Inderdaad, Basic 3P Shake, maar ook de Fibernet 3P Shake zoals ik hierboven al schreef. Bij de Fibernet Shake gaat de download van 60 naar 120 (maar de UL blijft op 4 Mbps).marijke1968 schreef:Degenen die er - volgens mij, correct me if I'm wrong - op vooruitgaan, zijn degenen met een Basic triple shake
Nu: 61.45 (shake 46.25 + kabel 12.02 + auteursrechten 3.18) , straks Whop 61.45 (53.25 + 8.20), DL van 50 naar 60 Mbps, UL van 2.5 naar 3 Mbps, limiet blijft 100 GB
Dus wat hebben ze eigenlijk gedaan: gewoon 2 van hun shakes een totaal niet-indrukwekkende (want normale evolutie) upgrade gegeven, en al de rest afgeschaft. En dat gaat dan gepaard met een grootse marketing campagne. Doet me denken aan de Rode Knop, behalve dat er nu een hoop mensen zijn die ofwel een pak meer gaan mogen betalen of content gaan moeten zijn met minder.
Het was ook opvallend hoe in de persconferentie gewoon vergeleken werd met de Basic Shake en Fibernet Shake, maar er vooral ook gezwegen werd over de grote beperkingen van hun Whop.