 19u opgenomen :-)
Gebruikersavatar
FabriFibra
Plus Member
Plus Member
Berichten: 113
Lid geworden op: 07 jan 2016, 14:32
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 5 keer

davido schreef:
Kan alles in serie opgenomen worden? Dit was bij Proximus niet op alle zenders mogelijk

Ja. En bij Px komt dit omdat de serie-opnames niet bij je thuis gebeuren, maar bij hun.
Wat inderdaad wel beter zou kunnen dus...
dus je kan wel degelijk in serie opnemen bij orange TV? FabriFabri gaf aan dat dit niet kon?
Sorry heb me verkeerd verwoord. Je kan in serie opnemen maar hij zal ook de herhalingen opnemen.
TV: Orange TV
Internet: Orange100
Mobiel prive: Mobile Vikings
Mobiel werk: Proximus Bizz Smart XL 40
Mobiel partner: Orange Dolfijn 15

Afbeelding
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5424
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
Bedankt: 313 keer

davido schreef:Kan alles in serie opgenomen worden? Dit was bij Proximus niet op alle zenders mogelijk
Is het systeem intelligent genoeg om bij opname van het nieuws in serie enkel dat van 19u te nemen of krijg je dan opnames van alle uitzendingen, zoals bij Proximus?
Afbeelding
werkt bij sommige wel, anderen niet. Of je kan het nadien niet bekijken, of hij heeft het niet opgenomen. Over het algemeen lukt het bij mij altijd. Soms eens opnames die niet te bekijken zijn.

Wel neemt hij herhalingen ook op. :-(

19/9 13 u. gebeld naar Orange: zou patch komende dagen uitgerold worden, die deze problemen zou oplossen. :-D
Gebruikersavatar
FabriFibra
Plus Member
Plus Member
Berichten: 113
Lid geworden op: 07 jan 2016, 14:32
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 5 keer

satsurfer schreef:19/9 13 u. gebeld naar Orange: zou patch komende dagen uitgerold worden, die deze problemen zou oplossen. :-D
Welke problemen juist? Het ook opnemen van de herhalingen of de opnames die bij sommige gebruikers fout lopen of helemaal niet opnemen?
TV: Orange TV
Internet: Orange100
Mobiel prive: Mobile Vikings
Mobiel werk: Proximus Bizz Smart XL 40
Mobiel partner: Orange Dolfijn 15

Afbeelding
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5424
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
Bedankt: 313 keer

vooral het laatste. Heb ook opnemen herhalingen vermeld, maar daar kon hij niet echt antwoord op geven. of niet in detail besproken.
steve_jaspers
Member
Member
Berichten: 93
Lid geworden op: 20 sep 2005, 19:31
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 2 keer

Wij zijn reeds tester sinds vorig jaar september en morgen komt een technieker van orange (voor de tweede maal al) de digicorder vervangen wegens het plots niet meer werken van één, canvas, en ketnet.
Dit is ongeveer 6 maanden geleden ook al eens voorgevallen en men heeft bij orange geen flauw idee waaraan het kan liggen. Enkel een nieuwe box blijkt te helpen.
Verder geen klachten.. interface wel zeer log, en serieopnames idd ook bij herhalingen .. verder zeer tevreden ..
Gebruikersavatar
FabriFibra
Plus Member
Plus Member
Berichten: 113
Lid geworden op: 07 jan 2016, 14:32
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 5 keer

steve_jaspers schreef:Wij zijn reeds tester sinds vorig jaar september en morgen komt een technieker van orange (voor de tweede maal al) de digicorder vervangen wegens het plots niet meer werken van één, canvas, en ketnet.
Zou dat niets te maken kunnen hebben met uw dropkabel en instraling? Ik weet dat toen ik nog voor Telenet werkte dat regelmatig voor kwam (maar denk dat dat enkel op analoge televisie was). Please correct me if i'm wrong.
TV: Orange TV
Internet: Orange100
Mobiel prive: Mobile Vikings
Mobiel werk: Proximus Bizz Smart XL 40
Mobiel partner: Orange Dolfijn 15

Afbeelding
boulder
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4539
Lid geworden op: 01 apr 2009, 09:37
Uitgedeelde bedankjes: 254 keer
Bedankt: 210 keer

steve_jaspers schreef:Wij zijn reeds tester sinds vorig jaar september en morgen komt een technieker van orange (voor de tweede maal al) de digicorder vervangen wegens het plots niet meer werken van één, canvas, en ketnet.
Dit is ongeveer 6 maanden geleden ook al eens voorgevallen en men heeft bij orange geen flauw idee waaraan het kan liggen. Enkel een nieuwe box blijkt te helpen.
Verder geen klachten.. interface wel zeer log, en serieopnames idd ook bij herhalingen .. verder zeer tevreden ..
Da's wel vreemd, want die zenders zijn niet eens versleuteld.
Misschien inderdaad iets in verband met die frequentie, maar waarom treedt het dan pas na zoveel tijd op.
Hoe onfeilbaarder de god, hoe langer de tenen...
jphermans
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 834
Lid geworden op: 31 aug 2009, 15:28
Locatie: Aalst
Uitgedeelde bedankjes: 116 keer
Bedankt: 102 keer

En bij mij komen ze a.s. donderdag oranje installeren.
Hopelijk werkt alles goed.
Internet via EDPNET & Telenet Fiber 300
TV via Plex plugin xteve IPTV & Kodi
IPTV via different providers.
Telefonie via Edpnet(incoming) en Easycall (outgoing)
davido
Starter
Starter
Berichten: 20
Lid geworden op: 28 jan 2015, 13:30
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer

jphermans schreef:En bij mij komen ze a.s. donderdag oranje installeren.
Hopelijk werkt alles goed.
spannend, ik ga dit weekend nog eens in de winkel kijken en eens wat prutsen met die demo opstelling daar, dan zien we wel :)
jphermans
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 834
Lid geworden op: 31 aug 2009, 15:28
Locatie: Aalst
Uitgedeelde bedankjes: 116 keer
Bedankt: 102 keer

davido schreef: spannend, ik ga dit weekend nog eens in de winkel kijken en eens wat prutsen met die demo opstelling daar, dan zien we wel :)
Ondertussen is de installatie al een paar uur gedaan en zijn we aan het kijken en moet zeggen dat het er niet slecht uit ziet. Alhoewel het beeld iets donkerder overkomt dan bij Proximus.
Internet via EDPNET & Telenet Fiber 300
TV via Plex plugin xteve IPTV & Kodi
IPTV via different providers.
Telefonie via Edpnet(incoming) en Easycall (outgoing)
davido
Starter
Starter
Berichten: 20
Lid geworden op: 28 jan 2015, 13:30
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer

Vandaag naar de shop geweest, demo gekregen etc. Zeer vriendelijke mensen. Bestelling geplaatst, voorzien op 6 oktober. Spannend
ThaDoc
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 33
Lid geworden op: 29 apr 2016, 10:41
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 1 keer

Zonet een technieker aan de lijn gehad in verband met de opnamen die steeds mislukken. Ze kennen het probleem en het is tweeledig:
-Het betreft opnamen op de zenders "Een" en "Vier"
-Het betreft opnamen die in serie worden geprogrammeerd

De tijdelijke oplossing is om de serieopnamen te annuleren en elke aflevering apart te programmeren. Er komt een software update die dit probleem oplost. Wanneer kon hij nog niet zeggen. Spijtig dat men hiervoor een specialist moet laten terugbellen. Dit is iets wat men ook gewoon op de helpdesk had kunnen vertellen.
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5424
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
Bedankt: 313 keer

davido schreef:Vandaag naar de shop geweest, demo gekregen etc. Zeer vriendelijke mensen. Bestelling geplaatst, voorzien op 6 oktober. Spannend
En hoeveel zal je betalen? Ook gn gsmabbo genomen? 39€/maand
Zoals jphermans ;-)
davido
Starter
Starter
Berichten: 20
Lid geworden op: 28 jan 2015, 13:30
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer

TV + internet + gsm abo in totaal 73 euro per maand(heb extra decoder voor TV)
vergelijking met telenet, mijn minimumeisen(ongelimiteerd internet, dus ik heb whoppa) betaal ik binnekort per maand 23 euro minder.
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5424
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
Bedankt: 313 keer

dus gsmabbo 15 € + decoder 8 € :-D
davido
Starter
Starter
Berichten: 20
Lid geworden op: 28 jan 2015, 13:30
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer

Decoder is 9 euro, gsm abo is 15, maar kan ook 12 of 8 zijn, dat kies je zelf :)
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5424
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
Bedankt: 313 keer

juust, verkeerd gerekend
blaatpraat
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1279
Lid geworden op: 10 jan 2014, 12:09
Uitgedeelde bedankjes: 31 keer
Bedankt: 101 keer

Handig... Ik heb alles dus opgezegd aan het einde van de testperiode (lees als: ik heb niet ingetekend op het betalende aanbod).
Heb hiervan de bevestiging nog liggen (gelukkig maar).

Als automatisme sluit ik ook domiciliëringen af als ik geen contract meer heb met een bedrijf, je weet maar nooit...

Krijg ik vandaag plots een herinnering wegens onbetaalde factuur in de bus.
39 euro voor internet en TV, verhoogd met 8 euro administratiekosten en 9 euro domiciliëringskosten.
Tenzij ik vandaag nog via CC betaal, komen er hier nog 13 euro extra kosten bij.

Als ik binnen de 3 dagen niet betaal, wordt mijn GSM lijn opgezegd (die ik dus niet heb bij Orange).

Zijn ze nu gans op hun hoofd gevallen en blijven botsen bij Orange? :bang:

Ah, en natuurlijk geraak je niet binnen op de klantendienst om dat te regelen, dan maar wachten tot ze mijn abonnement afsluiten zeker? :lol: (Of hun mailbox beluisteren, waar ik iets op ingesproken heb)

Edit: Ze luisteren dus naar hun mailbox, zonet terug gebeld geweest.
Ze kunnen niets doen voor mij, aangezien ze bij de samensmelting van accounts (toen Mobistar Circle uitkwam) mijn echtgenote als hoofdgebruiker geplaatst hebben, en dus moet zij het regelen.
Ook een absurde regeling als je het mij vraagt...
ThaDoc
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 33
Lid geworden op: 29 apr 2016, 10:41
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 1 keer

De opnames hebben een week goed gelopen door ze elk appart te programmeren. Sinds gisteren lukt er geen enkele opname meer. De beloofde firmware update is er ook nog steeds niet. Morgen ga ik de boel opzeggen.
Plaats reactie

Terug naar “Kabel TV (Telenet, Numericable, Voo, Orange)”